Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST VW Crafter Kombi & Caddy ZTP – Speciální stroje pro speciální potřeby
3 komentáře
CICERO
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Fraktik
Máme už skoro 2 roky v podstatě přesně tuto popisovanou sestavu (DSG, Benzín 1.4 tsi, delší, s rampou od API.cz) a celkově jsme spíše spokojeni.
Nevýhody😒br /> - mizerné až neexistující odhlučnění
- vzadu tvrdé plasty
- navigace utopená až dole (pod klimatizací a průduchy)
- chyby v klimatizačním sw (za cenu 40 tisíc bych čekal, že to bude odladěno)
- za každou drobnost se tvrdě připlácí (každé otvírací okénko 8 tisíc, ledka místo žárovky na stropě 4 tis. (wtf), sklápěcí sedačka 9 tisíc... V základu ceník začíná na 450, 200 jsme dali za dsg, Benzín, multifunkční volant a dalších 200 za drobnosti typu barevný display a parkovací asistent (jen ultrazvuk, jediná kamerka vyjde na 26 tisíc...) =860 tisíc v konfigurátoru.
- neexistující sw konfigurace či aktualizace
- mnoho komunikačních balíčků a technologií buď rovnou nefunguje, či je v praxi nepoužitelných
- podpora či návody prakticky neexistují
- vestavba vyšla skoro na půl milionu (a to se v praxi jedná i vyříznutí a přivaření ocelové krabice s vyklápěcím víkem do zadní části podvozku)
- vyjmutelné sedačky jsou krutě těžké (30/50+kg)
Výhody 😒br /> -výborný výhled
- automat na podélné parkování je skvělý
- všech 5 zadních míst lze sklopit či vyndat, vznikne malá dodávka
- dostali jsme nakonec coby ZTP/P skoro 30% slevu (200 000 je už dost, ale museli jsme se poptat po celé republice - západní a jižní Čechy oproti severu a Moravě byly o 100 000 dražší)
- vestavba je kompletně hrazena státem
PS: v rodině máme ještě jednou prakticky totéž, jen s nižší výbavou (bez DSG a asistentů) a také to jde.
Nevýhody😒br /> - mizerné až neexistující odhlučnění
- vzadu tvrdé plasty
- navigace utopená až dole (pod klimatizací a průduchy)
- chyby v klimatizačním sw (za cenu 40 tisíc bych čekal, že to bude odladěno)
- za každou drobnost se tvrdě připlácí (každé otvírací okénko 8 tisíc, ledka místo žárovky na stropě 4 tis. (wtf), sklápěcí sedačka 9 tisíc... V základu ceník začíná na 450, 200 jsme dali za dsg, Benzín, multifunkční volant a dalších 200 za drobnosti typu barevný display a parkovací asistent (jen ultrazvuk, jediná kamerka vyjde na 26 tisíc...) =860 tisíc v konfigurátoru.
- neexistující sw konfigurace či aktualizace
- mnoho komunikačních balíčků a technologií buď rovnou nefunguje, či je v praxi nepoužitelných
- podpora či návody prakticky neexistují
- vestavba vyšla skoro na půl milionu (a to se v praxi jedná i vyříznutí a přivaření ocelové krabice s vyklápěcím víkem do zadní části podvozku)
- vyjmutelné sedačky jsou krutě těžké (30/50+kg)
Výhody 😒br /> -výborný výhled
- automat na podélné parkování je skvělý
- všech 5 zadních míst lze sklopit či vyndat, vznikne malá dodávka
- dostali jsme nakonec coby ZTP/P skoro 30% slevu (200 000 je už dost, ale museli jsme se poptat po celé republice - západní a jižní Čechy oproti severu a Moravě byly o 100 000 dražší)
- vestavba je kompletně hrazena státem
PS: v rodině máme ještě jednou prakticky totéž, jen s nižší výbavou (bez DSG a asistentů) a také to jde.