Novinky
Beefcake
4
Tazka paranoia.
Přejít do diskuze
Arese
... z nádherné doby, kdy západní Evropa (i její automobilismus) byly ještě v pořádku. Dnes by si takové skvělé auto Renault vůbec nedovolil vyrábět, protože by by bylo "politicky nekorektní" a "naprosto nepřijatelné" kvůli "nadlimitním" emisím CO! 😒 😒 😒 :no: :no: :no:
Stejsn
dva filmy, kde ta červená pětka jezdí a je jí možné obdivovat v plné kráse (spousta záběrů): Stopa Růžového pantera (jezdí tam s ní novinářka, co hledá Closeaua) a Nikdy něříkej nikdy (bondovka, jezdí tam s ní hlavní mrcha). Vždycky poslintám televizi. Mimochodem se mihne i v Upírovi z Feratu, ale modrá.
netcar.xx
S tak objemnou produkci by si to zrovna ten Renault mohl dovolit i dneska ( v dobe predmaskove ). Kdyby stalo v dnesnich penezich takovou palbu jako tenkrat, tak by si ho stejne koupilo jen par lidi.
lukas13
Ale dámské přirození takhle nevypadá... Máš se ještě v životě hodně co učit. 😉
A ano, to auto je krásný.
A ano, to auto je krásný.
Blue Sun
Tak hlavně, že jen tady to psali asi dvacetkrát... Nu což, vždycky se najde nějaký blb, který se bude snažit být vtipný.
Blue Sun
Dnes by si takové auto koupilo jen pár lidí, protože je to už dávno nezajímá. A s emisemi to nemá vůbec nic společného.
Akorát zpátečničtí retardi to stále nedovedou pochopit a fňukají tu jak staří komunisti.
Akorát zpátečničtí retardi to stále nedovedou pochopit a fňukají tu jak staří komunisti.
Arese
Jasně, milovníci pořádných řidičských aut jsou podle tebe "zpátečničtí retardi", zatim co zelení progresivičtí levičáci likvidující evropský autoprůmysl jsou záchrana lidstva! 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
netcar.xx
Taky jsem koukal. Takovy vyraz pro damske prirozeni jsem jeste neslysel 😁 Ale auto je to stejne krasne a uzasne.
Arese
Řeči o "malé poptávce" manuálních verzí svých sporťáků jsou od automobillek jen trapné kecy, kterými chtějí zakrýt, že chtějí především ušetřit na vývoji a homologacích. Realita je taková, že cca 1/4-1/3 kupců by manuálu dala přednost, to by ho ovšem nejřív museli nabízet! 😒 :no:
Redmex
No ľahká je relatívne.
Má o 130kg viac ako tá R5 (a tá bola veľmi ťažká práve tým, že vychádzala v hatchbacku). Oproti dobovej Alpine A110 je + 400kg. Teda viac ako + 50% hmotnosti.
Manuál ynie síce fajn, ale reálne bz ho predali minimum. Z pohľadu reálnych kupcov to plne chápem. Samozrejme ako jazdenku na víkendy za 1/3 ceny by som to bral s manuálom, lenže pre takých to Renaul nevyrába. 😄
Má o 130kg viac ako tá R5 (a tá bola veľmi ťažká práve tým, že vychádzala v hatchbacku). Oproti dobovej Alpine A110 je + 400kg. Teda viac ako + 50% hmotnosti.
Manuál ynie síce fajn, ale reálne bz ho predali minimum. Z pohľadu reálnych kupcov to plne chápem. Samozrejme ako jazdenku na víkendy za 1/3 ceny by som to bral s manuálom, lenže pre takých to Renaul nevyrába. 😄
Arese
No právě, lehounká Alpinka má výhradně automat, a to je strašné fo-pa.... 😲 😒 :no:
Arese
Nevšiml jsem si, že by Toyota u tohoto ostrého Yarisu vzala motor a posadila ho místo zadních sedadel.... 😄
Redmex
Ale ved v sucasnosti to Renault vyraba - vola sa to Alpine A110. 😄
Je to 2 dverove, mid engine, zadny nahon. Akurat automat. Vo vysledku ma technicky blizsie k R5 turbo ako povodnej A110 na ktoru odkazuje designom.
A ze to nie je hatchback? To je len vyhoda, on ani ten R5 turbo nemal skoro nic spolocne s povodnym R5, ze 😄
Je to 2 dverove, mid engine, zadny nahon. Akurat automat. Vo vysledku ma technicky blizsie k R5 turbo ako povodnej A110 na ktoru odkazuje designom.
A ze to nie je hatchback? To je len vyhoda, on ani ten R5 turbo nemal skoro nic spolocne s povodnym R5, ze 😄
Beefcake
Napisal *** ako to je. Prikladov je viac a co s tym ma politicka korektnost ? Nic, ale teraz su tieto "alternativne" nazory v mode, vyborne kecy tak do hospody, kde ho poplacaju po ramenach.