Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ve vozech Volvo už se více než 180 km/h nesvezete. Opravdu kvůli bezpečnosti, nebo šetření?

Volvo si od nepaměti zakládá na bezpečnosti svých vozů. Posledním prvkem, který má chránit posádku, ale vyvolalo vlnu rozčarování.
Zpět na článek
Avatar - Ham.
22. 5. 2020 19:01
Dva důvody.
U Volva bych k tomu viděl dva důvody.
1. Volvo je čínské a filosofie čínských komančů je stejná jako všech komančů, rovnostářství všude a ve všem, všichni musí mít tak nějak stejně. Prostě když jednomu stačí 2+1 v paneláku, tak proč by 2+1 v paneláku nestačilo všem, když jednomu stačí 180, tak proč by 180 také nestačilo všem.
2. Obrovské úspory, ono stavět auto na 250 km/h a na 180 km/h je setsakramentský rozdíl, počínaje pneu, přes podvozek a konče motory, prostě zcela diametrálně odlišná kvalita konstrukce.
Za mě :no: :no: :no:
Avatar - Emel
23. 5. 2020 12:58
Re: Fanatičtí
Dobře to říká Ham - dokud je to svobodná volba Volva takové omezení zavést a na druhé straně svobodná volba zákazníka koupit si co chce, je všechno v pořádku. Volvo kašle na milovníky aut a milovníci aut kašlou na Volvo, to je fér.
23. 5. 2020 08:18
VOLVO? UŽ NIKDY!
Mám postupně páté Volvo, vývoj vztahu k této značce šel takto - 940 Polar jsem při prodeji doslova obrečel, první a druhou V70 dojezdila/dojezdí moje paní - nikdy tato generace neměla větší problém. Se stávající V90 CC T6 jsem v servisu pořád. Za posledních 8 týdnů 6x. Už nemají kde šetřit. V autě za 2 mil mají smysl pouze reproduktory, protože přehluší pazvuky od podvozku, obložení dveří, prosklené střechy, zbytek je doslova šrot od motoru, podvozku, elektroniky po zpracování. POSLEDNÍ AUTO OD TOHOTO ČÍNSKÉHO VÝROBCE NA FIRMĚ NEBO V RODINĚ! Článek mne pobavil, lidi, nekupujte ten šrot. To bude pro čínského bratra největší pomoc. Bezpečnost? Auto samovolně v zatáčce zabrzdí a jede po tečně rovně mezi stromy do pole - stalo se mi to 2x, jednou má omezovač, jednou ne, zůstanete stát na křižovatce s vypnutým motorem, už nenastartujete - protože auto napíše "ztráta kontaktu s klíčem", a stále se to opakuje. Parkovací senzory u stejné zdi (rozumějte stěny domu) jednou reagují, jednou ne... Oni tu rychlost omezit musí, aby se jim v těch výrobcích nezabíjeli lidi. NAPOSLED. Sorry jako, jdu chytat motýle.
22. 5. 2020 19:27
Re: pohoda
Jen velmi nerad to píšu...ale z Volva se stává značka hodně divnou sortu hodně ujetejch lidí. A to je škoda. Není to jen tohle dneska.
22. 5. 2020 20:19
Re: Dva důvody.
myslim, ze hlavnou motivaciou je full prechod na EV, resp. PHEV. volvo deklarovalo, ze nebude vyrabat ziadne diesle a ak chce plnit emisne normy, tak bude zrejme vyrabat uz len PHEV a EV ... a pri tychto autach bude limit 180 km /h este dolezitejsi o.i. kvoli dojazdu ...
22. 5. 2020 19:56
Re: Ja súhlasím s obmedzením
U Corolly není umělé omezení, ale omezení dané konstrukcí převodovky e-CVT. Ta by vyšší rychlost a tedy i vyšší otáčky el. stroje, který je součástí e-CVT prostě nevydržela. Takže to omezení není dané nějakou snahou chránit řidiče, ale použitým technickým řešením, které by prostě víc nezvládlo.
23. 5. 2020 00:45
Re: pohoda
No přesně pro lidi, co si hrajou na sortičku jako ty. I s těma vysíravíma kecičkama. Lidi, co možná něčeho dosáhli, ale jsou furt za ku..n dy. :-!
22. 5. 2020 19:37
Ja súhlasím s obmedzením
Ako majitel práve spomínanej Toyoty Corolla so silnejším dvojlitrom už mám auto, ktoré má umelé obmedzenie na 180 km/h, hoci teoreticky pri vykone 132 kW by to mohlo byť ďaleko viac. Používam ho rok a nezažil som potrebu ísť rýchlejšie ako 160 km/h. Na čo by to bolo dobré? Keby sa dal urobiť prieskum schopností vodičov, že kto je psychicky a fyzicky schopný jazdiť dlhé trasy viac ako 180 km/h, dopadol by veľmi biedne. Na čoo to robiť? Kvôli hŕstke schopných dávať všetkým ostatným do rúk autá, ktoré sú schopné ísť oveľa rýchlejšie? A u nás ani v ČR ani nie je kde to využiť. My máme aj také diaľnice, že pri 110 km/h to búcha, nadhadzuje autom, rozbité asfalty. Súhlasím s obmedzením aj z hľadiska bezpečnosti, aj z hľadiska úspor, aj z hľadiska ekológie. Ľudia budú takéto autá kupovať bez problémov.
22. 5. 2020 21:18
Re: Bez problému
Však si ho tam dejte, speed limiter má dneska už spousta aut. Ale nechápu, proč ho chcete nakazovat ostatním. Já běžně přes 160 nejezdím, moc to žere, často je na to moc velký provoz anebo vozím děti. Ale ani by mě nenapadlo to přikazovat ostatním.
22. 5. 2020 19:17
Tak pěkně to napsal Ham.
jinak myslím, že v Japonsku je toto normální a povinné u všech. Ale 100% to nevím, povídal mi to jeden Korejec co žije v Japonsku.
Jinak dneska samý články o věcech co nepotěší. Kromě té terénní Toyoty, ta je super.
22. 5. 2020 21:40
tyhle starosti bych chtěl mít....
.... v ČR jsme rádi když po našich dálnicích dokážeme jet konstantně 130 aspoň třeba půl hodiny v kuse.... debaty o 180kmh jsou jen pózou a intelektuálním cvičením, reálně jsme někde zcela jinde.... ;-)

Ale vážně - nevidím problém, osobně by mi to absolutně nevadilo (u auta typu Volvo).... po dálnici jezdím 150 tacho a něco mě předjede jen velmi zřídka, takže to asi není tak horké.... a konkurence nabízí auta co jedou i 250, každý má (zatím) možnost volby.... :yes: a že tady Volvo hejtují kupci ojetin je Švédům asi celkem jedno.... ;-)
22. 5. 2020 19:10
Spravne
jelikoz ten muj Golf s 1,2 motorem na tech 180 rozbehnu tak mozna z kopce, tak s temi Cinany vyjimecne musim souhlasit. Co staci mne, musi stacit vsem. A hlavne mne uz nepredjedou 😁
Avatar - speedfred
23. 5. 2020 20:44
Re: Fanatičtí
Tak potom tu chodíš iba prudiť.
Avatar - abacus
23. 5. 2020 06:09
Re: Dva důvody.
V cenníku Audi A4 čítam: "odblokovanie maximálnej rýchlosti nad 210 km/hod a pneumatiky 225/50 R17 94Y" poplatok 169 eur.
Takže vždy ide o peniaze ( i keď ide možno i o "ekológiu") Stačí ušetriť 10 euri od dodávateľa. Pri miliónoch kusov hovoríme už viac ako len o peniazoch v alobale.

K tomu emisie a na auto ti natiahnu eko .sracky. Zámerne pri objednávke som pozeral čo dávajú na auto z prvovýroby. Ešte na jeseň minulého roka tam boli štandardné gumy. Čo myslíš, že som našiel pri preberaní 2,0 TSI 4x4 na diskoch pred dvomi mesiacmi.?
Continental ECOcontact! Tak nie sú tak zlé ako boli tie pred štyromi rokmi na Sportsvane. Tie som dal dole po 500 km.
Čo sa týka šetrenia, písal som to pred 5-timi 6-timi rokmi. Najlepšie zarábajúci ľudia v automobilkách sú plánovači životnosti. Ide sa na hranu. Zníženie rýchlosti im umožní ušetriť nemalo bubákov do vrecka. Hlavne, keď to môžeme skryť za ekologické správanie.
Avatar - Ham.
22. 5. 2020 23:24
Re: Dva důvody.
Odsuzující by nebyl, kdyby to prostě zavedli (každá automobilka má svaté právo omezit rychlost svých aut a třeba Toyota to dělá už dlouho) a neměli k tomu hloupé komentáře ve smyslu „chceme vyvolat diskuzi, zda mají výrobci právo, nebo dokonce povinnost, instalovat do vozů senzory, které změní chování řidiče a omezí jízdu vysokou rychlostí". Jinými slovy tak trochu se obáváme, že nás to může poškodit, takže chceme vyvolat diskuzi (což já čtu vytvořit tlak na zákonodárce) a udělat z toho povinnost (nejspíše zákonnou normu) a donutit ke stejnému kroku i ostatní výrobce a tím i postihnout jejich klienty a ještě si připsat jakési mediální prvenství v tomto omezování. Když se chce někde střelit do vlastní nohy, tak ať se střelí, nemohu proti tomu nic namítat, moje noha to není, ale když začne vést řeči o tom, že by se měli všichni dobrovolně střelit do nohy, tak mi to silně vadí, to je podle mě čirý populismus.
Avatar - _Karel_
22. 5. 2020 22:16
Re: Bez problému
Nemyslím, že bys to mohl se svým IQ tramvaje pochopit.
22. 5. 2020 19:57
Re: Dva důvody.
A otázka je, bude se auto konstruované s vědomím maximálky 180km/h chovat při stotřicítce stejně přesvědčivě, jako to, kde se počítalo třeba s onou maximálkou 250?
22. 5. 2020 20:38
Re: Dva důvody.
může tam být ještě 3. důvod. Existuje sorta lidí, říkejme jim třeba flagelanti, kteří si v způsobování utrpení sami sobě libují. Pro takové bude Volvo darem z nebes :-)
Avatar - 3_diamanty
22. 5. 2020 20:33
volvo?
to je ta seversko azijsko cinska znacka ktora tuzi konecne byt premiantom? tak zrovna tymto obmedzenim si do premie prave zabuchli dvere a kluce nechali zvnutra ... ale snad aspon svetlo za sebou zhasli ked sa vymkli ... bye-bye volvo... kde su tie casy ked som volvo ako znacku mal vazne rad ... ale to este vtedy aj saab fungoval...
23. 5. 2020 11:20
Re: Fanatičtí
Jasně, ti, kteří mají rádi pořádná normální auta jsou "hloupí fanatici", zatímco eurohujerovští elektropošuci, neomarxisti a grétitisti jsou budoucností lidstva a jeho spásou. Já myslím, že takováto zeleno-levičácká ideologie ani nepotřebuje další komentář, každý normální člověk si udělá úsudek sám a s chutí si odplivne... ;-)
Avatar - Ham.
22. 5. 2020 20:16
Re: Dva důvody.
Samozřejmě, že nebude. Stačí si vzít jenom pneumatiky. Na auta s Vmax 180 nikdo nedá kvalitní gumy, ale nějaké eko plecho bouchačky s rychlostním indexem S nebo T a samozřejmě, že guma s indexem W nebo Y je kvalitou někde zcela jinde, protože musí ustát dynamické namáhání, které o řád jinde. Samozřejmě o řád jinde je i cena a to je to wocogo, úspora nákladů.
23. 5. 2020 17:47
Re: Fanatičtí
A proč píšeš vůbec sem? V zásadě jsi nazval všechny autofandy dětinskou okrajovou skupinu, kterou je třeba vykázat do rezervace.

To je další stupeň nástupu greténistů? ;-) Nechte si zakazovat co chcete, jednou vám třeba v sektě zakážou i myslet a máte klid.
Avatar - _Karel_
23. 5. 2020 13:00
Re: VOLVO? UŽ NIKDY!
A "vykřikovat nahlas" se o tom nesmí kvůli lidem jako je Hendy.
Avatar - speedfred
23. 5. 2020 12:26
Re: VOLVO? UŽ NIKDY!
Ja som vo Švédsku 2,5 roka bol a Arese nie je daleko od pravdy. Ľudia fajn a tak isto sú nahnevaný čo sa deje ale sa to nemože akurát vykrikovať nahlas. A o úplatkástve by sa naši mohli chodiť učiť tam.
23. 5. 2020 09:34
Re: VOLVO? UŽ NIKDY!
Potvrzuji, první nová V40 super, poslední S60 šrot - prasklé potrubí turba, únik brzdovky do spojky, roztržené rozvody v 70 tis.
Avatar - twistedTSD
22. 5. 2020 23:33
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Možná jo, možná ne.
Avatar - twistedTSD
22. 5. 2020 23:30
Re: Bez problému
Dá se odhadnout, jestli kolem tebe někdo proletěl ve 100, 150 nebo 200+ km/h. V drtivé většině případů mě na silnici ohrožuje neznalost přednosti, nepozornost nebo nebezpečné předjíždění. Ale situace, kdy mě někdo ohrozil extrémně nadlimitní rychlostí, spočítám na prstech jedné ruky pracovníka na pile.

Tím, že si to moc lidí netroufne, jen potvrzuješ, že je to nesmysl.
Avatar - Emel
22. 5. 2020 22:38
Re: Bez problému
To asi záleží jak kde... zákonná lhůta je 20min, ne vždy se to ale stihne. V Praze většinou jo, v nějaké odlehlejší lokalitě to může být problém.

Nicméně zrovna porody co znám já nejsou o vteřinách ale o hodinách... a můžu dost jistě říct, že by nastávající matka rychlost 200+ neocenila :-)

No nic, to jsme trošku off-topic.
Avatar - Emel
22. 5. 2020 22:05
Re: Dva důvody.
To mi zase přijde moc... nevím, odsuzující?
Oni zavádějí omezení u aut, která už na ty vyšší rychlosti stavěná jsou. Navíc... s tím podvozkem je to pravda jen částečně - nemůžeš postavit auto, jehož podvozek by byl do 180 výbornej a nad 200 shit.
Náklady, no budiž, ale... o kolik je dražší pneu s indexem 240 než 180? V nákupních cenách automobilky? Automobilky prodávající prémiové (víceméně) produkty?
Volvo sice není řidičská značka, zase si ale nemůže dovolit, aby mainstream válcoval jejich auta v jízdních vlastnostech.
Ne, já si myslím... jakkoli je to divný, tak oni tomu fakt věří... že zachraňují planetu a oběti nehod. A nebo věří, že tomu věří jejich zákazníci.
22. 5. 2020 19:54
Re: Bez problému
Ale vsak obmedzenie na vsetkych autach co to zvladnu mas - 250km/h. Davat to na menej je mozno na diskusiu, ale pod 200 je to uchylne. Uvidime ci to bol spravny strategicky krok.
22. 5. 2020 19:54
Re: Tak pěkně to napsal Ham.
jj tak nějak to tam je
22. 5. 2020 19:52
Re: Tak pěkně to napsal Ham.
Nemal nahodou nissan gtr v japonsku obmedzenu rychlost a podla gps plny vykon iba na okruhoch?
Avatar - Ozzman
23. 5. 2020 18:49
Re: Fanatičtí
I levné výrobky mají své místo i do té Dacie si dnes koupíš dotykový display a veškerou moderní techniku, která byla u Renaultu před deseti lety. A věř tomu, že až se Renaultu zaplatí vývoj nějakého hybridů, či EV, najdeš ho v Dacii za fér cenu taky.
Avatar - Ozzman
23. 5. 2020 16:31
Re: Fanatičtí
Jsem uz alergický na všechny tyhle klišé, jako gretisti, neomarxisti, eurohujeri a podobně, stejne ani 90 % z vás netuší, co to znamená a proč to používá.

Vše není černobílé a změna vývoje aut s tímto má pramálo společneho. Je to hlavně přirozený vývoj, kdy se technologie zlepšují a drtivá většina lidí kupuje auta, jako já mikrovlnku. Chtějí ať dobře vypadá, dobře jede a ovládá se jednoduše , cítí se tam bezpečně a mají tam moderní technologie, jako tablety, připojení k internetu a tak. Tohle se děje proto, protože automobilky chtějí prodávat a trh je auty presyceny, tak se vymysli nové věcí, někdo si hraje na chraňeni planety, někdo na sportovnost, terennost a já nevím, co vše, ale všichni chtějí být ti, kteří z lidí vytáhnout nejvíc peněz. Uvědomte si, že ten vývoj určuje trh a všude.... kdyby byla poptavka po tlacitkovych telefonech, začnou se zase vyrábět ve velkém, stejně jako auta s manuálem, které pomalu mizi...
Avatar - kari.laz
23. 5. 2020 13:06
Re: Fanatičtí
Nechceš si zrušit registraci na tomto serveru a přihlásit se třeba na nějaký server o pojídání klíčků z obilí? Evidentně k tomu máš bližší vztah, než k autům.
23. 5. 2020 12:14
Re: Fanatičtí
Odkopal? :D :D :D Takže podle tvého pokřiveného gretisticko-levičáckého vidění světa bych se za své "politicky nekorektní" názory měl stydět, a nejlépe omluvit, že? No tak teď jsi mě opravdu znemožnil! :-[] :-[] :-[]
23. 5. 2020 00:47
Re: Bez problému
Vidíš to? Tak tohle hovado jsem si spletl s Xylem. Já vůl. :D
Avatar - _Karel_
22. 5. 2020 23:17
Re: Bez problému
A to je co za argument, že tě děti přemlouvají k předjíždění a rychlé jízdě?
Já bych s dětma v autě určitě 180 nejezdil. A troufám si tvrdit, že většina rychlých řidičů nepojede s dětma stejně jako bez nich. Většina, všichni určitě ne.
Avatar - twistedTSD
22. 5. 2020 22:46
Re: Bez problému
Starej se o sebe, ne o to, co je pohodlné a bezpečné pro mě.
Avatar - Mikesus
22. 5. 2020 22:31
Re: Bez problému
Ano, to je na co jsem narážel. i když nevím jak u vás na Slovensku, ale v Česku když zavoláš na 155, než se vůbec oblečeš, máš je u baráku a nemusíš letět do nemocnice sám.
Avatar - Ham.
22. 5. 2020 20:24
Re: Dva důvody.
Ano, i to může být motivace, cokoliv trvale nad 120-130 km/h je pro elektru dojezdová "sebevražda".
22. 5. 2020 20:12
Re: Spravne
tezko, bolsevik si stoji za svym nazorem i pred popravci cetou. Ja bych ho, stat se majitelem Porsche 911, hned zmenil 😁. Jsem spise typicky Cech... https://pravyprostor.cz/…-cini-stastnymi/
Avatar - twistedTSD
23. 5. 2020 02:46
Re: Bez problému
Určitě ne kvůli tomu, že dotyční neměli omezovač na 180.
23. 5. 2020 11:22
Reálně
180ka i na německé dálnici bohatě stačí. Je zbytečné auto konstruovat na rychlosti, ktera se téměř nedá využít, nebo 98% řidičů nevyužije. Volvo si stejně kupuji spíše klidnější řidiči, kteří 200 nejezdí. Kdo se chce vyřádit, tak si koupí třeba BMW. Hlavně Volvu to nikdo neprikazal, rozhodl se sám.
22. 5. 2020 21:34
Vic jak 180
Projet se obcas rychle v Nemecku na dalnici je fajn.

Ale pro ty co nejezdi v Nemecku?

Neprijde mi to jako vyznamne omezeni.

V Cechach pres 180 nejezdim...

PS Kdybych chtel jezdit rychleji, stejne bych asi volil jinou znacku.
22. 5. 2020 21:25
Je to na hraně unosnosti
Vzhledem k tomu, že Volva se kupují jako rodinný auta, tzn jízda na pohodu, rychlost nad 180 vážně potřebná není. Pochybuju, že upusti od bezpečné konstrukce, to by si podrezali větev. Samozřejmě, že pokud někdo bude váhat, může i toto sehrát roli v neprospěch Volva.
Na druhou stranu, když někdo může dát 850 tis za bakelitovej golf, nebo 1,3 Mega za Passat, a pak ještě bude v diskuzích kydat na "ten čínskej šrot"... Chce to si sednout do Passatu a do v90cc a pak být chytrej. Najednou se ta cenovka i omezení na 180 zda uplne v cajku.
22. 5. 2020 23:27
Re: Bez problému
Jestli jste si nevšiml, tak už dnes se všem nakazuje, kolik mají jezdit, u nás je to 130. Tak zase já nechápu, čemu se tak divíte. A v německu už se to blíží taky, kdyby vás náhodou napadlo argumentovat, že se chcete tam projet.
22. 5. 2020 19:36
Bez problému
V omezení nevidím problém, dal bych to na všechna auta. Nad 180 není důvod jezdit. Je to zakázané, nepohodlné a nebezpečné.
Avatar - Emel
25. 5. 2020 14:02
Re: Fanatičtí
Já vám rozhodčího dělat nebudu ;-)
Z hlediska teorie není rozdíl, jestli to udělá auto nebo motorka... ale šedá je teorie a zelený strom života, krom předpisů jsou i nějaké zvyklosti. Pro mě osobně jsou české silnice až na výjimky celkem přijatelný kompromis mezi absolutní anarchií (která vládne dále na východ) a absolutní korektností (které se docela blíží Švýcarsko, ale spíš nás možná čeká v budoucnu, s nástupem velkého bratra). Takže nebudu moralizovat ani nad motorkáři a jejich proplétáním se provozem - úplně košer to není, ale já rozhodně kamenem házet nebudu. "Předbíhající" auta mi vadí víc.
Avatar - Mikesus
25. 5. 2020 08:08
Re: Fanatičtí
Dík za potvrzení ze patris mezi dementy. Psát cokoliv nemá cenu, stejně nechápeš psaný text.
Zkusím poslední test IQ.
Zdržují při rozjezdech, kdy třeba i s tím yarisem se rozjedu sotva na půl plynu, kde stále zůstávám v ECO zone powermeteru a stejně často musím ještě ubrat.
Ale proč to tu píšu, stejně je to házení perel sviním. Debil ( myšleno inteligentní hranicí, nikoliv urážkou) stejně nikdy nepochopí jiné pohledy.
23. 5. 2020 15:33
Re: Fanatičtí
V urážení? A kde jsem tě prosím "urážel"? Já vulgarismy ani nadávky téměř vůbec nepoužívám! ;-) Ale někteří zdejší diskutéři mě vnímají jako "politicky nekorektního". S čímž i souhlasím a jsem na to hrdý. Pravdu je třeba říkat, byť by byla sebenepohodlnější! :-)
Avatar - _Karel_
23. 5. 2020 15:04
Re: Fanatičtí
Ne, ale pokud tu roky nenapíšeš nic jinýho než nasranej nebo ubrečenej příspěvek, pak z toho vyvozuju to, co jsem vyvodil.Nenapadá mě tu nikdo tak negativní, jako ty.
Avatar - speedfred
23. 5. 2020 14:50
Re: VOLVO? UŽ NIKDY!
Už som to písal niekoľko krát, že proti EV či hybridom nič nemám.Kľudne by som uživil EV valnika/dodávku ale za tie ceny (Renault Master) ?? Nad hybridom uvažujem ale napr Toyotácky mi nesedí vôbec.
No a čo sa týka maximálny u Volva tak mi to je fuk pretože si ho nekúpim.Kúpil som také auto kde rýchlosť. obmedzovač nie je a koníky popoženiem keď ja uznám za vhodné.
Myslím že niekedy v 90-tkach práve Volvo vyhlasovalo že vyšší výkon berú ako súčasť pasívnej bezpečnosti.
Avatar - _Karel_
23. 5. 2020 13:22
Re: VOLVO? UŽ NIKDY!
Na západě se brání například pravdivému zveřejňování policejních statistik, aby se zakryl velký podíl migrantů na kriminalitě.
A tady máme jednoho uvědomělého Hendyho, který opakovaně posílá diskutéry na Novinky.
Myslet by se obecně vyplatilo, můžeš jít příkladem.
Avatar - _Karel_
23. 5. 2020 13:15
Re: Fanatičtí
:yes: hřebíček na hlavičku. I by to vysvětlovalo, jak nešťastnej člověk to je.
23. 5. 2020 10:32
Re: Velký bratr...
samotna brzdna draha standardniho osobniho auta za dobrych podminek pri maximalne intenzivnim brzdeni ze 180km/h je 125metru, z 230km/h 204metru.
rozdil samozrejme velmi vyznamny, to souhlas, roste s druhou mocninou rychlosti

ve 180km/h bys mel mit odstup od auta pred tebou minimalne 200 metru, tedy 4 sec, ve 230km/h 300 metru, tedy 4.8sec.
pocitano s reakcni dobou ridice 1.5sec a zanedbatelnou prodlevou brzd ....
23. 5. 2020 01:47
Velký bratr...
S omezením nesouhlasím a Volvo si nekoupím. Příště někdo přijde s tím, že nejí maso a já ho jíst také nemusím. Někomu stačí k bydlení 20 metrů čtverečních, takže to může stačit i ostatním. Někdo se bojí létání, vždyť při tom umírají lidé, tak se nebude létat na dovolenou a všichni budeme doma - je to bezpečnější a sníží to riziko. A pozor, může se vám stát úraz při sportování, takže buďte doma. Jde o dodržování pravidel, kdy dodržují rychlost danou zákonem, a když je na semaforu červená tak taky zastavím i když můžu přidat a projet na červenou, ale neudělám to. Je to o pocitu svobody, což neznamená automatické porušení pravidel. Je to zavádění pravidel velkého čínského bratra.
Avatar - white label
22. 5. 2020 23:28
Re: Tak pěkně to napsal Ham.
Nový TYGR (ToyotaYarisGR) má taky omezovač, ale má ho nastavený až na 230 km/h, takže si to málokdo uvědomí... Ale mně ta hodnota (vzhledem k výkonu motoru) neseděla hned.
A o jiném hh na trhu EU s omezovačem na rychlost menší, než 250 km/h, nevím.
22. 5. 2020 23:01
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Řeč byla o Corolle a konkrétní technika použitá v Corolle omezující je, prostě e-CVT v Corolle víc než 180 neumí. Takže limitace na 180 u Corolly není nějaké umělé omezení jak psal ten na kterého jsem reagoval, ale prostě důsledek technického řešení, které víc nesnese.
Avatar - Mikesus
22. 5. 2020 22:56
Re: Bez problému
Je pravda, že záleží jak záchranný systém zneužívá určitá skupina obyvatel. Ne překvapivě je v dané oblasti vyšší dojezdovy čas.
Sami jsme měli akutní předčasný porod a byl čas dojet do nemocnice ( naopak pomaleji, aby to bylo co nejklidnejsi ) a tam ještě byl čas na predoperacni vysetreni, ale vynadáno jsme dostali, že jsme měli přijet dřív.
Avatar - twistedTSD
22. 5. 2020 22:54
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Víc než 180 můžeš v ČR minimálně na dvou závodních okruzích. Jestli se necítíš na víc než 160, tak děláš určitě dobře, že víc nejezdíš, ale já se na německé dálnici s dovolením rozhodnu sám, kolik jsem schopný bezpečně jet. Nebo se tě mám předem zeptat?
22. 5. 2020 22:36
Re: Ja súhlasím s obmedzením
U Lexusů, které používají stejnou techniku jako Toyota je to omezení na chlup stejné, tedy 180 km/h (CT200h, NX 300h, ES 300h etc.). Pouze u vyšších modelů Lexusu, které používají lepší techniku je to omezení posunuté výše, třeba RX 350h na 200km/h nebo LS500h na standardních 250.
23. 5. 2020 11:52
Re: VOLVO? UŽ NIKDY!
Jsi troll a nebo totalne vystrašený člověk uzavřený ve své bublin strachu o tom jak je všude vše hrozne. Já mám tip na to první.
Je to tu o autech tak se bav o autech.
23. 5. 2020 03:59
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Určitě se omezuj, ale dobrovolně a sám. Jestli ti na Slovensku připadá dálnice stavem nebezpečná už ve 110kph, tak hledej problém v sobě nebo Corolle.

P.S.: Když se odstěhuješ do Severní Koree, tak budeš mít ze všech omezení radost ještě větší.
Avatar - white label
22. 5. 2020 23:09
Re: Dva důvody.
Taky se všechny auta zdaleka neprodávají za ceny Volva a auta za cenu Volva takové pneumatiky mají běžně už dost dlouhou dobu.
Avatar - Emel
22. 5. 2020 22:27
Re: Dva důvody.
Všechna auta nemají W, Y. Ale zase se podívej, v jakých rozměrech jsou kola na Volvech, primárně z designových důvodů. A pak si dej nějakou normální gumu od renomovaný značky (dejme tomu Bridgestone Potenza, jako takový slušný standard) do heureky... a automaticky na tebe vyskáčou W a Y.

A Volvo sice třeba použije rezrvu od Chao Yang... ale jen tam, kde to není vidět.

Podle mě tohle už dneska není téma... výrobci to mají zmáklý a rychlostní index není něco, za co by se muselo nějak zásadně připlácet...
22. 5. 2020 20:54
Re: Dva důvody.
No tak to by bylo smutný, ale vypadá to na Volvo realitu na další léta :no:
22. 5. 2020 20:41
Re: Bez problému
Já ve tvém omezení problém vidím. Ostatní ale tak omezení třeba nejsou.
22. 5. 2020 19:19
pohoda
Ako sa píše vyššie, je to politickí ekonomické rozhodnutie.

Je lacnejšie stavať dizajnovo pekne auta, ktoré sú technologické šroty.
A kto si kúpi čínsky komunisticky výrobok dobrovoľne a predrazene si ani nič iné nezaslúži.

Btw - zaujimalo by má koľko ľudí zakapalo vo Volve minuly rok z dôvodu vysokej rýchlosti.

Mám aj taký tip, že ich nebolo viac ako pol promile.
23. 5. 2020 18:29
Re: Fanatičtí
No např. celoevropský megaúspěch značky Dacie do tvých teroií vůbec, ale vůbec nezapadá... ;-)
23. 5. 2020 11:32
Re: VOLVO? UŽ NIKDY!
Nechceš si to nechat na novinky a k Okamurovi?
Avatar - Mikesus
23. 5. 2020 01:34
Re: Bez problému
Možná jo, možná ne.
Jedna z indicií jsou poslední 2 měsíce. Menší provoz, vyšší rychlost, více nehod, více úmrtí.
22. 5. 2020 23:21
Re: Bez problému
Určitě tě musí strašně deptat nejvyšší povolená rychlost, že. To se o tebe taky někdo stará, ale na to sis už asi zvykl.
Avatar - Mikesus
22. 5. 2020 23:14
Re: Bez problému
Jak poznám, jestli ten co proti mne vyjede jede 130, 160 nebo 180? To fakt nemám čas odhadovat. Ty to zvládneš?
Naštěstí si to moc lidi netroufne, takže to je irelevantní. Pokud by to tu bylo legální a jezdil tak každý druhý, pak se můžeme ohánět procenty.
Avatar - Mikesus
22. 5. 2020 22:51
Re: Bez problému
Lidé se obecně starají o to, co je bezpečné pro je samotné. A mezi to ohrožující bývají i rychle a často nebezpečně jedoucí ti ostatní.
Avatar - Mikesus
22. 5. 2020 22:14
Re: Bez problému
S většinou bych souhlasil. Jen s tím, že nad 180 není nikdy důvod jezdit. To bych si opravdu netroufnul tvrdit, i když ta pravděpodobnost potřeby ( vzhledem k legislativě) je dost nízká.
22. 5. 2020 22:08
Re: Bez problému
Ty ses provokater ;-) To pises urcite schvalne aby si spustil lavinu vid :D
22. 5. 2020 19:43
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Nakolko jazdim po cestach, okreskach, ktore nam podla TV reklamy postavila Europska unia a 4x rocne po dialnici, ktora je neustale v rekonstrukcii a ma x obmedzeni na trase Zvolen- Bratislava, tak nechodim viac ako 100 na okreskach a 130-140 na dialnici, aby som neplatil viac ako musim. Takze u Volva ma rusia uplne ine veci ako rychlost obmedzena na 180km.
23. 5. 2020 11:29
Re: VOLVO? UŽ NIKDY!
Je opravdu smutné, do jakých srágor se pod čínským vedením tato kdysi úžasná a slavná švédská značka dostala - od likvidace pořádných motorizací až po neustálé omezování nákladů, aby bylo na nikým nechtěnou elektrodebilitu.... Omezení maximální rychlosti na 180 km/h u celé produkce už je jen špička současné odporně dobroserské firemní politiky této značky. Konec konců, podobným tragickým vývojem v posledních letech prochází celé oblasti Švédska (hlavně na jihu), které se z kdysi vzorové a celým světem obdivovaných částí této kdysi úžasné země změnily v muslimskou stoku plnou kriminality. Plnou odpovědnost za to samozřejmě nesou místní sluníčkářské vlády. A ještě se tam o tomto tragickém vývoji nesmí psát! :'-( :no:
Avatar - xxc
22. 5. 2020 21:12
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Práveže rýchla jazda je lepšia z hľadiska psychiky a fyziky. Určite lepšie, ako sledovať tachometer a brzdiť sa. Úspory sú diskutabilné a ekologické to fakt nie je :-)
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2020 09:25
Fanatičtí
uctívači plechového božstva nasadili novou, ještě hloupější rétoriku. Ve své fanatické zaslepenosti si ani neuvědomují, že jsou se svou dětinskou záští okrajová skupina, která je na pokraji vymření. A že naopak stále více lidí takové dětinské nesmysly vůbec neřeší, protože svět je více než jen ta plechová krabice na čtyřech kolech.
Ale nebojte se, kluci, oni vám vyhradí nějakou rezervaci, jako kdysi indiánům.
Avatar - Emel
25. 5. 2020 11:31
Re: Rychlost radost
Myslíš Sono Sion? Však proč ne, tahle úvaha je jasná... u budget elektromobilu se solárama za 25t€ (původně se mluvilo o 20t€) je potřeba hledat úspory všude... a navíc... EV s dojezdem "až 250km" se na dálnici stejně nemůže pouštět do žádnejch větších akcí.

Na rozdíl od prémiového sedanu za dva miliony se stovkou za 5s.
Avatar - speedfred
24. 5. 2020 21:54
Re: Reálně
Na diaľnici sa o športovej jazde ani nedá hovoriť.
Avatar - Emel
24. 5. 2020 19:49
Re: Reálně
Tak proč ne Volvo?
U mě spíš kvůli tomu, že utratím většinu budgetu za motor a až pak koukám po ostatní výbavě... a Volvo v motorech právě neexceluje.

Corollu bych si třeba představit uměl, v dané cenové... každý auto je nějaký kompromis. Ale když už bych měl utratit třeba 1,8M za V90...
Avatar - Ozzman
24. 5. 2020 15:59
Re: Fanatičtí
Ale prd, vetsina motorkářů jsou slušní, akorát si jich nevšimneš, když je necháš jet, ještě poděkují, lepší je jim uhnout. Všímáš si akorát těch, kteří se cpou za každou cenu nebezpečně mezi auta... ti s rozumem ví, že na motorce nemají kolem sebe plechy a podle toho se tak chovají...
24. 5. 2020 14:22
Re: Dva důvody.
Nerozumím tomu, proč by rychlostní index měl něco vypovídat o kvalitě. Co když naopak prostředky, kterými se dosahuje vyšších dovolených rychlostí, dávají těm pneumatikám nějaké nevýhody? Absolutně nejsem odborník na pneumatiky, beru to jako hypotetickou a z mého pohledu zcela možnou variantu. Tak si to případně rád nechám vysvětlit.
Avatar - Emel
24. 5. 2020 09:59
Re: Reálně
Ajťáci vědí... je to hláška připisovaná Gatesovi, při představení PCčka od IBM, někdy v osmdesátkách. Jo, a byla to RAM.
Avatar - xxc
23. 5. 2020 21:18
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Mna vtedy tiez jedno alebo 2 auta predbehli. Kedysi sa to dalo este spocitat, ked ma auto predbehlo, odkedy mam Citigo s obmedzenim 130 km/h, tak si na mna dovoluju a predbiehaju ma ovela viac. Ale nestazujem sa, zvykol som si na pomalsiu jazdu. Aj trosku kvoli tomu som to kupoval.

A ano, dovolenky som minuly rok jazdil podlahu co to dalo, 800 - 1000 km vkuse a presiel som to v pohode. Bez pokuty. Madarsko a Chorvatsko. Este na chatu som tak jazdil okresky, ale uz sa dost bojim, pouzivaju objektivnu zodpovednost a mozu stat hocikde. Tak chodim elektromobilom 92 tempomat. Co ma zaraza, aj tak dost spalovacich aut predbehnem.
23. 5. 2020 20:27
Re: Reálně
"...180ka i na německé dálnici bohatě stačí..."

A 640 kB musi stacit kazdemu! ;-)
23. 5. 2020 17:50
Re: Reálně
Byl by to nesmysl, kdyby byla M3/4 konstruovaná na Vmax 250, to není a samozřejmě ani z hlediska převodů.

Jinak mi řekni pár okruhů, kde bude těch nějakých 250-260 dosahovat tak pravidelně, aby to otravovalo. ;-)
Avatar - Ozzman
23. 5. 2020 16:07
Re: Bez problému
Já to zkoušel, jel jsem asi 190, dostal jsem pojeb, že je to horší, než jet stovkou, tak jsem pak musel jet klidně a plynule :D Takze ani ta porodnice, jakožto legální možnost jet takto rychle mi nevyšla :D
23. 5. 2020 15:30
Re: VOLVO? UŽ NIKDY!
Ty nevíš, jak v Německu nedávno odhalovali nadživotní sochu Marxovi v jeho rodném městě (placenou čínskou komunistickou vládou) a jak se u toho osobně rozplýval opilec Baroso? ;-)
Avatar - Ham.
23. 5. 2020 13:20
Re: Dva důvody.
No právě ty důvody, že zachraňují planetu a oběti nehod jim silně nevěřím právě proto, že poukazují na jiné a snaží se z toho udělat problém ostatních výrobců resp. celé společnosti. Důvěryhodné by bylo, kdyby se do té nohy práskli a za pět let vytáhli statistiku, která by dokazovala, že jejich chromá noha zachránila XY životu nebo alespoň jednoho ledního medvěda.
Samozřejmě, že čínští pohlaváři o rovnosti pro všechny ve skutečnosti nesní, ale to jim nebrání pod tímto heslem spáchat cokoliv a že to často byly hodně krvavé kousky si asi nemusíme vysvětlovat.
Btw., Německo s nejsilnějším/nejrychlejším vozovým parkem z velkých trhů EU, s neomezenou rychlostí na dálnicích a s největším ročním nájezdem km na jednoho obyvatele, má výrazně nižší úmrtnost při dopravních nehodách na 1 mio. obyvatel než srovnatelné země v Evropě jako Francie, UK, Španělsko nebo Itálie. A i když se podíváš v samotném Německu, kde nejvíce umírají lidé, tak to není ani omylem na dálnicích s neomezenou rychlostí (tedy tam, kde se dá rychlost nad 180 využít), běžná německá okreska nebo německé město jsou daleko nebezpečnější.
https://www.destatis.de/…ypes-of-road.png?…
23. 5. 2020 12:26
Re: VOLVO? UŽ NIKDY!
A každý kovaný euromarxista odmítá vidět nepříjemnou realitu. Ubohé.
23. 5. 2020 11:30
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Stále mě zajímá kde jsou ty hromady autonadsencu když na silnici jezdí 99,9% absolutně nudných, ničím výjimečných aut.
23. 5. 2020 10:38
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Takže rychlejší jízda je lepší kvůli tomu, že nemusím čučet na tachometr. Nahradím to lepším a bezpečnějším cvičením na mobil abych neprojel rychle okolo radaru. Tak tohle jsem dělal celou dobu špatně 😁. A já bych navrhoval použít klidnou nohou tempomat nebo omezovač. Případně si cestu rozdělit na dva dny a k tomu něco vidět cestou (pokud jedu někam 1000km.)
23. 5. 2020 09:55
Re: Velký bratr...
Ahoj, dovolim si nesouhlasit. :-)

Jet 180 a treba 230 je dost vyznamny rozdil...

Brzdna draha 190m vs 311m! :-O

https://www.random-science-tools.com/…ing-distance.htm
23. 5. 2020 09:53
Re: Jet s Volvy rychleji
No v Nemecku pry majitele Volva patri mezi nejagresivnejsi. Cetl jsem driv nejaky pruzkum...
Avatar - xxc
23. 5. 2020 08:38
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Rodine prospejem, nie pre kazdeho je vysedavanie v aute dlhe hodiny radost. Aj sebe, ja tiez nemusim vysedavat pri pomalej monotonnej jazde, zvysuje sa riziko nehody.
23. 5. 2020 04:01
Re: Je to na hraně unosnosti
Volva jsou auta, která se jako nová prodávají s opravdu obrovskými slevami. Nemám problém se omezit, když je to nutnost nebo tím někomu pomůžu.
Nechat si nařídit od marketingového dementa 180kph neakceptuju.

