V redakci ještě nepřistál exemplář současné generace pětky, který bychom po testovacím týdnu vraceli zklamaní. Platí to i po testu nejdostupnější čtyřkolky?
Ale Stando začínat test odkazováním na hvězdičky jako nějakou konzistentní a férovou vypovídající hodnotu na auto.cz:-)
Jsem překvapenej zrychlením z 0-100 vzhledem k velikosti 5er a výkonu je to fakt příjemná hodnota, to jako respekt do Mnichova. A klidně bych si to dokázal představit jako rodinné auto, zatím nepotřebujem kombík. Narodila se mi dcera před pár dny a člověk jenom zírá jak se přehodnotí priority :*) Samozřejmě R6 radši (kultivovanost a tak dále všichni víme) ale pokud člověk pro radost už doma něco má, klidně bych se spokojil s parametry této 5er a dcerka by se vozila jak v peřině což je taky na 5er moc povedený.
K tomu dízlu: zase veľké očakávania by som nemal, aby si nebol sklamaný. Furt je to len štvorvalcový dvojliter. Ja som ten motor skúšal v (o triedu menšej) trojke a popravde som nebol dvakrát nadšený, notabene v kontexte tých papierových parametrov (ktoré sú vcelku pôsobivé). Niežeby ten motor nešiel, to nie, zrýchľoval dostatočne, aj pružnosť tam je, ale proste je to také... služobácke, na úrovni porovnateľného Passatu TDI. Proste žiadne príjemné pocity či nebodaj zážitky, len taký nevýrazný motor bez charakteru do služobného auta. A logicky v ťažšej päťke tá dynamika bude ešte slabšia.
Takže ak si niekto kúpi 520d, chybu nespraví, ale k charakteru prémiovej vyššej strednej to chce už šesťvalec, buď benzínový, alebo naftový.
No jasně, já jen polemizoval “co by kdyby” nemám v plánu to koupit a nekoupil bych si čtyřválec ani do 3er (i když ta 330i je fakt fajn) Jen jsem chtěl možná trošku naznačit, že 5er je prostě pořád prémie i s takovým motorem a že nemusí urazit naopak může i v něčem překvapit jako mě překvapilo 7,2s na 100km/h čekal bych 8sek od oka :-)
K tym parametrom, to cislo 7,2s na 100 je hlavne vdaka Xdrive tj silny start z miesta a 8st prevodovke, ktora kvoli kratsim prevodom motor drzi v oblasti max vykonu a na tu 100vku mu to staci... 190ps a 1735kg je pomer jasny.
Pruznost vo vyssich rychlostiach, po nalozeni a v kopcovitych pasazach bude udychana, vytočená a utrapena a v tomto rezime to bude poznat... pre normalne jazdenie to bohate staci, ovsem schopnosti toho auta su ovela vacsie a motor je slabsi clanok. Je to sice omielana tema dookola, ale ked si predstavis ze mas reprosustavy za 50tis kč a mas ku nim zbytok zostavy za 10tis, hrat to bude aj dost nahlas, ale ... nedava to zmysel, cela zostava musi mat vyvazene vlastnosti aby bola vyuzita a to plati aj pre 5ku.
