Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Němci vybrali 10 sportovních aut za rozumné peníze. Které ojetiny a novinky doporučují?

Auto Bild sestavil žebříček deseti sportovních vozů, kvůli nimž se nemusíte zadlužit do konce života. Některé ojeté, jiné i zbrusu nové.
Zpět na článek
28. 5. 2020 20:08
29. 5. 2020 08:15
29. 5. 2020 12:20
29. 5. 2020 08:47
29. 5. 2020 09:06
29. 5. 2020 16:02
29. 5. 2020 17:13
29. 5. 2020 18:24
29. 5. 2020 09:22
29. 5. 2020 09:44
30. 5. 2020 10:18
28. 5. 2020 20:46
28. 5. 2020 20:48
28. 5. 2020 20:54
29. 5. 2020 12:36
29. 5. 2020 17:16
28. 5. 2020 21:16
29. 5. 2020 12:37
28. 5. 2020 21:30
29. 5. 2020 11:37
29. 5. 2020 14:17
29. 5. 2020 11:35
Avatar - _Karel_
28. 5. 2020 20:08
Value/money
Moje "bedna" value/money: Mustang/Camaro M240i/Z370 Toyobaru
Rozbalit vlákno
18
Avatar - speedfred
28. 5. 2020 21:01
Re: Value/money
Človeče kľudne by som tam dal RCZ R, fakt dobré auto a ten motor bol paráda.
Avatar - _Karel_
28. 5. 2020 21:17
Re: Value/money
Já mám vůči němu předsudky. :-)
Avatar - speedfred
28. 5. 2020 22:10
Re: Value/money
Kvôli čomu? Jazdil som s tým, fakt parádny voz a aj celkom pekný a zaujímavý.
Avatar - _Karel_
28. 5. 2020 22:21
Re: Value/money
Může být, že je to dobrý auto. Asi nemám objektivní důvody. Je to možná blondýna, má prsa i zadek, ale chemické reakce nenastaly.
29. 5. 2020 08:15
Re: Value/money
asi proto, že nemá dieselový motor :-[]
Avatar - _Karel_
29. 5. 2020 11:16
Re: Value/money
Ujistuju tě, že milovník nafty nejsem. Benzín mám raději, jen moc jezdím, takže spotřeba.
Ale vím, že to byl jen vtípek. ;-)
Avatar - Ozzman
29. 5. 2020 08:47
Re: Value/money
Co ta 1.6THP? Má příšernou pověst, tak to by asi odradilo mne :)

Ale chybí tady dost aut, za 1M , když už je tam Scirocco R, tak pak celá plejáda Hothatchů, je to stejně jen FWD, jako většina ostatních HH této kategorie, nejezdí zle, jednou jsem to měl půjčené, ale nevidím mimo karoserie rozdíl mezi tím a Golfem GTI/FokusemST/MeganemRS. Pak se dá v této ceně pořídit ostřejší sporťáky, třeba starší M3,M5, Skové Audiny, nebo třeba ASX a AurisHSD :D
Avatar - kari.laz
29. 5. 2020 08:55
Re: Value/money
Tak to prrr, na Auris HSD mi nesahej. To je auto, kterému hned tak něco neujede. Něco jsem s tím najel. Stačí se dotknout plynu a už je motor vytočený jak stará, když přijdeš nachcanej po týdnu domu. To je jasný důkaz, že to je sportovní model. A jak vystřelí ze semaforu? Nevídané. Na dálnici se na něj nic nechytá. Kam se na to hrabe třba takový FoFo RS.
Tvl, to byl takovej pekáč, že jsem uvažoval o založení petice, aby majitelé, co si to dobrovolně koupili šli na psychotesty :D
To auto žalostně nejelo, stačilo se toho dotknout a vylo to jak březí vlk. Uvnitř děs, jízdně bída. :D
Avatar - Ozzman
29. 5. 2020 09:06
Re: Value/money
No, na obranu Aurise, když se podívám na jeho zaměření - jeho revír je město a okolí, tak tam minimálně pohon funguje bravurně. Reakce je fakt okamžitá (to jsme si přeměřili a je rychlejší, i než novější a silnější Corolla 2.0HSD), ale jakmile jsi z města pryč, je to klasická atmosférická 1.8 s něčím, co se chová, jako CVT (schválně nepíšu že je to CVT, protože by tu bylo sto komentářů, že je to eCVT), moc to nejede, hučí. Interiér mne také neoslovil, ale zase nezatáčí tak špatně, není to Fokus, ani Mazda3, ale třeba mi přšel jistější, než Mégane IV.

Do města funguje dobře, na okresky dostatečně, na dlouhé cesty to nechceš a zábavu taky nečekej :D.
Avatar - Dany
29. 5. 2020 16:02
Re: Value/money
Ozz, čo máš furt s tým Meganom? Skúšal si RSo? ;-)
Avatar - Ozzman
29. 5. 2020 17:13
Re: Value/money
Právě, že ne. Byl to 1.33 gt line kombík s manuálem a dost mne zklamal, ale předsedal jsem do něj z Fokuse4. Pak jsem ještě jezdil Cliem 5 a to bylo o dvě třídy lepší :)
Avatar - Dany
29. 5. 2020 18:24
Re: Value/money
Ja viem, preto ta otázka. Megan nekončí na základnom podvozku (GTline je len výbavový stupeň). Zvlášť pod článkom o športových kárach okolo miliona. A Clio? Tiež som s ním išiel. V rámci konkurencie nadpriemerné, ale o dve triedy lepšie ako Megane? Ale no tak. Mal som ho 2 dni. Bol som s nim na Babe, na Zochovej chate, pretiahol som ho popod Karpaty... Tiež dvojspojka z dieseloveho Talismanu, oni stále ladia soft. Ja som ju jazdil v RSu a nemal som najmenšie pripomienky ;-)
29. 5. 2020 09:22
Re: Value/money
Když se 1.6THP věnuješ - nenatahuješ výměnu oleje a tankuješ plnotučný benzin, tak je v pohodě. Ideálně koupit mladší ročníky od 2014...

Jinak já bych se ho nebál taky, ale vzal bych raději tu 200k verzi. To samé u Šíra, místo Rka bych vzal 2.0TSI 162kW v manuálu :yes:
Avatar - Ozzman
29. 5. 2020 09:44
Re: Value/money
Rko je taky manuál, tedy alespoň jsem s takovým jezdil :D

Já věřím, že to THP může fungovat, ale brát to jako ojetinu, když nevíš, kdo a jak se o to staral, je to prostě riskantní, přitom škoda, stejně jako motory VTI. Takové 207 s 1.6VTi a 3dv by mohlo být zábavné malé a levné autíčko.. nebýt těch problémů.
Avatar - speedfred
29. 5. 2020 15:58
Re: Value/money
Tá 199kW má ale kované črevá a ten motor ide fakt parádne. Nebal by som sa.
Avatar - lamal
30. 5. 2020 10:18
Re: Value/money
THP v RCZ je o dost ine ako to bezne co si nasiel vo vsetkom... aj kvoli tomu ze dostava za usi tj nie je duseny podtacanim v meste na kratke trasy, tak funguje lepsie, inak aj mechanicky je to o dost vychytanejsi motor.
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2020 20:46
za mna
camaro a mustang .... :yes:
Rozbalit vlákno
0
28. 5. 2020 20:48
Vycucaný z prstu
Fiat a Mazda ne??
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ond-las
28. 5. 2020 20:54
Camaro
Jasne ze Camaro. Po dvou letech me stale neskutecne bavi i kdyz jen 3.6
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
29. 5. 2020 12:36
Re: Camaro
Mě taky a taky ho mam 2 roky. Těch 330 HP bohatě stačí ;-)
Před pár lety to měly V8 :-)
Avatar - Ozzman
29. 5. 2020 17:16
Re: Camaro
A dnes tomu natre oturbenej dvoulitr R4 :)
28. 5. 2020 21:16
jasny
Mustang a camaro jsou sportovci asi jako superb a bmw 5
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
29. 5. 2020 12:37
Re: jasny
Rychle s tím jde jezdit, dá se s tím jezdit i rychle po okreskách, třeba i bokem, ale musí se to umět :-)
28. 5. 2020 21:30
370Z a M240i
Nejvíc se mi zamlouvá Nissan 370Z. Za 900k je to parádní nabídka, oproti Toyobaru přidává šestiválec (i když boxer je charakterní i ve čtyřválcovém provedení), ale hlavně slušné stádo koní navrch, a to za stejnou cenu. BRZ by přeci jen sneslo větší výkon.

