Novinky
Zpět na článek
Britové pečou Fabie z těsta, Australané plácají Octavie RS z písku: další modelářské video
47 komentářů
0
Btw, lidi jsou u nás ze dvou skupin, jedni si kupují ŠKODU, protože je to ŠKODA a druzí si ŠKODU nekoupí, protože to je ŠKODA.. tak co už...
Přejít do diskuze
Divím se, že jako dogmatický antiškodovkář kupuješ po špatné zkušenosti s OI další škodovku OII. Má to vůbec nějakou logiku?!
rekneme ze potrebujeme kvadr 2x3x5 metru to je 30kubiku pisku.
Objemová hmotnost písku je 1 667 kg . m-3 tj. 50 tun pisku.
Nejakej podstavec a mas 60 tun. holt neco navic, nebyl to kvadr ale kupicka...
Apropo podle me je to fake - je to auto ze zeleza posypanne piskem.
Objemová hmotnost písku je 1 667 kg . m-3 tj. 50 tun pisku.
Nejakej podstavec a mas 60 tun. holt neco navic, nebyl to kvadr ale kupicka...
Apropo podle me je to fake - je to auto ze zeleza posypanne piskem.
No nevim ja mam firmu a koupil jsem dve nove O II 1,9 TDI obe uz maji asi 7 garancnich servisu vcetne turba!!!!!!!!! pri 50TKM jedno a Pak druhe v 90TKM porad nejaky blbosti uz me to vazne se... naposledy co jsem poridil neco VW :no: prdchozi modely O I jsem mel ve firme 4 a byly bez problemu
za ten první odstavec :yes: :yes: ale to je škoda řešit,tady stejně ti "bojovníci za své značky" neuznají,že sto lidí má sto různých chutí a taky možností...
to nie je moj argument. To je nazor mojho okolia 😉 Moj argument je vlastna skusenost:
2000 - 2004 OI ...sypala sa ako piesok!
2004 - 2005 OII ...pocas prveho roka 5x odtiahnuta pre poruchu elektroniky!
..staci to ako argumnet?
Maja skusenost s dvomi octaviami = DANKE, NIE WIEDER SKODA!! :no: :no:
2000 - 2004 OI ...sypala sa ako piesok!
2004 - 2005 OII ...pocas prveho roka 5x odtiahnuta pre poruchu elektroniky!
..staci to ako argumnet?
Maja skusenost s dvomi octaviami = DANKE, NIE WIEDER SKODA!! :no: :no:
Tak to je argument - Škoda je šunka, protože ji ve firmách řídí paka... Ale tenhle argument není o autech ale o lidech. Stejně tak může řídit jako prase řidič mercedesu nebo báva... >😁
no pokial si dobre vsimam svoje okolie, tak Skodu nenavidia koli tomu, ze vacsina z nich je firemnych (logo, ved kto by domov kupil take predrazene a nespolahlive auto). A kedze su firemne, tak na nich "frustrovani" primitivi lietaju ako blazni. Bezne na okreskach turuju to tédeíčko 160 km/hod!!!!! A to sa nepaci mnohym "normalnym" ludom, ktori by sa radi vratili zivi a zdravi z kazdej cesty domov k svojej rodine. Najhorsie na tom je, ze vodici sluzobnych Octavii a Fabii su neskuseni mladi tupci, ktori sa nezmozu na normalne auto nikdy - doma im hnije na dvore stary Favorit a preto si liecia komplexy rychlou jazdou na sluzobnom tédeíčku. 8-s 8-s
Každé auto má své chyby a je jedno kdo ho vyrábí - Kia či Škoda. Ale jakmile se člověk o těch chybách zmíní, tak okamžitě startujete jako vosy - stejně jako u nás škodovkáři na kritiku škodovek. Jak jsi třeba přišel na to, že je KIA lepší? To je jenom tvůj OSOBNÍ názor - to auto prostě splňuje tvé požadavky na tvůj ideální automobil - není to tak? Někomu zase ale vyhovuje škodovka - zkrátka má jiná kritéria pro slovo "lepší". Kdyby to tak nefungovalo, tak by stačil jediný výrobce aut.
Co se týká ceny, tak máš pravdu že je škodovka někdy dražší než konkurence. Na druhou stranu už jsem tady jednou psal, že když se něco prodává jako "housky na krámě", tak proč snižovat ceny? Octavií je permanentní nedostatek, takže těžko budou v Boleslavi snižovat ceny a tím ještě zvyšovat poptávku. Myslím si, že je KIA nyní ve fázi, ve které byla Škoda s příchodem OI. - nabídnout větší auto za cenu menšího, získat si svůj kus trhu a z vysmívané automobilky vyrábějící laciná auta (podobnost ŠKODA a KIA čistě náhodná???) se dostat mezi elitu. 😉
Co se týká ceny, tak máš pravdu že je škodovka někdy dražší než konkurence. Na druhou stranu už jsem tady jednou psal, že když se něco prodává jako "housky na krámě", tak proč snižovat ceny? Octavií je permanentní nedostatek, takže těžko budou v Boleslavi snižovat ceny a tím ještě zvyšovat poptávku. Myslím si, že je KIA nyní ve fázi, ve které byla Škoda s příchodem OI. - nabídnout větší auto za cenu menšího, získat si svůj kus trhu a z vysmívané automobilky vyrábějící laciná auta (podobnost ŠKODA a KIA čistě náhodná???) se dostat mezi elitu. 😉
Proč je vždy kolem škodovek taková vášnivá a docela často blbá diskuze? Je to prostě normální auto, který si kupuje mnoho lidí především mimo ČR s cenou. která je daná poptávkou a nabídkou. Nechápu. P.S: Nejsem škodovkář
KIA je *.a sunka! Asi tak? 😉
Nikde sa neblyska....ide len o to, ze KIA ponukne (na nasom trhu) lepsie auto, za mensie peniaze ako Skoda! Takze preto jej fandia.
Nikde sa neblyska....ide len o to, ze KIA ponukne (na nasom trhu) lepsie auto, za mensie peniaze ako Skoda! Takze preto jej fandia.
Nechci ti brát iluze, ale stejně podrážděně reagují i majitelé ostatních značek. Nebo se zkus před Slovákem vyjádřit hanlivě o Kie Cee´d - a uvidíš tu reakci - nad Tatrou se bude blýskat >😁
raz bol uverejneny nazor prazskeho psychologa na soferov Skodoviek.....vyjadril sa asi v tom zmysle, ze je to zvlastna skupina ludi, ktora trpi komplexami menejcennosti a z toho prameni ta ich "diagnoza" >😁 >😁
škodovku vlastní nemecky gigant, VW kvalitní je asi protože jí montujou v česku, ale kvalita půjde dolů, protože jí budou montovat na ukrajine, rusku, čine, indii. Dám příklad, seat používá ty samé komnonenty, co vymyslely nemecti inzeniři z VW, ale je montovaný ve španělsku, kvalita je podprůměrná.
o tom som este nepocul. Mam mnoho znamych s Fordom a su velmi spokojni. Ford sice nie je premiovka, ale patri medzi spicku mainstreamu, su cenovo prijatelne a dost spolahlive. :yes:
Ronault.
I kdyby Škoda udělala nejspolehlivější auto na světě, s největším výkonem, nejkomfortnější, nejpohodlnější a skvělými jizdními vlastnostmi a za nepřekonatelně nízkou cenu, tak tady napíšu, že je to šmejd. Víte proč? Protože se pak nasměju u těch reakcí zarytých Škodováků, kdy celkem povedený vtip vezmou jako největší urážku na cti a budou se tady dušovat jakou svělou Škodověnku mají v garáži >😁 Jste jak malí, ani smysl pro humor nemáte, šašci >😁
Mám Octávu L&C TDI, dnešním dnem má nalítáno 428 321km!!Bez vážnějších poruch. To hovoří za vše.... :yes: v 500tis měním za Octavii II.
Shadik
... dobre ... tak si zajed treba do Tuniska ... tam maj Citroeny, Peugeoty a Renaulty jako levna dostupna auta s nic moc kvalitou, kdezto skodovku si tam koupi, ten kdo hleda komfort a spolehlivost ...
Nema to nic spolecneho z naftou.Co rikas na praskani klikovek u mot:TDCI?Tech pripadu je mnoho. 😉
???? TDCI sa sype? Hm.,..zaujimave, ze v zapadnej europe sa nesype. Ale ked si Cesi a Slovaci kupuju kradnutu naftu z buldozerov, lokomotiv, V3S-iek a pod....tak niet divu!
TDCI potrebuje kvalitnu naftu, takze tankujte na cerpacich staniciach SHELL, OMV, ESSO, ARAL, AVANTI, atd, atd....
TDCI potrebuje kvalitnu naftu, takze tankujte na cerpacich staniciach SHELL, OMV, ESSO, ARAL, AVANTI, atd, atd....
Nevim jestli nahodou neni vetsi smejd Ford pane Cosworthe.Ford uz taky neni co byval.TDCI od Fordu se sype jeden za druhym.To se nebavim o jejich tezce se sypajicich prevodovkach a uhnivajicich dverich :-!
Skoda je tradice! Mal to dedo, foter....tak to budem mat i ja! Tak uvazuje tych 22 percent zakaznikov, ktori kupuju Skodu. Je im jedno, ze za podobne peniaze kupia daleko lepsie auto a este aj o triedu vyssie. Proste ju musia mat a pre nich je najlepsia. Tak ich v tom nechajme, nech si teda pozavodia na tych "skvelych" tédeíčkach 😉 ....ja som v tom skoro ohluchol 😢
Presne! Poznam vo svojom okoli desiatky kovbojov, ktori jazdia na sluzobnej Octavii a chvalia ju do nebies. Niektori dokonca tvrdia, ze si ju kupili sami 😉 ....staci si precitat recenzie na moje.auto.cz a tam ich najdes tiez mnoho, ktori pisu testy na sluzobnu Octaviu >😁
....problem tychto kovbojov je ten, ze doma v garazi im hnije sukromny Favorit a je jasne, ze ta sluzobna Octavia je pre nich ....nieco ako pre uspesneho podnikatela "Mercedes S"
...lenze chcem vidiet tychto obchodnych zastupcov, ci mini-managerov, ako by dali za Octaviu (z vlastnych financii) tolko, kolko stoja daleko lepsie auta o triedu vyssie 😉 ....to by potom na cestach bolo vidiet Octaviu len velmi zriedkavo. Ale holt, firmu ju drzia. Sam to nechapem, no nedavno som mal moznost vidiet nakup dalsich Octavii pre nemenovanu banku (124 kusov!!!), dalej jednu fabriku (17 kusov!!!) a mnoho inych .....NECHAPEM!?!
