Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeToyota Corolla Cross oficiálně: Něco mezi C-HR a RAV4, do Evropy s otazníkem
75 komentářů
Mikesus
Konečně jim došlo, že u hybridu je otackomer k ničemu a zase nasadili mnohem důležitější powermeter.
Arese
...nevypadá vůbec špatně. Tak teď ještě ho osadit pořádným silným turbodieselem, 6st. manuálem (a automatem na přání) a doplnit ten chybějící otáčkoměr, a začal bych o ní uvažovat! ;-)
Tak u nehybridu otáčkoměr určitě bude, a ten manuál taky. Jen o ručce trochu pochybuju.
Meky
Pôjde po diaľnici za 3,6 litra.
Rýchlosťou okolo 90 kmh a po rovine.
Ale to nevadí, to je moderna Toyota.
:-)
Toyo-ovciam to nevadí.
Veď je to kvalita!
Síce má len 3 roky záruku, dnes, keď kia dáva 7 rokov a aj skodka sa zmohla na 5 rokov.
Ale toyo-ovce beeeee, beeee nám 3 roky staciaaaaaa
Rýchlosťou okolo 90 kmh a po rovine.
Ale to nevadí, to je moderna Toyota.
:-)
Toyo-ovciam to nevadí.
Veď je to kvalita!
Síce má len 3 roky záruku, dnes, keď kia dáva 7 rokov a aj skodka sa zmohla na 5 rokov.
Ale toyo-ovce beeeee, beeee nám 3 roky staciaaaaaa
Tak koukam jeden blbeček co se snaží být vtipný.
Samozřejmě že pojede za 3,6 na normálních okreskách a státovkách, bez ohledu na reliéf, protože jednou jedeš do kopce, potom z kopce.
Ale to nevadí, to někdo nechápe. Na dálnici můžeš i rychleji, kupodivu to Toyota zvládá, není důvod jezdit pomalu jen kvůli spotřebě, která při dálničním tempu je do 6 litrů.
Ano standardní 3 roky je mnohem méně než u Kie, ovšem prodloužená je na 5 let a na hybridní ústrojí 10. To bys mohl občas taky něco přečíst, než začneš kecat. Kde že má ta KIA 10 let?
https://www.toyota.cz/…ts/zaruky-toyoty
Možná na rez.
A pořád lepší mít jen 3 roky záruku a 10 let nic neřešit, než mít 7 a pořád jezdit na nějakou opravu.
Samozřejmě že pojede za 3,6 na normálních okreskách a státovkách, bez ohledu na reliéf, protože jednou jedeš do kopce, potom z kopce.
Ale to nevadí, to někdo nechápe. Na dálnici můžeš i rychleji, kupodivu to Toyota zvládá, není důvod jezdit pomalu jen kvůli spotřebě, která při dálničním tempu je do 6 litrů.
Ano standardní 3 roky je mnohem méně než u Kie, ovšem prodloužená je na 5 let a na hybridní ústrojí 10. To bys mohl občas taky něco přečíst, než začneš kecat. Kde že má ta KIA 10 let?
https://www.toyota.cz/…ts/zaruky-toyoty
Možná na rez.
A pořád lepší mít jen 3 roky záruku a 10 let nic neřešit, než mít 7 a pořád jezdit na nějakou opravu.
Jsou i jiné značky, kde nic nemusíš řešit. Kvůli tomu nemusíš kupovat Toyotu z Thajska nebo kde to budou dělat.
Zajisté. Ovšem neznám žádnou Toyotu, která je z Thajska. Aktuálně máme Toyoty z Japonska, Británie a Francie.
Trochu sa ohradim. Kie uz davno nie su auta, ktore jazdia stale na opravu. Velakrat za tych 7 rokov nepotrebuju opravit ani tuk 😉
Tím lépe, kamarád naopak od kie chce přejít k Toyotě, protože naopak pořád něco musí řešit. Ale prý pořád méně než na golfu co měl předtím.
Kazdy moze natrafit na "pondelkove" auto, u kazdej znacky. Cital som na niektorych portaloch aj komenty majitelov Toyot, ktori chodili do servisu castejsie, nez by im bolo mile a v ich pripade sa citili podvedeni, ze naleteli na legendarnu Toyota kvalitu. ALe ako vravim, taketo skusenosti byvaju napriec znackami. Niekde castejsie a niekde zriedkavejsie. A Hyundai - Kia sa uz medzicasom radi do tej spolahlivejsej casti spektra.
Na Renaultu taky za 10 let nebylo opravit ani ťuk. Auta jsou na tom ve spolehlivosti dost podobně.
Arese
Tak hlavně, aby v ní alternativně byl i ten silný trubodiesel! :-) :yes:
Tak ten určitě nebude, to by byl pro Toyotu krok zpět.
Ty máš v leonu silný turbodiesel?
Ty máš v leonu silný turbodiesel?
Meky
za blbecka?
Nuz, to môže napísať len úplný vyjebanec. :-)
Namiesto faktov, osobne urážky.
Nuz, to môže napísať len úplný vyjebanec. :-)
Namiesto faktov, osobne urážky.
Že seš bl.eček je dlouhodobě jasný z většiny tvých příspěvků. Opakuji - dlouhodobě. Na to není potřeba být fanda Toyoty.
A nemel o faktech, když netušíš, co to je.
A nemel o faktech, když netušíš, co to je.
Meky
1. Toyota má záruku 3 roky/ 100000 km. Aj skodka má lepšiu ponuku.
2. Na hybrid má Toyota záruku stále rovnakých 100000 km. Kia má stále 7 rokov/150000 km - dokonca nielen na hybridy ale aj na elektrovozidla, ktoré akosi Toyota doposiaľ nedokáže vyrobiť.
Btw, myslím, že hyundai má na ev záruku 200000 km.
Ale toyo-ovca bude mna označovať za blbecka. :-)
2. Na hybrid má Toyota záruku stále rovnakých 100000 km. Kia má stále 7 rokov/150000 km - dokonca nielen na hybridy ale aj na elektrovozidla, ktoré akosi Toyota doposiaľ nedokáže vyrobiť.
Btw, myslím, že hyundai má na ev záruku 200000 km.
Ale toyo-ovca bude mna označovať za blbecka. :-)
aha, tak fakt neumíš číst, nebo nechceš?
Ani reagovat na komentář ve stromu nezvládneš?
Toyota standardní záruka 3 roky, na hybridní ústrojí 5let/100tis,
prodloužená 5 let/160tis km, na hybridní ústrojí 10let/160tis km.
Ať počítám jak počítám 10/160tis je více než 7/150tis.
U nás ve většinou těm co neumí srovnat 2 čísla říkalo blbečci.
Ani reagovat na komentář ve stromu nezvládneš?
Toyota standardní záruka 3 roky, na hybridní ústrojí 5let/100tis,
prodloužená 5 let/160tis km, na hybridní ústrojí 10let/160tis km.
Ať počítám jak počítám 10/160tis je více než 7/150tis.
U nás ve většinou těm co neumí srovnat 2 čísla říkalo blbečci.
ad 1) 2 roky záruky (Škoda) je lepší než 3 roky záruky (Toyota) ? :-O
tvl co hulíš za matroš?
https://www.skoda-auto.cz/…/zaruky-mobilita
ad 2) Toyota vyrobila první elektromobil v roce 1997, tak než ze sebe začneš dělat ***a, tak si o tom zkus aspoň něco vygooglit
https://en.wikipedia.org/…i/Toyota_RAV4_EV
tvl co hulíš za matroš?
https://www.skoda-auto.cz/…/zaruky-mobilita
ad 2) Toyota vyrobila první elektromobil v roce 1997, tak než ze sebe začneš dělat ***a, tak si o tom zkus aspoň něco vygooglit
https://en.wikipedia.org/…i/Toyota_RAV4_EV
JosefBrofsky
Povedené, zvlášť rozměrově, C-HR je kabelka, RAVka už je pro někoho možná příliš velká, tohle je akorát mezi ... a vypadá pěkně :yes:
No to je ten problém.Potrebujem auto tohto typu.Vyššie nastupovanie pre rodičov,benzín lebo sú dni keď skáčem po meste a aj dni keď idem čisto dialnicu.A limit mám 20.000 euro.
Takáto Toyota 1,8 v manuále by mi sadla.No netuším cenu,ale hlavne v EU boh vie či bude a keď tak možná o dva roky. :-(
Takáto Toyota 1,8 v manuále by mi sadla.No netuším cenu,ale hlavne v EU boh vie či bude a keď tak možná o dva roky. :-(
lamal
1. Preco to vyzera ako RAV skrizena s S-cross a Stelviom ?
2. Preco to ma bocne prelisy tzv bumerangy z LADY ??? https://g.denik.cz/…a-vesta-sw-1.jpg
Šeredné auto z predu... snad v inej farbe...
2. Preco to ma bocne prelisy tzv bumerangy z LADY ??? https://g.denik.cz/…a-vesta-sw-1.jpg
Šeredné auto z predu... snad v inej farbe...
×
Sdílení komentáře
×
BTW... parametry té čistě benzínové 1.8 jsou solidní, na atmosféru.
Dvě osmnáctistovky s přijatelným výkonem (na 1360, resp. 1420 kg pohotovostní hmotnosti) pro klidnou neloudavou jízdu. Vyzkoušením v Camry jsem si jist, že e-CVT je rovněž přijatelná, byť jen pro klidnou, nepříliš dynamickou jízdu. Ano, i Corolla Cross říká: chraňte planetu, nešlapejte na plyn. Líbí se mi její velikost, bude přímo soupeřit s Atecou a Qashqaiem. A určitě si odpustí příliš tvrdý podvozek, takže OK.
Pane Kolmane, nedá mi to, abych Vás neupozornil na logickou chybu ve Vašem textu: " sdílí Corolla Cross modulární platformu Toyota New Global Architecture C (TGNA-C), z čehož plyne shodný rozvor 2640 milimetrů.: Ne, modulární platformy se nedělají proto, aby různé modely měly stejný rozvor. Ba právě naopak, flexibilita je základní výhodou modulárních platforem. Snad by bylo dobré tedy uvést, že navzdory modulární platformě má Cross stejný rozbor jako HB a Sedan, což je zajímavé, a stálo by za to vznést dotaz, proč to tak Toyota dělá,
Ne každý je tak slepý k archaický technice jako ty. :-[]
Na začátku týdne jsem měl s Camry 150km za 3.6l, chtěl bych tě vidět, jak s tím poruchovým dieselem pojedeš za 3.2l v autě D segmentu. ;-)
Můžu pokračovat dál, mimo dálnice 3.6, tedy 3.2 diesel a město kolem 3.5, tedy opět 3.2 pro diesel. Pouze u dálnice je schopen se přiblížit.
Takže ekologie a emise jsou jasné.
Když vezmu ze nam Camry jezdí převážně dálnice, cca ze 60%, 20% okresy a město ( Praha ) a dlouhodobé tam je 5 litrů, to by musel mít takový diesel spotřebu kolem 4.5. V takovém režimu bude spíše také kolem 5 litrů nebo vic, tedy v nejlepším případě o 10% větší emise než benzín.
Proti novým dieselum nic nemám, jak dobře víš, pokud nepodvadi s emisemi.
Vykuchany/nefunkční DPF, SCR a EGR už je jiná kapitola, za kterou by mělo být mnohem přísnější tresty. A hlavně kontrolovat.
PS: Stejně jsi reagoval jen na ten vtipek s archaickou technikou :-[]
I když dotace a zvýhodnění je taky synonymum, že? :-[]
Jsou to samozřejmě téměř ideální podmínky jízdy bez dálnice a s minimální nutností řešit provoz. Jakmile jede člověk 50/90 GPS, kromě pohodové jízdy dostane i tuhle spotřebu.
Když jede jen po dálnici, je to těch dříve zmíněných 5,5-6.
https://moje.auto.cz/?…
https://moje.auto.cz/?…
Ten diesel se spotřebou 3.2l neexistuje co? Zkus vytáhnout něco víc archaickýho, třeba se i najde takovej, kterej ovsem splňoval normu.... euro0. Diesely bez podvodů emise vůbec nesplňovaly. Dnes už doufejme ( zjistí se za pár let ), že splňují, ovšem na úkor složitosti a spolehlivostí.
https://moje.auto.cz/?…
https://moje.auto.cz/?…
P.S.: Dieselů už jsem několik měl a třeba s k nim i někdy vrátím, jenže to, co si napsal je, trochu demagogie. Jo a mnou výše popsanou podmínku jsem u všech svých aut splnil, byť třeba až při 120 tis. :-)
Podle mého dnes 4x4, když je na výběr z obou možností, volí mnohem méně lidí a vývoj moc nemá smysl u takových aut.
Tak Camry umí, smekám tedy ;-)