Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toto je desítka nejdostupnějších aut s pohonem všech kol

Pohon všech kol nemusí znamenat vysoké ceny. Tady je žebříček deseti nejlevnějších čtyřkolek na začátku léta.
Zpět na článek
5. 7. 2020 16:32
6. 7. 2020 04:10
6. 7. 2020 11:19
6. 7. 2020 11:17
5. 7. 2020 22:20
5. 7. 2020 08:48
Hyundai Kona 1.6 T-GDI 4x4
"... Benzinová šestnáctistovka se 130 kW a dvouspojkový sedmistupňový automat, to je kombinace kony se stálým či přiřaditelným pohonem všech kol.... "

Tam je opravdu možnost volby i stálého pohonu ??
Rozbalit vlákno
0
Avatar - woody-alien
5. 7. 2020 08:53
Teorie vs. praxe
"Litujeme, ale autorizovaní dealeři SUZUKI momentálně nepřijímají další objednávky na model JIMNY.
Množství vozů potvrzených k dodání v tomto roce již bylo přiřazeno k jednotlivým zákaznickým objednávkám."

Tolik k dostupnosti Suzuki Jimny.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - 3_diamanty
5. 7. 2020 10:09
Re: Teorie vs. praxe
ja som u nas v reale v premavke noveho jimnyho este nevidel... ale snad sa niekde "objavi" a zbadam ho konecne
5. 7. 2020 10:29
Re: Teorie vs. praxe
Tak nějak. Naživo jsem ho viděl jen jednou a to když jsem se šel na to auto zeptat do zapadlého dealerství Suzuki. Bylo to necelý měsíc od zahájení prodeje, měli už 6 závazných objednávek a absolutně nebyli schopni říct, kdy ty auta dodají. Věděli jen, že výrobní kapacita Jimnyho je vyprodaná na dva roky dopředu. Přemlouvali mě na Vitaru.
Avatar - 3_diamanty
5. 7. 2020 10:39
Re: Teorie vs. praxe
tak co ine im ostavalo.. len skusit zakaznika prehovorit na iny ( vlastny ) model .. chapem...

inak este pred 3 rokmi medzi 10 najlacnejsimi 4kolkami na trhu bola u nas aj yetina .. zda sa ale ze ( nastupca ) karoq uz dost "podrazil" ( obzvlast v kombinacii v 4kolke ) ... lebo dnes ho v tabulke najdostupnejsich 4x4 SUV u nas/u vas uz nejak nevidimň

mna mrzi ze 4x4 verzie od roznych znaciek su v ponuke s coraz mensim poctom motorov a povacsinou uz rovno aj v nejakej pomaly top vybave .... tym padom sa 4kolka beznemu zakaznikovi vzdaluje... chvala bohu teda za duster aj nejeke t osuziki ci navrat 4kolkoveho ASXka ... ale obavam sa ze aj tieto kusky tu nebudu vecne v tak dobrych cenach... mam inak fakt docela strach co bude s dostunúnymi 4kolkami za 5 ci 10 rokov... aby sme to tym pokrokom nedopracovali az tam ze 4kolka bude len v par znackach a bude stat rovno uz aspon melon... :-( 8-s
5. 7. 2020 11:02
Re: Teorie vs. praxe
Myslím, že jim tam ještě schází SsangYong. Tivoli v nejobyč výbavě by mělo být okolo 420 tisíc.
Avatar - 3_diamanty
5. 7. 2020 11:05
Re: Teorie vs. praxe
boze diky.... na neho som uplne zabudol... sila .. dik za pripomenutie :yes:

yongy su tiez paradne a aj nove korando aj faceliftovane tivoli maju nadalej aj 4kolky :yes:

to nove korando uz sem tam vidim... podla mna ludia uz yongom zacinaju prichadzat na chut.... aj dobre uz vyzeraju aj maju zaujimave kombinacie ( aj s 4x4 ) a za dobre ceny ....
5. 7. 2020 12:30
Re: Teorie vs. praxe
No já tady https://www.motorvize.cz/…vize-fans-award/ měl možnost přímého porovnání Koranda s ASX. Upřímně, chtít levnou čtyřkolku, beru Dustera, muset si vybrat z dvojice těhle asiatů tak ASX. Korando na mě moc nezapůsobilo, na můj vkus trochu kolotočářský design, velké plochy lesklých plastů uvnitř, debilní animace a zvuky při sepnutí zapalování, vytažení klíčku... otravný zvuk spuštěných blinkrů, ASX ač je prehistorický kus na mě působilo tak nějak solidněji a dospěleji. Pravda ale je, že s tímhle názorem jsem byl v menšině a ten wow efekt yongu na ostatní účastníky působil pozitivně.
Avatar - 3_diamanty
5. 7. 2020 18:04
Re: Teorie vs. praxe
dik za video... ASXko doslova hltam vsade kde sa objavi takze dik....

