Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Rozsáhle modernizovaný Lexus IS: Provokativnímu sedanu chybí hybrid

45 komentářů

Arese
...proboha sportovnímu prémiovému sedanu střední třídy měl "chybět" hybrid?! 😁 😁 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Protože to tak je = a platí to Vaculíkovo buď věci rozumíš a víš co a jak NEBO NE a tam je to zajímavý místo aby to jak co je správně Neználek trefil tak nějak půl na půl = trefuje to spíš jako teď ty 😉

Doporučuju dokud to de si třeba to IS půjčit a projet nebo Camry ty maj všude. Nebo aspoň přečíst test https😐/www.automobilrevue.cz/…automobil-revue/

No a nebo můžeš zůstat svůj :-!

Problém je že svět nezůstal stát https😐/www.autoforum.cz/…-polovicni-cene/ + https😐/www.autoforum.cz/…i-pouhych-10-kg/
Avatar - kari.laz
kari.laz
To se to krásně čte, že mají auto, co není zbastlené zybtečnou zátěží. Za motory :yes:
Avatar - Ham.
Ham.
Možná se to krásně, ale moc nechápu, proč auto.cz uveřejňuje údaje zrovna o tomto modelu, který se v EU potažmo u nás vůbec nebude prodávat. V USA se prodávají stovky modelů, které se neprodávají v EU a na auto.cz o nich není a logicky nikdy nebyla ani řádka.
Arese
A co individuální dovozci z USA? 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Lidi chtějí 4-válce a 6-válce nakupovat zde v ČR.
Budou tedy mít na výběr - předražený dovoz z USA nebo zassrraný hybrid. :no:
Avatar - iudex
iudex
Práve som chcel reagovať, že to nebudú motory pre Európu. Je úplne jasné, že atmosféra 3,5 V6 sa u nás nikdy neobjaví a je to motor pre zámorské trhy, U nás akurát tak 2,0T alebo ten hybrid, keď príde.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Žádné 2,0 T, benzíny mají katastrofální CO2.
Takže zas jen podělaný hybrid.
Avatar - iudex
iudex
Jj, zrejme máš pravdu a ani len ten R4 nebude. Aktuálne je u nás v predaji len IS 300h, t.j. hybri😜 https😐/www.lexus.sk/car-models/is/#hero
Mino 1
Lenze novy IS uz nebude v Europe vobec. Takze uz ani ako ten hybrid.
Avatar - Alf1k
Alf1k
Tak jsem to taky pochopil, že prostě IS skončí v Evropě úplně, doprodá se zbytek té předchozí ošklivky (mimochodem jak zmínil Můňka tak je to např. f-sport za milion, což je dobrá nabídka) a nazdar. Tohle rozhodnutí je fail jako prase, konečně design kde si neříkám, že se designérovi při malování rozsypala rejže, tohle se mi líbí dokonce i nějaké motory to má..
Ale prostě ne, na Evropu z vysoka s.e.reme. :no:
Mino 1
Na druhej strane, ak za 2019 predali v Europe ani nie 3.300 ks, tak sa nie je moc comu divit, ze sa rozhodli ako sa rozhodli.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Evropa (EU) si hraje na zachránce světa a proto musíme této ideologii ledacos obětovat....nazdar.... :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
My občané Evropy tomu jdeme dokonce desetiletí NAPŘED = už dáávno kupujeme i v prémii a dokonce ve vyšší střední hlavně R4 v naftě

EU nás jen následuje :-!

A teď vážně = je tu teď v EU skvělej výběr všech možnejch aut od benzínu V12 po vodík. A eště dlouho bude = maximálně docílíme že JEDNOU ČASEM doženeme ve výrobě lokálně bezemisních aut automobilky z jinejch kontinentů

Teď naše vlastní budoucí limity co z nich někdo šílí plní auta z JINEJCH kontinentů = třeba ten končící IS za fakt dobrou cenu

