tak tomu měli dát otočné křeslo a mohlo by to jezdit na obě strany bez otáčení.
potom by stačila i řídítka. a mohlo by to být ještě levnější. :-!
elektro-rikša-rejže
Preto je dôležitá regulácia, keď už niečo chce EÚ regulovať, nech dajú minimálnu požiadavku na 22 kW AC nabíjačku a nebudú tie autá blokovať pomalé nabíjačky hodiny.
Len aby to vedelo cestovať v pohode a nezavadzalo na ceste. Citigo má tiež zmysel, len to vie prebehnúť mestom aj 110 pri volnejších cestách. Tieto malé autá majú obmedzenie možno na 45 km/h.
stojí v přepočtu necelých 100 tisíc korun a je čtyřmístné s dojezdem minimálně 120 km: https://www.youtube.com/watch?… Na to korejci ani evropské automobilky nenajdou odpověď. Navíc to není nějaká pomalá kraksna jako představený Citroen Ami který jeden jen 45 km/h. Má veškerou povinnou elektroniku, tedy by nebyla problémem ani homologace v EU. Toto je cesta - extra levné elektromobily které si může každý koupit i bez dotací - platy v Číně už jsou srovnatelné s platy v ČR a třeba takový učitel nebo elektrotechnik tam má víc než tady.