tu mas zase kusok iny test: https://www.youtube.com/watch?… ... obaja japonci.. obaja s CVT... obaja s 2.0-kou .... akurat cena je tu fakt rozdielna ... ale tak kazdy predsa vie ze kazda sranda nieco stoji a subaru nikdy nebolo z lacneho kraja takze v pohode... tu ide hlavne o to porovnat dva rozne/ale zaroven aj velmi technicky podobne japonske kusky po praktcikej uzivatelskej stranke.. cena necena tu v tomto pripade nebola smerodajna ..

ale vratim sa este k tvojmu prispevku.... korando uz sem tam skutocne vidim... aj dnes som jedno biele videl a paci s mi jeho rovna kapota aj strecha... miestami mi propomina doslova XC40 od volva... tak proporcne hlavne ked ho vidis zdialky zboku a tak.. ten rovny predok aj strecha aj taka ta masivnost ... uz samozrejme z dvoch metrov na parkovisku v nom volvo nezbadas ...... o ASX mozem pisat pol dna ale asi to nikto nechce.. napisem len tolko ze ASX je este stara japonska skola kde vsetko an tom aute ma svoj ucel aj dovod a je plne funkcne .. a vobec ani nevadi ze prehistoricke ale hlavne ze je to funkcne spolahlive jednoduche ... za man prave v tom je caro ASXka ze sa na nic nehra a je prave take akesi jendoduche robustne ... lebo kto hlada luxusnejsi kus tak ten moze fakt ist do eclipsu alebo spominaneho subaru alebo do nejeakej tej premie uz ze jo.... kazde auto ma svoju cielovku a ASX ju ma tiez ... a aspon u nas velmi pocetnu ( vzhladom k dobremu pomeru cena/uzitkova hodnota ) a teraz si dovolim povedat ze uz aj dizajnovo dobre vyzera takze uz vie zabodovat nielen cenou a praktickostou ale konecne uz aj vizualne moze zakaznika "zlakat" ...
Avatar - palix
5. 7. 2020 22:02
Re: Teorie vs. praxe
ASX som minule spomenul, že som ho doporučil kolegovi a... dostal som - vraj to auto je totálne nanič, že nemám asi kolegu rád :)... Kolega si nakoniec vybral Yettiho (ASX bol mimo jeho rozpočet)
Väčšina ľudí, ktorí majú ASX je s ním veľmi spokojných. Teraz si ho kúpil iný kolega (úplne nové) a zatiaľ je naozaj nad mieru spokojný. ASX nie je auto pre ľudí, ktorí potrebujú super rýchle auto, alebo niečo super moderné. To auto je podľa mňa veľmi podarené, má klasický dizajn, predpokladám vysokú kvalitu...
Alebo ešte takto: Ak by som chcel auto, ktoré ma tak nejako nechá "chladným" (=aha je tu nejaké auto) a zároveň by malo byť spoľahlivé, s vyššou prejazdnosťou na horšom povrchu, pričom cena by nebola astronomická, tak ASX je na jednom z popredných miest :-). Alebo by som ho kúpil, keby som z nejakého dôvodu už nemohol šoférovať a mal by ma raz voziť syn, manželka... Nebolo by mi až tak ľúto, že nesedím za volantom :). Pritom by sme mali spoľahlivé rodinné auto.
Avatar - woody-alien
5. 7. 2020 11:42
Re: Teorie vs. praxe
To je fakt, navíc i Korando 1.5T 4x4 Style je za 535t ceník a momentálně je za stejnou cenu i Style+ se zajímavou výbavou navíc.
5. 7. 2020 11:10
Re: Teorie vs. praxe
Docela dlouho na mě žádné auto nemělo takový WOW efekt, jako právě Jimny. Aboslutně ho nepotřebuji, ale libí se mi. Podobně na mě naposledy zapůsobil právě Yeti, jak v 2005 představili koncept. Produkční verze už sice za mě nevypadá tak správně prdle, jako ten koncept, ale i tak se mi Yetim jezdí dobře. Vitara není špatná, ale emocionálně ji vnímám neutrálně, takže to nestačilo, abych vůbec uvažoval o výměně tenkrát čtyřleté Yetiny za Vitaru.
Avatar - 3_diamanty
5. 7. 2020 18:42
Re: Teorie vs. praxe
yetina bola pekna... a vyzerala fakt "outdoorovo" ... hadam uz som spominal ze za mna je to dodnes najkrajsie aj najoriginalnejsie SUV od skody ... ale tak co uz.. teraz uz mame sablonoveho karoqa s kodiaqom.. taktiez Qcka v nazvoch tu uz nesmu chybat... sablona v nicom a k nicomu tieto skdoovacke SUVecka nepusti a mne sa to moc nezda ako dobre ale tak co uz .. v tomto zlata yetina suhlas .. dodnes ma svoje caro a je pekna a stale moderne a dobrodruzne posobiaca :yes:

vitara sa mi paci ale emocionalne je u mna az za ASX .. a dokonca uz mozno aj za novym dusterom .... napriklad priznavam ze nove korando ma nejak zvlast nezaujalo .. na predok je divne a vobec neladi so zbytkom vozu a je kusok aj tazke jak tank a rozcapene ... ako fajn auto sikovne kvalitne vsetko ok ale naprikald voci ASXku u mna by nemalo sancu a mozno nakoniec aj ten duster by uz som tu bral radsej v praxi ako yonga tazkotonazneho s vysokou spotrebou a podivnym xichtom a aj tou poslabsou maxiamalkou ( na 120kw je to fakt bida ta dynamika tam ) ..... mne sa celkom paci aj S-cross.. len ttu to chce peknu farbu a velke kola... a za 20 tisic je uz aj v 4kolke co podlieza cenovo este aj ASXko ( ktore ale uz je v 4kolke jedine len s automatom inak by bolo pod cenou S-crossu )
Avatar - palix
5. 7. 2020 22:18
Re: Teorie vs. praxe
"3_diamanty" - Jimny som minule videl v žiarivej "zelenožltej" farbe a musím povedať, že to auto je úplne nádherné :). Staré Jimny je oproti tomu celkom nezaujímavé obyčajné úžitkové auto. Síce také auto absolútne nepotrebujem, navyše je drahé na to že na ceste je dosť nanič, do terénu sa bežne aj tak viacmenej nesmie (všetko niekomu patrí), ale raz si ho asi kúpim - len tak na jazdenie po okolí kde sú rozbité cesty 3. triedy. Alebo sa na tom vyberiem napríklad do Mongolska :-). Dvoch to odvezie v pohode aj s batožinou (lepšie ako motorka). Má to len jednu ooooobrovskúúúúú chybu. Ak sa to veľmi nebude predávať, nebudú jazdenky alebo budú hrozne drahé :(.
Tak "ľudia", šup-šup kupovať Jimny pre svoje manželky, dcéry - je to cool zlaté mestské autíčko (tuším aj vyhralo takú nejakú anketu). Aby ich potom bolo v ponuke viac :D .
Avatar - 3_diamanty
5. 7. 2020 09:47
skoda ze kona
nema aj nejaky slabsi motor v kombinacii s 4x4... lebo takto ako 4kolka je uz zbytocne draha ( ale to je aj pripad T-rocu a par dalsich ) .... lebo 130kw v kasni velkosti golfu tu uz potrebuje fakt malokto ( vlastne skoro nikto kto chce nepremiovu beznu dostupnu 4kolku v takejto kompaktne velkej kasni ) ....

za mna je tu najlepsie naceneny duster ( ten v dvojkolke vlastne ani nedava zmysel ) .. a s tym 1,3 v 4x4 je to ozaj neprekonatelny kauf .... auto je pritom uz seriozne velke a splni aj rodinne potreby .. k tomu aj vyborne vyzera a je to uz seriozne SUVecko ziadny modny skorohatch alebo tak podobne.... kusok zamrzi ze napriklad ASX je v 4kolke len s automatom CVT .. inak by mohlo byt mozno aj za 500 ... ale na druhej strane tak nejak k 4kolke ( v realnom terene ) automat fakt pasuje ... to chapem ... takisto aj obe vacsie suzuki ( teda uz tie mimo jimnyho ) su vyborne nacenene a vedia uz splnit aj rodinne potreby ak treba a aj celkom fajn vyzeraju a su aj po pratkickej stranke paradne ...

