Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
curwasportiva
Dají se dohromady Fiat, Francouzi a Chrysler... Ne to není vtip ani noční můra, to je Stellantis 😁 Spíš by si měli říkat Legie zkázy, nebo Bratrstvo nespolehlivých 😁
FiFraChr, aspoň by to připomínalo zvuky co se z toho kolikrát linou. BTW mám dva fiaty a dva francouze 😉
ty budeš VAG positiv
omylom som to napísal susedovi
trefa ?
omylom som to napísal susedovi
trefa ?
zlysoused
Mají v portfoliu několik značek, které mám rád, tak doufám, že se jím bude dařit.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
WinDiesel
... a smrděj z toho velký prachy.
Italům by měl pomoci ten, který má na tom zájem, tedy Německo.
PSA předvádí jak to má být, pomoc na komerční bázi, předpokládaný budoucí komerční zisk.
Riziková záležitost ale může to vyjít, pokud FCA chytře (částečně) přebranduje modely PSA jako to udělal Opel, pokud budou sdíleny platformy, pokud se všichni podělí o výrobu motorů, může to klapnout.
Modely PSA prodávané jako Fiaty ale s italskými motory, nebo naopak modely FIAT prodávané s motory PSA/Opel - to může velice rychle a účinně dramaticky snížit náklady.
Dá se říci že si to v PSA vyzkoušeli s Opelem, a docela to funguje.
Fiat může tímto způsobem prakticky okamžitě doplnit svoje prozatímně ubohé portfolio.
Italům by měl pomoci ten, který má na tom zájem, tedy Německo.
PSA předvádí jak to má být, pomoc na komerční bázi, předpokládaný budoucí komerční zisk.
Riziková záležitost ale může to vyjít, pokud FCA chytře (částečně) přebranduje modely PSA jako to udělal Opel, pokud budou sdíleny platformy, pokud se všichni podělí o výrobu motorů, může to klapnout.
Modely PSA prodávané jako Fiaty ale s italskými motory, nebo naopak modely FIAT prodávané s motory PSA/Opel - to může velice rychle a účinně dramaticky snížit náklady.
Dá se říci že si to v PSA vyzkoušeli s Opelem, a docela to funguje.
Fiat může tímto způsobem prakticky okamžitě doplnit svoje prozatímně ubohé portfolio.
Já z toho jen pořád nedokážu vidět přínos pro PSA. Co by jim mohla skupina kolem Fiatu nabídnout? Smysluplné elektro nemají, jejich platformu PSA nepotřebuje (a naopak Fiat by měl urychleně vyvinout něco pro menší auta), motory pro příčnou zástavbu taky aktuálně ne. Snad jedině platformu z Alfy pro DS, ale nemyslím si, že zrovna DS je značka, která by chtěla stavět na tradičních řešeních...
Myslím že jde o další sdílení nákladů / snížení.
PSA jim vnutí celá hotová auta jako Opelu.
Fiat jim předělá design a bude mít kompletní portfolio i s crossovery a SUVčky.
Zvýšením sdílení o cca 30% mohou být náklady výrazně sníženy, jak říkám PSA jde do rizika ale mohlo by to vyjít.
Je to samozřejmě jen můj názor. A člověk je tvor omylný.
PSA jim vnutí celá hotová auta jako Opelu.
Fiat jim předělá design a bude mít kompletní portfolio i s crossovery a SUVčky.
Zvýšením sdílení o cca 30% mohou být náklady výrazně sníženy, jak říkám PSA jde do rizika ale mohlo by to vyjít.
Je to samozřejmě jen můj názor. A člověk je tvor omylný.
Jasně, tohle je cíl, který je viditelný od počátku, ale zdá se mi to málo na to, aby se kvůli tomu PSA spojoval s dost problematickou skupinou, která je může potenciálně stáhnout zase ke dnu. Samozřejmě, asi vědí více, než co vidíme navenek my, ale jako fanoušek PSA z toho nemám dobrý pocit.
Problematickou skupinou. To je v kontextu spojení s PSA hodně nepřesné tvrzení. V řadě ohledů je na tom FCA výrazně líp než PSA. FCA vyrábí víc aut, dražší auta s většími maržemi a Sergio je zbavil dluhů. Navíc výrazně působí na větším množství trhů. PSA se sice v poslední době vyšvihlo, ale je závislé na Evropském trhu a prodeji malých levných aut.
Vyrábí více aut, ale 80 % nabídky je zoufale zastaralá tragédie. FCA potřebuje spoustu nových modelů a nemá nic. Sice vyrábí dražší auta, ale neprodává je (Alfa je zářný příklad). Chrysler je zastaralá sbírka šrotu, Fiat má devět variací na přežitou pětistovku, Jeep kromě Wrangleru taky nic zajímavého nevede. Na to, že FCA působí na více trzích, je to tragédie bez budoucnosti. Sice nemají dluhy, ale taky nemají prachy na vývoj a nemají nic nového, čím by mohli zaujmout.
Když jsem kupoval auto, Fiat jsem ani nebral do úvahy. Pro PSA to bude koule na noze v rozletu.
Když jsem kupoval auto, Fiat jsem ani nebral do úvahy. Pro PSA to bude koule na noze v rozletu.
Co se týká vnímání názvu, to je čistá psychologie. Takhle působí podobná pojmenování na většinu lidí, protože je to obdobně nesmyslné jako přehnaná reklama.
Třeba Scala... ten žebřík, schody do nebe, které měly pozvednout model k výšinám... a ve finále je z toho zase jen škodovácký průser.