Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
webpaja
...BMW i MB umí o několik litrů méně. K tomu hlučný podvozek a cena strašlivá. Víc jako 3* bych nedal.
Alespoň, že to má ještě příjemný interiér.
Alespoň, že to má ještě příjemný interiér.
Tak cena testovaného kusu je úplně mimo. To je prostě za tigiho moc
Naprostý souhlas!
A navíc: test neodhaluje (ani nemůže), proč auto s takovou cenovkou, s tak velikou spotřebou a s nedokonale fungující DSG koupit.
V souvislosti s tím jsou 4 hvězdy výsměchem autorovi testu samotnému. Takové auto si zaslouží s bídou 2,5 hvězdy, a to za vzhled, za funkčnost matrix-LEDů (v testu nezmíněno) a za příjemné posezení vpředu i vzadu (v testu opět nezmíněno). Ve všem ostatním je snad i Duster lepší...
A navíc: test neodhaluje (ani nemůže), proč auto s takovou cenovkou, s tak velikou spotřebou a s nedokonale fungující DSG koupit.
V souvislosti s tím jsou 4 hvězdy výsměchem autorovi testu samotnému. Takové auto si zaslouží s bídou 2,5 hvězdy, a to za vzhled, za funkčnost matrix-LEDů (v testu nezmíněno) a za příjemné posezení vpředu i vzadu (v testu opět nezmíněno). Ve všem ostatním je snad i Duster lepší...
"Několik litrů" je docela široký pojem..., se kterými podobně výkonnými R4 benzínovými motory (BMW/MB) to konkrétně porovnáváš?
2.0 T(F)SI znám (z hlediska spotřeby) z hb/hh a tam zrovna spotřeba určitě není jeho slabinou...
2.0 T(F)SI znám (z hlediska spotřeby) z hb/hh a tam zrovna spotřeba určitě není jeho slabinou...
Asi bych to nesrovnával s Golfem. Spoustu věcí mohly změnit novější limity atd. 20i i 25i od BMW umí průměry bez odříkání cca za 7,5. Velmi dynamicky v SUV pod 9.
Fakt? Já měl se starší verzí v Octě průměr něco přes osm, ale velmi dynamicky to bylo za 12 a krátkodobě klidně 15-20... a bral jsem to jako dobrý hodnoty. Za 10 v SUV 4x4 s automatem mi to asi přijde normální.
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ano, nezmysli co nosia automobilkam peniaze. Suv zachranili porsche, babajaga robi aspon polovicu predajov bentley, zachranuju jaguar a mozno zachrania aj aston aj ked pre ten je uz asi neskoro ... Kym sa to vyborne predava, bude sa to vyrabat, aj nova eckova skodovka bude suv
Presne tak, po komunisticku to zakazat, hajz*ove kapitalisticky!
Kupovat si co se vam zlibi? To tak! Hrom do toho!
Trabant, Skoda 120L, Zugulik a pro vyvolene Volha.
To vam musi stacit, s*aci!
A ekonomika pojede na 120% minimalne!
Kupovat si co se vam zlibi? To tak! Hrom do toho!
Trabant, Skoda 120L, Zugulik a pro vyvolene Volha.
To vam musi stacit, s*aci!
A ekonomika pojede na 120% minimalne!
ProchyToman
Q3 s cenou jako kdysi mela q7, narazniky, kola a plesk napis 45, jako ze 4,5 litr a ten bambula to koupi :D
Ringhofer
- chybí jakákoli zmínka o funkčnosti asistentů;
- chybí zmínka o jízdních vlastnostech /kromě informace o tom, že podvozek v dané konfiguraci je na českých silnicích OK;)
- hodnocení čtyřmi hvězdami je v příkrém rozporu s informacemi o autě (cena, nedokonalá DSG, gigantická spotřeba).
Dvě a půl hvězdy jsou pro toto auto maximem, jež může dosáhnout.
Je třeba zvýraznit zaostávání VAG za MB a BMW v oblasti pohonu i podvozku, Zatímco MB i BMW nabízejí benzíny se skvělou spotřebou a skvěle odladěné 8stupňové měničové automaty, VAG v duchu svých "nejlepších" tradic setrvává i u prémiového AUDI na zcela neprémiových motorech, převodovkách, a v rámci nákladových katechizmů ani nemůže prémiově naladit podvozek.
To by mělo v opravdovém testu zaznít.
- chybí zmínka o jízdních vlastnostech /kromě informace o tom, že podvozek v dané konfiguraci je na českých silnicích OK;)
- hodnocení čtyřmi hvězdami je v příkrém rozporu s informacemi o autě (cena, nedokonalá DSG, gigantická spotřeba).
Dvě a půl hvězdy jsou pro toto auto maximem, jež může dosáhnout.
Je třeba zvýraznit zaostávání VAG za MB a BMW v oblasti pohonu i podvozku, Zatímco MB i BMW nabízejí benzíny se skvělou spotřebou a skvěle odladěné 8stupňové měničové automaty, VAG v duchu svých "nejlepších" tradic setrvává i u prémiového AUDI na zcela neprémiových motorech, převodovkách, a v rámci nákladových katechizmů ani nemůže prémiově naladit podvozek.
To by mělo v opravdovém testu zaznít.
Konkurenti z řad BMW i MB mají taky dvojspojky.
Hoši, tydle kecy... BMW spotřebu umí, v tom je špička. O tom žádná. Co je na téhle spotřebě gigantického? Je to 169kw, AWD, automat a 1,7t. A průměr podle SM je o litr a kousek vyšší, než u X2
https://www.spritmonitor.de/…udi/1235-Q3.html?…
https://www.spritmonitor.de/…BMW/1686-X2.html?…
"Zcela neprémiové motory" - to snad ani nestojí za komentář.
Hoši, tydle kecy... BMW spotřebu umí, v tom je špička. O tom žádná. Co je na téhle spotřebě gigantického? Je to 169kw, AWD, automat a 1,7t. A průměr podle SM je o litr a kousek vyšší, než u X2
https://www.spritmonitor.de/…udi/1235-Q3.html?…
https://www.spritmonitor.de/…BMW/1686-X2.html?…
"Zcela neprémiové motory" - to snad ani nestojí za komentář.
Vývoj prodejů mluví za vše. Prý kecy....
Nechtěj být směšný, prodeje a technika jsou dvě zcela různé věci.
Podívej se na prodeje MB s neprémiovou technikou a motory od Renaultu.
Nebo se podívej zpátky, jak se svého času prodával takový P206, který prohrával všechny dobové srovnávačky a přesto jasně a dlouho vedl tabulky třídních prodejů. Samotná technika zajímá zlomek kupujících, prodávají/táhnou hlavně loga a nápisy za "přijatelnou" cenu.
Ideálem je dnes "prémiovka" s motorizací "to stačí", a raději si připlatí za nějakou sportovní plaketku, která je vidět i na parkovišti.
Podívej se na prodeje MB s neprémiovou technikou a motory od Renaultu.
Nebo se podívej zpátky, jak se svého času prodával takový P206, který prohrával všechny dobové srovnávačky a přesto jasně a dlouho vedl tabulky třídních prodejů. Samotná technika zajímá zlomek kupujících, prodávají/táhnou hlavně loga a nápisy za "přijatelnou" cenu.
Ideálem je dnes "prémiovka" s motorizací "to stačí", a raději si připlatí za nějakou sportovní plaketku, která je vidět i na parkovišti.
Musím velmi, ale opravdu velmi nesouhlasit.
- Q3 je hezká napohled, ale technika je nepříliš dobrá (spotřeba, nedokonale fungující převodovka).
- Kritika spojky/převodovky už trvá mnoho let, situace se nelepší
-dynamika TFSI je tak utlumené, že i spřátelená média o tom nemohou mlčet
Nic z toho u BMW nebo Mercedesu nenajdete.
A už vůbec není potřeba odvádět pozornost uváděním příkladu P206. O tom vážně není řeč.
Kritizuji, že auto, které je objektivně za dané peníze horší, než konkurence, které dokonce svou oficiální cenu staví výše, než přímá konkurence, má kvality, které si nezaslouží 4*.
Co je na TOMTO konstatování směšného?
- Q3 je hezká napohled, ale technika je nepříliš dobrá (spotřeba, nedokonale fungující převodovka).
- Kritika spojky/převodovky už trvá mnoho let, situace se nelepší
-dynamika TFSI je tak utlumené, že i spřátelená média o tom nemohou mlčet
Nic z toho u BMW nebo Mercedesu nenajdete.
A už vůbec není potřeba odvádět pozornost uváděním příkladu P206. O tom vážně není řeč.
Kritizuji, že auto, které je objektivně za dané peníze horší, než konkurence, které dokonce svou oficiální cenu staví výše, než přímá konkurence, má kvality, které si nezaslouží 4*.
Co je na TOMTO konstatování směšného?
Směšné je myslet si obecně, že technika a prodeje mají nějakou zásadnější souvislost, tím spíš v této třídě malých crossoverů (zvaných SUV) s "neprémioým" základem, který má dnes už (bohužel) celá D3.
A problémy lze samozřejmě najít i u konkurence, jen to chce sundat klapky z očí. Např. zrovna nedávno tu iudex popisoval dojmy z nové X1, kdy její hdm automat považoval za dvojspojku, vzhledem k tomu jak překvapivě nekultivovaně se projevoval.
A problémy lze samozřejmě najít i u konkurence, jen to chce sundat klapky z očí. Např. zrovna nedávno tu iudex popisoval dojmy z nové X1, kdy její hdm automat považoval za dvojspojku, vzhledem k tomu jak překvapivě nekultivovaně se projevoval.
...opakuji znovu: nemluvím obecně! Mluvím a píšu o Q3. Máte něco konkrétního ke Q3?
Např. jak trefně poznamenal donPedro, za cenu menší, než je tato konkrétní ("novinářská") konfigurace, můžu mít v této řadě 2.5 R5T, zatímco, dle tebe "technicky vyspělejší" konkurence (BMW/MB), definitivně končí na R4.
A to už v základu (včetně bezpříplatkové šedé Nardo) je RS Q3 Sb nakonfigurována celkově lépe, než tahle Q3 Sb.
P.S. Netuším, proč mi vykáš...
A to už v základu (včetně bezpříplatkové šedé Nardo) je RS Q3 Sb nakonfigurována celkově lépe, než tahle Q3 Sb.
P.S. Netuším, proč mi vykáš...
Ano, to je pravda. Žádné šestiválce se v této třídě nevyskytují. Takže pětiválec je jednookým králem, a díky za něj!
Když mluvím o tom, že MB a BMW nabízejí lepší motorizace, mám na mysli jejich výrazně lépe zvládnutý proces spalování a kultury běhu. Je v mnoha testech potvrzeno, že praktická spotřeba 2lt motorů BMW a Mercedes je výrazně nižší, než u Audi (VW); dále je tato spotřeba méně náchylná na způsob jízdy, To je pak provázeno nižší cenou těchto vozů a 5-letou zárukou v ceně.
Nemohu si pomoci, je zde několik silných argumentů, proč koupit MB nebo BMW a nevybrat Audi. A to nejen v této třídě. Prodeje Audi padají na rozdíl od MB a BMW ve všech třídách a na všech kontinentech.
P.S. Vykám, protože to považuji za elementární slušnost. Vykání podle mého názoru podporuje úctu k názorům ostatních na webu, zatímco automatické tykání vede rovnou k pohrdání ostatními. S těmi, co se znám osobně, si pochopitelně tykám.
Když mluvím o tom, že MB a BMW nabízejí lepší motorizace, mám na mysli jejich výrazně lépe zvládnutý proces spalování a kultury běhu. Je v mnoha testech potvrzeno, že praktická spotřeba 2lt motorů BMW a Mercedes je výrazně nižší, než u Audi (VW); dále je tato spotřeba méně náchylná na způsob jízdy, To je pak provázeno nižší cenou těchto vozů a 5-letou zárukou v ceně.
Nemohu si pomoci, je zde několik silných argumentů, proč koupit MB nebo BMW a nevybrat Audi. A to nejen v této třídě. Prodeje Audi padají na rozdíl od MB a BMW ve všech třídách a na všech kontinentech.
P.S. Vykám, protože to považuji za elementární slušnost. Vykání podle mého názoru podporuje úctu k názorům ostatních na webu, zatímco automatické tykání vede rovnou k pohrdání ostatními. S těmi, co se znám osobně, si pochopitelně tykám.
Nikdo ti nevyvrací, že si snad nemáš raději koupit BMW nebo MB než Audi. Jen některé argumenty kulhají. Počínaje HDM převodovkami, konče tím, že prodeje jsou odrazem horší techniky.
MB/BMW zřejmě dělají něco (třeba pro většinu kupců design) lépe, než Audi, ale určitě ty prodeje primárně neodráží použitou (lepší/horší) techniku.