Duster, ASX, S-cross, Vitara :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - palix
5. 7. 2020 22:21
Re: skoda ze kona
Navyše 1,6 TGDI má celkom vysokú spotrebu, čo som doteraz videl rôzne testy. V každom aute, kde ju mali na test, mala takú nejakú dosť vyššiu spotrebu ako konkurencia.
Duster vyzerá naozaj pekne - čím novší, tým krajší. Len na rozdiel od ASX je ako tak čítam trochu menej spoľahlivý. Vlastne na ASX som toho veľa zlého nepočul od ľudí, ktorí ho reálne aj vlastnia, vlastnili.
5. 7. 2020 10:10
Chybaju vam tam ruske 4x4 za skvele ceny
Ako napriklad:
UAZ Hunter (358800-478800 Kc)
Lada Niva 3 doors Putin edition (421000 Kc)
Lada Niva 5 doors (380000-404000 Kc)
UAZ Buchanka (488900-595000 Kc)
UAZ Patriot Sport (538800-610800 Kc)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
5. 7. 2020 10:16
Re: Chybaju vam tam ruske 4x4 za skvele ceny
u nas sa da kupit napriklad aj velky 4dverovy pickup mahindra goa s 2,2kou dizel 88kw a za 18 tisic eur ( co je v cene zakladneho 2kolkoveho kaskaja ci zakladneho 2kolkoveho T-rocu ) ... pecka ..ale je to uz predsa len viac pracovny stroj ako klasicke rodinne vozitko na nakupy a do prace .... to iste aj 5dverova niva ... je tiez v dobrej cene ... ale ako rodinne SUV si to u nas tiez nikto asi nekupi ( opat je to uz viac pracovny stroj vyborne vyuzitelny len pre male percento ludi ) .....

no a ako rodinne vozitko potom vidim od mahindry u nas model XUV500 kde mas za 21 tisic uz 4kolku .... co je ferova ponuka ( v porovnani povedzme s ASX, S-crossom, ci vitarou ) .. ale stejne duster drti... ten je aj v 4kolke stale najlepsie naceneny rodinne pouzitelny 4x4 voz u nas
5. 7. 2020 14:02
Re: Chybaju vam tam ruske 4x4 za skvele ceny
Dve staré predpotopné rachotiny bez ohľadu na to, do koľkých riadkov jednotlivé modely vypíšeš) za premrštené ceny, nič viac. Do lesa a na horskú chatu povedzme že hej, ale na bežné cesty autá pre masochistov, resp. čo sa bezpečnosti týka, pre samovrahov.
Avatar - 3_diamanty
5. 7. 2020 19:15
Re: Chybaju vam tam ruske 4x4 za skvele ceny
mne sa paci ta 5dverova dlhsia niva... akurat priznavam ze to by som uz urcite radej duster v tychto cenovych vodach... pokial teda tu clovek nezhana vyslovene pracovny stroj.. lebo duster si viem predstavit uz aj ako auto na bezne denno denne potreby ( praca, nakupy.. zahrada ) zatial co nivu uz vidim nadalej len ako cisteho pracanta... a aj na dovoelnku do tatier za mna urcite radsej dusterom ako nivou
Avatar - palix
5. 7. 2020 22:07
Re: Chybaju vam tam ruske 4x4 za skvele ceny
"Bolsevik" to nie sú autá, to sú "samochody" ;). Naozaj úplne nekonkurenčné zastarané autá. Keby som ale mal cestu na Sibír cez celé Rusko, tak by som nad tým uvažoval. Tu v EU je to absolútne nanič.
Možno ešte Sibír a nejaký japonský offroad. Minule som si skočil (na google mape) niekde na východ Ruska a čuduj sa svete - skoro samý "japonec", dokonca s pravostranným riadením.
5. 7. 2020 13:53
to už je aká štvorkolka
Fiat Panda s pětaosmdesátikolovým motorem.... :-O
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Beefcake
5. 7. 2020 15:39
Re: to už je aká štvorkolka
Daj este nejaku mudrost.
5. 7. 2020 23:25
Re: to už je aká štvorkolka
Čo máš proti? Všimol si to dobre.
"...stojí výrazně oplastovaná varianta Cross 4x4. Rovněž s pětaosmdesátikolovým motorem 0.9 TwinAir se vejde pod čtyři sta tisíc (393.500 Kč)..."
Keby si si ten článok aspoň pozrel, nemusel si byť taký trápny.
Avatar - Beefcake
6. 7. 2020 08:14
Re: to už je aká štvorkolka
Fakt treba riesit taku samozrejmost ? Mozno nakoniec poratali koliecka v motore a prevodovke :-[]
6. 7. 2020 13:45
Re: to už je aká štvorkolka
Zrazu nevadí ?
5. 7. 2020 14:15
a čo takto Ssangyong Tivoli a Korando
Keď už teda robíte taký prehľad, tak by to chcelo viac snahy pán redaktor. Je mi jasné že nie každému sa páčia, ale do zoznamu patria určite.
Ssangyong Tivoli - 423800,- Kč
Ssangyong Korando - 534800,- Kč
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
5. 7. 2020 17:40
Re: a čo takto Ssangyong Tivoli a Korando
na tieto auta sa tu zda sa kusok pozabudlo ( ale ani mna nenapadli sila ... a to sa mi nestava ) ..... lebo podla mna tiez tym padom spadaju cenovo do top 10 jak pozeram ..... to bude asi z toho tepla... clovek je potom menej pozorny.... a aj u nas je dnes riadny hits... kedysi mi to az tak nevadilo ale priznavam ze dnes uz tieto horucavy mi vobec nechybaju.... :'-( 8-s

mna napadlo este jedno SUVecko.... CX-3ka .. ale v ceskom ceniku pozeram ze uz nevidm 4x4 verziu len benzinvou dvojkolku ... lebo inak nechce sa mi verit zeby kasnou relativne mala CX-3 v 4x4 bola drahsia ako nejaky plnotucny tucson v 4x4 ( ktory v top 10tke najlacnejsich je ) ... len preco ju nevidim v cenniku ... zeby uz ako 4kolka nebola v ponuke? .. neverim... ..hmmm
5. 7. 2020 21:57
Re: a čo takto Ssangyong Tivoli a Korando
V českém ceníku mazdy awd u cx-3 už není
Avatar - Jenik3
5. 7. 2020 16:32
zadání?
Mám dojem, že více čtenářů by ocenilo článek 10 něj aut do mesta- neboli zaparkujete na pohodu. Klíčový parametr výběru aut by byl poloměr zatáčení.
Ale to bych chtěl po redakci prilis, že?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
5. 7. 2020 19:02
Re: zadání?
ja by som tu rad videl porovnanie i10tky 1,2 so space starom 1,2 .... obe maju atmo.. obe patria k najpriestrannesim v segmente... obe vedia ponuknut aj automat v minitriede ( co je vcelku super do mesta ) ....... len tak z hladiska pouzitelnosti praktickosti by sa mi ich porovnanie pacilo ... viem ze i10 je celkovo uz vyspelejsim autom ale aj space star ma ( podobne ako je tomu aj u ASX od mitsu ) v danom segmente tiez svoje "silne stranky" aj napriek svojmu veku ( ten posledny facelift mu uz priniesol aj vybornu konektivitu a nove materialy ) .... a prave tieto bezne auta mi tu v testoch chybaju... vid aj nedavny dvojtest... zase dva nadupane novinarske kusky ( taketo testy uz ani nekukam ) .. ale z hladiska reality bezneho spotrebitela aj predaja u nas uz opat docela nekupitelne a na cestach neviditelne kombinacie...

prave aj v polomeri otacania je space star ( ako auto do mesta ) velmi silny hrac ( 4,6m ... pri razvore 2450mm ) vid podorysom podobne velke suzuki ignis ma pri mensom razvore ( 2435mm ) polomer otacania "az" 4,7m.... ale taketo porovnania tu nenajdes... to si treba vyhladat..... ;-)
Avatar - Barrichello
5. 7. 2020 21:00
Re: zadání?
Město je širokej pojem a kde zaparkuju s Chargerema Camarem, zaprkuješ se vším :-)
Avatar - Jenik3
6. 7. 2020 04:10
Re: zadání?
Souhlasim. To jsou takova benchmarkova auta. Dnes jsem byl přesně svědkem toho proč je dobré mit do města (Praha 1-2) krátké auto. I10 či co to bylo se podélne krásné vešla, zatímco ten mercedes tam krouží a hledá ještě ted.
Avatar - Ozzman
6. 7. 2020 11:19
Re: zadání?
Barik pod pojmem město mysli svou fabriku na okraji, kde mají parkoviště... On má trochu omezené vnímání světa
Avatar - Ozzman
6. 7. 2020 11:17
Re: zadání?
No, už tě vidím v centru Prahy...
Avatar - Blue Sun
6. 7. 2020 19:35
Re: zadání?
Na hulváta zaparkuješ kdekoli...
5. 7. 2020 22:20
Mahindra?
V CZ sa nepredava?
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku