Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Corolla Cross oficiálně: Něco mezi C-HR a RAV4, do Evropy s otazníkem

Japonská Toyota dnes oficiálně představila svůj nejnovější přírůstek do rodiny crossoverů. V Thajsku uvedený vůz se jmenuje Corolla Cross a se sourozenci si jej určitě nespletete.
Zpět na článek
9. 7. 2020 21:00
camry
Pôjde po diaľnici za 3,6 litra.
Rýchlosťou okolo 90 kmh a po rovine.

Ale to nevadí, to je moderna Toyota.
:-)

Toyo-ovciam to nevadí.

Veď je to kvalita!

Síce má len 3 roky záruku, dnes, keď kia dáva 7 rokov a aj skodka sa zmohla na 5 rokov.

Ale toyo-ovce beeeee, beeee nám 3 roky staciaaaaaa
Avatar - Emel
9. 7. 2020 17:09
Re: Cross
No... je to konkurent Karoqu, ne úplně malý SUV, ne? Nehledě na to, že ani CHR nějak zázračně levná není.
9. 7. 2020 22:35
fakty:
1. Toyota má záruku 3 roky/ 100000 km. Aj skodka má lepšiu ponuku.

2. Na hybrid má Toyota záruku stále rovnakých 100000 km. Kia má stále 7 rokov/150000 km - dokonca nielen na hybridy ale aj na elektrovozidla, ktoré akosi Toyota doposiaľ nedokáže vyrobiť.

Btw, myslím, že hyundai má na ev záruku 200000 km.

Ale toyo-ovca bude mna označovať za blbecka. :-)
Avatar - Ada je zase tady
9. 7. 2020 12:57
Re: Cross
Pokud píšou "chraňte planetu", tak proč to nedělají s dieselem? Má o třetinu menší emise CO2...
Avatar - Ozzman
9. 7. 2020 11:48
Re: Cross
Se vzhledem souhlas, jsou tu asi hezčí SUV, ale není to zas taková hrůza, ale na druhou stranu přesně takto velké SUV Toyotě chybí. CHR je pro rodinu k ničemu a RAvka je velká a docela i drahá. Toto vypadá zajímavě a pro někoho, kdo jezdí jen příměstský provoz nabídne vychytaný hybridní pohon. Jsem na to zvědavy.
9. 7. 2020 22:29
man oznacujes
za blbecka?

Nuz, to môže napísať len úplný vyjebanec. :-)

Namiesto faktov, osobne urážky.
Avatar - Ada je zase tady
9. 7. 2020 16:20
Re: Cross
Ty jsi toho evidentně ještě moc nenajezdil chlapče.
Avatar - Mikesus
9. 7. 2020 16:31
Re: Cross
Samozřejmě, ještě něco? :-[]
Ten diesel se spotřebou 3.2l neexistuje co? Zkus vytáhnout něco víc archaickýho, třeba se i najde takovej, kterej ovsem splňoval normu.... euro0. Diesely bez podvodů emise vůbec nesplňovaly. Dnes už doufejme ( zjistí se za pár let ), že splňují, ovšem na úkor složitosti a spolehlivostí.
9. 7. 2020 11:23
Re: Cross
Líbí se mi!
Dvě osmnáctistovky s přijatelným výkonem (na 1360, resp. 1420 kg pohotovostní hmotnosti) pro klidnou neloudavou jízdu. Vyzkoušením v Camry jsem si jist, že e-CVT je rovněž přijatelná, byť jen pro klidnou, nepříliš dynamickou jízdu. Ano, i Corolla Cross říká: chraňte planetu, nešlapejte na plyn. Líbí se mi její velikost, bude přímo soupeřit s Atecou a Qashqaiem. A určitě si odpustí příliš tvrdý podvozek, takže OK.
Pane Kolmane, nedá mi to, abych Vás neupozornil na logickou chybu ve Vašem textu: " sdílí Corolla Cross modulární platformu Toyota New Global Architecture C (TGNA-C), z čehož plyne shodný rozvor 2640 milimetrů.: Ne, modulární platformy se nedělají proto, aby různé modely měly stejný rozvor. Ba právě naopak, flexibilita je základní výhodou modulárních platforem. Snad by bylo dobré tedy uvést, že navzdory modulární platformě má Cross stejný rozbor jako HB a Sedan, což je zajímavé, a stálo by za to vznést dotaz, proč to tak Toyota dělá,
9. 7. 2020 20:51
To auto...
...nevypadá vůbec špatně. Tak teď ještě ho osadit pořádným silným turbodieselem, 6st. manuálem (a automatem na přání) a doplnit ten chybějící otáčkoměr, a začal bych o ní uvažovat! ;-)
Avatar - Ada je zase tady
9. 7. 2020 16:58
Re: Cross
Ten tvůj benzínový křáp za 3 litry taky nejezdí. Nedělej tady z lidí blbce.
Avatar - Mikesus
9. 7. 2020 17:55
Re: Cross
Právě jsi ho udělal sám ze sebe. I když to děláš už dlouho

https://moje.auto.cz/?…
https://moje.auto.cz/?…
Avatar - Mikesus
9. 7. 2020 13:00
Otackomer
Konečně jim došlo, že u hybridu je otackomer k ničemu a zase nasadili mnohem důležitější powermeter.
Avatar - Mikesus
9. 7. 2020 13:01
Re: Cross
Fakt? A jaké? Naopak diesel má z jednoho litru mnohem vyšší emise, cca o 10%.
Ne každý je tak slepý k archaický technice jako ty. :-[]
Na začátku týdne jsem měl s Camry 150km za 3.6l, chtěl bych tě vidět, jak s tím poruchovým dieselem pojedeš za 3.2l v autě D segmentu. ;-)
Avatar - _Karel_
10. 7. 2020 06:34
Re: man oznacujes
Že seš bl.eček je dlouhodobě jasný z většiny tvých příspěvků. Opakuji - dlouhodobě. Na to není potřeba být fanda Toyoty.
A nemel o faktech, když netušíš, co to je.
Avatar - Ozzman
9. 7. 2020 13:25
Re: Cross
Emise mne neberou ;) Jinak souhlas.. Stejně to nový diesel nevytrhne, to by spíš měl někdo zakročit proti vykuchaným DPF a zalepeným EGRum u starších aut.
Avatar - Ozzman
9. 7. 2020 13:18
Re: Cross
Já vím, proto jsem narážel na tu dálnici , diesel ještě smysl má ;) Ale za 5,4 s AT a podobném výkonu, možná lehkou nohou, spíš 6
Avatar - Ozzman
9. 7. 2020 13:13
Re: Cross
Už chci vidět, jak s tou Camry pojedeš za 3,6 po dálnici 500 km :)
Avatar - Mikesus
9. 7. 2020 18:03
Re: Cross
PP v Camry dle tankování ukazuje kupodivu přesně, někdy se to o 0,1 liší nahoru, někdy dolu.
Jsou to samozřejmě téměř ideální podmínky jízdy bez dálnice a s minimální nutností řešit provoz. Jakmile jede člověk 50/90 GPS, kromě pohodové jízdy dostane i tuhle spotřebu.
Když jede jen po dálnici, je to těch dříve zmíněných 5,5-6.

https://moje.auto.cz/?…
https://moje.auto.cz/?…
Avatar - Mikesus
9. 7. 2020 21:22
Re: camry
Tak koukam jeden blbeček co se snaží být vtipný.
Samozřejmě že pojede za 3,6 na normálních okreskách a státovkách, bez ohledu na reliéf, protože jednou jedeš do kopce, potom z kopce.
Ale to nevadí, to někdo nechápe. Na dálnici můžeš i rychleji, kupodivu to Toyota zvládá, není důvod jezdit pomalu jen kvůli spotřebě, která při dálničním tempu je do 6 litrů.

Ano standardní 3 roky je mnohem méně než u Kie, ovšem prodloužená je na 5 let a na hybridní ústrojí 10. To bys mohl občas taky něco přečíst, než začneš kecat. Kde že má ta KIA 10 let?
https://www.toyota.cz/…ts/zaruky-toyoty
Možná na rez.

A pořád lepší mít jen 3 roky záruku a 10 let nic neřešit, než mít 7 a pořád jezdit na nějakou opravu.
Avatar - Mikesus
9. 7. 2020 13:23
Re: Cross
No právě. Diesel má smysl na autobahn jednoznačně. Ale sjede z ní a už je v mínusu.
Když vezmu ze nam Camry jezdí převážně dálnice, cca ze 60%, 20% okresy a město ( Praha ) a dlouhodobé tam je 5 litrů, to by musel mít takový diesel spotřebu kolem 4.5. V takovém režimu bude spíše také kolem 5 litrů nebo vic, tedy v nejlepším případě o 10% větší emise než benzín.
Avatar - Mikesus
9. 7. 2020 13:27
Re: Cross
Nový diesel určitě ne, ale flotilove emise ho prodraží.
Proti novým dieselum nic nemám, jak dobře víš, pokud nepodvadi s emisemi.
Vykuchany/nefunkční DPF, SCR a EGR už je jiná kapitola, za kterou by mělo být mnohem přísnější tresty. A hlavně kontrolovat.
PS: Stejně jsi reagoval jen na ten vtipek s archaickou technikou :-[]
Avatar - Mikesus
9. 7. 2020 13:15
Re: Cross
Čisté po dálnici to bude kolem 5.5-6. Takže diesel za 5-5.4, aby se vyrovnal při 135 GPS.
Můžu pokračovat dál, mimo dálnice 3.6, tedy 3.2 diesel a město kolem 3.5, tedy opět 3.2 pro diesel. Pouze u dálnice je schopen se přiblížit.
Takže ekologie a emise jsou jasné.
Avatar - Mikesus
10. 7. 2020 15:48
Re: camry
Zajisté. Ovšem neznám žádnou Toyotu, která je z Thajska. Aktuálně máme Toyoty z Japonska, Británie a Francie.
Avatar - Mikesus
10. 7. 2020 15:45
Re: To auto...
Nejspise zmíněná 1.8 atmo 103kw. Jestli dají něco jiného, i to e může stát.
Avatar - N6600
10. 7. 2020 10:50
Re: Cross
Ani ne. Kdyz fakt umis jezdit, neni to nic extremniho. Ja jsem na GS 450h dokazal jedzit za 6.6, coz je jeste o pul litru min nez na Spritmonitoru. A Mikesus-ovi gratuluji. Setrel Adu uplne dokonale :)
Avatar - Cuba66
10. 7. 2020 10:46
Re: Cross
Pro Adu: Pokud se všichni ropáci dostaví povinně po 100 tis. km na seřízení čerpadla, kontrolu vstřiků a DPF, nemám s s dieselem problém. Problém ale je, že většina s tím najíždí klidně půl milionu a na nějaké seřizování kašlou. Jede to a žere to furt málo, tak co, ne? Navíc už jenom to stáří vozového parku u nás mluví za všechno.

P.S.: Dieselů už jsem několik měl a třeba s k nim i někdy vrátím, jenže to, co si napsal je, trochu demagogie. Jo a mnou výše popsanou podmínku jsem u všech svých aut splnil, byť třeba až při 120 tis. :-)
10. 7. 2020 07:49
Do Evropy s otazníkem - nechápu.
Povedené, zvlášť rozměrově, C-HR je kabelka, RAVka už je pro někoho možná příliš velká, tohle je akorát mezi ... a vypadá pěkně :yes:
10. 7. 2020 03:22
Re: To auto...
Ne, proč? On je Leon těžké a nepříliš aerodynamické SUV, abych ho v něm potřeboval? :-[] :-[] :-[]
Avatar - 3_diamanty
9. 7. 2020 11:46
Re: Cross
snad pride do eu a snad bude aj v 4kolke ... inak tie predne svetla to je take a la tucson trosku
10. 7. 2020 07:06
Re: fakty:
ad 1) 2 roky záruky (Škoda) je lepší než 3 roky záruky (Toyota) ? :-O
tvl co hulíš za matroš?
https://www.skoda-auto.cz/…/zaruky-mobilita

ad 2) Toyota vyrobila první elektromobil v roce 1997, tak než ze sebe začneš dělat idiota, tak si o tom zkus aspoň něco vygooglit
https://en.wikipedia.org/…i/Toyota_RAV4_EV
Avatar - Ozzman
9. 7. 2020 13:56
Re: Cross
To ale bohužel zvládne i to TDI :D
Avatar - 3_diamanty
9. 7. 2020 13:01
Re: Cross
ziadny krasavec ale urcite krajsie aj praktickejsie ako C-HR suhlas :yes:
Avatar - Emel
9. 7. 2020 11:11
Cross
Na první pohled dobré. Na druhý mi už nějaké detaily úplně neladí, třeba spodní ukončení těch plastových lemů... a nevím jak proporce té masky... ale asi jo, pořád dobré.

BTW... parametry té čistě benzínové 1.8 jsou solidní, na atmosféru.
Avatar - Mikesus
9. 7. 2020 22:41
Re: fakty:
aha, tak fakt neumíš číst, nebo nechceš?
Ani reagovat na komentář ve stromu nezvládneš?

Toyota standardní záruka 3 roky, na hybridní ústrojí 5let/100tis,
prodloužená 5 let/160tis km, na hybridní ústrojí 10let/160tis km.

Ať počítám jak počítám 10/160tis je více než 7/150tis.
U nás ve většinou těm co neumí srovnat 2 čísla říkalo blbečci.
9. 7. 2020 22:23
Re: To auto...
Tak hlavně, aby v ní alternativně byl i ten silný trubodiesel! :-) :yes:
Avatar - Mikesus
9. 7. 2020 21:25
Re: To auto...
Tak u nehybridu otáčkoměr určitě bude, a ten manuál taky. Jen o ručce trochu pochybuju.
Avatar - Blue Sun
9. 7. 2020 19:59
Re: Cross
Pro mě je CHR přehlídkou snad vší nepraktičnosti na světě. Malý otvor, vysoká hrana, nijak extra velký a skladný kufr...
Avatar - _Karel_
9. 7. 2020 18:41
Re: Cross
14% těžko. Na Sauto se inzeruje 697 Kodiaqů, a z toho je čtyřkolek plných 617ks. U Karoqa je to pořád o fous víc, než třetina.

Tak Camry umí, smekám tedy ;-)
Avatar - Blue Sun
9. 7. 2020 13:44
Re: Cross
No, nakládat cokoli do kufru CH-R je utrpení.
Avatar - Mikesus
9. 7. 2020 22:36
Re: To auto...
Tak ten určitě nebude, to by byl pro Toyotu krok zpět.
Ty máš v leonu silný turbodiesel?
9. 7. 2020 22:24
Re: To auto...
Tak hlavně, aby v ní alternativně byl i ten silný trubodiesel! :-) :yes:
Avatar - _Karel_
9. 7. 2020 18:37
Re: Cross
Máš pravdu, nevím proč jsem si to posunul o kategorii níž.
Avatar - Mikesus
9. 7. 2020 18:00
Re: Cross
Ono obecně i těch velkých SUV moc 4x4 už nejezdí. Kolik to bylo procent u Škodovky, když se tu o tom psalo? 14%?
Podle mého dnes 4x4, když je na výběr z obou možností, volí mnohem méně lidí a vývoj moc nemá smysl u takových aut.
Avatar - Mikesus
9. 7. 2020 13:25
Re: Cross
Teď mne napadlo. Nasadim 90 na tempomat a i těch 500km na dálnici dám 3.6. Dokonce i 1000, nebo v tomto případě 1300km bez tankování :-[] :-[] :-[]
Avatar - _Karel_
9. 7. 2020 16:31
Re: Cross
To je ale extrémně málo. Až neuvěřitelně. Pokud to Camry vážně umí, nejen dle PP a bez cílené eko jízdy, pak hluboce smekám.
Avatar - Mikesus
9. 7. 2020 14:07
Re: Cross
Těch 3.6l nebo ten dojezd? Poslední TDI, které se 4l přiblížilo v tak velkem autě, ještě vůbec nevědělo co je to emisni norma v reálu.
Avatar - Mikesus
9. 7. 2020 13:38
Re: Cross
CHR není zas tak nepraktické, úplně stejně jako jakýkoli jiný cross, jen sezení vzadu je za trest i pro ty, co netrpí klaustrofobii.
Avatar - Mikesus
9. 7. 2020 12:57
Re: Cross
Sedan má stejný rozvor jako kombi, tedy 2700. Tohle má tedy shodný rozvor jako HB.
Avatar - JirkaVejrazka
15. 7. 2020 14:49
Re: Cross
Mam sem hodit cerstvou fotku se spotrebou 2,8 na trase 295km? ;-) A to byly na trase i dalnice, i kdyz Rakouske a s mnoha omezenimi.
11. 7. 2020 15:57
Re: Re: camry
Na Renaultu taky za 10 let nebylo opravit ani ťuk. Auta jsou na tom ve spolehlivosti dost podobně.
11. 7. 2020 15:53
Re: Re: camry
Jméno má význam, tak u aut 10 let starých. Značky s dobrou pověstí často dobré jméno zneužívají. Značka s horší pověstí se musí o to víc snažit. Celkově však jsou asi na tom podobně.
Avatar - Mikesus
10. 7. 2020 16:39
Re: Re: camry
Pokud bych měl VW označit za průměr, pak určitě bych H/K označil za velmi nadprůměrné.
10. 7. 2020 16:03
Re: Re: camry
Kazdy moze natrafit na "pondelkove" auto, u kazdej znacky. Cital som na niektorych portaloch aj komenty majitelov Toyot, ktori chodili do servisu castejsie, nez by im bolo mile a v ich pripade sa citili podvedeni, ze naleteli na legendarnu Toyota kvalitu. ALe ako vravim, taketo skusenosti byvaju napriec znackami. Niekde castejsie a niekde zriedkavejsie. A Hyundai - Kia sa uz medzicasom radi do tej spolahlivejsej casti spektra.
Avatar - Mikesus
10. 7. 2020 15:50
Re: Do Evropy s otazníkem - nechápu.
Cena se dá odhadnout. Cca na úrovni CHR.
Avatar - Mikesus
10. 7. 2020 15:47
Re: Re: camry
Tím lépe, kamarád naopak od kie chce přejít k Toyotě, protože naopak pořád něco musí řešit. Ale prý pořád méně než na golfu co měl předtím.
Avatar - Mikesus
10. 7. 2020 15:44
Re: Cross
Čekal jsem nějakou takovou odpověď, tak jsem s odkazem na fotky škodolibě počkal. :-)
10. 7. 2020 13:22
Re: Re: camry
Trochu sa ohradim. Kie uz davno nie su auta, ktore jazdia stale na opravu. Velakrat za tych 7 rokov nepotrebuju opravit ani tuk 😉
Avatar - idam.i
10. 7. 2020 11:31
Re: Do Evropy s otazníkem - nechápu.
No to je ten problém.Potrebujem auto tohto typu.Vyššie nastupovanie pre rodičov,benzín lebo sú dni keď skáčem po meste a aj dni keď idem čisto dialnicu.A limit mám 20.000 euro.
Takáto Toyota 1,8 v manuále by mi sadla.No netuším cenu,ale hlavne v EU boh vie či bude a keď tak možná o dva roky. :-(
10. 7. 2020 10:03
Re: camry
Jsou i jiné značky, kde nic nemusíš řešit. Kvůli tomu nemusíš kupovat Toyotu z Thajska nebo kde to budou dělat.
10. 7. 2020 10:00
Re: To auto...
Pokud bude v Evropě, tak jaký nehybrid to bude?
10. 7. 2020 09:56
Re: Cross
Ber to tak, že ty jseš trochu extrém.
10. 7. 2020 09:51
Re: Cross
Kde se bude vyrábět jsem se nedočetl. Ale je to asi jedno. Pro Evropu to stejně není.
Avatar - SKAY
9. 7. 2020 16:08
Re: Cross
Za mě jeto dost nevzhledné boubelaté CHR je hezčí Ale jinak asi dobrý počin doplnění nabídky.
Avatar - lamal
10. 7. 2020 10:35
fuujtabl
1. Preco to vyzera ako RAV skrizena s S-cross a Stelviom ?
2. Preco to ma bocne prelisy tzv bumerangy z LADY ??? https://g.denik.cz/…a-vesta-sw-1.jpg

Šeredné auto z predu... snad v inej farbe...
Avatar - Mikesus
10. 7. 2020 08:48
Re: To auto...
Tohle bude asi podobné váhy. Neforemne ovšem jako každé jiné suv. Nic ale co by potřebovalo diesel
Avatar - Blue Sun
9. 7. 2020 19:53
Re: Cross
Nejspíš ne, ale je to nejlevnější cesta, jak udělat "4x4", zvláště u hybridu nebo PHEV.
Avatar - Mikesus
9. 7. 2020 18:52
Re: Cross
Někde se to psalo, ale už nevím jaká to byla kategorie, asi i číslo bylo jiné, ale fakt bych řekl že pod 20%. Ta paměť je hrozná :D
Avatar - Mikesus
9. 7. 2020 14:13
Re: Cross
Tohle myslím, že nedají do ničeho menšího než rav4. Uvidíme jestli vubec Camry anebo prius to dostanou v evropě.
Avatar - Mikesus
9. 7. 2020 14:05
Re: Cross
Trochu to chce dostudovat význam cizích slov.
I když dotace a zvýhodnění je taky synonymum, že? :-[]
Avatar - _Karel_
9. 7. 2020 17:03
Re: Cross
To by to (malý levný) auto zbytečně prodražilo.
Avatar - Mikesus
9. 7. 2020 14:14
Re: Cross
Jako do jiného crossu. Ale to bychom mohli říct i o HB, sedanech atd.
Avatar - Blue Sun
9. 7. 2020 13:43
Re: Cross
Mohli by udělat falešnou čtyřkolku s elektromotorem vzadu.