Novinky
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
onannus
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
VW se spojil s Fordem, PSA s Fiatem Chryslerem. Renault uvadá.
Taže tu máme pouze VW a PSA. To je tedy konkurence.
Taže tu máme pouze VW a PSA. To je tedy konkurence.
cena výrobku není určena nejnižšími možnými náklady (při odpovídající kvalitě), ale kupní silou spotřebitele. Proto potřeba "kvantitativního uvolňování". Na konkurenci zapomeňme.
umí to a ten zase tohle... a všichni společně vpřed.
Na druhou stranu, proč ne? Auta jsou stále složitější, takže sdílení nákladů na vývoj těch nejnáročnějších skupin je rozhodně krok vpřed.
Na druhou stranu, proč ne? Auta jsou stále složitější, takže sdílení nákladů na vývoj těch nejnáročnějších skupin je rozhodně krok vpřed.
Prečo myslíš? Ceny áut to s najväčšou pravdepodobnosťou neovplyvní, iba náklady na vývoj. Takže tebe to prinesie za rovnaké peniaze menej možností výberu (resp. budeš si môcť vybrať z dvoch rovnakých áut s iným logom na kapote), výrobcom to ušetrí prachy, aby si do vreciek mohli napchať viac peňazí. A nech mi, prosím, nikto nehovorí o minimálnych ziskoch automobiliek, taký VW investuje megabalíky peňazí v Číne, a o pokutách za dieselgate už ani nevie...