Francouzské automobilky se nebojí dělat věci jinak, po svém. Důkazem jsou dvě nová malá SUV, Peugeot 2008 a Renault Captur. Jsou si blízká velikostí i výkonem motoru, ale ze stejného zadání vznikla dvě hodně odlišná auta.
S karoserii 2008 prosím! A nebo 2008 s interiérem a motorem Captura. Peugeotu se tenhle tah povedl a nová 2008 vypadá skvěle! Můj dojem kazi icockpit. Renault postavil zase skvělé Clio a nabízí výborný 1.33tce, jeden z nejlepších malých turbo motoru v mainstreamu, takže interier je na špičce třídy, ale z venku mi Captur, na rozdíl od Clia moc neláká.
Končí to tak, že 2008 je víc pro řidiče, Captur je praktičtější, když si zabychařím, tak já bych z těch dvou bral Captura, tak nějak furt si říkám, že takový auto bych si koupil na ježdění na chatu, na ryby, na zahradu, takže crossover má bát hlavně praktický, ale móda je holt kupovat to jako stylovky do města. V rámci třidy bych se asi rozhodoval mezi Pumou, Capturem a Kamiqem
ale srdcem auta je motor a jako vždy, tříválec si vždy přihne více. No a dále řidič potřebuje volant a ne mikrošišku, která je tak malá, že je řízení přeposilované do mrtva.
podle prodeju to asi neska málo kdo řeší u malých suv primarně na kratší pojíždky. Hlavně že jeto suv a ..líbise,, Zamě má Pažout poslední dobou pěkná auta,sice někdy moc cinkrlátek na kastli ale jako celek OK
Také se mi hodně Peugeot líbí, bohužel pod hezkým hávem už není tak hezká technika. Všechna "SUV" jen předokolka. U 508 největší motor v benzínu jen 1,6 a manuál jen pro 1,5 HDI.
Jezdil jsem 508 se silnějším dieselem a automatem , na to , ze je to HDM, to řadilo obstojně . Takže do auta střední třídy s dieselem manuál ? Jen když bych na automat neměl.
ja jako ridic, kteryho rizeni stale jeste bavi, kazdopadne preferuju manual
pro neridice jako ses ty je asi nejlepsi jezdit vlakem
bacha ale na to, kam si sednes
Já rozlišují auta, které chci řídit a auta, kterými chci cestovat. Auto střední třídy v nsfte a výše je katogire aut na cesty, kde rozhodně nebudu lítat v zatáčkách a užívat si vytoceny turbo diesel...
To nerozporuji, jen brek nad absencí manuálu u naftového auta střední třídy je trochu zbytečný, skoro nikdo ho nechce (i tak se dá v slabších motorizacích sehnat u některých automobilek). Já jsem nikdy extra příznivec automatu nebyl, pak jsem si ho koupil, proto, že auto, co jsem shaněl bylo jen s AT a dnes, postavit mi někdo vedle sebe 2 auta této třídy v naftě, jednoznačně jdu do automatu (pokud se nebudeme bavit o nějaké ojetině s pochybnou spolehlivostí automatu), obdobně u SUV. Naopak v Csegmentu bych už přemýšlel, jestli je to kombi, hatch, nafta, benzín a tam volil už dle zaměření a používání auta.
ja to fakt nechapu.
koupit si chrochta na jezdeni 20tis rocne priskokama vpred, to udela snad jedine blazen.
jak pise hamuna, tuhle kategorii lidi jako ses ty vytvorilo zvyhodnovani zdaneni nafty proti benzinu.
a jestli tahle StBacka vlada co je ted u koryta snizi spotrebni dan na naftu o 2 koruny, litr benzinu uz bude znevyhodnen 6korunama na litru proti nafte.
a dunihlavove se budou radovat a rakovinomety a jedomety budou proudit z nemecka v jeste vetsi mire.
a my se tady udusime a pomreme na rakovinu, kdyz se ten koronavir tady tolik nechyta, protoze jestlize v panice zemrelo za 3 mesice na koronavir 350 lidi, tak na rakovinu 7tis, tedy 20x vic ...
Tak nevím, jestli si sedíš na vedení a nebo jsi jsem zaslepený svou zelenou hlavou, ale Kari Laz si povzdechl, že 508 nemá jiný naftový motor, než 1.5 hdi v manuálu, tak jsem psal, že takové auto většina lidí s tím silnějším dieslem a manuálem nekupuji. Ještě by mne zajímalo, jak je méně řidič ten s automatem, když si může radit v 90% případů manuálně taky? Hele, mně je tvá rakovina fuk, já koupil auto, plnící v době koupě ekologické limity, takže si bez brečet jinam, třeba někam jdi blokovat magistralu... To jste čelí vy, řešíte kapku v moři místo more... Do velkého auta Dsegmentu na cestování budu vždy preferovat naftu, bez ohledu na její cenu, do auta pro zabavu benzín a manuál... Budeš se divit, ale v rodině máme 3 benzínové auta a jen jeden naftak.. To koukáš, co?
vzdycky nafta...
... to si povime za 5 let co bude dominovat v autech stredni tridy
v nizsi stredni je benzin uz dnes
jestli se budes drzet svyho dogmatu, budes chodit pesky
Za pár let už tu třeba budou ještě vymakanejsi hybridy, pak rád přejdu. On už je takový i dnes, ale na dálnici, kde s tím mým naftakem jezdim převážně, tak má pořád trochu nevýhodu (a věř, že jsem zkusil hidne hybridů). Do té doby je pro mne nafta dobrá volba. Já bych své naftové auto za hybridní variantu i vyměnil, ale je tam pár věcí, které u tohoto konkrétního modelu postrádal, nejsou to věci, bez kterých bych nemohl žít, ale když je mám, proč měnit za horší?. Za 1. Je to digitální display (nevím proč ho HEV verze nemá), 2. 4x4, který autu dává lepší jízdní vlastnosti, 3. Tužší podvozek. 4. Menší kufr HEV. 5. Omezovač na 180 km/h..obcas se rád v Německu svezu. A škoda, že si mi neodpověděl na ty ostatni otázky.. A tématem byl původně automat a ne tvoje ekokecy :)
nabidka plug-in je porad zoufala, protoze automobilky nemusely...
od pristiho roku se to meni a vsechny automobilky jestli chtej prodavat a neplatit emisni pokuty musi prijit se standardni nabidkou plug-inu.
problem prevodovek je ten, ze automobilky rozhodly, ze zakaznik potrebuje automat, protoze na tom automobilka vic vydela. a zakaznik se nechal presvedcit podobne, jako se volici nechali presvedcit , ze dotace a EET jsou dobro a narovnavaji trh.
a navic do toho vstupuje to, ze dyzl ma realnej vyuzitelne rozsah otacek jen 2tis/min, kdezto benzin dvojnasobek. a tak aby jsi v dyzlu nemusel radit jako pomatenej, vetsina dyzlu od urcity tridy se uz davno dela jen s automatem. bohuzel se s tim svezly i benzinaky, kde, aspon u rozumnych objemu, nijak moc radit nemusis ( ja treba na trojku muzu jet 20-150, na ctyrku 40-200 atd...) a podrazuju jen kdyz potrebuju opravdu svizne predjet.
bohuzel mi je jasny, ze dalsi auto budu mit s automatem, protoze s manualem uz zadny nekoupim. no a tak se desim, ze prijde doba, kdy v aute nebude pedal plynu, pak ani brzda a nakonec ani volant ....
Nedavej dotace a eet do jedné věty. Dotace v určité míře jsou a byly potřebné, už i komunisti to věděli, stejně jako kapitslisti. Otázkou je ta míra a system.. To se nám dost v podání ČR změnilo od původních záměru
dotace beru do novych technologii, do aplikovanyho vyzkumu apod.
urcite ne do novy linky na peceni chleba nebo do staveni ruznych soukromych haciend...
cas od casu prijedu do nejaky fabriky, a kdyz vidim, kolik treba tiskaren a pocitacu je oblepeno nalepkama, ze byly porizeny s prispenim EU, tak se mi chce zvracet.
to ze EET je k nicemu a jen zatezuje zejmena maly zivnostniky dokazuje, ze ho vlada do konce roku pozastavila
Dotace na soukromou fabriku chleba je babisovina, hlavně tyhle podniky téhle velikosti by je brát neměli. Do zemědělství obecně nějaké dotace ano, ale s mírou.. Precijen nás to zuvu a jídlo potřeba je, ale vesměs souhlas. Problém je, že když dáš někomu na traktor, aby bylo obilí, nebo mu zahojis neurodu, aby nekrachnul, ti větší pak samozřejmě na jeden traktor chtějí jednu fabriku na chleba... A oni mají delší prsty... Bohuzel
Pro mě řazení neni o tom mačkat páčky, nebo ťukat do šlacky. Mě tam chybí ten třetí pedál, který využívám. To celkové sladění, kdy si vyšlápnu jak se rozjedu a ne jen že přidám a ono se mi to rozjede. S manuálem mám těch možností více a to mě baví.
Užiju si to u v Avii, kterou jako hasiči máme. Tam je to prostě sranda hledat ty meziplyny, lovit kvalty. :D:D:D
Jasně, dělat kamioňáka, tak v tom automat chci, ale to nedělám. Najezdím ca 50000 autem a něco na motorce.
par veci si tam písal zbytočne, ale dá sa predpokladať, že akonáhle sa zlacní v CZ nafta, tak Nemci nepotrebujú šrotovne, pretože predajú k Vám...či nové, či jazdené. Každopádne tým spravíte veľkú službu flotilovým emisiám automobiliek, pretože diesel má nižšie normované emisie CO2. Dá sa zároveň predpokladať, že u Vás budú tlačiť následne predajcovia automobilov malé diesle...čo je z princípu úplne choré...
ale houby
tlacit se budou plug-in hybridy a elektro
ceny budou padat
ani chrocht se nevejde do soucasnych 95g CO2/km, natoz na to co nas ceka za 2 nebo 3 roky
počítaj P2008:
benzín povedzme 120g/km (základ)
diesel 110g/km (+2000 €)
hybrid 90g/km (+3000€) - raz keď, ak príde
prečo by automobilka mala predávať malý hybrid v CZ, a nie v NEMECKU a zároven tlačiť do CZ diesel (podporený legislatívou) keď v takomto prípade bude vplyv na emisie automobilky najlepši ?
Hybrid v Nemecku predáš s lepšou maržou ako hybrid v CZ. Berúc do úvahy, že väčšina aut sa nakupuje do flotil, kde sa pozerá na prevádzkové náklady - proste pri nafte ostanete dlhšie. Nehovoriac o tom, že sa u Vás ľahšie uplatnia aj jazdenky s dieslom, keďže sa budu predať s ohľadom na nízku cenu nafty najlepšie.
plug-in ma 30-35g, ne 90.
kdoz vezmem skodovku, tak jedinej model, kterej ted muzem porovnat, je superb.
plug-in benzin 160kW, dyzl 140kW.
plug-in ma 32-35g a zrychluje za 7.7, chrocht (predokolka) 116-117 a zrychluje za 8.3. cena stejna.
tak kde vidis vyhodu chrochtu?
vyvoj pujde timhle smerem:
EU preferuje cistou nebo aspon castecnou elektromobilitu, na coz doplati vic dyzly nez benziny.
pod vlivem koronakrize se EU dohodne na stejnem zdaneni PHM napric EU a prestane zvyhodnovat naftu proti benzinu (coz melo byt uz od roku 2018). nasledkem toho dyzl skonci a vse dobre dopadne
uvadzal som male auta (p2008-P208)a nepisal som plug-in (ale hybrid)
Z pohladu sukromneho kupujeceho je zrejme, že tych Superbov asi nebude vela a že väčšinou to kupuju do fleetu, kde som pisal o prevadzkovych nakladoch vo flotile, kde je jasne, že si doma nebude nikto sluzobne auto dobijat, aby do prace chodil za vlastnu elektrinu. Nakupca fleetu zrata, ze radsej kupi zamestnancom diesel, kedze realne ho to bude stat menej ako plug-in, ktory bude nasavat drahsi benzin vo vacsich poctoch.
Takže pre mňa platí, že lacná nafta je nástroj pre firmy ako sa dostať k novým služobákom a zároveň pre nemcov ako sa zbaviť starých jazdeniek...
A na margo vývoja akým to pôjde...teda zrovnanie dane - prosím predlož aspoň jeden relevantný údaj na základe ktorého tvrdíš, že sa bude zrovnávať daň. Rád si rozšírim obzory.
Tento názor jsem zastával, než jsem začal jezdit automatem. Jasně, do miaty manuál, ale proč při denním ježdění kvedlat klackem... I když chápu, že některé ridicky mají od přírody ke klacku blízko.
Ať už proto, že někdo manuál chce a nebo proto že mu to ušetří cca +- 50000,- je stále ještě manuál opodstatnitelný. Ještě stále je dost aut i v této třídě, které manuál mají. A naopak například k silnějšímu benzínu by vyloženě seděl. Naopak pokud někdo "šetří " a "loudá se" bohatě mu pak stačí 1,5 v automatu, ale nějaká střední nafta s manuálem a benzín s manuálem by se určitě neztratil.
No top diesly snad s manuálem nikdo nemá, koncern, D3, ani Ford určitě ne..u benzínu dejme tomu, ale silný turbo benzín dejme tomu 200kw Tsi, tak to je spíš už na preferencích, já v autě typu Passat radši automat.
Ono by to nemusel být top diesel, ale i 110KW se dělají u koncernu v manuálnu, tady je jen 1,5 HDI. A v Benzínu vůbec, přitom i ta 1,6 by mi stačila s rozumným výkonem a manuálem. Například Arteon by měl být v 2,0 TSI 140KW s manuálem. To mi přijde jako skvělá kombinace dostatečně silného benzínového motoru a manuálu.
presne tak
za tech 50tis usetrenejch na prevodovce si radsi koupim silnejsi motor, nebo ctyrkolku, nebo lepsi svetla, nebo vyrazim na kratkou dovolenou... a jako bonus budu mit z rizeni vetsi radost.
a navic se nebudu klepat, ze se mi na 100tis km automat vysype, nebo ze ho neprodam, protoze byla doba, kdy bazary auta s automatama nad 150tis km nevykupovaly
Alebo nadávať v každom meste, že za tých 50 000 mohol byť automat a teraz je 50 000 na účte a treba sa hrať so spojkou :-) Treba si vyskúšať, pojazdiť a neteoretizovať.
jezdim i vcentru phy a s manualem nemam nejmensi problem.
casto naopak slyzim narky na ucukanej automat a to i ve zdejsich testech.
u manualu plati - jaky si tu udelas - takovy to mas.
anebo - kdo umi, umi, kdo neumi - ma automat.
ale je fakt, ze ja nejsem odchovanej klikanim na tabletu nebo mobilu
Ale so silným dieselom? Ja som jazdil s 2.0 hdi s manuálom a fakt to obľúbené v meste nebolo. So slabým benzínom nebol problém, tam sa to točilo po obmedzovač a bol tam aj trošku zážitok.
bych si nikdy nekoupil. Deklarují SUV, ale 4motion (4x4) se nekoná. Interiéry(to co je před řidičem) jsou otřesné :no::no::no: Na silnici to je třeba objíždět obloukem.
Zajímavá úvaha. Takže když potkáš třebas Šáde Yeti, musíš nejdřív posoudit, zda to má 4x4 a pak je to SUV nebo jen 4x2, což by byl nejspíš CUV.
Pravdu ale máš, obě testovaná auta asi spadají více do kategorie CUV než SUV.
spousta tradičních klišé...
Za prvé by si redaktoři tedy už měli udělat pořádek v tom, komu vlastně má i-cockpit vadit. Jednou jsou to dlouháni, pak malí, teď zase střední postavy (sám mám průměrných 178 cm a po prvním usazení jsem už jen jednou dolaďoval optimální výšku volantu kvůli pohodlnějšímu držení).
Co je zdlouhavého na ovládání u 2008? To jedno kliknutí na ikonu vedle displeje navíc? Aha... Nepřehledný systém? Zvládl jsem ho bez mrknutí oka aniž bych musel sahat po návodu, což se o novinkách třeba od VW nedá říci.
Dodnes nechápu, jak se v testech s auty jezdí, když redakce dosáhne průměrné spotřeby, kterou já z auta nevyždímu ani ve městě, ani na dálnici. A jejich průměr "klidnou jízdou mimo obec" dosáhnu při běžném svižném cestování s docela častým předjížděním...
Jakou spotřebu? Myslíš 7.2 u 2008? A to nedáš ve městě? Tak asi nevíš, co je městský provoz. To jsme tu už řešili mockrát. Redakce sídlí v Praze, takže je to opravdu městská spotřeba a tam si ve špičce sáhne k 10l skoro vše, včetně nafty.. Tedy konvenční pohony
Ne, to fakt ve městě nedokážu. Jedině, že bych jezdil mezi semafory "brzda-plyn" jako idiot, což je v kontextu městského provozu zcela zbytečné. Ale i celkový průměr 6,9 litru u 2008 je nesmyslný, to musí člověk jezdit jako hovado.
je otazka, jestli vydavat provoz v centru prahy ve spicce za typicky mestsky provoz, resp, jestli od nej odvozovat spotrebu ve meste...
to pak muzes po dalnici jezdit 80 a tvrdit, ze na dalnici to bere 3 litry, nebo 180 a tvrdit, ze na dalnici to bere 10 litru
Jenže Blue Sun se obouvá do redakce, ale oni jezdí převážně město Prahu a popřípadě přesuny do Prahy po dálnici. Jasné, že jiné to bude například v Přerově a jiné v Praze.
Ano, je potřeba vytáhnout jeden extrém... Jenže dopravní špička fakt není typický městský provoz. A navíc zrovna ve špičce, kdy se to ani moc nehýbe, motor více stojí jak jede. Někdy to zkusím opravdu změřit na průměr, co dovede Praha, zatím jen vím, že průměrná spotřeba mi po takovém cestování neroste, na rozdíl od jízdy po dálnici.
jasné, ale oni s tými autami jazdia reálne strašne málo...500 km na otestovanie spotreby nestačí. po týždni jazdenia sa v novom aute začínam cítiť tak, že mu trošku rozumiem a oni na to majú často len hodiny.
Od týchto testov netreba mať veľké očakávania, tí chalani sú podobní fanúšikovia ako väčšina z nás, akurát oni sa tým živia. Teoreticky vedia mnohí z nich podstatne menej ako niektorí z Vás tu a preto ich závery netreba riešiť, rovnako ako ich chyby. A že opakujú klišé, nuž sú to len ľudia...neradi menia názor :)
Z tých testov treba vybrať to na čo upozorňujú a pri kúpe auta si overiť, či to stálo za zmienku alebo nie. Faktom je, že oni za tie autá neplatia, takže častokrát riešia hlúposti, ktoré pri jednaní s dealerom, ktorý dá 1000€ zľavu nemá zmysel riešiť.
Já ti nevím, auta se dnes zase tolik neliší, aby ses musel učit, zvykat si a přizpůsobovat se chování motoru. Možná při přechodu mezi atmosférickou Mazdou a turbomotory, ale jinak ne.
skor o tej spotrebe...aj ked prejdes z 1,0 EB do 1.0 TSI tak je to cele ine...auto ma inu hmotnost, ine sedacky, kopec veci co ta odvadza od pozornosti a co vplyva na optimalne jazdenie. Napiek tomu, že to môžu byť podobné auta...a počaas jazdy riešiš, ako sa ovlada hlasitosť a hovadiny, ale napriklad ja to riešim cez volant, rovnako ako telefonovanie. a a toto všetko si zvyká ten človek a následne nejazdí tym autom ako ja, keď už mám základne ovládanie zvládnute.
Já mám 175 cm, v 308 i 508 jsem s i-cockpitem neměl problém, ve 2008 jsem si nemohl najít pozici za volantem, buď jsem měl volant moc nízko, nebo mi zakrýval budíky. Možná je to platformou auta, nevím. Kde jsem byl s i-cockpitem nejvíc v pohodě byl Riffter. Infotainment Peugeotu není složitej na pochopení ale na ovládání za jízdy jsou pořád lepší tlačítka, rádio mám na volantu, takže jde jen o klimu, ale i tak. nedokážu jezdit jen na auto režim, protože ten kolikrát dělá až moc zimu, takže za jízdy se v tom hrabu běžně. Zajímavé je, že u Citroenu C4, který tu byl na fotkách pár dní zpátky, už jsou zase fyzické ovladače klimatizace. Jsem zvědavý, jestli se jich dočká třeba už další generace 308.
No, jelikož aktuální i-cockpit je v nové 208 a 2008 bez točítek pro klimu, tak ani u nové 308 je moc nečekám. Ale na klimatizaci zase tak moc nesahám, ovšem přepnutí režimu displeje jedním dotykem a úprava teploty druhým není nic složitého. Ale hlavně - všechno dělám na jednom místě, narozdíl třeba od pitomé Scaly, kde je něco na spodním panelu a něco v displeji.
Do Riftera jsem se zase nedokázal nějak poskládat já, ale ani ne kvůli výhledu na přístroje, jako kvůli blbému pocitu z té výšky při sezení. Asi by to bylo jen o zvyku, dosud jsem měl jen nízká auta.
No to řešení u Scaly je úplně na palici, ale s dotykem mám prostě problém, nemá to odezvu, nevím jestli jsem na to klepnul nebo ne, musím na to koukat dýl než je mi za jízdy milé, klimu s točítkama dokážu ovládat po slepu, i v navigaci se za jízdy hrabu nerad a dělám to minimálně.
Riffter mi přišel jako super auto, mít 2 a více dětí tak asi nic jinýho domu nechci, leda Travellera :-) O zvyku to je, když v práci dostanu Vivaro (ne moc často, tak 3x 4x do roka) tak jsem tam jako doma hned, a když pak sednu do svýho Focuse, musím si chvíli zvykat na něj.
Jo, kdybych Riftera využil, taky po něm sáhnu, líbí se mi. Jen si zvyknout na ten dodávkový posed, když je člověk celý život zvyklý na nízká auta, to je složité.
Přesně, souhlasím. Každopádně je na můj zvyk volant příliš nízko. Ale to je věc individuální. Sám mám sedačku dole, volant vytažený a většinou v horní třetině rozsahu.
A další klišé - v capturu chybí točítko ovládání hlasitosti. Pánové kvázi motorističtí novináři doposud neobjevili audio konzolu pod volantem. A i když i objevili, neuznávají toto zatím nejlepší řešení, kdy nemusím dát ruku z volantu a tápat kdesi na přístrojovce. Nebo při točení volantem hledat, kdeže ta tlačítka hlasitosti právě jsou.
Jistě! Náhodou včera jsem byl osloven spolujezdkyni, abych sakra hned ztlumil to rádio v zatáčkách, tak jsem smatral po volant a nedosáhl jsem.. Kdybych tak jel v Renaultu
Tak to vysvetľuje :-) Ja som dnes "muteoval" na Citroene a tam je na to tlačítko. Dokonca navigácia funguje ďalej, aj keď sa rádio stíši. Renault na to má tlačítko pod volantom, to využívam, keď na scénicu začne niečo nové vŕzgať, tak počúvam, čo pribudlo :-) Ostatné autá majú niektoré na to tlačítko na volante, ale to som nikdy nepochopil, načo je dobré stišovať rádio tak často, aby si zaslúžilo tlačítko. Možno pri objednávaní drive in, alebo na hraniciach, keď teraz kontrolujú?
Myslím, že tam mají chybu. I 1.2tce byla s přímým vstřikem, ale svody nebyly chlazeny vodou a pomalu se ohřívala a proto se ředil olej benzínem na kurzstrecke. Ja mám 140tce a motor je to opravdu sqělý. Ma to švung a za málo Vervy 100.
Kedysi sa aj o 1.2 tce písalo, aký je to skvelý motor. Sám som ho chcel. A teraz už sa pomaly objavujú problémy s 1.3 tce. Aby časom nedopadol približne rovnako.
nedavno nieco podobne uz som videl v jednom nasom slovenskom videoteste ( akurat tam su top verzie ) https://www.youtube.com/watch?…
asi sa zhodneme ze motor ma aj tu lepsi captur aj kabinu ale jazdecky aj dizajnovo je pezo ( opat ) tym chlapskejsim a ridicskejsim kuskom .. v tomto to vidim rovnako... chcel by som aby to vyzerralo ako P2008 ale zaroven malo kabinu aj motor z capturu... cize chcelo by to urobit taky prienik tychto dvoch vozov a z kazdeho zobrat to najlepsie ... hlavne ta kabina pezota zamrzi... ten motor nakoniec ani o moc horsi asi fakt nie je ale ta kabina ... ach jo... co uz
ked ale mam byt uprimny tak v danom segmente sa mi viac pacia kusky ako HR-V, T-roc, ASX, Niro a pod.... a tieto francuzske kusky nadalejj radim az kdesi za nich ... ale toto je uz ciste individualne samozrejme ( kazdy toto uz mame inak ) ... takze asi tak .. kazdopadne dobry test ( momentalne dvoch asi najvacsich rivalov segmentu ) :yes:
Za mě Captur.
Lepší motor, klasický interiér.
2008 se mi na obrázcích hodně líbil, naživo zejména interiér spíš zklamání(bez ohledu na icockpit). Motor nemusí být špatnej, ale zvuk se mi vyloženě nelíbil, + tříválec proti povedenému čtyřválci. Captur se Renaultu v nové generaci povedl parádně "dobrousit".