Nesrovnával bych Passat a V90...
Avatar - twistedTSD
23. 5. 2020 02:50
Re: Vic jak 180
To je zásadní rozdíl, jestli mi výrobce brání zničit převodovku, nebo mi brání jet způsobem, který je za určitých okolností zcela legitimní, nemyslíš?
Avatar - Mikesus
23. 5. 2020 01:53
Re: Velký bratr...
Já nemám problém s konkrétním omezením, ale jejich odůvodněním. Kecy o bezpečnosti apod. To už je upřímně jedno, jestli jede 180 nebo 200.
Když by to řekli jak Toyota, je to prostě dáno použitou technikou z důvodu životnosti nebo prostě byli zticha...
22. 5. 2020 23:53
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Jenže ty hybridní Lexusy, které mají omezení na 200 nebo 250 nepoužívají e-CVT z Corolly ale 8 a 10 stupňovou převodovku ECT (350h osmistupňovou, 500h desetistupňovou), což je úplně jiný svět než e-CVT v Corolle.
https://global.toyota/en/powertrain/transmission/
Avatar - twistedTSD
22. 5. 2020 23:09
Re: Bez problému
Kolikrát tě vážně ohrozilo auto jedoucí 180+ km/h?
Avatar - twistedTSD
22. 5. 2020 23:07
Re: Vic jak 180
Toho, že mi výrobce auta, které si za své peníze koupím, nebude diktovat, jak s ním jezdit.
Avatar - xxc
22. 5. 2020 21:17
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Tie hybridy mi zavadzali resp. nestihali pri obycajnom 1.6 hdi motore. Oni maju obmedzenie 180 a ja mam myslim 188 :-)
Avatar - Mikesus
24. 5. 2020 19:34
Re: Fanatičtí
Ti co podekuji, že jim udělám místo je tak 1 z 5. Těch, co se procpou úplně dopředu a pak zdržují při rozjezdu je tak 3 z 5. Naserou se tam. Někdy pak jeste jedou prostředkem a jen překáží. Chápu je, že jsou zvyklí na řidiče, co nejsou schopni se hnout že semaforu, ale to dost často oni taky ne.
Avatar - speedfred
24. 5. 2020 17:01
Re: Manýry
Kámo, obávam sa že je to pomalý začiatok konca.
Spaľováky chcú zrovnať s EV. Malou nádržou a rýchlosťou to začína.
24. 5. 2020 16:52
Manýry
Doufám, že tyhle komoušské manýry nenakazí i jiné normální výrobce...
24. 5. 2020 10:06
Re: Reálně
až mi řekneš, kde se u nás dá jet 180+ v běžném provozu ;-)
Avatar - _Karel_
23. 5. 2020 19:47
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Já ti nevím, bavit se o "zábavnosti řízení" a házet to na hybridy, když většina aut na silnicích jsou +- oktávky a spol, to mi přijde úsměvné. Chápu, že ti může vadit projev eCVT, ale jsou hybridy i s normálními převodovkami. Váží o něco víc, ale že by to z nich proti běžné šedé konfekci dělalo jízdní tragédie to je pitomost. V mnou oblíbené kategorii aktuálně Kuga s 2,5i, Explorer s benzínovým oturbeným šestiválcem - že by z nich byly kvůli baterkám ukrutně nudný auta? A bez baterek paráda, zábava? Moc to hrotíš.
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2020 19:14
Re: Fanatičtí
Karlíku, Karlíku... neučili tě, že lhát se nemá?
Ale jestli já jsem "nasranej nebo ubrečenej", pak co bys asi napsal o Aresem, WinDieselovi nebo Ádovi... Jo, pardon, ti kopou za tu správnou ligu, takže to je v pořádku, že?
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2020 19:13
Re: Fanatičtí
Tak velký megaúspěch, že ho nikdo jiný nenásledoval... Proč asi?
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2020 19:12
Re: Fanatičtí
Politicky nekorektní... No přímo úplný disident. :-D :-D Tak se podívej, jak tituluješ každého, kdo má jen trochu jiný názor, jak se snažíš ty lidi ponižovat a urážet (tedy ne, že by to fungovalo, jen se tím sám srážíš o to více)...
23. 5. 2020 13:19
Re: Fanatičtí
Opět. Co je pořádně auto když po silnici jezdí 99% plechovek?
Avatar - kari.laz
23. 5. 2020 12:57
Re: Ja súhlasím s obmedzením
I s Pandou si užiješ víc zábavy než ve vyjícím hybridu, kde máš pískací hračku pod plynem, aby jsi na to moc nešlapal...protože hybrid.
Jet dál v něčem takovém, tak se modlíš, ať jsi spolujezdec, můžeš si číst nebo koukat na film.
23. 5. 2020 12:51
Re: VOLVO? UŽ NIKDY!
Děkuji za fundovanou euromarxistickou odpověď, plnou protiargumentů. Jen tak dál! ;-)
23. 5. 2020 12:07
Re: Reálně
Osobně si myslím, že větší fail je třeba M3/4 limitovaná na 250, protože tam je reálný předpoklad, že se s ní bude skutečně závodit, třeba na okruhu. Kdyby to Volvíčkářům nikdo neřekl, nejspíš by na to ani nepřišli:)
23. 5. 2020 11:36
Re: VOLVO? UŽ NIKDY!
Protože tu trolis s myšlenkama a nazorama Okamury.
23. 5. 2020 11:34
Re: VOLVO? UŽ NIKDY!
Proč? Já Okamuru nesnáším a do Novinek plných bolševických a rusofilních zrůd zásadně nepřispívám! :-)
23. 5. 2020 05:57
omezení rychlosti
Volvo si nikdy nekoupím tak at ekologicky jezdí 120 s motorem 0.800cc a dvouválcem
Avatar - Mikesus
23. 5. 2020 01:36
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Tak si zkus zjistit, který lexus má ecvt a omezovac má na vyšší rychlost než 180.
Co nechápeš na psanem textu, když mluvíme celou dobu o eCVT a ty tu vytáhneš ECT. K čemu?
Kdyby ses nesnažil mluvit "koze",když debatujeme o "voze", napsal bych ti, který to např. je
Avatar - xxc
22. 5. 2020 23:39
Re: Bez problému
Presne tak, rychli mi nevadia, skor robia problemy ti, co jazdia neohladuplne pomaly.
Avatar - xxc
22. 5. 2020 23:22
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Nedoslo nic za minule leto, cakal som do januara. Snad nic nedojde. Madarsko som brzdil len podla radarov na mobile a Chorvatsko som siel co to slo. To bolo asi najrizikovejsie, vzdy pozerat do mobilu, kedy sa blizim k stacionarnemu radaru.
Avatar - twistedTSD
22. 5. 2020 23:06
Nope
Nemám potřebu diskutovat s Volvem, redakcí nebo kýmkoli jiným o tom, jestli potřebuji jet více než 180 a proč by mi takové omezení vadilo, když se po dálnici jezdí 130. Auto mi má sloužit, neprudit a jízdu nechat na mě. V opačném případě zaručeně utratím peníze jinde.
Avatar - Mikesus
22. 5. 2020 22:49
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Vždyť je úspora diskutabilní u nižších rychlostí, tak proč to nserovnat na pokutách :D :D :D
22. 5. 2020 22:42
Re: Bez problému
Koukám žes zase zapnul mód "kolovratek nesmyslů" 8-s
Avatar - xxc
22. 5. 2020 22:17
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Nie, hovorim, ze to nie je ekologicke. Par krat za rok na dovolenku sa to zvladnut da, nejak pravidelne by som tak nejazdil. Radsej rodinu dopravim bezpecne a rychlo pri 1000 km trase s vyssou spotrebou, ako sa hodiny tahat pomaly kvoli uspore. Preto usporu povazujem za diskutabilnu.
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2020 19:10
Re: VOLVO? UŽ NIKDY!
A co to má společného s auty?
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2020 14:57
Re: Fanatičtí
OK, v urážení jedeš zjevně extraligu, gratuluji. A znemožnit tě? Proč bych to dělal, když na tom úspěšně pracuješ sám?
23. 5. 2020 13:13
Re: VOLVO? UŽ NIKDY!
Někdo někomu brání vykrikovat? Je otázka jestli by se spíše než kriceni nevyplatilo myslet.
23. 5. 2020 11:56
Re: VOLVO? UŽ NIKDY!
Pokud sis nevšiml, tak to taky tak v 95 % činím, ovšem zásahy některých západoevropských politiků a činovníků EU do automobilismu jsou v poslední době už tak destruktivní, že k tomu nelze mlčet. No snad se to v následujících měsících pod vlivem současné ekonomické krize alespoň trochu zmírní.
P.S. Tak špatně na tom se svobodou projevu ještě naštěstí nejsme, abys mi mohl nařizovat, o čem se tady smím bavit! :-) :-) :-)
Bavil ses v posledních letech s někým kdo žije v Německu nebo ve Švédsku? My máme po desetiletí rodinného přítele, který do Německa počátkem 80. let emigroval a garantuju ti, že pokud by ti v plné nahotě předestřel, jak to tam teď kvůli uprchlické vlně chodí, tvoje sluníčkářské vidění světa by se ti zhroutilo jak domeček z karet!
23. 5. 2020 11:46
Re: VOLVO? UŽ NIKDY!
Máš opravdu zoufale omezené vnímání světa, když odmítáš vidět to, co se ti nehodí do tvého levičáckého krámu...
https://www.expres.cz/…2_dx-zpravy_peve#…
23. 5. 2020 09:09
Re: Bez problému
Zjevne s nasim zdravotnictvim nemas moc osobnich zkusenosti :D :D Nepreju ti aby si nekdy potreboval rychle zdravotni pomoc to bys mozna koukal jak to funguje. Nicmene i presto jsme na tom mnohem lip nez velka spousta clenu EU. Nase zdravotnictvi je vlastne spicka ve srovnani s takovym Spanelskem, Italii nebo Anglii.
23. 5. 2020 00:53
Re: Ja súhlasím s obmedzením
A komu tím prospejete, co!
Avatar - xxc
22. 5. 2020 23:24
Re: Je to na hraně unosnosti
Cize rodina ma ist pomaly, ale keby sa to kupovalo ako nerodinne auto, tak uz by bolo zle, ze ma obmedzenie a ludia by chodili bez obmedzeni?
22. 5. 2020 23:23
Re: Nope
Myslím, že tvůj názor ve volvu nikoho nezajímá.
22. 5. 2020 22:40
Re: Ja súhlasím s obmedzením
A ty jedeš na dovolenou 1000km rychlosti 180+? V tom případě tleskám. Musíš dát solidní ranec za pokuty :-[]
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2020 12:09
Re: Fanatičtí
Hezky ses nám odkopal, přesně o takových píšu.
Mimochodem, ráčila si tvá zaostalá hlavička všimnout, že Volvo nespojuje to omezení ani s jedním z tebou napsaných nesmyslů? To jen ty tady ustavičně ventiluješ svůj euromindrák, že by závist?
A mimochodem, co je to vlastně ten "normální člověk"? To bych opravdu rád věděl...
Tak si klidně plivej, ale bacha, ať nepopliveš sebe sama.
Avatar - Mikesus
22. 5. 2020 21:34
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Opravdu chceš říct, že je ekologictejsi jet 200 než 130? A že úspory jsou diskutabilní?
Avatar - xxc
22. 5. 2020 22:22
Re: Bez problému
Mna deti najnovsie zenu, ze pridaj, obehni ich :-) Mam dostatocne iq na to, aby som sa snazil ist bezpecne, ci uz s detmi, alebo bez nich. Bez ohladu na maximalnu rychlost. Alebo je tu niekto, kto jazdi s detmi bezpecne a ked nevezie deti, ide nebezpecne (rychlo)?
22. 5. 2020 22:44
Re: pohoda
V čem divnejch a ujetejch? Vysvetli mi to. Jsem pouhý lékař a nerozumím se svou chabou inteligenci světu, navíc se mi líbí Volva, ooo jak jsem ubohý :D
Avatar - Beefcake
22. 5. 2020 21:57
Re: Dva důvody.
Vyvesti este nieco.
To je inak slusny blabol. Resp. ani nie blabol ako doslovne sracky typu "podla seba sudim teba".