s čím jezdíš? za sedm sekund byly ještě před pár lety naftové třílitry a pamatuju si, shodou okolností, jednu statistiku: "obvyklý silniční pirát sedlá třílitrové naftové Audi černé barvy"... a dneska už s tím ani nedojedeš do Penny pro rohlíky, dynamika nepostačuje :-)
s tym suhlasim, ved pisem ze na 100kmh je to zrychlenie kvoli pohonu a prevodovke super, akurat ta prax v pruznom zrychleni po nalozeni a do kopca vo vyssich rychlostiach ukaze realitu vytoceneho 4valca so 190k na 1735kg resp este viac kedze po nalozeni... jazdim na Cliu RS200 ... (jo napis, ze to mam za 6.9s na 100kmh tj +- rovnako ako tato 5ka :D:-! )
ale no tak... ta převodovka má osm kvaltů, a převaluje se nonstop kolem 1500-2500 otáček... žádné vytáčení se nekoná... jednou za rok, když pojedeš s celou rodinou na lyže, naložený až po vrch, zjistíš, že auto nestíhá... na rakouské dálnici, kde se jede půl cesty stovkou ;-)
ano, vezmi to vsak z pohladu celkoveho vyvazenia a moznosti... 5ka ako taka ma velky potencial z hladiska podvozku, pohonu, koncepcie a tomu je nastavena aj cenovka, ak ten potencial chces vyuzit na max, s 2.0d to nebude... nevravim, ze je to nutne pre kazdeho, iba mi pride, ze na co si platit 1.5m za techniku, ktoru uplne nevyuzijes a hlavne ked je 6valec drahsi o cca 100tis co je cca 6,66% z celkovej ceny...
subjektivne prednosti 6valca su navyse cislami nie moc obhajitelne...
díváš se na to pohledem člověka, kterého zajímají auta. a pak jsou tady zubaři, architekti, režiséři, nižší šarže v albánské mafii... kterým prostě dvoulitr stačí, nebo mají omezený budget, nebo to vůbec neřeší...
maximální povolená rychlost je u nás 130 km/h a tohle auto jede kolik - 220? cítím významnou výkonovou rezervu ;-)
Nejde o povolennou rychlost ale až budeš předjíždět Lojzu, co jede na rovince v Praze 30 tak jestli ho stačíš tafnout aby tě nesejmula protijedoucí Karosa :-) A nemusel se za Lojzou táhnout dalších 400 metrů :-)
To samozřejmě chápu. Když jedu 130koňovou dodávkou s naloženou motorkou, musím si předjíždění rozmyslet. Ale parametry tohohle auta naprosto dostačují pro většinu manévrů...
Myslím si, že je pořád lepší mít skvělý základ, jehož potenciál motor vůbec nedosáhne, než co jsem si mohl vyzkoušet u meganu, kdy skvělý motor naprosto přesahoval možnosti zbytku auta.
Ale ved vies co myslim... neverim tomu, ze keby mas na bmw5 tak si kupis 2.0d ... ak ano tak mas odlisnejsi pohlad na vec ako si myslim. AJ to je mozne ;-)
Já ti ovšem neodporuju. Taky bych vzal 6valec do 5er. Ale jen říkám, že pořád je pro mne lepší podmotorovaný vyborny celek než premotorovany odpad. Samozřejmě bráno s nadsázkou
A ma to fakt silny start z miesta? Na 18d je jedna z mala chyb, ze kym sa to pohne z miesta, tak sa situacia v krizovatke moze zmenit. Akoby to bolo pridusene. 20d tymto netrpi?
Inak dnes som sa zlakol na semafore, pohol som sa na oranzovu a uz som brzdil do dalsej krizovatky a pozeram do spatneho zrkadla a auta este stali na semafore a pomaly sa zacali pohynat :-) Normalne ma zamrazilo, ci som nesiel. Toto je silny start.
:yes: ušetřil jsi mi písmenka. Chápu, že fasovanej služebák a tak, ale jinak - dát za auto reálně +1,5M a nepřiplatit si za šestiválec, měl bych sám sebe za ignoranta. Do téhle třídy už prostě patří.
mě by zajímalo, kolik firem nabízí jako služebák tyhle báva, to nemyslím ironicky, jenom že kde sem byl tak z 90% škodovka, občas ford, toyota atd.. i manažeři končí většinou na superbu, tipuju že nafasovaných bmw bude mín jak 5% koláče, otázka s jakou motorizací
Jak to je s fasováním nemám šajn, mám za to, že nějací vyšší manageři snad ano...
Benzínový čtyřválec bude samozřejmě lepší, než naftový, ale zase bych tipoval spotřebu okolo 10l. Já bych před benzínovým čtyřválcem dal přednost šestiválcové naftě, víceválcový benzín samozřejmě ideál, ale pak už zase řešíš spotřebu, následný prodej....
Třeba u nás se přešlo na BMW. Odstupňovaní je celkem logické, nejnižší mng. BMW řada 1, střední řada 3 a její ekvivalenty. Vyšší mám 5 nebo byla možnost X3 a pak TOP, ti mají zbytek. Firma z oblasti retailu.
Presne tak to vidím aj ja. Do 3er v pohode aj 30i, tam je to suevrénna motorizácia. Ale v 5er by som si už nebol istý tou jazdnou suverenitou, naopak je otázna spotreba benzínu v 5ke. To by som určite uprednostnil šesťvalcovú naftu, výkon vyšší, kultivovanosť R6 bez výhrad, ale spotreba nižšia.
spritmonitor: 530i od roku 2017 - 8,81 l/100 km
530d od roku 2017 - 7,5 l/ 100 km
že je 530i dynamicky nastejno s 530d už jsem tady dával, rozdíl v PC si snadno dohledáš - 140 tisíc...
a jestli jsi to promeškal - jízdní suverenita šestiválce ve vysokých rychlostech https://www.youtube.com/watch?…
No a ja nachádzam na YT presný opak s jasným náskokom 30d:
530d dala stovku za 5,1s a dvestovku za 20,3s: https://www.youtube.com/watch?…
530i stovka za 6,5s a dvestovka za 25,1s: https://www.youtube.com/watch?…
To pri stovke je 1,4s a pri dvestovke už výrazných 5 sekúnd.
Však v poho... viz obrázek https://i.imgur.com/0Y1DG5n.jpg
530 i za 20,4
čemu nevěřím je to zrychlení na stovku bez x-drivu, to je hovadina...
každopádně - pro běžné ježdění, srovnávání v rychlostech 180-250, úplně zcestné - ale i přesto - benzín se čtyřmi válci stačí na naftu se šesti...
a ještě něco, ty auta mají téměř identický výkon, pochybuju, že by se lišily o tak moc, to je proti fyzice...
Nevím jak to dělají, že takový nijak extra výkon v naftě rozpohybuje tak těžké auto, ale je to tak. Kolega mě svezl a nevěřil jsem, že sedím v "jen" 530d...
Možno to nebude o fasovaní, ale o služobáku, ktorý si manažér vyberá sám, dostane len nejaký badžet. No a proste uprednostní vyššiu strednú prémiu, aj keď to vyjde len na štvorvalcovú, pred niečím lepšie motorizovaným.
Pravidla nastavena u nas ve firme, pro predstavu:
Budgety podle urovne vedeni, ale vsichni musi mit 1) diesel, 2) tmavou barvu, 3) nejmene 4 dvere a 4) vyber znacek vicemene neomezen (zadna exotika, zadne luxury ala Porsche... ale jinak z mainstreamu / premie vsechno).
No a samozrejme cenik pro bezneho smrtelnika nikoho nezajima. :-)
Jo, presne o tom píšem. Osobne síce nerozumiem tým nezmyselným obmedzeniam (ak je auto (len) pre zamestnanca, prečo musí mať min. 4 dvere? Aby na tom jednoduchšie vozil rodinu? Tmavá farba? Wtf? Strieborná či biela by niekoho urazila?
Vsechno to jsou leasingy, takze ti dovoli vse co nebude problem pak prodat. Zjevne maji odzkouseno ze coupe se neprodavaj tak dobre jako sedan/kombik, ruzne vesele barvy dtto. Stribrnou dobre ze zminujes, tu jedinou ti schvali (bilou uz ne). :-)
OK, pri lízingu to beriem. Aj keď občas sa to rieši tak, že si ten zamestnanec má právo to auto po splatení odkúpiť.
Ale čo kritizujem, my sme nemali žiadne obmedzenie a aj tak žiadne kupé v garáži nemáme. :-[] Aj keď polovička stále pokukuje po Mustangovi. :-)
Pokud nebude z prava povinnost se te podmince na 4 dvere nedivim.
Firemni mustang uz je slusny povoz :D:yes: A ted mi rekni, kdyby penize vychazeli jen na ecoboost v tom tangu, slo by to?
Nejsu fostek, u me ti trochu bychareni projde. :-[]
A diky za nazor, jsem rad ze to nesklouzlo k lakavemu "mustang jedine s V8" jak je tu obcas zvykem. ;-)
Jako služebáky se pětky fasujou spíš na západě, zároveň tam je každá druhá pětka 520d, protože to kupujou všichni, od firem, přes táty od rodin až po důchodce... :-)
V česku se z nějakého důvodu základní motorizace (a výbavy) moc nenosí, což mi vždycky přišlo zvláštní, z mýho pohledu bych ten 1,3M určitě dal spíš za základní pětku než nabušenej passat... prémie je pořád prémie (prémiová platforma, kvalita, servis a tak dále), a i holá pětka je pořád slušná pětka.
No a silnější motor skutečně *potřebuje* jenom málokdo... notabene v česku, kde je provoz dost pomalej a maximální rychlosti omezený. Leda by člověk jezdil často sám, často v noci a zákony ho netrápěj. Jinak je to buď samá kolona, nebo omezení, nebo máš třeba v autě rodinu, se kterou stejně přes dvě kila nepojedeš... a z tohohle pohledu je cokoliv nad 520d v roli daily/family driveru z mýho pohledu vyhozenej peníz, resp. poměr ceny a reálného užitku není nic moc...
Při tomhle pohledu (poměr ceny a reálného užitku) - tedy samozřejmě nepotřebuješ 5er a postačí stejně vybavený Passat. Za 5er si připlácíš za něco, co nepotřebuješ, ale chceš. Stejně jako za lepší motor.
Ani passat nepotrebujes, rodinu odveze i octavie. Ani octavii nepotrebujes, rodinu odveze i i30, vlastne, ani tu nepotrebujes, je tu dacie... :-)
5er je proste nad passatem, a co kdo potrebuje nebo nepotrebuje to je jen o tom kdo ma jak nastavenou svou latku, jak ma byt auto odhlucnene, komfortni, jak ma fungovat infotainment atd.
Ty to píšeš ironicky, ale já to myslím vážně.
Kdo někdy jel v Passatu a 5er, tak musí uznat, že to je jiná kategorie. Takže 5er "potřebuješ", resp. upgrade dává smysl.
Kdy nejezdí moc po německu, tak velkej motor zas tak nevyužije. Takže lepší motor "nepotřebuješ". Můžeš ho chtít a nepotřebuješ k tomu důvod, to je v pořádku - ale to nebyla pointa mého příspěvku.
Úplně jednoduše jsem chtěl vyjádřit, že zkrátka pokud ti rozpočet dovolí základní 5ku, je škoda si ji nevzít (nebo ji alespoň nezařadit do výběru) jenom proto, že nemám rovnou na M550d. Pětka je pořád pětka a je to po čertech dobré auto.
Já ti nevím - teď mám dvoulitrovou plebejsou naftu, předtím jsem měl A6 3,0TDI. Jezdím +- pořád stejně rychle, jen o fous méně často předjíždím. Dynamika toho čtyřválce mi stačí, no problem. Přesto se fakt těším na další šestiválec. Pokud jsi jezdil s šesti či více válcem, nechce se mi věřit, že bys na to koukal jen optikou absolutní dynamiky.
Dilema nabušený mainstrem/chudší prémie tu bylo vždy a vždy bude, i já bych raději míň vybavený ale lepší auto.
ako ste na to spravne dosli, je to len vec preferencie... o tom istom si tam dolu Mig a Dinar povídají (do preferencie sa rata aj to co ten, alebo onen povazuje za lepsie/dolezitejsie)
Pokud si chceš hrát na blbého, tak prosím... pak je i ten passat nesmysl, taky ho nepotřebuješ. Dacia Lodgy tě odveze taky.
Bavil jsem se o konkrétním příkladu Passat za 1.3 a 5er za to samý. A z mýho pohledu spousta lidí, kteří mají ušetřeno těch 1.3M a chystají se jít pro naloženej passat, úplně zbytečně z výběru vyřazují nějakou skromnější pětku (i kdyby se pak nakonec stejně rozhodli pro passat, to už je jedno). A tomu právě moc nerozumím.
prémiovost pětkové řady se projeví technickým řešením, to nejjednodušší je dát motor napříč a pohánět přední kola, tak to má i ta zmiňovaná Dacie... že to má BMW jinak, nemusí každý vědět - a potom mu to přijde, že je to vlastně jenom lepší Superb...
Reagoval jsem na větu " a z tohohle pohledu je cokoliv nad 520d v roli daily/family driveru z mýho pohledu vyhozenej peníz, resp. poměr ceny a reálného užitku není nic moc..."
Pokud jsou vyhozený peníze za lepší motor, ale nejsou vyhozený za lepší odhlučnění, lepší kabinu....
Ať si za svoje peníze každej koupí co libo, nikoho nekamenuju, podle mě do luxusního auta vyšší střední třídy patří odpovídající motor stejným dílem, jako kvalitní materiály, infotainment, podvozek, pohon...
Ale vždyť jo, ať si koupí každý, co chce. Jenom je otázka, jestli být dogmatik - a zvážit jak moc využiješ silnější motor ve srovnání s tím, jak moc si užiješ kvalitnější auto. A jestli by náhodou nedávalo smysl ubrat na jednom pokud by si člověk mohl přilepšit na druhém. No zkrátka stejné rozhodování, které se dělá ve všech nižších kategoriích, jenom u vyšší střední a výše je to z nějakého důvodu tabu, protože "když už, tak už".
Dilema kultivovanější vs. silnější auto jsem řešil už dvakrát... poprvé to vyhrálo silnější, podruhé kultivovanější... takže příště to vidím zase na silnější ;-)
Jo... a nebo MPV... zdravím Alf1ka :-)
Ahoj :D Ale nebudu zastírat, že jsem trošku nervózní z jakého důvodu mě vlastně pozdravuješ, ta diskuze se totiž rozjela všemi směry tak doufám, že to myslíš v dobrém 🤷🏻♂️ :D
Hehe :-) No a není to tak? Jestli se teda _Karel_ hned chce chytat za slovo, tak ve chvíli, kdy budem chápat "potřebovat" doslovně, tak se nemáme v diskusi o 5er o čem bavit. :-) To auto "nepotřebuje" vůbec nikdo :-)
Len ten Passat za 1,3M je extrémny príklad (teda niežeby sa na tú cenu nevedel dostať, druhá vec je rozumnosť takejto kúpy). Naopak 5er za tú cenu nie je, 520d začína cez 1,4M, xdrive 1,5M.
A prečo vlastne Passat ako alternatívu k 5er? Prečo nedáš 3er? Tam máš rovnakú technickú nadstavbu nad tým Passatom (šestvalce, motory pozdĺžne, RWD, ZF automat...) a napr. šesťvalcová 330d je za 1,2M.
Osobne ak by mi nevydalo na 530d, tak by som 520d obišiel a skončil v 330d (ak by som teda musel mať naftu, inak M340i). Identický image, identická technika, príplatková výbava, lepšia agilita a dramaticky lepšia dynamika, výkon a charakter motora. Jediná citeľná nevýhoda je vnútorný priestor (čo je pri služobáku, kde v 99% jazdí iba vodič, pomerne nevýznamná výhrada).
