Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Německý ministr dopravy by chtěl zavést mýtné po celé EU

Německý ministr dopravy Andreas Scheuer by chtěl otevřít cestu k plošnému dálničnímu mýtnému v Evropské unii. Vyplývá to z návrhu, ke kterému získala přístup agentura Reuters.
Zpět na článek
Avatar - lyon667
24. 7. 2020 09:27
Možná víc než mýtné samotné..
.. mě děsí fakt, jak si Němci zase suverénně představují, že bude v celé Evropě po jejich.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Blue Sun
24. 7. 2020 09:50
Re: Možná víc než mýtné samotné..
Jako kdyby tomu za posledních 200 let bylo jinak...
Avatar - WinDiesel
24. 7. 2020 13:17
Re: Možná víc než mýtné samotné..
... a šťastně jsme si tu žili bez německého napadání, obsazování, bez německých říší, bez sudeťáků a podobných živlů 200 let.
Proto ne-byla postavena pevnost Terezín a další pevnosti v severozápadních Čechách a severovýchodních Čechách, proto ne-byly postaveny naše skvělé obranné linie které ne-byly dobyty, leda zradou mocností, z nichž UK stále považuje mnichovský dokument za platný ...
Jo takoví milí jsou Helmuti a vůbec nejsou roztahovační.
Aby se nepletlo, jeden originál mají pro jistotu stále uložený v Berlíně, co kdyby se zase někdy hodil ... ?
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2020 13:54
Re: Možná víc než mýtné samotné..
Máš pravdu za rakouska-uherska proběhl nebývalý rozkvět naší země ;-)

Putinova podržtaška na Hradě přece PROTO zrušila roky připravovanou výstavu k výročí Marie Terezie
24. 7. 2020 23:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 7. 2020 09:41
Němci táhněte
Já si myslím, že Němci by měli táhnout do ***e a to hodně rychle. Tak jako tak budeme zase dotovat ten jejich autobyznys, aby bylo na zlaté padáky neschopných manažerů a politiků, které tam střídají jako fusekle. Holt to bude něco stát a peníze na to je potřeba někde vzít.

Přichází doba, kdy jezdíme auty proto, aby jejich výroba mohla běžet - automobilismus pro automobilusmus. Musíme jezdit auty, aby se vybralo dostatek na daních a mohla se dotovat jejich výroba a lidi nedostali padáka. Fakt si nikdy neuvědomuje, že ta obrovská masa evropanů pracuje v bublině a na teď už imaginárních pracovních místech ?

Jediná šance je orientace na jiný průmysl a na poli automobilismu inovace. Chápu, že si to mnozí nechtějí připustit, ale Německo a jejich autovýroba jsou brzy mrtvoly, dokud s tím něco neudělají. Současná doba dobrým autům stejně moc nepřeje.Jedna éra končí a ta nastávající může být skvělá. Pro běžné ježdění tu mohou být hybridy a elektro (do těch firemních lednic je to stejně jedno). A pro zapálené řidiče je tu pak obrovský, emisními normami nesvázaný prostor pro motory jakéhokoliv objemu a konstrukce.

Bohužel se na dobré inovace (elektřina a hybridy mají smysl a jsou určitě upgrade) věší zelení aktivisté a podobná debilní individua, kteří se na tom snaží přiživit a ideálně rozkrádat naše peníze a říkat tomu dotace. Tohle je rozmáhá po celé evropě a Němci jsou kormidelníci toho celého. Hnus. Přitom stačí tak málo - volit normálně.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
24. 7. 2020 13:21
Re: Němci táhněte
Ale německý automobilizmus je už přece zachráněn !!!
1 800 000 000 000 Euro jsou k dispozici pro zelený úděl !!!!!!!!!!!!!!
Němci jsou u kormidla a chovají se jako Babiš, zdánlivě jdou peníze do Itálie/Španělska ale když to člověk prokoukne, vidí že je to jako fotbal: Kopaná je hra, ve které proti sobě hraje 2 x 11 hráčů a vítězí Němci.
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2020 13:59
Re: Němci táhněte
Tak to je JASNÝ že makroekonom tvý úrovně https://www.denik.cz/…pd-20200704.html to prohlídne. Tak CO si prosím tě VYMYSLEL? :-!

Hele a víš co je konečný řešení? Kam MUSÍME dojít? Fiskální unie = počkej až si nastuduješ CO to znamená :D

Ale zatím by mi po tisícovce dotazů stačila odpověď = už ti DOŠLO že vznětový motory v osobních autech se bez dotování paliva = neobjedou? A že to za ty roky v Evropě byly stovky miliard? Jinak sou prostě benzínu NE konkurenceschopný? Přesně TO co ty řikáš o EV = tak to platí o DIESLU?

Plus zatímco u EV se to láme ca 100USD za kWh baterie a někde pod 70 USD ztrácí auta na ropu defintivně smysl a na těch 100 už jsme https://elektrickevozy.cz/…it-novou-tovarnu a šušká se že na letošní odložený Tesla Battery Day přijde oznámení snad o 80 USD za 1 kWh = tak u NAFTY je to celý desítky let FURT STEJNÝ. Za tržní cenu furt stejně NEkonkurenceschopná

Hele NEMŮŽE to všechno bejt JEN tim = že věci prostě nerozumíš? Myslím toho Pitomia vs ekonom atd.? To o NUTNOSTI dotování nafty = to si přece taky NEvěděl

Nemusí to bejt že všichni zešíleli https://www.e15.cz/…-zdrojum-1370637 prostě jen ty NEchápeš

Prostě https://www.autoforum.cz/…ene-2-3-milionu/ a https://www.autoforum.cz/…-1-9-milionu-kc/ vs https://www.auto.cz/…onkurence-135256 to je realita
26. 7. 2020 19:27
Re: Němci táhněte
Jaký jiný průmysl a jaké inovace? Zkus to trošku realisticky.
Avatar - KANKUNEN
24. 7. 2020 10:02
Zadotovat a aby bylo na dotace zdanit
Úplně na palici směrem k záhubě.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
24. 7. 2020 13:25
Re: Zadotovat a aby bylo na dotace zdanit
... k rozpadu EU?
Až se ty půjčené peníze, které se rozdají Italům a zmizí v černé díře jako kdyby nikdy ani nebyly, bude muset splácet, všichni budou naříkat "já nic já muzikant".
Až si to voličstvo uvědomí, že má Italům zaplatit ze svých daní a ubohých důchodů a platů celkem 600 000 000 000 Euro (600 miliard Euro) politici se orosí a z EU nejspíš vycouvají.
Ano, taky jsem si myslel že se jedná POUZE o 750 000 000 000 € pro celou EU, z tohoto omylu mne vyvedl dnešní článek na Seznamu.
Avatar - WinDiesel
24. 7. 2020 13:28
Re: Zadotovat a aby bylo na dotace zdanit
První co se stane bude že s okamžitou platností nám EU začne posílat méně než od nás vybere na daních.
Co potom budou říkat ti chytrolíni, co roky dehonestují Okamuru? Vím že je to cvok ale žádná další strana nekoresponduje s mým NAŠTVÁNÍM.
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2020 13:55
Re: Zadotovat a aby bylo na dotace zdanit
Věřím že žádná jiná strana nekoresponduje s tvým IQ ;-)

Jak je to s penězi v EU = to posílat a vybírat co zmiňuješ = to bys MOHL vědět i ty, nebo?