Evidentne dnes vsetky auta maju W,Y, ze ?
Avatar - Mikesus
27. 5. 2020 08:50
Re: Fanatičtí
Tak jsem včera zase jednoho potkal. 2 pruhy, oba rovně a levý ještě na odbočení současně. Stojí kolona v obou, nikdo nema smerovku a motorkari se nacpe dopředu a chce odbocovat. Zabere celej levej pruh a blokuje celou kolonu.
Avatar - Mikesus
27. 5. 2020 06:59
Re: Fanatičtí
Ale když mi řekne, že si vymýšlím, obzvlášť když to tu další potvrdí. Jen si mele svoje a ani neumí číst. Horší než 5lete děcko. Je to označení inteligence, nikoli jako urazka normálního člověka. Jak si to jinak vysvětlit než demencí ( možná už i stařeckou) u člověka, který není schopen přečíst a pochopit text? Jednoho takového máme v rodině ( se stařeckou demencí ) a přesně takhle se to projevuje.
Avatar - Mikesus
26. 5. 2020 08:54
Re: Fanatičtí
Nejezdím z důvodu, že neschopných ridicu za volantem je tolik a to mi za to nestojí.
Avatar - Emel
25. 5. 2020 15:21
Re: Fanatičtí
Jezdil jsem kdysi, ale pak jsem nedostal ve městě přednost a novej bike už nekupoval... papíry mám a výjimečně se svezu u kamaráda, ale motorkář nejsem.
Avatar - kari.laz
25. 5. 2020 15:12
Re: Fanatičtí
Ani jeden na motorce nejezdíte co? ;-)
Avatar - _Karel_
25. 5. 2020 14:59
Re: Fanatičtí
Já toho po městě moc nenajezdím, ale motorkář - to je i chlapík na skůtru. A to, že se mu nechtělo čekat v koloně neznamená, že je automaticky rychlík (tedy - motorka jede, ale řidiči se nemusí chtít). Potkat se takoví dají. Ovšem jaké jich je procento, to netuším.
Avatar - Emel
25. 5. 2020 14:51
Re: Fanatičtí
Jak říkám... statistiku zdržovačů si dořešte s Mikesusem, já si čárky nedělám, autem po městě moc nejezdím.
Když si motorka stoupne přede mě, tak mě zdržuje i když se rozjede svižně... prostě proto, že nemůžu šlápnout na plyn s oranžovou (kterou vidíme oba ve stejnou chvíli), ale až ve chvíli, kdy se motorkář úspěšně rozjel a získal nějakej bezpečnej odstup... protože co kdyby zaspal nebo mu to chcíplo. Nějaká vteřinka zdržení tam bude v každém případě. Mně to úplně žíly netrhá, dějou se mi na cestách horší věci.
Avatar - kari.laz
25. 5. 2020 14:30
Re: Fanatičtí
Tady ale nejde o proplétání se provozem. Tady celou dobu naražím na to, že dle Mikesuse "školí" motorkáře na semaforech s Yarisem. A dokonce ještě na půl plynu a musí ubrat. Sam víš, že když už motorkář projede kolonou dopředu na semafor a nebo zkrátka už vepředu stojí, tak "vystřelí" pryč tak rychle, že rozhodně nemá šanci tě zdržovat. Není to traktor, aby se rozjížděl šnečím tempem a to ani na skůtrech. Je pryč mrknutím oka. Ale tvrdit, že více než 60% motorkářů ho brzdí při rozjezdu na semaforu je doopravdy úsměvné.
Avatar - Mikesus
25. 5. 2020 12:57
Re: Fanatičtí
Beru jen ty, kteří se nacpou dopředu, které mohu porovnat, tedy když tam jsem já. Ale určitě je jich míň než řidičů aut. A to o dost. Těch, co není schopno se rozjet na semaforu nějak normálně ( samozřejmě pokud si někdo hodí "Z", člověk to chápe).
Nemám problém ať tam jedou, jejich stroje jsou agilnejsi, ale ať sakra jedou, když člověk jede úplně normálně.
Jestli jezdíš jak píšeš, jen takových poušť. Psaný text vypovídá člověku hodně, z něco cítím něco jiného, ale za volantem a riditky může být člověk jiný.
Avatar - kari.laz
25. 5. 2020 12:40
Re: Fanatičtí
U Aut, co tohle dělají jim taky nedám pozici zadarmo :D. Například pokud jedeš dole na Braník a chceš odbočit na Baranďák. Je tam levý pruh odbočovací a pravý pro autobusy, ale občas se najde nějaký nedočkavec, co si stoupne vedle tebe na ten autobusový a musí pak vystřelit rychleji než ty, jinak se tam nedostane a nebo dostane, ale už se tam vyloženě musí silou nacpat.
Ale léčit si mindráky v autě, navíc v ani náznakem sprintérském na motorkářích, který prostě vyjede tak, že je naprostý nesmysl si na něco hrát? Můžeš tvrdit, že se ti to stalo, nebo že jsi tak vystřelil, že se ti to povedlo, ale hlásat, jak v hybridním yarisu tě více než 60% motorkářů brzdí na semaforech je hodně komické.
Avatar - kari.laz
25. 5. 2020 12:36
Re: Fanatičtí
Tyvůbec nemáš tušení která bije co?
Přemýšlím, jestli s emi stalo někdy, že by mě zdržoval motorkář, když projel mezi auty dopředu na semafor. Jestli ano, je to naprosto mizivé procento.
Ty tu vykládáš, jak tě jich více než 60% !!!! zdržuje na semaforu. Kterýkoli člověk, co alespoň trochu jezdí na motorce, si tu z tebe bude dělat stenou srandu, jako si tu z tebe dělám já.
Ty jsi prostě zhrzenýautomobilista, kterého vyloženě ti motorkáři štvou, jsi proti nim zapšklý, tak si tu vymýšlíš pohádky, jak tě s tím yarisem na semaforech zdržují.
Víceméně každý motorkář, který už si lajzne projet mezi auty dopředu k semaforu počítá s tím, že křižovatku rychle opustí a rozhodně si tam nezačne vyndavat mobil při čekání na zelenou.
Následně vyjede a naprosto bez jakékoli snahy zrychlí na minimálně povoleno urychlost tak rychle, že s autem by jsi se na to vyloženě musel soustředit, aby jsi ani o píď neulil start.
Půč jsi někdy 125 skůtr, ten můžeš i na B, dej si pořádnou jízdu, ať to dostaneš trochu do ruky a pak se jeď projet po městě a přijď sem ty nesmysli, jak s hybridím Yarisem naháníš více než 60% motorkářů na semaforech.
Alespoň pak nebudeš k smíchu.
Avatar - Mikesus
25. 5. 2020 12:14
Re: Fanatičtí
Tak fakt neumíš číst. Kde jsem psal, že brání při jízdě? Nikde. Nejdřív si vymyslíš, že je problikavam, pak že brání při jízdě. Ještě něco si vycucáš z prstu? Lhář zůstane lhářem
Avatar - Emel
25. 5. 2020 11:52
Re: Fanatičtí
Ono to občas dělaj i auta... přijedou po tramvajovým pásu, stoupnou si vedle prvního auta na světlech... s tím, že se rozjedou rychle a vlastně nikoho nezpomalí, žejo. No... já tenhle přístup nemám moc rád... tak to za příznivých podmínek (pokud sedím v tom prvním autě a je to trošku schopné auto) nedávám zadarmo :-)

Insignia je na to ale těžká a pomalá.
Avatar - xxc
25. 5. 2020 11:38
Re: Reálně
Ano, presne tak :-)

https://ibb.co/G3MJFJz
Avatar - kari.laz
25. 5. 2020 11:35
Re: Fanatičtí
Opět....já jsem dement, ale ty naháníš motorkáře v Yarisu v eco zonne na semaforech a tri čtvrtě z nich tě brzdí :D
Na motorce mám najeto hodně. Včetně nekolikatisícových tripů. A rozhodně nejsem nijak nepředvídatelný, nebo agresivní řidič. Nemam to za potřebí.
Ty jsi ale neseděl nejspíše asi na kozím dechu a tak se tu snažíš vykládat jak naháníš motorkáře v Yarisu, brzdí tě v rozjezdu a pak i v jízdě.
Promiň, ale vždycky se tomu opravdu zasměji, jak to čtu :D :D :D
Avatar - _Karel_
25. 5. 2020 11:29
Re: Fanatičtí
Doufám, že už mě Mikeši nebudeš nikdy peskovat, když někoho nazvu trotlem. ;-)
Avatar - speedfred
25. 5. 2020 10:58
Re: Rychlost radost
Áno väčšina Švédov jazdí predpisovo a keď ich obiehať nad limitnou rýchlosťou tak sú ťa schopný nabonzovať polícii. Ghostriderov tam majú ale aj tak pekné množstvo a ľumpov ešte viac.
Avatar - speedfred
25. 5. 2020 10:54
Re: Reálně
S časom sa môžeš naháňať na okruhu ale v premávke? Koľko máš rokov 12 alebo 13? Ty si asi vyrastal na Need for speed.
Avatar - Mikesus
25. 5. 2020 10:48
Re: Rychlost radost
Je to velká vzácnost, u nás, kdo jede přes 180. Většinou i ti co hodně spěchají skončí kolem 160.
Já chápu, že někdo může mít pocit, že někdy ho to bude limitovat, tohle omezení taky chápu, ale ty kecy Volva jsou úplně mimo.
25. 5. 2020 10:40
Rychlost radost
Tým co vyvíjí Sion se rozhodl jít touto cestou a omezil se na 140 km/h. Vysvětlení je fatální úspora téměř na všem, co ovlivňuje bezpečnost jízdy -> slevnění auta.

Když pominu Šumachery z auto.cz, tak jsem si nikdy nevšiml, že by na veřejné komunikaci jezdili Volva přes 180 km/h a to počítám švédy ve Švédsku i pražské lufťáky co jezdí k nám do hor.

Jeden takový idiot se ale přece jen našel (s Ford Mustang), zřejmě nejel ani tak rychle a ve Špindlu zabil člověka. Jinak už se těším, jak mi místní borci předvedou bezpečnou jízdu za hranicí 180 km/h v České kotlině.

https://www.irozhlas.cz/…e_1909231939_kro

Odložím si zde i tabulku nejvyšších povolených rychlostí ve Švédsku.

http://www2.ceskedalnice.cz/…ahranici/svedsko
Avatar - Mikesus
25. 5. 2020 10:28
Re: Fanatičtí
Tak koukám že jsi. Nikdo o problikavani nemluvil, vůbec o té eco zóně asi nemáš ponětí. Ale což, tvé komentáře mluví za vše. Prostě velice známá skupina motorkaru. Ani ty smajlíky, výmysly, lhaní ( což je typické pro ty hloupější lidi ) a vkládání něčeho, co nikdo neřekl, to nezmění.
Avatar - kari.laz
25. 5. 2020 09:34
Re: Fanatičtí
Ano, ja jsem dement a ty naháníš s yarisem motorkáře na semaforech a ještě je problikáváš, ať uhnou, aby jsi mohl vystoupit z ECO zone :D :D :D
A co na kole? Nejezdíš? Že by jsi na ně cinkal zvonkem na řídítkách, ať ti nezaclání na semaforech při rozjezdu :D :D :D
Hlavně že z nás dvou jsem podle tebe já ten dement :D :D :D
Avatar - xxc
25. 5. 2020 09:26
Re: Reálně
Mozeme pretekat s casom :-) Pri premavke je tam aj trosku adrenalinu. Alebo ako sa definuje sportova jazda?
Avatar - kari.laz
25. 5. 2020 07:45
Re: Fanatičtí
A pak je naháníš na semaforech :D :D :D
Kdybych nejezdil jak namotorce, tak autem a to samozřejmě i po městech a zejména Praze, tak bych se ti z anahánění motorkářů na semaforech s Yarisem stejně vysmál, ale tady se zasměji opakovaně :D :D :D
Rozhodně nepatřím mezi prasata za volantem, ani za řidítky.
Ale ty jsi zkrátka takový ten zhrzený automobilista, kterého štve, že motorky se protáhnou, nečekají, nepřipustí si, že hodně velká většina z nich tím nikoho ani neohrozí, ani neomezí a tak máš potřeby jásat, jak tě pomalu třičtvrtě motorkářů zdržuje na semaforech, když chceš vystřelit s Yarisem "dvě stě v městě, tři sta z místa" :D :D :D
Ještě jsem ochotný připustit, že koukáš na vedlejší semafor, kde auta už mají oranžovou a skáče jim tam červená a ty už,aby jsi dokázal že máš rychlejší start než Rossi" se rozjíždíš, ač na semaforu před tebou je ještě červená. To by bylo jediné možné vysvětlení :D
Avatar - Mikesus
25. 5. 2020 00:01
Re: Fanatičtí
Já je neprohanim. Zdržují na semaforech, tedy ti co se nacpou před kolonu a nedokáží se normálně rozjet.
Ale to normální člověk s normálním IQ pochopil z psaného textu, když to tam je přímo napsané.
Díky za potvrzení, že pár tis k té druhé méně inteligentní skupině.
"... co se procpou úplně dopředu a pak zdržují při rozjezdu...."
Tak nějak jsem tušil, že nebezpečné jezdící motorkari ( i řidiči aut ) jsou dementi, tedy lidi s nizkým IQ. A jak se říká, s blbej nelze vyhrát, on nikdy nepozná, že je blb. Tedy zde jsi vyhrál, víc argumentů než vlastní zkušenosti a záznamy z palubní kamery nemam
A že je diskuze zbytečná, mi bylo jasné od doby, kdy jsi napsal že normální chlap jezdí na motorce. Až budeš ohrožovat ostatní na motorce, tref prosím strom nebo kamion místo rodiny v autě.
Avatar - Emel
24. 5. 2020 23:05
Re: Fanatičtí
No právě že ideál je vypnout to těsně předtím, než začneš oslňovat, ne v momentě, kdy začneš. Jak říkám... jede proti tobě auto do zatáčky v lese... zkušenej řidič dokáže přesně odhadnout, kdy se auto vynoří zpoza stromu... a ztlumí světla těsně předtím, než se to stane, takže řidič protijedoucího auta nedostane tvoje dálkové do očí ani na tu půlsekundu, kterou to automatice někdy trvá.
Avatar - xxc
24. 5. 2020 23:00
Re: Fanatičtí
ale vodici to vacsinou stlmia skor a potom idu chvilu po tme. automatika to vyhodnoti presne a vypne to v momente, kedy by uz zacala oslnovat. aspon tak by to malo byt.
Avatar - Emel
24. 5. 2020 22:42
Re: Fanatičtí
O něco dřív to asi řidič zvládne. Řidič líp vyhodnotí takový to auto za horizontem nebo za zatáčkou, dokážeš to zhasnout ještě než se to auto proti vynoří... to automatika většinou zhasne až těsně poté.

Což je dost dilema co s tím... protože ty to sice můžeš zhasnout ručně, jenže to zhasneš dálkový jako takový, zatímco automatika vytmaví jen daný segment.

U Insi ale ty matrixy fungujou hezky a ty okamžiky když už, tak jsou dost krátký... no, zatím s trošku černým svědomím jezdím většinou na automatiku.
Avatar - Emel
24. 5. 2020 22:26
Re: Fanatičtí
Parkrát se mi to stalo... když je motorkář dost oprsklej na to, aby ti zakličkoval před auto za čáru do křižovatky, no tak máš většinou smůlu, tlačit se pak vedle něj nemá cenu... ale pokud si jen stoupne na světla vedle tebe, tak to jednomu nedá - on tam nemá co dělat a když už vidí sportovní auto, může mít tušení, že to nebude jen tak :-)

Ono takhle, ne že by při řazení 1-2 pod plynem nastávalo za autem ohnivé inferno a na motorkáři začala hořet kombinéza, ale na oživení rutinního provozu v metropoli to stačí :-)
Avatar - kari.laz
24. 5. 2020 22:17
Re: Fanatičtí
:D :D :D
"Minimálně 60% z nich i na skutrech je pomalejších než yaris se 100k."
Tak tady je každá další diskuze zbytečná.

Sni dál, jak v yarisu proháníš motorkáře, kteří tě zdržují :D
Avatar - xxc
24. 5. 2020 22:16
Re: Manýry
Presne podla ludi, co to volia. Ked tu napisem, ze preferujem neobmedzenu rychlost, tak mi tu daju 50 minusiek :-)
Avatar - xxc
24. 5. 2020 22:10
Re: Bez problému
ale na nestat na stopke znamena nebezpecenstvo. aj ked na ako ktorej, mam po ceste aj stopku, na ktorej sa nemusi stat a nie kazdy tam stoji. havarie tam zatial neboli. rovnako, ako jazda na cervenu. osobne na stopke v principe stojim a dokonca na mna niekedy trubia auta, ze preco som zastal. rovnako, ako nechodim na cervenu.
Avatar - Mikesus
24. 5. 2020 22:08
Re: Fanatičtí
Tak to ti řeknu. Minimálně 60% z nich i na skutrech je pomalejších než yaris se 100k. By mě zajímalo kde v jakém imaginární světě žiješ, kde auta nikdo nezdržuje na motorce na semaforech. Asi si budu dělat "čárky" i s videem, protože motorkari si evidentně myslí, že jsou nejrychlejší a často jen dementne se nacpou před kolonu a zdržují. Alespoň po chvíli jim to dojde ( většině) a zrychli na více než povolenou rychlost, aby ukázali že nezdržovali.
Avatar - xxc
24. 5. 2020 22:04
Re: Bez problému
tomu hasicovi, co sa ponahlal hasit? myslim aj taky pripad bol. ludia su rozni :-)
24. 5. 2020 21:31
Re: Bez problému
A sem tam, ako pri takej akcii chceli dat vodicovi este aj pokutu....
24. 5. 2020 21:28
Re: pohoda
No ak je to ford model T, tak urcite ;)
Avatar - kari.laz
24. 5. 2020 20:07
Re: Fanatičtí
Tak to by mě zajímalo kolik motorkářů je na semaforu pomalejší než auta. I na skútrech to odpálí tak, že s auta absolutně nezabrzdí a jestli si někdo hraje na rychle a zběsile s hodně silným autem, kde číhá na semofor s očima na stopkách, aby vystřelil jak v závodě o život, tak to je dement spíše on.
24. 5. 2020 19:58
Re: Reálně
Zadní pohon je jediná správná volba. Nic jiného nechci.
Avatar - Mikesus
24. 5. 2020 19:47
Re: Fanatičtí
:D :D :D
Ty jsi griloval ty okolo?
24. 5. 2020 19:45
Re: Reálně
Pokud někoho uspokojuje jet rovně co to dá, potom nepochybně. Já si sportovní jízdu představuji trochu jinak:)
Avatar - Emel
24. 5. 2020 19:41
Re: Fanatičtí
Pak jsou někdy překvapení, když jim to auto na semaforu nandá... ale co nemám auto s plamenama z vejfuku, už to není ono.
Avatar - speedfred
24. 5. 2020 19:40
Re: Reálně
Áno problém sú zákonné limity :-[] , to je najväčší strach príst o papiere. Inak na to úseku sa dá ísť dalekóóó viac. :-[]
Avatar - Mikesus
24. 5. 2020 19:38
Re: Fanatičtí
U starých xenonu jsem snad nikdy neměl problém, že by mne oslnovaly, to už jsou takové vypálené bludičky. Když jim odejde autonivelace, klesnou dolů. Mně vadí ti, kteří místo původních halogenů narvou ledky nebo ti, co nechápou nutnost sklonu světel při nalozeni, případně úplně kašlou na seřízení a jedno světlo míří pánu bohu do oken.
Avatar - Ozzman
24. 5. 2020 18:01
Re: Fanatičtí
No ani od druhých s tím nemám problém, spíš s idioty, kteří mají staré neseřízené xenony a pálí mi to do obličeje, nebo neumí s tou páčkou pod volantem, kterou se ta světla přepínají...
24. 5. 2020 17:50
Re: Reálně
Samozřejmě kvůli zrychlení - maximální rychlost zůstala nezměněna.
Úsek mezi Vyškovem a Zlínem - úplně prázdný i v týdnu - tam se dá jet i 250. Ale kolik takových úseků je a kdo má koule pokoušet svůj vůdčí list? Já bych klidně vystačil i s těmi 180.
Avatar - _Karel_
24. 5. 2020 17:39
Re: Fanatičtí
Pokud někoho na vteřinu oslníš a pak to auto přepne, tak tě ani probliknout nestihnou. Někomu to moc nevadí, mě je to nepříjemný. Jen chci říct, že to zas taková výhra není. Manželka je má, a když s tím jedu tak se s tím v zatáčkách furt peru.
Avatar - speedfred
24. 5. 2020 17:02
Re: Reálně
Dá sa , a sám to dobre vieš. A keď nie tak neviem na čo si čipoval auto, aby si bol na 130 rýchlejšie o 2 sek.undy?
Avatar - Ozzman
24. 5. 2020 16:13
Re: Fanatičtí
Clovece, mne jeste nikdo na dálkovky ani neblikl, jen včera na potkávačky 2x, ale to nebylo přepínáno, nemuzu si to vynachválit. Zajímavé je, že třeba Mondeo to má méně citlivé, než Kuga, která přepíná světla pořád jak divá i při sebemenším šeru :D
24. 5. 2020 16:12
Re: Reálně
tak to potom ano. pokud tak opravdu jezdíš v každodenním provozu a limitovalo by tě to, samozřejmě chápu, že tvoje příští auto nebude Volvo.
já tak nejezdím, Volvo se mi líbí velmi ale cílová skupina nejsem, takže mě takové rozhodnutí neovlivní ani za mák.
Avatar - xxc
24. 5. 2020 15:58
Re: Fanatičtí
Automatické svetlá sú základ, nikto nevie presne 1000x za sebou správne prepnúť svetlá. Rovnako, ako parkovať vie každý, ale nikto nedá koleso presne 2 cm k obrubníku opakovane, ako to robí počítač. Aj sytič si vedia ľudia vytiahnuť a už to robí auto samé.
Avatar - _Karel_
24. 5. 2020 15:53
Re: Fanatičtí
Řekl bych, že dobrý řidič dálkovky "sklopí" dřív, než čidla. Jezdím teď skoro denně o půlnoci z ryb a neustále mě někdo na pár vteřin oslňuje. Samozřejmě zase lepší automatický světla než hňup, co se nestará.
Avatar - xxc
24. 5. 2020 15:52
Re: Bez problému
Preto sa sem tam mihne v správach, ako policajti pomohli s transportom :-)
Avatar - xxc
24. 5. 2020 15:51
Re: Bez problému
To sú také teórie. Keď už nás porodnik čaká a ja prichystaná sála, tak snáď nepôjdem do nemocnice, kde ani neviem, kam ísť. Inak súhlasím, bežne je lepšie volať 112 a oni už zachránia život. Lebo nie je dôležité dôjsť do nemocnice rýchlo, ale aj odovzdať pacienta. Čo sa týka hliadky, asi by som pýtal správu s dramatickejšou diagnózou. Našťastie všetko dobre dopadlo, nikomu sa nič zlé nestalo, rýchlosť nezabila nikoho :-)
Avatar - Emel
24. 5. 2020 15:44
Re: Reálně
Zabít člověk - kdekoliv.
Ano, reálně na jakékoli dálnici a jakékoli silnici první třídy... ne ale na libovolném úseku a v libovolnou dobu.
Dneska D10 od Černého Mostu ke sjezdu na Jirny... například ;-)
Avatar - Mikesus
24. 5. 2020 15:41
Re: Fanatičtí
No pokud to funguje zrovna. Sám sis mohl vyzkoušet, jak to nová Corolla "zvládala". Stejně tak nepoužitelné je to u Yarise a minulé Ravky, z nějakého mně neznámého důvodu to u Aurise fungovalo naprosto skvěle. A teď v Corolle ještě lepší, že to ani o dálkové nepřijdu a svítí neustále bez oslňování.
Avatar - Ozzman
24. 5. 2020 15:37
Re: Fanatičtí
Jj automatická světla je strašný problém pro řidiče.. Hrozně smutním, že nemusim přepínat dálkové :D
Avatar - Ozzman
24. 5. 2020 15:35
Re: Fanatičtí
Tedy já bych vsadil své boty, že většina zákazníků by svou Dacii vyměnila za něco lepšího, klidne hybridního, protože Dacia se kupuje peněženkou a to nemyslím jako něco špatně. Lidi chtějí hlavně levná auta, takže pokud. Y si za cenu Dusteru s manualem a atmosférou (vyrábí se ještě vůbec? Nemá jen Tce?) dostal hybridní Ravku, nebo něco podobného v automatu, Duster nemá šanci..
24. 5. 2020 15:26
Re: Reálně
Kde se dá zabít člověk?
edit: ptal jsem se na "reálně". na D1 možná v noci /do prvního spravovaného úseku/, všude jinde dtto. Reálného uživatele takové omezení vůbec nezasáhne. Ale pak jsou tady pilotí silných strojů, co letí furt 250... ale ti by si nikdy nekoupili Volvo, takže se nic neděje...
Avatar - Emel
24. 5. 2020 15:08
Re: Reálně
Nekecej... fakt?
Ptal ses, kde se dá, ne kde je to povolené.
Avatar - Emel
24. 5. 2020 14:42
Re: Fanatičtí
No dobře, ale požadavek, aby auto nečoudilo okolo je legitimní... diskuse je spíš o tom, jestli zrovna cílení na CO2 je to nejdůležitější a jestli ty limity nejsou mimo realitu. Že je spoustě lidí u zadku, co konkrétně jejich auto vypouští... to je trošku smutné, ale holt lidi jsou takový.

Myslím, že evropský zákazník nepohrdne parkovacími senzory a kamerou, klidně se smíří s automatickými dálkovými světly, uvítá navigaci typu Waze...
Avatar - Emel
24. 5. 2020 14:34
Re: Reálně
180+? Libovolná dálnice, libovolná silnice první třídy. To jsou mi dotazy...
Avatar - kari.laz
24. 5. 2020 14:30
Re: Fanatičtí
Dobře, ne všechny, ale dle tebe většinu. Když píšeš že potkáváš spíš dementy.
Avatar - Machýrek
24. 5. 2020 14:16
Re: pohoda
Co to plácáš? Auto po doktorovi je odjakživa nejlepší kauf.
Avatar - Mikesus
24. 5. 2020 13:57
Re: Fanatičtí
Nikoliv. Nemám problém jim uhnout v koloně, ve městech bývají naprosto v pohodě, narozdíl od těch mimo město. Jízda v protisměru zatáčkách, předjíždění na nepřehledných úsecích atd.
Kde jsem psal všichni, že hazim do jednoho pytle?
Ps: scooter nebereš jako motorku?
Avatar - Mikesus
24. 5. 2020 13:55
Re: Fanatičtí
Já dřív jsem taky nadával kvůli zrcatkum. V poslední době ale musím říct, že to zas tak hrozné není, jako třeba smerovky nebo motorkari, případně nebezpečné předjíždění nebo nedání přednosti, které se vyskytují čím dál víc.
24. 5. 2020 13:37
Re: Fanatičtí
Já potkávám spíš dementy, co neví o zpětných zrcátkách a nejsou schopni absolutně sledovat provoz. Všude se najde blbstvo, viz tahle diskuze, ale není to určitě majorita mezi motorkáři.
24. 5. 2020 13:34
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Samozřejmě, že není. Kvalitní podvozek se tam pozná.
Avatar - Mikesus
24. 5. 2020 13:22
Re: Fanatičtí
To co chlap dělá? Na motorkach potkávám spíš dementy. Čest výjimkám, i když věřím že většina si ani neuvědomuje že jsou dementi a mysli si, že jsou normální
Avatar - kari.laz
24. 5. 2020 11:59
Re: Fanatičtí
Nemám potřebu, mě svět baví i přes to, že je spoustu věcí, které bych změnil. Ale ty jsi nějaký podrážděný na všechno a všechny už několik let. Chápu že v depresivním životě i myšlenka o zastřelení se vyskytne, ale nemá to cenu.
Zkus si dát pořádný steak, dej si jedno správně vychlazené pivo, najdi si holku, projeď si Aply na motorce...prostě to, co chlap dělá a uvidíš, že i tobě svitne chvilka naděje ;-)
Avatar - kari.laz
24. 5. 2020 11:54
Re: Fanatičtí
Tak proč sem na server o autech lezeš? Nějaký druh masochismu? Auta tě nezajímají, ba se zda že dokonce štvou, ale jsi tu pořád.
Avatar - kari.laz
24. 5. 2020 11:37
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Existují různí podivíni. Někteří se převlékají za ženské, některé vzrušují zvířata a dokonce Někteří jsou schopni tvrdit, že si užijí jízdu v CVT a to dokonce v Subaru s zrychlením tažného koně s kládou za sebou. :-[] :D
Avatar - kari.laz
24. 5. 2020 11:33
Re: Ja súhlasím s obmedzením
U mě je pořád ještě normální převodovka manuální, ale v dnešní automobilové bídě má člověk smůlu. Ale když už tedy, tak alespoň automat, co řadí normálně jako převodovka a nevyje.
Každopádně. Byla by ta Kuga odlehčená od elektrického balastu horší? Nebyla. Naopak i ta kuga by byla lepší s dostatečně silným motorem bez zbytečných kil v baterkách a elektromotorech. Takže opět to je jen pro zelenomyslné, aby si mohli zatleskat. Trend je dělat z aut nudná posunovadla odpovídající myšlení nemyslícím zeleným hlavám. A postupně zbavit lidí řízení úplně.
Když vidím jak rychle se tahle automobilová poprava blíží, rok od roku auta pro řidiče horší a horší, tak mě to klidným nenechá. To si pak člověk musí přečíst něco o Porsche s pořádným motorem a manuální převodovkou, aby věděl, že alespoň někde je svět ještě v pořádku.
Avatar - xxc
24. 5. 2020 10:49
Re: Ja súhlasím s obmedzením
nie kazdy ma schopnost chapat, ze umele obmedzenie rychlosti, radary a nasledne vyhybanie sa prejazdu radarov zvysenou rychlostou sa javi nebezpecnejsie, ako keby kazdy siel bezpecnou rychlostou bez umelych obmedzeni :-)
Avatar - xxc
24. 5. 2020 10:44
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Maximalku ma pisanu myslim 188 a isla trosku rychlejsie, ako hybridne toyoty s maximalkou pisanou na 180. Mne osobne to celkom staci. Len mam aj auto, ktore ma limit 130 km/h a tam uz je to nedostacujuce. Preto chcem vystrihat diskutujucich, ze limity su zle, hlavne tie nizke :-)
Avatar - xxc
24. 5. 2020 10:41
Re: Ja súhlasím s obmedzením
1000 km do Chorvatska je cesta v pohode. Raz som siel Bulharsko 1500 km a tam som uz mal problem, musel som sa striedat. Nestanovujem si cas, ani limity. Samozrejme, v plnej doprave, aj pri nemoznosti nejazdim rychlo. Ale ked mam pred sebou prazdnu dialnicu, nedam tempomat na 130 a nebudem pri tom driemat.
24. 5. 2020 10:03
Re: Fanatičtí
Ale jistě, je prostě spousta zákazníků, která nemůže nebo nechce za auto platit vysoké částky, ale o ojetiny nestojí. :-)
P.S. Proč jsem si nekoupil Dacii? No protože nejsem zákazník výše uvedeného typu. Já jsem naopak již od dětství automobilový nadšenec až do morku kostí. Ale na druhou stranu, že bych jezdil dobře vybaveným Dusterem 1.3 TCe si docela dovedu představit. ;-)
Avatar - Mikesus
24. 5. 2020 10:02
Re: Reálně
Já to samozřejmě znám. I když jsem byl ještě v plenkách.
Být to na IT webu, ani se nad tím nepozastavim.
Avatar - Mikesus
24. 5. 2020 09:53
Re: Fanatičtí
A není to o tom, že by chtěli lepší, ale nemají na ně?
An ovýjimky budou, ale většina to určitě neni.
Proč sis nekoupil Dacii? Je jednodušší s levnějším provozem.
Všechny Dacie v něm okolí jsou nejvyšší výbavy. Proč? Lidí to chtějí, ale u dražších značek na to nemají
24. 5. 2020 09:43
Re: Fanatičtí
No ano, přesně o tom to je. Nové, nesmyslné emisní normy dopadají na produkci evropských automobilek tak, že jejich produkci čím dál více vzdalují tomu, co běžní evropští zákazníci opravdu chtějí - cenově dostupná a technicky co nejjednoduší auta s levným provozem a dlouhou životností! ;-\
Avatar - Mikesus
24. 5. 2020 09:37
Re: pohoda
Ještě beru doktora z pohotovosti nebo randez vous. Ti mohou povídat dost o dopadech nehod. Ale obecně s tebou souhlasím.
Avatar - Mikesus
24. 5. 2020 09:30
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Souhlasím. Jezdíme trasy přes 2000km. Na začátku se střídán po 2-3 hodinách a to se snižuje třeba k hodině a půl podle intenzity provozu a únavy. Má téhle vzdálenosti se může stát cokoliv, jednou jsem takto stali ma dálnici u Říma 5 hodin přes poledne. Těm co docházelo palivo přišli o klimatizaci. Pak ještě vzadu, dle italských rádií někdo ve vysoké rychlosti převyšující tu povolenou nabral stojící kolonu. Má tohle člověk nikdy nezapomene.
Stejně je jedno jestli přijede v 7 ráno nebo v 5 odpoledne má téhle vzdálenosti.
24. 5. 2020 09:22
Re: Fanatičtí
No ano, lidé tvého typu nesnáší, když je někdo odhaluje a nazývá jejich snahu pravými jmény. Raději by likvidovali evropský automobilismus skrytě a nenápadně, aby si toho lidé všimli až když už bude pozdě. ;-)
24. 5. 2020 09:20
Re: VOLVO? UŽ NIKDY!
No tak pokud jsi to ještě nepochopil, tak současná neomarxisticko-eko- dobrosersko-diktároská politika v EU (a zejména v Německu) evropský automobilismus přímo devastuje. V politice prostě všechno souvisí se vším, jde o celkový politický diskurs. :-(
Avatar - Mikesus
24. 5. 2020 09:14
Re: Reálně
640kB čeho? RAM, ROM, cache, nebo snad NAND či NOR flash?
Když rekneš A, musíš říct i B, jinak je to jen plácnutí do větru.
24. 5. 2020 04:12
Re: Ja súhlasím s obmedzením
...asi tak...Ja mam z neho stale pocit, ze je to 16 rocny chlapec bez vodicaku, ktory sa nudi, tak sa zapaja do debaty. Inak si tie prispevky nedokaz vysvetlit.
24. 5. 2020 04:08
Re: Ja súhlasím s obmedzením
No vzhladom na to, ze pises ze mas 1.6 hdi, ktora ti viac ako 180 aj tak nepojde, je pre teba ten limit na 180 skor obmedzenie ega, nez Vmax.
24. 5. 2020 04:00
Re: Bez problému
Inak doktorskej, vy ako to mate? Ked Ides do spitalu kvoli urgentnemu pripadu, na ktory si bol zavolany z domu, mozete nedodrziavat predpisy? Jedna taka pripita, kozata, nadrzana doktorka sa nam raz takto chcela primiesat do soferskej debaty na firemnej party :D .
24. 5. 2020 03:48
Re: Bez problému
No kamo, keby si po ceste stretol hliadku, ti by ti vysvetlili, co je krajna nudza a ze neprimerana rychlost pri jazde do porodnice to nie je. Uz bolo takto par cakajucich oteckov prekvapenych.
24. 5. 2020 03:43
Re: Bez problému
Tiez som podcenocal rychlost rzp, ale fakt je ten, ze mozno v noci, ked su prazdne cesty, tak si s beznym osobakom rychlejsi, ale akonahle je trochu trafic, tie majaky robia velmi vela. Inak s tym rozhodnutim podla zavaznosti mas pravdu. Nam to dokonca povedal lekar na pohotovosti: “Skalica, tam ho zabiju, Malacky tak isto, rzp to nevysvetlis, sadaj do auta a svihaj na kramare do ba”. Vzacny to lekar. Na druhejs strane, ked ti blizky clovek pocas takej cesty pravidelme odpadava, moc to soferskej pohode neprida.
24. 5. 2020 03:27
Re: pohoda
Pouzivat doktorsky titul ako argument pri debate na akukolvek temu, to ste sa lekari este neodnaucili? Lekar, pravnik, jakmile mu dochadzaju argumenty, vytahuje titul :no: . Zaujimave, ze to inde nenajdes, len Cechy a Slovensko.
Avatar - Emel
23. 5. 2020 23:14
Re: Fanatičtí
Hm, megaúspěch... úspěch to je... nebo možná byl. Ale ten úspěch stojí na poměrně vratkých základech - na levném nákupu od Renaultu, levné pracovní síle... a i přesto poměrně malé marži.

Letošní čísla se těžko hodnotí... ale už začátek roku před koronou vypadal, že Dacii čekají těžké časy... což se trošku čekalo, vzhledem k tomu, jak emisní normy dopadají na lehká auta.
Avatar - Emel
23. 5. 2020 23:06
Re: Dva důvody.
No dobře dobře. Diskuse se vedou, voda teče, auta se prodávají. Aktuálně mají Volva uměle omezenou maximálku (kromě nehybridních dieselů, jaká ironie) a konkurence ne. Šance na prolobování zákonného omezení jsou podle mě dost mizivé, rozhodně třeba v nejbližších pár letech... nebo myslíš, že to u Volva vidí jinak? Takže vědomě jdou do toho, že po nejbližších pár let budou prodávat postižená auta proti nepostižené konkurenci...
Avatar - Beefcake
23. 5. 2020 22:16
Re: Bez problému
Ak je nieco "krajna nudza", tak si nebudem vyberat nemocnicu, ale idem do najblizsej....
Avatar - Beefcake
23. 5. 2020 22:15
Re: Bez problému
Asi nebyvas na dialnicnom privadzaci, ako pan vyssie :)
23. 5. 2020 21:34
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Takhle to už zní líp. My když jezdíme autem (a měli jsme i delší cesty než 1000km), tak to řešíme jinak. Přijde mi, jako kdybyste plánoval cestu s tím, že takto pojedete a že "musíte" jet rychle. Přijde mi to rizikové. Stačí několikahodinová zácpa a stane se z toho hoooodně velké riziko usnutí. Riskuje se tím život všech na palubě auta. My se buď střídáme po 2 hodinách či 200 km nebo plánuju cestu s tím, že jsem jediný řidič a na jeden zátah limituju množství km. radši ujedu třeba 500km jeden den a 500km druhý. cestou je toho hodně k vidění obvykle. Každopádně když bych se vrátil k tématu, tak jsem popravdě viděl za život jen jedno volvo, které jelo asi (odhaduju) rychleji než 180km. Možná je to tím, že si ho kupují trošku jiní lidé, než třeba bmw. Myslím, že takový lidé nevidí rychlost tak často jako řešení nějaké situace ale spíše jako riziko.
Avatar - xxc
23. 5. 2020 21:23
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Podla mna je tam vysoke riziko zaspatia. Dalej vyhybanie sa a obiehanie kamionov a pomalsich aut, to zvysuje rapidne unavu. Tak som to preletel okolo ostatnych bez vacsich problemov. Mozno keby v idealnom pripade kazdy drzal rovnaku rychlost, rovnake odstupy, dalo by sa s tempomatom cestovat. Tak som ho zapinal iba na obmedzeniach a dodrziaval som v tuneloch.
Avatar - Beefcake
23. 5. 2020 21:22
Re: Bez problému
Pekny nezmysel, takto argumentovat. Mozno sa oplati ani na stopke nestat a chodit na cervenu.
Avatar - xxc
23. 5. 2020 21:20
Re: Ja súhlasím s obmedzením
najradsej pozeram na premavku okolo seba, aby som sa sustredil na jazdu. mobil som mal dole na laktovej operke, nemal som drziak v zornom poli, tak mne to pripadalo dost nebezpecne. na rozdiel od mierne vyssej rychlosti.
Avatar - xxc
23. 5. 2020 21:10
Re: Bez problému
Ja som mal este vtedy C5 s hydractive, tam sa fakt nedalo stazovat na nekomfort na dialnici :-) Okresky bolo ine, tam vystupovali pasazieri ako po lete, aspon podla ich slov.
Avatar - xxc
23. 5. 2020 21:07
Re: Bez problému
ano, ale niekedy aj sekundy su dolezite. nestava sa to casto, niekomu mozno nikdy, ale argumentuje sa tu, ze keby to zachranilo aj jeden ludsky zivot..
Avatar - JirkaVejrazka
23. 5. 2020 19:42
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Takze jestli to chapu spravne, tak misto rizkoveho koukani na tachometr jestli nejedes moc rychle radsi koukas do mobilu jestli se neblizi radar a nejedes moc rychle? ;-)
Avatar - _Karel_
23. 5. 2020 19:39
Re: Fanatičtí
Nevím, za čí ligu kopou tebou jmenovaní, ale moje liga to není.
23. 5. 2020 18:01
Re: Bez problému
130 nebo 180 na těch 20 km v normálním provozu naženete tak max desítky sekund. Mám vyzkoušeno na trase Dresden - Wetzlar (zhuba 400 km) rozdíl mezi pohodovou plynulou jízdou 130-140 kmh (průměr ca.115kmh) a na plný plyn tedy do +/- 240 kmh styl brza-plyn průměr pak byl tuším 132kmh. Nahnal jsem tedy asi 20 minut.
Avatar - kari.laz
23. 5. 2020 17:29
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Samozřejmě nemyslím MH. Tam se to da dělat i s manuálem například. Ale každý jiný "BĚŽNÝ " hybrid je prostě nuda a jediné, co od toho čekáš je, ať už tě to doveze kam má, protože takovou nudu za volantem hned tak nezažiješ.
Jsem přesvědčen i že auta jako LaFerrari by jen s klasickým motorem a nižší hmotností diky tomu fungovala ještě přesvědčivěji. Prostě hybrid není k ničemu jinému, než úlitba zeleným mozkům která nemá za následek nic jiného, než potlačení zabavnosti řízení. I ta Corolla by s dobrým motorem a normální převodovkou byla o dva levely lepším autem.
Avatar - Mikesus
23. 5. 2020 17:03
Re: Ja súhlasím s obmedzením
ok, pokud se bavíme o konkrétní e-CVT v corolle, pak souhlas. Bral jsem to obecně e-CVT jako planetovce.
23. 5. 2020 16:45
Re: Bez problému
Tak "ponahlam sa do porodnice" je taky bezny folklor, ktory sa pouziva ale realne moc pouzitelny nie je. Ale napriklad moj rodinny prislusnik raz o druhej rano letel s druhym rodinnym prislusnikom na pohotovost do specializovanej nemocnice vzdialenej 80km. Rychlejsie by to zachrankou nebolo a kym by u RZP pochopili, ze im nepomozu ani v nasej, ani v tej o 40km dalej, ze potrebuju tu konkretnu co je o 80km dalej, iba by sa to zbytocne natiahlo. Byt niekde po ceste hliadka ani by im nezastavil. Ale zase ano takato situacia nie bezna ani pri tych ojedinelych pripadoch.
Avatar - Ozzman
23. 5. 2020 16:02
Re: Tak pěkně to napsal Ham.
Hybridní Auris.. Ten má jen 180.....:D :D
23. 5. 2020 14:38
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Chápal bych tvoje rozumy, kdyby ta rychlost byla omezena na 130.
Včera jsem jel po dálnici, jel jsem cca 550km, rychlost 150 až 160tempomat. Předjely mě 2 auta. Stále mi chceš tvrdit, že jezdit stabilně rychleji? Jsou dvě možnosti. Buďto si blázen, nebo píšeš bláboly. Oboje špatně.
Avatar - _Karel_
23. 5. 2020 14:12
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Snad jsi to myslel jen na eCVT? Protože psát tohle o hybridech obecně by bylo totální ignorantství.
23. 5. 2020 13:16
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Panda je nějak technický zajímavé auto? Takže ti stačí cokoliv jen aby to nebylo ele. Na co auto se zrychlení formule 1. Větší sranda bude s pandou. Asi ne, vid
Avatar - Emel
23. 5. 2020 12:26
Re: Dva důvody.
Ok, tenhle přístup beru... jasně, pokusy o vyvolání diskuse mě štvou taky, jinak by mi byly jejich sebevražedné pokusy celkem ukradené... a zatím teda nejsem nějak moc znepokojen, vypadá to, že v tom zůstávají sami.

Mě šlo spíš o ty důvody... rovnostářství a úspory... to si úplně nemyslím, podle mě fakt musí věřit něčemu z toho, co hlásají. Nehledě na to, že čínští pohlaváři určitě o rovnosti pro všechny nesní.
Avatar - Emel
23. 5. 2020 12:24
Re: Dva důvody.
No dobře dobře... je fakt, že letos jsem ještě auto nekupoval ;-)

Insignia má v 18" z prvovýroby Conti Sportcontact a ve 20" Michelin PS 4S... takže pokud by mi zkusili nacpat Volvo s nějakým Nankangem, tak bych na ně byl asi dost nepříjemnej.
Avatar - xxc
23. 5. 2020 11:28
Re: Bez problému
zbytocne komentovat take urazky. najlepsie obmedzit ostatnych a spravat sa ako idioti.
Avatar - WinDiesel
23. 5. 2020 11:02
Re: Bez problému
Já myslím že neužitečný :-O
23. 5. 2020 09:39
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Všechny modely Lexusu, které mají e-CVT z Toyoty (tedy ty modely, které mají motor napříč a převodovku napříč, tedy UX, CT, ES, NX) mají stejné omezení na 180km/h jako modely Toyoty. Lexusy s motory podél a s převodovkami podél (což jsou jiné převodovky než používá Toyota), mají lepší převodovky, které omezení buď vůbec nemají nebo jej mají výše než 180 km/h. Prostě e-CVT z Toyoty ať již použitá v Toyotách nebo Lexusech, má vždy omezení na 180 km/h. Pokud bys chtěl argumentovat modely IS nebo RC, které mají sice v tabulkách napsanou e-CVT, tak to není převodovka z hybridních Toyot, ale jiná skříň, konstruovaná pro podélnou zástavbu s vyšším omezením. Já se od začátku bavím o e-CVT z Corolly, ta má od výrobce vždy psáno 180 km/h bez ohledu zda sedí v Toyotě nebo v Lexusu.
Avatar - narona
22. 5. 2020 22:40
Jet s Volvy rychleji
je bez požitku a často i vo hubu stejně, tak naprosto souhlasím s omezením. Klidně i na 140 :D Máme v rodině 2 exempláře od nových. Cílová skupina stejně rychleji nejezdí. I když poslední dobou jsem viděl i pár rychlíků se znaky agresivního chování, což dřív nebylo.
Avatar - Emel
22. 5. 2020 21:59
Re: Vic jak 180
Dovol abych ti připomněl, že jsi taky zvolil jinou značku ;-)
Avatar - CICERO
22. 5. 2020 20:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
24. 5. 2020 15:38
Re: Fanatičtí
taky že potkávám většinou dementy na motorce. Většina znamená minimálně 51%, beru to, že je statistická odchylka, ty co potkám, je to kolem 80%, některé nepotkám ani z jedné skupiny, takže i přes započetí nějaké chybovosti, pod polovinu se nedostanu.
24. 5. 2020 14:47
Re: Reálně
Na Marsu asi...

"Nechat si nařídit od marketingového dementa 180kph neakceptuju."
Avatar - kari.laz
24. 5. 2020 13:52
Re: Fanatičtí
Copak? Zhrzený automobilista , který nedokáže přenést přes srdce výhody motorky, jako například protáhnout se kolonou, rychle a bezpečně předjet.... neříkej že dokonce patříš k těm, co si schválně stoupnou tak, aby v koloně zuby nehty bránili projetí.
A hned házíš všechny do jednoho pytle.
Kdyby jsi na motorce jezdil, viděl by jsi jak často auta porušují dopravní předpisy vůči motorkám. Nedání přednosti, vytlačování, protože se neumí podívat nejdřív do zrcátka a to vše i při normální jízdě motocyklisty, nikoli při nějaké nepřiměřeně rychlé jízdě.
24. 5. 2020 09:41
Re: Fanatičtí
Proč? Protože žádná jiná automobilka ho doposud nebyla schopna zopakovat. A jak by jiní chtěli! ;-)
Avatar - Machýrek
23. 5. 2020 23:13
Re: pohoda
Chtít Volvo je stejnej bizár, jako poslouchat Krajča.
Avatar - Beefcake
23. 5. 2020 22:24
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Ty si nesie Brno-Praha po dialnici ? Ani neviem, ci uz je cela opravena. Mas pocit ze to robilo autam dobre ? Aj pri nizsej rychlosti ako 110km/h som vzdy trpel s autom.
Avatar - Beefcake
23. 5. 2020 22:22
Re: Ja súhlasím s obmedzením
O aka mudrost.
Ja sa tesim na kazdu jazdu aj s CVT a kolkokrat si vezmem auto a idem sa len tak povozit on aj offroad. A plati to aj pre hybridnu verziu, lebo ta je v niecom este lepsia.
To je vec, ktora mi kedysi napr. na Octavii ani len nenapadla. Z bodu A do bodu B a koniec. Vypadnut z auta.
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2020 19:16
Re: Fanatičtí
Jistě... každý, pro koho není auto středobodem světa, je rovnou greténista. A já tě měl vždycky za rozumného člověka.
A jestli se v mém příspěvku chceš vidět, to je jen tvá volba. Ale já to neřekl, smůla. Překrucuješ a lžeš, což je u tebe dost smutné.
Avatar - _Karel_
23. 5. 2020 14:56
Re: VOLVO? UŽ NIKDY!
Pokud mě hážeš do jednoho pytle s Aresem, tak jsi dost omezený.
Kde mě potkáváš nebo nepotkáváš je mi jedno, gró mých příspěvků rozhodně není o EU (na rozdíl od Areseho) a už vůbec ne o migrantech.
Avatar - kari.laz
23. 5. 2020 09:56
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Máš to nejnudnější auto na světě, hybrid s CVT/eCVT. Jediné na co pri jízdě v takovém autě myslíš je, ať už jsi tam kam jedeš, nebo nudou sáhneš do kufru a umlátíš se trojúhelníkem.
Chápu, že pak se snažíš přesvědčit, že i všichni ostatní by to měli mít stejně. Nikdo nejezdí 200 pořád, ale když mají auto, které to zvládne a jsou minimálně tam, kde to je povolené, tak si to prostě zkusí. Jenže hybridisti a elektrouctívači si budou pořád mlejt své a podporovat další a další nesmyslné zákazy a příkazy.
23. 5. 2020 09:48
Re: Vic jak 180
Jo, ale kdyby moje znacka zavedla obdobne omezeni, asi by mne to nejak zvlast nepohorsovalo. Ke vsemu kdyz by si jednou Nemci zavedli omezeni na dalnici, tak bych to realne vyuzil tak na letisti :-)

Rychlostmi nad 180 se pohybuji opravdu minimalne.

Realna uspora casu na nemecke dalnici 180 vs neomezeno je minimalni. A musim dat Volvu za pravdu, verim, ze je to ve prospech bezpecnosti.

Pro me je 180 maximalni cestovni rychlost tak jako tak (a to jeste jen u lepsiho auta, treba u Oct. je mnohem prijemnejsi jen 160). Nad 180 se da jezdit, ale pro me uz zacina stres - v zatackach nevidis, musis neustale predvidat chovani ostatnich (treba u najezdu..) atd.
Avatar - Mikesus
23. 5. 2020 01:32
Re: Vic jak 180
A v čem je tedy rozdíl oproti nastavení omezovače?
Když pominu kecy, kterými to volvo vysvětluje.
Avatar - xxc
22. 5. 2020 23:28
Re: Bez problému
Ano, depta nas najvyssia povolena rychlost a bezpecnost je vhodne zadefinovana aj bez umeleho obmedzovania rychlosti. Na Slovensku urcite a v Cechach to bude podobne.
Avatar - xxc
22. 5. 2020 23:18
Re: Bez problému
Nie je sanca odhadnut, preto vzdy predpokladam, ze ide ovela rychlejsie a bezhlavo neobieham.
Avatar - Mikesus
22. 5. 2020 23:06
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Mluvil si o omezení eCVT. Což u lexusu a některých modelů problém není i s ecvt.
Jinak corolla má omezovac na 190, takže to zas takové technické omezení nebude, které víc nesnese
Avatar - Mikesus
22. 5. 2020 22:45
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Vždyť to říkám. Pokud výrobce chce, technika omezující není.
To je stejné jako říkat, že auta nemůžou jezdit rychleji, protože mají pětistupňovou převodovku.
Avatar - Mikesus
22. 5. 2020 21:54
Re: Ja súhlasím s obmedzením
To úplně pravda není. U lexusu je to rychlostní omezení vyšší.
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2020 15:01
Re: VOLVO? UŽ NIKDY!
Je nádherné, jak do všeho zamícháš ty "euromarxisty". Vyloženě zníš jak neúspěšný kandidát do EP, kam se na tebe hrabe Okamura.
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2020 14:59
Re: Fanatičtí
Takže pokud plechovka na čtyřech kolech není mým středobodem světa, jsem nešťastný člověk, jo? Zajímavé... čím dál lepší myšlení.
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2020 14:58
Re: Fanatičtí
Nechceš se třeba zastřelit, namísto diktování ostatním, kdo tu smí a nesmí být? Ale zjevně o těch klíčcích z obílí víš sám dost, když to doporučuješ...
23. 5. 2020 13:47
Re: VOLVO? UŽ NIKDY!
Zajímavé, v technické diskuzi tebe ani Arese nikdy nepotkám. Ale když se někde řekne ele auta, EU, migrant tak tam jste. Proc teda mám jít na novinky?
Statistiky, a dovedl by jsi vymyslet proč to nechtějí zveřejnit?
A na západě samozřejmě do takových statistik budou spadat i Češi atd.
23. 5. 2020 12:58
Re: VOLVO? UŽ NIKDY!
Je otevřenou pravdou že trollove na českém internetu jsou a vmesuji se do diskuze z důvodů vyvolani takovýchto debat. Jsou i zde.
Švédsko neznám, Finsko, Německo, Rakousko, Itálie jsou v pohodě. Problémy tam jsou jako všude. Žádné tragické stavy jak se tu prezentuje.
23. 5. 2020 12:12
Re: VOLVO? UŽ NIKDY!
Každý troll někoho známého ve Švédsku atd.. Průhledné.
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2020 12:11
Re: VOLVO? UŽ NIKDY!
Ty jsi vážně hodně zamindrákovaný ubožák, Arese...
Avatar - WinDiesel
23. 5. 2020 11:13
Re: Ja súhlasím s obmedzením
A z čeho máš ty wole takovou škodolibou radost?
Nemáš žádné hračky a tak se raduješ že ty hračky vezmou i všem ostatním co je mají?
Onanuješ nad zákazy, příkazy, regulacemi, omezeními, "opatřeními"?
Zjewně ano. :no: :no: :no:
Avatar - WinDiesel
23. 5. 2020 11:04
Re: Bez problému
Jsi ještě blbější než se zdálo.
Avatar - WinDiesel
23. 5. 2020 11:01
Re: pohoda
Já to taky zkusím: socialisticky neomarxističtí Šwédové se dali dohromady s komunisticky neomarxisticky diktátorskými Číňany, a takhle to dopadá.
Myslím že to ale nepochopíš, ale pokusil jsem se.
Avatar - xxc
22. 5. 2020 23:17
Re: Bez problému
Preco nie, ja uz som raz do porodnice utekal. Nehovorim, zeby sme pomalsie nestihli, ale uplne legalne som vyuzil krajnu nudzu a prekrocil maximalnu povolenu rychlost. A ano, ked zavolam 112, pride rychla pomoc. Len na prevoz do porodnice sa to nie velmi vyuziva a oni odnesu do najblizsej nemocnice. My sme potrebovali ist do vzdialenejsej, asi 20 km vacsinou po dialnici. Cize tam by mohlo Volvo pri urgentnejsom stave zlyhat.
Avatar - Mikesus
22. 5. 2020 23:15
Re: Vic jak 180
A pokud se řadí zpátečka kroužkem nebo zamacknutim a vlevo nahoru nebo vpravo dolů ti taky vadí? Je to stejný diktát jako určení vmax.
Avatar - xxc
22. 5. 2020 22:23
Re: Bez problému
Staci raz za zivot do porodnice, kde ide o sekundy. Vtedy to mohlo zachranit fakt co i len jeden zivot :-)
Avatar - xxc
22. 5. 2020 23:36
Re: Bez problému
To len na odlahcenie, ako sa deti zapajaju ku dianiu v aute. Ja jazdim rovnako, ci s detmi, ci bez. Snazim sa co najviac bezpecne a ohladuplne. Ale tie argumenty som uz niekde pocul, tak preto zistujem. Ze chod pomaly, vezies deti. A inokedy rychlo idem, alebo co? :-D
Avatar - Mikesus
22. 5. 2020 21:31
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Spíš nechtěli než že by nemohli. Oficiálně mají 180, v corolle s dvoulitrem zasáhne až při GPS 190.
22. 5. 2020 23:22
Re: Ja súhlasím s obmedzením
Na té německé dálnici ti to brzy taky zatrhnou, tak se tady zbytečně naparuješ.
Avatar - Beefcake
22. 5. 2020 21:59
Re: Vic jak 180
Jasne, ze toto nie je ziadne realne obmedzenie, obzvlast nie Volva. Mozno tak posukov s obratenou siltovkou.
Avatar - xxc
22. 5. 2020 21:19
Re: Bez problému
a deti s tym maju co? :-)