Chevrolet Corvette v osmé generaci proměnil svoji koncepci, když se z něj stal supersport s motorem uprostřed. Konečně víme, kdy dorazí také do Evropy.
Přijde na to, rozptyl je velký. Pokud vezmu evropskou výrobu tak nejjednodušší Recaro s certifikací FIA cca 800-900 eur, Recaro Pro Racer s Hansem 3200 eur.
Jednoduchý ocelový rollbar tak od 800 eur, klec Wiechers certifikovaná FIA z chrommolybdenových trubek tak 4000 eur. Když k tomu přidáš pásy, hašení a montáž tak se jsi někde v relacích 4 až 15 teur, Výběr je velký. Jenom u té nové Corvette si budeš muset pár měsíců počkat, protože klece se chvíli navrhují a vyvíjí nebo to dotáhnout všechno z US, kde asi už ty věci mají připravené, ale o tamní nabídce nemám šajnu.
teda vypadá hóódne zaujímavo.
Celkom za hubičku to až tak není ale relatívne stále príjemná cena.
Rozbíjame prasiatka a ideme do toho? (Emel kde si?).
PS: čakal som lepšie pneu ako 4S, ktoré samozrejme tiež nie sú zlé.
Jsem tady.
No hele... při cenách od 60t$ v USA jsem čekal lepší cenu, tohle je řádově dvakrát tolik. Vím že daně a emise a tak... ale tohle už asi "nežeru".
A čo si chcel povedať tým odkazom Ty (hlavne v kontexte Corvette)? Že netreba dovážať výkonné autá? Že keď ideš 200 po okreske, je to riskantné? Alebo nejakú inú všeobecnú múdrosť? Potom sa nediv, že na blbý príspevok sa Ti vráti blbá reakcia v podobe narážky na "Tvoje" Subaru (mimochodom aj vcelku trefná, keď Subaru už pomaly nič rýchle nevyrába a sústreďuje sa na bezpečné autá pre dôchodcov).
Jeden lepsi ako druhy. Mate nejaku trapnu traumu zo Subaru ? Cicero sa v hrobe obracia, ze mu takto beriete jeho agendu.
Spolocne to ma to, ze bychari budu mat nahradne diely. Je to o soferovi (videl si uz auto bez?), ktovie kolko tu je podobnej kategorie. Vid debata o dobrovolnom obmedzeni na 180.
A ze su to mladi curaci, o tom nepochybujem. To nebola bezna nehoda. Zazil som zrovna v rej lokalite podobnych.
Nemyslím že by musely. Vícebodové pásy by tě neměly pustit dopředu rychleji než tříbodové, takže to riziko, které se řeší u nepřipoutaného (tj. potkat nafukující se bag) tady nehrozí... a pokud by se auto mělo nějak kutálet, tak třeba okenní airbagy nemůžou uškodit.
Závoďáky je nemají, ale myslím, že hlavně kvůli hmotnosti.
Nepozeral, mrknem keď sadnem k PC. Šoférujem.
Edit: tak som to omrkol a nevypadá to zle. Ktovie čo všetko zahrňujú úpravy, iba motor alebo aj podvozok?
1000PS je už celkom brutalizmus a iba s rwd to musí byť aj veselo pri každom zatlačení plynu.
koukals na hennessey?
To jsou kofři.
Kompressor na R8 stojí 1.2 mega.:/ voprůůůůůz
Amíci mají dost hustej poměr cena/výkon. :yes:Na druhou stranu Camaro má víc koní ne? a stojí zase ještě půlku. I když FL :no:
No...jestli jsi to četl celé...ale asi ne.
Jinak nevím, kolik je clo, kolik doprava a kolik homologace US verze...
O kolik mín jí pak prodáš (na to se zapomíná) atd.
Auto je to nádherné, ale ta cenovka se mi moc nelibí zase nechápu proč by si člověk měl připlácet víc jak milion... To už vyjde levněji dovoz a protáhnout si to sám. Základní model této corvette vyjde na 1,23 milionu
Jj, na to není co říct. I když to bude docela dřevorubec a možná i bakelit...za ty prachy je to pekelně hustý až boží.
A to bude ještě ta ZR1...tak twl ta bude mít 750 koní nebo co?
https://myorava.sme.sk/…il-tragediu.html
Mozete si tu lestenku kupit na nahradne diely, nieco sediet bude.
Len sa treba poponahlat, kym chalan nepojde sediet. Cisty chuj.