Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeKoronaviru navzdory: Seat chystá masivní investice. Vyvine nové modely i software
10 komentářů
Ada je zase tady
dávat do aut třídy SUV automatické převodovky, benzínové motory a navijákové parkovací brzdy je nesmysl.
"Navijáková parkovací brzda". Ádo, to je boží a svěží definice, která geniálně vystihuje debilitu tohoto zařízení. Díky! 😄 :yes: :yes: :yes:
(Jenže pravda je jiná: roste počet obyvatel Evropy, kteří pokládají elektromobilitu za správný trend a cíl, a nakupují čím dál více těchto zatím velmi nedokonalých "vehiklů". Nakupují s vírou, že to nějak, snad dobře, dopadne; kupodivu, elektrické motory jejich aut jsou výrazně jednodušší, než k dokonalosti vypiplané benzíňáky a diesely většiny jejich sousedů; situaci naštěstí zachraňuje teplotní management baterií, který se svou narůstající složitostí a hmotností stává další noční můrou konstruktérů EV, HEV a PHEV; jejich kupci toto neřeší, nasadí růžové brýle a vyráží na svou každodenní cestu 50 km tam a 50 km zpět s jistotou, že pokud bude "objem" elektřiny v baterkách klesat příliš rychle, postačí vypnout klimatizaci a otevřít okno. Neberme jim iluzi, že jsou v čele technického pokroku!)
Cielom je nizsia spotreba - jej dosiahnutie treba nechat na technikov a vedcov, zatial celosvetovo najpriechodnejsia cesta je podla mna fullhybrid (na LPG), ktory nema ziaden z hore uvedených problemov.