Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
abc
parádne auto, nevšimol som si cenu
Aktuální model prodává za tolik Auto Outlet https😐/www.sauto.cz/…d/f-150/17388516?…
Chapu tu tvoji posedlost americkejma autama, ale spis by to chtelo nastinil nejaky plus. Ja vidim je to ze se to poradne nevejde na cesky silnicky, zere to jak ruskej kombajn a servisni naklady jdou do neumerna.
K cemu je takovy auto? jen si v tom vozit zadek?
K cemu je takovy auto? jen si v tom vozit zadek?
Ještě že tu máme odborníky přes US auta, jako je Zetti...
Máš recht, přesně pro neúměrné náklady a spotřebu si lidi pořizujou pickup, milují totiž, když můžou prachy házet oknem.
Máš recht, přesně pro neúměrné náklady a spotřebu si lidi pořizujou pickup, milují totiž, když můžou prachy házet oknem.
tvl, si nic nepochopil, mas prijit s argumentem ne se sarkasmem.
Soused ma F150 a dalsi ameriky a na nasich uzkych okreskach musi vymetat pankejty aby se vyhnul protijedoucim autum. A s tema penezma to bude taky asi pravda, protoze rika o tom aute ze kdo ma opici musi mit na banany, Jemu ty auta ale vydelavaji, tak to neresi. U filmu tecou prachy proudem.
Soused ma F150 a dalsi ameriky a na nasich uzkych okreskach musi vymetat pankejty aby se vyhnul protijedoucim autum. A s tema penezma to bude taky asi pravda, protoze rika o tom aute ze kdo ma opici musi mit na banany, Jemu ty auta ale vydelavaji, tak to neresi. U filmu tecou prachy proudem.
Ok, neskutečně pohodové tahání, i běžná jízda. Žere to jako každé jiné našlapané
SUV s V8, často bývá i lehčí, má hliníkovou káru. Nízké servisní náklady, obří prostor a praktičnost, výborné i na městské děravé silnice, nemusí se zpomalovat na retardérech a rozbitých přejezdech, dynamika sporťáku i dobré jízdní vlastnosti v zatáčkách, utáhne 5,t (nahradí 7,5t náklaďák), je toho ještě více, ale takhle z hlavy si už nevzpomenu.
Soused by musel vymetat pangejty i s velkou dodávkou, jelikož mají obdobné rozměry...
SUV s V8, často bývá i lehčí, má hliníkovou káru. Nízké servisní náklady, obří prostor a praktičnost, výborné i na městské děravé silnice, nemusí se zpomalovat na retardérech a rozbitých přejezdech, dynamika sporťáku i dobré jízdní vlastnosti v zatáčkách, utáhne 5,t (nahradí 7,5t náklaďák), je toho ještě více, ale takhle z hlavy si už nevzpomenu.
Soused by musel vymetat pangejty i s velkou dodávkou, jelikož mají obdobné rozměry...
Ono to zase tak idealistické není. To, že utáhne 5.4 tuny neznamená, že mu to v čr zapíšou do tp, páč na to nemá dostatečnou hmotnost. Resp. zapsali by to, pokud to bude homologované jako traktor s max. rychlostí 40kmh. Reálné maximum je 3,5t , což znamená max 2-2,5 tuny nákladu. plus 800kg na korbičku.
Ty mě bavíš, zas další teoretik. Mám tohle auto s gooseneckem, normálně to jde provozovat v EU.
ŘP C1+E bez mýta a tachografu.
A s tím traktorem, to máš odkud?!
ŘP C1+E bez mýta a tachografu.
A s tím traktorem, to máš odkud?!
Uplne ta nejzakladnejsi zacina v prepoctu na 464000kc. Limited coz je plna, asi 3x tolik...