Novinky
Som v USA mal som tu camri pozicanu od pozicovne je to skvele auto za cenu 20 000 $ respektive 360 000 kc alebo 460 000 sk by nemalo konkurenciu v cechach ani na slovensku. 😄
seki1, v poho, myslel jsem to dobře, jedem dál, jsem rád, žes mě pochopil.
Ale vždy se v diskusi najde nějakej "kok*t", jako teď například nákej "nery" který se kolem sebe klidně ohání volama jenom proto, že někdo nesdílí jeho obdiv k tak designově nudnému vozidlu jako je Toyota Camry.
Jestli se nepletu, tak Camry, navržená pro americký vkus (rozuměj vkus a la USA), jako zástupce vyšší střední, je z jiné třídy než Passat. Ale tady tomu "nerymu" je to stejně jedno. Udělal by lépe, kdyby si raději zopakoval pravidla pravopisu země, kde žije.
U Toyoty obdivuji spolehlivost, relativně výbornou kvalitu zpracování, ale design ( Toyoto Supro, promiň), to je kapitola sama pro sebe. Pohodlných, ale mnohem lepších aut je přece víc.
Ale vždy se v diskusi najde nějakej "kok*t", jako teď například nákej "nery" který se kolem sebe klidně ohání volama jenom proto, že někdo nesdílí jeho obdiv k tak designově nudnému vozidlu jako je Toyota Camry.
Jestli se nepletu, tak Camry, navržená pro americký vkus (rozuměj vkus a la USA), jako zástupce vyšší střední, je z jiné třídy než Passat. Ale tady tomu "nerymu" je to stejně jedno. Udělal by lépe, kdyby si raději zopakoval pravidla pravopisu země, kde žije.
U Toyoty obdivuji spolehlivost, relativně výbornou kvalitu zpracování, ale design ( Toyoto Supro, promiň), to je kapitola sama pro sebe. Pohodlných, ale mnohem lepších aut je přece víc.
Jak můžeš používat tempomat v horách a ještě v zatáčkách to mi hlava nebere ;-\ . V nový Camry jsem nejel, tak nemůžu soudit, ale v předešlé generaci ano. To auto je především o komfortu. A to je právě to co většina lidí od těchto aut očekává.
Auto je to pekne - i v interieru, ale svezeni nic moc.
Mel jsem moznost s timto Camry najet nekolik tisic Km a musim rict, ze patri spis k temi mene zdarilym autum.
Neprehledna karoserie, posilovac rizeni ne-moc progresivni, takze pro 100vce je potreba si "hlidat stopu". Tempomat je take velice kreativni, na rovince z niceho nic prudce prida plyn, takze musite dupnout na brzdu, aby vas nezmerila vsudypritomna Freeway Patrol...., ovsem kdyz vam tento "Tempomat" prudce prida v ostre zatacce v horach tak v cloveku zamrazi - to uz bych nechtel znovu zazit.
O ovladacich prvcich nemluve - ty jsou typicky asijske - samy cudlik, multifunkcni packy, kde u normalniho auta staci dve tlacitka ma Camry tri multifunkcni packy s 10 polohami.
Co me vubec dostalo byl podsviceny stredovy panel- tim myslim jeho celou plochu - ten pripominal spis Jukebox z 50. let a svitil svetle modre, takze po nekolikahodinove nocni jizde ho mel clovek plne zuby.
Proste podle me zkusenosti to je jedno z nejnepovedenejsich aut stredni tridy za posledni roky.
Mel jsem moznost s timto Camry najet nekolik tisic Km a musim rict, ze patri spis k temi mene zdarilym autum.
Neprehledna karoserie, posilovac rizeni ne-moc progresivni, takze pro 100vce je potreba si "hlidat stopu". Tempomat je take velice kreativni, na rovince z niceho nic prudce prida plyn, takze musite dupnout na brzdu, aby vas nezmerila vsudypritomna Freeway Patrol...., ovsem kdyz vam tento "Tempomat" prudce prida v ostre zatacce v horach tak v cloveku zamrazi - to uz bych nechtel znovu zazit.
O ovladacich prvcich nemluve - ty jsou typicky asijske - samy cudlik, multifunkcni packy, kde u normalniho auta staci dve tlacitka ma Camry tri multifunkcni packy s 10 polohami.
Co me vubec dostalo byl podsviceny stredovy panel- tim myslim jeho celou plochu - ten pripominal spis Jukebox z 50. let a svitil svetle modre, takze po nekolikahodinove nocni jizde ho mel clovek plne zuby.
Proste podle me zkusenosti to je jedno z nejnepovedenejsich aut stredni tridy za posledni roky.
Na to, abys tady drbal do druhych, neni nikdo zvedavy. Komplexy si jdi lecit na psychiatrii, ne na auto.cz.
Jaký nudný auto se ty vole na to podívej pořádně. Design např. Passatu na to nemá ani za mák.Ty zatim dokázali akorát vymyslet světla, který se zakousávaj do nárazníků. Zato tahle kára je elegance sama. :yes: :yes: :yes:
ta hrubka je tam zamerne....nie ako "dobyvatel" ...pretoze na to Camry nema 😉 takze aspon ako "nasilnik"
.....bola to ironicka poznamka a´la GTI >😁
.....bola to ironicka poznamka a´la GTI >😁
seki1, promiň, nechci Ti brát iluze, ale vsadím svůj plat, že evropský trh nedobyje, a to ani náhodou. Camry byla a, jak je vidět, zatím bude zejména kvůli svému neskutečně nudnému designu autem pro důchodce (movité). Jinak z hlediska ruské strany to nebyl špatný tah, protože poptávka po autech této třídy je tam velká. V Rusku je asi 10 mil. boháčů (a zde ihned, prosím, zapomeňte na nějaký pokus je srovnávat s našimi zazobanci, kteří ruským nesahají svým majetkem ani po kotníky), kteří sice nejsou cílovou skupinou (protože tito pasou zejména po špičkových verzích MB, ale po nich následuje (na české poměry) relativně široká vrstva těch, pro kterou jsou právě tyto vozy určeny. Takže, žádný zázrak se nekoná, a už vůbec ne v Evropě, jen se trošku sníží hlad po nových vozech vyšší střední v Moskvě a další velkých městech Ruska (na rozbahněné cesty se Camry, ehm, moc nehodí). Howgh.
Andy
Ta hrubka je roztomila. Nic proti camry, libi se mi vic, nez accord, ale na evropskem trhu, pokud teda nemas na mysli Rusko, Ukrajinu a Belorusko, bude, minimalne jeste peknou radku let, pouze okrajovou zalezitosti.
BRAVO TOYOTA! Toto je novy APOSTOL, ktory dobije europsky trh! :yes: :yes: :yes: :yes:
Osobne uprednostnuji auta s mekcim odpruzenim, kde clovek neciti kazdou nerovnost a motor + aerodynamicky hluk nerusi pasazery.
Tempomat pouzivam tam, kde to je vyhodne - kvuli konfortu 😉 Horske silnice v USA jsou vetsinou staveny na ustalenou rychlost 35 az 45 mph a tempomat vetsiny automobilu soucasne produkce (mel jsem moznost zde vyzkouset asi desitku aut ruznych vyrobcu) si s nimi snadno poradi - Camry bohuzel selhala (vyzkousel jsem dve).