...že drtivá většina evropských zákazníků o drahé a nepraktické elektrovehykly nestojí, stejně jako o "sdílenou mobilitu", "autonomní jízdu" a podobné nesmysly. Normální lidi chtějí co nejjednodušší a nejlevnější, přitom však pohledná, prostorná a úsporná normální auta s pohonem čistě benzinovými či naftovými čtyřválci, nezasíraná zbytečnou elektronikou a milionem dotykových displejů!
Mikesus
6
Nejsem si jist, jestli to zákazník chce, nebo na víc nemá, ale s většinou souhlasím. Za dost věcí si klidně připlatím, ale připlácet za něco, co nechci opravdu nehodlám.
Ada je zase tady
1
například za ekologicky zcela nepoužitelný benzínový motor s automatickou převodovkou...
Ringhofer
4
Krásně napsáno!
(Jenže pravda je jiná: roste počet obyvatel Evropy, kteří pokládají elektromobilitu za správný trend a cíl, a nakupují čím dál více těchto zatím velmi nedokonalých "vehiklů". Nakupují s vírou, že to nějak, snad dobře, dopadne; kupodivu, elektrické motory jejich aut jsou výrazně jednodušší, než k dokonalosti vypiplané benzíňáky a diesely většiny jejich sousedů; situaci naštěstí zachraňuje teplotní management baterií, který se svou narůstající složitostí a hmotností stává další noční můrou konstruktérů EV, HEV a PHEV; jejich kupci toto neřeší, nasadí růžové brýle a vyráží na svou každodenní cestu 50 km tam a 50 km zpět s jistotou, že pokud bude "objem" elektřiny v baterkách klesat příliš rychle, postačí vypnout klimatizaci a otevřít okno. Neberme jim iluzi, že jsou v čele technického pokroku!)
cudzinec11
2
Lebo podliehaju masívnej propagande - elektromobily su bez masívnych dotacii nepredajne - dojazd, nabijanie, cena, zostatkova hodnota, problemov je velmi vela. Navyse potrebne baterky budu drahe stale - suroviny na ich vyrobu s rastucim dopytom jedine podrazeju.
Cielom je nizsia spotreba - jej dosiahnutie treba nechat na technikov a vedcov, zatial celosvetovo najpriechodnejsia cesta je podla mna fullhybrid (na LPG), ktory nema ziaden z hore uvedených problemov.
ericn
3
To sedí. Ale jak vidíš, zelenorudé mozky v EP to nechápou ...
Jezdec667
0
Zákazník určitě netouží zrovna po obyčejném benzínu, po spalování fosilních paliv. Zákazník touží po tom, co bude nejvýhodnější. Pokud přijdou lepší baterie za nižší cenu, po benzínu pes ani neštěkne.
Arese
2
...ty bohužel podle sebe soudíš ostatní... ;-\ 😒 😢 :no: A na ty "lepší baterie" elektrovehykly čekají už 120 let! 😁 😁 😁
Ada je zase tady
2
dávat do aut třídy SUV automatické převodovky, benzínové motory a navijákové parkovací brzdy je nesmysl.
Arese
1
"Navijáková parkovací brzda". Ádo, to je boží a svěží definice, která geniálně vystihuje debilitu tohoto zařízení. Díky! 😄 :yes: :yes: :yes:
(Jenže pravda je jiná: roste počet obyvatel Evropy, kteří pokládají elektromobilitu za správný trend a cíl, a nakupují čím dál více těchto zatím velmi nedokonalých "vehiklů". Nakupují s vírou, že to nějak, snad dobře, dopadne; kupodivu, elektrické motory jejich aut jsou výrazně jednodušší, než k dokonalosti vypiplané benzíňáky a diesely většiny jejich sousedů; situaci naštěstí zachraňuje teplotní management baterií, který se svou narůstající složitostí a hmotností stává další noční můrou konstruktérů EV, HEV a PHEV; jejich kupci toto neřeší, nasadí růžové brýle a vyráží na svou každodenní cestu 50 km tam a 50 km zpět s jistotou, že pokud bude "objem" elektřiny v baterkách klesat příliš rychle, postačí vypnout klimatizaci a otevřít okno. Neberme jim iluzi, že jsou v čele technického pokroku!)
Cielom je nizsia spotreba - jej dosiahnutie treba nechat na technikov a vedcov, zatial celosvetovo najpriechodnejsia cesta je podla mna fullhybrid (na LPG), ktory nema ziaden z hore uvedených problemov.