Testy
Trosku ma sere to, ze Mitsubishi neponuka nejaky silnejsi benzinovy motor . Je sice pekne, ze 1.8 ma 105 kw, ale chcelo by to este nieco vykonnejsieho, proste civilne a vykonne auto. Nieco medzi timto a EVOm. Nieco co ma okolo 140 kw, mohli by tu 1.8 preplnat...
určite nie a to už len preto že je z VW ešte keby bol z Peugeot / Citroen možno aj hej ale není dôvod 1.5 ma dobre parametre a ak je to nekomu malo tak stále je tu veľmi dobra 1.8 ale obe motory určite s manuálnou prevodovkou
Citujem: "Hlásím se však i k tomu, že tě, GTI, taky rád čtu. Než pro věcný obsah Tvých příspěvků, spíše pro ten Tvůj opravdu vyjímečný sloh. Což je ale na těchto stránkách, kde jde o něco jiného než o soutěž mladých (či starých..) literátů dost sporným oceněním. Ani to ale jako ocenění neber, není to tak vůbec myšleno. Schopnost formulovat myšlenky, používat metafory a lehce skládat vzletná slova do květnatých vět se Ti v žádném případě upřít nedá. Přijde mi však, že mnohdy formuluješ a skládáš svá slova jen proto, abys ukojil svůj neoddiskutovatelně patologický narcizmus. Umím si docela dobře představit, jak se stejnou chutí, se kterou tak často posíláš masturbovat před výlohy autosalonů s luxusními auty všechny ty, kteří na ně vlastní vinou nemají, pak doma masturbuješ nad svým příspěvkem, ve kterém jsi to právě svým brilantním slohem tak nandal tomu „chudákovi“ nad Tebou, co ve své „ventilkovité“ myšlence dokázal ještě vyseknout hned dvě hrubky. Schází Ti soudnost, hochu. Ani to, jak vyčníváš nad většinou populace ve způsobech používání češtiny Tě neopravňuje k tomu, abys mohl arogantně a zpupně vynášet nad způsoby ostatních vysvědčení typu : „..teď jsi to napsal o řád lépe..“, tohle jen dobře, to o té převodovce bylo pěkné, teď je zase všecho špatně apod.. V tomhle směru se chováš jako kantor, co tu univerzálně vyučuje čemukoliv své univerzálně nevzdělané žáčky. Takový druhý Venca Klaus, zdá se. Budiž Ti přičteno k dobru, že své žáky aspoň nebiješ a hrubě jim nenadáváš. Což ovšem neznamená, že je nemůžeš i slušně urazit víc, než kdybys je častoval vulgarizmy.
Samozřejmě se Ti nedá upřít jak erudice a přehled. Nicméně přijde mi, že víc než hvězdou (v dobrém slova smyslu..) těhle diskuzí, jsi jejich atrakcí. Mně více kdysi vyhovovalo MotorCafé, než ho ti umělci z tohohle serveru ve snaze vylepšit dojebali a zlikvidovali do jeho dnešní podoby. Do zdejších diskuzí se nezapojuju. Nemám na to čas, ani chuť. Dost často si tady lidi z nedostatku argumentů nadávají. A přiznám se – nezapojuju dílem i kvůli Tobě. Jsi příliš silná osobnost na to, abych Tě dokázal ignorovat. Diskuze s Tebou se mi ale jeví docela problematická. Jak už tady mnohokrát zaznělo, znáš a „máš“ jen svoji pravdu. Pokud Ti začnou docházet argumenty, a k tomu poslední dobou nezřídka docházelo, začneš po svém skládat slova. Když ne argumenty, umlátím ho aspoň slohem.. Viz tahle Tvoje diskuze z quiidem a její ukončení prázdnými slovy o socializmu. Nikdo Ti tvůj inteligenční kvocient asi upřít nemůže. Tentokrát jsi ale v jeho osobě nepochybně narazil na skutečnou inteligenci. Nikoliv na tu, na kterou u něho apeluješ při výzvě k puštění se kanónu Aurory. Na vlídnou a trpělivou, tedy takovou, která ti moc vlastní není, ale i inteligenci sociální, která ne že Ti je dost cizí, ale bezpochyby zcela neznámá.
To, co tu vzletně hlásáš, jsou skutečně projevy kapitalizmu ve své primitivní podobě. Při jeho aplikaci na zaujímání různých postů různými profesemi primárně skrze jejich pracovní schopnosti zapomínáš na jeden důležitý (i pro tebe, v Tvém fyziologickém životě) tělesný orgán – žaludek. Třeba by na to místo quiido pracovní schopnosti i měl, jak mu radíš. Jen by na něj třeba neměl žaludek. Jako doktor totiž o něm musí vědět své, co všechno snese. Ale to už jsem Ti zase nahrál. Kapitalizmus nutně předpokládá a vyžaduje pancéřové žaludky, žejo? Na to, aby si někdo sám navrhl výši svého platu (v této výši..) už musí mít žaludek z těch odolnějších, podle mého názoru. Pokud mu to ale představenstvo za regulérních okolností schválilo a spokojeni jsou všichni, budiž mu to přáno. Apropó, mluvils se všemi, nebo jsi tu všeobecnou spokojenost vyčetl mezi řádky dotčeného článku, bereš-li si ji do úst?
Tak a teď už se do mě pusť. Jdu dělat. Mám to jako takový malý kapitalista spravedlivě zařízeno tak, že kolik toho udělám, tolik si vydělám. A Tobě jsem dnes v podobě toho času věnoval na zdejší poměry docela slušný obnos. Musím dodat, že dobrovolně a svým způsobem i rád.
PS. Nic ve zlém. Nemyslím, že bych Tě chtěl předělávat, ani že by to bylo vůbec možné. Zůstaň samosebou svým. Svět by byl jinak šedivější. Ten čas, který jsem Ti věnoval, však zkus, prosím, vzít na vědomí." >😒]
Samozřejmě se Ti nedá upřít jak erudice a přehled. Nicméně přijde mi, že víc než hvězdou (v dobrém slova smyslu..) těhle diskuzí, jsi jejich atrakcí. Mně více kdysi vyhovovalo MotorCafé, než ho ti umělci z tohohle serveru ve snaze vylepšit dojebali a zlikvidovali do jeho dnešní podoby. Do zdejších diskuzí se nezapojuju. Nemám na to čas, ani chuť. Dost často si tady lidi z nedostatku argumentů nadávají. A přiznám se – nezapojuju dílem i kvůli Tobě. Jsi příliš silná osobnost na to, abych Tě dokázal ignorovat. Diskuze s Tebou se mi ale jeví docela problematická. Jak už tady mnohokrát zaznělo, znáš a „máš“ jen svoji pravdu. Pokud Ti začnou docházet argumenty, a k tomu poslední dobou nezřídka docházelo, začneš po svém skládat slova. Když ne argumenty, umlátím ho aspoň slohem.. Viz tahle Tvoje diskuze z quiidem a její ukončení prázdnými slovy o socializmu. Nikdo Ti tvůj inteligenční kvocient asi upřít nemůže. Tentokrát jsi ale v jeho osobě nepochybně narazil na skutečnou inteligenci. Nikoliv na tu, na kterou u něho apeluješ při výzvě k puštění se kanónu Aurory. Na vlídnou a trpělivou, tedy takovou, která ti moc vlastní není, ale i inteligenci sociální, která ne že Ti je dost cizí, ale bezpochyby zcela neznámá.
To, co tu vzletně hlásáš, jsou skutečně projevy kapitalizmu ve své primitivní podobě. Při jeho aplikaci na zaujímání různých postů různými profesemi primárně skrze jejich pracovní schopnosti zapomínáš na jeden důležitý (i pro tebe, v Tvém fyziologickém životě) tělesný orgán – žaludek. Třeba by na to místo quiido pracovní schopnosti i měl, jak mu radíš. Jen by na něj třeba neměl žaludek. Jako doktor totiž o něm musí vědět své, co všechno snese. Ale to už jsem Ti zase nahrál. Kapitalizmus nutně předpokládá a vyžaduje pancéřové žaludky, žejo? Na to, aby si někdo sám navrhl výši svého platu (v této výši..) už musí mít žaludek z těch odolnějších, podle mého názoru. Pokud mu to ale představenstvo za regulérních okolností schválilo a spokojeni jsou všichni, budiž mu to přáno. Apropó, mluvils se všemi, nebo jsi tu všeobecnou spokojenost vyčetl mezi řádky dotčeného článku, bereš-li si ji do úst?
Tak a teď už se do mě pusť. Jdu dělat. Mám to jako takový malý kapitalista spravedlivě zařízeno tak, že kolik toho udělám, tolik si vydělám. A Tobě jsem dnes v podobě toho času věnoval na zdejší poměry docela slušný obnos. Musím dodat, že dobrovolně a svým způsobem i rád.
PS. Nic ve zlém. Nemyslím, že bych Tě chtěl předělávat, ani že by to bylo vůbec možné. Zůstaň samosebou svým. Svět by byl jinak šedivější. Ten čas, který jsem Ti věnoval, však zkus, prosím, vzít na vědomí." >😒]
Seki, máš pevnú IP,... dobré by ju bolo zablokovať, kedy to už končne bude,..., takže neviem načo sa hlásiš za anonymom.