Čím se dostaly prodeje MB na špici D3 především? Právě výrazným rozšířením nabídky v segmentu s "neprémiovým" základem, udělali hvězdu (cenově) dostupnější. Můžeš mít fwd a motor z Renaultu, ale k tomu ti přibalí hvězdu...
P.S. To vykání má význam při verbální komunikaci, ale takhle anonymně na netu...., pokud narazíš na nevychovaného vola, ti to nepomůže. A tady si navzájem tykáme tak nějak "odjakživa"...
Čím se dostaly prodeje MB na špici D3 především? Právě výrazným rozšířením nabídky v segmentu s "neprémiovým" základem, udělali hvězdu (cenově) dostupnější. Můžeš mít fwd a motor z Renaultu, ale k tomu ti přibalí hvězdu...
P.S. To vykání má význam při verbální komunikaci, ale takhle anonymně na netu...., pokud narazíš na nevychovaného vola, ti to nepomůže. A tady si navzájem tykáme tak nějak "odjakživa"...
Podle mě bude velký důvod horších prodejů cenová politika.
Ano, to také.
Ale v čem by měly být výhody Audi oproti GLC Coupé nebo X4? Nebo jen Vy a WL chcete vyjádřit, že Q3 není špatná?
Ale v čem by měly být výhody Audi oproti GLC Coupé nebo X4? Nebo jen Vy a WL chcete vyjádřit, že Q3 není špatná?
X4 a GLC kupé pod Q3 (sb)?
Nikdo tu netrvrdí, že je Q3 lepší, než její přímá konkurence, to ty tvrdíš opak.
Nikdo tu netrvrdí, že je Q3 lepší, než její přímá konkurence, to ty tvrdíš opak.
Zase spousta vzletných vět a zase jen ukázka elementárních neznalostí. V této diskusi jsi celou dobu "na ručník". Q3 je konkurentem X1/X2, resp. GLA.
take zle to zase nie je :) auto je celkovo fajn, ale na 4* to fakt nie je. lenze ako vzdy ... ide o "koncern" a na auto,cz to automaticky znamena aspon +1* ... urcite to nebude mat nic spolocne s mnozstvom platenej reklamy :-)
Nepředpokládám, že někdo soudný při výběru auta zařadí na první místa poznatky a testy pana Kolmana, bez urážky. :-) Navíc dnes umí čím dál víc i starších lidí fungovat s internetem a youtube a je to pro ně mnohem víc easy, než se k testům proklikávat desítkou reklam na auto.cz atd. Úrověň v našem českém rybníčku je bohužel většinově mizerná, osobně jediné plus které vidím tady je sekce moje auto, kde jsem si teď přečetl super info o m340i od pár majitelů a má to určitě větší přínos než generické testy některých “profi” novinářů.
donPedro
Tož nic jinýho toto, takto nakonfigurovaný, Audi Q3 SB není. Barva se mi nelíbí, ezliva má být něco šedýho, pak tedy jedině Ruladské (páč to když se povede, tak to je moc dobrý pití). O konfiguraci, ať už čehokoliv se nema ani valného smyslu se zmiňovati, když se dokážu, i se všema nezbytnejma extrast, vlízt pod 2mega s RSem. A velikos? 4,5m tak akorát, 530l kufru je objem více nežlli dostatečný (tedy pro mne, páč nejsem špeditér), uvitř se díky, své výšce lehce pod 180, cítit stísněně asi taky nebudu. Kdyby radši dostali k testu to RSo ... Tož tak ;-)
Mr.Murphy
... nevím, mám asi poslední dobou nějakou schízu že mi všechna auta přijdou strašně předražená.... s ohledem na to, co nabízejí.... a i s ohledem na to, jaká je reálná využitelnost těch aut v českém provozu (ucpané špatné silnice, radary atd.)...
Každopádně tohle auto s délkou 4,5m za 1,25 mio v základu s tímto motorem, no.... :'-( Za stejný prachy je třeba Stelvio 4x4 2.0T 147kW.... a to je o třídu výš a jízdně jsou z toho vrámci třídy testeři nadšení.... (mimochodem, dle papírů váží míň než tahle Audina).
