Technika
0
Potřebují zřejmě ještě trochu nakopnout Golfa než přijde nová generace. Jinak samozřejmě technická lahůdka. Hlavně ten pohyb ceny je velmi pozitivní... 😉
čím dalej tym viac sa presadzuju moderne prvky do niššich tried ,tento trend sa mi začina pačiť,dufam,že sa toho chytia aj ostatne značky
nezbývá než si položit otázku - kdy už si soudruzi v Japonsku z VW v tomto vezmou příklad od soudruhů z Německa ----- už aby to bylo.....
Zdá se mi, že Japonci v automatech trošku zaspali, ještě běžně používají 4-stupňový ve stejných modelech, kde evropské značky dávají 6-stupňový, o dvouspojkové převodovce ani nemluvě, jedinou výjimkou, která ale potvrzuje předchozí pravidlo je Lexus, i když i ten má zatím pouze jeden osmistupňový automat.
v tom máš naprostou pravdu,je zvláštní že zatím pouze Mitsu chystá něco takového (doufám že se nepletu), tady má VW opravdu náskok...no aspoň v něčem 😄 :yes:
No já myslím, že VW je na tom dobře nejen v převodovkách, ale třeba i ve vývoji benzínových motorů, kde jsou ty časy kdy měl lepší benzínové motory třeba Ford, dneska VW sbírá za technologie TSI a TFSI jedno mezinárodní ocenění za druhým a třeba v poslední anketě o motor roku porázil i Hondu, což byla věc dříve těžko představitelná.
to máš pravdu, ovšem je to jen taková třešnička na dortu. Myslím že má největší problém se základními motory jako 1.2, 1.4, 1.6. Pokud je TSI,TFSI nahradí bez zvýšení ceny (o čemž pochybuji) tak jsou na špici. Taková 1.8 118kW je myslím naprosto ideální motor :yes:
Přesně tak, takový kvalitní benzínový turbomotor jako je 1.8 TFSI třeba v současnosti hodně schází novému Mondeu. U motorů TFSI se mi líbí hlavně poměr výkon/spotřeba. Třeba nový 1.4 TFSI 90kW nabízí téměř výkonové parametry dvoulitru (v Golfu max. 200km/h 0-100 za 9,4) se spotřebou cca o 2 litry nižší.
No, Mondeo je na tom motoricky celkem slabě - určitě jsou ty motory dobré, ale jaksi nejsou špičkové, technologicky i tak nějak "marketingově", prostě se nemá Ford čím pochlubit. To naopak A4 či teď Passat s 1.8 118kW - zrychlení pod 9, maximálka přes 220, spotřeba sedm a něco, prostě paráda :yes:
Zajimave, jak je pro mnohe dulezita nejvyssi rychlost a zrychleni. Osobne vyse hodnotim kvalitu, pruznost, pohodli a dobrou spolupraci motoru s prevodovkou. Auto se zrychlenim do 12s v rodinnem voze je pro me uplne dostacujici, nejvyssi rychlost me nezajima skoro vubec.
tak to jsi svetla vyjimka :yes: 99% lidi sleduje, kolik to ma tech "kilowattu" a beda, jak ma nekdo o 2 kilowatty vic, to je pak "lepsi".
no ono je to hlavně kombinace těch všech věcí dohromady 😉 vzhledem k tomu že předchůdce je motorem roku, nepochybuji že i tento motor bude výborný. Mimochodem, předchozí 1.8T byl asi nej motor co jsi mohl mít v octavii. Pokud máš problém uznat kvality nějakého motoru od VW, je to tvoje věc :-!
To v zadnym pripade nemam. Teda krome FSI, krome 1,6 a 1,2. 1,8TSI, 1,4TSI je vynikajicim motorem a nove CR TDI se zdji uz byt aspon prumerne. Tyto nove motory vyzvedly VW ze dna. Nemam problem uznat dobry motor os VW. Obcas ale vidim, ze mnozi maji problem priznat, ze ne vsechny motory znacky VW dosahuji svetoveho prumeru.
Nedělají tu převodovku náhodou Japonci. U některé evropské automobilky to tak je.
Za DSG prislusi Volkswagenu velike bravo. Mechanicky jde o genialni pocin. Neni prekvapenim, ze se i ostatni automobilky snazi tento maly skluz dohonit. Navic prichodem konkurentu se tento technicky skvost jeste zlepsi. Zde je zajimavy test [odkaz]
Osobne mam s DSG kratkou zkusenost a nemam proti prevodovce nejmensich namitek.
Osobne mam s DSG kratkou zkusenost a nemam proti prevodovce nejmensich namitek.
jezdil jse v s dsg v golfu+ s 2.0 tdi a tahle kombinace mě moc nenadchla .... převodovka držela motor dost v nízkých otáčkách a při potřebě rychlé akcelerace měla trochu delší prodlevu a msuel se dávat kickdown aby řadila tak aby zrychlení k něčemu bylo ... osobně mám radši buď klasický automat bez možnosti volení stupňů a děsně moderních pádel pod volantem nebo klasickej fofr klacek ...
Fantastická zpáva. Sedmistupňový, dvojspojkový automat v běžné masové produkci. To je sen. A za sníženou cenu. Příští rok na tomto snu stane nové POLO na vrcholu třídy. Samozřejmě spolu s výbornými malobjemovými motory a tradičně dokonale odladěným podvozkem. Upřímně píši, že být dnes nucen jít do subkompaktu, pak bych velmi váhal, zda vezmu Corsu, u níž přeci jen očekávám poměrně znatelný vizuální pád, či zda nepočkám na nové POLO, které bude famózní. Mít v POLU kolem 140i koní a k tomu DSG... nemůže být v tomto segmentu nic lepšího. Jinak, pokud tu někomu nahoře snad vadilo, že musel pro podřazování sešlápnout plyn... no, to je u automatů jaksi základní komunikační prostředek... ostatně, co komu brání, to tam sypat malíčkem? Takže dnes VVB - Velké Vánoční BraVWo :yes:
Ano, nicméně nejlepsi kombinace pro komercni osobni vuz je stejne diesel a inteligentni DSG. Teprve takova kombinace prinasi v praxi nejvetsi pohodu.
Tak to je úplná "trefa", montovať sedemstupňovú DSG k muzeálnemu motoru 1,9 TDI, to ju už mohli dať aj k 1,2 HTP. Veď ten starý, ťažký traktorový diesel odradí každého, kto už mal v ruke aj niečo modernejšie od konkurencie. Ja som preto radšej Octaviu vôbec nekúpil, 1,9 TDI ako traktor, a 2,0 TDI síce v pohode, ale o 100 tis. Sk viac, motor v Kii ceed 1,6 CRDI 85 kW je oproti nemu úplný zázrak.
este keby si napisal z akeho roku je ten a onen motor mozno by tu mali viaceri jasno 😄 Jedna lastovicka jar nerobi, ked nemecky sudruhovia natacali lopatkami za 5l na 100km v korei este liali naftu do kachiel.