Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW 220d Gran Coupé – Stačí to na prémii?

BMW řady 2 Gran Coupé je nejnovějším přírůstkem do rodiny bavoráků s pohonem předních kol. A chce z nich být i tím nejstylovějším.
Zpět na článek
17. 6. 2020 14:33
18. 6. 2020 07:12
18. 6. 2020 09:50
18. 6. 2020 10:36
17. 6. 2020 15:09
17. 6. 2020 16:51
17. 6. 2020 15:20
17. 6. 2020 16:41
17. 6. 2020 16:55
17. 6. 2020 17:30
17. 6. 2020 18:12
18. 6. 2020 06:54
17. 6. 2020 19:49
18. 6. 2020 03:44
18. 6. 2020 20:52
19. 6. 2020 09:25
18. 6. 2020 06:54
18. 6. 2020 15:17
18. 6. 2020 16:04
17. 6. 2020 17:55
17. 6. 2020 18:14
17. 6. 2020 18:23
17. 6. 2020 18:39
17. 6. 2020 19:44
18. 6. 2020 06:58
18. 6. 2020 08:40
18. 6. 2020 09:44
18. 6. 2020 00:54
17. 6. 2020 19:50
18. 6. 2020 09:06
18. 6. 2020 10:12
18. 6. 2020 13:48
19. 6. 2020 08:34
Avatar - wakantanka
17. 6. 2020 14:28
2er grand coupé
No neviem, mne sa to auto proste nepáči. A pritom vôbec nejde o ľadviny, skôr mi nesedí ten bočný profil. Istú chvíľu som mal pocit, že pozerám na nejaký Hyundai pre ameriku. Vyberať v tejto triede, beriem CLA.
Rozbalit vlákno
24
17. 6. 2020 14:30
Re: 2er grand coupé
Naprostý souhlas.
Avatar - Ozzman
17. 6. 2020 14:34
Re: 2er grand coupé
Viděl jsem včera stejný kousek ve stejné barvě a vypadá dobře, tedy alespoň dle mne. Myslím, že ideově navazuje na to, čím bývala 3er.. tedy pro tu většinu pozérů, co si to auto koupí - má Punc BMW, je to 4dv coupé, pro ty, co nemají na plnohodnotnou trojku, ale chtějí zapůsobit...... no a, že to nemá RWD ? A že z je z testů patrné, že ho smázne podvozkem i Oktávka, stejně jako CLA ? :D To neva....

Mne se tyto Csegmentové 4dv Coupé líbí, sice nevím, k čemu bych ho chtěl, ale nemít rodinu a z nějakého důvodu nechtít hatchback, asi by mi to nevadilo.... byť možná radši MB CLA či A3sedan.
17. 6. 2020 14:35
Re: 2er grand coupé
S 3er vždy dávala nějaká ta póza smysl, tady ho nevidím. Ne-e ;-)
Avatar - Ozzman
17. 6. 2020 14:38
Re: 2er grand coupé
Ale 3er není póza, ta si vybudovala auru sportovnosti a dodnes ji snad má, tohle je auto, s kterým přijedeš balit naivní dvacítky někam do kempu, protože to nikdo z nich nepozná, je to levnější verze, lowend, co vypadá, ale na autosrazu se ti vysmějou... byť vypadá docela dobře :)
Avatar - Emel
17. 6. 2020 15:12
Re: 2er grand coupé
To se nevylučuje. Spousta manažerů v hospodě trousí, že vzali BMW proto, že ten podvozek na limitu se nedá s Mercedesem srovnat... reálně se tomu limitu ale nikdy nepřiblížili.
Avatar - Ozzman
17. 6. 2020 15:18
Re: 2er grand coupé
Tak až to uslyšíš od majitele 2er, tak si na mne vzpomeň, vesměs to bude stejné :D S tím limitem to věřím tak maximálně Pájovi :-[] :-[]
Avatar - Emel
17. 6. 2020 15:20
Re: 2er grand coupé
No jenže chlapi ho hned utřou, že dvojka už žádný pořádný BMW není, protože to je předokolka a vlastně taková Oktávka. S tříválcem ;-)
Avatar - Ozzman
17. 6. 2020 15:21
Re: 2er grand coupé
:-[] :yes: Chlapi jo, ale holky na Mácháči nebo na Slapech to nepoznaj :D