Len tu otravuješ. Nikto na tvoje príspevky nieje zvedavý. Pretože niekto nieje zvedavý na opis teba! :no: :no: :no:
Len tu otravuješ. Nikto na tvoje príspevky nieje zvedavý. Pretože niekto nieje zvedavý na opis teba! :no: :no: :no:
zdravim ta a vzavam poklonu.. sam by som to lepsie nenapisal... s GTI- som par krat prisiel do komfliktu a vystihol si ho uplne DOKONALE.. aj by som ta citoval ale je toho tak vela ze nebudem.... jedno ale sedi... ma svoju pravdu a nikto mu ju nevezme.... :yes:
A víš co je zajímavé? Že s GTIm mají problémy vždy hloupí nebo mladí a haloupí lidé.
To tak není. To totiž říká GTI. Ale to že to říká GTI ještě neznamená, že to není pravda. S GTIm mají porblém jen ti, co vědí víc než GTI a vadí jim prezentování jeho polopravd... Samozřejmě však nelze vyloučit i to, že s eobčas dostane do křížku i s hloupým člověkem. NA druhou stranu, hloupý člověk yb s ním neměl šanci argumentovat 12 příspěvků za sebou... Prostě nemá smysl se s ním pouštět do diskuzí. Dá se říct názor...,ale diskutovat ne...
Wolffe, zrovna od tebe čtu už nekolik let názory, které se linou v duchu: Teď na to fiat kápl, tohle bude hit. Psal si to snad u každého modelu, žel Bohu, ti do vyšlo jen párkrát. Sice píšeš, ale tvé prognózy více než méně nevycházejí.
Ty ostatně taky nejsi schopen překousnout některé názory, i když mají k pravdě mnohem blíže než ty tvoje...
Ty ostatně taky nejsi schopen překousnout některé názory, i když mají k pravdě mnohem blíže než ty tvoje...
Zase pošahanej Slovák. Chlapče, ty máš ukázkový komplex méněcennosti. Měl bys s tím něco dělat. Tady tě nikdo poslouchat nebude, na to ti chybí mozek.
Ano, souhlas.
Já bych ještě přidal 2 drobnosti.
1) Na spoustu lidí působěj ty jeho vzletnosti. Ti, jimž čeština není cizí vnímají i obsah. A to je problém. Za těma hezky učesanejma slovama se často skrývá zášť, výsměch a ponižování.
2) Měl jsem s tímhle člověkem pár sporů na jiným serveru a musím jen dodat, že je to typickej čecháček - co je nad jeho myšlenkový rozsah, to není pravda. Pokud je někdo lepší než on, pak je podle něj lhář.
Zkrátka a jasně: ano, GTI má pěkné příspěvky, pokud preferujete formu nad obsahem a nevadí vám úroveň jednání srovnatelná s naší politickou scénou...
Já bych ještě přidal 2 drobnosti.
1) Na spoustu lidí působěj ty jeho vzletnosti. Ti, jimž čeština není cizí vnímají i obsah. A to je problém. Za těma hezky učesanejma slovama se často skrývá zášť, výsměch a ponižování.
2) Měl jsem s tímhle člověkem pár sporů na jiným serveru a musím jen dodat, že je to typickej čecháček - co je nad jeho myšlenkový rozsah, to není pravda. Pokud je někdo lepší než on, pak je podle něj lhář.
Zkrátka a jasně: ano, GTI má pěkné příspěvky, pokud preferujete formu nad obsahem a nevadí vám úroveň jednání srovnatelná s naší politickou scénou...
vsak som to uz pisal😒br />
byvaly ucitel literatury ....dokaze skvele stylyzovat jeho prispevky do krasnej, priam basnickej formy.
Tie prispevky maju iba jednu chybu😒br /> su smerovane tym smerom, aby strhli masy (teda cast) citatelov a pristupili na jeho demagogiu.
Neviem preco, ale GTI mi pripomina agenty ruskej kontrarozviedky, ktory pisal prejavy pre sudruha Stalina za ucelom strhnutia ruskeho naroda pre zaujmy vtedajsej moci!
Tie prispevky maju iba jednu chybu😒br /> su smerovane tym smerom, aby strhli masy (teda cast) citatelov a pristupili na jeho demagogiu.
Neviem preco, ale GTI mi pripomina agenty ruskej kontrarozviedky, ktory pisal prejavy pre sudruha Stalina za ucelom strhnutia ruskeho naroda pre zaujmy vtedajsej moci!
Déšt´ se sněhem... To nejhorší počasí.. Byl podvečer a Adam právě sešel do podzemních garáží. Tam stálo jeho auto. Vypadalo ZLE. Natolik, že se zdálo, že okolo stojící auta udržují větší odstup. Ještě ho jednou obešel. I takhle špinavé budilo respekt...možná že právě proto. Nastartoval ho a a výfuk Supersprint, jediný tuning, který kdy Adam Evu uštědřil, rozezněl podzemí.....
O půl hodiny později, dvacet kilometrů za městem spolu projížděli zatáčky jako jedna bytost... Co na tom, že Evo nemělo 300 koní.. Adam rád krotil to, na co jako řidič má.. Bavilo ho ždímat motor, točit do rudého, řadit znovu a znovu... Pak na parkovišti v kopcích vystoupil, zapálil si a několikrát ho obešel.
Bylo nádherné...
Stříkance od bláta...to bylo něco, co odedávna k tomuhle autu patří. Odvždycky. Má to vyryté v srdci. Stejně jako řidič, který ho dovede ždímat. At už má tři sta, či stotřicet koní. 😉
Diesel je dle mě nezbytným krokem pro kompletnost motorové palety. Zajímalo by mě ale, kolik se jich u Eva prodá....
O půl hodiny později, dvacet kilometrů za městem spolu projížděli zatáčky jako jedna bytost... Co na tom, že Evo nemělo 300 koní.. Adam rád krotil to, na co jako řidič má.. Bavilo ho ždímat motor, točit do rudého, řadit znovu a znovu... Pak na parkovišti v kopcích vystoupil, zapálil si a několikrát ho obešel.
Bylo nádherné...
Stříkance od bláta...to bylo něco, co odedávna k tomuhle autu patří. Odvždycky. Má to vyryté v srdci. Stejně jako řidič, který ho dovede ždímat. At už má tři sta, či stotřicet koní. 😉
Diesel je dle mě nezbytným krokem pro kompletnost motorové palety. Zajímalo by mě ale, kolik se jich u Eva prodá....
😄 Moc hezké, a za nadpis - :yes: 😉
Myslíš, jako, kolik se tu prodá civilních lancerů na naftě? Deavadesát devět procent 😄
Myslíš, jako, kolik se tu prodá civilních lancerů na naftě? Deavadesát devět procent 😄
No tak toľko hádam nie! 😲 Lancer je športovo zameraný automobil, myslím, že to môže byť aj len 60%-70%.
No já bych hádal ještě míň, tak 40-50%. Mitsubishi a hlavně Lancer je už dnes celkem specifické auto pro specifickou klientelu a i když se s touto generací Mitsu pochopitelně snaží o zvýšení prodejů, čili o rozšíření klientely, což se mu teda snad podaří, stálí zákazníci tří diamantů tuším po VW naftě zrovna neprahnou. Ale uvidíme, třeba mě konečné výsledky nakonec překvapí....
...ale pouze s těmi od VW, až přijdou se svými, nikdo o ně nezavadí. Doplnil jsem tě dobře, kolego?
No, to nevíme, ale zítřejší kupci budou lancery na naftě od VW určitě vynášet do nebes. A to i na diskuzi. Koneckonců, jak je uvedeno v článku, odhlučnění je výborné, a tak mohou těžit z dokonalého zátahu a malé spotřeby. Budou šťastní.
No mudro GTI a to s tebou malokedy suhladim 😄
GTI proč nestačí napsat že "budou těžit ze slušného zátahu", proč píšeš, že je dokonalý? Jaká je definice dokonalého zátahu? Je to ten, který poskytuje dvoulitr TDI ještě ve starém provedení PD? Tak proč tedy VW přechází na TDI-CR, když ten zátah od TDI-PD byl dokonalý?
To už přeháním, snažím se napsat, že by se tvé příspěvky četly lépe, kdyby ses držel při zemi a používal reálná hodnocení. Ale to už jsem tu psal mockrát a hrách na stěnu ... .
To už přeháním, snažím se napsat, že by se tvé příspěvky četly lépe, kdyby ses držel při zemi a používal reálná hodnocení. Ale to už jsem tu psal mockrát a hrách na stěnu ... .
Je to tak. GTi se dobře čte, ale často volí přehnané přívlastky a spojení, fatální soudy, což ve výsledku působí jako levný reklamní leták, který nacházíš dnes a denně ve schránce a pije ti krev. Stačilo by jen trochu ubrat a bylo by to hned kvalitativně jinde. Ostatně tak to dělá na svém blogu a i proto zde patří k nejlepším (blog).
