Novinky
bez dobíjení jsou emise někde na 140 gramech,
Je to papírový podvod včetně toho že EV se nepočítají žádné emise CO2, což je zhůvěřilost nevyššího kalibru.
Naše milá a populární EK si prý na PHEV došlápne, nevěřím tomu ale.
Ona taková černá skříňka v PHEV by rychle prozradila velmi vysoké emise.
Ale EK to chtěly vždycky mít hezké na papíře.
Je to papírový podvod včetně toho že EV se nepočítají žádné emise CO2, což je zhůvěřilost nevyššího kalibru.
Naše milá a populární EK si prý na PHEV došlápne, nevěřím tomu ale.
Ona taková černá skříňka v PHEV by rychle prozradila velmi vysoké emise.
Ale EK to chtěly vždycky mít hezké na papíře.
Jelikož někdo nechápe lokální a globální emise. A tyhle limity a pokuty jsou z lokálních emisí.
Na papíře diesely splňovaly emise dlouhá léta, ale v reálu nebyly schopny nic splnit a řešilo se to jen podvody, aby se to splnilo v laboratoři. Dokud nepřišlo Euro6d, diesel nesplňoval žádné emise a jen procházel podvodem.
Teď se to posunulo tak, že PHEV jsou schopny jezdit za tolik, kolik se píše, ale jen prvních 100km a jen pri nabíjení. Pořád lepší než rakovinotvorné diesely a jejich NOx a benzo(a)pyreny.
Na papíře diesely splňovaly emise dlouhá léta, ale v reálu nebyly schopny nic splnit a řešilo se to jen podvody, aby se to splnilo v laboratoři. Dokud nepřišlo Euro6d, diesel nesplňoval žádné emise a jen procházel podvodem.
Teď se to posunulo tak, že PHEV jsou schopny jezdit za tolik, kolik se píše, ale jen prvních 100km a jen pri nabíjení. Pořád lepší než rakovinotvorné diesely a jejich NOx a benzo(a)pyreny.
tak zrovna CO2 je globalni emise a pokuta je z CO2.
z lokalnich emisi (CO, PM, NOx, HC ..) se neplati nic, protoze auto co tohle nesplnuje nesmi na silnici. to ze stary dyzly radove prekracuju NOx nebo PM na tom nic nemeni
z lokalnich emisi (CO, PM, NOx, HC ..) se neplati nic, protoze auto co tohle nesplnuje nesmi na silnici. to ze stary dyzly radove prekracuju NOx nebo PM na tom nic nemeni
Lokální emise nejsou podle molekul, prvků a sloučenin, ale podle toho, kde se vytváří. To se snažíš jen míchat jablka a hrušky.
Ale chápu, že se snaží člověk obhájit svůj názor čímkoliv.
Když náhodou nechápeš cizí slovo "lokální", český význam je místní a emise snad překládat nemusím.
Z toho vyplývá, že to jsou látky vypouštěné místně, lokálně.
Ale chápu, že se snaží člověk obhájit svůj názor čímkoliv.
Když náhodou nechápeš cizí slovo "lokální", český význam je místní a emise snad překládat nemusím.
Z toho vyplývá, že to jsou látky vypouštěné místně, lokálně.
ale houby
CO2 lokalne vubec nevadi, to by jeho koncentrace musela jit hodne vysoko, coz je v realu nemozny.
CO2 vadi globalne tim, ze (udajne) zpusobuje globalni oteplovani.
evidentne nechapes globalni problem CO2, a tech skutecnych emisi (zejmena NOx a PM), ktery jsou lokalni a vyrazne zhorsuji kvalitu ovzdusi v miste, kde vznikaji
CO2 lokalne vubec nevadi, to by jeho koncentrace musela jit hodne vysoko, coz je v realu nemozny.
CO2 vadi globalne tim, ze (udajne) zpusobuje globalni oteplovani.
evidentne nechapes globalni problem CO2, a tech skutecnych emisi (zejmena NOx a PM), ktery jsou lokalni a vyrazne zhorsuji kvalitu ovzdusi v miste, kde vznikaji
Globální problém oteplování chápu, mj. i to, že CO2 patří mezi nejméně účinné sklenikove plyny. Což ovšem neznamená, že když ho tvoříš lokálně po celé zeměkouli, je to též globální problém. Stejně tak jako třeba metan. Tvoří se lokálně, ale má globální dopad. To ovšem mají globální dopad třeba i tebou zmíněné PM ( ostravsko by mohlo povídat, co jim tam jde z Polska ).
To že emise mají pak globální dopad je jen důvod, že se neřeší lokální emise. A také jsme bohužel ve stádiu, že jedno lokální řešení nemá v globálu žádný význam. Viz třeba CO2 z dopravy v Evropě.
To že emise mají pak globální dopad je jen důvod, že se neřeší lokální emise. A také jsme bohužel ve stádiu, že jedno lokální řešení nemá v globálu žádný význam. Viz třeba CO2 z dopravy v Evropě.
Kdo si koupí plug in hybrid a přitom nedobiji tak je *** a s tím neudela nic ani Evropská komise.
Ale on si ho koupí, protože musí. A protože musí, tak nenabíjí.
Lidi taky kupují diesel do města ( dnes už tolik ne, ale stále jich tam jezdí spousty ) a taky se nikdo nad tím extra nikdo nepozastavuje.
Průměrný věk dál roste a populace stárne. Nějak vám to znečištění v praxi nefunguje.
Proto je prokázán vliv benzo(a)pyrenu, jakožto mutagenu, na neplodnost. Něco si o tom přečti.
Není to jediný mutagen toto způsobující, ale je nelogické přidávat další v lokálních emisích.
Dále tu je pak také vliv PM na mozek a inteligenci. NOx ovlivňuje choroby horních cest dýchacích, vytváří ve městech přízemní ozon a způsobuje poškození plic
Není to jediný mutagen toto způsobující, ale je nelogické přidávat další v lokálních emisích.
Dále tu je pak také vliv PM na mozek a inteligenci. NOx ovlivňuje choroby horních cest dýchacích, vytváří ve městech přízemní ozon a způsobuje poškození plic
A co by jsi vlastně chtěl? Žít zdravěji nebo vůbec? Vždy jde zlepšit životní prostředí. Jde jen o cenu, kterou je za to třeba zaplatit. Zatím v tom tady byla docela rovnováha. Ta se teď vytrácí.
😁 😁 😁
tak nekdo tam radi i ten nacincanej vw audi takze tohle s prehledem
Spíše prémiově se tvářící. Stačí otevřít jejich stránky a hned na titulní stránce na případného zájemce o prémii svítí celé modelové portfólio čítající slovy dva modely prezentované cenou od (560 tczk DS3 895 tczk DS7), takže je hned jasné, že se jedná maximálně tak o prémii pro bezdomovce, protože i v Lidlu mají větší výběr a vyšší ceny..
ministr celyho vesmiru havlicek spolu se schillenou schillerkou a StBakem babisem v cele navrhuji snizeni spotrebni dane na naftu o 2 kc/litr.
takze spotrebni dan na benzin by byla 12.84kc/litr
a spotrebni dan na naftu 8.95kc/litr
s prihlednutim k vyssi energii v litru nafty nebo vetsimu mnozstvi CO2 vzniklyho spalenim litru nafty v porovnani s litrem benzinu, by byl litr benzinu zdaneny spotrebni dani o 58% vic nez litr nafty
jen tak dal soudruzi
vetsina aut a traktoru v agrofertu jiste jezdi na naftu
agrofert si rozvracet nenechate.
tim ze se snizi cena nafty, tak dojde k cemu?
zvysi se jeji prodej.
tim ze se zvysi prodej nafty tak dojde k cemu?
zvysi se prodej bioslozky.
kdo dodava bioslozku?
agrofert.
kdo se bude mit lip?
ANO, StBak babis
kruh se uzavira
takze spotrebni dan na benzin by byla 12.84kc/litr
a spotrebni dan na naftu 8.95kc/litr
s prihlednutim k vyssi energii v litru nafty nebo vetsimu mnozstvi CO2 vzniklyho spalenim litru nafty v porovnani s litrem benzinu, by byl litr benzinu zdaneny spotrebni dani o 58% vic nez litr nafty
jen tak dal soudruzi
vetsina aut a traktoru v agrofertu jiste jezdi na naftu
agrofert si rozvracet nenechate.
tim ze se snizi cena nafty, tak dojde k cemu?
zvysi se jeji prodej.
tim ze se zvysi prodej nafty tak dojde k cemu?
zvysi se prodej bioslozky.
kdo dodava bioslozku?
agrofert.
kdo se bude mit lip?
ANO, StBak babis
kruh se uzavira
A ty by jsi chtěl stejnou spotřební daň na vše?
Na vše ne, ale spotřební daň podle znečišťování. Což diesel na 1l má víc emisí než benzín. Je tedy nelogické mít nižší daň u většího znecistovatele. To jako bys dal dražší emisni povolenky pro jadernou elektrárnu, nebo zavedl pro vetrnou a levnější pro uhelnou.
No teď si hlavně můžeme ověřit oblíbený Hamunův blábol, kterým tady neustále šermuje že kdyby byla na naftě o 2 CZK vyšší spotřební daň tak naftový auta nikdo nekupuje. Jestli vláda skutečně sníží spotřební daň u nafty, tak tu budeme mít tuhle situaci ale s benzínem a to by mělo podle Hamunovy logiky znamenat, že se přestanou prodávat benzínový auta. Osobně si myslím, že to nestane. Stejně jako by nenastal fatální propad prodejů naftových aut v případě, že by spotřební daň na naftu byla naopak nižší 😁
Jen předesílám, že s nápadem snížit spotřební daň na naftu nesouhlasím. Spíš bych ji o korunu zvedl. Nevidím k tomu důvod a státu by se vyšší výběr spotřební daně zrovna teď hodil. O korunu dražší naftu by nikdo neřešil a trh by to kousnul.
Jen předesílám, že s nápadem snížit spotřební daň na naftu nesouhlasím. Spíš bych ji o korunu zvedl. Nevidím k tomu důvod a státu by se vyšší výběr spotřební daně zrovna teď hodil. O korunu dražší naftu by nikdo neřešil a trh by to kousnul.
Kruh se uzavře až budou všichni jezdit na elektriku. Kde vezmeš 100 miliard ročně, které teď má stát na daních?
Uvidíme, jak se s CO2 limitem popasuje Lexus.