Mno, u nás ti stačí šéfovať nejakému štátnemu úradu a akurát dostaneš limit na auto. Čo kúpiš je viacmenej tvoja voľba, lebo nastavíš podmienky tendra podľa svojich preferencií. 🙂 Tipujem že u vás to bude plus mínus rovnaké.
Karlos nedokážu si představit, že kdokoliv z diskuze kdo píše pod tuhle 5er by to udělal jinak než píšeš ;-) ale vzpomínám jak se tu rozplýval redaktor nad E220D prostě i tak ty auta mají své kvality jinde než je mainstream i když zrovna pro mě/nás začiná konfigurátor motorem.
Ten můj příspěvek byl fakt jen takové pozastavení nad tím jak se to posunulo (7,2 obyč. 4válec nafta vs velkej těžkej sedan) a pro rodinné jízdy to stačí, podle mě když nějakej klidnej řidič koupí tohle nebudu kroutit očima, že se zbláznil. Proč ne. Hlavně jsem to v té “hypotéze” myslel jako čistě pro rodinu a tenhle výkon v legálních rychlostech prostě pro 3 členou rodinu v mém případě stačí. To byla ta myšlenka :-)
ovšem čtyřválec nafta a benzín je / může být hodně velkej rozdíl, 530i zrychlí na 100 kolem 6ti sekund a projev bude už na úrovni, s tímto motorem může být důstojné ježdění, pokud někdo cestuje často dálnice dá asi přednost 6válci v naftě, kdo je "fajnšmekr" tak v benzínu, na západě jezdí těch "čtyřhrnků" řekl bych většina-mám zkušenosti Belgie, Holandsko
Tak ja som zástanca benzínu, ale pri voľbe benzín R4 vs nafta R6 do vyššej strednej by som volil zrejme dízel. Ono nejde ani tak o vyšší výkon, to je pomerne nevýznamných 10 kW, ale hlavne o krútiak (o 300 Nm viac) a z toho vyplývajúcu suverenitu pri pružnom zrýchlení. A samozrejme spotreba, ak veľa lietaš (a pri vyššej strednej sa očakáva, že auto najazdí veľkú porciu km ročne), tak na tej diaľnici sa rozdiel v spotrebe výrazne zväčší. No a napokon zvukový prejav, R6 nafta už znie kultivovane a celkom príjemne, zvukovoúplne inde ako 20d.
Dneska jsem šel po náměstí jednoho jihomoravského městečka. Kolem jela SQ7 - zezadu z laufů tlumené dunění, zepředu - nefalšované traktorové nýtování. A můžeš mít těch válců třeba dvanáct, na tomhle faktu se nic nezmění. Ale chápu - u Audi slušný benzín nemají.
520d je pro člověka co najezdí velké polce km, ušetří na pořizovačce, ušetří na spotřebě, prostě ušetří. Ve spoustě zemí ušetří i na daních. Dynamika naprosto dostačující, když někam spěchám, v 120 hp dodávce jsem rychlejší než 90% ostatních vozidel. Až v rychlostech přes 140 km/h poznám, že se tomu už nechce. Tohle určitě testované auto nebude trápit...
Řeči jako připlatil bych si za šestiválec... proč ne osmiválec? proč ne M5? každý má jinou motivaci... kdyby se to neprodávalo, nikdo by to nevyráběl. Stejné jako Passat? Passat je hlavně předokolka, pokud čtyřkolka, potom se připojuje zadek. V jízdních vlastnostech propastný rozdíl...
Ty zase čítaš, len čo chceš.
Ten Passat TDI som dal ako porovnanie dynamiky a celkového pocitu z motora. A pri tom výkone a charaktere danej motorizácie je RWD len virtuálna výhoda, najmä pri 5er, jednak ako sám píšeš 5er nie je žiadny športiak, s ktorým vymetáš okresky, je to diaľničný krížnik, kde má silný motor ďaleko väčší význam, než agilita RWD. A hlavne dnes 90% 5er sú štvorkolky, takže argument RWD v praxi odpadá úplne.
A o R4 vs R6 sa s Tebou nemá zmysel baviť, tam nevidíš cez prah vlastnej garáže a keď stačí Tebe, tak musí všetkým ostatným. Ešte vytiahni, ako je benzínový R4 lepšou motorizáciou ako 30d a sme doma.
EDIT: tak vidím, že už si tú 30d vytiahol (15:36). :D:-[]
Ty tvoje čtyřkolky připojují přední nápravu v případě cca 5% z celkového času na silnici. Jen pro informaci.
Připadá mi, že máš nějakou obsedativní poruchu. Kdybych přišel s bílýma pneumatikama, které budou mít dvojnásobnou výdrž, lepší přilnavost, a stály by polovic, donekonečna bys opakoval, že pneumatiky přece musí být černé!!!
Protože já chápu, že tě to rozčiluje, ale dieselový třílitr má dynamiku benzínového dvoulitru, o litr nižší spotřebu, ale je o 140 tisíc dražší. A milerád se nechám přesvědčit o opaku, klidně mi sem dej nějaké info, které tohle moje tvrzení vyvrací. Já ty svoje už doložil...
edit: a už vůbec nechápu, co to meleš o mojí garáži, když jezdím se 40i...
to auto je dva roky pryč:) ale byl jsem s ním hodně spokojen.
dvoulitry mají aktuálně u AMG 400 koní... už to dokázal nějaký dieselový dvoulitr? a třílitr to umí se čtyřma turbama...
si myslim, ze ti o kt. pises sa priklanaju k tomu, ze dodatocna uprava (tvrdsi setup) pri tazsej R6 je dostatocna svojimi jazdnymi vlastostami aj napriek tomuto faktu... tj je to pre nich:
vyhody z nizsej hmotnosti na predku VS prednosti R6...
tuto preferenciu nemozes nikomu vycitat, niekto da prednost hruskam, niekto jablkám... ked to prezenies pony cars by bola mrtva kategoria, tam vyrazne prevazovali vlastnosti motora nad vyvazenim a jazdnymi vlastnostami...
Ááá, tak Ty si vymenil ten skvelý, čipnutý a skoroakošesťvalec výkonný, ale oveľa ľahší a agilnejší štvorvalec za veľký, ťažký a neohrabaný šesťvalec? :D:D:D
A prečo ten názorový obrat? Veď ideš proti všetkému, čo si tu dlho hlásal. ;-)
Já jsem měl jednu z prvních F30 335i a byl jsem dost zhnusen po přechodu z 650i... celkově bych řekl, že těch zkušeností s benzínovými BMW motory mám dost a dost, mě nikdo nenutí kupovat diesely... já těma benzínama jezdím už minimálně deset let, takže srovnávat můžu ;-)
:yes::D Přímo na komoru místního ambasadora olítaných načipovaných baworáků. Mohl by začít psát pravidelné blogy na téma BMW autobazar, slibuji, že bych mu za to dával lajky. ;-)
P.S. Ještě, že mě má trvale na hatelistu.... :-[]
Zase ti ten hatelist nešlape? Kdybych to tušil, krotil bych se a nekazil bych ti zbytečně den. Sorry ;-)
Dnes nemusím ani nic moc psát, Dinar a iudex ti to píší velmi trefně, možná další adepti na tvůj údajný hatelist. :-)
Uplne a zcela objektivne clovek nepotrebuje vic nez tenhle r4, proste nepotrebuje. Muze chtit? To ano, a jen nenadsenec do aut nechce, ale pokud jde o to jezdit, uzivat vse z komfortu a luxusu co 5er nabizi, tak to jde stejne dobre i s 2L naftou.
A k tomu se mi vaze i ta poznamka autora testu, ze by neco ozelel z extras a mel radeji motor. Inu, uvazuju stejne, ale priznejme si ze jak se rika o premii ze ma mit motor, stejne se da rict i to ze nema byt hola...
... a pokud r4 staci?