REVOlúcia značky Mitsubishi sa začína. Dokonalý design karosérie podrhnutý dyskami kolies, alebo predným spojlerom. :yes: Predné svetlá aj maska nemajú chybu. To isté platí aj pre zadnú časť. Auto má dobré motory. Niesu to síce borci, ale agilita im nechýba. Ide o nemecké motory z VW, takže sa niet veľmi čoho obávať. Plus presná prevodovka. Interiér síce nemieri na tron Passatu, ale opäť podrthuje športové založenie modelu. Je to proste podarené auto, revolúcia sa môže začať! 😄 :yes: :yes: :yes:
No, no,....po opravdu perfektním Outlanderu a předzvěsti tohoto Lancera (teď mi vypadl název té studie) jsem možná čekal trochu víc. Ale jo, oproti designové katastrofě v podobě předchozích dvou či tří? předchozích generací je to jasný pokrok kupředu. Jen je mi tak trochu smutno když si vzpomenu na doby, kdy bylo Mitsubishi mojí nejoblíbenější japonskou značkou (no to už je dobrých 15 let zpět). Ta rozsáhlá paleta modelů a všechny nádherné, ty technické finesy a všechny vlastní......ach jo.
Zatím jsem četl několik rychlých sardinských recenzí a ze všech vychází nový Lancer velmi dobře. Při popisu chování podvozku mají redaktoři dojemně blažené zatmění před očima, motor nebo šlapadlo, to je fuk. A pro mě starého nostalgika se u Mitsubishi konečně rozpomněli, proč jsme v 90.letech milovali agresivní nosaté a zamračené přídě galantů a lancerů, a taky se přestali konečně nesmyslně lísat k francouzské škole. Je to jasně pánské nářadí, myslím tím pánské, nejen bez kabelek, ale i bez hugobossů, na to mám přesně slabost. Nejsem klient na EVO a do sedanu, dokonce ani takovéhohle, už asi znovu nepůjdu, ale stejně má ode mě Mitsubishi gratulaci za návrat z carismatické slepé uličky.
Pozor, Patriku, tohle je snaha mitsu oživit vizualitou devadesáté roky. Asi nechtěná, leč realistická. O nějakém novodobém dravci nemůže být ani řeč. Navíc, lancera si dá kdejaká oktávka v dlouhém táhlém k snídani. Co Octávka, dvěstěseemička na bavorskejch 120 koních ho sejme jako malinu. Vždyť ta výkonová paleta je úsměvná. Benzín se motá kolem sto koní, Na tom tu bude od příštího roku pomalu lítat kdejaká holka ve fiatu 500... Navíc, musíme vidět, že jde o malé auto, to není pětimetrovej žralok. Nahoře v článku máš odpověď na to, jak se sedí 193 cm vysokému řidiči.
Evropa je jinde, Česko dokonale vykryto nedostižnou Octavií, přijel Fiat linea... Jetta za Jettou... megan za meganem, kde bys chtěl najít kupce rádobysportovního sedanu z Japonska v nižší střední, když už i Subaru pochopilo, že bez hatchbacku to v Evropě nejde?
Lancer to bude mít nekonečně těžké. Podle mého dopadne jako colt.
Evropa je jinde, Česko dokonale vykryto nedostižnou Octavií, přijel Fiat linea... Jetta za Jettou... megan za meganem, kde bys chtěl najít kupce rádobysportovního sedanu z Japonska v nižší střední, když už i Subaru pochopilo, že bez hatchbacku to v Evropě nejde?
Lancer to bude mít nekonečně těžké. Podle mého dopadne jako colt.
"""Navíc, lancera si dá kdejaká oktávka v dlouhém táhlém k snídani.""" NIC PROTI OCTAVIAM ALE TO CO SINAPISAL HM.... myslim ze dooost ludi si lancera kupi... a tohto lacnera by som mozno skor porovnaval s focusom... ale vies co je problem japonskych aut.. ze nasinci nemaju radi nove auta... par prikladov... lexus a BMW/mercedes taka LS600h je podstatne lepsie auto ako terajsia 7-micka ale aj tak viac ludi kupuje BMW... passat a mondeo... nove mondeo je dalekoooo lepsie ako passat a to ti potvrdi kazdy kto tie dva auta mohol testovat (alebo sa v nich len zviest) a terajsi lancer... zatial co som cital testy (a viedl som ho nazivo-no nesoferoval) pride mi docela povedeny... len skoda ze ma motor od VW (peco?) je vseobecne zname ze motory TDI patria medzi najkomplikovanejsie (najviac dielov) a teda je tam velka pravdepotobnost ze sa nieco pokazi.. urcite kto ma TDI vie o com hovorim 😄 inak VW ako koncern robi na novom deaslovom motore ktory by mal nahradit terajsie TDI!!! takze by som bol radsej keby Lancer dostal vlastny motor od mitsu.... a co sa octavky tyka... tak neviem kto komu to natrie... v pasazi zakrut ujdes octavke aj vo focuse... v lancery by to nemalo byt inak 😄 ale nezalezi len od auta ale aj od toho kto to auto soferuje 😄
Odkdy jsou komplikovane motory TDI?Rekl bych ze jsou hodne spolehlive.A proc tam dali vyvojove dosluhujici motor VW TDI?Snad pro to ze sami nic lepsiho nemaji... 😉
clovece - tvoj prispevok som si musel precitat trikrat, aby som pochopil, ze nie je mysleny ironicky, ale ze ty si naozaj taky hlupak. tento Lancer je vopred odsudeny na neuspech, je to labutia piesen kedysi slavnej automobilky... nikto si to nekupi. Len ten vyskovo nastavitelny volant? miesto na sedenie VPREDU do 190cm???? Ti rybozruti v EU kruto pohoria. A ziadny fanusik si to nekupi z nostlgie - lebo kazdy tupec vie, ze to bude prepadak z vyssou stratou hodnoty ako novy nemenovany ryzozrut
GTI, prečo si taký skeptický? Ani Octavia, ani Jetta nieje päťmetrový žralok, nie? To auto je štýlové, jedinečné a má dobré motory. Myslíš, že 193 cm vysokému řidici sa dobre sedí -100x lepšie v Octavii?? Nie. To auto proste bude úspech. Ako Outlander. 😄 :yes: :yes:
"""Navíc, lancera si dá kdejaká oktávka v dlouhém táhlém k snídani.""" NIC PROTI OCTAVIAM ALE TO CO SINAPISAL HM.... myslim ze dooost ludi si lancera kupi... a tohto lacnera by som mozno skor porovnaval s focusom... ale vies co je problem japonskych aut.. ze nasinci nemaju radi nove auta... par prikladov... lexus a BMW/mercedes taka LS600h je podstatne lepsie auto ako terajsia 7-micka ale aj tak viac ludi kupuje BMW... passat a mondeo... nove mondeo je dalekoooo lepsie ako passat a to ti potvrdi kazdy kto tie dva auta mohol testovat (alebo sa v nich len zviest) a terajsi lancer... zatial co som cital testy (a viedl som ho nazivo-no nesoferoval) pride mi docela povedeny... len skoda ze ma motor od VW (peco?) je vseobecne zname ze motory TDI patria medzi najkomplikovanejsie (najviac dielov) a teda je tam velka pravdepotobnost ze sa nieco pokazi.. urcite kto ma TDI vie o com hovorim 😄 inak VW ako koncern robi na novom Dieslovom motore ktory by mal nahradit terajsie TDI!!! takze by som bol radsej keby Lancer dostal vlastny Diesel od mitsu.... a co sa octavky tyka... tak neviem kto komu to natrie... v pasazi zakrut ujdes octavke aj vo focuse... v lancery by to nemalo byt inak 😄 ale nezalezi len od auta ale aj od toho kto to auto soferuje 😄
Tak ono pravda je také, že minimálne v česku si octavia dá lancera na raňajky. Možno aj v anglicku, nemecku....Možno to nebude auto patriace medzi 20najpredávanejších aut v europe, ale určite bude úspešné.
Už to VIDÍM: 😄 :"Lancer sa stal obchodným šlágrom automobilky Mitsubishi. Jeho tajomstvo úspechu je v dobrých vlastnostiach, cene a jedinečnému designu."
Už to VIDÍM: 😄 :"Lancer sa stal obchodným šlágrom automobilky Mitsubishi. Jeho tajomstvo úspechu je v dobrých vlastnostiach, cene a jedinečnému designu."
Ono zalezi hodne na ridici.Pochybuju ze poznas dneska tak minimalni podvozkove rozdily ruznych aut.(samozrejme stejna trida atd..)Jinak Valousek ml.mel 2roky zpet Golfa 3 v TDI ve ctyrkole a i na suchem asfaltu pri nahaneni daleko silnejsima a novejsima autama jim prakticky vzdycky napraskal...Zkratka kdo umi ten umi.A kdo neumi tomu nepomuze pri takovem blbnuti ani Lambo 😉
To mluvíme každý o něčem trochu jiném, nehledal jsem predátora, jen trochu individualismu a jasně maskulinního designu. Ostatně toto je civilní verze, že. Na RalliArt nebo Evolution si závodníci D1 a 1000 okresních zatáček budou muset počkat, potom vytřou asfalt s kdečím, co se odváží pohnout 😃. Pro mě ale tenhle typ adrenalinu není. Občanská osmnáctka se tak jako tak rozjede pod 10 vteřin a maximálku má 204, což je pro mé skromné potřeby běžného člověka bohatě dost a ten podvozek zkrátka vypadá zlatě. Měřím pod 193 cm, vešel bych se zřejmě bez boule a recenze hodnotí přední sedačky jako podařené. Mrtvoly oponentů v kufru nevozím, 400 litrů na běžnou bagáž pro 2 lidi stačí, pětimetrové auto nepotřebuju ani omylem, na náklady patří dodávka nebo empévé. Počet prodaných kusů mě netrápí, naopak, čím méně jich bude na silnicích, tím víc mě ta ojedinělost bude lákat. A to je zároveň i na vysvětlenou, proč si člověk jako já nikdy nekoupí oktávku, megana (sedan), ale si je v českých podmínkách schopný koupit jettu nebo civica sedan. Tedy, když necháme stranou podprahové pocity libosti a nelibosti vůči té které značce. A když necháme stranou přísně racionální rodinnou úvahu, která by nejspíš skončila u nějakého kangoooooa 8-s. >😁
>😁 Chápu to, ovšem absolutně, absolutně mi nejde dohromady sportovní auto s nulovým image. Image nemusí mít megane sedan... na to, abych si ho koupil, ale uvažuji-li řekněme více jako fanda aut, navíc o sportovním sedanu, pak je pro mne v Evropě přece vyloučené prahnout po tomhle lancerovi, když kolem letí klenoty stylu, klentoy image, klenoty techniky. A pokud člověk inklinuje k tomu nemít produkci masově se vyskytující na silnici (čemuž velmi rozumím)... pak i v evropské autopopulaci je z čeho vybírat. Ausgerechnet na český provoz. Osobně tedy sedan v kategorii nižší střední nepovažuji za nijak racionální koupi, a když už, musí to být dělo v řádu cca 200 koní - Octavia RS.
To je oukej - tvůj lék, mou medicínu 😄 Slovo image má kromě marketingového ještě řadu individuálních, soukromých významů. Z jistých důvodů bych se neuměl identifikovat třeba s CLS, i když ho rád ocením. A, je mi líto, ani s Octavií eres. Zato identifikace s tímhle Lancerem by pro mě - alespoň na tento první vnější pohled - možná byla. Právě proto je tvoje auto to, co ty. Někdo tluče kladivem na kolejnici a někdo zas jen kouše stéblo trávy, taková je komplementarita světa. 😄
😄 😄 S CLS mám jistý zadkověpohledový problém... Mě vlastně uchvacuje jenom zepředu 😄 Ale říkám to šeptem.
Zato, Patriku... RS ti prostě odpustit nemohu. Nemohu 😉 A to i s odkazem na axiom měsíce... vždyť fakt jsme jen a než to, co ty naše káry. Ale... já vnímám tu tvou potenciální identifikaci s lancerem... ovšem na můj vkus mu chybí na sporotvní dělo 40 centimetrů do délky. Fatálně. Je to stejé jako S40... Krásné, ovšem jaksi krátké.
Zato, Patriku... RS ti prostě odpustit nemohu. Nemohu 😉 A to i s odkazem na axiom měsíce... vždyť fakt jsme jen a než to, co ty naše káry. Ale... já vnímám tu tvou potenciální identifikaci s lancerem... ovšem na můj vkus mu chybí na sporotvní dělo 40 centimetrů do délky. Fatálně. Je to stejé jako S40... Krásné, ovšem jaksi krátké.
kdejaká oktávka 1.9 TDI ? Asi těžko...nemám nic proti O2, ale psát toto když maj v podstatě stejnou naftovou motorizaci :-!(125kW verzi řeší tunning). Pokud mysliš RS, postav proti tomu EVO :-!
veľmi chudobná ponuka agregátov. ani tak nevadí, že je tam iba jeden Diesel ale že tam nie je ani jedna benzínová V6 tak za to sa môžu hanbiť!!!!! Veď Lancer je viac menej športové auto, alebo sa mýlim....???
Pěkné auto, 1.8, víceprvková zadní náprava, klima atd. za 529.0000,-!!! Ale za ty peníze přeci může mít ROOMSTERA 1.4 v základu anebo nějakého GOLFA 1.4 v základu a vědět, že si navíc užiju spoustu legrace a vzrušení v servisech >😁 >😁 >😁
tak dycky jsem v souboji impreza / lancer fandil subaru, ale musím říct že teď nevim ... z nostalgie mám radši subaru, ale jak koukám na tohle auto tak tentokrát to asi mitsu zvldlo lépe .... ale nemůžu si pomoct ale trochu v tom přimhouřeném pohledu lanceru z titulku vidím chargera nového .. ale jen trošičku ....
Já bych si to koupil. Je to o hodně lepší než sra#ky typu VW a spol...
Vzhledem k tomu, že nejsem milionář a nekupuji si nový vůz každých půl roku, abych vychutnal jízdní požitek. Rád přijmu možnost zařídit si jakýkoliv vůz. A je mi jedno jestli to je benzín, nebo nafta.Dříve jsem měl benzíňáka a užil jsem si ním dost legrace. Nyní mám diesel a na spotřebu je skvělý (akorát takový malý traktor).Lancer se mi líbí alespoň je to jiná šťáva, než evropský design. A jelikož hodně lidí obdivuje Alfu, málo jich má odvahu ji koupit, tak Lancerů tu bude jezdit pohříchu méně než Octávií, ale otočíme se za ním.Přeji Vám hodně krásných zážitků bez nehod. 😉 :yes:
No, koukám, že v anketě opět vítězí nestoři diskuze o japonských autech, plejstejšnoví kovbojové. Motor 1.8 na 140 koních, vrcholná to benzprodukce Mitsubishi, pokud ho tedy využuješ ke sportovní jízdě si řekne o... 16 litrů >😁 Nakonec, hele, bude se ti to dobře počítat, 100 kiláků za 500. Tedy kilometr za bůra. Máš ho? ... no, tak si to můžeš večer u plejstešna vyzkoušet, vedle kniplu si polož pětilitrovku od okurek, na gauč vedle sebe polož haldu pětikorun, a dej si nějakou ostřejší jízdu. Těch sto kilometrů ujede běžnej jezdec asi za hodinu a půl, tys dravec, nařiď budíka na hoďku, no a každou necelou minutu vhoď do sklenice jednoho bůra. Uvidíš, že až projedeš za pár hodin vánoční prémie, na tuhle motorizaci zanevřeš. Jo, a nezapomeň pak tu sklenici vysypat do kanálu, abys jako poznal, co je tahle kára v akci dravců.
Většina lidí tu v Česku povalí jednapětku v základu na 110 koních. Takového malého lenůška, co se bude mračit kolem sebe, neboť bude těžko stíhat i ataky evropských subkompaktů. Málo platné, evropští ostří hoši sedlají jiné oře.
Většina lidí tu v Česku povalí jednapětku v základu na 110 koních. Takového malého lenůška, co se bude mračit kolem sebe, neboť bude těžko stíhat i ataky evropských subkompaktů. Málo platné, evropští ostří hoši sedlají jiné oře.
Převážná většina si skutečně pořídí 1,5l,s tím bych souhlasil. Ale na naftu bych si počkal na novou 1.8l od Myšáků,proč si pořizovat sice prověřený ale dnes už poněkud stárnoucí 2.0. Myslím že prozíravější si počkají na kombíka s kterým by měl tento motor nastoupit.
Tvoj zvlastny postoj k nie europskym (vlastne nie nemeckym)autam je uz trochu prehnany. Co mas proti tomuto autu? Ze je ine? No a co. Ved by to bolo hrozne, keby vsetci jazdili tym istym.
No a tvoj nazor na spotrebu 1.8 je az smiesny. Kazdy motor, dokonca aj tvoje oblubene TDI, ked sa mu slape na krk, tak ma 2x nasobnu spotrebu ako normal. Si myslis,ze 2.0 TFSI (3x naj motor svojej kategorie) bude mat spotrebu pri sportovej jazde pod 15?
Myslim, ze clovek tvojho rozhladu by mal byt trochu sudny a specialne v tvojom pripade aj TOLERANTNY 😉
No a tvoj nazor na spotrebu 1.8 je az smiesny. Kazdy motor, dokonca aj tvoje oblubene TDI, ked sa mu slape na krk, tak ma 2x nasobnu spotrebu ako normal. Si myslis,ze 2.0 TFSI (3x naj motor svojej kategorie) bude mat spotrebu pri sportovej jazde pod 15?
Myslim, ze clovek tvojho rozhladu by mal byt trochu sudny a specialne v tvojom pripade aj TOLERANTNY 😉
😉 Vždyť já lancera uznávám... možná trochu jinak, než plejstejšnovej kovboj, ovšem o to v realističtějším silničním postoji...
Neuznavas, ty len kopes do nie europskej produkcie. Sledujem auto.cz uz roky a kedysi boli tvoje prispevky skraslenim debaty, no a teraz su uz iba jej rozhadanim. Uplne postradas toleranciu na iny nazor.
PS: je to zvlastne, ale tvojim postojom voci VW si mi cely koncern dokonale znechutil 😒
PS: je to zvlastne, ale tvojim postojom voci VW si mi cely koncern dokonale znechutil 😒
Roky píši stále stejně. Do ničeho nekopu. Nezaměňuj názor na věc s bezdůvodným kopáním. Pravda ovšem také je, že koupě lancera je u mně asi tak realisticka jako koupě ponorky 😄
Ty zlobile 😄 Spotřebu zatím známe jen ze sardinských visutých horských drah. Na normálních sinicích pokud vím testoval zatím jen Autotip, ale nafťák, který jim tradičně vyšel kolem 5,6/100. Jedna osma dostala v testech několik palců nahoru, ovšem byly to právě jen samé honičky kolem kopců, takže se spíš jen hodnotilo, jak pěkně maká za plynem a jak to jde hezky dohromady s přísavnou zadní nápravou a tuhým hydraulickým posilovačem. Ale znovu a především: tohle je běžná civilní verze pro běžné řidiče. Vychytané piranha verze se teprve chystají. Spotřeba vs. dynamika mě v mezích civilu taky zajímá, ale budu srovnávat např. s 1,8 v civicu na nějaké smíšené trati.
"Většina lidí tu v Česku povalí jednapětku v základu na 110 koních. Takového malého lenůška, co se bude mračit kolem sebe, neboť bude těžko stíhat i ataky evropských subkompaktů. Málo platné, evropští ostří hoši sedlají jiné oře." -
Aha, aké prosím ťa, jiné "oře"? Že by VW Golf 1,4 s 59 kW, alebo Ford Focus 1,4 tiež s 59 kW. Dobré "oře" >😁 >😁
Nehovoriac o tom, že toto auto práveže MÁ image. Má Image úspešného rally auta. Najmä keď si uvedomíš, že ani Focus, ani C4 a ani 307 nemajú skoro nič spoločné s WRC autami. Kdežto Mitsu ešte donedávna malo (snáď pripravia znova WRC) a Subo stále má - sú to 4kolky a sú to najčastejšie používané autá na rally. O Golfe ani nohovoriac -ten nemá športovú históriu takmer žiadnu (oproti vyššie menovaným).
Aha, aké prosím ťa, jiné "oře"? Že by VW Golf 1,4 s 59 kW, alebo Ford Focus 1,4 tiež s 59 kW. Dobré "oře" >😁 >😁
Nehovoriac o tom, že toto auto práveže MÁ image. Má Image úspešného rally auta. Najmä keď si uvedomíš, že ani Focus, ani C4 a ani 307 nemajú skoro nič spoločné s WRC autami. Kdežto Mitsu ešte donedávna malo (snáď pripravia znova WRC) a Subo stále má - sú to 4kolky a sú to najčastejšie používané autá na rally. O Golfe ani nohovoriac -ten nemá športovú históriu takmer žiadnu (oproti vyššie menovaným).
Na to nemá význam ani odpovídat. Asi máš nejaký krátký zkrat - rallye rovná se image... jasně, Lovape... Drásáš v kopci jednapětku, na krku věnec z korsické rallye >😁 a na zádi vyrytej nápis - mít EVO, tak si jásám >😒] :yes:
nemas pravdu....nemas.... chod sa raz na mitsu previest....pochopis o com tie auta su... ked ti mam povedat pravdu....ta 1.5 je skvely motor, vynikajuca alternativa...pomer cena vykon....alebo si naozaj potom radsej vyber roomstra 1.4 75k za tie prachy ta to vyjde narovnako..... ZA TIE PRACHY CO TO AUTO STOJI, NIC LEPSIE NEZOZENIES. ....
inac ja beham na mitsu colt 1.1, a poviem ti, ze nikdy nikto nechce verit, ze v tom je nasrobovana 1.1 ..... posledne som s tym vytrel tipka na octavii na krizovatke ,tak ze nemal absolutne sancu. takze nehodnot papierove udaje, z vlastnej skusenosti s mitsu ti mozem povedat, ze su to auta o radosti z jazdy, sportovymi vlastnostami, ktore maju v genoch.
inac ja beham na mitsu colt 1.1, a poviem ti, ze nikdy nikto nechce verit, ze v tom je nasrobovana 1.1 ..... posledne som s tym vytrel tipka na octavii na krizovatke ,tak ze nemal absolutne sancu. takze nehodnot papierove udaje, z vlastnej skusenosti s mitsu ti mozem povedat, ze su to auta o radosti z jazdy, sportovymi vlastnostami, ktore maju v genoch.
No, k té spotřebě - nebude se držet tabulek, jejichž hodnoty výrobci produkují někde v ideálních podmínkách na válcích. A6 2,5 TDi - výborný motor na svou dobu - dálniční stíhačka s mouchami, které jsem popsal níže - takže, když jsem s tímhle motorem jezdil svižněji - 10,5-12 litrů nafty. Mondeo 2,0 TDCi - při podobném stylu jízdy - 9 litrů - a co se benzínu týče - 2,5XT Forester s AT - průměrně za 12,5. Sluší se podotknout, že audi byl také automat. Dnes ráno na pumpě - nafta dražší o 60 haléřů. Takže jak píše GTí - pro plejstejšnové ježdění skoro prašť jako uhoď - pro normální ježdění je výhoda dieslu ve spotřebě markantní - ale - počkejme si až se nasytí dieselová narkomanie motoristické populace, na reakci rafinérií - tipnul bych si, že nafta pak už nikdy levnější jak benzín nebude....Navíc - což je, přiznávám zanedbatelná výhoda - diesely jsou pořád ,mírně náročnější na servis a údržbu. Jinak výše uvedené nevztahovat prosím na vyjímky typu Mišák EVO a Subaru Sti - kdy skutečně při hodně ostrém dovádění na 25litrů dosáhnete - ale to už je atrakce, kterou, když srovnám s Matějskou, tak pořád vyjde levněji než svezení na kdejakém kolotoči..... Jinak pro adolescenty - stíčko je jako ostře nabitá zbraň, jejíž potenciál na normální silnici zvládnou jen vyzrálé osobnosti s respektem k tomu vozu. PS. proto ho nemám, protože po ježdění na okruhu s tímhle autem jsem zjistil, že musím do 300ps ještě hodně najezdit.... 😉
Spotřeba se neměří někde na válcích, je na to přesně stanovená metodika - jde převážně opakované rozjezdy a zrychlování na které je stanovená doba v jaké musí proběhnout. K běžnému provozu to má daleko, ale protože se spotřeba měří vždy za exaktně daných podmínek, čísla u různých aut jsou s určitou dávkou nadhledu porovnatelná.
Mitsubishi pravem patri velke bravo za styl, smrnc i dobrou 1,8. Zaroven vsak v designu Lanceru vidim zasadni problem. Prirovnal bych ho k Alfe Romeo. Tudiz design provokuje sportovni nadsence, aniz by to auto na to skutecne melo. Kazdy den muzeme videt "spotovni vuz" Alfa Romeo 156 na okreskach kdy na 3.rychlostni stupen pri 110km/h toci 5000rpm.
Zde vidim problem noveho Mitsubishi. Brzo ho budeme vidat na nasich silnicich, nejcasteji jeho zadni lampy, ci v cernem VW kouri.
Jiz dnes je jasne, ze novy Lancer se bude prodavat. Design je vyborny, kvalitni japonska technika k tomu. Cekam, ze jich na silnicich uvidime dost. Sam se tesim, az se s nim projedu.
Zde vidim problem noveho Mitsubishi. Brzo ho budeme vidat na nasich silnicich, nejcasteji jeho zadni lampy, ci v cernem VW kouri.
Jiz dnes je jasne, ze novy Lancer se bude prodavat. Design je vyborny, kvalitni japonska technika k tomu. Cekam, ze jich na silnicich uvidime dost. Sam se tesim, az se s nim projedu.
Ohňostroje s nekonají. Přijel jen další zástupce třídy Nižší střední, v karosářské (a v těto třídě) nejméně přitažlivé mutaci, v sedanu. Výkonově na chvostu nabídky, a tak snad jen lze pochválit za uvážlivý výběr dvoulitrové nafty, kterou tak důvěrně známe z našich silnic. Ano, jásej, křepči a jódluj - Mitsubishi osazuje Lancera naftovým motorem od Volkswagenu. Celý svět se mu nabízel a on se svobodně rozhodl pro tento motor. Kapiš?
Karoserie ničím revoluční, standardní produkt. Konkuerencí mu tu bude především Fiat Linea. Za zásadní problém, vzhledem k chtěnému charakteru vozu, považuji absenci motoru důstojného výkonu. Vždyť co si mám myslet o autu, které svým pohledem vybízí ke sportovní jízdě, když mi současně může poskytnout než 140 koní. Ve třídě, kde to jenom hučí nad koňmi stopadesáti.
Evropa jede bez zakolísání dále - na fiatech linea, na meganech sedan, na focusech sedan, na astrách sedan... na jettách... a samozřejmě též na octaviích, které ovšem ten naftový dvoulitr nemají přiškrcený. No řekni... ty bys nedal přednost v této třídě Octavii se stejnou motorizací, ovšem s vyšším krouťákem?
Karoserie ničím revoluční, standardní produkt. Konkuerencí mu tu bude především Fiat Linea. Za zásadní problém, vzhledem k chtěnému charakteru vozu, považuji absenci motoru důstojného výkonu. Vždyť co si mám myslet o autu, které svým pohledem vybízí ke sportovní jízdě, když mi současně může poskytnout než 140 koní. Ve třídě, kde to jenom hučí nad koňmi stopadesáti.
Evropa jede bez zakolísání dále - na fiatech linea, na meganech sedan, na focusech sedan, na astrách sedan... na jettách... a samozřejmě též na octaviích, které ovšem ten naftový dvoulitr nemají přiškrcený. No řekni... ty bys nedal přednost v této třídě Octavii se stejnou motorizací, ovšem s vyšším krouťákem?
