Bezemisní auta si necháme vyrobit komplet v Číně a provozní emise jsou dokonce za tu nulu 2x dle EU. Ještě by to chtělo dotaci, abychom ty ropáky sešrotovali a zůstaly jen auta bezemisní a tudíž i bezplatná z hlediska energie. Přece nebudeš platit za něco, co není ani vidět. Čistý vzduch, žádný puch pro naše multikulti děti.
Neboj, podpora už se připravuje. Ursula z celkových 100 mld. pomoci evropskému hospodářství vyčlenila 20 miliard eur pro automobilky s podmínkou využití na "ekologická" vozidla. Asi ti nemusím překládat, co v pojetí EU znamená slovíčko "ekologická". Citát od Ursuly von der Leyen: „pokud je nutné navýšit dluh, který zdědí naše děti, poté musíme tyto peníze investovat do jejich budoucnosti. Musíme zredukovat dopady na klima a nikoliv je navyšovat.“ Tento "Marshallův plán" má být představen už ve středu příští týden a je jasné, že výrobci EV a PHEV budou mít žně.
.... si EV dokážu představit.... ostrov kde těžko najedeš víc než 200km denně..... jak vzhledem k velikosti ostrova, tak kvůli průměrné rychlosti co tam uděláš (většinou se to motá po silničkách kde dáš průměr možná 50kmh....).
Akorát to bude chtít pořádnou nabíjecí infrastrukturu, protože v sezóně je tam turistický provoz jak kráva.... takže večer u hotelů by o ty nabíječky byla asi celkem mela.... ;-)
Na takýchto slnečných ostrovoch by bolo asi najlepšie vyrábať elektrinu z fotovoltaiky, aj keď to asi nebude celoročné riešenie.
Boli sme v tepelnej elektrárni na Kréte kde sa spaľuje ako palivo mazut rovno z tankerov. V tých časoch (2007) tam mali vcelku veľké problemy s dodávkou elektriny do siete v hlavnej sezóne.
Korsika je na tom dobře - kromě hodně slunce i hodně větru. Navíc - ano, je to malé místo kde se jezdí pomalu a ne moc daleko. Takže už po x-té - EV dává smysl jen při specifických podmínkách.
Zaciatok katastrofy pre Europu. Zas klasicka Cinska ferovka.
Zaciatok katastrofy pre Europu. Zas klasicka Cinska ferovka.
Cinske statne/polostatne/sukromne podniky beztrestne cele desatrocia kradnut Zapadne technologie/patenty/know how a plagiaty beztrestne predavaju po celom svete.
A teraz Cinska statna automobilka Aiways bude hromadne exportovat auta do EU za 10% clo + dostavat od obcanov EU dotacie na elektromobily.
Naopak, dovozne cla do Ciny su 25% a na EV vyrobene mimo Cinu sa v Cine nevztahuju dotacie!
Re: Zaciatok katastrofy pre Europu. Zas klasicka Cinska fero
A kdo za to může? Čína snad? Ne, vždyť my jim vše dáváme sami a ještě se tváříme, že je to v pořádku. Kdo může, nakupuje nesmyslné cetky v Číně, firmy tam stěhují výrobu ve velkém, Čína skupuje zdroje surovin a těžební lokality, protože my se dovedeme jen dohadovat.
Tak tu nefňukej.
Re: Zaciatok katastrofy pre Europu. Zas klasicka Cinska fero
Za to samozrejme môže aj “naše” vedenie EU ktoré chce byť tak strašne zelené, humánne a otvorené celému svetu.
Ako vedľajší produkt je likvidácia nielen autopriemyslu. Toto fakt nevidíš?
Re: Zaciatok katastrofy pre Europu. Zas klasicka Cinska fero
A za to jak se chová zákazník může EU? Má snad rozkazovat lidem co a kde kupovat?
Takhle to nefunguje, je potřeba při nakupování přemýšlet a ne věřit blabolum odpurcu EU.
Re: Zaciatok katastrofy pre Europu. Zas klasicka Cinska fero
Nie som odporca EU a ani EV, ale pozri sa na tie nezmyselne emisné limity pre autá a niekedy nezmyselná nutná povinná výbava. To všetko sú nariadenia zhora.
Re: Zaciatok katastrofy pre Europu. Zas klasicka Cinska fero
Jazdím na moto od r 91 (??) teraz mám síce 2 ročnú pauzu ale rozmýšľam kúpiť znova niečo. Po čínskej moto by ma ani nenapadlo pozerať a ani neviem či v tej (mojej) triede niečo majú. Nerád by som zažíval aby niečo ruplo v rýchlostiach 200+. Chlapci čo jazdia 4-kolky tak tie číny furt dávali iba dokopy. Je pravda že cenovo boli ale hodne nižšie.
Re: Zaciatok katastrofy pre Europu. Zas klasicka Cinska fero
Takže potvrzujes co píšu. Lidi kupují čínské moto z důvodu ceny. Cena je nízká, protože když nemusi plnit přísně emise nemá evropská konkurence cenou šanci.