Korsika je na tom dobře - kromě hodně slunce i hodně větru. Navíc - ano, je to malé místo kde se jezdí pomalu a ne moc daleko. Takže už po x-té - EV dává smysl jen při specifických podmínkách.
.... si EV dokážu představit.... ostrov kde těžko najedeš víc než 200km denně..... jak vzhledem k velikosti ostrova, tak kvůli průměrné rychlosti co tam uděláš (většinou se to motá po silničkách kde dáš průměr možná 50kmh....).
Akorát to bude chtít pořádnou nabíjecí infrastrukturu, protože v sezóně je tam turistický provoz jak kráva.... takže večer u hotelů by o ty nabíječky byla asi celkem mela.... ;-)
Neboj, podpora už se připravuje. Ursula z celkových 100 mld. pomoci evropskému hospodářství vyčlenila 20 miliard eur pro automobilky s podmínkou využití na "ekologická" vozidla. Asi ti nemusím překládat, co v pojetí EU znamená slovíčko "ekologická". Citát od Ursuly von der Leyen: „pokud je nutné navýšit dluh, který zdědí naše děti, poté musíme tyto peníze investovat do jejich budoucnosti. Musíme zredukovat dopady na klima a nikoliv je navyšovat.“ Tento "Marshallův plán" má být představen už ve středu příští týden a je jasné, že výrobci EV a PHEV budou mít žně.
Bezemisní auta si necháme vyrobit komplet v Číně a provozní emise jsou dokonce za tu nulu 2x dle EU. Ještě by to chtělo dotaci, abychom ty ropáky sešrotovali a zůstaly jen auta bezemisní a tudíž i bezplatná z hlediska energie. Přece nebudeš platit za něco, co není ani vidět. Čistý vzduch, žádný puch pro naše multikulti děti.
Na takýchto slnečných ostrovoch by bolo asi najlepšie vyrábať elektrinu z fotovoltaiky, aj keď to asi nebude celoročné riešenie.
Boli sme v tepelnej elektrárni na Kréte kde sa spaľuje ako palivo mazut rovno z tankerov. V tých časoch (2007) tam mali vcelku veľké problemy s dodávkou elektriny do siete v hlavnej sezóne.
Re: Zaciatok katastrofy pre Europu. Zas klasicka Cinska fero
A kdo za to může? Čína snad? Ne, vždyť my jim vše dáváme sami a ještě se tváříme, že je to v pořádku. Kdo může, nakupuje nesmyslné cetky v Číně, firmy tam stěhují výrobu ve velkém, Čína skupuje zdroje surovin a těžební lokality, protože my se dovedeme jen dohadovat.
Tak tu nefňukej.
Re: Zaciatok katastrofy pre Europu. Zas klasicka Cinska fero
Takže potvrzujes co píšu. Lidi kupují čínské moto z důvodu ceny. Cena je nízká, protože když nemusi plnit přísně emise nemá evropská konkurence cenou šanci.
Re: Zaciatok katastrofy pre Europu. Zas klasicka Cinska fero
Jazdím na moto od r 91 (??) teraz mám síce 2 ročnú pauzu ale rozmýšľam kúpiť znova niečo. Po čínskej moto by ma ani nenapadlo pozerať a ani neviem či v tej (mojej) triede niečo majú. Nerád by som zažíval aby niečo ruplo v rýchlostiach 200+. Chlapci čo jazdia 4-kolky tak tie číny furt dávali iba dokopy. Je pravda že cenovo boli ale hodne nižšie.
Re: Zaciatok katastrofy pre Europu. Zas klasicka Cinska fero
Nie som odporca EU a ani EV, ale pozri sa na tie nezmyselne emisné limity pre autá a niekedy nezmyselná nutná povinná výbava. To všetko sú nariadenia zhora.
Re: Zaciatok katastrofy pre Europu. Zas klasicka Cinska fero
A za to jak se chová zákazník může EU? Má snad rozkazovat lidem co a kde kupovat?
Takhle to nefunguje, je potřeba při nakupování přemýšlet a ne věřit blabolum odpurcu EU.
Re: Zaciatok katastrofy pre Europu. Zas klasicka Cinska fero
Za to samozrejme môže aj “naše” vedenie EU ktoré chce byť tak strašne zelené, humánne a otvorené celému svetu.
Ako vedľajší produkt je likvidácia nielen autopriemyslu. Toto fakt nevidíš?
Zaciatok katastrofy pre Europu. Zas klasicka Cinska ferovka.
Zaciatok katastrofy pre Europu. Zas klasicka Cinska ferovka.
Cinske statne/polostatne/sukromne podniky beztrestne cele desatrocia kradnut Zapadne technologie/patenty/know how a plagiaty beztrestne predavaju po celom svete.
A teraz Cinska statna automobilka Aiways bude hromadne exportovat auta do EU za 10% clo + dostavat od obcanov EU dotacie na elektromobily.
Naopak, dovozne cla do Ciny su 25% a na EV vyrobene mimo Cinu sa v Cine nevztahuju dotacie!