A navíc, Oktávka tu dostala za podvozek pochvalu, na rozdíl od 2er :D
Avatar - iudex
17. 6. 2020 16:34
Re: 2er grand coupé
3er ale nie je póza, tam máš aj pridanú hodnotu techniky: RWD, R6, motory pozdĺžne, špičkové ZF... V 2GC je len ten image prémie, inak čisto mainstream.
Tým ale to auto ako také neodsudzujem, komu sa páči a nevyžaduje technickú nadstavbu, nech má, naživo to pôsobí krajšie ako na fotkách, interiér je na úrovni, v nejakej M235i to má aj výkon aj dynamiku, jazdiť horšie ako mainstreamové hotheče nebude, v zásade by som sa neurazil. Len asi by som potom pozrel na 330i a usúdil, že má zmysel si trochu priplatiť.
18. 6. 2020 04:17
Re: Re: 2er grand coupé
Neviem ci pozeras trottle house, akurat je tam m235 vs cla amg 35 vs s3 a vysledok ako pises, radsej ist do 3ky, ceny/kanadske cla amg 35 su take, ze sa oplati brat cecko a kto nechce sedan zobrat golf r namiesto s3
Avatar - Dinar
17. 6. 2020 15:31
Re: 2er grand coupé
Oktávka ho určitě nesmázne, stejně jako cla, aspoň podle D testů, ale že je to šméčko, opět stejně jako cla, to je jisté. Těch stopade o kolik bude reálně dražší 320d se vyplatí každému, kdo má alespoň nějaký vztah k řízení auta, ovšem prodeje 2er ukáží, že takových lidí moc není, o tom, stejně jako ve vztahu cla vs c-klasse, nepochybuju. ;-)
Avatar - Ozzman
17. 6. 2020 15:32
Re: 2er grand coupé
A o tom mluvím ;) S Oktávkou je to narážka na zdejší testy..
17. 6. 2020 17:20
Re: 2er grand coupé
Profil bych ještě přežil, já mám největší problém se zadní částí, divný světla + ta linka mezi nima, tvar víka kufru, celkově to na mě působí strašně přeplácaně, možná úlitba východním trhům ? Kdoví. Možná si teď naběhnu na vidle, ale docela by mě zajímal srovnávací test BMW 2 GC s Mazdou 3 sedan. S mazdou jsem jezdil, za mě je hezčí, má super interiér, bude levnější, přitom ve výbavě jí nic chybět nebude, ...
Avatar - Dzakobo
17. 6. 2020 20:35
Re: 2er grand coupé
Jaké motory Mazda nabízí? Diesel končí nebo už skončil, potom je možnost 2.0 atmo zdechliny nebo 2.0 kompresorový pokus, který jede hůř a žere víc než 1.5TSI. :no:
Chybou téhle 2er je, že nemá karoserii liftback. Pokud by to byl lift., motor bych vybral zážehový 2.0T - asi 20i nebo 30i, záleží, co bude v nabídce, nejsem naftomil. Tím by se mj. snížila nedotáčivost.
Tohle má v zimě aspoň nějakou trakci, kdo jde pro 3er, prakticky nutností je Xdrive - opět se cenové nůžky rozevírají.
Na blbosti typu cit v řízení a vyvážení 50/50 kašlu. :D Chtěl bych krátký ("levný") prémiový liftback s předním pohonem. Prostě takovou lepší Octávku....
Tahle modrá metla 2er sluší fantasticky. :yes:
Čau (mínusáci) :D :D
Avatar - iudex
18. 6. 2020 10:28
Re: 2er grand coupé
Budem trochu oponovať. Ma3 má dvojlitre 90 a 110 kW a SkyX so 134 kW. 2GC má aktuálne len 1,5T v 18i a 2,0T v topmodeli M235i, ktorý nechceš (píšeš o lacnom aute), teda zostáva len ten trojvalec.
Na predokolkovej 2er s trojvalcom nevidím zhola nič prémiové okrem znaku na kapote. Ak hľadáš prémiovú kvalitu materiálov a interiéru, to spĺňa aj Ma3 s prehľadom a vyrovná sa interiéru BMW (v tomto je Mazda špička v mainstreame). 3ka je síce priestorovo skromná, ale tu práve nízke "štvordverové kupé" neponúka viac, tie tvary uberajú vnútorný priestor vzadu. No a jazdné vlastnosti budú zrejme dosť podobné, ono ani nie je moc dôvod, aby BMW s predným pohonom a motorom vpredu naprieč jazdilo výrazne inak ako Mazda s rovnakou technikou (ktorá je opäť patrí podvozkovo špičku v mainstreame).
Je mi jasné, že turbo so 140k dorovná atmosféru so 150k, ale opäť žiadna prevaha a SkyX by predsalen malo byť dynamickejšie, ako 18i.
Takže to zostáva výhradne na tom image značky. Ale aj to v reále stačí (pre mnohých je to to najhlavnejšie, čo hľadajú).
Inak súhlasím s Tebou, že 2GC by bolo lepšie ako liftback. Onao ten zadok je aj tak dosť obtlstlý, že ako lift už vyzerá, tak to mohli priznať a dať praktickejšiu karosériu. Takto ako nepraktický sedan nemá ani argument navyše oproti 3er (či CLA a spol.).
Avatar - wikinko
18. 6. 2020 10:53
Re: 2er grand coupé
neviem ci si videl garaztv test kde sulko porovnaval 2.0 122k so SKY X. dynamika oboch bola uplne zhodna, co znamena dost tragicka. 18i je oproti tymto mazdam svizna motorizacia.
Avatar - iudex
18. 6. 2020 12:48
Re: 2er grand coupé
Videl, ostatne je SkyX považujem za neveľmi šťastný krok a bral by som v 3ke ten 150k dvojliter: podobná dynamika ako SkyX, ale lacnejší.
18i bude zrejme v praxi živšia, predsalen je to turbo, tam je to skôr o mojom psychologickom probléme s trojvalcom, notabene za tú cenu.
Avatar - Dzakobo
18. 6. 2020 11:41
Re: 2er grand coupé
Asi jsi přehlédl, že nyní bych si motor nevybral, ale je otázkou max. pár měsíců a BMW doplní nabídku o 20i, možná i o 30i. Asi bych sáhl po 20i a trochu ji výkonově "zoptimalizoval". :-)
Jak už jsem psal, jízdní vlastnosti mě až tak nezajímají (jakožto typického (by)kupce této 2er), snad jen, aby to obstálo v losím testu.
Mazda v Evropě nabízí zřejmě jen 1 dobrý motor - v Miatě 2.0 se 184 koňmi, který jede (poměrně i odspodu - oproti BRZu) a moc nepapá.
Na zámořských trzích ještě 2.5T, víc mě nenapadá. Uvidíme, zda se vytasí s řadovými šestkami...
18. 6. 2020 11:57
Re: 2er grand coupé
Pokud vůbec přijde řadová šestka, tak do nové 6, hodně bych se divil, kdyby ji nasadili do kompaktu, ale bylo by to hezký, ne že ne. Se skyactive X jsem zatím nejel, 2,0 není trhač asfaltu ale za tragédii bych to neoznačil, na moje ježdění by mi to stačilo, brzda provozu zrovna nejsem no ale jelikož v civilu jezdím s 1,6 v naftě, tak mi stačí ke štěstí málo :-) Přímo srovnat s BMW to neumím, poslední, které jsem jezdil byla X4 předloni na nějaké novinářské akci a 3 er ješě minulé generace, ty báva mi nějak unikají ...
Avatar - Dzakobo
18. 6. 2020 12:47
Re: 2er grand coupé
Malý diesely nejsou zrovna nějaká slast, ale taky záleží, v jakém jsou voze. Takový Sup 1.6TDI - no, raději knihu...
Ale byl jsem svežen v P308 1.5HDI 130k 6man a na 2 a 3 Peugeot tahal velmi překvapivě nadmíru dobře... Ještě že byly obuté, myslím, 225 mm pneu... :D
18. 6. 2020 13:11
Re: 2er grand coupé
viz MACZ, Focus Mk II 1,6 TDCI
Avatar - iudex
18. 6. 2020 12:54
Re: 2er grand coupé
jj, 20i sa javí ako optimum do takéhoto auta. 20i som jazdil v X1 a na také to domáce jazdenie to stačí aj v SUV, takže v malom sedane to bude ešte lepšie. A v prípade deficitu by nejaký Recechip a spol. pomohol: https://www.racechip.eu/shop/bmw/2-series-gran-coupe-f44-from-2019/218i-1499ccm-140hp-103kw-220nm.html
17. 6. 2020 14:33
bude dobre
Prodavat se bude, my ho kupovat ale nebudem
Rozbalit vlákno
0
17. 6. 2020 14:34
Přestože nebo právě pro to...
...že jsem BMW positive, tak 2GC bych sundal klidně ještě hvězdu. Tahání za volant má ve zvyku nejen 1er/2er, ale i Mini a to až nepříjemným způsobem. Nenašel jsem kousek citu v řízení, podvozek je příjemně komfortní, ale interakce veškerá žádná. Ani ochota zatáčet není pak jiná než u jakéhokoliv mainstreamu.
A, CLA jsou lépe odladěné předokolky a u 2GC nevidím žádnou prémiovou nadstavbu vyjma interiéru, resp. infotainmentu.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Ozzman
17. 6. 2020 14:36
Re: Přestože nebo právě pro to...
Tohle je BMW pro ty, kteří chtějí ten znáček na kapotě, ty nejsi cílovka :D
Avatar - lamal
17. 6. 2020 17:07
Re: Přestože nebo právě pro to...
len preto si nezasluzi pozitivne hodnotenia...
17. 6. 2020 20:41
Re: Přestože nebo právě pro to...
Kupil by som ho frajerke ak by som ju mal.
Avatar - white label
18. 6. 2020 01:35
Re: Přestože nebo právě pro to...
Aj by si ju mal, keby si ju priateľsky nezožral... ;-)
Avatar - Ozzman
18. 6. 2020 06:41
Re: Přestože nebo právě pro to...
Spíš frajerovi, neznám moc frajerek, které by lákal sedan :D
Avatar - Emel
17. 6. 2020 14:53
Re: Přestože nebo právě pro to...
Tak snad i sladění převodovky s motorem třeba... něco se asi najde. Ale souhlas že to nestačí.
Avatar - Ozzman
17. 6. 2020 14:55
Re: Přestože nebo právě pro to...
Prodávat se bude....