Tohle je na ventilek " v karosářské nejméně přitažlivé mutaci, v sedanu" . Třikrát fuj, vypláchnout pusu a do rohu klečet na hrách. Sedan nazvat mutací...navíc nejméně přitažlivou. Doufám, žes to myslel jinak než jsem to pochopil 😉
Myslel jsem to tak, jak jsem to napsal. Sedan je přitažliý až od střední třídy, případně u produkce, která je na hranici kompaktů a středních, tedy S40 a (byť lift) Octavia, ta díky velkým přesahů karoserie, čímž získala na jisté eleganci. Ano, v nižší střední třídě je základem hatch, to se už nikdy nezmění, sedan je jen do počtu, neb na druhém místě je combi. Koneckonců, zeptej se u Subaru... tam už to ví 😉
Jo tak, už tomu rozumím. tak s tím se dá souhlasit, i když...opravdu se ti třeba impreza líbí víc jako hatch? mě se i ten golf líbí víc jako jetta, fabia jako sedan...ano, hatch je praktičtější atd., ale ten zadeček tam tak nějak chybí (třeba civic se zadečkem vypadá podle mého lépe). O tom, že od střední nahoru existují jen dvě možnosti - kombi (pro hodně věcí či psa) a sedan (jako ideál automobilu), se samozřejmě shodneme.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ja nevím. Když je leckterý VW překrásny, jako Golf variant, tak nechápu proč tohle je úplně obyčejný. 8-s
No, to je právě to, že nevíš. Je to vždy o stylu, o schopnosti vyhmátnout očekávání lidí. člověk se v tomhle vyučí tím, jak stárne a sleduje to, či, je-li mladší, tak tím, že se podívá do minulosti. A aktuálně - jde zásadně o harmonii mezi výrazem auta a jeho schopnostmi, přičemž musíš současně sledovat kvalitu designu - tedy zde nelze nekomentovat kompozici zadních lamp, "C" sloupek, zde vůbec podle mého vizuálně nejslabší část vozu, jistou "posmutnělost" várazu přední masky atd...
Sedel jsi v tom aute? Řídil ho? Já se dočtel, že má dobrý podvozek a dobrou dynamiku. Nejde o to jen srovnávat podle tabulek. :-!
Já tu nepsal o jízdních schopnostech. O těch se dočteš v článku. Ovšem, když si má člověk podle mého koupit sportovní auto, co se tvíří, že sežere všechny kolem, pak v tomto segmentu (a všimni si, že to evropské automobilky ví) jsi pod 200 koní jen papírovej kovboj. Naproti tomu Fiat linea si nehraje na dravce silnic a nabízí ti kapotou i tím co má pod ní komplexně vyvážený vůz... tedy Linea je trefa. Například.
Když se GTI podíváš na lancer a proti tomu na golf nebo octávku není na těch koncernových v dizajnu nic lepšího,nového,prostě nuda.Image má lancer vyšší právě kvuli rally.Vsoutěžích se získává image,ne na silnici v běžném provozu při předjíždění,kdy si myslíš jaký jseš king a přitom s Tebou nikdo nezávodí.
Nejlepší image má GOLF. :-! :yes:
Ano, v Evropě a v nižší střední rozhodně. To se ostatně odráží i na prodejích. Golf je nejprodávěnější vůz Evropy vůbec. Přece bys nechtěl přirovnávat Golfa s jeho úspěchy k okraji trhu, k lancerovi. Asi nevíš o co tu bojuje... bojuje o přežití. Golf naproti tomu bojuje o prvenství s Focusem. A to setsakra rozdílné postavení.
Pokud se nemýlím ta VWnejvíce rostou prodeje v Číně zatímco v Evropě stagnuje a USA radši nezmiňovat.Tak kde je ta image a pro koho?Kde jsou zákazníci náročnější?
Image pro soutěže. A pokud bys jej chtěl přenášet na silnici, musel bys jezdit v EVO. nebo se snad domníváš, že si lidi kupujou citroena pro jeho úspěchy v soutěžích? 😄
Ber lancera takového, jaký je. Má na to, jak se tváří podměrečné motory, Naftu kupuje od VW, tedy naftu, kterou VW nyní opouští... To je vše. dlouho tu nebyl na trhu, pokouší se zaujmout. Koho?
Ber lancera takového, jaký je. Má na to, jak se tváří podměrečné motory, Naftu kupuje od VW, tedy naftu, kterou VW nyní opouští... To je vše. dlouho tu nebyl na trhu, pokouší se zaujmout. Koho?
Toho kdo chce sportovní design. :-! :yes:
GTI,GTI....co to je zas za žvásty... ;-\ o dizajnu se vyjadřovat nebudu, o tom jsem tu už psal a v podstatě mě až tak moc neoslovuje, ale ty motory...chápeš že jsi v nižsí střední ? pořád tu meleš o konkurentech a podívej co nabízí - 1.4, 1.6 (většina na tom jede), občas 2.0, nafta 1.6, nafta 2.0. Nějak mě tu chybí ta špička co jede na něčem jiným...myslíš RS ? myslíš GTI ? to jsou standartní veze? Ano ? tak proti nim postav EVO :-! to je taky standartní verze že ? Kolik tu jezdí O2 s 1.9 TDI ? Většina...77kW, těm s směj když u se chceš smát ;-\
Ale já se nesměji. Naopak, cením lancera, ovšem jako konkurenta Fiatu Linea. Co fatálně chybí Lancerovi je motor kolem 200 koní, tedy jaksi možnost koupit si sportovní sedan s důstojným motorem. To je vše.
směješ se, to je ten problém co tu všechny dráždí ;-\ Navíc sis vybral blbý téma, o designu se dá diskutovat, o motorech ne - to je fakt. Nemyslím že lancerovi chybí motor s 200 koni, to zřejmě chápeš špatně jeho zařazení. 170-180 koní bych viděl jako max, ta 1.8 mi přijde naprosto vhodná pro běžného zákazníka. Navíc pokud se nepletu, připravuje Mitsu 2.2 dýzl s cca 140kW a 420nM. P.S. Nevím jestli je linea konkurent - to je protažené malé auto s kufrem. Lancer je klasicky nižší střední, navíc pro přístí rok se připravuje hatchback. Díru do světa celkově neuděla, ovšem prodeje mu vzrostou :yes:
Vůbec nechápu, kdo by si koupil Lancer se 170 -200 koňma. Lancer je ve stejném zařazení jako Linea až Jetta. Sedany v této třídě jsou tak pro turky. Auto do kterého se blbě dává i basa piva před Tescem. Jediné slušné auto v této třídě se dělá u nás protože je liftback. Má velký kufr s dobrým přístupem. Až bude Lancer kombi tak zas to bude lepší volba než octávka, protože nebude mít tu pitomou nakládací hranu.
já píšu že vidím max na 170-180koní, víc ani nepotřebuješ (v autě v nižší střední). Sedan je otázka vkusu, já osobně jsem chtěl sedan před liftbackem protože se mi prostě víc líbí, zatím jsem odvezl vše co jsem potřeboval, na ostaní věci mám přívěs. Moje další auto bude 100% zase sedan, ne každý propadl kombíkové manii. Ovšem nevím z čeho soudíš že nebude mít nakládací hranu a navíc jestli podle nakládací hrany kupuješ auto, tak doporučuji dodávku. Nic ve zlém, ale ne každý vybírá auto dle kufru a proto nemusí být hned označen za turka.
Motor 1,8 je ideál. Tu potřebu koní má jaksi GTI. V dnešní době rozeznat Liftback a sedan je dost těžké. Kombi není mánie, ale potřeba. Věci které už vezeš na vozíku by jsi v liftbacku odvezl normálně. No tu nakládací hranu má snad jen Alfa, BMW a Škoda.
GTI co to tady pořád meleš o 200 koních? Má snad Golf 200 koní? Nemá. 200 koní má Golf GTI, tak jako má Octavia RS, Leon FR nebo jako bude mít Lancer EVO. To jsou speciální verze - imageovky, se zandebatelným podílem na prodejích.
Ricardo, pozor. EVO je takřka polozávodní auto, bestie na kolech. Naproti tomu je RS či GTIčko je "běžná" uživatelsky velmi příjemná mutace. V tom tkví zásadní problém Lanceru. Neumí nabídnost pro řidiče nezávodníka, ovšem se sportovním srdcem adakvátní výkon. Končí na 140 koních, to je v tomto segmentu málo. A skok rovnou do cca 300 koní... no, nevnímáš tam velké nabídkové vakuum? Já ano.
v tomto máš pravdu, je tam šílený výkonový skok - proto myslím že "soft-turbo" s cca 180konmi by bylo něco "to" akorát mezi. Ale myslím že to opravdu pořeší 2.2DI-D. Navíc ber v potaz že Lancer se teprve rozjíždí - pokud se podíváš s čím tu byl před několika lety 1.3,1.6, 2.0 jen v kombíku, je současná motorizace velice pozitivní, pevně věřím že se ještě časem rozšíří... 😉
Lancer končí na 140 koních v době kdy začíná jeho prodej, žádná značka neuvede všechny možné motorizace najednou 😉
Bullshit neviem s cim ty jazdis ale na bezne vozenie nepotrebujes viac ako tych 150koni a ked chces sportove zvezenie tak 200 je malo cize nevidim dovod preco by malo mitsu predavat vykonovo priemerne auto ako nejake gti ked moze ponuknut zakaznikovi to TOP co je na trhu. a ak si myslis ze pre mitsu je konkurent skodovka tak sa ti musim zasmiat 😄 mozno tak pre cecha alebo slovaka co si vybera auto ala kufor na kolesach a hlavne nech to nezere viac ako 6l 😄 Toto auto ma velku sancu na uspech mozno nie v CR alebo SR ale tak kde je pre mitsu prioritny trh ako USA tak tam uspesny bude to sa mozme vsadit
Karoséria ničím revolučná? Nie, ale to, že motory niesu až tak výkonné, ešte neznamená, že karoséria nieje revolučná. Ak by motory boli výkonné, tak už by bola revolučná? No a ešte jedna informácia😒br />
Práve som sa pozrel do časopisu kde je Passat 2,0 TDI Highline.
bla, bla, bla: Výkon: 140k. Takže neviem prečo ti v lanceru takmer 140koní vadí. To auto, hoci má design ála športové auto nebolo stvorené nato, aby si si porovnával čas od prejdenia jedného k druhému semafóru. Iste hovoríš, že chceš u takéhoto auto dynamiku, ale keď veľký passat má 140, tak nieto dôvod plakať, že ich má(o niečo menej teda) aj lancer. :-!
bla, bla, bla: Výkon: 140k. Takže neviem prečo ti v lanceru takmer 140koní vadí. To auto, hoci má design ála športové auto nebolo stvorené nato, aby si si porovnával čas od prejdenia jedného k druhému semafóru. Iste hovoríš, že chceš u takéhoto auto dynamiku, ale keď veľký passat má 140, tak nieto dôvod plakať, že ich má(o niečo menej teda) aj lancer. :-!
Passat jich má ovšem v nabídce i 300 a bežně jezdí na 200. Ovšem porovnávat Passata s Lancerem, na to snad je i diagnoza, ne? 😄 K tomu tvému prvnímu odstavci se raději v tvém zájmu nebudu vyjadřovat...
Sakra Carloss, Carloss... na tomhle ipéčku... nepsal ty jsi i pod jiným nickem? A pokud ano, proč nicky měníš?
Sakra Carloss, Carloss... na tomhle ipéčku... nepsal ty jsi i pod jiným nickem? A pokud ano, proč nicky měníš?
Myslim, ze mas pravdu v tom, ze je jista marketingova nedotazenost, nabizet vuz, ktery vzhledem jasne odkazuje na sportovni koreny rady bez adekvatni moznosti volby motorizace hned od zacatku. Bereme-li to obecne, vetsina aut teto tridy ma ambice spise hrat ulohu praktickeho premistovadla, proto je logicke, ze pri uvedeni na trh je tento zamer naplnen existenci verze hatch/liftback. Postupem casu pak pribyvaji vykonnejsi verze, jeste praktictejsi verze (kombi), zdanlive praktictejsi verze (MPV), kabrio... Pokud ale stavis image na sportovnich korenech (s vedomim toho, ze vykryvas daleko uzsi segment a diky v Evrope v teto kategorii skutecne malo oblibene verzi sedan take ztracis dalsi body v prodejich), OK, ale videl bych jako nezbytnost dat hned od zacatku volbu motoru (Ralliart), o kterem mluvis, kolem 140-150 kW, prestoze je jasne, ze po nem sahne jen malokdo a pak pridavat praktictejsi verze. S takovouhle, ikdyz 1.8 bude urcite dobra alternativa a pro tento vuz mozna idealni, je to jako by G6 vyjel nejdriv v kabriu, s tim, ze 5D bude pristi rok.
Tak jsem si precetl i clanek a prohledl cenik. Lancer 1,8 Invite/Intense vypada jako velice rozumny balicek. Potesilo me vyzdvizeni kvality sedadel. V tech podle meho vkusu napr. Octavia (+skoro vsechny VW) zaostava nejvic. Nejsem zadny obr, pri svych 186/90 si najdu cas na pravidelne navstevy sportovnich zarizeni a stale mam problem se pohodlne usadit v prilis tvrdych sedadlech se zbytecne prehnanym bocnim vedenim. Timto vetsi sedadla vice nez vitam. Totesujici je tez vyzdvizeni kvalit podvozku.
Interier z Outlanderu je vybornym tahem. Je velice kvalitni, mam s nim tydenni zkusenost z dovolene. Zadne zbytecnosti typu nesmyslneho kom. rozhrani ala Audi, ktere az potrestanihodne odvadi pozornost ridice. Kvalitni materialy jsou tez zarukou pohodlne jizdy.
Z motoru bych osobne vybral 1,8 CVT pro dokonale pohodli, kvalitu a modernost. Pro fanousky dieselu bych doporucil pockat si na diesel z kuchyne Mitsubishi. VW 2,0 TDI, je podle vseho pro novy Lancer prilis tezky, zastaraly a vime, ze VW se nikdy nedokazal vyporadat s jeho nemocemi. Stale patri bravo za odhlucneni tohoto motoru do traktoru.
Interier z Outlanderu je vybornym tahem. Je velice kvalitni, mam s nim tydenni zkusenost z dovolene. Zadne zbytecnosti typu nesmyslneho kom. rozhrani ala Audi, ktere az potrestanihodne odvadi pozornost ridice. Kvalitni materialy jsou tez zarukou pohodlne jizdy.
Z motoru bych osobne vybral 1,8 CVT pro dokonale pohodli, kvalitu a modernost. Pro fanousky dieselu bych doporucil pockat si na diesel z kuchyne Mitsubishi. VW 2,0 TDI, je podle vseho pro novy Lancer prilis tezky, zastaraly a vime, ze VW se nikdy nedokazal vyporadat s jeho nemocemi. Stale patri bravo za odhlucneni tohoto motoru do traktoru.
Co se vzhledu týče, Lancera zprznili. Většina detailů z konceptu X zůstalo, ale to, co ho dělalo oproti předchozím lancerům pohlednějším, čili boční silueta, se změnilo. U konceptu X byla krásně plynule klenutá jako například (za tohle mě asi ukamenujete) u Passatu minulé generace. U sériového Lancera to ustříhli a tím to všechno podělali. Auto jako celek vypadá nevyváženě a celkově divně.
Auto je to moc hezké. Praktické ale nikoliv ... Takže co je to zač? Sporťák? No nevím - té jednaosmičce bude se***vat honěná šestnáctistovka v i30, Cee'du nebo ještě fajnovější šestnácka v Aurisu.
Nicméně uvědomme si, že dnes se stejně jezdí z velké části v městských aglomeracích nebo na dálnicích, takže přetahování se někde v horských serpentinách nebo ála-GTI "dlouhých táhlých" se tak jako tak nekoná. No a ta jednaosmička to při akceleraci z křižovatky 02 v jednadevítce tedéíčku stejně nabouchá, takže jednoduchej zákazník bude spokojenej. Auto k tomu navíc přihodí fakt pěknej kukuč, jistej podvozek a (což je nejdůležitější v českých luzích a hájích) atraktivní cenovku podtrhující koncernovou produkci o dobrých sto litříků. Sakra, to by v tom čert byl, aby se pár zákazníků nenašlo. Díra do světa z toho ale bohužel nebude. Nebudeme si přece namlouvat, že rozumně uvažující a bláboly typu image v nižší střešní třídě nezatížený člověk koupí Lancera, když tu je i30, cee'd nebo focus a C4 v akci.
Toto auto tedy beru jako další zpestření nabídky v kompaktní třídě a ukázku toho, že dobře vybavené auto jde udělat za slušné peníze. Zákazníky si stoprocentně najde. Pokud ale zaznamená výrazný prodejní úspěch, tak budu muset připustit, že českému zákazníkovi nejde jen o cenu. Ale myslím, že o tu jde v nižší střední především.
Nicméně uvědomme si, že dnes se stejně jezdí z velké části v městských aglomeracích nebo na dálnicích, takže přetahování se někde v horských serpentinách nebo ála-GTI "dlouhých táhlých" se tak jako tak nekoná. No a ta jednaosmička to při akceleraci z křižovatky 02 v jednadevítce tedéíčku stejně nabouchá, takže jednoduchej zákazník bude spokojenej. Auto k tomu navíc přihodí fakt pěknej kukuč, jistej podvozek a (což je nejdůležitější v českých luzích a hájích) atraktivní cenovku podtrhující koncernovou produkci o dobrých sto litříků. Sakra, to by v tom čert byl, aby se pár zákazníků nenašlo. Díra do světa z toho ale bohužel nebude. Nebudeme si přece namlouvat, že rozumně uvažující a bláboly typu image v nižší střešní třídě nezatížený člověk koupí Lancera, když tu je i30, cee'd nebo focus a C4 v akci.
Toto auto tedy beru jako další zpestření nabídky v kompaktní třídě a ukázku toho, že dobře vybavené auto jde udělat za slušné peníze. Zákazníky si stoprocentně najde. Pokud ale zaznamená výrazný prodejní úspěch, tak budu muset připustit, že českému zákazníkovi nejde jen o cenu. Ale myslím, že o tu jde v nižší střední především.
Tak jsem jen tak zběžně prolítnul diskuzi a zdá se mi, že celý článek četl málokdo a pravděpodobně ani sám velký GTI, který by rád viděl soka pro Golfa GTI. Stačilo článek přečíst a všichni nesmyslně diskutující by věděli, že bude verze Ralliart, která dle mě bude mít okolo 200 koní...
Mitsubishi nam představilo novýho koníka do stáje. A řádně povedenýho. Má parádní design, vznikající podvozek, dobrý motory (toho zastaralýho dieselu se brzo zbaví, stejně s ním jen vycpal díru) a povedený interier. Co si ale zákazník v nižší střední přeje nejvíc? Jasně dobrou cenu za dobrou kvalitu. Tu Mitsubishi má.
Ne všichni potřebujou velkej kufr, ne všem se líbí useknutej hatch. Tohle panové se bude prodávat. GTI myslí, že ne, ale GTI v tomhle nemá nikdy pravdu. Viz F500, Cee´d.
Ne všichni potřebujou velkej kufr, ne všem se líbí useknutej hatch. Tohle panové se bude prodávat. GTI myslí, že ne, ale GTI v tomhle nemá nikdy pravdu. Viz F500, Cee´d.
GTI, GTI, ze ti nie je hanba. Este pred mesiacom si pisal o Octavii ako o koncernovom odpade, dnes ju vynasas do vysin.
Je trapne tvrdit, ze je najlepsia volba. Octaviu som mal a dakujem ...uz ju nikdy nechcem. Radsej dam prednost inej znacke, i ked by dotycna znacka nemala tak silne TDi/FSI ako ma Octavka. Ja sa na aute odveziem a nepotrebujem si to rozdavat na "dlouhym tahlym" (***sky vyraz - zrejme tvoj)
Kto chce nech si kupi Octaviu. Ostatni si lupia Peugeot,Fiat, Toyotu, atd....atd.....atd....atd.....atd....
Je trapne tvrdit, ze je najlepsia volba. Octaviu som mal a dakujem ...uz ju nikdy nechcem. Radsej dam prednost inej znacke, i ked by dotycna znacka nemala tak silne TDi/FSI ako ma Octavka. Ja sa na aute odveziem a nepotrebujem si to rozdavat na "dlouhym tahlym" (***sky vyraz - zrejme tvoj)
Kto chce nech si kupi Octaviu. Ostatni si lupia Peugeot,Fiat, Toyotu, atd....atd.....atd....atd.....atd....
1. Prvé jazdné dojmy - plno rovnakých fotiek, a ani jedna z interiéru :no: Musím sa ísť pozrieť niekam inam.
2. Nejak mi ešte chýbajú hmotnosti auta. V tomto článku by sa hodili
3. Zbytočné porovnávať s kýmkoľvek z možnej konkurencie. Lancer vždy bol a asi aj zostane svojbytným modelom vo vlastnom svete
4. U týchto vozov sú prípadné nedostatky vždy prednosťami. nekupuješ ho z pragmatických dôvodov. Nemáš na Evo, kúpiš aspoň záplatu. Že sa viac podobá na vysnívané Evo je iba plus.
5. Kto chce Mitsu, nepôjde po BMW a už tobôž nie po Octavii. Sú to odlišné svety.
6. Aj Imprezu dostaneš s jedenapolitrom, nijak závratným výkonom a slabou výbavou. Aj tak sa predáva a nikomu nie je na smiech. Jediné auto, ktoré by som s Lancerommožno zrovnával.
2. Nejak mi ešte chýbajú hmotnosti auta. V tomto článku by sa hodili
3. Zbytočné porovnávať s kýmkoľvek z možnej konkurencie. Lancer vždy bol a asi aj zostane svojbytným modelom vo vlastnom svete
4. U týchto vozov sú prípadné nedostatky vždy prednosťami. nekupuješ ho z pragmatických dôvodov. Nemáš na Evo, kúpiš aspoň záplatu. Že sa viac podobá na vysnívané Evo je iba plus.
5. Kto chce Mitsu, nepôjde po BMW a už tobôž nie po Octavii. Sú to odlišné svety.
6. Aj Imprezu dostaneš s jedenapolitrom, nijak závratným výkonom a slabou výbavou. Aj tak sa predáva a nikomu nie je na smiech. Jediné auto, ktoré by som s Lancerommožno zrovnával.
Dobře napsaný. Hmotnosti chyběj, s tim souhlas. Myslím, že Octavia je stejně blíž Lanceru než Impreza. Impreza se prodává jen jako čtyřkolka. To má podstatnej dopad na jízdě. Octavia je stejně velká a základ ma 1,4 59kW. Proti tomu se zdá 1,5 80kW v Lanceru jako závoďák. Tenhle motor v Lanceru je papírově ještě výkonnější než druhá nabízená motorizace v Octavii 1,6. O tomhle místní neznalí křiklouni radši mlčí.
Už tenhle první test dokazuje, že v Lanceru bude lepší svezení, než v Octavii a zároveň za lepší peníz.
Už tenhle první test dokazuje, že v Lanceru bude lepší svezení, než v Octavii a zároveň za lepší peníz.
Neberieš v úvahu určenie auta, cieľovú skupinu zákazníkov. Nemiešaj hrušky s kolečkami, Octavia je niekde úplne inde.
Nemyslim, ze bychom meli precenovat Octavii. Oproti Lanceru ti nabidne jen vetsi zavazadlovy prostor. Ve vsem ostatnim ma Lancer navrh.
Ano cilova skupina se prave diky tomu zavazadelniku zde v Cesku a na Slovensku mirne svazuje od rodin, ale tak radikalne bych to nevidel.
Ano cilova skupina se prave diky tomu zavazadelniku zde v Cesku a na Slovensku mirne svazuje od rodin, ale tak radikalne bych to nevidel.
nebo ještě PD ?
PD. Na novém CR jede VW. Mitsu není supermainstream, bere co VW dá... a i tak je to to nejlepší na světě.
A proto přechází Outlander na PSA diesel. >😁
>😁 :yes: ale důvod bude trošku jiný...viz trojčata, Mitsu dá know-how, PSA motor...navíc silnější motor je potřeba a 2.2 je myslím nejvhodnější
no jsem zvědav kdy na CR pojede Octavia 😉 tipuju až O3...myslím že Mitsu zvolilo diesel který má v evropě nej image, protože at chceme nebo ne, značka TDI má prostě jméno a taky přitáhne nějaké ty zákazníky, navíc dle testu je tiché a úsporné :yes:
Přesně jsi to popsal. No, ta Octavia, také bych to viděl asi až od O3...
Vela krat som pocul ze ten diesel od VW zerie olej... neviem ci je to pravda tak by som sa chcel opytat vas.... Lebo ako citam vase prispevky tak vidim ze otom viete vela... poznam vela ludi co maju auta s tymto agregatom a potvrdili mi to... tak by som sa to chcel opytat vas aky je vas nazor.... dakujem
Sned jen... bude milé tu číst oslavné báje směrem k VW... vždyť, to přece víme všichni - auto, to je především motor.
BRAVWO :yes: a za špičkovej, dokonale rytmickej a obsažnej text - :yes:
K tomu motoru - pokud auto dělají jenom motory - k čemu potom vývoj náprav, brzd a tak? A zcela vážně - jaký je Tvůj etalon, co se týče motoru? V10 z Raptora?
P.S. Pozor ovšem na to, že jsou názory rozdílné svou kvalitou... abychom tu z toho neudělali selanku jednodušších povah...
Ten etalon? Jako referenční, špičkové motory? Ty dělá obecně především BMW. V dostupnější produkci bych vyzdvihl dvoulitrovou naftu od Renaultu a dokonalou aktivitu VW ve dvojitém přeplňování u maloobjemových motorů. Koneckonců i dvoulitrový turbobenzín od VW je ikonou, vždyť byla třikrát po sobě vyhlášena jako nejlepší dvoulitr světa. Dnes vlastně překonaný novou jednaosmičkou. Velmi jsem zvědavý na dvoulitr CR od VW, právě v kontextu s tím renaulťáckým výborným motorem. Můžem tu psát do rána - třílitrová audi nafta je přece sen....
Trochu - odhlédněme od toho, že jezdím subaru - jaký je tvůj názor mezi těmito motory na 2,5 turbo boxera - Teď mi nejde o to hájit něco ve stylu, že subaru nr. uno a nikdy jinak - i když jestli si dobře pamatuji tak v nedávné době se taky v nějaké anketě na předních místech objevil - nechci tu srovnávat benzín s naftou, kterou jsem dřív jezdil ve služebácích - to jsou jablka a hrušky.
Jinak mně překvapil 1,4 TFSI v novém Tiquanu - docela svižné svezení....jen mne ho nenechali vyzkoušet ve větší námaze v terénu, takže to je pro mne velká neznámá s ohledem na terén...
Umeni Japoncu bylo je a bude vzdycky neco "cmajznout" a honem byt s tim prvni na trhu.Ted to same delaji Cinani a dokonce za polovicni cenu,tak nastal pro Japonce problem.
Takze placat tady do diskuse a hadat se o Japonskych autech je absolutni nesmysl,protoze to jsou vsechno zkopirovane a uz davno vymyslene a zavedene veci.
Japonci to totiz ani jinak nedovedou,protoze je to jejich NARODNI POVAHA.Vzdycky to bude tak.
Myslím si, že dizajn je mimoriadne vydarený. Dravý, dynamický, má elán. SUPER! Zdá sa mi proste akoby si hovoril len tak do vetra, aby si mal Lancer čím skritizovať.
Len škoda, že Mitsubishi rúbe lesy. 😒
Je to pokus. Jsem zvědav, jak k tomu postaví profesionál... sorry, že to trvalo, ale zápočet byl přednější.
PS: co se to děje s blogy? Píše mě to že jsou smazané 😲