Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Land Cruiser V8: první jízdní dojmy

První kilometry po pistách a horských stezkách ostrova Fuerteventura představily Land Cruiser V8 hlavně jako automobil pro náročný terén.
Zpět na článek
20. 12. 2007 09:44
20. 12. 2007 09:52
20. 12. 2007 09:58
20. 12. 2007 10:36
20. 12. 2007 11:00
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 11:04
20. 12. 2007 11:17
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 11:42
20. 12. 2007 12:52
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 21:21
anonym
20. 12. 2007 22:05
20. 12. 2007 10:05
20. 12. 2007 10:41
20. 12. 2007 11:08
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 12:42
20. 12. 2007 12:55
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 11:57
20. 12. 2007 12:39
20. 12. 2007 13:50
20. 12. 2007 10:26
neregistrovaný "Fiti"
20. 12. 2007 11:06
neregistrovaný "seki"
20. 12. 2007 13:23
20. 12. 2007 17:31
anonym
20. 12. 2007 19:03
anonym
21. 12. 2007 00:33
21. 12. 2007 01:42
anonym
20. 12. 2007 13:22
neregistrovaný "DS"
20. 12. 2007 13:34
20. 12. 2007 14:05
neregistrovaný "DS"
20. 12. 2007 15:53
20. 12. 2007 16:11
neregistrovaný "DS"
20. 12. 2007 17:51
20. 12. 2007 20:43
neregistrovaný "DS"
20. 12. 2007 21:04
neregistrovaný "ivik"
20. 12. 2007 18:10
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 20:49
neregistrovaný "DS"
20. 12. 2007 21:34
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 22:52
neregistrovaný "DS"
20. 12. 2007 23:02
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 21:29
3. 1. 2008 15:12
anonym
3. 1. 2008 20:01
20. 12. 2007 22:37
neregistrovaný "mozgog@post.c"
20. 12. 2007 11:17
neregistrovaný "PREMDA"
20. 12. 2007 11:36
neregistrovaný "PREMDA"
20. 12. 2007 15:47
neregistrovaný "PREMDA"
20. 12. 2007 10:17
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 11:25
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 15:49
neregistrovaný "PREMDA"
20. 12. 2007 12:18
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 12:44
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 13:00
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 13:30
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 13:21
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 15:59
neregistrovaný "PREMDA"
20. 12. 2007 11:10
neregistrovaný "PREMDA"
20. 12. 2007 11:15
neregistrovaný "seki"
20. 12. 2007 12:08
neregistrovaný "?"
20. 12. 2007 12:15
neregistrovaný "Hds"
20. 12. 2007 12:23
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 16:03
neregistrovaný "PREMDA"
20. 12. 2007 10:21
neregistrovaný "pman"
20. 12. 2007 10:38
neregistrovaný "nookie"
20. 12. 2007 13:00
neregistrovaný "pman"
20. 12. 2007 22:55
neregistrovaný "pman"
20. 12. 2007 10:49
anonym
20. 12. 2007 10:44
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 11:05
neregistrovaný "expert0001"
20. 12. 2007 11:17
neregistrovaný "seki"
20. 12. 2007 11:58
neregistrovaný "josefII"
20. 12. 2007 12:10
neregistrovaný "Novis"
20. 12. 2007 12:19
neregistrovaný "Galant"
20. 12. 2007 12:36
20. 12. 2007 12:47
neregistrovaný "Novis"
20. 12. 2007 12:49
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 12:53
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 12. 2007 12:55
neregistrovaný "Novis"
20. 12. 2007 12:52
neregistrovaný "Galant"
20. 12. 2007 13:29
neregistrovaný "Galant"
20. 12. 2007 14:11
neregistrovaný "Galant"
20. 12. 2007 17:46
neregistrovaný "Galant"
20. 12. 2007 20:18
neregistrovaný "Galant"
20. 12. 2007 13:31
neregistrovaný "Galant"
20. 12. 2007 20:19
neregistrovaný "Galant"
20. 12. 2007 21:15
anonym
20. 12. 2007 21:45
neregistrovaný "Galant bez přihlášení"
21. 12. 2007 19:31
anonym
21. 12. 2007 16:23
neregistrovaný "starec"
20. 12. 2007 18:30
neregistrovaný "Novis"
20. 12. 2007 12:54
neregistrovaný "JonnY"
20. 12. 2007 14:14
neregistrovaný "Coulin"
20. 12. 2007 14:56
neregistrovaný "JonnY"
20. 12. 2007 13:11
neregistrovaný "ozawa-san"
20. 12. 2007 16:23
neregistrovaný "helmuthhyb"
20. 12. 2007 16:43
neregistrovaný "PREMDA"
20. 12. 2007 16:45
neregistrovaný "helmuthhyb"
20. 12. 2007 18:32
neregistrovaný "LT"
20. 12. 2007 21:53
neregistrovaný "helmuthhyb"
20. 12. 2007 18:17
20. 12. 2007 19:06
20. 12. 2007 20:10
neregistrovaný "Afroman"
20. 12. 2007 21:04
anonym
21. 12. 2007 00:53
anonym
21. 12. 2007 01:59
neregistrovaný "pikolo"
21. 12. 2007 13:59
anonym
23. 12. 2007 00:56
24. 12. 2007 10:10
anonym
24. 12. 2007 19:12
neregistrovaný "Alex1977"
26. 12. 2007 10:29
neregistrovaný "dedo.mraz"
20. 1. 2008 17:07
anonym
1. 3. 2008 22:07
neregistrovaný "dingos"
anonym
20. 12. 2007 09:24
V posledni dobe se japonska auta rapidne zhorsila.
Nevim,kdo bude kupovat Toyota Traktor.
Rozbalit vlákno
2
anonym
20. 12. 2007 09:26
Re: V posledni dobe se japonska auta rapidne zhorsila.
to budes koukat
Avatar - KANKUNEN
20. 12. 2007 10:02
Re: V posledni dobe se japonska auta rapidne zhorsila.
Není lepší auto do pole.
Avatar - Dinar
20. 12. 2007 09:44
Cesty
Pohled na výkonové parametry nového toyotího dýzlu a pár okolností kolem jeho vzniku mě přivedlo k této poznámce. Často se tu dočítám, že dýzl umí každý, ale hybrid to je jiná apod., jenže do auta typu LC je vzhledem k náročnosti využití dýzl mnohem výhodnější a z toho pohledu také méně rizikový co do spolehlivosti. Toyota se tedy vrhla na vývoj svého nového velkého dýzlu, původně jej chtěla využít i ve svých limuzínách na evr. trzích, kde kvůli jejich absenci prodejně spíše paběrkuje. Ale ouha, ono to není tak jednoduché, vyrobit dobrý velký dýzl. Ukázalo se, že váha výsledného produktu je příliš vysoká pro zabudování do toyotích/lexusích limuzín. A to tak, že je možné tento motor použít prakticky jen v LC. Hmotnost je oproti konkurenčním motorům podobných objemů o 50 až 100 kg vyšší, a přitom parametry např. ve srovnání se 420CDI nebo momentální špičkou osmiválcových dýzlů 4,2 TDI jsou i přes větší objem toyotího motoru výrazně nižší. Takže, až tu zas budou někteří plácat o technologické převaze apod. uvědomte si, že vše je otázkou priorit, Evropa šla směrem k dýzlům a umí je, Toyota šla k hybridům. To, že se Toyotě podařilo přesvědčit rozhodující US trh o tom, že má upřednostnit hybridy před dýzly je velkým úspěchem toyotího marketingu, vezoucího se na momentálně populární ekologistické vlně, bohužel s proklamovanou ekologičností nebo pokrokem to však příliš společného nemá. Každopádně z hlediska hodnocení managementu Toyoty, dobrá práce. ;-)
Rozbalit vlákno
44
20. 12. 2007 09:52
Re: Cesty
Tohle je dobrej text :yes: :yes:
Avatar - KANKUNEN
20. 12. 2007 09:58
Re: Cesty
Podle mě je zásadní omyl, myslet si že hybrid je omyl. Je to ta nejlepší cesta k ekologii. Nafta má nižší CO2, jenže celkově škodí víc. Ekologie je jedna věc, ekonomika druhá. Až ropa dojde, přece nebudeme lisovat řepku na olej, z cukrovky dělat líh a vyvíjet katalyzátory až výfuk ucpou úplně. Nebude náhodou lepší dobít baterky u bývalé pumpy. Elektriku vyrobí elektrárna za městem třeba z jádra nebo biomasy. Z hybridu nakonec bude elektromobil.
Avatar - Dinar
20. 12. 2007 10:36
Re: Cesty
Myslím, že snad jedinou věcí, na které se všichni, v otázce pohonu budoucnosti, shodnou, je eletromotor. A tím všichni, nemyslím nás tady na diskusi, ale lidi jejichž práce se tato otázka nějak dotýká, tedy od politiků až po vedení automobilek. Jinou věcí je, jak a kdy na elektromotory přesedlat. Elektromotor samotný je věc celkem vyřešená, problémy jsou v zásadě dva. Zatím nevyřešená otázka "skladování" elektřiny, tedy nedostatečná kapacita baterií jejich výdrž a rychlost nabití a pak problém samotné výroby el. energie, u které přetrvává problém volby či nalezení nejvýhodnějšího (v každém ohledu) způsobu její výroby, to vše v kontextu stále hrozící energetické krize spojené s prudkým rozvojem populačně silně obsazených oblastí Země. Takže, kde v tom všem je místo hybridů? Má to být přechod k čistě el. pohonu s využitím klasických paliv, jehož hlavní výhodou je proklamovaná nižší ekologická zátěž. Jenže se ukazuje, že tohle je opravdu spíše proklamace a ve studiích hodnotících celkovuo ekol. zátěž, končí hybridní auta v hlubokém průměru. Tedy, nemá asi smysl hovořit přímo o slepé uličce, ale rozhodně v této cestě není nic pokrokovějšího než v té na první pohled méně efektní, ale stejně účinné, cestě neustálého vylepšování spalovacích motorů. A ty naftové v těchto snahách hrají velmi významnou roli. ;-)
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 11:00
Re: Cesty
Místo hybridů je dle mého v tom, že pomůžou odladit některé technologie jako jsou elektromotory, software, ale především připraví půdu pro elektromotory v myslích běžných uživatelů. Přece jen spalovací motory jsou v lidech hodně zažité
Avatar - Dinar
20. 12. 2007 11:04
Re: Cesty
Taky pohled, proč ne, nijak habrid v tomto směru nezatracuju, ani třeba z uživatelského hlediska, jde mi jen a pouze o zmíněnou proklamaci ekologična, která byla hlavní příčinou jeho úspěchu, tedy v tom smyslu, že se prosadil.
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 11:17
Re: Cesty
Lidé vidí jen to co chtějí vidět. Hybrid i diesel mají nižší emise CO2, ale nikdo nechce vidět ostatní zátěž. Hybridy jsou přechodnou fází mezi spalovacími motory a elektromotory. Dobrým příkladem jsou vojenské letouny po skončení 2.sv.v., kdy se vyvíjely a vyráběly letouny kombinující klasické pístové motory s motory proudovými. A důvodem zde byla také nízká životnost turbín, a taky jejich značná nehospodárnost. Tedy vlastně to co trápí i baterky. Jen doufejme, že vývoj baterek půjde stejně rychle jako šel vývoj proudových motorů,a hybridy se stanou nicotnou kapitolou historie automobilismu
Avatar - KANKUNEN
20. 12. 2007 11:42
Re: Cesty
Ještě co na nás připraví evropská unie a výrobci. Něco papírově dokonalého a ve skutečnosti jedovatého. Třeba auta na vodík a na štěpení vody se vydá 3x víc energie než by se jezdilo přímo na elektriku.
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 12:52
Re: Cesty
všechno má svoje, nic není černé nebo bílé. Jde o to vybrat to nejmenší zlo. ;-)
anonym
20. 12. 2007 21:21
Re: VODIK
Hybrid je slepa ulice, kde mnozi teprve zacinaji s vyrobou, jini uz s hybridnimi motory konci. Viz HONDA FCX, jako vize budoucnosti, dnes pouzivana v Kalifornii. Vodik se jevi jako palivo budoucnosti, a to nejen pro automobily, ale pro provoz domacnosti, az po prumysl.
Avatar - Falco
20. 12. 2007 22:05
Re: VODIK
Budoucnost je v elektromobilech. Jediný problém, který brání masovému využití je, že elektrickou energii zatím neumíme efektivně skladovat.
Avatar - da_b0mb
20. 12. 2007 10:05
Re: VODIK
Zapomnel jsi uvest rozdil ve spotrebe a take rozdil v emisich ;-)
Avatar - Dinar
20. 12. 2007 10:41
Re: VODIK
Nezapoměl, o to mi ani nešlo. Ale pokud o to stojíš, jistě lze najít údaje jak pro LC s tímto motorem, tak třeba pro Q7 4,2 tdi.
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 11:08
Re: VODIK
Tady ale porovnáváš neporovnatelné. Oba vozy jsou určeny pro jiný typ zákazníků. Q7 je do města, kdežto LC (a další luxusní off-road) je pro lidi co musí občas sjet i mimo polní cesty
Avatar - Dinar
20. 12. 2007 12:42
Re: VODIK
Já jsem to ani nijak srovnávat nechtěl, pouze reaguju na da b0mba, vhodnější kanditát pro srovnání osmiválce v LC mě nenapadá, možná ještě GL od MB s 420CDI.
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 12:55
Re: VODIK
však nic proti :-)
jen mi nepřišlo moc fér srovnávat mastodonta do terénu s jeho městským příbuzným :-)
Avatar - da_b0mb
20. 12. 2007 11:57
Re: VODIK
ja si je samozrejme nasel, jinak bych to nepsal ;-)
Avatar - da_b0mb
20. 12. 2007 13:50
Re: VODIK
rozdil v kombin. spotrebe je cca. 1,5 litru pokud se nepletu...tim padem i nizsi emise
neregistrovaný "Fiti"
20. 12. 2007 10:26
Re: VODIK
Píší, že největší odbyt bude v Rusku. To je celkem pochopitelné z mnoha důvodů. V Rusku navíc bude větší zájem o benzínové provedení, protože v RUSKU je kvalita nafty na tak bídné úrovni, že hrozí totální ucpávání filtrů. Značný optimismus vidím ve vývoji motoru od MERCEDESu, t.z.v DIESOTTO. To má tu výhodu, že se spotřebou nafty se spotřebovává benzin a jsou minimální emise . Pochopitelně elektrika je z hlediska emisí mimo diskusi, bioplyn, zemní plyn je také dobrá alternativa.
neregistrovaný "seki"
20. 12. 2007 11:06
Re: VODIK
No neviem aky pokrok? 4,2 TDI je hlucny, traktorovy agregat. V A8 bol pri 130-ke vacsi hluk ako v Aurise 2,2 D-4D !!!
Takze ak su Toyotacke motory tazsie, je to preto, ze su kvalitnejsie a tichcsie ;-) Staci sa pozriet, ze Audinam a inym koncernovym zvratkom sa motory rozpadaju po 60 000 km a Toyotacke vydrzia bez poruch 600 000 km ;-)
Avatar - Dinar
20. 12. 2007 13:23
Re: VODIK
seki: tys do A8 nahlížel možná tak někde okýnkem na parkovišti, tohle zkoušej na někoho jiného. ;-)
anonym
20. 12. 2007 17:31
Re: VODIK
takymto nezmyslom snad ani sam nemozes verit >:D
anonym
20. 12. 2007 19:03
Re: VODIK
a pak ses probudil
21. 12. 2007 00:33
Re: VODIK
...a mel ruku v nocniku
anonym
21. 12. 2007 01:42
Re: VODIK
ja tomu vjeriim
neregistrovaný "DS"
20. 12. 2007 13:22
Re: VODIK
Ono s tím hybridem, je to taková "akce a reakce", což tady krásně dokládáš svým příspěvkem. Také už mi leze na nervy to neustálé vytvářené jakési umělé aury kolem těchto aut. Je jasné, že hybrid není všemohoucí lék na nějakou ekologii, ale z mého pohledu je přínosem zejména pro provozem zatížené aglomerace a na tento jediný logický argument se v celém tom kolotoči subjektivních názorů často zapomíná.
Avatar - Dinar
20. 12. 2007 13:34
Re: VODIK
Tohle je rozumný pohled, má dvě ale. První, totiž, že vyšší energetická náročnost výroby hybridu se projeví zvýšenými průmyslovými exhalacemi, které, s ohledem na fakt, kde se energie a auta vyrábějí, tedy průmyslové aglomerace, zatěžuje také ovzduší těchto aglomerací, jen z jiného zdroje. Druhé, vývoj klasických spalovacích motorů se nezastavil, technologie pokročila, a tak lze dosáhnout velmi podobných exhalací ve výfukových plynech i za použití čistě spalovacího motoru. Viz. současné výsledky motorů BMW nebo už zmíněné "čisté" dýzly. Ale v zásadě s tebo souhlasím, i když větší problém, z pohledu auty zamořených aglomerací, vidím spíše v ne/rychlosti obmněny vozového parku za čistší řešení, ať už je to hybrid nebo dokonalejší spalovací motor.
neregistrovaný "DS"
20. 12. 2007 14:05
Re: VODIK
Samozřejmě máš pravdu, aby se něco trochu očistilo, něco jiného se musí ušpinit, a to, že průmyslové aglomerace jsou v blízkosti měst je neoddiskutovatelný fakt. Řeknu ti to ale takto, jsem z Ostravy a tady těch "bordelů" kolem dokola je požehnaně. Hádej ale, co je při ranní inverzi cítit? Smrad z Mitalu, Vítkovic nebo snad z nedalekých Dětmarovic (abychom zůstali u té energie)? Ne, jsou to neuvěřitelně hutné exhalace z provozu... Se zastaralým vozovým parkem bych i souhlasil, ale zejména jde o podnikatelský sektor - pořád mám totiž za to, že stará "stodváca" dělá menší bordel než letitá tatrovka či avia co už má půl století po záruce - a nikdo u nás nedonutí podnikatelské subjekty vozový park s takovými 'auty' obnovit.
Avatar - Dinar
20. 12. 2007 15:53
Re: VODIK
Trefils podstatu věci. ;-) :yes:
neregistrovaný "DS"
20. 12. 2007 16:11
Re: VODIK
Teda neřekl bych, že jsem něco trefil, když si to tak po sobě čtu je to napsané dost neobratně >:D ...dneska jsem už nějaký přepoužitý :-)

Jinak jsem se chtěl zeptat... psal jsi o vývoji ve spalovacích motorech ap. .. nevím, ale předpokládám, že je asi technicky neřešitelné aby samostatný spalovací motor mohl udělat to co hybrid - bez zásahu řidiče se vypnul při zastavení vozu (semafory, zácpy)...
Avatar - Dinar
20. 12. 2007 17:51
Re: VODIK
Sériově to má dnes u poslední generace svých benzinových i dýzlových motorů jen BMW, říkají tomu Stop and Go systém, ale ostatní výrobci to jistě brzy také zavedou. ;-)
neregistrovaný "DS"
20. 12. 2007 20:43
Re: VODIK
Díky, zase jsem se dnes dozvěděl něco co mě nějak minulo :-)
...mám k tomu řešení otázky, ale já už si to někde na netu nastuduju ;-)
neregistrovaný "ivik"
20. 12. 2007 21:04
Re: VODIK
Dost dobrý kousek ale i tento je o.k
http:/www.maxirealitypraha.cz
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 18:10
Re: VODIK
Jakožto Ostravák ti dávám za pravdu. Ono by stačilo, kdyby bylo povoleno do těchto starých herek zabudovat nové motory. Těm malým živnostníkům by to značně pomohlo, a ekologii taky.
neregistrovaný "DS"
20. 12. 2007 20:49
Re: VODIK
Výměna motoru v autě snad není zakázána, ne? Spíše jde o to, aby k tomu byl pro majitele důvod (sice už ta ekologie je důvod, ale tady jde o prachy :-) )
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 21:34
Re: VODIK
klidně se přiznám, nevím jak je tohle legislativně ošetřeno. Možná by to ošetřilo zákaz provozu aut nesplňujících ani Euro I nebo II. Nebo jejich zpoplatnění, kdy by tyhle prostředky vybíraly města. Ale ani jedno z těch řešení se mi moc nezamlouvá. V každém případě by je samotná přestavba přišla dle mého levněji než nákup nových vozů.
neregistrovaný "DS"
20. 12. 2007 22:52
Re: VODIK
Problém bude ale v tom, že normy a legislativa je jedna věc a realita ta druhá. Já mám někdy pocit, že u některých těch skvostů jenž potkávám a co jsou schopny na křižovatce vytvořit neprostupnou mlhu, snad ani nelze v souvislosti s nějakým ošetřením v zákoně hovořit. Vždycky když takový vehikl vidím, (což je často), tak mi přijde, že tyhle střepy jezdí jenom proto, že jsou zkrátka postaveny mimo zákon a někdo si na tom pěkně mastí kapsu. Člověku až oči přecházejí, co může dnes jezdit v naší slavné EU.
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 23:02
Re: VODIK
bohužel ;-\ :no:
Avatar - borovička pivo ako je tu živo
Re: VODIK
nuž pekne ste to napísali ale táto úvaha má jednu menšiu vadu na kráse. Otázkou nie je, čí toyota vie alebo nevie vyrobiť diesel s parametrami ako 4.2tdi alebo 420cdi. Otázka znie inak, prečo to tak neurobila? Odvažoval by som sa tvrdiť, že tak neurobila preto, že presne tento motor má mať nejakú tú výdrž a najmä jeho nasadenie si vyžaduje niečo iné ako špičkový výkon. Nezabúdajme na to, že landcruiser bol vždy autom, ktoré (narozdiel od našich krajín) sa dosť často pozrelo aj mimo cestu - a možno práve v skúsenostiach toyoty s týmto použitím by som hľadal odpoveď na to prečo je ten motor taký ako je.
Sám som mal (a aj mám) kopec výhrad k produkcii toyoty ale pri zhodnotení nárokov na tento druh auta (nebavíme sa o jazdení po cestách - na to sú aj iné a lepšie autá) sa chtiac nechtiac dostanem(e) zase iba k toyote. Ktorá síce nemá špičkové diesely, nemá xenóny a iné vychytávky dnes bežné ale verte pri pravidelnom jazdení mimo cesty to veľmi rýchlo oceníte.
Ak chceme toyotu haniť za niečo začnime napr. xenonmi v tomto aute (áno pozeráte sa správne, nie sú). Alebo chladničkou iba pre benzínové motory. Alebo tými strašnými svetlami :-)
20. 12. 2007 21:29
Re: VODIK
Presne tak. Toyota vyrobí radšej motor, ktorý sa na daný typ vozidla a modus používania hodí. Dobre je to vidieť na Mercedese G, ktorý je súperom LC. Používa motory z osobákov a na ich výdrži je to vidieť - nie sú totiž "stavané" na takú záťaž, nárazy a podobne ako motory na to špeciálne vytvorené.
anonym
3. 1. 2008 15:12
Re: VODIK
na otazku, preco LC nema xenony si si odpovedal vo vlastnom prispevku v casti, kde si sa zmienoval o podmienkach, do ktorych je toto auto primarne urcene..v takychto podmienkach je nepriaznive pocasie ovela pravdepodobnejsie a v dazdi, alebo v hmle su xenony skor na skodu ako na uzitok..co sa tyka noveho LC, tak mu vytykam iba jedinu vec a ta je cisto subjektivna - dizajn..mne sa proste hranatejsie tvary predchadzajucej verzie LC100 pacili ovela viac a subjektivne sa k takemuto typu auta viac hodia..inak je to super auto a dufam, ze raz sa mi splni sen a budem ho mat:)
Avatar - borovička pivo ako je tu živo
Re: VODIK
ad xenony: auto v tej cene, s takou výbavou a takou cieľovou skupinou zákazníkov v európe musí mať ako option xenony. Nehovorím, že to musí byť v sérii ale aspoň ako option sa to musí objaviť. Kto ich chce by si mal možnosť ich objednať, tobôž keď v Lexus LX570 (americkej obdobe tohto auta) sú.
3. 1. 2008 20:01
Re: VODIK
na lexus.com už LX 570 se dá konfigurovat , jsou tam i nějaká videjka a tak ... myslím že velmi povedené a líbívější než LC 200 ... :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "mozgog@post.c"
20. 12. 2007 22:37
Re: VODIK
Nevím jak "osmiválcové dýzly", ale nejlepší koupitelný diesel je v současnosti toyotí 2,0 D-4D 125, pokud jde o velké diesely sázel bych i tady jednoznačně na Toyotu, myslím, že systém TDI byl technologický omyl a v současnosti i VW začíná kopírovat common rail.
20. 12. 2007 09:48
OT: PUBERTA VE FINSKU
Vedle na blogu uveřejnil MaRRiánek, ten lehce blazeovaný, pubertální milionář svou vizi o systému spravedlivých pokut. No, kdo nezná MaRRiánka, ať přečte... ti co ho znají, ať přečtou také... stojí to za to :-)

Píši to ale proto, že pokud někoho napadne, jak to, že tam v diskuzi není můj komentář, pak sděluji, že tam bylo asi šest mých komentářů. K článku i k MaRRiánkovi. Všechny jsou vymazané. Já jen abych si nepřipadal trapně, že k takovému třaskavému tématu nemám co říci. Tak přečti... já tvrdím, že MaRRiánek, ač prodává občas olítaného RANGE ROVERA, na daču jezdí brodem a tedy potřebuje výhradě off-road, svá auta kupuje na Západě a o zimních pneumatikách si myslí, že jsou tišší než letní, neb mají měkčí běhoun, tak já tvrdím, že MaRRiánek je patnáctelitý hošík, co po večerech spřádá své milionářské sny o životě. Kdyby tak věděl, jak se s těmi patnácti lety může vytahovat a jak mu je mi dospělí závidíme...
Rozbalit vlákno
40
Avatar - KANKUNEN
20. 12. 2007 10:10
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Ha, chápu, lidé snaživí a chytřejší budou platit více než člověk líný a hloupý. Každý pracující to zná, dva lidé na stejném postu, jeden má 5x větší schopnosti než ten druhý. Chytřejší je ohodnocen a hloupější vyrývá.
Avatar - da_b0mb
20. 12. 2007 10:11
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
GTI, nemyslis, ze tohle tvoje vyjadreni patri na blogy a ne pod regulerni diskuzi? ;-) Pokud mas potrebu dal to resit, tak o tom napis sahodlouhej clanek a tam si to muzete rozdat ;-) Sem to netahej prosim
20. 12. 2007 11:09
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Jiné místo není. Tam mu to napsat nemohu... Nemám potřebu si to s ním rozdávat, rozdává si to sám ze sebou :-) Chci jen, aby tu všichni věděli, že ta jeho puberta je natolik silná, že maže příspěvky kolegů na blogu.
neregistrovaný "PREMDA"
20. 12. 2007 11:17
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Od tý doby co tě tak totálně ztapnil tady na auto.cz se mu to snažíš vrátit. GTI zesměšňuješ jen sám sebe. Tahle tvoje reakce je jen důkazem, že puberťák jseš ty. Já jsem ty tvý "příspěvky" tam čet a divím se, že mu to trvalo tak dlouho, než tě odtamtud vyhodil. :no:
20. 12. 2007 11:25
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Myslíš jak mě ztrapnil tím jak tu tvrdil, že před dvěma roky prodal konečně toho poruchového RANGE ROVERA a jak si oddychl? :-) Nebo tím, jak mě ztrapnil geniálním názorem, že zimní gumy jsou tišší než letní :-)

Mějak divně tu chápeš pozice diskutérů. Tady nikdo nikoho nemůže nikdy ztrapnit. Já píši jen o tom, že maže příspěvky. Proč? To ať si zhodnotí každý sám.

Tys velmi Rangedůvěřivý :-) Že by také touha mládí?...
neregistrovaný "PREMDA"
20. 12. 2007 11:36
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Zapomněls, ale já tam v tý diskuzi byl. Je úplně zřejmý, že Mariánek psal z osobnich zkušeností. Už jsem s ním o tom někdy diskutoval, popisoval detaily, který poznáš až když auto vlastníš.
Tys tam nedokázal napsat ani jeden rozumnej argument. Dokonce tě vyzíval, abys připsal vlastní zkušenost, ale paks už jen urážel.
20. 12. 2007 12:03
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Na nic jsem nezapomněl a nikoho jsem neurážel. Na to pozor Přemku, tyhle hry na urážení pěstuj ve své přirozené komunitě. Ano, psal o svých osobní zkušeností jako konečně (před dvěma lety) prodal poruchového Range... Já tam žádné argumenty psál nemusel, já Range nikdy nevlastnil a tudíž jsem ho ani neprodával :-)
neregistrovaný "PREMDA"
20. 12. 2007 15:47
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Asi si to ani sám neuvědomuješ, ale urážels. Dokonce i mě. Já to ale beru jako urážku od hlupáka, který má tu potřebu žalovat jako malej kluk. GTI hádám, že nemáš ani řidičák. Takhle se přece dospělej nechová.
20. 12. 2007 11:19
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Použij svůj vlastní blog - tam máš místa dost :no:
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 10:17
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
GTI, jsi tak ubohý nebo máš navíc? Myslel jsem si, že máš tedy navíc. Napadat diskutéra mimo téma je hodně nízké a je tak na úrovni mateřské školky. Marianek ti asi hodně šlápl na kuří oko, viď. Kdysi jsi byl formát, kterému nebylo rovno a rád jsem četl tvé povídky, tvé glosy. Pamatuji si doby, kdy se to tu hemžilo krtky, Bertoňákem, plyšovými ocasy apod. Z těch časů zbyl pouze jen tvůj sloh. Zbytek začíná zavánět trapností nad trapností. Pokud máš něco k Mariankovi a jeho blogu vyřiď si to tam. Ale ještě lépe ignoruj ho, zbytečně prudíš všechny okolo.
20. 12. 2007 11:17
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Zde nejde přece o mně. Zde jde o princip. Že se tu snažíme psát (alespoň tedy většina z nás) přímě a pravdivě a když tu nějaký půberťák popustí přespříliš svou Range fantazii, maže kolegu, který ho chválí za to, že má pěkné milionářské sny. Jde o mazání. Nikoli o mně.

Jakmile tu přupistíme věty typu - zaříz jsem včera svou devětsetjedenáctku před mekáčem a brnk do ferra servisu, jestli už mi to fioráno ráno čipli... tak z toho uděláme MaRRiánkovu červenou knihovnu. Dokonale. Asi jsi nepochopil, že u Marránka nemohu své stanovisko napsat, neb ho jednak smazal, jednak mi ho brání uveřejnit... To je vše.
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 11:25
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Jsi starší, tedy určitě starší diskutér, tak ho ignoruj! Ať si píše co chce! Buď se znemožní sám jako to udělali mnozí před ním, a nebo ne. Zatím se těmito výlevy jen ztrapňuješ. GTI čtu to tady fakt dlouho a tohle přeci nemáš zapotřebí! Někdy je s tebou opravdu legrace, a někdy tě mám pro tvé názory chuť zahryznout. Ale beru to jsou to tvé názory. Ze Šviháka ste si taky všichni dělali legraci, že je to plakátový onanista a ejhle není. Tak to prosím přejdi, čas to ukáže.
20. 12. 2007 11:30
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Švihák je trochu jiné téma. Švihák nikdy nikoho nemazal. Švihák čestně zabojoval. Jinak mě těší, že se občas se mnou bavíš a i to, že bys mě občas i zakous´. Oba jsou to přirozené, nefalšované postoje. A toho si vážím :yes:
20. 12. 2007 11:36
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
GTI, nechci si hrát na obhájce kohokoli (ostatně můj pohled na některý věci znáš), ale právě na svým blogu Mariánek uvedl, že Tě chtěl vyblokovat z diskuze a smazání příspěvků bylo důsledkem toho. Nebyl to jeho cíl. Prostě Tě nechtěl u sebe na blogu. Já být Tebou, už se na to vykašlu. Jsou Vánoce, svátky usmíření, tak ustup. Nemáme nikdo zapotřebí tu v důsledku toho číst nechutný invektivy některých vometáků, viz níže.
Pojďme se zas bavit o autech ;-)
20. 12. 2007 12:05
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
No, o tom a jen o tom píšu, o tom vyblo(g)ování :-) to je ta zhůvěřilost. Něco jiného by bylo, pokud by tam člověk psal sprostě či nějaké veřejně neprezentovatelné věty...

Jo, souhlas, auta, to je to, co nás tu spojuje. Tedy některé ;-)
neregistrovaný "PREMDA"
20. 12. 2007 15:49
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
A přesně to jsi tam psal.