I s tímhle http://www.sauto.cz/…/rada-2/18654374?… uděláš větší dojem, než s nadupanou Oktávkou, Mondeem, Insignií, Passatem :) A o to jde... je to dobře cílené auto :)
Avatar - fOE
17. 6. 2020 15:07
Re: Přestože nebo právě pro to...
V CR si nejsem jist, v CR mam dojem ze na kazdeho na koho udela dojem jakekoliv (i podobne lowcostove) premiovka, treba i s dvema kily na hrbe, se najde tucet dalsich, kterym nemuzes sahnout na nejlepsi auto na svete, na oktavku. Obcas, jen obcas, ale CR mi v tomhle prijde jako jinej svet. :-)
Avatar - Ozzman
17. 6. 2020 15:14
Re: Přestože nebo právě pro to...
Dobře :D Tak Oktávku mažu, ale na ty ostatní to tak bude působit... pro mne je tohle prostě auto pro nějakého +/- třicátníka, single, s lepším příjmem, kterému je uplně jedno, že to auto nemá klasickou BMW koncepci, ale bude vypadat Cool, až s tím přijede před vesinckou diskotéku, nebo v létě někam do kempu. Pro holky bude klasicka 1er či X1.

Na druhou stranu, neurazil bych se v tom jezdit :D.
Avatar - xxc
17. 6. 2020 15:17
Re: Přestože nebo právě pro to...
Keď som minule spomínal ťahanie za volant, tak nikto nereagoval. Ale fakt môžem potvrdiť, že to až vyhadzuje volant z ruky :-) Naopak, ochotu zatáčať môžem pochváliť, aspoň v porovnaní s bežnými autami.
17. 6. 2020 15:22
Re: Přestože nebo právě pro to...
MB A zatáčí možná ještě lépe a bez tahání.
Avatar - Dinar
17. 6. 2020 15:34
Re: Přestože nebo právě pro to...
Mám jen srovnání akt 1er vs cla, což by mělo být vztažitelné i na 2er vs cla, a pro mně tedy cla určitě jízdně lepší není. ;-)
17. 6. 2020 15:48
Re: Přestože nebo právě pro to...
Já zase jen A vs 2GC. Ano, je tam hmota navíc, ale A krásně zatočí a netahá za pracky. 2GC mi přišlo jako běžný FWD a navíc utahaný. :'-(
Avatar - Dinar
17. 6. 2020 16:06
Re: Přestože nebo právě pro to...
Jel jsem tu 118i jednapětku vs cla 200 což je silnější varianta toho motoru, co mají tady v testu. https://www.google.com/…st-16781717.html
A dojmy mám stejné jako AB, bavor je jízdně živější, řidičtější. Ale jestli verze s dýzlem tahá za volant, nevím, ani tu cla jsem s dýzlem nejel.
18. 6. 2020 03:40
Re: Přestože nebo právě pro to...
Naprosto nečekaně a celkem hodně. Stejně jako benzínový Mini s dvoulitrem.
Avatar - 3_diamanty
17. 6. 2020 14:37
ziadna slava
za 1,3 mega su uz skutocne skvosty ako XE, IS, A4, mazda 6 v topke a pod... a nie takato prekabatena elantra :'-( ... pripadne nejake SUVecko .. za 1,3 mega je uz skoro touareg ...

boze ved za 1,3 mega je uz aj klasika 3ka bawo zadokolka a nie toto cudo ... kto je vlastne cielovka tohto ak zvazime ze bawo tu ma prave a nadalej aj klasicku 3ku .. to si ozaj niekto za dane prachy kupi od bmw radsej toto ako klasicku 3ku? mat tie moznosti tak uz predsa normalnu 3ku...
Rozbalit vlákno
29
17. 6. 2020 14:56
Re: ziadna slava
Řekl bych, že tohle je typicky ženské auto.
Avatar - 3_diamanty
17. 6. 2020 14:57
Re: ziadna slava
ale ved aj zena podla mna radsej zoberie 3ku ako toto... nie je dovod uprednostnit tento model pred 3kou bez ohladu na pohlavie ...

ved 3ka je proste paradne posadena.. toto vedla nej uz ale vyzera jak nas.rata zehlicka s megachladicom .. snazi sa to robit bu bu bu ale aj civic si toto auto poda na okrske vsadim sa
17. 6. 2020 15:15
Re: ziadna slava
Nevezme, vím to nejen z domu. ;-) Trojka už se zdá moc, radši fwd než awd, atd.
Avatar - wakantanka
17. 6. 2020 19:12
Re: Re: ziadna slava
Žena väčšinou nerieši ani motor, ani to ktoré kolesá sú poháňané. Ženy majú iné priority, napríklad farba, výhľad, veľkosť a tak podobne. Samozrejme česť výnimkám.
Avatar - Ozzman
17. 6. 2020 14:59
Re: ziadna slava
Tak tady bych si i vsadil, že tohle bude nejvíce přitahovat lépe situované kluky a pány v rozmezí 25-40 let :) Ale né tak dobře situované, aby měli na něco dražšího.
Avatar - 3_diamanty
17. 6. 2020 15:06
Re: ziadna slava
lepe situovany kluk co ma mega na ucte preco by uz nemohol uz pokukovat po normalnej trojke miesto tejto napodobeniny ... nedava to proste zmysel taketo nieco... a to nehovoriac o tom ze ked uz ten melon zakaznik ma tak aj tak uz povacsinou pojde do SUV ... takze za mna bud klasicka 3ka alebo nejake SUVecko za tie prachy ale toto fakt nejak nevidim kvoli comu a komu tento model bmw vlastne vyvijalo .... v nejaky velky uspech tohto modelu fakt neverim lebo bude zozraty jak X1tkou a X2kou tak aj klasickou 3kou ci klasickou 1tkou
Avatar - Ozzman
17. 6. 2020 15:17
Re: ziadna slava
Protože tohle bude pořád levnější, stačí to. Trojka začíná +/- o 200 tisíc výše, takže buď sociální 3er, nebo toto v Mpaketu, co zapůsobí líp ? Navíc nemusí kupovat za 1M, stačí jim 700-800. To neznamená, že se každý za ty peníze rozhodne pro co největší auto..
17. 6. 2020 15:35
Re: ziadna slava
Tohle vlákno je úplně mimo mísu. Nečekaně :D Já jsem takový "mladý kluk" a když chci něco ostřejšího tak ty varianty jsou m235i nebo m340i s ceníkovým rozdílem 0.5M. Děkuju topperovi za radu, že si mám připlatit pár drobnejch abych neměl jen tuhle blbou napodobeninu :yes: :-[] :-[]
Avatar - fOE
18. 6. 2020 07:12
Re: ziadna slava
Skoda ze uz / jeste neni v nabidce RS3 sedan. Kdyz vidim nad cim uvazujes byl by to za ten 1,5mil zlaty stred cenove, s technickou nadstavbou hodnou premie a vzato ciste vykonove pak z porovnavanych uplny vrchol.
Kdyz k tomu pridam svuj subjektivni nazor, ze A3 sedan je ze vsech techto sedano / pseudo-coupe nizsi stredni dalece, dalece nejhezci, i jako BMW-positive bych sel k ctyrem krouzkum.

Nenajde se jeste nekde nejaka skladovka? :-)
18. 6. 2020 09:07
Re: ziadna slava
Když jsem zde četl nedávný test TT RS, přesně na A3 RS sedan jsem si vzpomněl a povzdechl si, že už není :'-( Na Audi moc nejsem, ale A3 RS byla top.
19. 6. 2020 13:02
Re: ziadna slava
Zajímavé, škoda že to neprodávají ofic. u nás...
Avatar - white label
19. 6. 2020 19:25
Re: ziadna slava
Ale jo, když je to v Německu, tak to můžeš mít i u nás. Tady jsou hlavně pomalejší s tím webem.
Avatar - white label
18. 6. 2020 10:54
Re: ziadna slava
Na německých stránkách Audi je RS3 sedan aktuálně i v konfigurátoru.
https://www.audi.de/…sine/pakete.html
17. 6. 2020 15:21
Re: ziadna slava
Přečti si co sem, na server o autech někteří píší. Ta základna 2GC nemusí být vůbec tak úzká.
17. 6. 2020 15:21
Re: ziadna slava
Záleží na druhu, vidíš i tady na diskuzích, jak se priority mění.
Avatar - Ozzman
17. 6. 2020 15:23
Re: ziadna slava
No, tak pro někoho je ideál FWD BMW, někdo má vlhké sny o nejhorším SUV na trhu... :D Máš pravdu, radši to nebudu rozmazávat :D
17. 6. 2020 15:51
Re: ziadna slava
Já mám ve svým věku taky vlhký sny, ale ani tahle předkola, ani divný pologazík v nich naštěstí není :-[]
Avatar - Ozzman
18. 6. 2020 06:44
Re: ziadna slava
Já ve svém vlhkém snu předokolku mám, ale já jsem jinej, mne to do prémie netáhne :D a z Mitsubishi by mne lákalo na svezení snad akorát Colt CZT :D
Avatar - fOE
18. 6. 2020 09:50
Re: ziadna slava
Ozzman + vlhky sen (takze nejaky ten vrchol) + predokolka?
Takze focus ST rikas... ? :D
Avatar - Ozzman
18. 6. 2020 10:06
Re: ziadna slava
Ten by se mi samozřejmě taky líbil, či nějaká FieSTa, ale pro mne je vrchol Clio Sport 172-182 (to už bych asi neřešil, který z nich) :D Ideálně v nějaké nenápadné obyč barvě, bez rychlých pruhů a nezničené v původním stavu, jenže za taková auta pořád chtějí šílené peníze, nebo jsou ve stavu vraku :D
Avatar - fOE
18. 6. 2020 10:36
Re: ziadna slava
Dnes zamrzlo peklo. :-O :-)
Avatar - Ozzman
18. 6. 2020 10:39
Re: ziadna slava
Njn.... začalo to nenápadně, když jsme pořídili do města staré Clio a celé to pokazil Lamal, když mi půjčil RS :D
18. 6. 2020 04:25
Re: Re: ziadna slava
Ja som mal to stastie, tyzden som mal v garazi suv of the decade a je to s prehladom najhorsie auto co som soferoval
Avatar - Ozzman
18. 6. 2020 06:43
Re: Re: ziadna slava
A to píšeš o štěstí? :D Já to měl asi na 30 minut a kdyby to stálo třeba 300 v plné výbavě, neřeknu ani popel, pro důchodce dobrý, nebo pro mladou rodinku, která nechce Dacii..
Avatar - fOE
17. 6. 2020 15:09
Re: ziadna slava
Koupi to kazdy kdo 1) chce premii, 2) neresi ze to auto jako auto nefunguje a 3) nedosahne na 3er.
Takovych nebude malo, obavam se.
Avatar - iudex
17. 6. 2020 16:51
Re: ziadna slava
Jasne a výstižne. :yes:
Avatar - xxc
17. 6. 2020 15:20
Re: ziadna slava
Kdeže taká cena, bude to porovnateľné s novou octaviou. Vysoká je len cenníkova cena.
17. 6. 2020 18:58
Re: ziadna slava
Teraz si zasmecoval :yes:
17. 6. 2020 15:31
Negativa a porovnání
Závěru nerozumím, co 2er GC teda dělá špatně? V podstatě jsme se dočetli jen o tom, že to není zadokolka. V článku se píše, že (možná) není o tolik lepší než mainstream aby za to ten příplatek stál. Tady bych si dovolil hodně nesouhlasit. Interiér, odhlučnění, motorizace, převodovky...který mainstream s 2er snese srovnání? A jak teda srovnání s CLA - v čem je rozdíl?

Mně třeba 2er smysl dává, protože nemusíte kupovat největší model k tomu abyste si naplnili určité požadavky. Za cenu Superba máte řekl bych vyšší kvalitu, výbavu, potenciálně motorizace. Kdo nekupuje kvůli litrům v kufru nebo vození dospělých vzadu, prostor nepotřebuje a kompaktnost bude naopak výhodou. Image prémie - která se tady v diskusi řeší - je jen bonus. To že to není technika 3er je věc jiná. Přední pohon bude v hodně verzích vyřešený xdrivem, takže uživatelsky bude ochuzen leda tak purista a pro toho to není...

To že 2er potká stejný osud jako všech entry level produktů - budou to kupovat pozéři kvůli pseudo-image - se určitě dít bude, ale nebude těžiště prodejů.

Za mě je 2er GC možnost, nikoliv nutnost. Vhodně rozšiřuje portfolio a z mého pohledu je to důstojný produkt BMW.

Brzy budu nový povoz řešit a m235i mám v záloze jako levnější alternativu proti m340i. Ano, podivné srovnání, ale ještě se musím rozhodnout o rozpočtu. Rozdíl je to v ceníku 1.3M vs 1.9M a to už stojí za zamyšlení...
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Dinar
17. 6. 2020 15:36
Re: Negativa a porovnání
CLA jízdně lepší není a prodává se díky znáčku velmi dobře, 2er coupe bude to samé. Čtyřkolka je v tomto případě určitě lepší varianta.

Každopádně bych 235i moc jako levnější alternativu k 340i neviděl, ty rozdíly jsou moc velké.
17. 6. 2020 15:50
Re: Negativa a porovnání
Jestli chceš mít radost z auta, pak neváhej a sem R6 a principiální zadokolku. ;-)
Avatar - iudex
17. 6. 2020 16:43
Re: Negativa a porovnání
Ja mu v zásade rozumiem, je to vcelku logická dilema, oba stredne veľké sedany, aktuálne topmodely radu, oba M performance, oba xDrive, 8st automaty, dynamika už 2er viac ako parádna, proste spoločných bodov je tu dosť. Potom sú samozrejme tie rozdiely v technike, predokolková platforma vs RWD (a front- vs rear-biased xdrive) a s tým spojený rozdiel v jazdných vlastnostiach, charakterný R6 vs bezpohlavný R4... a to je vyvážené tým značným rozdielom v cene, ktorá vyjadruje presne ten rozdiel v technike. Či za to každému stojí, je už druhá vec.
17. 6. 2020 17:02
Re: Negativa a porovnání
Přemýšlím nad tím přesně jak popisuješ. Ale jak diskutujeme níže, možná to bude ještě zlatá střední cesta 330i :)
Avatar - fOE
17. 6. 2020 16:34
Re: Negativa a porovnání
Proc vedle m235i stavet hned m340xi? Motorem i cenou by bylo rozumnejsi srovnavat m235i s vhodne nakonfigurovanou 330i, a resit jestli cenovy rozdil dorovnava dospelejsi technika. Nebo jinak: pokud vubec je sance na rozpocet na m340i, pak vubec nechapu uvazovani nad 2er. Kdyz neklapne trilitr, tak holt ctyrvalcova 3er musi byt vedle 235i volba kazdeho komu neni technika uplne ukradena.
Avatar - iudex
17. 6. 2020 16:49
Re: Negativa a porovnání
Presne tak, 40i je už cenovo inde, ale 330i je bližšie a logicky je to porovnateľnejšia motorizácia. Tiež by som volil M340i, ak by som na to mal, ak by ale bol napätejší rozpočet, nehrotil by som to na "všetko alebo nič", ale ten slabší 30i by mohol byť dobrý kompromis. Platforma a jazdné vlastnosti pravého RWD (alebo RWD biased v prípade xdrive) bavoráku a ak niekto uvažuje o dvojlitri v 2er, nemôže mu vadiť ani v 3er.
17. 6. 2020 17:01
Re: Negativa a porovnání
Jo je to taky možnost. Budu brzy porovnávat osobně, z toho co jsem slyšel se mi zdá, že jsem 330i v M paketu podcenil a reálně to může odpovídat mým nárokům. Taky jsem slyšel, že je m340i docela těžkopádná oproti 330i rwd... Takže možná vyhraje kompromis :)
18. 6. 2020 04:34
Re: Re: Negativa a porovnání
Videl som par testov, kde to ukoncili tym, ze za svoje peniaze skor 330 ako 340 ak vyslovene nechces r6
18. 6. 2020 09:15
Re: Re: Negativa a porovnání
Jak jsem 330 katalogově přeskočil, tak jsem nakonec hodně zvědavý na svezení. Jeden BMW "fanatik" mi říkal, že by nevěřil že by to někdy řekl, ale že ta 330 R4 RWD ho snad bavila víc než 340. Trochu jsem mu nevěřil, ale něco na tom asi bude :-O :D Uvidím, mám domluvené porovnání.
Avatar - fOE
18. 6. 2020 07:31
Re: Negativa a porovnání
Ja jeste dodam ze pri pohledu do ceniku by nekdo mohl vzit za rozumny kompromis i 330d. Furt o 400tis levnejsi nez M340i a sice spatne palivo, ale zase spravny pocet valcu.

Ale chapu ze pokud nekdo hleda hlavne sportovni svezeni, pak radit 330d je mimo. Vykony tam sice budou, ale benzin to samozrejme neni.
18. 6. 2020 09:23
Re: Negativa a porovnání
Tohle je taky validní možnost. Chci 3er právě kvůli určitě kompaktnosti / sportovnosti, takže naftu nechci, ale pro 5er tato úvaha platí dvojnásob. Zkoumal jsem 5er v konfigurátoru a přijde mi to jako dobrá alternativa, resp. mezikrok mezi 530i a 540i/d. Kolega aktuální 530d má a jezdí to parádně.
Avatar - _Karel_
17. 6. 2020 17:54
Re: Negativa a porovnání
Můj pohled je, že pokud 20D, pak proč ne i tuhle 2GC, ale při šestiválci resp. tedy špičkových verzích už ten rozdíl mezi 2er a 3er bude znatelnější.
Avatar - Alf1k
17. 6. 2020 16:41
Diskuze
Nechci bejt toxic chlapi, ale spousta chlístů tady padá pod produkty D3 z kategorie low-end. Chápal jsem u Porsche, že se zákazníci a fanoušci (někteří dodnes) čertí, když se řekne Cayenne. Tam si kupovali lidé auta se závodní DNA a najednou SUV. Nicméně značku to údajně zachránilo.
D3 si pomáhá k penězům jinak, začala útočit na mainstream geniálním tahem, kdy lze například za stejné, nebo podobné peníze pořídit např. CLA SB místo Octavie a třeba nějaká průměrně zabezpečená rodina bude mít z auta stejnou, ale spíš větší radost. Za stejné peníze prémie (ano low-end) ale proč nemít lepší infotaiment, materiály atd? Za stejno? Proč není pod každým testem Octavie od prvních minut zmínka jaké je to šméčko, když stojí stejně - stejná technika, koncepce? Jo vlastně, nemá to D3 znáček takže je vše v pořádku, majitelé nejsou pózeři a mladí hovada, ale budem obdivovat interiér Octavie. Přihazuje se tu po statisících za upgrade na 3er a C-classe a ano má to rozhodně smysl ty peníze dát, zájemce o Octavii nebo ten low od D3 na Vás ale bude koukat jak z jara. Sorry musel jsem. Nejsem majitel ani mainstreamu ani mainstream prémie, ale škatulkování nesnáším.
Rozbalit vlákno
21
17. 6. 2020 16:55
Re: Diskuze
Naprostý souhlas, přesně jsi vystihl moje pocity z této diskuze.
Avatar - Dinar
17. 6. 2020 17:30
Re: Diskuze
Rozdíl mezi premií a mainstreamem je, pokud jde o to podstatné, v technice v koncepci uložení hnacího řetězce, motorech atp. Tady je v autě premie technika mainstreamu, tedy je to od bmw šméčko. Na octavii nic šméčkového není, je to mainstream. Ale pokud jsme dospěli do stavu, že premii od mainstreamu dělí ne technika, ale pouze znáček na kapotě, pak má smysl ptát se, proč? Kdo tedy, a na základě čeho, řekne, že bmw je premie a škoda ne? Anebo má tedy dělení na mainstream a premii ještě vůbec nějaký smysl?

Ty řeči o škatulkování kupců 2er jsou jen tvůj boj, o tom ta diskuse není.
Avatar - Alf1k
17. 6. 2020 18:12
Re: Diskuze
BMW/MB - Prémiové značky, které bojují i s mainstreamem a to s auty, se kterými urvou nové zákazníky s menším rozpočtem, lidi co jdou pro mainstream např. Octávii. A pokud nějakej zákazník jde pro CLA za cenu Octávie a očekává C class tak se o auta nezajímá a je jen oběť marketingu a to je to šméčko. Na druhou stranu nevím, proč by kvůli tomu měl někdo z D3 zakládat novou značku, aby to každej pochopil. Je to auto za cenu Octávie. Šméčko vs mainstream jsem nikdy neslyšel. Mainstream vs prémie ano. A CLA nebo tohle je s nádechem prémie díky interiérům atd. proto je to podle mě vrchol mainstreamu i kdyby měl třeba kometu nebo dvě vrtule ve znaku.

Škatulkování není můj boj ale chudáků, kteří lidi co si koupí tyto modely označují automaticky za pózery ovšem omlouvám se a přiznávám chybu - tady to opravdu nikdo v tomhle smyslu nenapsal. My bad.
Avatar - Ozzman
18. 6. 2020 06:54
Re: Diskuze
To jsem psal já a jsem skálopevně přesvědčen, že drtivé procentu kupců těchto "lowendových D3" chtějí právě ten znáček na kapotě a to je trochu póza.

Mezi námi tu jsou reální kupci BMW, kteří je kupovali a pravděpodobně budou kupovat právě pro tu techniku, která se od mainstreamu odlišuje a jejich názory se přesně shodují s tím, že toto není to pravé ořechové. Je to přesně jak píšeš - převlečená Oktávka se znakem BMW a s čím uděláš větší dojem ?

Ale nehaním za to automobilku, je to jako s SUV, také si chtěli utrhnout kupce, stejně jako je to tady...
Avatar - Blue Sun
17. 6. 2020 19:49
Re: Diskuze
A já si vždycky myslel, že prémie je především o kvalitě zpracování, provedení, možnostech výbavy, celkovém sladění auta... to je ta přidaná hodnota navíc. To, co i u takového auta dělí BMW od Škody nebo VW. Pokud je to jen o pohonu, pak polovina aut v osmdesátých letech byly taky prémiovky...
18. 6. 2020 03:44
Re: Diskuze
Přijde ti, že se bavíme o autech z osmdesátek?
Avatar - Blue Sun
18. 6. 2020 20:52
Re: Diskuze
Období bylo někde vymezeno? Hups... nebylo, že?
Avatar - iudex
19. 6. 2020 09:25
Re: Diskuze
Používaj trochu rozum a vnímaj kontext, ty hups. Motor vzadu a RWD nerobil zo Škody 105 konkurenta Carerry, bola to naopak prejav zaostávania Škody v dobe, keď celý automobilový svet prechádzal na FWD.
Dnes ale RWD nie je prejavom neschopnosti, ale naopak vedomým a cieleným krokom urobiť komplikovanejšie a konštrukčne náročnejšie riešenie za účelom lepšieho jazdného prejavu. Takže áno, dnes, resp. v posledných rokoch je RWD v osobných autách znakom prémiových automobiliek. A ak budeš argumentovať, že RWD robí aj neprémiová Kia, tak áno, Stinger (notabene V6) z tohto pohľadu je na polceste k prémii a pre mňa osobne je viac prémiou, ako predokolkové troj- či štvorvalcové 2GC.
Avatar - Ozzman
18. 6. 2020 06:54
Re: Diskuze
Mívali jsme kdysi žigula, to je taky RWD + motor v předu.... hotová premiovka.. i když.. Barik na to nedá dopustit :D
18. 6. 2020 15:17
Re: Diskuze
Presne tak... a tu pridanou hodnotu podle mne porad maji i nizsi rady premiovych vyrobcu. Da se diskutovat o tom, jestli ta pridana hodnota odpovida cenovemu rozdilu, ale ta hodnota tam je.

A pak uz je to o tom co clovek chce a potrebuje. Kdyz chces auto velikosti golfa a mas dost penez, proc by sis nekoupil A/B-klasse nebo 1er/2er. Kdyz se ti libi, kdyz ti doda pocit neceho, objektivni pridanou hodnotu to ma taky... u nepremiove znacky bys za ty prachy urcite dostal "vic auta", ale co kdyz nepotrebujes vic? Kdybych pritelkyni vymenil jeji Mini za Superba combi ve skoro stejne cene, tak me zabije, pac s tim nikde nezaparkuje a pac superb vubec neni cute. :)
Avatar - iudex
18. 6. 2020 16:04
Re: Diskuze
Ono to nie je čiernobiele že toto jednoznačne je prémia a toto jednoznačne nie je. Ja pod prémiovosťou chápem súbor rôznych aspektov, od image značky, cez motory a celkovo techniku pohonu, sofistikovanosť dostupných výbavových fičúr až po kvalitu vypracovania a materiálov. Taký Mercedes triedy S má všetko, trieda X (prerobený Nissan Navarra) má len ten image značky.
U 2er je to tak napoly, je tu nepochybne tá značka, je tu solídne spracovanie interiéru a kopec moderných fičúr, ale nie sú tu motory ani prémiová technika, tá je čisto mainstreamová a takou je aj jazda.
Avatar - _Karel_
17. 6. 2020 17:55
Re: Diskuze
Jen tedy Cayenne nemá nic společného s lowend prémií, je to pořád ve své třídě špička, technicky plnohodnotný auto, jen ne sporťák.
Avatar - Alf1k
17. 6. 2020 18:14
Re: Diskuze
Byla to radikální změna v příběhu, který psalo Porsche stejně jako rozhodnutí D3 vstoupit do vod mainstreamu.
Avatar - lamal
17. 6. 2020 18:23
Re: Diskuze
Karel asi pise o tom, ze porsche na rozdiel od tohto bmw ponuka za tie peniaze nieco nezanedbatelne na viac, nez len znak na kapote...
Avatar - Alf1k
17. 6. 2020 18:39
Re: Diskuze
To samozřejmě chápu. Je to hodně psychologická debata. U Porsche byl šok, když se objevil Cayenne a u D3 je šok, že dělá mainstream technikou, která určuje hlavně to jak auto jezdí. Nebo spíš byl to šok, protože ten směr přišel snad už s prvním CLA, tam si ale ještě nechali sprostě zaplatit (další šméčko marketingu) dnes je to na ceně Octávie. Jen to ještě hodně lidí nepřijalo.
Avatar - _Karel_
17. 6. 2020 19:44
Re: Diskuze
Základní A3 je takový mainstream už dlouhé roky.
Avatar - fOE
18. 6. 2020 06:58
Re: Diskuze
Tohle je hodne, hodne velke zjednoduseni, ktere bych cekal od nejakeho plakatoveho kovboje, za ktereho te nepovazuju, takze me to trosku prekvapuje. Pokud si totiz i do zakladnejsi A3 sednes a svezes se poznas, ze i tam ten rozdil proti mainstreamu je. Jinde, ale je.
Avatar - Ozzman
18. 6. 2020 08:40
Re: Diskuze
A3 sedan je snad jediné auto koncernu, kterým jsem jel, kde i 2.0TDI je slušně odhlučněno :)
Avatar - _Karel_
18. 6. 2020 09:44
Re: Diskuze
Reagoval jsem na "u D3 je šok, že dělá mainstream technikou...".
Vztahoval jsem to jen a jen na techniku, chceš-li - pohon. ;-)
Avatar - white label
17. 6. 2020 20:35
Re: Diskuze
To nebylo žádné velké rozhodování, u Audi (A3) se to díky VW (Golf) vyloženě nabízelo a mělo to úspěch, takže bylo jen otázkou času, kdy to udělá i konkurence. Po Audi MB, pak i BMW...
Avatar - Emel
18. 6. 2020 00:54
Re: Diskuze
Octa sice zdražila, ale tolik zase ne. Bez příplatků za 900, testovaná 1.3M... počítám, že za 900 bude slušně konfigurované RS, vedle kterého 2er v základu nijak zářit nebude.
Avatar - lamal
17. 6. 2020 17:15
Live is it worse...
videl som ich ako jazdia v okolí a je to desná, hnusná príšera s MPV predkom a hmyzím zadkom. Hlavne že má tie bezrámovky a motor pripevnený k nárazníku.

Keď tak premýšľam ani neviem či mi vadí viac to, že je to za tú cenu technologická mega šh1tka, alebo to že BMW chce navrhnúť štýlové auto a je to dizajnová zúfalosť... Mercedes aj Audi majú aspoň páru, keď dizajnujú tieto podradné money maker produkty.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
17. 6. 2020 19:50
Design
jako takový celkem jde, ale ty plastové západky v nárazníku a ta ohyzdná lišta napříč víkem kufru, to je poprava celkem pěkného auta.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
17. 6. 2020 20:30
Solidní auto, mizerné BMW
Solidní auto, ale mizerné BMW. Asi tak bych to shrnul.

Nicméně u BMW vědí co dělají moc dobře. Tohle 2 GC ani nemá v úmyslu cílit na tradiční zájemce o BMW, který hledá hodnoty BMW. Tohle je BMW, které cílí na většinu, která vůbec ani netuší jestli mají předohrab nebo zadohrab. Výrobně bude předokolka levnější. Takže není co řešit.

Podle mě je dost možná právě díky sdílení techniky a současnému pojetí 2 GC klasická trojka stále tím, čím být má a čím chceme, aby byla. Pro většinu je 2 GC jen věcí image a designu. Tam funguje skvěle.

