Ekonomika
cendakocour
5
Nenapadne. Takovej debil je na světě jen jeden.
Přejít do diskuze
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A proč ne, když se daří a je potřeba dodat image značce, tak se dělají i takovéto ztrátové projekty, když jde z tlustých do tenkých, tak jsou v první lajně na odstřel. Kdyby byl ten projekt ziskový, tak u Renaultu určitě nesedí hlupáci aby jej zařízli.
Nemyslím si, že by Renault byl takový dobrodinec, aby měl projekt oživení Alpinky naplánovaný jako ztrátovou akci! ;-\
O tom to není, problém je v efektivitě výroby, Alpine se vyrábí ve velmi malém množství malosériovým způsobem s velkým podílem lidské práce, tedy velké výrobní náklady. A cena za kterou se to auto prodává je poměrně nízká takže z toho nejspíše mají v účetnictví jenom ztráty. Řešení existují jenom tři.
1. Věřit si, že místo 3000 kusů prodám alespoň 30 000 kusů a velkosériovou produkcí zdupu náklady a dostanu se do zisku.
2. Věřit si, že zájem je opravdu masivní a cena snese klidně zdvojnásobení, tím dostat marži do plusu a pokračovat v malosériové výrobě.
3. Nevěřit si ani v bodě 1. ani v bodě 2. a produkci zaříznout dokud mě to ještě nestáhlo pod vodu.
1. Věřit si, že místo 3000 kusů prodám alespoň 30 000 kusů a velkosériovou produkcí zdupu náklady a dostanu se do zisku.
2. Věřit si, že zájem je opravdu masivní a cena snese klidně zdvojnásobení, tím dostat marži do plusu a pokračovat v malosériové výrobě.
3. Nevěřit si ani v bodě 1. ani v bodě 2. a produkci zaříznout dokud mě to ještě nestáhlo pod vodu.
...byla před koronakrizí kolem 14 měsíců, takže v Dieppe ani nestíhali vykrývat poptávku... Dosavadní zájemci stornovali objednávky, nebo co? ;-\
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.