Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT – Stylový výkon dvakrát jinak

Extravagantní Toyota C-HR se stala hitem, čerstvě má za sebou modernizaci. O zákazníky se s ní hodlá poprat nováček mezi crossovery Kia Xceed. Oba modely umějí nabídnout početné stádo benzinových koní. Toyota si k nim pomáhá elektromotorem, kia turbodmychadlem. To vypadá na zajímavý duel…
Zpět na článek
26. 6. 2020 08:12
26. 6. 2020 09:51
26. 6. 2020 10:00
26. 6. 2020 08:31
26. 6. 2020 16:19
26. 6. 2020 10:24
26. 6. 2020 11:52
26. 6. 2020 14:55
26. 6. 2020 10:22
26. 6. 2020 10:24
26. 6. 2020 10:55
26. 6. 2020 11:13
26. 6. 2020 16:13
27. 6. 2020 08:50
26. 6. 2020 11:24
26. 6. 2020 11:51
26. 6. 2020 12:23
26. 6. 2020 13:34
26. 6. 2020 13:38
26. 6. 2020 13:52
26. 6. 2020 08:38
26. 6. 2020 08:46
26. 6. 2020 10:03
26. 6. 2020 09:59
26. 6. 2020 10:36
26. 6. 2020 10:38
26. 6. 2020 11:27
26. 6. 2020 11:31
26. 6. 2020 11:07
26. 6. 2020 13:01
27. 6. 2020 03:51
26. 6. 2020 16:07
26. 6. 2020 15:03
27. 6. 2020 12:07
26. 6. 2020 16:40
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2020 08:12
4x4
C-HR jako 4kolka pouze v technicky identickém https://www.lexus.cz/car-models/ux/?… + https://www.autoweb.cz/…sne-jaky-cekate/
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
26. 6. 2020 09:51
Re: 4x4
Koukal jsem, že se nabízela s 1.2T jako 4x4, kdyby to někdo potřeboval... :D
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2020 10:00
Re: 4x4
Prvních pár let. Taky je ne hybrid jen s 2 litrem 126 kW a taky je jako EV se 150 kW to bude brzy i u nás jako https://www.lexus.cz/…-models/ux-300e/

Zatím nejlepší číslo je 131 tisíc ks za rok = vedle v Německu loni 12 t. ks z toho jen 71 ks 4x4
Avatar - Ozzman
26. 6. 2020 08:31
Auta k ničemu
To bude mínusů, ale hned napíšu proč si to myslím a to konkrétně u těchto verzí s těmito motory :

CHR 2.0 (i 1.8) mám projeté, Kia xCeed ne, ale ProCeed s tímto motorem a 7DCT ano.

Jsem velký odpůrce crossoverů, což je u mne známo, není to hatchback ani SUV, ani jedno nedělá pořádně, na SUV to nemá vnitřní prostor, na HB to nemá jízdními vlastnostmi, ale budiž, to je můj osobní názor, ale pak by mne zajímalo, k čemu si takové auto někdo koupí?

1. Do města pro ženu, na rozvoz dětí, nákupu ?

Toika - seděli jste někdo v zadu CHR? Kdo by tam dal dobrovolně své dítě? Já ne, to bych mu neudělal :D Takto temné a klaustrofobické prostředí se dnes v autech nevidí. Předek je lepší, umí nabídnout skvělé sedačky.

Xceed - proč proboha na tento typ provozu kupovat 1.6TGDi, co si vezme i trávu kolem cesty ?

2. Jako rodinné auto či pro zábavu ?

Ani jedno nemá velký kufr pro takové účely, CHR je pro mne dokonce absolutní opak rodinného auta, TGDi v Kie nabídne fajn svezení, určitě bych tomu dal přednost proti 2.0Hybridu, ten motor s 7DCT mne bavil, ale tady je otázka, proč si radši nevzít Proceed pro tento účel ?

Takže pokud bych to auto chtěl pro první variantu a musel si vybrat z těchto dvou, beru jednoznačně CHR, ale s 1.8.

+ Do města daleko příjemější pohon ve srovnání s 2.0 Hybrid.
+ Nižší cena, než u 2.0
+ Dítě bych vozil radši v jiném autě :D

- horší podvozek, než 2.0 (musím ale říct, že 1.8H byla předfacelift a faceliftovanou CHR s 1.8 sem nejel, ale měli jsme ta auta hned po sobě, takže přímé srovnání)
- tristní dynamika 1.8 na dálnici, ale k tomu to auto nekupuji, tady mu dvoulitr dost natrhne...

A v druhém případě Kiu Ceed, ale ne XCEED, buď ProCeed (do kombiku 1.6TGDi nejde, nebo nedával se, nevím, jak je to teď) a nebo klasický hatch pro zábavu na okresky.

+ 1.6TGDi je příjemný motor s dostatkem výkonu pro běžné situace, s kterým umí být i trochu srandy
+ 7DCT ve sportovním režimu svižně řadí
+ Interiér, CHR je i po faceliftu z dob Aurise, má jeho dnes již zastaralý infotainment a vůbec třeba a novými modely toiky se to nedá srovnávat. Corolla i Ravka jsou o dost dál..

- spotřeba
Rozbalit vlákno
188
Avatar - Alf1k
26. 6. 2020 08:48
Re: Auta k ničemu
Naprosto souhlasím, naopak jsem chtěl říct nebo zeptat se (bez jakéhokoliv čtení toho testu, jen při pouhém podívání se na to co stojí na obrázku) kterej chlap si tohle dobrovolně koupí domů a co ho k tomu vede? Krásně jsi to vystihl, neumím ty krabičky na kolečkách zařadit 🤷🏻‍♂️
Avatar - Ozzman
26. 6. 2020 08:51
Re: Auta k ničemu
Já v tom vidím možná trochu výhodu ve městě, sedíš výš, máš trochu přehled o situaci, ale ani jedno z těchto aut obrubník nepřejede lépe, než klasické konvenční auto.

CHR je stylovka pro ženskou ? To jsem asi ochotný akceptovat :D
Avatar - Alf1k
26. 6. 2020 08:58
Re: Auta k ničemu
To je otázka no a nebo důchodce co jede pro rohlíky, to si dokážu představit, ale zase českej důchodce v kosmické lodi CHR to je zajimavej kontrast když si to představím :D To spíš ASX :-[] :-[]
Avatar - SKAY
26. 6. 2020 09:04
Re: Auta k ničemu
Ja vtom vidával spiš paní kolem 40...
Duchodci proč ne Naši ji mají v užším vyběru. Zadní sedačky je nezajimají a kufr pro běžne potřeby stačí. Alíbí se jim že vypadá jinak.
Avatar - Alf1k
26. 6. 2020 09:13
Re: Auta k ničemu
V pohodě máš pravdu, že ne každej důchodce je Pepa Řepa a chápu, že se jim například lépe nastupuje než do hatchbacku nebo je pro ně lepší vyšší pozice za volantem OK.
Ale když to udělá chlap mého věku s rodinkou, přemýšlím proč jde dobrovolně cestou psychické sebedestrukce.
Avatar - Ozzman
26. 6. 2020 09:06
Re: Auta k ničemu
Důchodce z Prahé a okolí, proč ne... tátovi jsem taky říkal, že na jeho jízdy by ten hybrid byl ideál, ale on si musel koupit zase to stejné auto :D

Jen tady vidím právě jako super verzi 1.8H, má trochu horší a hůře odhlučněný podvozek, ale zase je levnější a plynulejší přechod elektro-spalovák, než 2.0.
Avatar - Mikesus
26. 6. 2020 09:55
Re: Auta k ničemu
Odhlučnění podvozku se dělalo v rámci faceliftu. Tam myslím, že je to zkreslení srovnáním starší verze.
Avatar - Ozzman
26. 6. 2020 10:20
Re: Auta k ničemu
Jo, tím to být samozřejmě muže, proto jsem to psal.
26. 6. 2020 09:10
Re: Auta k ničemu
To si taky myslím. CHR řidič je mladá žena většinou poměrně atraktivní, asi to může být i většinou spíše dceruška. Další levná SUV (Karoq, Sportage) většinou dobře vdané ženy ucházejícně vypadající. Zajímavé je, že Tucson jezdí spíše chlapci. Od Kodižáka nahoru tak jsou to pouze lepší lidé (chlapci). ASX je vyloženě důchodcovské, i když znám jednoho zkútra (zkutrpas), co v tom jezdí, ale ten vzhledem k politické kariéře určitě co nevidět přesedne do X5 nebo něčeho podobného. Oblast šetření - Č.Budějovice, poslední dva roky, metoda pozorování.
Avatar - Ozzman
26. 6. 2020 09:12
Re: Auta k ničemu
To není Topper, že ne ? :D Ten si to ASX ještě nekoupil a hlavně, by NIKDY nevyměnil za něco tak zbytečného, jako X5, když za to může mít pěkné Sorento :D
26. 6. 2020 09:17
Re: Auta k ničemu
Tři diamanty musí dojezdit Polo, vždyť ho má teprve asi tři roky. Taky nedělá politiku v Českých Budějovicích ;-) .
Avatar - Ozzman
26. 6. 2020 09:18
Re: Auta k ničemu
Zatím ! :D Třeba je to příští starosta Košic ! :D Navíc si stejně koupí nějaký koncern s turbomotorem ;)
Avatar - 3_diamanty
26. 6. 2020 09:23
Re: Auta k ničemu
o dva tyzdne mam ho "uz" 3,5 roka ;-) :yes: ( kupovane januar 2017 )
26. 6. 2020 09:28
Re: Auta k ničemu
No vidíš jak to letí. Tak to je skoro nové auto.
Avatar - 3_diamanty
26. 6. 2020 09:57
Re: Auta k ničemu
zatial fakt ok ... aj najazd zhruba 28 100 km ( stav zo vcera vecer po sichte ) v pohode ... ale o 5-6 rokov uz chcem nieco ine... kludne aj nejake jazdene 4 rocne ASX s dvojlitrom... cas ukaze... ale vyslovene nove auto uz asi nebude pre mna mat zmysel kupovat ak zvazim kde a kolko jazdim.... no uvidime...
26. 6. 2020 10:10
Re: Auta k ničemu
A z ktorého múzea budeš to ASX kupovať?
Avatar - 3_diamanty
26. 6. 2020 10:11
Re: Auta k ničemu
no 4 rocne ASX kupim jedine uz ako jazdene od nejakeho deda... to uz nebude na predajni.... logicky... ;-)

ale ved cas ukaze... zatial jazdim fakt malo... az mi je to divne lebo som cakal ze najazdim viacej.. ale aj znamych aj pracu aj zahradu mam relativne blizko a nech robim co robim viac nez 8500 rocne som na pole este nemal a to jazdim kazdy den .. cca mi to vychadza okolo 25km denne v priemere ... do prace mam tam aj spat asi 15km ... zvysok su klasicke behacky uz inde... ( nakupy, zahrada, vikendove jazdy mimo mesto ) ...
Avatar - 3_diamanty
26. 6. 2020 12:40
Re: Auta k ničemu
ide o suhru faktorov.. potreby srdce financie... cas ukaze ale ASX by v buducnosti mohlo byt velky favorit a nakoniec nejake to 4-5 rocne jazdene by mohlo stat aj menej ako dalsie uplne nove ale opat len male auto :yes:

bracha kupil 5 rocneho lancera s 55 tisicmi za 9 tisic eur ( poviem len tolko ze vyzera lepsie aj ako moje novsie male auto kupovane svojho casu ako nove za 12 tisic eur .. a ma aj dazdovy senzor ... aj cuvaciu kameru priamo v spatnom zrkadle... aj pekne 16tky elektrony .. sportove dekory na prahoch aj v kabine .. kovove sportove pedale a pod ) .... ale je jasne ze taketo nieco v ackach fakt nenajdes... toto uz musis inde vymaknut ...
Avatar - Ozzman
26. 6. 2020 10:21
Re: Auta k ničemu
ASX ? Z muzea autosalonu Mitsubishi.... nemám strach, že tady pořád bude to stejné, jako doposud, byť s dalším faceliftem :D
Avatar - 3_diamanty
26. 6. 2020 11:13
Re: Auta k ničemu
obzvlast v australii je ASX fakt uspesne...
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2020 11:15
Re: Auta k ničemu
Viz odkaz NEJprodávanější malé SUV kontinentu = a tady ti na něj škodoVWáci plivou ;-)
Avatar - 3_diamanty
26. 6. 2020 11:25
Re: Auta k ničemu
ASX je pomerne velmi uspesne u nas ale aj u nas... v australi aj na novom zelande je vseobecne mitsu velmi silne... je to jeho revir plus cela juhovychodna azia ( thajsko, filipiny, indonezia .. a pekne rastie uz aj vo vietname )

ostat v australskom busi na pospas krododilom a tajpanom s nejakym priamovstrekovym motorom s turbom a dvojhmotovym zotrvacnikom a filtrom castic asi nikto nechce... takze ja sa jeho uspechu v ( divokej ) australii vobec nedivim ... :*)
Avatar - pradeda777
26. 6. 2020 10:37
Re: Auta k ničemu
V roce 2016 mě na letišti Gold Coast Queensland "přidělili" 2.0 l ASX s CVT a nic lepšího pro mě udělat nemohli. 2 týdny velká spokojenost... :yes: (Myslím. že jsem to tu už zmínil, snad několikrát....to už je věkem.. ;-) )
Avatar - 3_diamanty
26. 6. 2020 10:51
Re: Auta k ničemu
mam rad tieto oldschool nesmrtelne vozy ... navyse po sucasnom facelifte je ASX uz aj velky fesak a teplaky vymenil za stylove sako :yes:

veru ASX uz nebude pre kazdeho... ale to nie je zase ani E klasse... svoju jasnu cielovku ale ma a to je to hlavne.... lebo napriklad mne fakt netreba digitalne budiky... akoze ked su tak su ... obcas si clovek uz dnes nevyberie ale mne iste veci az tak zase nechybaju... navyse ziadny filter castic.. k tomu nepriamy vstrek.. ziadne turbo... to bude este jak lancer... len jazdis a tankujes.. a v podstate nic neriesis... to auto sluzi tebe a nie ty jemu ;-)
Avatar - speedfred
26. 6. 2020 11:32
Re: Auta k ničemu
Dedo, teba asi chceli vytrestať za neposlušnosť počas letu preto si nafasoval youngtimer ASX. :-[]
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2020 11:34
Re: Auta k ničemu
To neni vtip že to je tamní NEJ auto segmentu na kontinentu ;-)
Avatar - 3_diamanty
26. 6. 2020 11:39
Re: Auta k ničemu
preco by to dedovi ci dokonca pradedovi robili :-[] .. nedava to zmysel nie?

australia je klasicky raj pre mazdy mitsu toyoty hondy ... tam proste tieto vozy su velmi uspesne prave kvoli funkcnosti spolahlivosti a rokmi vybudovaneme dobremu zazemiu aj menu .... a pre australcanov su nadalej aj v pomerne dobrych cenach .... ale tak zase v europe tiez nefrci ford F series alebo nejaky keicar ... kazdy trh ma svoje specifika a to je na tom podla mna super :yes:
Avatar - pradeda777
26. 6. 2020 11:52
Re: Auta k ničemu
Freddie...jsem moc rád, že mě tak vytrestali.... ;-) Díky Qantas.... :yes:
Avatar - speedfred
26. 6. 2020 12:03
Re: Auta k ničemu
No a je to tu, načo potom (výber vedľa) prémia keď ASX s CééVééTééé pre rohlííííky stačí. :-!
Avatar - 3_diamanty
26. 6. 2020 12:18
Re: Auta k ničemu
a mna takto pekne nikto nevytresta 8-s :D ... mne akurat daju staru astru alebo rapida ako nahradu ked treba ... no fuj :-(
Avatar - speedfred
26. 6. 2020 15:29
Re: Auta k ničemu
Tak si ho choď k dílerovi požičať na víkend a uvidis. Možno ťa ten optimizmus prejde a možno sa zamiluješ ešte viac.
Avatar - xxc
26. 6. 2020 16:19
Re: Auta k ničemu
Zeby len tak dealer pozical auto? Svojho casu mi pozicali len Citroen na vikend s 50 000 km najazdom a bol som dost zhrozeny :-D CHR nechceli pozicat ani za nic, aj ked som mal seriozny zaujem.
Avatar - Mikesus
26. 6. 2020 19:15
Re: Auta k ničemu
To máš zajímavé okolí. To by ses divil, co všechno půjčí. Možná se stačí jen zeptat. Zrovna v Toyotě nemám problém si půjčit cokoliv, i když jim hned řeknu, že e chci jen svézt, že mne to zajímá.
Navíc toyota dělá své "speciální" testovaci víkendy, kdy jsou k dispozici téměř všechny motorizace, výbavy i karosérie.
Avatar - Mikesus
26. 6. 2020 09:57
Re: Auta k ničemu
To už je pomalu čas na výměnu. :-[]
Avatar - Alf1k
26. 6. 2020 09:20
Re: Auta k ničemu
To spojení “ucházejícně vypadající” je top :D jinak zdravím kolego z jihu ;-)
26. 6. 2020 09:27
Re: Auta k ničemu
Jo díky. Taky zdravím ;-)
Avatar - 3_diamanty
26. 6. 2020 09:22
Re: Auta k ničemu
za podobne prachy ako tieto kusky uz za mna fakt radsej plnku ASX v 4kolke s CVT... a dostanes skutocne naslapne SUVecko ( aj technicky vcelku nesmrtelne ) a nie taketo modne "napodobeniny" ... ale je to samozrejme vec vkusu aj nazoru...

u nas v praci ma kolegyna to "nove" ASX.... ale len dvojkolka manual... a aj tak na parkovisku pri firme doslova "ziari" ... fakt moc pekne :yes:
Avatar - Ozzman
26. 6. 2020 09:25
Re: Auta k ničemu
A už je to tady :D :D :D
26. 6. 2020 09:31
Re: Auta k ničemu
Počkej na facelift Eclipse Cross. Jestli spraví tu zádel a trochu to vylepší ;-)
Avatar - Ozzman
26. 6. 2020 09:33
Re: Auta k ničemu
Tak jeden čas byl Eclipse Cross nejlepší volbou pro rodinné auto, dnes už je to zase ASX, Eclipse cross by bylo možná hezky auto, kdyby to nebylo cross, ale klasicky liftback :D
Avatar - 3_diamanty
26. 6. 2020 10:53
Re: Auta k ničemu
tak ten eclipse po facelifte bude dalsi nasup... vid spy fotky ... a pride uz aj ako plugin ;-) ... len to bude az niekedy koncom roka... uz len vydrzat .... neostava nic ine len cakat :-|.. teda nie zeby som siel hned po neho ... ale aj tak sa jeho prichodu uz neviem dockat... mne staci malo :-[]
Avatar - Alf1k
26. 6. 2020 09:41
Re: Auta k ničemu
:D :D :D
Tušil jsem z některých zmínek v jinejch diskuzích, že tam proběhla nějaká láska k ASX, ale že je to takhle silné a “našlapané SUVečko” jsem netušil :D
Ale tak je to hezký vidět takovou bezmeznou lásku, ale dát nakonec přednost úplně jinému autu? Toppere proč neprodáš Polo a nesplníš si sen? 🤷🏻‍♂️
Avatar - Ozzman
26. 6. 2020 09:46
Re: Auta k ničemu
Protože káže vodu a pije víno :D
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2020 09:50
Re: Auta k ničemu
Pije maximálně tak minerálku ;-)
Avatar - 3_diamanty
26. 6. 2020 10:55
Re: Auta k ničemu
aj to jemne perlivu :-[] ... mam citlive hrdlo no
Avatar - Ozzman
26. 6. 2020 10:56
Re: Auta k ničemu
To jsme nemuseli vědět :D :D
Avatar - speedfred
26. 6. 2020 15:31
Re: Auta k ničemu
Len si to pamätaj, až príde Tooper na zraz aby si vedel čím ho ponúknuť. :-)
Avatar - 3_diamanty
26. 6. 2020 22:32
Re: Auta k ničemu
ked nebude mineralka tak moze byt aj nejaky energetak bez cukru...

no a este jedine zeby zraz bol niekedy v KE alebo v PO .... az vtedy je to realne
Avatar - speedfred
27. 6. 2020 09:20
Re: Auta k ničemu
Bolo by dobré trocha pretiahnúť Polo, nie?
26. 6. 2020 13:53
Re: Auta k ničemu
Je to univerzál...ať je diskuze o Lotusu, Rollsu nebo deci, vždy tam frkne ASX. Unavující a obehrané.
26. 6. 2020 09:32
Re: Auta k ničemu
ty si to asx aspon riadil? ja mam skusenost s 1.6 manual a je to jedna velka katastrofa. Ludom co si to dobrovolne vyberu by som bral vodicaky :D
Avatar - Ozzman
26. 6. 2020 09:33
Re: Auta k ničemu
Já řídil :D A tak nějak mám podobny nazor :D
Avatar - Mikesus
26. 6. 2020 09:58
Re: Auta k ničemu
Ja se nejdřív nechal svézt a pak už jsem za volant vůbec nechtěl.
26. 6. 2020 10:06
Re: Auta k ničemu
Že si ho tej chudere kolegyni poradil ty? :D
V zásade rozumiem cieľovke toho auta ale je úplne mimo ho porovnávať s XCeedom.
Avatar - speedfred
26. 6. 2020 11:34
Re: Auta k ničemu
To by ma zaujímalo čo za ďalšie kúsky potom pri Vašej firme parkujú keď ASX žiari.🤭
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2020 11:36
Re: Auta k ničemu
Mě by zas zajímalo jestli ti to už konečně došlo https://www.auto.cz/diskuse/75779/1?… :-O :D :-!
Avatar - Ozzman
26. 6. 2020 11:42
Re: Auta k ničemu
Třeba pracují na vrakovišti :D
Avatar - speedfred
26. 6. 2020 12:04
Re: Auta k ničemu
Priateľu márna snaha pretože HL.
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2020 12:05
Re: Auta k ničemu
Ano to je JEDINÁ cesta = jak nechat hlavu v písku :D

No předpokládám teda že DOŠLO = a že to TRVALO :-!
Avatar - Ozzman
26. 6. 2020 12:46
Re: Auta k ničemu
Asi nedošlo, když tě má na HL, tak si to pravděpodobně nečetl :D
Avatar - speedfred
26. 6. 2020 12:57
Re: Auta k ničemu
včera som chcel po ňom nejaký odkaz (keď ich tak rád všade dáva) na formulár kde si mám žiadať o dotáciu na naftu. Odkazov mi poslal plno ale ani jednom nebola žiadosť tak išiel na HL.
Avatar - Ozzman
26. 6. 2020 12:59
Re: Auta k ničemu
http://www.celnisprava.cz/…vraceni-SPD.aspx

Tady máš formulář na vrácení spotřební daně z nafty.... ;)

Ale budeš muset zasít a koupit traktor ;) :D Pak budeš mít nárok
Avatar - speedfred
26. 6. 2020 14:04
Re: Auta k ničemu
si šikulka, ale ja som mu písal že chcem vratku na osobák.😉
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2020 14:17
Re: Auta k ničemu
Dostáváš ji automaticky pako

Myslel jsem že po těch odkazech ti to došlo stydíš se a PROTO ten HL :-!

A ono snad FAKT NE :D

Na Slovensku je to automatická dotace přes 4 koruny na litr ;-)

A to buď rád že stojan nevydává palivo na hmotnost = tak jak se I U VÁS obchoduje velkoobchodně :*)
Avatar - 3_diamanty
26. 6. 2020 11:48
Re: Auta k ničemu
:-[] jaj tak toto bolo brutalne :yes:

ale nie nie .. akoze su tam kusky ako yarisy polo i20 starsie passaty starsie focusy fabie aj jeden novy civic a pod .. klasika no.. jaj ale som sa nasmial.... toto mi uz viac nerob .. sila :-[]
26. 6. 2020 08:58
Re: Re: Auta k ničemu
XCeed ma svetlu vysku podvozka 184 mm, kym klasicky Ceed iba 140 mm (GT line 135 mm). To pri tych obrubnikoch urcite pomoze.
Avatar - Ozzman
26. 6. 2020 09:05
Re: Re: Auta k ničemu
To je možné, ale zase si rozmyslíš, až budeš chtít najet s těmi fešnými 18" nízkoprofilovými hliníky na ten obrubník :D
26. 6. 2020 09:08
Re: Re: Re: Auta k ničemu
Ide skor o to predkom neskrtat sustavne o obrubnik, co s XCeedom asi nehrozi.
Avatar - Ozzman
26. 6. 2020 09:11
Re: Re: Re: Auta k ničemu
Ono to občas v tom městě jinak nejde :)
Avatar - 3_diamanty
26. 6. 2020 11:54
Re: Re: Re: Auta k ničemu
presne tak.. u nas mame uz miestami take vysoke obrubniky ze aj ked obycajne len nacuvam klasicky zadkom tak mam koncovku vyfuku 2 centi nad obrubnikom... takze ta vyssia svetlost je vzdy fajn presne..... aj ked mas krasne navonane disky... :yes:

tym SUVeckam uz vsetko dnes hraje do karat.. este aj tie coraz rozbitejsie cesty.. coraz vyssie obrubniky ... a potom sa este niekto divi ze jeho sused vymenil corsu za crossland ked jazdi len pre rohliky a do kostola? ja vobec nie... a tiez raz chcem SUvecko
Avatar - xxc
26. 6. 2020 15:54
Re: Re: Re: Auta k ničemu
Presne tak, svetla vyska len pomoze. Ani som si nemyslel, ako nizka svetla vyska moze vadit, kym som nepresadol do nizkeho auta. Zase na nizsi posed sa da zvyknut v pohode.
Avatar - 3_diamanty
26. 6. 2020 22:52
Re: Re: Re: Auta k ničemu
suhlas... mne uz klasicka bezna svetla vyska auta normalne zacina byt "malo" ... tu a tam sama jama "schody" ci vysoke obrubniky .. este aj pri parkovani aby som dookola sledoval ci mozem nacuvat lebo je uz vsade obrubnik jak pre traktory.... predok tiez uz tu plastovu listu ( to lizatko ) dole tu a tam suchnem jak nic o obrubnik pri parkovani predkom ... zazrak ze som ju este neodtrhol...

a inak nevidim ani nejake nevyhody vyssej svetlosti skor prave len vyhody... jazdim na prifuknutych 15 ( na 2,3 ) so slusnym profilom na 60 a aj tak ta svetlost uz obcas je na tesno ked parkujem .... a co uz taki majitelia i20tok kde mas este nizsie polozene vpredu to "lizatko" a vzadu aj vyfuk... tam uz nie je co zavidiet ... do buducna jednoznacne uz treba nieco s vyssim podvozkom... tu nejaka octavka s 13 centami a megaprevismi je fakt uz mimo misu aj dalsie podobne pohrebaky s bruchom tahajucim po zemi ... to chce uz aspon vitaru ASX alebo nieco podobne sikovne na tento sposob
26. 6. 2020 09:10
Re: Re: Auta k ničemu
U CHR jsou takové plastové kryty/zástěrky před předníma kolama - určitě kvůli aerodynamice = spotřebě - no a ty mají 11.5mm nad zemí (jestli si správně pamatuju když jsem to měřil). Což je věc kterou často chytám a párkrát už jsem se šel podívat s tím že tam nebudou :D Ve středu auta a pod zadním nárazníkem je CHR vysoká dost, dá se říct jak normální SUV. Předek ale tahá po zemi, to je pravda :/
Avatar - Mikesus
26. 6. 2020 10:01
Re: Re: Auta k ničemu
Auris měl pod předním naraznikem takovou ochrannou gumu právě kvůli obrubnikum. To an corolle není a musím říct, že je to s parkováním někdy dost na tesno. U CHR myslím ze ta guma je taky.
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2020 10:20
Re: Re: Auta k ničemu
Furt ji tam má :*)

Co ty = máš už sluchátka?
Avatar - Mikesus
26. 6. 2020 14:47
Re: Re: Auta k ničemu
Corolla už bohužel tu gumu tam nemá. Byla to super věc, dokázalo to nejen ochránit před skrabanci,.ale často včas upozornit že se ten obrubnik blíží.

Sluchátka super, ještě jdu vyzkoušet jedny a pak objednávám. Ale už jsem na 90% rozhodnut
26. 6. 2020 09:07
Re: Auta k ničemu
Třeba já :D Moje logika byla, že jsem jezdil sportovní Astrou OPC co byla po městě trochu za trest a žrala 15l / 100km. Tehdy bylo pro hybridy parkování zdarma v Praze a já měl rok kdy jsem parkoval jen v zónách co jsem platil. Takže dá se říct, že ekonomicky jen fakt že jsem jezdil tímhle místo OPC na to auto vydělalo :-[]

Druhá věc je, že CHR mě opravdu baví. Do města má akorát rozměry, ani malé, ani velké, dobrý výhled, hybrid mega příjemný a do 70 km / h velmi svižný. Zároveň úspornější jak diesel. Cukání po Praze najednou nebylo utrpením ale radostí. Mám nadupanou výbavu a podvozek CHR je něco co má blíž k poctivým sportovním podvozkům než běžným autům. Celkem mě překvapuje kritika houpavého podvozku a špatné známce z ovladatelnosti. U mojí verze před faceliftem ani jedno neplatí a je to něco co mě tehdy nadchlo při předváděcí jízdě.

Dneska tím jezdí přítelkyně, já jen občas když nikam nejede :D Do města je to pro mě pořád volba č. 1 a popravdě do budoucna bych do toho jakožto auta do města šel znovu. Aktuálně zkouším Lexus UX, ten je moooc fajn. :yes: Jenom pro určitou výbavu je potřeba jít do nejvyšších verzí a to už jsme v ceně skoro dvou CHR, takže nevím nevím :)
Avatar - Ozzman
26. 6. 2020 09:10
Re: Auta k ničemu
Takže má 1.8H, což ještě chápu, jak píšu výše, ale moc to neodpovídá na tu otázku, k čemu silnější 2.0 či "nadupaný" Xceed s turbomotorem v takové karoserii :)
26. 6. 2020 09:12
Re: Auta k ničemu
Já bych to teď vzal s tím silnějším :) Respektive zkoušel jsem ho teď v Lexusu UX a tam jsem nepozoroval, že by fungoval hůř, ale má navíc výkon i nad 50 km/h což mi chybí :-!
Avatar - Ozzman
26. 6. 2020 09:14
Re: Auta k ničemu
Já ta auta jel po sobě a po městě jednozančně 1.8 jede příjeměji, u toho dvoulitru je hrubší přechod na spalovák, stejná zkušenost i u Coroll. Třeba ten Lex bude trochu víc vychytaný :)

S tím výkonem naprosto souhlasím, nájezd na dálnici je orchestr vytočeného eCVT a nic moc se neděje :D
26. 6. 2020 09:20
Re: Auta k ničemu
Jo Lex je jinej vesmír. Interiér a odhlučnění je o parník jinde než CHR, takže tam se tyhle dojmy z přepínání mohou ztrácet...a popravdě nejsem si jistý jestli zvuk i v normálním režimu byl umělý nebo reálný :D
Avatar - Ozzman
26. 6. 2020 09:23
Re: Auta k ničemu
:-[] Ok, třeba někdy projedu i když se mi Toika líbí mnohem víc, než Lex, tak přecijen jen tam musí být něco navíc.

Každopádně jsme se nedostali moc k tomu užití auta, ty se nepočítáš, protože jsi, jak by řekl náš pan prezident "ekonomický ***." , co jen využil situace s parkováním :D :D :D :D Ale u CHR to s hybridním pohonem do města chápu, u Xceedu s 1.6TGDi moc ne , ale proti gustu...
26. 6. 2020 09:48
Re: Auta k ničemu
:D :D Jo zvenku se mi taky CHR líbí víc, ale po usednutí se mince krutě obrací :-O :D UX taky překvapilo vyloženě řidičskou pozicí za volantem, respektive možnost si to fakt udělat jak kdo chce - tam jsem čekal že bude znát architektura CHR, ale není :)
26. 6. 2020 10:15
Re: Auta k ničemu
Ja v tom UX nejak nevidím tú pridanú hodnotu dať za to 40tis eur. Strašne vtipný zvuk má režim Sport, ako nejaké 80s Nintendo preteky.
26. 6. 2020 14:54
Re: Auta k ničemu
Trochu hloupě se zeptám, jel jsi s tím? Ono na papíře se to nezdá, ale jak jsem si do toho sedl a rozjel se i do vyšších rychlostí mimo město, okamžitě jsem viděl kde ty prachy jsou :)

Zvuk sportovního režimu je úsměvný až trapný, ale stačí to vypnout, o nic nejde. Každopádně zpracování, odhlučnění a ovládání - to je za mě nad úrovní konkurenční entry level premie (Q2/Q3, GLA, X1/X2)...
Avatar - N6600
26. 6. 2020 09:28
Re: Auta k ničemu
Jestli se nakonec rozhodnes jit to UX, ber klasicky. Ne F Sport. Ten ma hodne "sportovni" podvozek a citis kazdou nerovnost. S normalni verzi je to o moc pohodlnejsi. A taky se mi prechod mezi elektro a spalovak zda lepsi nez u C-HR. Myslim, ze prave diky odhlucneni :)
26. 6. 2020 09:49
Re: Auta k ničemu
jj jel jsem F-Sport a je tužší, ale to mě nevadí, naopak :D Jelo to fakt moc hezky. Subjektivně by někdo mohl říct, že to nejelo rychle, ale to jen klame odhlučnění, pohled na tachometr ukázal jasně :-! :yes:
Avatar - N6600
26. 6. 2020 10:07
Re: Auta k ničemu
Ah, tak to pak jo :) Ono to neni pomale, akorat CVT je tak plynule, ze clovek ten pocit ma :)
Avatar - _Karel_
26. 6. 2020 11:07
Re: Auta k ničemu
S CHR bych jezdit nechtěl, ale v X-Ceedu by moje chlapské ego netrpělo ani trochu, na rozdíl od např. nedávno testované CLA. Tohle je prostě individuální a nějaký škatulkování asi moc nefunguje.
Avatar - Alf1k
26. 6. 2020 12:46
Re: Auta k ničemu
V pohodě vidím to jinak :D I bez Ega je Xceed pro mě prostě nesmyslnej recept na jediné auto v rodině, který vyniká maximálně tak v tom posedu vejš a to je málo, stejně tak mizernej prostor a nemá mi co nabídnout. Ano, ženě s dcerou, aby mohli vyrazit na kolo např. a na nákup, jelo se ji dobře a nebála se obrubníku, ideál. Soused takhle ženě koupil Karoq a funguje to. Psychická sebedestrukce je pro mě představa, že je to auto na všechno, narozdíl třeba od toho CLA s top mainstream technikou, který může vyučovat i Kodiak ve kterém tvé ego netrpí, jak má například auto svítit v noci ;-)
Avatar - _Karel_
26. 6. 2020 13:09
Re: Auta k ničemu
A proč by tyhle auta měly být recept na jediné auto v rodině? To by asi opravdu nebyla dobrá volba. A myslím, si, že typicky na to kupovaný nebudou.