Co se vzhledu týká, přiznám se, že za mě docela tápu. Až příliš mi připomíná V40, z některých úhlů mi linie nesedí. Především ale vidím dost optické nadváhy. I když vcelku vkusné. Ale věřím, že naživo vypadá ok.
Rozbalit vlákno
0
17. 6. 2020 22:58
Pekný test, ale...
Úplne rovnaké myšlienkové pochody som mal za volantom tohoto auta, ako opisuje Švarc. :yes: ALE s tým záverom sa nedá súhlasiť, pretože keď si človek nakonfiguruje čo najpodobnejšiu výbavu pri dvojkovom granku a pri trojke, tak to vychádza na cenový rozdiel nejakých 6-tisíc eur, čo podľa mňa nie je málo ani keď má niekto na prémiu.
Pokiaľ si záujemca nepotrpí na pohone zadných kolies, tak mu táto dvojka vie ponúknuť takmer všetko z trojky, len som bol dosť zarazený, že v ponuke nie je aktívne udržiavanie v jazdnom pruhu. Prečo?
Ale teda oveľa väčší problém mám s dizajnom. Ono to dokopy pôsobí fajn a bezrámové okná sú cool, pekne to jazdí, ale potom okolo vás prejde 508 GT a vás začne desiť otázka, či by bolo divné ušetriť ďalších 6-tisíc a užiť si ešte lepší dizajn aj bezrámové okná v nabúšenom Peugeote.
Rozbalit vlákno
4
18. 6. 2020 07:56
Re: Pekný test, ale...
2GC má samozřejmě v nabídce udržování vozu v jízdních pruzích ;-) U nás rozdíl zhruba 150tkč.
Avatar - iudex
18. 6. 2020 10:04
Re: Pekný test, ale...
Tak do detailov konfigurácie som nešiel, ale na prvý pohľad to nie je moc rozdiel: M235i stojí 50250 eur, 330i xdrive s M paketom je za 52 550 eur. Tie dve tisícky mi neprídu ako rozdiel, ktorý by v kategórii 50t eur hral akúkoľvek rolu. Samozrejme 2ka ako Mperformance bude mať čo-to už v sérii, kdežto bežná 3ka možno bude pýtať extra, ale to sú veci ktoré môžeš a nemusíš dať. A to nehovorím o tom, že ten xdrive si v 3er môžeš priplatiť, ale nemusíš a máš RWD, teda "to pravé" BMW za 49950 eur, teda ešte menej ako 2GC.
Ako ale píšeš aj tá M235i je drahá a eleganciou ho nejaká 508 strčí do vrecka. Len proste pre niekoho (mnohých) mainstreamový Peugeot nie je vôbec alternatíva k BMW, takže o ňom nebudú ani uvažovať. Skôr to vidím na výber medzi 2GC, CLA a A3 sedan. No a tam tiež ťahá 2GC za kratší povraz.
Takže hoci nie som voči M235i taký kritický ako väčšina a naživo sa mi celkom páči, tak si jeho kúpu neviem obhájiť. V rovnakej kategórii je tu krajší Mercedes CLA i A3 sedan a vo vlastnej stajni je len o málo drahší drahý, ale technicky prémiový 3er. A len taký detail: menšie M235i váži viac, ako 330i xdrive. I to svedčí o technickej nadstavbe 3er.
Avatar - fOE
18. 6. 2020 10:53
Re: Pekný test, ale...
Tento tvuj koment je dalsim dukazem toho, ze v praci mnou casto aplikovana metoda "Healing by waiting" zdarne funguje i v diskusich na ACZ. Kdyz si clovek pocka, napise to nekdo za nej. Pak uz staci jen :yes:
:D
Avatar - iudex
18. 6. 2020 12:41
Re: Pekný test, ale...
Healing by waiting... to si musím zapamätať. Je to vzletnejšie ako mnou používané "nechať veci vyhniť". :D :-[]
18. 6. 2020 09:06
převodovka
Dobrý den, myslím že máte chybu v článku. BMW nepoužívá u 18d a 20d dvojspojkové skříně. Ty navíc mají jen 7 kvaltů. Zde jste měl v testu 8st hydroměničový ASIN :)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - white label
18. 6. 2020 09:12
Re: převodovka
Myslíš nějakou firmu "... A SYN". :D ;-)
Jinak máš samozřejmě pravdu, věta v článku: "Skvěle se BMW povedlo motor sladit s osmistupňovou dvouspojkovou převodovkou..." je doslova na facku. Absolutně neprofesionální. :no:
19. 6. 2020 09:25
Re: převodovka
Už jsem si za to nafackoval sám. Ale jestli chcete, můžeme se domluvit :)) Trest pokorně přijímám. :)
Avatar - white label
19. 6. 2020 10:43
Re: převodovka
To stačí, vlastní facka je nejlepší, jinak viz 10:39. ;-)
Avatar - iudex
18. 6. 2020 10:12
Re: převodovka
Jj, keď to má 8 stupňov, tak to nebude dvojspojka, ale HDM automat.
Inak ale niekedy zistiť, aký automat v konkrétnom bavoráku je, sa len tak podľa správania nedá. Mal som požičanú X1 a myslel som, že to je DS, správalo sa to tak, cukalo pri rozjazde, naviac som vedel, že slabšie modely mali dvojspojky. Nakoniec som ale zistil, že to má 8st HDM, pretože od modelového roku 2018 to BMW zmenilo (ale nikde sa to neuvádza).
Avatar - xxc
18. 6. 2020 13:48
Re: převodovka
Náhodou ta 8 stupňová hdm Aisin v BMW je dosť dobrá, na rozdiel od 6 stupňových Aisin.
Avatar - iudex
19. 6. 2020 08:34
Re: převodovka
Nechcem zovšeobecňovať, hovorím len svoju skúsenosť s jednou X1 a Aisinom. A tam to bolo ako píšem, proste podľa správania som bol jednoznačne presvedčený, že mám dvojspojku, prejavovali sa tam typické negatíva DSG ako nervózny cukavý rozjazd a najmä ťažkosti s precíznym pomalým parkovaním, kde auto po pustení brzdy takmer poskočilo dopredu, čo mi robilo sakra problémy s parkovaním v mojej tesnej garáži. To HDM v mojom aute nerobí, ten sa rozbieha hladučko a pomaly. Preto som bol prekvapený, keď som zistil, že to nie je dvojspojka ale HDM automat a dosť ma to sklamalo.
19. 6. 2020 09:26
Re: převodovka
Je hodně dobrá, při normální jízdě skoro není poznat, že pracuje.
19. 6. 2020 09:24
Re: převodovka
Ano, máte pravdu, je tam Aisin - dokonce jsem o tom psal i ve starším testu X2. Stala se mi ale taková ta klasická chyba, kdy myslíte na něco (hydroměnič), mozek ale najednou přepne na něco jiného (dvouspojka) a bum, už to ťukáte do klávesnice. Hloupé je, že jsem to přehlédl při kontrole. Díky za upozornění, upraveno.
Avatar - white label
19. 6. 2020 10:39
Re: převodovka
Popel na hlavu se cení... :yes: