Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Náklaďáky zabily za 3 roky více lidí, než jaký byl předpoklad

Nákladní vozy v České republice usmrtily při dopravních nehodách v letech 2017 až 2019 celkem 198 lidí, je to o 20 více, než kolik předpokládala Národní strategie bezpečnosti silničního provozu 2011-2020.
Zpět na článek
27. 5. 2020 10:44
27. 5. 2020 10:47
27. 5. 2020 12:07
27. 5. 2020 12:28
27. 5. 2020 12:49
27. 5. 2020 13:32
27. 5. 2020 13:41
27. 5. 2020 14:11
27. 5. 2020 14:17
27. 5. 2020 12:13
27. 5. 2020 12:23
27. 5. 2020 12:30
27. 5. 2020 12:33
27. 5. 2020 12:43
27. 5. 2020 12:57
27. 5. 2020 13:25
27. 5. 2020 13:38
27. 5. 2020 14:35
27. 5. 2020 10:06
Ano, samozřejmě!
Půlmozci za volantem kozlů kráglujou lidi jako na běžícím pásu a druhá partička neméně tupých hovad stojí se založenýma rukama a bílejma čepicema a když něco, tak měřít rychlost sporťáku na rovince, při pěkným počasí a nulovým provozu...nebo v lese, kde je cedule konec obce. A mediální lůza pohoršeně kýhá do eteru o pirátech.
KAMIOŇÁCI A ŽAMPIÓNI - největší prasata na dráze!
Rozbalit vlákno
12
27. 5. 2020 10:45
Re: Ano, samozřejmě!
Kamionistov samozrejme kontrolujú, ale podobne ako pri osobných autách sa neriešia naozaj nebezpečné veci, ale krúžky, ktoré sa dajú ľahko kontrovať. A môžu ťa skontrolovať 10 rokov do histórie. Pokuty sú tu astronomické. Takže každý radšej zvolí letieť, kde je malá šanca, že ho zatavia za rýchlosť a ak ho aj zastavia, tak zaplatí 20 EUR, ale ak prepískať jazdu o 10 minút tak zaplatí 2000 EUR. S tým, že za rýchlosť ťa musí chytiť na mieste a krúžky si môže vyžiada spätne. Ak máš prekročení výkonu viac, tak za pokutu už máš slušné nové auto. Tento úžasný systém s krúžkami funguje len v EU a štátoch, ktoré sú na EU ekonomicky naviazané. V USA nič ako krúžky nie je, nákladné autá môžu jazdiť rýchlejšie a nemám informáciu, že by tam bolo radikálne viac nehôd. Ale takto si aspoň od reality odtrhnutý úradník v Bruseli mohol vykázať činnosť.
27. 5. 2020 12:03
Re: Ano, samozřejmě!
S tachografama to nemá co dělat.
Jde o to, že řidiči kamionů v USA jsou drsní,ale profesionální a rovní chlapy a má to tam nádech dobrodružství a romantiky. Nádech píšu.
V Evropě jsou řidiči kamionu abspolutní společenské dno a nejsprotší špína.
Je to v lidech.
27. 5. 2020 12:30
Re: Ano, samozřejmě!
Myslíš ty černý opice co zničí kamion při první jízdě a neumí ani natankovat?
Nebo Evropany co tam pracují? Moc se díváš na filmy ty snílku. To tak vypadá že si stebou nějaká Evropská špína pohrála :D :D
27. 5. 2020 12:48
Re: Ano, samozřejmě!
Ne neboj, smajlíky ke svejm blábolům si nech. Nikdo si se mnou nepohrál. Můžu nenávidět i jen tak.
Jseš kamioňák, co?
A proč tam ty Evropani asi pracují - nebude to proto, že je to tam lepší, ty mysliteli? Twl úplně tě vidím. Bunda Scania, keců plná huba a dlužních úpisů plnej kozel.
Avatar - Mikesus
27. 5. 2020 13:02
Re: Ano, samozřejmě!
V tomhle souhlasím, i když výjimky se najdou na každém kontinentě. Ale obecně bych taky řekl, že v USA jsou spíše profesionální "drsnaci", ale v Evropě častěji spíš ta druhá parta. Vest těm normálním a ať jich je co nejvíc
27. 5. 2020 14:02
Re: Ano, samozřejmě!
To by si vedel posúdiť len keby si dlhodobo fungoval pri väčšej dopravnej firme v USA. Ak si pozrieš dokument na discovery, tak tam ti ukážu len tých čo sú zaujímaví. Ja som pri dopravnej firme vyrastal a aj u nás nájdeš dosť slušných defenzívne jazdiacich vodičov. Problem je, že tých arogantných strelcov si ľudia viac pamätajú.
27. 5. 2020 14:13
Re: Ano, samozřejmě!
Asi jo.
Nejde jen o aroganci. Jde i o ten smrad, když ti ukoptěnci vlezou na pupmu, kde si dávám kávu.
Avatar - Mikesus
27. 5. 2020 14:26
Re: Ano, samozřejmě!
jj, to je samozřejmě také ovlivněn, co si člověk víc pamatuje
27. 5. 2020 20:28
Re: Ano, samozřejmě!
Jo většínou si pamatuješ toho blba, co ti šoupnul kamion do levýho bez varování, ani do zrcátka se nekoukl, že tam něco jede. Ten předním jede 88, on 90km/h, ale strčit to tam prostě musí a ty jdeš na brzdy ze 130-140km/h “Do plnejch”... :no: Pak čekáš 2-3km než ho laskavě předjede a kde jsou policajti, no nikde... měří kdesi za bukem u obce snadný cíle, aby bylo na prémie...
27. 5. 2020 13:58
Re: Ano, samozřejmě!
Pozeráš moc filmov. Väčšina zamestnancov či tu alebo v USA sú ľudia čo by tie peniaze v inom sektore nezarobili. Kamionistu človek nerobí preto, že by chcel.
27. 5. 2020 14:14
Re: Ano, samozřejmě!
viz já uýž odpověď.
Avatar - Ambrose
28. 5. 2020 06:26
Re: Re: Ano, samozřejmě!
Bože, ty jsi debil...
Avatar - Mikesus
27. 5. 2020 10:44
Očekávání
Čekal jsem nějaké fatální číslo a za 3 roky to bylo 198 lidí? Předpokládám, že to je pouze při zavinění nehod a smrti druhého účastníka nehody.
Co třeba přidat ještě statistiku pro osobní auta nebo dodávky? To by bylo asi taky zajímavé pro porovnání.
Rozbalit vlákno
8
27. 5. 2020 12:55
Re: Očekávání
Ano, ale v jiném článku. Tenhle je o nehodách náklaďáků.
Avatar - Mikesus
27. 5. 2020 12:58
Re: Očekávání
Jo aha. Aby bylo více kliknutí. :D
No ke to škoda, že když se udělají takové statistiky, tak se to nedotahne a nepřidá se nějaké srovnání.
27. 5. 2020 13:04
Re: Očekávání
Máš pravdu. Asi jo.
Mě by třeba zajímalo, kolik stojí měření rycglosti a proč policie na úkor něj zanedbává ostatní prevenci, když nepovolená rychlost není ani v první desítce příčin nehod.
Dopravní policii je potřeba,ale v ČR se to zvrhlo v buzeraci a s prevencí to nemá co dělat. Zlatý Německo.
Avatar - Ozzman
27. 5. 2020 13:13
Re: Očekávání
Tak to nemáš tak úplně pravdu, nepovolená rychlost je strašne diskutabilní pojem, většinou ale příčinou nehody bývá kombinace nepřizpůsobení rychlosti a dalsiho faktoru. Takže do jisté míry to tak je, ale nic to nemění na tom, že PČR by měla řešit ty další faktory a ne jen rychlost..
27. 5. 2020 13:28
Re: Očekávání
Nene kámo. Teˇfakt musím slovíčkařit.
Neřizpůsobení rychlosti (povaze vozovka, povětrnostním...ats) je úplně jiná kategorie, než překročení maximálně povolené rychlosti v daném místě.
A stěma statistikama, kde "překročení povolené rychlosti" je příčinou tak docela pravdu mám.
Ksdyž blbec položí auťák na boudu na náledí v padesáti na devadesátce, je to nepřiměřená rychlost a nepřizpůsobení - ale to já nemyslel.
27. 5. 2020 13:21
Re: Očekávání
Já teda problém s policajtama za 1300000 km nemám, spíš naopak. Čím to bude? Maximálně když měšťáci měří na dědině místo hlídání pořádku ve městě. Jó ty prachy. Seš vybodovanej, nebo máš plnou *** dlužních úpisů jak pořád argumentuješ a nemáš na pokuty? Jojo prevence je potřeba, třeba hlídat tu Rumunskou špínu na dálnicích abys pak nemusel nadávat jak se ti sype celej svět kvůli kamionům, co vezou to hnusný polský žrádlo, pro který ty letíš do Kauflandu, místo do českých obchodů
27. 5. 2020 13:30
Re: Očekávání
Proberse lopato a neblemcej srance. Nevíš, s káým mluvíš.
Najeto mám víc než ty a body bez poskvrnky. A stejně mi to vadí.
To, že ty nemáš s policajtama problém je přesně ta věc z úplně prvního příspěvku - kamioňáckej hnůj je tolerovanej.
27. 5. 2020 14:00
Re: Očekávání
:D :D :D Prej nevíš ským mluvíš :D :D :D. Mám dost. Netřeba komentář, jdu omrknout zahradu jak mi jde zelenina. Hádat se s takovým vývrhelem je pod mojí úroveň. Čau drsňáku :D :-! :*)
27. 5. 2020 10:47
Ale
Ty si dobrej magor fostku. Machruješ tady jak seš svatej a ospravedlňuješ prasata v osobácích, protože ty jim jezdíš. Magore vypatlanej. Celej článek je celkem hnůj. 3 nehody z galerie znám a ani jednu nezlůsobil řidič kamionu. Ten zelený řídila ženská a pomáhal jí psycholog, protože druhá ženská usnula a vjela se 3 děckama a manželem pod ní. O 3km dál vjela Octávka 2 týdny zpět pod kamion, který málem vytlačila do moravy. O další 3km dál Hodonín, 3 mladí nedali přednost kamionu a zabily se. To samý předloni o par metrů dál řidič OS usl, vjel pod náklaďák. O další 2km dál(foto: kontejner) dodávkář vjel do protisměru pod kontejner. Mám pokračovat do Břeclavi? To je úsek asi kolem 10km. Proč tady auto.cz zobrazuje jejich fotky pod takovým jednostranným nadpisem a dementním článkem? Aby si kriplové jako první příspěvek mohli ulevit? Teď prosím data nehod OS. Fostku si ultra***. PS: příčiny nehod Náklaďáků jsou nejvíc kvůli mikrospánku, ale to nepíšete, jen nějaký nesmysly o výhledu...
Rozbalit vlákno
16
27. 5. 2020 12:07
Re: Ale
Kamioňáci jsou ubohý zaostalý prasata bez inteligence. Sebranka zadluženejch parohatejch niemandů, co smrdďej v jedněch trenkách tři neděle v tý prašivý boudě a žerou bagety, protože diety jim padnou na splátky providentu a baráků, ve kterým jim mezitím jejich tlustý krůty píchaj se stejnejma volama, kteří ale aspoň nejsou tisíc kiláků daleko.
Je to póvl dnešní společnosti a nejubožejší forma života ve vesmíru a taky jediná, která je schopna přežívat se zápornou hodnotou IQ.
:-!
27. 5. 2020 12:28
Re: Ale
:-O :D :no: Čoveče podle tvojeho vyjádření by ses na to perfektně hodil. :yes: Díváš se na svět klíčovou dírkou ze svýho autíčka. Takových prudce inteligentních jedinců je na světě škoda. Zkus to vzít na té tvé rovince za pěkného počasí přes strom a máš klid.
27. 5. 2020 12:49
Re: Ale
Neboj, nemusím. Žiju si fajn. :-) :yes:
Proč bych to měl dělat? Abych rok fachal na svůj měsíční příjem? Nebo abych smrděl a chcal jako prase za benzínkou, ptz WC na Shellce je za 15 vočí?
Ty wole, spláchni se, až dojedeš za 14 dní domů. :yes:
27. 5. 2020 13:32
Re: Ale
Zklamu tě, ale spím doma a zachcaný parkoviště není ode mne, vestu Scania nenosím a Piju točený ze skla když jedu na kole na výlet. To nerozchodíš.
27. 5. 2020 13:41
Re: Ale
V pohodě, přeju ti to.
k těm Rumunům jaks psal - hele, teď je nejhorší jiná skupina.
Jsou to úplný hovada - ti dřevařští woli, co svážej kůrovcový dřevo z Vysočiny do Rakous. Hotovej dobytek. Většinou křupanskej xicht, zelenej starej kozel a praxe ze svozu plodin Uralem v JZD.
Pak tomu daj dlouhý auto a pošlou to na štreku.
Jinak - víš že na kole bys neměl chlastat, že jo? :) Tudle to řešili v rádiu. Není povoleno jediné pivo. A tím se dostáváme zpátky k té buzeraci.
Mě tahle země zničí. :no:
27. 5. 2020 14:11
Re: Ale
No vidím že se stebou dá i bavit. O špinavých trotlech a ***ch v kamionech máš pravdu,mě se o to hůř jezdí a pak musím číst tvoje přízpěvky. Ale bohužel kolik jich mineš a kolik ti jich něco udělá?. Takže zkus počítat až pojedeš. Kolik ti vyjde 1%? A víš kolik mi denně osobáků rozhodí žílu a ani o tom netuší jak jsou tupí? Jo už jsem viděl starých šoférů kamionů co ani neumí nacouvat na rampu a ještě mi při tom 2x oholí zrcadlo. Dělá to každej. Jo pokuta za alkohol na kole je keavina, ale když neohrožuješ ostatní a nemotáš se, tak tě žádnej policajt nezastaví
27. 5. 2020 14:17
Re: Ale
Máš pravdu. Člověk si pamatuje jen ty, co ho nějak zpruděj.
Jinak - kamioňáci ve většině fakt začínaj i vypadat jako boveři, když smradlavej vleze na pumpu a tam se holí. Ale to je zase ono - je to menšina, co si člověk všimne.
Tak se omlouvám za drsnější výlevy, sám asi tušíš, že je to taková nadsázka, že j to napůl sranda.
Jinak...mám C+E. :)
Taky jdu něco dělat.
Avatar - Mikesus
27. 5. 2020 12:13
Re: Ale
Co třeba, že to jsou ilustrativni fotky, aby bylo co k článku přidat?
27. 5. 2020 12:23
Re: Ale
To jen takový paradox víš?
27. 5. 2020 12:33
Re: Ale
Jakej asi? Píše se kolik nehod zaviní náklaďáky a samý fotky co zavinily osobáky a nemusíš mi vysvětlovat že je to ilustrační foto. Dobrý až ten článek uvidí účastnícy tech nehod a co se tu píše.
Avatar - Mikesus
27. 5. 2020 12:43
Re: Ale
A? tak tam dali fotky z nehod kamionů, které jsou dostupné. Já v tom problém tedy nevidím. Nebo se tam měla dát fotka mýtné brány? Je tam jasně napsáno u popisku "nehody kamionů", nikoliv zaviněné nehody.
27. 5. 2020 12:57
Re: Ale
koukám, že máš problémy s pravopisem. Zkus na kozlu vo pauzách, až poděláš celý parkoviště a vylemtáš všechny plechovkáče kouknout do učbnic pro ZŠ.
účastnícy
mladí zavinily
atd.
Máš nějakou úchlku na Y nebo jsi šel z blbšůle rovou za volant?
:yes:
27. 5. 2020 13:25
Re: Ale
Třeba automatická nápověda klávesnice Swiftkey, protože píšu z mobilu. Pojď do mě, už hledáš kde co pomluvit a vyblít se tady
27. 5. 2020 13:38
Re: Ale
Máš si to vypnout nebo opravit.
Ale beru.
Avatar - Mikesus
27. 5. 2020 14:35
Re: Ale
účstníci je tedy hrubka pořádná ( kazdy asi zname korekturu na mobilu co dokaze vymyslet :D ), ale dle mého, "osobáky zavinily" je správně, neboť se jedná o mužský rod neživotný.
27. 5. 2020 13:56
Řidič tvrdý chleba má
Nikdo z účastníků silničního provozu je nemá rád - likvidují silnice, nebezpečně předjíždí cyklisty, blokují dálnice při předjíždění, bourají do nízkých mostů, zahrabou se ve sněhu a zase blokují silnice, často musí žít v opravdu hnusných podmínkách. Nechci je házet všechny do jednoho pytle, není to lehké zaměstnání, ale zdá se mi jakoby ty špatné řidiče MKD spojoval jen řidičský průkaz a zvláštní škola nebo s bídou dodělaná základka. Nedávno jsem slyšel zajímavý návrh. Řidičský průkaz jen pro ty, co zvládly základku bez propadnutí. Ostatní ať chodí pěšky a jezdí na kole, na silnici chybět nebudou a vůbec ne v mnohatunovém beranidlu.
Rozbalit vlákno
0