Někdy může. Tím nechci říct, že tomu tak je, ale historie už nám ukázala, že se výrobci zaměřují spíše na přesně podmínky narazovych testů a trochu jiné podmínky nechávají bez povšimnutí. Jako jeden příklad třeba malý přesah u IIHS. Když vyzkoušeli nejen roh řidiče, ale i spolujezdce, výsledky byly katastrofální.
Neviděl jsem moc nehod s kamionem že by se auto roztrhlo. Že by ho rožvejk by se dalo pochopit. Ale tady to spíš ukazuje na problém těch bodových svarů jak nás i učili na strojárně. No chtělo by to do diskuze přibrat většího odborníka na metalurgii :D
Ale prostě se mi nezdá aby nosník co má 2000 Mpa v tahu to nevydržel, nevím kolik má obsah součet průřezů, odhaduju kolem 10 cm2 to dělá pořád 200 tun.
Pred dvoma dňami na podobnej škodovke novej generácie pri nehode odtrhlo komplet strechu :-O . Včera zas Fabia ll to pretočila cez strechu, ťa to zvládla celkom dobre. ;-\ To pre nové škodovky nie je dobrá vizitka.
Nemyslím, že by to auto muselo být nutně svařený. A tohle se už dneska nedělá. Lidská práce je tak drahá, že vařit auto ze dvou kusů už vyšlo z módy. Pořádná oprava by vyšla dráž než jsi na prodeji schopný vydělat.
To mas ovsem pravdu. Proto me taky vysledky poctu hvezdicek v NCAP nezajimaji a nekteri nedovedou pochopit proc. Protoze to ma jen malou vypovidaci hodnotu o bezpecnosti auta.
Taková rána je vždycky o štěstí. Žádný auto tě nedokáže zachránit, když do tebe vlítne kamion. Musíš mít prostě kliku, aby si z toho torza auta následně vylezl živej. Tohle není chyba Škodovky, že se auto rozsáplo na dva kusy. Energie působící na skelet auta musela být extrémní. Jiný auto stejný třídy by vypadalo stejně. Výsledky v EURO NCAP jsou sice pěkný, ale realita je bohužel mnohdy jiná.