Cítíš se teď dobře? Ulevilo se ti?
Se slabomyslnými se nemá cenu hádat, tak se radši ptám. Ještě ti praskne žilka, budeš tahat nohu a nedej bože plodit ještě větší blbosti než teď a to už by bylo na pováženou.
Inteligentní příspěvek hodný Blue Suna. Ostatní by se hanbou zahradami, tohle napsat.
Myslíš, že ta 1,6 o výkonu 110-120 KW by byla bez turba. Ty jsi fakt trotl.
Ano, uveďme to na pravou míru. Já tvrdím, že menší motor není problém, protože jen dostává výhodu, která byla u dieselů už dlouhá desetiletí. Nic více, nic méně. Zbytek jsou jen blitky z tvé hlavy.
Uveďme to správně. Ty pořád tvrdíš, že malé motory jsou super, že jsou dostačující a přitom to vůbec není pravda. Větší motor se stejnými parametry bude vždy lepší, jen nebude pro výrobce tak výhodný a navíc výrobci tancují tak, aby jim laboratorní měření vyšlo co nejleépe emisně. To je jediný důvod malinkatých vyhoněných motůrků. Hlavně že každý automat drží motor pomalu těsně nad volnoběhem, ale díky malinkatým objemům je spodek mrtvý a žádné turbo tam nepomůže, protože není roztočené. Rozdíl v 1,2 a 1,6 obojí s výkonem 114KW bude ten, že ta 1,6 bude podsttaně příjemnější.
Ako neviem prečo by mal byť x ceed niekde inde... sedel som v ňom a veru vôbec ma nezaujal, taký ceedo stonic, navyše ak niekto nevie nájsť polohu v P208. tak ja som ju nenašiel v x ceede... to bolo pre mňa sklamanie... vysoký podvozok, nízka strecha.... v aute si skoro pololežmo...Uvidíme čo sitroen... ale určite veľký palec hore za návrat ku klasike ovládania...dizajn - uff už je to strašne preplácané...ale možno som staromódny...
Ty pořád nutíš všem velké objemy motorů, i když nejsou potřeba. Tím pádem je zjevné, že nechápeš smysl a výhody turba, když se stále držíš přežitého objemu.
Já neumím pracovat s Turbem? Já jsem někde řekl, že turbo je na nic? Aha, tak to je mi novinka. Turbo mi nevadí. Samozřejmě u sporotvních modelů, kde je možnost velkých motorů je Atmo super a má své výhody nad turbem, ale u běžných aut jsem proti turbu nikdy nic nenamítal. Ano atmo motry v nabídce jsou super, pro ty, kteří například jezdí málo, krátké tratě, nepotřebují výkon a podobně. Například u Mazdy je nabídka dobrá, ale zase....silnější motor by jí seděl, nějaký 2-2,5T. protože ani ta 2,5 v šstce není žádný trhač asfaltu. Pokud někdo potřebuje "nenáročný" motor, je pro něj atmo jednotka ideální volbou.
Euro 7 samozřejmě žádné omezení litrového výkonu nepřináší. To jsou jen slova jednoho člověka, který se domnívá, že to tak dopadne, a ještě jen v segmentu sportovních aut.
Proč by mě auta neměla zajímat? Jen proto, že nejsem zoufalý uctívač plechového božstva to znamená, že mě auta nezajímají?
Já to chápu, ty pořád neumíš pracovat s turbem, ale to turbo tu prostě je a bude. Motor se 114 kW mi na poměrně lehké auto nepřipadá nedostatečný. Prostě používá turbo, dnes naprosto běžnou věc. Akorát je zajímavé, že to vadí jen u benzinových motorů a ne u dieselů... vždyť ty by bez turba byly úplně nepoužitelné. Benzinové motory prostě jen mají totéž, co bereme u dieselů za běžné, ale tady to najednou strašně vadí. Nebo bys chtěl mít pod kapotou zoufalý třílitrový atmodiesel, abys z něj dostal aspoň těch 90 kW?
Nebo jsi jen zoufalý bazarový jezdec, který čeká jako na smilování na auto s nájezdem přes dvě sta tisíc, aby si konečně mohl něco koupit?
Já nemám problém s těmi 96KW a beru to ještě jako "snesitelné" pro ten malý motor. Více bych ale už z tak malého motoru nechtěl. Vím jak jede tenhle motor. Překvapivě jsem s tím problém neměl, ale prostě jako základ, nebo v tomto výkonu střed nabídky ok, nicméně pak by tam nějaká 1,6 THP, kterou mají, seděla. S výkony kolem 120-150 KW.
Ono se stejně nad s prominutím "debilitou" vyhoněných malých motůrků zase smrákají mračna. Nejdříve kvůli emisím to hnali do extrému a teď zjistili, že ono to zase tak žhavé není, tak se trend obrátí a Euro 7 by kromě jiného měla přinést omezení výkonu v závislosti na litrovém objemu motoru. Takže jsou varianty, že auta budou líný lemry s omezeným výkonem a nebo zvětší motory. To zní popravdě krásně, ale určitě tam budou zase taková další brutální omezení, že to zazdí něčím jiným.
96kW v pohode staci, mam ho v kombiku a na dialnici to pyta 5-6l/100km....ten slabsi variant by som ale osobne uz nebral, jedine maximalne do mesta ale to by som kupil rovno uplne ine auto
Plácáš kraviny. K čemu do tak malého auta cpát dvoulitr nebo 1,6 THP? Takové motorizace si pak kvůli ceně koupí minimum lidí.
Naštěstí pro Citroën je podobných hlupáků jako ty čím dál méně.
Měl jsem kdysi minulou C4, chápu i odkaz na GS/GSA v bočních liniích, ostatně to bylo docela hezké auto. Navíc s hydropneumatickým odpružením. Toho škoda i ve větší C5. Ale z toho hranatého volantu a překombinovaného čumáku, či spíše světel a to i těch vzadu, už tak nadšen nejsem. Vlastně se mi ten hmyzí pohled docela hnusí. Displeje, no, taková je dnes móda, nebudu konzerva, navíc z mercedesu vím, že to jde udělat i dobře. Nejsem cílovka, ale podívám se, jak to bude vypadat na živo. Kufr 380L se mi líbil již u předchůdce a paleta pohonů je na dnešní poměry pomalu velkorysá. Navíc tyhle PSA motory patří, jak v zážehovém, tak i vznětovém cyklu, k tomu lepšímu na trhu. A dokud tam bude i ten klasický měničový automat... No, uvidíme jak jim to bude jako celek mechanicky a obchodně fungovat.
1,2 benzín a 1,5 nafta (plus mixer, který si stejně nikdo nekoupí, max pár dealerů povinně)
S 1,2 ani s 1,5 HDI nemám problém, ale ne jako kompletní nabídku. Popravdě už ta 1,2 114KW měla být v tomto výkonu 1,6THP a bylo by to o dva levely lepší. Stejně tak pro "dálkové cestovatele" by se 2,0 HDI hodilo více.
Jinak zajímavé auto, které určit bude to ze zajímavějších na silnicích, bohužel s nezajímavými motory.
Jako render fotky vypadají dobře, obzvlášť ta oranžová, tento agresivní styl by si zasloužil nějaký silný motor, ale o tom pochybuju, tam je jasný 1.2pt a 1.5hdi a nesmysl ve stylu plugin hybridu..
Plug in hybridy nemám rád jako tankovat a ještě to nabíjet jak ču*** but jedno nebo druhé ale ne oboje...
Každopádně jsem zvědavý jak to bude vypadat naživo.
Í když exterier nevypadá úplně nejlépe, uvidíme ale jak to bude naživo. Hodně automobilů na fotkách klame. Jinak interiér za mě ok. Pokud citroen zvolí zajímavou cenovou politiku, tak to může být zajímavá alternativa ke Škodě Scala.
1,6T ? to by chudak ds nemal vyhradne postavenie :D
chvalim snahu zakomponovat gs/gsa dizajn. len maly detail---- ze tento nema boxer4, ci hydru... :no:
se-ru ma, co som skritizoval aj na twitteri...
za airbump sa asi hambia... to uz aj hjondeeeee je viac oplastovany...
a hlavne svetla to mi nesedi, vyzera to nejak divne.
interier nemecky strohy- pravitkovy, nema to smrnc.
vincent sice nahradil muzatku lindu, no nejaky velky pokrok nenastal.
Auto se podle mého povedlo. Z venku Citroënovsky nekonvenční, uvnitř zase pěkně uhlazené. Líbí se mi nový volič automatu, sice vypadá trochu jako v nové Octavii ale nemám s tím problém. Aspoň se už do všech aut nebude dávat ten ,,knipl”. 1,2 benzin je solidní motor a dokáže i svižněji svézt. Chválím že nezapomněli na naftu. Snad se potom v nabídce objeví nová 1.6 benzin.
mna to nejak nenadchyna ( krasavec to fakt nie je ) ale to nic nemeni na tom ze cakam velky uspech tohto auta .. ludia uz chcu dnes nieco netradicne... chcu ohurit a ukazat sa... a toto moze byt vyborna volba pre mnohych dnesnych extrovertov :yes:
a co tu fakt ocenujem je ta zvysena svetla vyska... to je velke plus tohto inak docela standardneho auta ( nafukly skorohatch bez 4kolky ) :yes:
PS: v tejto kategorii mackopsov ale treba priznat ze taky konkurencny xceed je uz uplne inde.. aj vizualne aj podvozkom aj imidzom aj motoricky... a to bola kedysi kia voci citronu vieme kde...
Myslim že toto je skôr otazka použitej platformy, ta ktoru použili používa len 1.2/1.5 no môže použiť aj čistý elektropohon. Ak by použili väčšiu ktorá moze mat 1.6/2.0 by nemohol byt čistý elektropohon iba maximálne plugin hybrid. Čo sa tohto týka tak Citroen dostal z tej malej platformy asi koncernové maximum, veď rozvor takmer na úrovni Octavie je toho dokazom.
Mě se poslední citróny líbí, takže se mi líbí i tohle, jak zvenku, tak uvnitř. Jen tedy to zadní křídlo vč. světla - vypadá to, jak kdyby to ukradli na parkovišti z nějakýho náhodnýho auta a ve spěchu to tam nalepili. Pohony klasika, dát tam 1,6T by asi bylo moc velké hýření. Citrón je takový koncernový otloukánek.