Seat plánuje do roku 2025 investovat na pět miliard eur do výzkumu a vývoje. Použity budou nejen na vznik nových modelů, ale také na výrobní technologie či software.
...že drtivá většina evropských zákazníků o drahé a nepraktické elektrovehykly nestojí, stejně jako o "sdílenou mobilitu", "autonomní jízdu" a podobné nesmysly. Normální lidi chtějí co nejjednodušší a nejlevnější, přitom však pohledná, prostorná a úsporná normální auta s pohonem čistě benzinovými či naftovými čtyřválci, nezasíraná zbytečnou elektronikou a milionem dotykových displejů!
Re: Škoda, že ani vedení SEATu ještě nepochopilo....
Nejsem si jist, jestli to zákazník chce, nebo na víc nemá, ale s většinou souhlasím. Za dost věcí si klidně připlatím, ale připlácet za něco, co nechci opravdu nehodlám.
Re: Škoda, že ani vedení SEATu ještě nepochopilo....
Krásně napsáno!
(Jenže pravda je jiná: roste počet obyvatel Evropy, kteří pokládají elektromobilitu za správný trend a cíl, a nakupují čím dál více těchto zatím velmi nedokonalých "vehiklů". Nakupují s vírou, že to nějak, snad dobře, dopadne; kupodivu, elektrické motory jejich aut jsou výrazně jednodušší, než k dokonalosti vypiplané benzíňáky a diesely většiny jejich sousedů; situaci naštěstí zachraňuje teplotní management baterií, který se svou narůstající složitostí a hmotností stává další noční můrou konstruktérů EV, HEV a PHEV; jejich kupci toto neřeší, nasadí růžové brýle a vyráží na svou každodenní cestu 50 km tam a 50 km zpět s jistotou, že pokud bude "objem" elektřiny v baterkách klesat příliš rychle, postačí vypnout klimatizaci a otevřít okno. Neberme jim iluzi, že jsou v čele technického pokroku!)
Re: Škoda, že ani vedení SEATu ještě nepochopilo....
Lebo podliehaju masívnej propagande - elektromobily su bez masívnych dotacii nepredajne - dojazd, nabijanie, cena, zostatkova hodnota, problemov je velmi vela. Navyse potrebne baterky budu drahe stale - suroviny na ich vyrobu s rastucim dopytom jedine podrazeju.
Cielom je nizsia spotreba - jej dosiahnutie treba nechat na technikov a vedcov, zatial celosvetovo najpriechodnejsia cesta je podla mna fullhybrid (na LPG), ktory nema ziaden z hore uvedených problemov.
Re: Škoda, že ani vedení SEATu ještě nepochopilo....
Zákazník určitě netouží zrovna po obyčejném benzínu, po spalování fosilních paliv. Zákazník touží po tom, co bude nejvýhodnější. Pokud přijdou lepší baterie za nižší cenu, po benzínu pes ani neštěkne.