Co ta 1.6THP? Má příšernou pověst, tak to by asi odradilo mne :)
Ale chybí tady dost aut, za 1M , když už je tam Scirocco R, tak pak celá plejáda Hothatchů, je to stejně jen FWD, jako většina ostatních HH této kategorie, nejezdí zle, jednou jsem to měl půjčené, ale nevidím mimo karoserie rozdíl mezi tím a Golfem GTI/FokusemST/MeganemRS. Pak se dá v této ceně pořídit ostřejší sporťáky, třeba starší M3,M5, Skové Audiny, nebo třeba ASX a AurisHSD :D
Tak to prrr, na Auris HSD mi nesahej. To je auto, kterému hned tak něco neujede. Něco jsem s tím najel. Stačí se dotknout plynu a už je motor vytočený jak stará, když přijdeš nachcanej po týdnu domu. To je jasný důkaz, že to je sportovní model. A jak vystřelí ze semaforu? Nevídané. Na dálnici se na něj nic nechytá. Kam se na to hrabe třba takový FoFo RS.
Tvl, to byl takovej pekáč, že jsem uvažoval o založení petice, aby majitelé, co si to dobrovolně koupili šli na psychotesty :D
To auto žalostně nejelo, stačilo se toho dotknout a vylo to jak březí vlk. Uvnitř děs, jízdně bída. :D
No, na obranu Aurise, když se podívám na jeho zaměření - jeho revír je město a okolí, tak tam minimálně pohon funguje bravurně. Reakce je fakt okamžitá (to jsme si přeměřili a je rychlejší, i než novější a silnější Corolla 2.0HSD), ale jakmile jsi z města pryč, je to klasická atmosférická 1.8 s něčím, co se chová, jako CVT (schválně nepíšu že je to CVT, protože by tu bylo sto komentářů, že je to eCVT), moc to nejede, hučí. Interiér mne také neoslovil, ale zase nezatáčí tak špatně, není to Fokus, ani Mazda3, ale třeba mi přšel jistější, než Mégane IV.
Do města funguje dobře, na okresky dostatečně, na dlouhé cesty to nechceš a zábavu taky nečekej :D.
Právě, že ne. Byl to 1.33 gt line kombík s manuálem a dost mne zklamal, ale předsedal jsem do něj z Fokuse4. Pak jsem ještě jezdil Cliem 5 a to bylo o dvě třídy lepší :)
Ja viem, preto ta otázka. Megan nekončí na základnom podvozku (GTline je len výbavový stupeň). Zvlášť pod článkom o športových kárach okolo miliona. A Clio? Tiež som s ním išiel. V rámci konkurencie nadpriemerné, ale o dve triedy lepšie ako Megane? Ale no tak. Mal som ho 2 dni. Bol som s nim na Babe, na Zochovej chate, pretiahol som ho popod Karpaty... Tiež dvojspojka z dieseloveho Talismanu, oni stále ladia soft. Ja som ju jazdil v RSu a nemal som najmenšie pripomienky ;-)
Rko je taky manuál, tedy alespoň jsem s takovým jezdil :D
Já věřím, že to THP může fungovat, ale brát to jako ojetinu, když nevíš, kdo a jak se o to staral, je to prostě riskantní, přitom škoda, stejně jako motory VTI. Takové 207 s 1.6VTi a 3dv by mohlo být zábavné malé a levné autíčko.. nebýt těch problémů.
THP v RCZ je o dost ine ako to bezne co si nasiel vo vsetkom... aj kvoli tomu ze dostava za usi tj nie je duseny podtacanim v meste na kratke trasy, tak funguje lepsie, inak aj mechanicky je to o dost vychytanejsi motor.
Nejvíc se mi zamlouvá Nissan 370Z. Za 900k je to parádní nabídka, oproti Toyobaru přidává šestiválec (i když boxer je charakterní i ve čtyřválcovém provedení), ale hlavně slušné stádo koní navrch, a to za stejnou cenu. BRZ by přeci jen sneslo větší výkon.
Camaro a Mustang jsou na mě moc Ameriky, nezkousl bych je, TT a RCZ vůbec a M240i je fajn, vlastně bych řekl, že mezi Nissanem a M240i to je plichta. :-)
V jakem stavu bude ten F-type se silnejsim V6 kolem milionu? Letmy pohled na mobile a bavime se o autech se 100-150tis km a 5 let stari (prvni kusy) + servis na to bude stat jako na auto s porizovackou 80k E+. Chapu jak to myslis, ale pro vetsinu tech aut z toho listu to neni nakladove srovnatelne, ale trosku jinej svet.
Nevím, jak 370Z v článku, ale ty píšeš o 350Z a z mé skromné zkušenosti je sice ošklivé, ale jízda mne v mne bavila moc ! Jenže ty zapomínáš na jednu důležitou věc a to, kdo si kupé kupuje a proč ?
Většina jsou to BMW/Audi/MB - protože působí reprezentativně, je to prémie a vsadím své boty, že 90% těchto kupé mají jen sportovnějí působit, (taky jich je drtivá část v naftě) a na pracovní schůzce Nissan nebude víc, než BMW. Ten, kdo chce opravdu sportovní auto, tak těch je hodně málo a většina na to nemá, koupí si pak 10-15let staré auto. A pak je tu hrstka movitějších o jejichž přízeň se pere 370z, ale i trochu dražší, ale výkonnější prémiovky, HH a podobná auta...
350Z byla pěkné auto, ošklivka je až 370Z. Ale obojí jako sporťák nic moc, ano, je to relat silná zadokolka, takže se s tím dá blbnout, ale je to takové neohrabané, bez finesy. A jako auto k žití na pr.d, páč motor zní hnusně, žádná výhoda zpívajícího šestiválce, převodovka je taková traktoroidní, celkově otravně hlučné na cestování. Osobně docela chápu, že se neprodává, ta anonce nového vypadá ale nadějně, nový třílitr, přepracovaný podvozek a slušný design, uvidíme.
Pokud jde o srovnání 370Z s nějakým bmw, tak snad jedině se Z4, hlavně v gen. kdy byla s hardtopem. To sice taky nebylo jízdně nijak kulervoucí auto, ale mělo mechanickou finesu, prostě takové to hladké fungování, navíc použitelné pro denní ježdění, snesitelný hluk a v případě R6 zpívající šestiválec.
Dle ankety by si nejvíc lidí koupilo Mustanga?!?!?! :D
Tak buď v tom ještě nikdo z nich nejel a jestli jo, tak absolutně nemají představu o tom, jak by se sportovní auto mělo chovat :D
Americký auta by obecně měli mít nějakou speciální kategorii... Společně třeba s Peugeotem, mohla by se jmenovat třeba "pro ty, co nerozumí autům a neumí řídit" nebo "je mi jedno, že je to pekáč, hlavně že to dobře vypadá", ještě mě napadá "auta, co světu nic nedaly" a nebo jednoduše "paštiky".
Prostě si nemyslím, že by se mezi sporťáky měly řadit auta, který mají konstrukčně blíž k traktoru než k čemukoliv sportovnímu...