Každopádně tohle auto s délkou 4,5m za 1,25 mio v základu s tímto motorem, no.... :'-( Za stejný prachy je třeba Stelvio 4x4 2.0T 147kW.... a to je o třídu výš a jízdně jsou z toho vrámci třídy testeři nadšení.... (mimochodem, dle papírů váží míň než tahle Audina).
Už to tu padlo.. ASX pro všechny. Vzhledem k využitelnosti v českém provozu...
PS: dobře, tak vážně... Sportback je trošku napálený. Na druhou stranu... Q3SB 140kW 1.059, 169kW 1.126, Stelvio 147kW 1.259... je otázka, jak to bude s vnitřním prostorem, kufr je prakticky stejný... asi bych si vybral Stelvio, ale samotný srovnání cenovek není nijak šokující.
PS: dobře, tak vážně... Sportback je trošku napálený. Na druhou stranu... Q3SB 140kW 1.059, 169kW 1.126, Stelvio 147kW 1.259... je otázka, jak to bude s vnitřním prostorem, kufr je prakticky stejný... asi bych si vybral Stelvio, ale samotný srovnání cenovek není nijak šokující.
Jo, váha 1,7t je dost šílená, jestli to není překlep.
Není to sice "rovných 1700 kg" jak tvrdí autor, ale ani těch skutečně udávaných 1695 kg není bohužel o moc méně. Pro zajímavost RS Q3 Sb má těch kg 1775.
Ano, papírově váží to Stelvio o 35 kg méně, jak to bude v reálu těžko soudit.
Stelvio, proč ne, jen těch 200 koní mi na takové SUV (awd/automat) od Alfy přijde na hraně. Těch 280 (nad tím) zní podstatně líp. ;-)
Stelvio, proč ne, jen těch 200 koní mi na takové SUV (awd/automat) od Alfy přijde na hraně. Těch 280 (nad tím) zní podstatně líp. ;-)
×
Sdílení komentáře
×
pochvalit ( dnes uz urcite v tomto ) treba aj dojazdovu rezervu... k tomu 530L megakufor ... auto posodi aj v kabine velmi sviezo a moderne a vzdusne a pritom sa nadalej zaobide bez tabletu cez pol kabiny a milion dalsich patvarov .... alebo aj to oplastovanie blatnikov .... elegantne ... vizualne spickove prevedene... takto sa to robi.... ( chlapci od mazdy by do Ingolstadtu mohli prist na skolenie ) ... akoze Qckove audiny klobuk dole.. od Q2ky az po Q7/Q8 su to vsetko top kary ( aj kasnou aj kabinou aj motoricky ) ...
z celej D3 na dzke do 4,5m dnes za mna najkrajsie SUVecko https://img2.auto.cz/…ull/6438084_.jpg obzvlast tie svalnate zadne partie s tou vystupujucou linkou nemaju chybu ... :yes:
z D3 za mna audi ponuka dnes najvydarenejsi SUV kusok na dlzke okolo 4,5m.. co viac tu treba .. treba tu este nejake Q8 za dvojnasobok?... komu a na co? ked uz Q3 sportback za polovicu vie byt uplna pecka pre vsetko a odviest rovnaku pracu a byt uz uplne top karou na vsetko :yes:
rozmyslam co prave take sikovne ma medved okolo 4,5m ... kedze GLBecko ma predsa len uz 4,6m a GLAcko je zase este len taka hrkalka... u bmw je celkom sikovna X2... ale aj tak Q3 je genialne nastavene ( velkostne presne tam kde tucson sportage tigi a pod ) a dizajn taktiez splna to co by som od auta tohto segmentu a tejto cenovky ocakaval :yes:
klasicka Q3 tu asi bude nadalej praktickejsia volba ale verzia sportback sa mi paci tiez a aj kufor ma slusny... otazne je ako je to s miestom nad hlavou vzadu... ale aj ta strecha nevyzera zeby moc klesala uz na miestach kde sa este sedi
https://img2.auto.cz/…ull/6438080_.jpg samozrejme dalej ta cast za sedakmi je skosena ale tak to je uz vsade vlastne ....
Diesel OK, benzin 1.5 je asi malo, 2.0 zere proste moc, to je dnes vlastne uz neprijatelne.
Blby je, ze za tu cenu Q3 sportback mas velice slusny Mercedes GLC ...
Q3 sportback 2.0tdi 140kW quattro 1.150
GLC 220d 4matic 1.250 ale ma vic vybavy. Staryje na 1.120