Civic míval vždy normální tvary. Mě se líbilo i první ufo. Další generace už od desíti k pěti. A není to o tom, že by mi vadila extravagance, jen se to musí umět. Už si nepamatuju, kdy jsem si u této své nejoblíbenější značky řekl "krásný auto!".
Asi sme uz starsia generacia,kedze aj mne osobne sa najviac pacil "MPV" Typer R (EP3) .Hlavne ta vysoko posadene riadiaca paka.Len nesmelo na nu palit slnko,alebo moc mrznut :-[]
Podla ohlasov sa Honde pri Typer R dari z dizajnom a to je dolezite,ze sa velmi dobre predava.Vid posledna zlta limitka,ktora bola hned vypredana.
Posledne krasne auto od Hondy?
Sranda je,ze v mojom pripade to je EV Honda e.
Ja si z tej doby este pamatam Accord coupe 3.0 V6 so zadnymi svetlami cez cely kufor,Honda Prelude 2,2 VTi piatej generacie,Honda Interga Typer-R tretej generacie..hmmm..teraz ked to tak pozeram,tak fakt niekedy robila Honda krasne a zaujimave auta.
V 98 po navrate z USA som riesil kupu auta zo zarobenych penazi a tiez boli Hondy vo vyhlade,ale nakoniec som skoncil v Cuore Sportivo a zakupil 156 s 2.5 V6.
Pekny zvuk,sametovy zatah,dizajn interieru na tu dobu,skvele sportove sedacky a havne ja som mal upene bezproblemovy model bez zavad..proste tieto 2.5L nemali problemy..a popravde mam rad ist proti prudu a taliansky dizajn a tak okrem Alfy som mal dlho aj Ducati motorku..a to si mal potom pocut tie predsudky a srandy co si zo mna ludia robili ;-)
pre mna boli najkrajsie civic 5G, 6G vo verzii sedan, mix sportu aj elegeancie, mohol z nich vystupit mlady chalan aj pan v rokoch a bolo to OK, z karoserie hatchback jednoznacne civic 8G -verzia po FL ked uz cez celu prednu cast nebolo plexisklo je doteraz paradna; dizajnovo sa honda v poslednych rokoch potaca od deviatich k piatim, mna celkom zaujal novy jazz ktory je nefotogenicky, ale na zivo je to dobre, taky cistejsi dizajn by som uvital aj na civic 11G
S ohledem na fakt, že současná 10G přišla do EU s ročním zpožděním oproti USA a i facelift měl podobné zpoždění, tak bych tady spíš počítal s rokem 2022. I z toho důvodu, že v USA zůstanou nejspíš i klasické spalovací motory. Zde to bude už jen hybrid nebo elektro. Asi jediné co má relativní šanci zůstat čistě spalovací, je verze TypeR.
Zároveň ten přesun výroby 5D kastle do USA se může klidně týkat jen USA/Can trhu. Hybridy/Elektro Honda do EU zatím vždy vozila z Japonska. Má tam volné kapacity a od loňska je v EU zrušené clo na dovoz aut z Japonska.
“People complained when we said the Type R would use a turbocharger, but now they appreciate the new possibilities this has provided. I believe it would be the same for electrified vehicles as well; people who love the Type R will come to realize what it can add to the driving experience. We just need to find the best attributes that are relevant for the Type R, so as to enhance the experience without losing what makes a Type R.”
U Hondy platí, že dokud to neuvidím stát u prodejce, tak nevěřím ;)
A ano, využití hybridního 4x4 ala současné NSX je jednou z teorií o pohonu budoucího TypeR.
Honda ma dve veeelmi dobre hybridne riesenia, lepsie ako Toyota.
Som zvedavy ci do noveho Civicu v US daju i-mmd alebo i-dcd, alebo bezna verzia bude i-mmd a Type R bude i-dcd, alebo sa v US na to uplne vykaslu a jeden alebo oba hybridy pridu az do EU a Azie.
sa mi moc nepaci... auto paradne ale po stranke exterieru dodnes ma nejako nedostalo .. to sa skor otocim za 10 rocnym civicom .... ako vedel som ze za predoslymi dvoma ufo civicmi mi nakoniec este bude smutno a tak to aj je.... ale tak snad o rok uz dalsia generacia civicu bude podstatne kukatelnejsia ako ta sucasna :yes:
Ten hlavni pristrojovy display vypada docela pekne, ale proc jde otackomer do 8 000 rpm? https://www.auto.cz/…i-uz-jen-chvilku?…
Vzdyt cervene pasmo zacina na 5 500 rpm. Kde jsou ty casy, kdy Honda tocila pres 7 000 (pak bych pochopil maximum v 8 000).
Asi unifikovaná stupnice pro všechny benzíny, jen s jinde umístěným červeným pásmem. Litr točí někam k 6k rpm, 1,5T k 6,5k a TypeR k 7k.
Na DelSolce mi červené pásmo začíná v 8k, točím do 8,5k ale stupnice je do 9,5k
Ale vysoké otáčky jsou fuj na spotřebu a to je zase fuj na emise CO2, takže u nových aut máme smůlu :-(
Evropa je jasná. Tady s novými generacemi prodávaných modelů čisté spalováky zmizí, viz. nový Jazz. Otázkou zůstává co TypeR. Objevují se 2 teorie:
1) FWD turbená atmosféra jako dnes
2) 2,0T + hybridní 4x4 ala současné NSX
Pak tam budíky budou připomínat spíš ukazatel toku energií ala zmiňovaný Jazz nebo CR-V.
za základ prý posloužil sedan s přední maskou ve stylu Accord. Mě osobně se provedení sedan líbí víc než HB. Působí více uhlazeně, temperamentní, skvělé jízdní vlastnosti, spolehlivý, nejlepší vůz ve své třídě, co jsem kdy řídil. Věřím že 11.G naváže na to nej.