Elektromobilita
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePodpora elektromobilů? Navýšení jejich počtu nás na dotacích může stát miliardy
55 komentářů
lordlord
stát má ze zdanění paliv slušný příjem, proč by si měl pod sebou řezat větev podporou elektroaut...
No to má dokonce NĚKOLIK důvodů = tady bohužel převýšily osobní zájmy slovenskýho exkomunisty estébáka = takže sme za ANO docela dost zaostali. Už nedoháníme svět co nám za komunismu utek, ale zase trochu ztrácíme = v tomhle třeba že sme se propadli na předposlední místo v Evropě
Dostávaj se před nás ve víc věcech už i země jako https😐/ct24.ceskatelevize.cz/…ni-budou-nejmene
A to plánuje eště pořádný klíny do ekonomiky zarazit https😐/video.aktualne.cz/…115ac1f6b220ee8/
Dostávaj se před nás ve víc věcech už i země jako https😐/ct24.ceskatelevize.cz/…ni-budou-nejmene
A to plánuje eště pořádný klíny do ekonomiky zarazit https😐/video.aktualne.cz/…115ac1f6b220ee8/
Stát má na daních z paliv cca 100 miliard ročně. A část těchto peněz půjde na EV. Prašť jako uhoď to není.
DonVito
Podil elektromobilu v roce 2018.
Jeste mohli uvest podil v roce 1998...
Ale jaky je podil v 2020???
A jaky je trend?
Proc si pod kazdym clankem acz musim relevantni unformace dohledavat sam???????
Tady uvadim odkaz na relevantni informace (ne z r. 201😄 o prodeji EV v Cechach.
https😐/elektrickevozy.cz/…ne-aktualizovano
A jestli takove odkazy bude chtit nekdo blokovat, tak by se mel radeji zamyslet, co na acz vlastne psat.
Jeste mohli uvest podil v roce 1998...
Ale jaky je podil v 2020???
A jaky je trend?
Proc si pod kazdym clankem acz musim relevantni unformace dohledavat sam???????
Tady uvadim odkaz na relevantni informace (ne z r. 201😄 o prodeji EV v Cechach.
https😐/elektrickevozy.cz/…ne-aktualizovano
A jestli takove odkazy bude chtit nekdo blokovat, tak by se mel radeji zamyslet, co na acz vlastne psat.
Když koukám na ty prodeje Citigo-e https😐/www.garaz.cz/…m-testu-21004449
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak tohle jsou auta především do města, na to bych zas tolik nehledel. Tady si myslím že to bude spíš problém eco pneumatik, jestli je tam tedy dávají.
Máš pravdu a nepůsobilo by to tak zle kdyby předtím https😐/www.motor1.com/…se-test-results/ a předtím https😐/www.auto.cz/…assat-gte-134634 a nevyšlo najevo že https😐/www.autoforum.cz/…hniku-nezaberou/
Tak zbylým samozřejmě je neodpustitelné, u toho prcka bych i primhouril oko.
No ale ono to asi nebude náhoda že VŠICHNI od mrňouse po Superb TO je ten problém VWšecno je špatně
Kdo někdy vyzkoušel koncern a něco jiného k tomu pro přímé srovnání, moc se divit asi nebude.
Teď to ještě dost zhorsili. Ale lidí to stejně koupí a budou si chrochtat, jak je to skvělý výrobek.
Teď to ještě dost zhorsili. Ale lidí to stejně koupí a budou si chrochtat, jak je to skvělý výrobek.
Listoval som v obchode v novom Autobilde. Je tam rebríček 10 najspoľahlivejších áut na trhu. Vraj podľa počtu porúch do najazdenia 100 tisíc km. Zaujímavé, väčšina tých bezporuchových áut je z dielne VW Group...
JJ, taky si všímám, že v německých statistikách je VW ten nejspolehlivější, zatímco z jiných zemí patří k tomu nejhoršímu.
https😐/www.reliabilityindex.com/…ility/search/311
https😐/www.reliabilityindex.com/…ility/search/300
https😐/www.reliabilityindex.com/…ility/search/309
https😐/www.reliabilityindex.com/…ility/search/311
https😐/www.reliabilityindex.com/…ility/search/300
https😐/www.reliabilityindex.com/…ility/search/309
Překvapivě i zdroj ACZ přiznáVWá že nic moc https😐/www.auto.cz/…l-vas-vuz-110827
https😐/www.autoforum.cz/…vw-dal-tre-bidu/ zajímavý je, že o problémech konstrukcí koncernu a poruchovosti atd. čtu = no vlastně od VWždy. A na nemalou část lidí to VŮBEC NEmá vliv = viz problematické DSG kdy dodneš najdeš v téměř VŠECH testech včetně nových Audi převodovka CUKÁ apod. = a tady dodnes diskutující MŮJ kus necuká takže to jsou možná nějaké VÝJÍMKY
https😐/www.autoforum.cz/…vw-dal-tre-bidu/ zajímavý je, že o problémech konstrukcí koncernu a poruchovosti atd. čtu = no vlastně od VWždy. A na nemalou část lidí to VŮBEC NEmá vliv = viz problematické DSG kdy dodneš najdeš v téměř VŠECH testech včetně nových Audi převodovka CUKÁ apod. = a tady dodnes diskutující MŮJ kus necuká takže to jsou možná nějaké VÝJÍMKY
Petto
Som zvedavý na cenu Dacie Spring a na to čo to urobí s trhom elektroaut. Jedine masovo dostupný malý elektromobil do mesta mi dáva zmysel. Keď bude za dostupnú cenu nie je treba ho dotovať. Radšej nech tie peniaze dajú do budovania infraštruktúry, dotácie nech idú firmám ktoré pre svojich zamestnancov postavia nabíjačky a pod.
Jj to může být zajímavý zlom :yes:
Vtip kdyby po letech ohlašování https😐/auto.ihned.cz/…h-60-miliard-eur nepřišel v Evropě komerční průlom od VW ale Dacie 😁
Vtip kdyby po letech ohlašování https😐/auto.ihned.cz/…h-60-miliard-eur nepřišel v Evropě komerční průlom od VW ale Dacie 😁
topten
kdyz naftu zarizej spotrebni dani stejne jako benzin, tak z kazdyho litru nafty stat vybere na spotrebni dani o 12.84*1.1-10.95 = 3.174kc vic x 5mld litru = 15.87mld + DPH od neplatcu (dejme tomu polovina projety nafty) = 1.66635mld
celkem tedy cca 17.5mld za rok navic, za roky 2021-2025 x5 = 87.5mld navic.
kdyz kazdej elektromobil zadotujou 250tis, tak se dostane na 350tis elektroaut.
jestlize se rocne u nas proda 250tis aut, za 5 let 1.25mil, tak tech 350tis elektroaut by byl podil 28%.
1/4mega dotace by byla dost slusna, bohate by stacilo odpustit DPH, dejme tomu s limitem 250tis..
tahle vlada ale planuje spotrebni dan na naftu jeste o 2kc snizit, aby StBak babis prodal vic bioslozky do nafty
ANO, bude lip
celkem tedy cca 17.5mld za rok navic, za roky 2021-2025 x5 = 87.5mld navic.
kdyz kazdej elektromobil zadotujou 250tis, tak se dostane na 350tis elektroaut.
jestlize se rocne u nas proda 250tis aut, za 5 let 1.25mil, tak tech 350tis elektroaut by byl podil 28%.
1/4mega dotace by byla dost slusna, bohate by stacilo odpustit DPH, dejme tomu s limitem 250tis..
tahle vlada ale planuje spotrebni dan na naftu jeste o 2kc snizit, aby StBak babis prodal vic bioslozky do nafty
ANO, bude lip
Opičíš se po Humus Sakra-ovi.
Stejné chyby, stejné známky :no:
Stejné chyby, stejné známky :no:
A co tam má špatně?
Nekope do elektromobilů, jak je dnes módní.
Na druhou stranu, je s tím stejně trapně otravný jako Sakra.
Na druhou stranu, je s tím stejně trapně otravný jako Sakra.
To není kopání. Je to jen o tom, že na palivech má stát z daní ročně cca 100 miliard a část těch peněz chce dát na EV. Jsou to naše peníze a proto to lidem vadí.
Náš stát ročně prošustruje za NIC MINIMÁLNĚ těch 100 mld. a to je velmi optimistická varianta. Realita bude asi to co tvrdí švihlá Švihla https😐/talk.youradio.cz/…-nezamestnanosti která to odhaduje na ca 300 000 000 kč ročně
TOBĚ vadí že v dobíjecí infrastruktuře jsme předPOSLEDNÍ v EU a chtěl by si podpořit estébákovy zájmy kterej má vejvar na nafta adblue a benzínu = chtěl by si aby sme byli úplně poslední? Nebo co? 😁
Hele zatím NIKDO z vás ODPŮRCŮ nevymyslel co jinýho = všichni ste zůstali u NECHAT TO JAK JE alespoň za MĚ. Ty máš nějaký řešení?
TOBĚ vadí že v dobíjecí infrastruktuře jsme předPOSLEDNÍ v EU a chtěl by si podpořit estébákovy zájmy kterej má vejvar na nafta adblue a benzínu = chtěl by si aby sme byli úplně poslední? Nebo co? 😁
Hele zatím NIKDO z vás ODPŮRCŮ nevymyslel co jinýho = všichni ste zůstali u NECHAT TO JAK JE alespoň za MĚ. Ty máš nějaký řešení?
"nase penize"
ty ses komous telem i dusi
stat vybira rocne o 400mld vic nez pred 6 lety
kdyby StBak tolik nerozfrcaval v dobe ekonomickeho boomu, mohly se spotrebni dane klidne snizit na minimum pozadavku EU a jeste by dost zbylo
ty ses komous telem i dusi
stat vybira rocne o 400mld vic nez pred 6 lety
kdyby StBak tolik nerozfrcaval v dobe ekonomickeho boomu, mohly se spotrebni dane klidne snizit na minimum pozadavku EU a jeste by dost zbylo
Zajímavý je že reálný komunistický VELMI špatný spravování "našich peněz" stejným lidem většinou nevadí
Spotřeba by určitě o něco klesla, ale i kdyby to nakonec stačilo na 20% trhu, byl by to obrovský přínos pro ovzduší ve městech.
Osobáky na elektrinu a autobusy a všetko nad 3,5 tony na plyn, ako som niekde čítal - ani to by nemusela byť pre čistotu ovzdušia a v konečnom dôsledku pre naše zdravie zlá vízia. Lenže vízia a realita bývajú ešte dosť od seba vzdialené...
Kamiony jezdící především tranzit a po dálnicích klidně ať zůstanou na naftu. Tam by to smysl mít i mohlo.
Já bych klidně bral jako ideální variantu PHEV. V obci na elektřinu, mimo obec může jet na benzin či naftu. Nemusíme mít čisté elektro, jen vhodně řízený systém...
Určitě je to taky možnost. Ovšem jak zajistit nabíjení, aby opravdu v tom městě jezdili bezemisně.
Nedělám si iluzi, že je to řešení pro zítřejší den. Spíš pro budoucnost v horizontu pár let, ale cesta to je. I hybridní auto si dovede nabít baterku pro pár kilometrů jízdy čistě na elektřinu samo, takže totéž zvládne i PHEV, navíc tu kapacitu má větší. To už ostatně dokázali mnozí vlastníci. Na průjezdy městy při běžném cestování to celkem stačí, a svět není jen Praha.
Hybrid je dočasné riešenie, a dva pohony v aute sú plytvanie - jeden je tam určite navyše.
Hybrid JE dočasné řešení = delší než "dočasný pobyt" sovětských vojsk co jednotně schválili českoslovenští komunisté = ale jo JE dočasné 😄
Dva pohony jeden navyše = to není o hybridech = ale PHEV
Dva pohony jeden navyše = to není o hybridech = ale PHEV
V prvom rade by aspoň polovica kamiónov nemala na cestách vôbec byť. K čomu je dobré, keď Turek vezie tovar do Nórska, Rumun do Francúzska a v Bratislave sa ma pýta na cestu Španiel? Ten tovar mal byť naložený na vagónoch a ísť po železnici. Ale nie, my každú štipku tovaru musíme vláčiť krížom-krážom individuálne, lebo to je najlepšie... Ak chceme riešiť emisie, treba riešiť hlavne systém. Čo na tom, že polovica kamiónov jazdí skoro iba po diaľniciach? Pod nosom nám nesmrdia, ale to neznamená, že tie spaliny vo vzduchu nie sú. Mimochodom, keď tie kamióny jazdia predovšetkým tranzit, prečo ich denne desiatky stretávam na úzkych cestách mimo mesto aj v meste?
Pán by chtěl vyšší daně?
JosefBrofsky
Hlavně nedotovat, budou to vyhozené peníze. Současná elektromobilita je nesmysl zapříčiněný dlouhým obdobím blahobytu, bez válek a starostí. A těch pár libtardů, patrně navíc registrovaných, ať si ten "zelený pokrok" zaplatí ze svého.
Nebo EV. Prostě buď naftu NEBO lokálně BEZemisní auta. Co chce Andrej estébák jako skoromonopolní dodavatel adBlue co má vejvar na každym prodanym litru nafty = to se ví
A bude se z toho 2násobek těch let dostávat 😁
A neni to ani pro nás ostatní evropany vůbec sranda https😐/www.novinky.cz/…nt-sumy-40331225
Když píšu že každejch +10 miliard navýšení soukromýho majetku vládnoucího slovenskýho estébáka nás spodních 10 milionů stojí 100 a víc miliard = tak to neni až takovej černej humor. Humor to vlastně neni vůbec ;-\
To o čem v té skoro příkladně špatné analýze ve videu mluví je podpora ROZJETÍ = to je něco jiného. A jestli obecně podporovat emise ála nafta nebo lokálně NULA emise = to je snadná volba.
Většina z nás nejezdí delší trasy http😐/www.hybrid.cz/…ch-do-chorvatska
Když už podporovat, určitě lokálně bezemisni, případně zrušit zvýhodňování všem a nechat to na trhu. Nebo naopak zdanit podle znečišťování a vhodnosti provozu ještě víc . Tedy diesel ve městě nebo EV na dálnici. I když vlastně to EV může jet 90 po dalnici a nemusí platit vyšší zdanění. Ale to je jen takové malé zadumání.
No a stačí stovky miliard furt pryč desítky let = a část lidí má dieslový auta za.. to co Áda a WinDiesel a nechce se mi mezi tyhle 2 dávat Ozzyho 😉