Ekonomika
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Dodnes se auta vyrábět nenaučili - dělají jen praštěné kreatury se značně sníženou životností.
Napadne už konečně někoho, že by mohli třeba vyrábět auta v licenci VW? :yes:
Napadne už konečně někoho, že by mohli třeba vyrábět auta v licenci VW? :yes:
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nenapadne. Takovej debil je na světě jen jeden.
Ádův sen😒br />https😐/www.novinky.cz/…financi-40325012#…
...byla před koronakrizí kolem 14 měsíců, takže v Dieppe ani nestíhali vykrývat poptávku... Dosavadní zájemci stornovali objednávky, nebo co? ;-\
O tom to není, problém je v efektivitě výroby, Alpine se vyrábí ve velmi malém množství malosériovým způsobem s velkým podílem lidské práce, tedy velké výrobní náklady. A cena za kterou se to auto prodává je poměrně nízká takže z toho nejspíše mají v účetnictví jenom ztráty. Řešení existují jenom tři.
1. Věřit si, že místo 3000 kusů prodám alespoň 30 000 kusů a velkosériovou produkcí zdupu náklady a dostanu se do zisku.
2. Věřit si, že zájem je opravdu masivní a cena snese klidně zdvojnásobení, tím dostat marži do plusu a pokračovat v malosériové výrobě.
3. Nevěřit si ani v bodě 1. ani v bodě 2. a produkci zaříznout dokud mě to ještě nestáhlo pod vodu.
1. Věřit si, že místo 3000 kusů prodám alespoň 30 000 kusů a velkosériovou produkcí zdupu náklady a dostanu se do zisku.
2. Věřit si, že zájem je opravdu masivní a cena snese klidně zdvojnásobení, tím dostat marži do plusu a pokračovat v malosériové výrobě.
3. Nevěřit si ani v bodě 1. ani v bodě 2. a produkci zaříznout dokud mě to ještě nestáhlo pod vodu.
Nemyslím si, že by Renault byl takový dobrodinec, aby měl projekt oživení Alpinky naplánovaný jako ztrátovou akci! ;-\
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.