Ojetiny
Ojetý Renault Captur I (2013 až 2019): Jak je na tom crossover od clia se spolehlivostí?
10 komentářů
Horst Fuchs
2
Skoro každému výrobci občas něco nevyjde, viz například nechvalně slavná řada motorů VW 1.8TSI a 2.0TSI EA888, japonské diesely Mazda nebo Subaru atd atd.
Přejít do diskuze
Jojo, pán se očividně vyzná. Renault patří motoricky mezi špičku. Tento motor se nepovedl, nicméně 1.6 atmosféra, 2.0dci nebo 1.5dci jsou perfektní motory léta doporučované. Očekávám to samé i u nových 2.0dci, 1.3TCe, 1.8TCe.
Možná by pomohlo si něco o automobilech i zjistit a neplácat jen obecně okolo sebe nesmysly. Každá automobilka má sem tam problémy. Se vším možným. Slyším to od známých, ať mají koncern VW nebo PSA. Je to úplně jedno.
Možná by pomohlo si něco o automobilech i zjistit a neplácat jen obecně okolo sebe nesmysly. Každá automobilka má sem tam problémy. Se vším možným. Slyším to od známých, ať mají koncern VW nebo PSA. Je to úplně jedno.
Ja mám 1.5dci automat 80000 km najazdených spotreba Max 4.5 litra spokojnosť úplná ani elektromobil sa neoplatí a súčiastky za pár euro
No Ádo nutno přiznat, že víc věcí Renaultu spíš funguje. Tohle byl velkej konstruktérskej kiks, ale jinak teď nedělají špatný auta.
Věděl jsem že tyhle motory stojí za houby, ale děkuji, že to autor článku tak hezky popsal. Je to teda katastrofa takový nedodělek pustit do sériové výroby. To je ostuda pro Renault.
Všechny výrobky této firmy jsou ostudou automobilového průmyslu i majitelů. O tom ostatně nejlépe vypovídá to, že většina majitelů si kupovala verzi s tragicky zastaralým zážehovým motorem, i když měli možnost si koupit diesel. :no:
Je to zkrátka stejné jako u ostatních majitelů vehiklů této značky: kosočtverec na kapotě, na volantě i za volantem ...
Je to zkrátka stejné jako u ostatních majitelů vehiklů této značky: kosočtverec na kapotě, na volantě i za volantem ...
> jako u ostatních majitelů vehiklů této značky: kosočtverec na kapotě, na volantě i za volantem...
https😐/i.kym-cdn.com/…/612/863/f45.gif
https😐/i.kym-cdn.com/…/612/863/f45.gif
1. generace EA888 byla naprosto stejná ostuda jako tohle. VW trvalo 5 let udělat z toho fungující motor. Že jsou ve VW na konstrukci motorů diletanti, ale Renault neomlouvá.
Predražené clio.
Preto tie slabé motory a slabé odhlučnenie.
Btw: motor 0.9 je fakt otrasný.
1.2 tce sa dá, treba často meniť olej.
Zase pod 7,5 litra sa nedostane a na diaľnici ešte o liter viac.
Preto tie slabé motory a slabé odhlučnenie.
Btw: motor 0.9 je fakt otrasný.
1.2 tce sa dá, treba často meniť olej.
Zase pod 7,5 litra sa nedostane a na diaľnici ešte o liter viac.
Už při uvedení na trh se mi auto koncepčně líbilo, o to větší rozčarování bylo svezení. Bez ohledu na spolehlivost jsou benzínový motory nekonkurenceschopný svým chováním a provozními vlastnostmi. (diesel jsem nejel).
Auto samotný je taková uhopsaná koza s velmi průměrným odhlučněním. Takže kromě prostoru a variability nicmoc. Auto s typickými suv neduhy.
Auto samotný je taková uhopsaná koza s velmi průměrným odhlučněním. Takže kromě prostoru a variability nicmoc. Auto s typickými suv neduhy.