Díky Martinovi Příhodovi z Radical Teamu jsem dostal druhou příležitost vyzkoušet si Radical SR4. Je to jedna z nejlepších okruhových hraček, jaké jsem zatím řídil.
JJ, jak funguje i supervýkonný Caterham jsme nejednou v závodech viděli. V přímce vystřelí opravdu brutálně, v zatáčkách ho loví. Krásná věc na pobavení, ale závodit s ním není oproti plackám i rychlejšímu plechu žádná láce ;-)
"Musím říct, že úkon navíc se spojkou (tu jsem v závodním autě zatím nikdy neovládal)"
To jsou ti dnešní rozmazlení mladíci... :-[]
A jestli koukám dobře, tím tlouštíkem byl asi Míša Bláha. :-! Jinak asi fajn akce, my jsme sice pozvání dostali, ale tou dobou jsme neměli s čím přijet. Tak třeba někdy jindy...
A jak se to naučíš nebo připomeneš, tak si to dáváš téměř v jakémkoliv autě i na silnici. Úkon navíc se spojkou pak baví ;-)
Bylo to ještě v době kdy mohlo být jen pár lidí a fajn, že jsme se mohli povozit. :-)
Martine, moc pěkný, jak textík, tak výkon, vím, žes ve světle těch různých zajetých "časů" ten svůj nehodnotil nijak spokojeně, ale vůbec nemáš k nespokojenosti důvod. Protože na to, abys to auto dokázal dostat k jeho maximům, prostě těch pár kol nestačí. A nestačilo by ani člověku s talentem Engeho. Prostě to chce jezdit a jezdit, každopádně dostatečnou míru talentu máš zcela jistě, protože těch 1.49 s tím autem neumí pravidelně zajíždět ani někteří borci, kteří sr4 jezdí roky, a tys to zvládl během pár kol. To je jedna věc, druhá jsou ty samotné časy, např. těch zmíněných Engeho 1.42 tak úplně nesedí, protože je sice zajel s sr4, ale ne s touto, byla to ta druhá týmová, která je ale o 30 koní silnější a má výrazně agresivnější set up. S tímto konkrétním autem jel v Mostě jen jednou, a udělal 1.45 rovných a nevím o nikom, vč. Martina, kdo by s tímto kusem jel v Mostě rychleji. Mně se povedlo 1.45,3 což je vzhledem k tomu Engeho času věc, které si cením, každopádně nepochybuju, že brousit Enge to auto déle, nejspíš by sekundu sundal. Ale na nic lepšího tohle konkrétní auto nedosáhne ani s pilotem jeho kvalit.
Prý snad pojedeš v září s tou sr4 šestihodinovku, tak tady máš inspiračku. https://www.youtube.com/watch?…
Pokud se pamatuju, měl jsem nejrychl. kolo v tomhle závodě 1.45,6 tak tam někde bude. ;-)
Přesně tak, jako už tradičně jsem na okruhu v Mostě se vším pomalejší od tvých časů a Martinovo kolo je super. Já tam mám nějakých 1:46+ a to je Martinovo už dost blízko!
Prostě je vidět, že to v něm je a bude svými časy v závodě kluky, co jezdí stabilně dost zlobit ;-)
:D:D Asi tak, no, já jsem ani nechtěl šťourat do těch 1.42, protože vím, že to bylo přes 1.43, navíc ta Engeho jízda je stále ke stažení na ftp, ale tyhle hlášky muže XY poté, co adept vyleze z auta, "no, paráda, 1.49, seš šikovnej", adept nadšeně, "jo? No super, a kolik je s tím nejlepší čas?", muž XY, "s tímhle se to dá zajet v Mostě za 1.42", adept zklamaně, "aha, tak to jo..." :-[]:-[] Reálný čas je samo jinde, ale to je jedno, tahle jedna za uši je prostě kolorit. A za muže XY libovolně dosaď libovolně Martina nebo Michala B. ;-)
Díky za upozornění na to video, já si ho tam nikdy nevšiml. Pěkné pěkné, jak on mohl někdy jezdit se svým brutálním stylem vytrvaláky a dojet, to nechápu :-)
Jinak se mi dneska zdálo, jak v Mostě jedeme šestihodinovku, já se střídám s Vettelem a Barrichellem a vy jste s SR3 stejně před námi :D Tak si nějak nejsem jistý, jestli to trvale bez závodů vydržím :-)
Jojo, už i konečně já mohu říci, že je něco makačka, stejně jako kluci na okruhu :-) Je to hlavně proto, že jsem si hledal nové pracovní pozice HPP zde na tomto webu - https://www.hitprace.cz/ a povedlo se mi konečně něco normálního najít... Takže už nejsem ten klasickej komentovač za PC, ale už jsem klasickej pracující komentovač za PC :D