Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNový Mercedes-Benz S se rýsuje. Dostane novou platformu, dvanáctiválec zůstane
19 komentářů
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ProchyToman
Svet se toci dal, i bez nas tady. Zakaznici co jdou po merglu poptavaji i teslu. Vadi jim kvalita ale zas chteji vystoupit z rady a citit se mimo proud. Tak mrd ho tablet, mrd ho druhej a jeste doprostred jako v tesle a dame tam jeste extravagantni diru za volant. Jako ridic to neuvidis a ostatni lidi na to budou cumet. A o to jde, cumet.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ciceron je démant, ale tahle hláška o promočeném divanu mi zlepšila den :-)
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
KANKUNEN
Žádné evropské auto.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
mazlik_auto
Exteriér: Opravdu si myslím, že by Evropa neměla designem kopírovat Čínu nebo se jí příliš přizpůsobovat. Vždyť to bylo na začátku naopak, Čína kopírovala a přetvářela design evropských vozů. Pokud ztratíme osobitost, ztratíme i výjimečnost. A jen odkaz na známou značku všechno nezachrání.
Interiér: Pokud šachta před volantem bude znamenat výkonný head up display, významně dokonalejší než vše, co bylo kdy uvedeno na trh, pak mi ten otvor nevadí. Jsem také docela zvědavý, jak moc funkční budou ty úzké nebo nízké, v závislosti na uspořádání, výdechy klimatizace? I když se zřejmě počítá, že uživatel již nebude vůbec měnit směr proudu vzduchu, ale režimy proudění v kabině budou zcela pod kontrolou procesoru klimatizace.
Interiér: Pokud šachta před volantem bude znamenat výkonný head up display, významně dokonalejší než vše, co bylo kdy uvedeno na trh, pak mi ten otvor nevadí. Jsem také docela zvědavý, jak moc funkční budou ty úzké nebo nízké, v závislosti na uspořádání, výdechy klimatizace? I když se zřejmě počítá, že uživatel již nebude vůbec měnit směr proudu vzduchu, ale režimy proudění v kabině budou zcela pod kontrolou procesoru klimatizace.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
×
Sdílení komentáře
×
Ten display nad volantem i uprostřed byly stejné i na jiných špionážích fotografiích i v konceptech, ale na jiných fotografiích nebyl otvor za tímto displejem tak velký - je možné, že to je v rámci testování head-up displaye.
A ta chromovaná lišta na ***i, ta už je dnes tradiční vstupenkou na čínský trh platná pro celou D3.