Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čínský BYD představuje nové baterie s životností přes milion kilometrů

Automobilka BYD se nedávno pochlubila svým závodem na výrobu baterií s technologií Blade Battery, které mají nabídnout působivé vlastnosti.
Zpět na článek
10. 6. 2020 13:45
10. 6. 2020 14:06
10. 6. 2020 13:35
elektrina jede 👍
Respekt!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
10. 6. 2020 14:05
Re: elektrina jede 👍
Na čem ujíždíš, na čem jedeš ty ???
Avatar - lyon667
10. 6. 2020 18:29
Re: elektrina jede 👍
Elektřina nejede, nemá kolečka.

Mimochodem, nahradit závislost na ropě závislostí na čínských bateriích - to je výhra jak v ruské ruletě. :-[]
Avatar - CICERO
10. 6. 2020 13:38
Mě by zajímalo, co kdy vyvine socialistická EU ????
Halooo nedotovat, makat !!!! Prasáááá

V Asii to jde a tady né???

Styďte se !!!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - xxc
10. 6. 2020 18:16
Re: Mě by zajímalo, co kdy vyvine socialistická EU ????
Presne tak, aj u nás v EÚ stávajú fabriky na batérie, dúfam to budú ešte pokročilejšie technológie. Zatiaľ polovica Európy ide na nejaké poľské LG :-)
10. 6. 2020 13:45
Hmmm
Hm, a kde je naše slovutná HE3DA ???
:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
10. 6. 2020 14:06
Re: Hmmm
Je tam tma a smrad. :D
Český Elon Musk se moc nepovedl.
10. 6. 2020 20:46
Stejně jde o elektroniku
Všechno co představili je na úrovni chemie a formy článků.

Neřekli že by nějak pohnuli s hlavní nevýhodou prismatických článků -- s výrobní cenou -- naopak se přiznali, že z ničeho jinýho neumí vyrobit modul.

Budou mít sice jinak složené (a asi větší?) submoduly a moduly, ale znovu nijak neřeší jejich hlavní nevýhody, a to drahé a neefektivní chlazení (buď s dlouhými okruhy uvnitř modulu ala BMW i3, nebo jenom po povrchu a nechat to na elektronice jako u malých aut), potřebu drahých rámů a složitost výroby.

Takže prezentace spíš na efekt. O chemii ani o článcích to dneska není.

Tesla umí vybít články ze 3.8V na 2.9V a přitom udržet rozdíl v napětí mezi moduly na úrovni milivoltů. To je deset let práce na softwaru, vlastních boardech a čipech.

Porsche Taycan? Software, boardy, a drahá 800V elektronika.

Čínský mikroauta za pár dolarů? Software, boardy, velký série a milion malých nápadů ve výrobě.

Na prvním místě je vždycky software a elektronika. A vtipný je, že i když si to si v BYD nechali pro sebe, tak zrovna v tom nejdůležitějším jsou na tom asi docela dobře.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku