3GT bola za mňa hnus a keď som ju mal na víkend s social výbave 320xd tak som rozmýšlal prečo to tý ľudia kupujú. Fakt asi radšej Pašíka (alebo niečo podobné) v lepšej výbave.
5/6GT sa mi páči a tento FL vypadá super, jazda perfektne pohodlná (jazdil som 5GT).
Jak se mi fl 5er líbí, tak tady mi to taky nějak nefunguje. Asi tím, že 6GT má složitější siluetu i tvary, a ty nové ostřejší prvky (světla, nárazníky) se k tomu, na rozdíl od 5er, nehodí..nevím..
Chtělo by to vidět v realu, u BMW kombinace černých/chrom prvků, M paketu atd. dokáže udělat velký rozdíl. Třeba v té první fotce je vidět nesourodost: okenní lišty se zrcátky černé, skla průzračná a spodek s maskou v chromu. Když to tak píšu, to asi zabilo můj první dojem :)
Já ti rozumím a přitom jsem fanoušek MB :-[] kterému uniformitu vyčítá na netu v diskuzích docela dost lidí nejdýl, ale co tak pozoruju v mém okolí tak to drtivé většině nevadí a naopak si chválí jednotnej designovej podpis “klasických modelů” a eleganci skrz celou nabídkou.. Pak přišlo CLS s novým jazykem, které začalo udávat novej směr i dalším modelům. Přijde mi to ok, jako nějaké promyšlené delší etapy v plánu, kterého se drží, žádné extrémní skoky, každej to pozná a ví. U BMW jsem zvědavej jak se základy zatřese nová 4er, uvidíme, hysterie je na netu hodně a nedivím se, experimenty s “ledvinkami” se mi taky nelíbí a u některých model je to už dnes docela průser (co udělali s 7er - no way). Facelift 5er mi nevadí a je to povedený, stejně jako mi přijde lepší tato 6tka. Ale jak jsem řekl, rozumím a chápu, nejlepší a nejhezčí 6er byla za mě třetí generace, ale druhá to byl žralok na toho vzpomínám hodně :yes:
jj 6er treti generace byla neco a byla tak rozdilna od 5 a 7er.
Ja jsem taky spis fanousek MB, ale i BMW jsou nektery super, ale uz je jich min a min.
Ja byl asi jedinej komu se libil koncept 4er s novymi protahlymi ledvinkami, spy photos ukazuji ze se dostanou do produkce, ocekavam vlnu negativnich reakci (neco jako u FL u oktavky), ale za me palec nahoru, lepsi nez aby zkratili soucasnou 3er a pojmenovali to 4er. I kdyz soucasna 3er se mi moc libi tak jsem rad ze se budou odlisovat, aspon tydle dve.
Paradoxne mne vobec nevadia a zobrazenie s mapkou uprostred mi vyhovuje, Skor mam problem s na udeje skupim palubnym pocitacom, resp. s vyuzitim plochy widgetov a zobrazenie navigacie mi pride celkom neprehladne. Chcelo by to lepsie zvyraznit trasu na mape.
Naprostý souhlas, jsou prostě odporné. Ale kritika, co se na ně valí (i v jiných modelech) je prý tak masivní, že už připravují i verzi s klasickým kulatým otáčkoměrem a rychloměrem. Naštěstí u digitálního displeje je to celkem snadná a levná změna...
BMW prostě nedovede udělat pěkný pětidveřový liftback, to už prokázali několikrát. Ta kastle má neuvěřitelně ošklivou boční siluetu zádě a ani proporčně ten boční profil vůbec nefuguje. Tady nepomůže ani deset facelitfů. Když BMW, tak sedánek nebo kombík, toto je hrůza a děs! :-|:no: