Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Koronaviru navzdory: Seat chystá masivní investice. Vyvine nové modely i software

Seat plánuje do roku 2025 investovat na pět miliard eur do výzkumu a vývoje. Použity budou nejen na vznik nových modelů, ale také na výrobní technologie či software.
Zpět na článek
9. 7. 2020 20:36
Škoda, že ani vedení SEATu ještě nepochopilo....
...že drtivá většina evropských zákazníků o drahé a nepraktické elektrovehykly nestojí, stejně jako o "sdílenou mobilitu", "autonomní jízdu" a podobné nesmysly. Normální lidi chtějí co nejjednodušší a nejlevnější, přitom však pohledná, prostorná a úsporná normální auta s pohonem čistě benzinovými či naftovými čtyřválci, nezasíraná zbytečnou elektronikou a milionem dotykových displejů!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Mikesus
9. 7. 2020 21:28
Re: Škoda, že ani vedení SEATu ještě nepochopilo....
Nejsem si jist, jestli to zákazník chce, nebo na víc nemá, ale s většinou souhlasím. Za dost věcí si klidně připlatím, ale připlácet za něco, co nechci opravdu nehodlám.
Avatar - Ada je zase tady
10. 7. 2020 11:31
Re: Škoda, že ani vedení SEATu ještě nepochopilo....
například za ekologicky zcela nepoužitelný benzínový motor s automatickou převodovkou...
10. 7. 2020 07:30
Re: Škoda, že ani vedení SEATu ještě nepochopilo....
Krásně napsáno!
(Jenže pravda je jiná: roste počet obyvatel Evropy, kteří pokládají elektromobilitu za správný trend a cíl, a nakupují čím dál více těchto zatím velmi nedokonalých "vehiklů". Nakupují s vírou, že to nějak, snad dobře, dopadne; kupodivu, elektrické motory jejich aut jsou výrazně jednodušší, než k dokonalosti vypiplané benzíňáky a diesely většiny jejich sousedů; situaci naštěstí zachraňuje teplotní management baterií, který se svou narůstající složitostí a hmotností stává další noční můrou konstruktérů EV, HEV a PHEV; jejich kupci toto neřeší, nasadí růžové brýle a vyráží na svou každodenní cestu 50 km tam a 50 km zpět s jistotou, že pokud bude "objem" elektřiny v baterkách klesat příliš rychle, postačí vypnout klimatizaci a otevřít okno. Neberme jim iluzi, že jsou v čele technického pokroku!)
10. 7. 2020 11:11
Re: Škoda, že ani vedení SEATu ještě nepochopilo....
Lebo podliehaju masívnej propagande - elektromobily su bez masívnych dotacii nepredajne - dojazd, nabijanie, cena, zostatkova hodnota, problemov je velmi vela. Navyse potrebne baterky budu drahe stale - suroviny na ich vyrobu s rastucim dopytom jedine podrazeju.

Cielom je nizsia spotreba - jej dosiahnutie treba nechat na technikov a vedcov, zatial celosvetovo najpriechodnejsia cesta je podla mna fullhybrid (na LPG), ktory nema ziaden z hore uvedených problemov.
10. 7. 2020 19:14
Re: Škoda, že ani vedení SEATu ještě nepochopilo....
To sedí. Ale jak vidíš, zelenorudé mozky v EP to nechápou ...
10. 7. 2020 19:36
Re: Škoda, že ani vedení SEATu ještě nepochopilo....
Zákazník určitě netouží zrovna po obyčejném benzínu, po spalování fosilních paliv. Zákazník touží po tom, co bude nejvýhodnější. Pokud přijdou lepší baterie za nižší cenu, po benzínu pes ani neštěkne.
10. 7. 2020 20:25
Re: Škoda, že ani vedení SEATu ještě nepochopilo....
...ty bohužel podle sebe soudíš ostatní... ;-\ :-( :'-( :no: A na ty "lepší baterie" elektrovehykly čekají už 120 let! :D :D :D
Avatar - Ada je zase tady
10. 7. 2020 11:28
Tak třeba už výrobce pochopí, že...
dávat do aut třídy SUV automatické převodovky, benzínové motory a navijákové parkovací brzdy je nesmysl.
Rozbalit vlákno
1
10. 7. 2020 20:27
Re: Tak třeba už výrobce pochopí, že...
"Navijáková parkovací brzda". Ádo, to je boží a svěží definice, která geniálně vystihuje debilitu tohoto zařízení. Díky! :-) :yes: :yes: :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku