Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Maserati Ghibli Hybrid konečně odhaleno, jde však pouze o mild-hybrid

Maserati nás již několik měsíců lákalo na premiéru svého prvního elektrifikovaného modelu, kterým mělo být plug-in hybridní Ghibli. Nakonec jde ovšem pouze o mild-hybrid s unikátním řešením.
Zpět na článek
16. 7. 2020 18:18
16. 7. 2020 18:41
17. 7. 2020 07:42
17. 7. 2020 09:11
17. 7. 2020 09:27
17. 7. 2020 09:53
17. 7. 2020 10:02
17. 7. 2020 10:21
17. 7. 2020 09:37
17. 7. 2020 09:51
17. 7. 2020 19:29
16. 7. 2020 23:05
16. 7. 2020 23:20
17. 7. 2020 04:51
17. 7. 2020 08:54
17. 7. 2020 09:19
17. 7. 2020 09:51
17. 7. 2020 09:59
17. 7. 2020 10:21
17. 7. 2020 09:58
17. 7. 2020 10:10
17. 7. 2020 10:23
17. 7. 2020 10:19
17. 7. 2020 10:31
17. 7. 2020 10:42
17. 7. 2020 11:14
17. 7. 2020 10:35
17. 7. 2020 19:34
17. 7. 2020 22:30
16. 7. 2020 18:18
překlopení
Čtyřválec s mild hybridem? V Maserati? Jako fakt? :no:
Rozbalit vlákno
1
16. 7. 2020 19:32
Re: překlopení
Víte, kolik majitel ušetří na dani, na povinném ručení a na pojištění?! Za to nakoupí milence novou Giulii. Ta bude mít z dvoulitru jen o 55 koní méně, než Ghibli. Takže vlastně dobrá koupě, a navíc s čistým svědomím....
Avatar - kari.laz
16. 7. 2020 18:38
To, že to není elektrifikované
ho jen šlechtí, respektive mild, což se dá přežít. To, že má dvoulitr, je na Maserati těžká bída.
Rozbalit vlákno
0
16. 7. 2020 18:41
To že
... Ghibli bude mít dvoulitr mildhybrid se vědělo už dva měsíce zpět takže žádné překvapení. Ale co, dnešní doba taková je. Jinak motor jako ,,eko varianta’’ je fajn. 330 koní nezní špatně, jasně ze to není osmiválec 500 koní ale co už. V blízké době tam bude nasazen Nettuno a to bude varianta pro fajnšmekry.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Dinar
17. 7. 2020 07:42
Re: To že
Ale no tak, je to bída, nemluvě o tom, že nikdo zatím neví, jak se to auto bude projevovat. Ghibli s V6 dýzlem taky mělo být ok, prostě konkurence pro všechny ty 530d a E350d, jenže to byl krám, jediné ghibli akt. generace, které zatím dostálo pověsti značky maserati, bylo to s benzinovou V6 od ferrari.

Mmch. už ses srovnal s těmi reálnými čísly prodejů? Pád maserati je opravdu krutý.
17. 7. 2020 09:11
Re: To že
Já se nepotřebuji s ničím srovnávat, nejsem typ člověka co hučí do druhého stále dokola to samé, jenom aby si tady v diskuzi nahnal svoje ego.
Avatar - Dinar
17. 7. 2020 09:27
Re: To že
Jistě, pro plácala, bez reálné zkušenosti s modely maserati, resp. bezn znalosti faktů, viz. čísla prodejů, je korekce jeho plácání honěním ega, ale zvykni si, budeš-li psát nesmysly, dostaneš adekvátní reakci.
17. 7. 2020 09:53
Re: To že
Každý není tak zkušený jako ty kamaráde. Jistě jsi snědl všechnu moudrost světa.
Avatar - Dinar
17. 7. 2020 10:02
Re: To že
Stačilo prostě říct, že ses spletl, nemusels v těch ho.vnech dál zbytečně šlapat. ;-)
17. 7. 2020 10:21
Re: To že
V ničem se nepatlám, jenom mi nepřijde tvoje odpověď moc adekvatní. Ty útočíš na mě, já na tebe ne. A za těma číslama si stojím. Těch tvojich 6000 je jen Evropa. https://carsalesbase.com/…europe-maserati/
Avatar - Dzakobo
17. 7. 2020 09:37
Re: To že
V6 není od Ferrari, jde v zásadě o americký Pentastar, přidalo se přeplňování a s tím související lehké úpravy. Tím že jde o open-deck, tak z toho motoru nejde vytáhnout víc než cca 450k při zachování spolehlivosti. 2.9T od F. je jiný příběh.

Vzhledem ke stálé možnosti koupit V6 považuju zástavbu čtyřválce za OK. V Itálii mají dvoulitry dlouhodobě zásadní postavení kvůli daním. A pro Maserati to není první dvoulitr...
Avatar - Dinar
17. 7. 2020 09:51
Re: To že
Všude se uvádí motor o objemu 2.979 cbm, tedy třílitr V6 biturbo stavěný u ferrari, viz. např. zde. https://www.thecarexpert.co.uk/maserati-ghibli-2013/
Pokud vím, proběhla i informace, že ferrari od příštího roku s výrobou motorů pro mase skončí a spekulovalo se, jestli mase V6 dostane jako náhradu Alfa/Fer 2,9 T nebo ten zmíněný pentastar V6.
17. 7. 2020 19:29
Re: To že
Jsi si jisty ze ten sestivalec je od Ferrari?

Premyslim nad Maserati jako nahradou za sluzebni petku a mam pocit, ze jedina varianta motoru od Fka je 8mi valec v Quattroporte GTS, nebo ??
16. 7. 2020 19:04
tahoun prodejů...
Tak tahle verze určitě vylepší prodeje....
Rozbalit vlákno
3
16. 7. 2020 19:31
Re: tahoun prodejů...
Západní země EU, zdanění atd
Avatar - Dinar
17. 7. 2020 07:38
Re: tahoun prodejů...
Jo, přesně, ghibli teď bude prodjení šlágr, v Holandsku, Belgii... :D
17. 7. 2020 22:02
Re: tahoun prodejů...
Možná nebude. Ale když potkám benzinové Ghibli, určitě si ho všimnu, po Éčku nebo pětce se neotáčí ani vesnický pes.
Avatar - spitfirecz
16. 7. 2020 23:05
Hybrid
No, po pravdě mi zrovna ten motor samotný vadí nejméně. Výkon má dostatečný. Větší problém mám s tou značkou jako takovou, jelikož staví pouze na minulé slávě, ale dělá brak. Z Alfy mám podobný pocit, jenže ta alespoň dělá slušná auta, byť i podle prodejů očividně né taková, o které by byl zájem u běžné populace.

V Ghibli je už zvenku znát věk, uvnitř to trochu zachraňuje nový displej. Zpracování dle recenzi absolutně příšerné, osobně nehodnotím - nemám zkušenost.

Nejnovější technologie chybí. Stejně tak ten hybrid, představený s velkou pompou je spíše bída.

A i přes hybrid, je auto relativně pomalé, těžké (a to je lehčí než nafta...) a ještě k tomu udávána spotřeba je bídná.

Pro srovnání - mercedes E450 sedan je rychlejší, lehčí a má menší spotřebu, byť má větší motor. Zároveň bude levnější a modernější.
Rozbalit vlákno
17
16. 7. 2020 23:20
Re: Hybrid
a porovnaj to este s 540ix. mne pride, ze jedine, co kedy mala tato znacka fakt skvele boli motory ... od Ferrari. vsetko ostatne stoji za ... nechapem, kto by si kupil hybrid 4valec, ktory ma nizsi vykon, vacsiu spotrebu pri mensom pocte valcov a emisie ako vykonnejsie 6 valce nemeckej premie ?
17. 7. 2020 04:51
Re: Hybrid
Meserati a alfa brak? Tak konkrétně u té alfy by mě zajimalo kdyby ses rozepsal.
A u mase chybí technologie jo? A jaké? Že si nevyparkuji telefonem?
Avatar - spitfirecz
17. 7. 2020 08:54
Re: Hybrid
Prvně - skutečně si myslím, že je dobře, že tyto automobilky se snaží alespoň něco dělat, nicméně v případě Maserati si skutečně myslím, že dělá brak, v případě Alfy mám pocit, že se k tomu blíží, nicméně jak jsem napsal, Alfa dělá alespoň trochu slušná auta. Zkusím to trochu rozepsat.

Nejdříve začnu Alfou, když před více než 4 lety představili Giulii, tak vzhledově vypadala dobře, byť se nemohu zbavit dojmu, že exteriér zcela moderní rysy nemá, v porovnání s BMW 3, novou A4 nebo Mercedesem C, ale exteriér skutečně beru jako věc velmi subjektivní, tudíž ta by mi nějak nevadila, každému se líbí něco jiného. Co je podle mě problém, to je interiér. Už při představení vypadal staře a teď v roce 2020 to je ještě mnohem horší. Srovnejte interiér Giulie s německou konkurencí, tak skutečně ta německá konkurence měla vizuálně podobný interiér o dvě generace zpátky - okolo roku 2010. Další věc je, že má furt fyzická tlačítka, relativně menší displej, displej mezi budíkama opět vypadá jak u prémie před lety, panel klimatizace taktéž. Rozumím, že se to někomu líbí, nicméně prémiová konkurence to očividně dělá jinak a má s tím větší úspěch.

Neříkám, že vypadá špatně, ale oproti PRÉMIOVÉ konkurenci vypadá staře, vlastně mi jak zvenku tak zevnitř nejvíce připomíná Mazdu, která ale dělá "levná" auta, kdežto Alfa se cenou snaží řadit k prémii. Kdyby alfa měla modely levnější, dejme tomu na úrovni VW, tak je to za mě v pořádku, byť v tu chvíli by stejně byl problém s tím, že Alfa nemá technologie.

Zejména - Neumí kamery kolem auta, neumí head-up display, nemá ani obyčejná LED světla, natož adaptivní LED nebo dokonce Laser. Znovu, tyto věci uměli ostatní automobilky před lety, jasně, není to nic, bez čeho nejde jezdit, to vůbec nechci říct, nicméně v rámci srovnání stejně drahé konkurence je to fakt.

Motory taktéž nic moc co se týče běžných verzí, QV má motor samozřejmě skvělý, jenže těch se prodá zlomek. Konkrétně srovnání BMW 3 a Giulia: Alfa má naftu slabší 136 koní oproti nejslabšímu u BMW (150 koní), nejsilnější naftový motor je znovu slabší u Alfa - 210k vs 340k u BMW. Benzínové motory jsou na tom podobně, Alfa 200k nejslabší, 280k nejsilnější, BMW nejslabší 156k jakožto levná varianta až po 374 koní u nejsilnější běžné varianty. Mimochodem - 280k Alfa má kombinovanou WLTP spotřebu 8.8 L/100km, BMW se šestiválcem 374 koní má spotřebu. 7,3-7 L/100km. Slabší verze ještě o litr a půl méně.

Nicméně samotná Giulia špatná nebude, proto jsem napsal, že Alfa alespoň dělá slušná auta. Problém mám s tím, že je cenově řadí vysoko, tedy za mě (a také dle prodejů) jsou nekonkurenceschopné stejně drahým konkurentům, a další věcí je nabídka špatných modelů v dnešní době. Sedanů se prodává méně než dříve, fajn tedy že Alfa představila SUV, jenže znovu, tato kategorie SUV které představili je již poměrně velká a drahá, prodeje táhnou spíše menší SUV.


No a Maserati, u toho jsem na rozdíl od Alfy skutečně přesvědčen, že již nedělá dobrá auta.
Prvně, při pohledu na stránky Maserati tam vidím modely GranTurismo a GranCabrio, což jsou modely z roku 2007, dále Quattroporte, tedy model z roku 2013.

Ghibli a Levante vypadali vzhledově dobře, byť mi přijde, že vzhledově na Ghibli už je vidět věk. Znovu ale tvrdím, že vzhled je subjektivní. Co ale subjektivní již příliš není, tak to je interiér, který vypadá staře a dle recenzí má skutečně bídnou kvalitu, viz dnes již legendární video Dough DeMuro, který strkal do mezer ve slícování interiéru tubu od zubní pasty. Ghibli nejnovější technogie znovu nemá, což je ale ještě horší než u Alfa, protože je mnohem dražší a větší, tudíž v porovnání s BMW 5 (případně dokonce BMW 8), Mercedes E(případě CLS/ AMG GT) či Audi A6/A7 jsou rozdíly mnohem větší.

Motory jsou taktéž bída - naftové Ghibli má 250 nebo 275 koní, BMW 5 nabízí v naftě výkon od 190 do 400 koní. Benzínové Ghibli má 350 koní v běžném modelu a 430 v top modelu. BMW 5 má v běžných modelech od 184 koní do 530 koní, ve vrcholném modelu má 625 koní.

No a jako perlička na dortu je to, že vrcholná M5 je nejen o dost výkonnější, rychlejší, ale také má menší udávanou spotřebu než Ghibli.

Tudíž znovu - neumím si představit, kdo si vybere radši Ghibli se všemi jeho nedostatky oproti často i levnější konkurenci, která nabízí mnohem více. Jediný rozdíl je historické jméno, které má Maserati. Samozřejmě tomu odpovídají prodeje, kdy v EU za rok 2019 bylo prodáno 1 723 Ghibli oproti 89 326 BMW 5.
Avatar - Dinar
17. 7. 2020 09:19
Re: Hybrid
Za tohle tě anonymní alfa/mase "fandové" umínusují. Bohužel, máš pravdu, a tím bohužel, myslím opravdové bohužel, vždycky mě, když se kritizuje Maserati nebo Alfa, klasické evropské značky, dojme jak tu mají někteří prosťáčci představu, že těm značkám někdo jiný nepřeje, protože upřednostňuje třeba bmw nebo audi. Maserati je poklad evropského automobilismu a jeho aktuální bída nemůže žádnému skutečnému autofandovi dělat radost. Jenže bída to je, a tvůj popis stavu je prostě realita.
Avatar - Dzakobo
17. 7. 2020 09:51
Re: Hybrid
Částečně máš pravdu, ale tvůj souhrn je značně tendenční. Např. ses nezmínil o V8 3.8 biturbo v Levante a Quattroporte...
Že BMW nabízí až o 100 koní více? No a? Jde o sportovní přitvrzené modely, běžné Maserati je vždy i o komfortu (tím nemyslím verze Stradale, MC12, aj.) a s tím se pojí nenucená síla. Tedy 530k za mě úplně stačí.
Že Maserati nenabízí takovou paletu motorů? Samozřejmě vývoj, homologace a další záležitosti něco stojí, a to si Mase jakožto "malosériový" výrobce nemůže dovolit. Navíc by nemělo smysl nabízet 200 koňové základy, prodeje by byly marginální. Maserati se nefasují jako 520d na západě...
Avatar - spitfirecz
17. 7. 2020 09:59
Re: Hybrid
Nezmiňoval jsem ho z důvodu komentáře zejména k Ghibl, které tento motor nemá. A vlastně by na tom nic nezměnil, protože stejně oproti konkurenci ten motor parametry nevyniká.

A pokud tedy člověk nechce jezdit v přitvrzeném modelu (v X5M jsem nejel, ale předpokládám že pohodlná je, X5 M50i s 530 koňmi pohodlná je z vlastní zkušenosti s naftovou verzí M50D) tak si vybere běžný model od BMW, který má stejně více výkonu než to Maserati a bude pohodlný. BMW M5 samozřejmě tvrdší je, nicméně běžně s ní jezdím po městě. Pokud by mi přišla příliš tvrdá, tak mohu sáhnout po verzi 50i s 530 koňmi, která bude podstatně měkčí/pohodlnější.

Tím chci říct, že znovu nevidím nic, v čem by tato automobilka vynikala kromě loga na kapotě - Výkon tam není lepší, technologie nejsou lepší, zpracování není lepší, cena není lepší.
Avatar - Dzakobo
17. 7. 2020 10:21
Re: Hybrid
Jo jo jasně. Stejně nejlepší BMW je Alpina. Prostě si to Italové dělají po svém. Když to napíšu hloupě: ještě než se Mase a F. "rozbrnkli", tak tenkrát nebyl teoreticky problém pustit jakýkoliv vhodný motor z Ferrari do Maserati, a že výkonu mají / měly dost. Typické klientele Maserati je vcelku jedno, jestli jejich auto má 500 nebo 600k, důležité je, že to jede adekvátně a hlavně má svou auru a noblesu. Oproti technicistní německé prémii velký rozdíl. Časem se chystám jedno pořídit (asi GranCabrio MY2017), a i při vědomí rizika, že servisně to může být náročnější, tak ten italský vůz a s ním spojený feeling prostě potřebuju. :D
Lidi s kalkulačkou místo mozku to nemusí pobírat, ale mě to neva.
Avatar - Korendir
17. 7. 2020 09:58
Re: Hybrid
Narozdíl od Dinara s tebou ne zcela souhlasím. Prvně, ten kdo si kupuje Maserati, pochybuju, že chce aby ho taky potkával na každým rohu jako BMW 5, Maserati není masovka.
Dílenské zpracování nevím co myslíš, že je špatně. Že kůže Poltorna Frau, nebo od Ermenegildo Zegna je špatná? To opravdu ne, je jedna z nejkvalitnějších na trhu vůbec. Co se týče technologií, ano němci jsou dál, ale myslím, že to vyřešili celkem rozumně tím, že tam dali Apple Car play a Android Auto.
Motory, tak nafta je za mě problém ve všech kategoriích segmentu sportovních značek. Třeba když Panamera ještě měla diesel, to byl děs a běs, stejně tak u Cayennu, jelo to jak jó a ne. Benzíny 350 a 430 za mě OK, jsou to dobrý motory, neserou se. Nemůžeš srovnávat BMW M5 a Ghibli, kde je nejsilnější varianta S rsp. SQ4. Maso (nebo spíš Ferrari) dělá V8 s 530 a 580 koníky, bohužel je dává jen do Quattroporte a Levante, ač Ghilbi je od začátku koncipován i pro tento motor a přece nemůžeš chtít, aby tam dávali motorizace v rozpětí 184 - 530k, u takovéhle značky je to přece nesmysl...
Ani by mi nevadila, že generační obměna je třeba po 8-10 lety, podle mě to dává větší smysl, než když chrlí každý tři roky novou generaci a to auto je po 6 letech úplně vizuálně zastaralý vůči svým nástupcům.
Netvrdím, že Maso je dokonalý a ve všech směrech nadstandardní, ale takováhle dehonestace je podle mě přehnaná. Kupci, který chtěj Maserati, tak si ho koupí a nepřemýšlí, že tahle Audi / BMW / Mercedes nabídne větší rozsah motorů, nebo technologie, podle mého Maserati si kupuješ srdcem, ne hlavou
Avatar - spitfirecz
17. 7. 2020 10:10
Re: Hybrid
Reagoval jsem částečně v komentáři nahoře, nicméně dílenským zpracováním myslím zejména levné plasty v Ghibli, špatné slícování. Kůže věřím, že bude dobrá a tedy v tomto souhlasím, že je kvalitní.

Android auto a Apple CarPlay částečně řešení je, nicméně né uplné, jelikož v této kategorii by auto mělo mít samo o sobě kvalitní a dobrý infotainment, jelikož si umím představit, že starší část kupců ho bude upřednostňovat na rozdíl od připojení telefonu.

Panamera v poslední generaci dostala Diesel V8, který jel skvěle, stovku měl za 4,3s. Stejný motor jsem měl v SQ7, kde taktéž fungoval perfektně.

K srovnání M5 a Ghibli - právěže bych od Maserati čekal motorově něco více než od BMW, jenže to tak není anii v běžných variantách, kdy BMW nabízí v řadě 5 V8 s 530 koňmi.

No a pokud by Maserati mělo být malosériovou značkou, s čímž bych souhlasil, tak ale nemůže dělat nezajímavé modely které jsou průměrné či podprůměrné, jako je Ghibli a nebo modely, které vlastně ve všem zaostávají za konkurencí, protože jsou prostě příliš staré, jako je GranCoupe vs modely od Ferrari.
Avatar - Korendir
17. 7. 2020 10:23
Re: Hybrid
To zpracování ohledně plastů a slícování, není úplně přesné jak to říkáš, kvalita plastů je stejná jako u německé prémie, tam nevidím problém a to slícování, zrovna to co píšeš "Dough De Muro" tam se mi spíš zdá, že tato část s tou zubní pastou, že je to schválně takhle udělané.
Já měl na mysli diesel V6 u panamery a Cayennu, který byl prostě bída na takovýhle auta, ale to samé je i u Mase, nehodí se k tomu a ani není dobrý.
Já ti nevím, podle mě v dnešní době je těžký to brát tak, že čekáš od Mase větší výkon, než u němců. Když si to tak vezmeš, tak napříč BMW nebo Mercedes máš modely, který mas motory, že nakoupu *** kdejakýmu sportu od Ferrari, Aston Martin, nebo Bentley. To je jako říct, že si radši koupím nějaký vrcholový AMG model radši než Ferrari, protože má stejný, nebo i vyšší výkon, je praktičtější a dělá pomalu všechno online... Zkrátka tím chci asi říct, že je dobře, že jsou auta, který nejsou stejný jako ostatní a trochu vybočují z té nalajnované linie.. i když nejsou úplně dokonalý a v něčem zaostávají. A Ghibli nuda není, zkus postavit Ghibli a vedle něj M5, E AMG, Audi RS7, atd.. a uvidíš, na jaký auto budou lidi koukat...
Avatar - Dinar
17. 7. 2020 10:19
Re: Hybrid
To kupování srdcem a ne hlavou je už hodně vyčichlé klišé. Vůbec nechci rozporovat tvůj pohled na věc, ale automobilka prostě není neziskovka, v tom je problém, prostě prodávat potřebují. Jenže neprodávají. A není to proto, že by těch "srdcařů" ubývalo, ono to takto nikdy nebylo, auto v cenových relacích maserati musí umět nabídnout kvality na úrovni konkurence, a chce-li za ně ještě více než srovnatelná konkurence, pak logicky i více kvalit. A v tom je kámen úrazu, nemusíme srovnávat rozsah motorizací, ale stačí srovnat typově shodné motorizace například. Takové ghibli V6d prostě vedle akt. modelů bmw, MB neobstojí v žádném kvalitativním parametru, je ve všem o něco horší. Takže výsledkem jsou mizerné prodeje. Zlepší to nový dvoulitr? Pochybuju, podobně jako u dýzlové verze se to auto nutně musí srovnávat s běžnou premiovou konkurencí, a co je na tom V6d nebo 2,0 mildhybridu tak srdcařského? Nic, jak jsem tu někde zmiňoval, pokud jde o ghibli, tak to, které slušně reprezentuje maserati je to s benz. motorem V6. Řidičské auto s krásným zvukem, u kterého si umím představit, že srdcař čistě díky jízdnímu projevu a skvělému motoru přehlídne/odpustí ghibli jeho dílčí nedostatky ve smyslu staršího interieru, infotainmentu, ergonomii, hlučnosti atp.

Osobně nechápu strategii maserati, je to ode zdi ke zdi, před deseti lety chtěli jít cestou masového výrobce, tj. nové, míň vyhraněné modely, a zvýšit prodeje, jenže to nevyšlo, prodeje jsou akt. na úrovni těch před deseti lety, takže by člověk čekal, že tedy strategii změní a zaměří se na tu maloseriovost, specializaci na řidičský zážitek, tj. ostré motory, podvozky, jenže místo toho je tu eko-dvoulitr a informace, že osmiválce a šestiválce od ferrari u mase skončí.
Avatar - Korendir
17. 7. 2020 10:31
Re: Hybrid
To srdcem jsem nemyslel tak doslova, že člověk musí být fanda, ale to že má zkrátka nějaký styl to auto. Co píšeš, jsem něco trochu i odpověděl v mém komentáři nad tebou. Vůbec neobhajuji ten diesel a už vůbec ne hybrid. Za mě je to trochu zklamání, protože bych tam fakt viděl ten V8 co má Qporte Lnte.
Ona ta strategie je dá se říct pořád stejná, chtějí prodávat, ale nechtějí zase masovku, prostě něco jako porsche, ale je to těžký se dostat do tyhle pozice. Co si budem povídat, ta automobilka byla dlouhá léta skoro v úpadku, tohle tak trochu obrození je, ač bychom čekali trochu jiné novinky, než 2 litr hybrid...
Jj Ferrari už nebude vyrábět motory pro Maserati, nicméně si je budou vyrábět sami V6 i V8. Doufám, že budou stejně kvalitní jako tyhle od Ferrari no. To uvidíme až v budoucnu.
Avatar - Dzakobo
17. 7. 2020 10:42
Re: Hybrid
V8 v Mase už nebude, když mají V6 s až 630k + k tomu elekto a hned mají 1000 koní... Škoda.
Všechnu tu elektrifikaci chápu, nemají jinou možnost, ale je škoda, že ani pro mimoevropské trhy nenabídnou V8 (která by se příp. dala koupit přes šedý dovoz).
Nebo aby se Brusel nažral - V8 plug-in hybrid, kde většinu z měřených 100 km WLTP pojede na elektřinu, že by bylo auto těžší by snad tak nevadilo, nebyl by to přece ryzí sporťák.
Avatar - Korendir
17. 7. 2020 11:14
Re: Hybrid
No to máš pravdu, předimenzovaná V6 nadopovaná turbama a elektrikou teda nic moc.
Co píšeš níže k těm motorům, že nejlepší už bylo vyrobeno, nějak se s tím člověk musí smířit. Protože kupovat pak ojetý a zastaralý auto, že má ale dobrý motor taky není úplně super.
Holt budou se s tím muset popasovat a snad to bude k něčemu vypadat. V tomhle mají němci výhodu a navrh, jejich možnosti jsou někde jinde.
Avatar - Dzakobo
17. 7. 2020 10:35
Re: Hybrid
Co se týká Evropy, tak jsem těžce přesvědčený, že nejlepší auta už byla vyrobena. A jako sorry, když se přenesu do budoucnosti: Nové Maserati s V6 si nekoupím, když ještě před chvílí byly v nabídce parádní V8, které jsou jen minimálně ojeté.
Třeba C63 AMG - W204 s poctivým brutálně znějícím motorem, W205 - sice výkonný, ale ve všem podstatném výrazně horší. Audi a BMW to samé, M5 a M6 V10 které přečkají, budou mít cenu zlata.
17. 7. 2020 19:34
Re: Re: Hybrid
Kamery světla ok. Někomu může vadit. Za mě nepotřebuji ptáčí pohled a ja nevím co ještě. V normálním provozu stejně nevyuzijes. Motorů je méně ale vždy ve srovnatelných výkonových verzí jsou na tom papírově výborně. U interiéru s tebou opět nesouhlasím. Prolezl jsem a projel x3 glc q5 stelvio a vůbec mi nepřipadá že by na tom bylo stelvio materiálově nebo zpracováním nějak hůře. Beru MY20. To že stelvio používá tlačítka je obrovská výhoda. A s těmi co jsou v glc na ovld.klimatizace se to nedá srovnat. Ta malá rozvrzaná lištička s tlačítky je příšerná. A o jízdním projevu a pocitu výjimečného vozu oproti ostatním konkurentům se nemá cenu vůbec bavit. Tolik tedy za mě.
17. 7. 2020 22:30
Re: Re: Hybrid
Je skoda, ze se u nás neprodával slabsi šestiválec jen s pohonem zadních kol.
Jinak kvituju všechny vysvětlení, proč je německá konkurence lepší. A ještě mi vysvětlete, proč to auto vypadá tak svinsky dobre a ještě lip zní. Dneska jsem se s jedním honil na chorvatské dálnici a i v odporné vinove metle bylo zatraceně sexy.