Ty pradědo se dob kdy si nebudeš moct koupit benzínový V12 asi nedožiješ = sorry to nebylo myšlený zle, přeju ti vysokej věk dožití 😄
Avatar - pradeda777
pradeda777
...thanks a lot, mate..... :-!
Avatar - Ham.
Ham.
Ne, žádná 2,0T ani hybrid u nás nebudou. Přímo v tiskové zprávě se o faceliftované verzi říká
....will now only be sold in the US, Japan and other Asian markets, with no European or UK debut on the cards..... a okecává se to tím, že ES a SUV se prodávají skvěle ....Lexus claims the newer and larger ES saloon outsells the IS by two to one, while 80% of the brand's European sales are of SUVs.
Auto.cz detailně popisuje model, který u nás nikdy nebude bez ohledu na motorizaci, Lexus prostě hodil ve střední třídě ručník do ringu a místo toho aby se to takto natvrdo napsalo, tak se tady opisují kecy v kleci.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To je teda super, že si místo zadokolky můžeme koupit natuněnou Camry v hybridu. 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Furt je v kategorii v nabídce zadokolka https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 i jako hybrid 😄

Plus i když teď sou ceny zadokolky IS fakt fantastický stejně jako poměr 164kW vs 97 g/km = tak si stejně DRTIVÁ VĚTŠINA čechů za stejný prachy radši koupí Oktu TDi, no dneska už i TSi :😉

Jo eště ES neni až tak Camry jako https😐/www.toyota.com/avalon/ tady u nás teda jen verze https😐/www.toyota.com/avalonhybrid/

Uvidíme jestli do naší u všech značek všech výrobců a výroky OMEZENÉ nabídky dorazí https😐/www.motortrend.com/…st-drive-review/
Avatar - kari.laz
kari.laz
Také jsem četl, asi proto takové povedené motory. V automobilově zdegenerované Evropě máme smůlu.
Avatar - lamal
lamal
prehlad motorizacii je peknou ukazkou europskej emisnej zdeformovanosti ... inak velmi pekne auto + manual s V6 :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tohle opakování evidentní blbosti FURT a FURT dokola = mě fascinuje

Nikdy tu nebyla taková nabídka od benzínovýho R3 po V12 od nafty přes elektřinu po vodík. Od pidi aut po obří SUV

Že běžný lidi v Evropě si ANI ZDALEKA nekupujou to po čem TADY na ACZ některý vzdychaj jak moc by jim TEORETICKY chybělo kdyby to jednou nebylo https😐/www.autoforum.cz/…-to-nema-obdoby/ to je prostě REALITA. Proč píšete furt to co píšete? To fakt NEVÍŠ že si můžeš koupit CO CHCEŠ? A tady u nás ve východní EVropě je to eště drtivější růst = dneska na to pomalu i začínáme mít = byť většina novejch aut je na firmy tak si je prostě konečně REÁLNĚ kupujeme

Kdyby Andrej vládce nás všech neměl byznys po kmotru Mrázkovi a neměl vejvar z každýho prodanýho litru nafty a benzínu a za ty prachy nerozšířil na skoromonopol na adBlue = nebyli bysme předPOSLEDNí v Evropě s dobíjecíma stanicema + by se možná míň šířily dezinformace který opakuješ
Mino 1
Otazkou je, kolko zakaznikov by si tu ta V6 nasla a ci by nakoniec aj tak neuprednostnili nemecku premiu a predaje by aj tak neboli buhvico...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je bohužel správná otázka = pes který štěká nekouše. I německá prémie se prodává hlavně s R4 doteď hodně v naftě

Ostatně V6 benzín tu na evropském trhu nabízelo jen za dobu co já pamatuju hodně automobilek = vždy to dopadlo stejně
webpaja
XE nebo Giulia taky nemají nijak slavné prodeje a jsou. Je to škoda, tohle je jeden z mála Lesů, který bych byl ochoten zvážit.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Vzhledem k tomu, že evropský trh rovnou odstřelili, než by pro něj vyráběli hybridní nesmysl, to moc pozitivní zpráva není.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
hybridní nesmysl? Ty nežiješ moc v realitě co? Nebo ses zapomněl někde před 20ti lety a od tý doby neaktualizoval = co se na PLANETĚ děje? https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?… lepší poměr auta výkonu spotřeby emisí = se jen těžko hledá. A jezdí na benzín nemusíš tomu po celou dobu provozu dotovat palivo

Nabídka Lexu je v Evropě omezená = ale to bohužel zdaleka nejen Lexusu. Evropani štěkají ale víc válce NEkupují = dokonce ani od domácích prémiových značek = i tam už dominuje R4

Lexus si u nás můžeš koupit i s V8 = a narozdíl od spořící na masovou výrobu zaměřený D3 bude mít brzy v nabídce i další V8 https😐/lexusenthusiast.com/…ngine-in-action/
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
jéééé ty jsi krásný wůl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ty jsi placen Evropskou komisí ? :-! :-! :-! :-! :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Těžko říct co s tim co sem napsal má v tvý kebuli společný EK? To bys uměl dát dohromady? :-!

Hele už tvoje kebule KONEČNĚ pobrala, že nafta za tržní cenu = diesel nejen že neni Win ale v osobních autech téměř NEEXISTUJE? :😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ano, ve sportovním sedanu očekávám šestiválec, ne hybridní nesmysl. Že se v Evropě víceválce nekupují, je fakt překvapení, když je nabízejí tři auta ve třídě a připlatíš si za ně až půl mega kvůli ekoteroristickým flotilovým limitům.

Ale ty jsi asi přesvědčený, že v celém zbytku světa nechápou, jak jsou hybridy super pro každého, a Lexus právě spáchal seppuku, když jim žádný nenabídl. Už aby jim taky nějaká dobrá duše elektrifikaci nakázala, aby se jim jezdilo lépe.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No tak si ho KUP neni to celej život problém = no za komunistů.. :😉

Dáváš si to do (zjevně ÚMYSLNĚ) do špatnejch souvislostí = NEJDŘÍV tu neni zájem a neni co já pamatuju a až PAK tu automobilka nenabízí = platí od manstreamovejch automobilek teď třeba po ten Lex. KDYBY zákaznící kupovali = neni problém ho okamžitě nabízet, ale prostě NEchtějí = kdo chce pro toho sou opět NO PROBLEM individuální dovozy https😐/www.tipcars.com/…-v6-3834380.html

Takže jediná otázka je PROČ = furt brblat a brblat, když TAKOVÁ nabídka variant pohonů od 3 válců po 12 a paliv = ještě nikdy nebyla

No svět už spíš desetiletí před tebou = chápe jak a proč je hybrid super = z principu nižší spotřeba, nižší těžště, lepší rozložení hmotnosti mezi nápravy a spolehlivost

Žebříček spolehlivosti aut dle paliva

1. hybrid benzín
2. elektřina
3. benzín
4. nafta

Opakováním BLBOSTI o ekoteroristech když si můžeš no problem objednat eště dneska V12, V8, V/B/R6 = je PLÁCÁNÍ. Co nejdřív myslet a realitu a až PAK se hádat..?

Lex spíš jen končí s MINULOU GENERACÍ https😐/www.sae.org/…ermal-efficiency motorů v Camry a RAVce už je na nový platformě nová generace motorů = to je celý. Opět ZNÁT číst a až PAK vynášet soudy = NEVYMÝŠLET si
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
"Opakováním BLBOSTI o ekoteroristech když si můžeš no problem objednat eště dneska V12, V8, V/B/R6 = je PLÁCÁNÍ. Co nejdřív myslet a realitu a až PAK se hádat..?"

"No problem" si zatím můžeš akorát zajistit ten dovoz s 200k přirážkou, jinak už je pro běžného smrtelníka benzínové V/R6 téměř sci-fi. Obdobně začíná být problém sehnat SUV s AWD v rozumné konfiguraci. A to ta sranda se snižováním flotilových emisí teprve začíná.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
OPĚT si to dáváš do chybnejch souvislostí = běžnej smrtelník části Evropy kterou ekonomicky nezdecimovali komunisti = na to samozřejmě má. Dokonce můj strýc v bývalém NDR si v pokročilém důchodu teď koupil končícího Golfa. Bohužel východ Evropy přes bilionový dotace přes obří nárůst příjmů aktuálně skoro 11tinásobek od tý doby co nám komunisti už nevládnou jako KSČ ale jako členové jinejch stran třeba teď ANO, od doby kdy komunisti hned po revoluci privatizovali pro SEBE asi 1/3 firem = i tady dost lidí na ten šestiválec furt má. Ale samozřejmě neni tu dodnes průměrnej příjem jako třeba v dřív společnym státě v Rakousku. A už vůbec ne majetek. A eště dlooouho nebude

Ale to je jen jedna snad i MENŠÍ část problému = prostě 6tiválce většinově nahradily R4. A ty maj už TAKOVEJ výkon = že víc skoro nikdo nepotřebuje = rsp. když se podíváš na průměrný výkon aut v BOHATÉM německu s neomezenou rychlostí = i tam stačí s nadsázkou už JEN R3 a ti náročnější R4 :😉

Další věc je inflace a díky ANO tu patří k vůbec nejvyšším https😐/www.novinky.cz/…ke-unii-40324783 i když tenhle měsíc ANO trumflo Právo a spravedlnost https😐/ct24.ceskatelevize.cz/…cu-podle-jourove :😉 aktuálně https😐/www.novinky.cz/…-polsko-40327917

NENÍ PROBLÉM sehnat AWD SUV = to je fakt BLBOST = jde jen o ceny a ty rostou a víme i proč a že rostou obecně a sakra rychle sem myslel že ví KAŽDEJ https😐/www.reflex.cz/…ni-nekupuji.html

U aut to zřejmě proběhne že teď nastane chvíli doba zajímavých nákupu = od krachujících dealerů výprodej aut uskladněných na letištích apod. ale pak časem až si situace sedne přijde zdražení možná i větší než se tu a tam někde objeví prognóza. A nemá NEMÁ to nic společnýho s emisema nebo EU 😄

Furt to opakuju = to že zrovna automobilky z jinejch kontinentů nemaj problém a evropský jo = to neni zrovna tajemství. Ostatně tenhle končící IS 2.5 164kW což je auto velikostí (střední třída) a výkonem (223 koní) ani objemem DRTIVÁ VĚTŠINA lidí co tu plácá kritiky NIKDY mít nebude = viz dokonce tady v diskuzi odkaz na průměrný výkony aut vedle v BOHATÉ zemi navíc jediný s neomezenou rychlostí

Emise se snižujou a snažíme se s nima bojovat = dáávno než ses narodil. V Evropě teda pozdějš až od roku 1970

Navrhoval bys to najednou zastavit? Protože VW hrubě zaostal a desetiletí prostě tímhle směrem neinvestoval? Což se teď snaží dohnat zkratkou https😐/auto.ihned.cz/…h-60-miliard-eur ? A jak to vypadá zatím mu to moc nejde https😐/auto.ihned.cz/…-10-tisic-ajtaku

Jaký SUV sháníš a co je pro TEBE rozumná konfigurace? Já se docela těžím na tohle https://www.autokaleidoskop.cz/…Plug-in-Hybrid-/ docela by mě potěšilo kdyby do ní kolega šel = 306 koní AWD 29 g/km
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
"A nemá NEMÁ to nic společnýho s emisema nebo EU."

To zkrátka není pravda, s emisemi dnes v evropském automotive souvisí všechno. A nemluvil jsem o výkonu, ten by Lexus dostal stejně dobře i z dvoulitru s reprákem. Ale není k tomu důvod. Teorie o komunismu dost kulhá, když se podíváme do civilizovaných krajin mimo evropský kontinent.

Koncernovou strategii tu obhajovat nebudu, Diess by měl okamžitě letět. Souhlasím s tím, že měl mnohem více investovat do hybridních technologií.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Proč dneska? Evropa začala s emisema pravda maličko pozdějš = až v roce 1970

Zdražení aut který zřejmě přijde = nemá NIC SPOLEČNÝHO s emisema = zdražení VŠEHO je daný úplně jinejma faktorama a že zdražuje VŠECHNO VÍŠ určitě i ty. U drahý věci jako je auto je propad kurzu o několik korun = prostě síla a hravě znamená +100.000 kč
Nejprodávanější auto světa Corolla sedan má emise 77 g CO2/km = už teď

No Diess fakt působí prapodivně https😐/www2.autoforum.cz/…aseni-informaci/
Ale jaký budou emise ví automobilky desetiletí dopředu = neinvestování do nových technologií se stalo už za Winterkorna

Praxe o komunismu = bohužel naprosto SEDÍ. Nevim co s tim má má společnýho třeba Afrika nebo co máš na mysli. My a Rakousko = před 2. světovou nastejno po ní my dokonce v mírnym plusu = jak v roce 1989 ví každej. Náš státní rozpočet byl asi 1/10 rakouskýho = rozdíl v příjmech tak nějak podobně. Prostě PROPAD naprosto gigantických rozměrů. Navíc nejde jen o platy důchody a majetek lidí ale taky obří zaostání v infrastruktuře a výbavě všeho od domácností po továrny. Za to obří zaostání = může ten kdo celou dobu absolutisticky vlád = to fakt neni složitý. Ostatně SAMI KOMUNISTI si to už v průběhu 80. let uvědomovali = proto ty přestavby a proto to narozdíl od dřívějších časů kdy nepokoje pokosili armádou řádění Koněva v Maďarsku už dneska neni tajemství ´68 u nás byl proti tomu procházka růžovým sadem = protože komunisti sami věděli že sou ekonomicky v háji PROTO to přece pustili!

Je to stejný jako současnej propad kurzu koruny = nemůže za to moje babička = ale ten kdo poslední dekádu od dob kdy sme měli předjednanej fixní kurz k přechodu na euro za 23 korun vládne. ANO tak je to jednoduchý

Za obří ekonomickej propad kdy sme na tom byli zhruba se stejně velkym Rakouskem zhruba stejně = může ten kdo to tu od tý doby do konce roku 1989 spravoval. Takhle je to jednoduchý
Avatar - kosmonaut
kosmonaut
Tak tohle je špička! První predátoří Lexus, kde mne predátor nejenže nevadí, ale sakra líbí. Že ale proběhlo modelů a faceliftů, než to trefili. Navíc když si představíš, jak odporně vypadal ten samý IS před tímto faceliftem, to je až neuvěřitelné. Stejně tak zadek se zbavil rozteklých podivností, no a pro Lexí hi-fi style interiér jsem měl slabost vždy. Nečekaná pecka a subjektivně nový vizuální šampion třídy.
GeekStar
Tuhle logiku Lexe nechápu, prémiový produkt sem vozit přestane, přebastlenou Toyotu určenou pro US důchodce naopak začne... Proč?
cudzinec11
Čo nechápeš?😁

ES ponuka omnoho viac - miesta, ticha, pohodlia, luxusu. A je vyrazne lacnejsi od nemeckej trojky. A neurazi ani jazdnym prejavom, ani spotrebou. A dobre sa predava. Vlastne je to take lacnejsie a spolahlivejsie audi...😁

IS v EU nikdy nemal sancu na extra predaje, lebo je to sedan, nema diesel a zadny pohon vacsine skor vadi - chcelo by aspon elektricke to 4x4.

Lexus ma kusoviek dost s ich kupe modelmi, as bude opat aj cabrio, tak na IS v Eu kasle...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
s jagom XE jasni krali segmentu... otazne este je ake motory dostene v europe ... ale snad aspon jeden ten 6valec pride aj k nam :yes:
Mino 1
IS uz u nas nedostane nic, lebo nebude vobec.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nesranduj.... alebo teda lepsie povedane nestras 😒
Mino 1
Ved je to v clanku. Co si cital len nadpis?
Avatar - N6600
N6600
Mel jsem vcera pravdu. Tech novinek je vic, ktere v clanku ani nezazneli. Na druhou stranu, kdyz se sem to auto nepodiva, asi neni nutne. Ale tak trochu bych to cekal...
Pro ty, ktere to zajima😒br /> - Zlepsena tuhost karoserie
- Znacne znizena hmotnost
- Adaptive Variable Suspension (AVS)
- Novy interier, farby
- Podpora Apple, Google a Amazonu
- Lexus Safety System+, generace 2.5 s novymi asistenty.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nepodívá, protože EK/EU/EP a marxisti kteří všechno ovládli.
A to co zmiňuješ mi trochu spíš připadá jako opožděné dohánění konkurence.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nemoh bys i přestat opakovat ty hoaxový DEBILITY? Marxisti a komunisti sice furt řádí a škodí, a maj bohužel díky demokracii i zastoupení v Evropě ale to je tak všechno https😐/www.evropske-volby.eu/vysledky-voleb KSČ je ve frakci GUE/NGL maj 5 a půl procenta. To je pro nás co je nemusí http😐/www.90000000.cz/ furt hodně, ale dost velkej rozdíl od MUSÍM vládnout jen JÁ JÁ JÁ a všichni MĚ MUSÍ poslouchat

Už ti došla realita že nafta si bez dotace proti benzínu neškrtne?

Už ti došla realita že ty řveš proti nižším emisím, ale ty auta který ti vadí že nejsou postaru NEJSOU evropský ale japonský, jihokorejský, americký dokonce i čínský? Jen ta Evropa trochu ZAOSTALA 😉
Avatar - N6600
N6600
Tak je to jen facelift, ne nova generace. Takze v podstate ano, dohani.