Srovnávací testy
za mna rexton.... ktory predvadza dokonaly mix pohodlia luxusu serioznej vizaze aj terennych schopnosti... navyse aj interier ma priam dokonaly... krasa... perfektne zladene auto ... noveho rextona som videl uz viackrat a posobi fakt majestatne... ked zvazime ze to ma aj tuhy ram... ajajaj.. tu nejake hrkajuce santa fecko s modnym xichtom ( ktory o 5 rokov bude uz zastaraly ) nema ziaden narok... k tomu aj ten interier rextona no vau ... ale uz sa opakujem ok...
tu z tejto dvojice urcite rexton .... nema chybu :yes:
tu z tejto dvojice urcite rexton .... nema chybu :yes:
Pokud chceš offroad, pak asi ano. Na běžných silnicích je vítěz jasný.
na beznych cestach nebude mat rexton ziaden problem .. ani na dialnici ... pojde sa s nim uplne v pohode a pohodlne ..... neporovnatelne tazsie to vsak uz bude mat santa fe mimo beznu cestu .. tam uz vidim vacsi problem
samozrejme oba kusky su kusok odlisne... pride mi ze santa fe vlastne ani neberie zakaznikov rextonu a naopak...
samozrejme oba kusky su kusok odlisne... pride mi ze santa fe vlastne ani neberie zakaznikov rextonu a naopak...
No to nemáš pravdu, to pohodlí bude jinde. Naopak u běžného SUV nebude problém vyjet lesní cestu nebo nějakého bahňáka a výhody offroadů se projeví až v mnohem náročnějším terénu. Tedy pro valnou většinu lidí bude SF mnohem lepší volbou.
rexton je aj rozmerovo akoby este o pol cisla vacsi voz ako santa fe.... nie su v podstate ani priami konkuretni ... no ale za mna urcite rexton... perfektny mix vsetkeho.. a konecne uz je aj s vlastnym motorom a nie nejakym licnencnym medom bedom... tato nova generacia rextonu je priam dokonala... podla mna za dane prachy megakauf ... to za melon sa dala kedysi kupit aj yetina v plnke a dnes mas za to velkeho a priam luxusneho rextona ( a to nam auta stale zdrazuju ) ... neskutocne ...
Auta nezdražujou stále, ale až posledních pár let... jako že třeba 4-5.
Co ti pája zkouší říct je, že Rexton je lepší jen pro tu úzkou skupinku lidí, která jeho specifický kvality využije - těžkej vlek, fakt těžkej terén. Protože ta naprostá většina vystačí s terénními schopnostmi Hyundaie (nebo Kodiaqa apod.) a naopak ocení, že všude na silnici je takové auto lepší. A pro ten terén jsou pak limit pneumatiky... a zase, offroad pneu se úplně nehodí na silnici.
Co ti pája zkouší říct je, že Rexton je lepší jen pro tu úzkou skupinku lidí, která jeho specifický kvality využije - těžkej vlek, fakt těžkej terén. Protože ta naprostá většina vystačí s terénními schopnostmi Hyundaie (nebo Kodiaqa apod.) a naopak ocení, že všude na silnici je takové auto lepší. A pro ten terén jsou pak limit pneumatiky... a zase, offroad pneu se úplně nehodí na silnici.
este je ta moznost ze ked clovek pravidelne prekonava nejaky ten mensi teren ( napr cestou k chate aj 2-3 krat za tyzden ) tak tu uz bude lepsie nejake to drsnejsie SUVecko ... ktore takymto sposobom jazdenia ani za rok ani za dva len tak "neznicis" .. jasne aj slabsie SUVecko to zvladne .. ale to uz nie je stavane na nejake to pravidelne jazdenie takymto niecim ... jak paja pise .. ved ok. polnacku zvladne aj felda.. ale jazdi s nou takto kazdy den k chate... tak o rok moze ist do srotu.... zatial co rexton to ani po rokoch nepociti
obe auta su kusok samozrejme ine ... ale ked uz taketo nieco za melon a skutocne terenne a majestatne a ako auto na vsetko tak za mna rexton... a mne sa este aj viac paci ako santa fe... cize este aj dizajnom davam dalsi bod pre rex-a...
obe auta su kusok samozrejme ine ... ale ked uz taketo nieco za melon a skutocne terenne a majestatne a ako auto na vsetko tak za mna rexton... a mne sa este aj viac paci ako santa fe... cize este aj dizajnom davam dalsi bod pre rex-a...
JJ, je to marný. Posledních x-let jezdím po stavbách, které leckdy na počátku prací vypadají, že se tam nedá ani s offroadem. To vše s běžnou konfekcí typu X3,5, Q7, GLC apod. Žádné auto mi nikdy nevypovědělo z technických důvodů službu. Tak mě zkus poučit, co dělám špatně 😒]
Kup si Nivu, nebo UAZ......To něco vydrží! Kupují to i frmy... je to už celých deset kusů za rok !
Já vím, že nejsem Barik, ale když tu neni, tak aby nebylo smutno
Já vím, že nejsem Barik, ale když tu neni, tak aby nebylo smutno
On ten Rexton bude ešte výborný aj pre skôr kľudnejších vodičov, čo často jazdia po okreskách s nedokonalým povrchom. 😊 Z vlastnej skúsenosti môžem zodpovedne napísať, že sa aj po ceste typu záplata, záplata, diera, záplata ten Rexton vyslovene že nesie s veľkou noblesou, pritom veľmi ticho. Také niečo v jeho nastavení je ako mali staršie Mercedesy, neviem ako to popísať, taká izolácia od diania pod kolesami a pohoda na palube. Spätná väzba od riadenia a nejaká agilita v ostrejšom tempe je priam neznámy pojem, ale samotné riadenie je presné, prevodovka radí hladko, motor tichý a tak. 😊
No, těžko tu vytahovat jakousi hypotetickou Yeti za mega kdysi. Pravda je, že těch, kteří budou potřebovat a chtít Rexton je pomálu. Jestli se mezi ně zařadíš je samozřejmě tvoje věc. Jsem ale přesvědčen, že většina lidí po reálné zkušební jízdě dá přednost SUV.
jasne... mnohym postaci aj SUV bez tuheho ramu... ved o tom hlavne dnes SUVecka su... nie o nejakom terene.... ale mne sa viac pozdava rexton... som rad ze este nevymakol a teda je nadalej schopnym kuskom aj v terene pricom urcite sa dost zlepsil co sa komfortu jazdy tyka aj na klasickych cestach ... je to podla mna perfektny mix vlastnosti co rexton ponuka... k tomu aj velka priestranna kasna... s moznostou 6 miest.. paradny vlastny motor ( konecne ) ....aj solidny dizajn ( konecne ) aj ked rexton na rozdiel od inych yongov nikdy nevyzeral vlastne nejak zle.. vzdy bol v podstate solidne vyzerajuci ...
Porovnávat pružnost automatu s jiným počtem kvaltů je dvojnásobný nesmysl. Když chci předjet s automatem, tak nikdy nezablokuju nějaký kvalt a dám plný. A stejně ty auta mají na šestku jiný převodový poměr, takže vypovídací hodnota o motoru je nula.
Když chceš předjet s manuálem, taky pojedeš na pětku/šestku z 80tky? 😁 To je stejná kravina bez ohledu na převodovku.
Hmm...máte recht, měření pružnosti se dávno přežilo.
Měřit pružné zrychlení u aut s automaty na konkrétní kvalt je k ničemu, nejlogičtější je měření na D, ve kterém se reálně nejvíc jezdí, tj. měřit pružné zrychlení s kickdownem, ať si převodovka dělá co umí. Je mi přece jedno, jestli je nějaký motor "laboratorně" lepší než druhý, když každý z ních je spojen s nějakou konkrétní převodovkou, relevantní je srovnání zrychlení aut (možná můžeme říct hnacích řetězců) ne jen motorů.
Jistě, nejběžnější zrychlení 50-90, 80-130 a je to. Pak už jen komentář k průběhu zrychlení. To beru jako nejjednodušší a spolehlivý.
A přesně takto jsme dělali naše testy na letišti (někdo použil S, protože když jedeš dynamicky, občas to asi někdo používá, já moc ne).
Jinak psal mi před nějakou dobou Standa Kolman na tuto metodiku, že by jí zavedli i do testů ACZ, to by mohl být přínos proti tomutu iracionálnímu měření.
Jinak psal mi před nějakou dobou Standa Kolman na tuto metodiku, že by jí zavedli i do testů ACZ, to by mohl být přínos proti tomutu iracionálnímu měření.
No na letišti se měřilo jen 0-120 a z toho se odečetly hodnoty mezi tím. Takže to taky úplně stejné nebylo.
u druhe 80 se***ve reklamy na evropske fondy ktera nejde ani odkliknout jsem to vzdal, kolik tam tech stejnych reklam mete? jako chapu ze nekoho asi bavi koukat nekolikrat po sobe porad na tu samou reklamu, ale me to nejak nebere a radsi bych sledoval to video o danych autech ;-\ predpokladam ze to video pak bude mit kolik 30 sekund?