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 12:18
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Na začátky Šviháka si moc dobře pamatuju, a dělali jste si z něj legraci. Jeho věta" "Zařadím tam P a rozjezdím Vás všechny mi utkvěla v paměti". Prostě nikdo mu nevěřil, že má Avantime, Murano a bůhví co ještě. Švihák i dCi jsou dnes myslím uznávanými diskutéry, tak proč hanobit někoho pro jeho názory? (Pokud to ovšem nejsou dementoviny od DD). Navíc nechci šťourat, ale proč zrovna ty chceš dělat policajta kdo jaké auto má a kdo ne, když to sám nechceš přiznat? Tím nechci vyzvídat, je mi ukradené kdo co má jen mě to prostě zaráží. Nezarazilo by mne kdy by Marianka za RR kritizoval Švihák, který ho má... Já osobně věty typu, já mám , přeskakuji neb jsou pro mě nudné. Pro mě je důležitější, já s tím svým autem jezdím do tohohle servisu od téhle značky a stojí to tam za *** nebo naopak.
20. 12. 2007 12:28
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Nejde o to, co kdo má, nemá či by mít chtěl. Těmi pneumatikami, brodem, koneckonců i tou finskou pomazánkou jen vypichuji jeho intelektuální milieu. Jde jen o to, že se zde zavádí praxe - je mi nevhodné, co kdo píše, tak ho na blogu smáznu. A na to upozorňuji. Kdybych to udělal já na svém blogu, propadl bych se hanbou. A přečti si tam ty výpady proti mně.

P.S. Smekám před tvou pamětí, také si to vybavuji :-)
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 12:44
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Na kraviny já mám pamatováka, ale podstatné věci si nepamatuju >:D
Myslím, že co se týče výpadů si nemáte oba dva co vyčítat. Ten jeho článek nebyl napsaný moc dobře, ale pochopil jsem o co mu v něm šlo. A svůj názor sem tam k tomu napsal. Článek samotný je mizerné kvality, a to zakrylo mnohým o co jeho tvůrci šlo. Jím popsaný systém není o nic horší než ten náš. Jen je to myslím věčné téma vykonávání trestů - zda vězně (řidiče) vychovávat nebo trestat. A pokud jsi právník, za kterého tě kdysi mates a ZZ označovali, tak o těchto debatách víš nejvíce :-)
20. 12. 2007 12:53
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
;-) :yes:
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 13:00
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
stejně, nechybí ti tady ta stará parta? i když tu byly ostré pútky mělo to tu aspoň úroveň. Nějak mi chybí bisexuální paničky, plyšové ocasy nebo třeba krtek? Kdepak asi jsou. Škoda, že vše jednou musí skončit :'-( :-)
20. 12. 2007 13:26
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
:-) Jo, byly do dobrý časy. Lones teď shodou okolností napsal text na blog. Tak přečti.
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 13:30
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Zamáčkněme slzu! Máme přeci Looka! >:-[] Ten nám to vynahradí >:D
20. 12. 2007 13:42
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
8-s :-)
Avatar - KANKUNEN
20. 12. 2007 13:10
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Ví někdo, měl Marianek toho RR. GTI rád napadá když je v koncích ze lži a přitom nemá o pravdě ani ponětí.
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 13:21
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
GTI je GTI, když je v koncích tak kolem sebe kope. A kdo zase ne? Každý je nějaký a je blbost to pitvat. Jak jsem mu přímo napsal někdy bych ho za tu zabedněnost zahryznul a nemám pro něj slušného slova. Ale někdy zase vyvede něco hezkého. takže ho nehodlám utratit jen proto že s ním nesouhlasím. ;-)
neregistrovaný "PREMDA"
20. 12. 2007 15:59
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Já jsem s Mariánekm na téme RR uy někdy diskutoval. Byla to zajímavá diskuze plná detailů, který znáš jen když auto vlastníš. O některých jsem ani já nevěděl (jasně nikdy jsem RR nevlastnil). Není žádnej důvod si myslet, že nás tady lakuje. Na rozdil od GTiho se Mariánek umí chovat.
20. 12. 2007 13:35
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
To o tych milionarskych snoch je trefne. Skus pozriet diskusiu pod hociktorym europskym modelom nad 1 milion korun. Na beton tam bude Tvoje slohove cvicenie o kovbojoch. Zlatych, platinovych... snivanie, to ide na tomto serveri najlepsie Tebe.
20. 12. 2007 13:41
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Až na to, že ti platinoví kovbojové ta auta nad melouna fakt... pasou :-) ti o nich nemusí snít, jako ty.
20. 12. 2007 13:45
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Znova zopakujem co je snad kazdemu cloveku co Ta cita jasne. Snivanie je na tomto serveri Tvoja domena. Dokazujes to dnes a denne.
20. 12. 2007 14:01
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Nwmusíš to opakovat, umím číst. Nahoře jsem ti odpověděl... :-)
neregistrovaný "PREMDA"
20. 12. 2007 11:10
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Ten ti ale sedí v žaludku. Prezentuješ tady jen svojí ubohost. :no:

Hej, GTI.......ty ho asi budeš mít hodně malýho, viď?
20. 12. 2007 11:33
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Myslíš Range... >:D Jo, je malej... má asi 5 čísel. A je od Matchboxu ;-) P.S. Řekl bych že svou malost tu především prezentuješ ty. Dokonale, Přemku.
neregistrovaný "seki"
20. 12. 2007 11:15
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Vedel som, ze si neschopny blb, ale az tak daleko si to zviditelnit nemusel. Ohovarat niekoho, kto ma uspech je trapne a ohovarat v prispevku o nejakom terennom aute je este trapnejsie. Presvedcil si ma, ze si len frustrovany zamestnanec koncernu, so sluzobnou Fabiou a malym pérom!
:no: :no: :no:
21. 12. 2007 10:22
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
ty si teraz presvedčil okolie ,že si intelektualne menej obdareny,aj ked si to vacsina myslela aj pred tymto zvratkom ,ktory si sem napisal >:D neviem kto je tu frustrovany ,však seki?skor ako cosi napises precitaj si to a pouvazuj ci to o tebe nieco nepovie v konecnom dosledku,tento text ma vysoku vypovednu hodnotu nie vsak k teme ku ktorej si to písal,ale vypoveda to hlavne o tebe ako cloveku :no:
neregistrovaný "?"
20. 12. 2007 12:08
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Co dodat ku GTI, je to pliaga tohto servu. Je to votrelec, ktory sa tu usadil a nejde sa ho zbavit. Neviem o sukromnom zivote GTI-ho vobec nic a ani ma to nezaujima, niekto pise ze je uspesny ale ak je to tak ci onak nieco mu v zivote chyba, mozno je ponizovany, mozno sa mu nedostavuje respekt. Ano a prave na toto viuziva tento osobou mali clovecik tento server aby tu toto vsetko nasiel. Aby ho ludia obdivovali za tie jeho sice co do kompozicie pekne ale do obsahu trapne a bezvyznamne prispevky aby ho ludia uznavali za jeho nazory, ktore su na mile vzdialene skutocnosti a aby mu ludia preukazali za jeho blaboly. No ani tu sa mu to nedostava a preto skryty za svoju nick tu ponizuje ostatnych tak ako sa mu to asi stava v beznom zivote. Ale GTI uz na tomto servri nieco dokazal nie nie je to o com on sniva o jeho vyrazoch "apostol" a pod. ale ze kvoli tejto smesnej postavicke tu zriadili Hate list. Je to samolubi narcista, ktory sa pusta len do slabsich osobnosti a malych deti aby ich pourazal a uzazal si svoju nadradenost ale pri tom je iba k smiechu ale pozor ked sa tu zjavi inteligentny diskuter naozaj inteligentny nie taky o GTI, ktory si svoju vysoku inteligenciu vysnaval tisko zmizne z diskusie a najde si inu ked moze svojimi versovanymi blabolami trapit 15-rocne deti. Ano aj toto je GTI smiesna postavicka tohto webu a mozno to prave vsetko zacalo tam ano ako GTI napisal puberta vo Finsku >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Hds"
20. 12. 2007 12:15
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Komunista marianek mě pobavil! :yes:
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 12:23
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Pozor na to, ten "finský" systém nemá s rudou září nic společného! Je to jen stejná otázka jako jestli mají věznice vězně převychovávat nebo trestat.
neregistrovaný "PREMDA"
20. 12. 2007 16:03
Re: OT: PUBERTA VE FINSKU
Tahle tvoje reakce je jasným důkazem, že ti jde přesně o to, co Mariánek napsal v blogu.
neregistrovaný "pman"
20. 12. 2007 10:21
A kde je na fotkách ten terén?
Ve článku se mluví o jízdě v terénu. ALe na fotkách nic, co by se dalo nazvat "těžkým terénem" a co by nezvládla škoda 120 na zimních kolech není ;-\
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "nookie"
20. 12. 2007 10:38
Re: A kde je na fotkách ten terén?
no já tam vidím minimálně 3 fotky v pozicích kam by jsi škodovku musel složit jeřábem.....
neregistrovaný "pman"
20. 12. 2007 13:00
Re: A kde je na fotkách ten terén?
No právě na ty fotky jsem narážel a jelikož jsem v terénu něco už najezdil, tak jsem položil dotaz, kde že je ten autory tolik zmiňovaný ostrý, drsný terén. A nebylo to nic proti nové Toyotě LC (ta věřím, že i v pravém terénu něco dokáže), ale právě proti autorům motoristických časopisů, kteří nikdy v terénu nebyli a tak jim šotolinová cesta a pár kamenů (navíc za sebou sestavených do rampy) příjde jako nepřekonatelná překážka na kterou je třeba nejdrsnějšího offroadu, ovšem zvládla by to š120 s dobrým řidičem.
20. 12. 2007 15:58
Re: A kde je na fotkách ten terén?
Pmane, až budeš zase někdy v terénu, zkus to nafotit, a pak si fotografie zpětně prohlédnout. Na živo to vypadá trochu drsněji než na obrázcích. Jako vždy, když jsme kritizováni, přidávám obligátní nabídku: Jesli to umíš dělat lépe, budeme rádi, když se staneš naším kolegou/spolupracovníkem, byť třeba jen příležitostným.
20. 12. 2007 17:10
Re: A kde je na fotkách ten terén?
Tak to Vam odporucam pohladat "supertest" v blogu uzivatela GTI. >:D
neregistrovaný "pman"
20. 12. 2007 22:55
Re: A kde je na fotkách ten terén?
to je jasné. že fotky zkreslují. I když ne všechny. Nevím, jestli se sem mohou dávat odkazy, ale třebas časopis 4x4 action z Austrálie má fotky, kde je terén i vidět. Ovšem rád pomůžu, bude-li zájem. Ovšem nevím jak, protože kdyby mi půjčili auto na testování, tak bych ho otestoval na svých oblíbených tratích a vrátil bych auto asi s dost škrábanci a různými vnějšími vadami (třebas u tohoto LC), nějaké suv by asi na vlastních zpět k dealerovi nedojelo (narozdíl od tohoto LC, kterému bych věřil, že něco vydrží). Ale jsem k disposici.
anonym
20. 12. 2007 10:49
Re: A kde je na fotkách ten terén?
nic proti tobe, ale jsi asi slepej
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 10:44
pro koho je?
Někteří tady nechápou pro koho LC je. LC určitě není určen pro městské kovboje, jejichž největší překážkou je výmol na silnici nebo obrubník. Tenhle luxusní off-road je pro kovboje, kteří si občas musí zamazat boty a zajet zkontrolovat lesníky makající v jeho lese, vjet na pole za kombajnysty, nebo proletět pískový důl či kamenolom. Určitě by to zvládl i v SUV, ale v LC (ale klidně to může být Patrol, Pajero, MB G, RR, LR apod.) má jistotu, že se mu častějších jízdách po jeho necestách nerozpadne. U nás je to už vzácná sorta zákazníků, ale v Rusku, Ásii nebo Americe až tak vzácná není.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "expert0001"
20. 12. 2007 11:05
taková kysna + diesel navrch?
To musí smradit jako ty hnusné dodávky, kterých je po ránu plná magistrála - prostě hnus.....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "seki"
20. 12. 2007 11:17
Dokonale auto!
Dokonale auto na cestu, dokonale do terenu, dokonale vybavene a Luxusne, dokonala kvalita, povest a image.
BRAVO TOYOTA, BRAVO LC :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "josefII"
20. 12. 2007 11:58
Vážená redakce.
Nedalo by se,prosím,dohlédnout na vedení diskuze?Není přece možné nechat tak upadnout dříve rozumné vyměňování zkušeností s auty a názory na ně na pouhé pubertální pomlouvání a urážení.Možná by bylo vhodné udělat anketu,které příspěvky a od koho jsou doslova podúrovňové a ty automaticky vyřazovat.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Novis"
20. 12. 2007 12:10
Toyotí diesel?
K příspěvku Dinára na začátku diskuse jen malá poznámka. V LC u tohoto motoru nejde o největší výon, ale jak je zvykem u Toyotu v případě LC o maximální možnou životnost agregátu. je všeobecně známo, že motory v LC ať již benzin, nebo nafta jsou prakticky nezničitelné a není problém na nich najet i více než 500.000 km bez problémů. nemyslím si, že Toyota neumí vzrobit diesel se špičkovými parametry, který by konkuroval nejlepším na trhu (např. 2,2 130kW), ale je to jen otázka priority. spolehlivost a ještě jednou spolehlivost - ti je priorita a na oltář toho se bohužel také občas pokládají některý technická řešení a provedení. prostě dokud to neí 100% odzkoušené, tak to do výroby nepůjde. Netvrdím, že LC je lepší, nebo horší než např. Rover, nebo MG "G", nebo že Toyota vyrábí po technické stránce horší, nebo lepší auta než kdokoliv jiný (technologická úroveň se díky globalizaci velice sbližuje), ale nemyslím, že výonové parametry jsou u tohoto typu auta to nejdůležitější. Obzvlášť v případě takových parametrů, které jsou i tak více než dostačující.
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "Galant"
20. 12. 2007 12:19
Re: Toyotí diesel?
velmi rozumný názor :yes:
20. 12. 2007 12:36
Re: Toyotí diesel?
S tím bych tedy zásadně nesouhlasil. Z čeho dovozuješ, že TTT dělá výjimečně stabilní motory? Stabilní motory dělá každá automobilka. Nedávno jsem jel v civicovi (benzín) a měl najeto s občasnou poruchou 400 tisíc... přitom jízda byla výborná. A nesouhlasil bych ani s tím, že TTT zrovna nepustí, co dokonale nevyzkouší. To by nemusela být Toyota po světě pověstná svými svolávačkami. To nahoře je velmi specifické auto, již jsme tu o tom psali, za poměrně velké peníze. LC dojde dokonalého užítí všude tam, kde se jezdí hodně i v terénu. To asi nebude Evropa...
neregistrovaný "Novis"
20. 12. 2007 12:47
Re: Toyotí diesel?
Ale já přeci netvrdím, že ostatní automobilky dělají horší motory, jen tvrdím, že speciálně u LC stojí v první řadě dlouhověkost, nenáročnost a spolehlivost, protože jak jsi správně uvedl, tato vozidle se musí umět vypořádat s náročným terénem a omezeným servisním zázemím. A s těmi svolávačkami to snad nebude tak žhavé. To se týká beze zbytku všech výrobců automobilů. Jenom malá poznámka k tomuto tématu. Mněl jsem možnost se bavit s technikem servisu Toyota právě o tomto problému (nižší kvalita a spolehlivost, než balo zvykem) a odpověď je hodna zamyšlení. Nižší spolehlivost se projevuje téměř výhradně u vuzů, které jsou vyrobeny v evropě resp s použitím komponentů od evropských výrobců. u vozů, vyrobených v Japonsku se problémy vyskytují jen velmi zdůrazňuji velmi zřídka. A to bude také hlavní důvod, proč Toyota ve spolehlivosti přepustila první místo Mazdě, jelikož Mazda vyrábí své vozy v japonsku. To ovšem neznamená, že ostatní výrobci se nezlepšují (nebo naopak úroveň se díky využívání stejných dodavatelů vyrovnává) jako např, úspěch Focusu, Opelu Meriva, Zafira, atd. neberu v potaz Porsche, jelikož s ohledem na objem produkce je mnohem snažší dodržet absolutní kvalitu /tím nijak nesnižuji neotřesitelnou pověst a kvalitu vščech produktů tétoo znač, spíše naopak).
neregistrovaný "t613"
20. 12. 2007 12:49
Re: Toyotí diesel?
LC patří do specifické kategorie, kde se spíše cení nezničitelnost nad cokoliv jiného. Ale s přibývající elektronikou se motory "serou" stále víc, a to co mi dnes považujeme za držáky byl kdysi průměr. Tak uvidíme ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 12. 2007 12:53
Re: Toyotí diesel?
já bych v této třídě volil Nissana Patrol,tento LC se designově moc nepovedl,ale design v této třídě nehraje roli.....
neregistrovaný "Novis"
20. 12. 2007 12:55
Re: Toyotí diesel?
V tomhle máš asi pravdu. bohužel se to netýká jen aut, ale prakticky všeho. Holt žijeme ve spotřební společnosti a nikdo již neplánuje koupi auta tak, aby s ním jezdil do smrti ( s vyjímkou havárie ;-) ), ale tak 3 - 5 let a pryč s ním a hezky koupit nové... Ale fakt je, ža elektronika, větší komplikovanost nejen motorů a další omezení z hlediska spotřeby, emisí, bezpečnosti atd. zrovna spolehlivosti nesvědčí ...
Avatar - da_b0mb
20. 12. 2007 13:01
Re: Toyotí diesel?
At to pujcej Clarksonovi do Top Gearu, on jim to poradne otestuje...kdyz si vzpomenu na ten jejich Hilux, to byl mazec :-)
neregistrovaný "Galant"
20. 12. 2007 12:52
Re: Toyotí diesel?
opět nečteš co kolega píše. Nic o vyjímečně stabilních motorech toyoty to nebylo, pouze že u LC je věnovám důraz na spolehlivost, proto ta robustnost. Nicméně i oficiálně bylo řečeno že LC není pro evropu a do města - největší odbyt rusko atd. takže přesně splnuje to k čemu je určena. Nemá konkurovat X5...
Avatar - Dinar
20. 12. 2007 13:19
Re: Toyotí diesel?
Jenže to, co psal Novis, byla reakce na můj příspěvek, ve kterém neřeším spolehlivost LC ani jeho robustnost, ale agregát, který nebyl primárně vyvíjen pouze pro LC, aby nakonec byl kvůli své přílišné váze použitelný pouze v LC. Diskuse se pak, jako obvykle, vine různými směry. ;-)
neregistrovaný "Galant"
20. 12. 2007 13:29
Re: Toyotí diesel?
a já zas reaguji pouze na GTIho prohlášení které vypichuje něco co nebylo řečeno :-) O tom zda byl tento motor primárně vyvíjen pro něco jiného nevím, ani mě upřímně řečeno nenapadá do čeho by to chtěl použít..Lexus ? těžko, ten má hybridy, modely pro japonsko či USA ? ty chtěj zas benzín...poraď ;-)
Avatar - Dinar
20. 12. 2007 13:58
Re: Toyotí diesel?
Psal jsem to v původním příspěvku, vyvíjeli dýzl, který měl být použit i v limuzínách Lexus, jenže je pro jejich podvozky příliš těžký. Dýzly v Lexech měli být určeny pro podporu evropských prodejů, ale nebudou. ;-)
neregistrovaný "Galant"
20. 12. 2007 14:11
Re: Toyotí diesel?
no tak to potom musel být ještě vyvíjen někdy před hodně lety protože Lexus sází na hybridy(ted si na tom zakládá svou image)..takže to vidím asi tak že možná se současně vyvíjel hybrid a diesel, hybrid uspěl a u Lexu mu dali zelenou, diesel ostrouhal, tak ho aspon nacpali do LC :-) potom ovšem mu nebyla věnovaná patřičná pozornost, kdyby se měl objevit v Lexu, byl by mnohem výkonnější..
Avatar - Dinar
20. 12. 2007 15:55
Re: Toyotí diesel?
No, to bohužel, ten V8 dýzl je novinka.
neregistrovaný "Galant"
20. 12. 2007 17:46
Re: Toyotí diesel?
no nemyslím že by toyota nezvládla udělat motor s větším výkonem - bud byl opravdu konstruován pouze pro LC, nebo je to prostě nějaký starý návrh, toť můj názor ;-) ale možná se pletu :-)
Avatar - Dinar
20. 12. 2007 17:55
Re: Toyotí diesel?
Galante, mě je V8 dýzl v toyotě celkem šumafuk, tu informaci o mírně nepovedeném vývoji jsem četl v britské verzi Autocaru, vedla mě k napsání mé původní poznámky na téma priority výrobců a nic není tak snadné jak to vypadá. :-) ;-)
neregistrovaný "Galant"
20. 12. 2007 20:18
Re: Toyotí diesel?
na ja na ;-)
neregistrovaný "Galant"
20. 12. 2007 13:31
Re: Toyotí diesel?
BTW že se diskuse vine různými směry je správné, jinak by to byla trošku nuda ;-)
Avatar - WinDiesel
20. 12. 2007 18:59
Re: Toyotí diesel?
Dinare, tento motor nebyl vyvíjen pro Lex, ale pro Toyotu. Pro nedostatečný úspěch Lexu v Evropě (i s hybridem) dostane Lexus svojí vlastní řadu dieselů - 6 válcových. Charakter Lexů je úplně jiný než Toyot, takže charakter těchto dieselů musí být úplně jiný. A toto mám od zástupce šéfa Toyota Motor Europe.
neregistrovaný "Galant"
20. 12. 2007 20:19
Re: Toyotí diesel?
Lex dostane diesel ?? pochybuji...kdy by to mělo být ?
anonym
20. 12. 2007 21:15
Re: Toyotí diesel?
Tak to tedy nepochybuj. Vedení oddělění TME pro Lexus přesvědčily prodeje IS 220D, které ze všech prodejů v Evropě tvoří více než 40% všech prodaných Lexů, myslím tím všech typů. Jeden dieselový motor a 40% prodejů v rámci značky, to je silný argument. První na řadě bude na přelomu 2008 a 2009 GS. Dalším Lexem s dieselem bude vůz řadící se pod IS, ten bude ale mít stejný motor 2AD-FHV D-CAT jako IS.
Avatar - WinDiesel
20. 12. 2007 21:17
Re: Toyotí diesel?
Safra, to jsem byl já... :-)
neregistrovaný "Galant bez přihlášení"
20. 12. 2007 21:45
Re: Toyotí diesel?
no vidíš a já zas četl že 50% všech prodaných lexů tvoří hybrid :-) nevíš něco konkrétnějšího? objem, výkon atd ? Dík ;-)
anonym
21. 12. 2007 19:31
Re: Toyotí diesel?
Ne že by jsi neměl alespoň částečně pravdu. V ČR se za 11 měsíců prodalo 174 Lexů, z toho 38 dieselů a 42 hybridů. V konkurenci celé řady benzínových motorů to není špatný výsledek. V případě, že bude v každé řadě v nabídce diesel, budou mít hybridy těžkou pozici. Jinak ale lidi z Toyoty byli velice tajemní a řekli v podstatě pouze to, že Lexus není auto vytvořené pro Evropu a vývoj dieselů by byl příliš drahý. Nicméně právě úspěch IS220D (3x více prodaných nových ISek díky dieselu) jejich uvažování změnil. Pokud bude mít ale diesel i Murano (3,0 dCi) i CX7 (2,2 MZRCD), diesely by u Lexu chyběly.
neregistrovaný "starec"
21. 12. 2007 16:23
Re: Toyotí diesel?
Ahoj GTI, opět jsem to nevydržel a musím Ti něco napsat. Tvoje hláška "pověstná svými svolávačkami" mi zní jaksi nenávistně ale měl jsi si uvědomit, a pořádně přečíst proč Toyota svolává některé své modely. Např. u Lexusu svolávala RX protože se páraly koberečky a jiné drobné nedostatky, které neohrožují přímo majitele těchto aut. Nota bene svolávačky byly většinou v Americe a v Japonsku. Ale Tvoje Guru VW a jeho satelity ty nesvolávají nikoho, protože je jim jedno jestli se jejich zákazníkům něco stane díky výrobním vadám. Jen na okraj poslední nárazový test nedopadl pro Fábii od VW nijak oslnivě a až po odstranění výrobní vady prošel test. Nemluvím o výsledku, ale o tom, že až po opravě. Mezitím se prodalo nějaké množství Fabií a on je nikdo nebude svolávat, proč by to dělali, vždyť je to dobré, auta si přeci koupili s touto vadou a ví o tom. Jo a ještě jeden příklad. VW vyrábí 1.2 HTP a tento motor má rozvodový řetěz. Ale má výrobní vadu, vadný napínák. A zase nikdo nikdy nikoho nesvolal přesto, že o této vadě ví a ví, že může být příčinou vážné dopravní nehody, nehledě na materiální škody, které vznikají majiteli (oprava takto poškozeného motoru přijde cca 12 000,- a více. Záleží na tom co se vše stalo. Jestli jen spadnul řetěz a nebo přeskočil o zub. Vše si platí zákazník ze svého!) Takže z pohledu zákazníka si koupím raději od toho, kdo umí výbornou, na světové špici, techniku a nejsou mu lhostejní jeho zákazníci a dokáže jim za své opravit drobné vady, než si koupit výrobek od někoho, komu na mne vůbec nezáleží, ale jde mu jen o prodej.
Avatar - Dinar
20. 12. 2007 13:15
Re: Toyotí diesel?
Tak zas několik poznámek mých. Nejde ani tak o to, že má ten motor pro LC dostatečné parametry, o tomhle ani spor nemá smysl vést, ale o to, že Toyota vyvíjela svou "výstavní dýzlovou skříň" a vyšel jí motor, který kvůli své váze nemůže dát jinam než do LC. Pokud jde o dlouhověkost, tvrdit, že nový dýzl Toyoty, se kterým není zatím žádná zkušenost, je prakticky nezničitelný, tedy jinými slovy, naznačovat, že konkurenční osmiválcové dýzly jsou v tomto směru horší, je dělání účtu bez hostinského, i když pak v další větě říkáš, že nechceš tvrdit, že jsou konkurenční motory horší. Tedy, fakta jsou jasná, motor má horší výkonostní parametry a je o dost těžší než konkurenční agregáty. Celé jsem to psal jen jako poznámku ke zdejšímu neustálému adorování toyotí technologické převahy. O tom, že vše je otázkou priorit, jsem, snad srozumitelně, ve svém příspěvku psal.
neregistrovaný "Novis"
20. 12. 2007 18:30
Re: Toyotí diesel?
Díky za informace o vývoji dieselů pro Toyotu resp. Lexe. Já netvrdím, že motory jiných výrobců nevydrží to co tyhle motory od Toyoty a už vůbec né, že jsou horší. Jenom jsem vyslovil názor, že není problém naprogramovat řídící jednotku a turbo tak, aby výkon byl výrazně výše, než současné naladění a že je to důsledek snyhy o maximální životnost agregátu. Toť vše. Jinak nejsem schopen porovnet hmotnost tohoto V8 motoru s jinými, jelikož jsem se tím nezabýval a ani nevyhledával tyto informace. Nicméně budu vděčný za rozšíření svých zanlostí v tomto směru, atkže pokud máš nějaké srovnání, velice mne zajímá. Prosím, abys tyto řádky nebral jako nějaký útok na Tebe, nebo na tvá tvrzení, já to prostě nikdy nsrovnával a jestli Ty ano, poděl se. Předem díky.
Avatar - borovička pivo ako je tu živo
Re: Toyotí diesel?
toyota a technologická prevaha? :-) To hlása iba niekto, kto toyotu nemal. Aspoň u landcruisera sú to overené riešenia, napr. čo nemecký inžinier pracne prichytáva "plastovými pacičkami" a tuhosť dosahuje spájaním materiálov, tam japonský súdruh narve šrób krížom a drží to rovnako dobre alebo lepšie. Najmä lancruiser je jednoduché auto, až na automat a tieto nové dieselové motory je to auto servisovateľné so 4 kľúčmi. Ja to volám, že je to väčšia škoda 105, aspoň čo sa týka filozofie opráv. Je pravda, že za niektoré detaily by som ich zabil (sanie vzduchu, predné brzdy u J120 a podobne) ale technologická prevaha? :-)
A myslím, že to čo ste čítali o tom dieseli (nevšimol som si príspevky nižšie kým som pridal ten svôj) tak to skôr boli žvásty marketingového oddelenia. Niekedy sa zdá, že vývoj u toyoty a marketing sú dve navzájom nekomunikujúce entity. A celé to korunuje načúvanie potrebám európskych zákazníkov. :-)
A cez to všetko keď sa porozhliadnete po trhu a chcete auto ajna cestu aj "do lesa" nemáte inú možnosť ako tá toyota...
neregistrovaný "JonnY"
20. 12. 2007 12:54
a co uzavierky
A co uzavierky? O nich sa v clanku nic nepise.
V strede je torsen? Ak nejde zamknut (a o takom torsene som nepocul), tak to je od toyoty znacny preslap. Torsen je na asfalt vyborny, ale do terenu?
V terene pri 3kmh clovek potrebuje rozdelit krutak 50:50 medzi napravy. Torsen s rozsahom 30:70 - 70:30 je nezmyselny.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Coulin"
20. 12. 2007 14:14
Re: a co uzavierky
Ten mezinápravovej určitě zamknuot jde... A do terénu je vybaven velice dobře,má systém A-TRC ,který řídí distribuci točivého momentu na každé kolo zvlášť,má odpojování stabilizátoru-kvůli zkřížitelnosti náprav a spoustu dalších vychytávek...ˇ Už se těším jak ho otestuju... >:-[]
neregistrovaný "JonnY"
20. 12. 2007 14:56
Re: a co uzavierky
"určitě zamknuot jde" znamena co? ze ide, alebo ze sa domnievate ze by to malo ist? :-)

ono to bola vycitka smerom k autorovi clanku. je to pomerne zasadne, ci ma nejaku MECHANICKU uzavierku, ma ju len v strede, alebo aj vzadu. ziadna elektronika a riadene rozdelovanie krutaku mechanicke uzavierky nenahradi.
neregistrovaný "ozawa-san"
20. 12. 2007 13:11
LC a ti druzí
LC není a s největší pravděpodobností ani nebude špatné auto. Dokonce, budeme-li se na něj dívat z pohledu využití pro opravdové výlety mimo silnice - nebude mít konkurenci. Tedy pokud se jedná o skutečné výlety mimo cesty - pokud si víkendoví leštěnkáři představují jako offroad polńačku - tak to auto je na to škoda a k tomuhle účelu si ho koupí jen někdo pro image. Na polní cesty a pro 99% využití normálního smrtelníka jsou pro evropu v této cenová class jiná, vhodnější auta.
LC si pořídí ten, kdo chce mít jistotu, že když nějakým řízením osudu sjede mimo zpevněnou cestu do míst, kde má silnice podobu vyschlého říčního koryta apod, tak zkrátka dojede na místo určení.
To, co píše Dinár o dieselu - je pravda - je třeba si ale upravit optiku do "toyotího", kdy je evropa pro ní, ne zcela hlavním trhem - pokud budeme srovnávat diesely na americkém trhu - u us fabrik - tak to nebude srovnání tak úplně špatné. Evropa je ale skutečně jiné kafe.Na druhou stranu je ale docela laškovné sledovat počínání automobilek a legislativy s ohledem na emise a jejich "zpoplatňování", zvláště srovnáme-li to s ne až tak bouřlivým rozvojem hybridů atd. atd. - takže nakonec stejně past na řidiče a jeho konto.
Zpátky k LC - ten si v Evropě koupí buď frajeři, kteří ho budou parkovat před diskotékou "aby měli něco jiného a velkého" anebo ti kteří věří jeho dlouholeté tradici v terénu a jeho schopnostem zapadnout mnohem dál od civilizace, než by se jim chtělo.(to je pro offíky)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Gasoline
21. 12. 2007 09:03
Re: LC a ti druzí
Na co je LC dobrý?
Máme ho ve firmě a přesně vím proč. Potřebujeme v pěti lidech jet přes celou republiku a pak se vyškrábat k něčí chalupě nejlépe někde na vrcholu kopce. V létě, v zimě.
Takové auto musí být dostatečně pohodlné, schopné v terénu a spolehlivé. Ten náš LC má nalítáno 40Ok km a vpohdě. Jestli jsme někdy někam nevyjeli, tak to bylo gumama. S ohledem na dlouhé silniční štreky jsou kompromisem.
Než jsme vybrali LC, tak jsme vyzkoušeli i jine. Defendera, Discovery, SantaFe, Patrol, Wrangler. LC vyhrál.
neregistrovaný "helmuthhyb"
20. 12. 2007 16:23
finta
he he he he he...vidim ze finta s nickom GTI stale zabera :))
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "PREMDA"
20. 12. 2007 16:43
Re: finta
Jakou fintu máš namysli?
neregistrovaný "helmuthhyb"
20. 12. 2007 16:45
Re: finta
pozri si môj blog..to je ten čo sa zahadne neobjavil medzi novnkami v blogu
20. 12. 2007 17:20