Camaro a Mustang jsou na mě moc Ameriky, nezkousl bych je, TT a RCZ vůbec a M240i je fajn, vlastně bych řekl, že mezi Nissanem a M240i to je plichta. :-)
Rozbalit vlákno
8
29. 5. 2020 07:39
Re: 370Z a M240i
Asi bych v ceně kolem milionu oželel nové auto a šel pro F-Type se silnější V6.
Avatar - speedfred
29. 5. 2020 08:17
Re: 370Z a M240i
Neviem ako jazdí F-Type ale je nádherný, občas slintám na inzertných serveroch.
Za tie denygy by sa už dala aj M2, čo tiež nie je zlý kauf.
Avatar - Dinar
29. 5. 2020 11:37
Re: 370Z a M240i
Přesně tak, z toho výběru je to favorit. ;-)
Avatar - fOE
29. 5. 2020 14:17
Re: 370Z a M240i
V jakem stavu bude ten F-type se silnejsim V6 kolem milionu? Letmy pohled na mobile a bavime se o autech se 100-150tis km a 5 let stari (prvni kusy) + servis na to bude stat jako na auto s porizovackou 80k E+. Chapu jak to myslis, ale pro vetsinu tech aut z toho listu to neni nakladove srovnatelne, ale trosku jinej svet.
29. 5. 2020 08:16
Re: 370Z a M240i
350Z musí být mimořádně hrozné auto, protože má skvělý motor, nic nestojí, a stejně se prakticky vůbec neprodává...
Avatar - Ozzman
29. 5. 2020 08:52
Re: 370Z a M240i
Nevím, jak 370Z v článku, ale ty píšeš o 350Z a z mé skromné zkušenosti je sice ošklivé, ale jízda mne v mne bavila moc ! Jenže ty zapomínáš na jednu důležitou věc a to, kdo si kupé kupuje a proč ?

Většina jsou to BMW/Audi/MB - protože působí reprezentativně, je to prémie a vsadím své boty, že 90% těchto kupé mají jen sportovnějí působit, (taky jich je drtivá část v naftě) a na pracovní schůzce Nissan nebude víc, než BMW. Ten, kdo chce opravdu sportovní auto, tak těch je hodně málo a většina na to nemá, koupí si pak 10-15let staré auto. A pak je tu hrstka movitějších o jejichž přízeň se pere 370z, ale i trochu dražší, ale výkonnější prémiovky, HH a podobná auta...
Avatar - Dinar
29. 5. 2020 11:35
Re: 370Z a M240i
350Z byla pěkné auto, ošklivka je až 370Z. Ale obojí jako sporťák nic moc, ano, je to relat silná zadokolka, takže se s tím dá blbnout, ale je to takové neohrabané, bez finesy. A jako auto k žití na pr.d, páč motor zní hnusně, žádná výhoda zpívajícího šestiválce, převodovka je taková traktoroidní, celkově otravně hlučné na cestování. Osobně docela chápu, že se neprodává, ta anonce nového vypadá ale nadějně, nový třílitr, přepracovaný podvozek a slušný design, uvidíme.

Pokud jde o srovnání 370Z s nějakým bmw, tak snad jedině se Z4, hlavně v gen. kdy byla s hardtopem. To sice taky nebylo jízdně nijak kulervoucí auto, ale mělo mechanickou finesu, prostě takové to hladké fungování, navíc použitelné pro denní ježdění, snesitelný hluk a v případě R6 zpívající šestiválec.
29. 5. 2020 12:21
Re: 370Z a M240i
Ano, samozřejmě mluvím o 370Z.
Avatar - Barrichello
29. 5. 2020 12:38
Ještě tam chybí Challenger
ten se dá za mega taky pořídit, sice pdvozkově mimo SRT8 verzi horší jak Camaro a Mustang, ale zábavy s s ním jde užít taky hafo.
Rozbalit vlákno
0
28. 12. 2020 12:00
Dle ankety by si nejvíc lidí koupilo Mustanga?!?!?! :D
Tak buď v tom ještě nikdo z nich nejel a jestli jo, tak absolutně nemají představu o tom, jak by se sportovní auto mělo chovat :D

Americký auta by obecně měli mít nějakou speciální kategorii... Společně třeba s Peugeotem, mohla by se jmenovat třeba "pro ty, co nerozumí autům a neumí řídit" nebo "je mi jedno, že je to pekáč, hlavně že to dobře vypadá", ještě mě napadá "auta, co světu nic nedaly" a nebo jednoduše "paštiky".

Prostě si nemyslím, že by se mezi sporťáky měly řadit auta, který mají konstrukčně blíž k traktoru než k čemukoliv sportovnímu...
Rozbalit vlákno
0