....problem tychto kovbojov je ten, ze doma v garazi im hnije sukromny Favorit a je jasne, ze ta sluzobna Octavia je pre nich ....nieco ako pre uspesneho podnikatela "Mercedes S"
...lenze chcem vidiet tychto obchodnych zastupcov, ci mini-managerov, ako by dali za Octaviu (z vlastnych financii) tolko, kolko stoja daleko lepsie auta o triedu vyssie 😉 ....to by potom na cestach bolo vidiet Octaviu len velmi zriedkavo. Ale holt, firmu ju drzia. Sam to nechapem, no nedavno som mal moznost vidiet nakup dalsich Octavii pre nemenovanu banku (124 kusov!!!), dalej jednu fabriku (17 kusov!!!) a mnoho inych .....NECHAPEM!?!
o tom tvojem TDI bych pomlčel. nebo si snad myslis ze TDI je vrchol dieselu???? tak proc VW prechazi od noveho roku na common rail? jo ja vim zustane se to jmenovat TDI aby si snad lidi kteri si to koupili predtim toho nevsimli a nezjistili ze si koupili traktor ktery jim ukazuje spotrebu 4l na palubnim pocitaci ale realita je jina, kdyz to propoctes tak je to 6l. takze normalka. a nez zacnes narazet mam to z vlastni zkusenosti OI 1,9TDi.
a k těm němcům. jo je to fajn. skoda je tahoun ceskeho e😜ortu, to se zaprit neda, ale je uz pomerne draha na to ze to neni nic moc znacka, jako image. a ma i sve mouchy, jako vsechny auta, ale vy je nechcete videt (viz roomster a jeho nefunkcni airbagy, to je pravda kouknete na stranky euroncap).co takhle nez porad jen chvalit tak hledat i chyby? nebo to u skodovkaru nejde????
a k těm němcům. jo je to fajn. skoda je tahoun ceskeho e😜ortu, to se zaprit neda, ale je uz pomerne draha na to ze to neni nic moc znacka, jako image. a ma i sve mouchy, jako vsechny auta, ale vy je nechcete videt (viz roomster a jeho nefunkcni airbagy, to je pravda kouknete na stranky euroncap).co takhle nez porad jen chvalit tak hledat i chyby? nebo to u skodovkaru nejde????
akoze tebe svihlo? Ja som mal OI a sypala sa kazdy mesiac. Celkovo v rebrickoch skoncili Octavie na 59 mieste a japonci sa drzia v prvej desiatke, takze neviem ci si sfetovany alebo napity z hanackej slivovice! 😉
tu jsou takovi *, ze kdyby skoda postavila suprsport, lepsi nez veyron, i tak by nebyli spokojeni-nebo neukojeni. zapomneli sme na zlati cesky rucicky, ktery udelali s-120, favouse a pod. co je na tom ,ze dnes jezdi auta s vykonem 200ps a nazyvaji se skoda , maji spotrebu 4l a jsou tdi... je potreba si uvedomit, ze nebyt nemcu meli bychom favorita s novyma listama , max. s novyma svetlama a pod. jako rusove ladu, polaci poloneya, nebo rumunove dacii... vono neni to cesko az tak supr...
škodovku vlastní nemecky gigant, VW kvalitní je asi protože jí montujou v česku, ale kvalita půjde dolů, protože jí budou montovat na ukrajine, rusku, čine, indii. Dám příklad, seat používá ty samé komnonenty, co vymyslely nemecti inzeniři z VW, ale je montovaný ve španělsku, kvalita je podprůměrná.
:yes: Musím jen souhlasit.Nejsem sice zarytej Škodovák,ale na druhou sranu se musí nechat,že z toho mála,co jim VW dovolí,vytěžili hodně.
Jak tak koukam ikdyby se se škodovka roztrhla tak se prostě nějakým znás nezavděčí. A ktomu sypaní, jezdím již v pořadí s třetí škodovkou a o slově sypání nemůže být řeč. Z každou jsem najel v průěru 100 tis. km a až na jedny lehce zkřivené brzdové kotouče žádná porucha. Proto asi ne náhodou vyšla Octavia první generace jako jedno z nejspolehlivějších aut neli nejspolehlivější a přeflusla MB, Audi, ..... a i japončíky.
přesně tohle mne napadlo hned taky 😉 Ale jinak vážně, buďme rádi že tu Škodovku máme...