umí to a ten zase tohle... a všichni společně vpřed.
Na druhou stranu, proč ne? Auta jsou stále složitější, takže sdílení nákladů na vývoj těch nejnáročnějších skupin je rozhodně krok vpřed.
Prečo myslíš? Ceny áut to s najväčšou pravdepodobnosťou neovplyvní, iba náklady na vývoj. Takže tebe to prinesie za rovnaké peniaze menej možností výberu (resp. budeš si môcť vybrať z dvoch rovnakých áut s iným logom na kapote), výrobcom to ušetrí prachy, aby si do vreciek mohli napchať viac peňazí. A nech mi, prosím, nikto nehovorí o minimálnych ziskoch automobiliek, taký VW investuje megabalíky peňazí v Číne, a o pokutách za dieselgate už ani nevie...
cena výrobku není určena nejnižšími možnými náklady (při odpovídající kvalitě), ale kupní silou spotřebitele. Proto potřeba "kvantitativního uvolňování". Na konkurenci zapomeňme.