Musím říct, že toto je typ SUV, které se mi docela i líbí, mají velký kufr (Rexton obvzláště) a schopnosti, které od SUV tak nějak čekám, jako třeba tahat vlek, což je docela fail u Hyundaie (vím, že to určitě konkurence bude mít podobné, stejně jako většina kombi této cenové). Oba vozy znám jen staticky, Rexton v plné palbě umí působit majestátně, ale na mne je až moc hranatý a přijde mi zaměřením spíše jkao takový LandCruiser pro chudé (i když by mu asi na silnici ujel, minimálně té 2.8, která se tu jediná ofiko prodává), třeba Korando je elegantnější . Santa Fe je pak líbivější, má hezčí interiér a na silnici lepší a civilnější, dalo se to čekat, takže její vítězství beru.
S bonusem že výkonnější CRDi s vyšším krouťákem má navíc reálnou nižší spotřebu. Prohrává i ve srovnání převodovek = 8st. planetová vs v testech potisící kritizovaný 7st. DSG
On se viz já 9:26 a včera 17:19 v diskuzi pod Corollou poslední dobou se koncern nechytá až překVWapivě moc
Ty budeš, a ještě s automatem, předjíždět jen na nejvyšší přeovdový stupeň? To je úplná kravina. Jediné relevantní pružné zrychlení jsme měřili my na letišti. Jedeš 80 a šlápneš na plno (podřadíš s MT), prostě měříš maximální možnou dynamiku, takhle je to o zpřevodování a vypovádající hodnota je nulová.
Osobně bych dal přednost většímu 2.2 CRDi, budu rád, že nějaký motor to natře TDI, ale tohle srovnání s rozdílem 9s je blbost.
Taky mi nedávno psal Standa Kolman, jak jsme měřili pružnost my a že to tak příště zkusí taky dělat, myslím, že poprvé to bylo měřeno v testu u nějakého Rkového Tcrossu.
Prostě KDYŽ srovnávat tak jednoznačně se 140kW verzí
Jak říkám, mne se asi více líbí SantaFe, ale v původním příspěvku jsem narážel na tržní realitu a lidi volí Kodiaq 😊
Škoda, že Ravka nemá to 2.2 😉 To by bylo...
RAVka má 2.5 a ten je docela fajn = na to že to je SUV obluda minulá generace 197 koní jezdí teď při nadprůměrný dynamice za reálnejch NEdotovanejch 6 litrů benzínu = pohoda
Sem zvědavej na 306 elektrobenzínovejch koní https😐/autobible.euro.cz/…-jen-v-japonsku/ to by mohla bejt pro naftu další rána = snad ti to zachrání Andrej o dalších pár desítek miliard ročně vyšším dotováním ceny nafty
Dovedeš si představit ten MASAKR = kdyby od 1. ledna celoevropsky SKONČILO zvýhodňování provozu dieslovejch aut? Prostě od 1.1. normální tržní ceny paliva
No fakt STAČÍ přejít na tržní ceny = a od Ády bude pokoj = a Ozzy do toho fakt bude muset jít tím SRDCEM aby si příště pořídil naftu 😉
Nejen (nej)horší poruchovost a emise, ale i VYŠŠÍ pořizovací cena = nevýhody dieslů jsou fakt výrazný. Chce to dlouhou dobu a opravdu hodně miliard = aby sme naftu brali jako konkurenci benzínu
A dám rodinný týdenní srovnání hned po sobě Z4 a i8 = hádej který má lepší podvozek
To je myslím SAKRA ZÁSADNÍ argument
ad mikroekonomie = ty FURT pracuješ se status quo ŽE NAFTA MUSÍ být dotovaná 😉
Ad stát rsp. jeden vládce státu https😐/www.idnes.cz/…35_ekonomika_kop vs https😐/www.seznamzpravy.cz/…-2-koruny-112133
Sorry základ prostě je TRŽNÍ cena = ale je zajímavý kolik lidí a kolikrát MI tu psalo o souvislostech = který já nechápu
Z pohledu mne, jakožto soukromého subjektu, který se řídí tržními cenami = protože já za ně nakupuji, stejně jako ty a ostatní, platí, co píši výše.
Z pohledu státu - mám určitý vliv na tržní ceny různými nástroji. Zvolím si zvýhodnění nafty (neznám historii a nikdy jsem se o to nezajímal, tak se domnívám, že je to z důvodu toho, aby byly levnější NÁKLADY NA PŘEPRAVU, které tvoří nemalou část ceny zboží - pokud to tak není, oprav mne).
To co by sis přál, aby lidi brali v potaz je ta stínová cena = ideální (to je to, čemu chybně říkáš tržní cena - ideální cena v ideálně konkurenčním prostředí za rovných podmínek). K tomu se pak vytváří cenové indexy v poměru tržní ceny na určitém trhu (třeba v ČR) a podle toho můžeme určit, jak moc je podhodnocena a nebo nadhodnocena a čím to vzniká, protože musíme znát přesný rozbor tržní ceny na daném trhu. Co je cena zboží, co marže, co daně, co clo (v případě, že se jedná o produkt ze zahraničí) a co náklady na dopravu.
A teď zpět k tomu státu, pokud by si odstranil zvýhodňování nafty, může to mít takové dva nejlogičtější scénáře, co mne napadají a podotýkám V REALITĚ ČESKÉ REPUBLIKY ROKU 2020 né v ideálním Hamunasvětě, v kterém nežijeme😒br />
= 1. zdraží se vše.
Lidi přestanou věci kupovat a to povede k dotacím a nebo subvencím určitých statků, tak funguje náš sociální kapitalismus.
= 2. aby se nezdražilo, bude se nafta dotovat
To už prakticky funguje v zemědělství pod pojmem zelená nafta. Když opemeneme tedy tu spotřební daň pro všechny i nepodnikající osoby.
Toto jsou pravděpodobné scénáře v ČR. Je fuk, že teoreticky máš pravdu, ale v ideálním světě nežijeme, kupujeme za tržní ceny a pak mi ekonomicky bude dávat smysl produkt A za nižší tržní cenu (byť dotovaný), než produkt B.
Pokud tedy dokážeš odlišit teorii od aplikované praxe, víš, že mám pravdu.
P.s. doufám, že nejsem na HL já 😁
Zajímavý
Takže i natankovat auto doma je "lepší" 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
ale aj tak to máš márne, to už si volil hrach na stenu hádzať, výsledok by bol rovnaký. 😊
Sorry ale nemyslím si že máš pravdu = no vlastně VÍM že nemáš. Jestli chceš = rád to ZKUSÍM polopaticky vysvětlit. Ale viz odkazy o Babišovi = něco jako 12-14 mld. při rozpočtu 1.6 bilionu = fakt nejsou zásadní. Když už se oháním těmi ekonomickými znalostmi jak říkáš je DIVNÝ jak moc máme opačný vidění a chápání. Rozhodně JEDNA strana se MÝLÍ = a já myslím že to je fostek a ryccardo a Jerry Gunman a rohYpnol atd. :-!
Viz ty odkazy = to je fakt o ničem. Podle velmi optimistických odhadů vláda stát ÚMYSLNĚ ročně prošustruje dá kámošům sobě atd. 100 miliard. Bohužel realističtější bude spíš analýza švihlý Švihlíkový kterou pro její levicový názory nemusím = a teď to BUDE BOLET = je fakt dobrej ekonom desetinásobně lepší chytřejší než já 😲 😁
No a její odhady sou ca 300 miliard ročně = tak TO to by opravdu ovlivnilo všechno možný = ty drobný ne, tržní ceny jen vrátěj do normálu to co se mu naprosto totálně vymklo. Jinak to vzniklo opravdu tak jak si napsal jen o dost dřív než napsal Xylo = a je to klasický CESTA DO PEKEL JE DLÁŽDĚNÁ DOBRÝMI ÚMYSLY
Další OBŘÍ suma je https😐/www.novinky.cz/…stnancu-40296570 a to nejsou jen mzdový náklady. No NEJlepší je myslím ten Babiš = kdy jednou mu to ŠÍLENĚ VADÍ a příště NAPROSTO NE dokonce to sám navrhuje. To dělá teda furt = viz ostrá kritika Kalousovejch dluhopisů lidem + a pokračování když se dostal k moci on asi znáš sám 😄
Nejde o ideální svět ten fakt nedáme = ale prostě není NUTNÝ aby se uměle zvýhodňovala třeba Pepsi Cola před Coca Colou. To že TOBĚ chutná víc takže TI to je fuk a hledáš spíš argumenty pro zachování = nic nemění na tom co ví každej = rovný podmínky a PAK ať si každej vybere
Není to ekonom ale jak je to s touhle hromádkou miliard napsal vlastně správně https😐/zpravy.aktualne.cz/…1110cc47ab5f122/
Zajímavý CO VŠECHNO vyvolala má reakce na WinDieslovo kvílení nad DOTACÍ EV = žejo? A jak koukám do téhle diskuze = velká část to de facto DODNES popírá odmítá = rozhodně si odmítá uvědomit = ty celkový SOUVISLOSTI 😉
Viz https😐/www.auto.cz/diskuse/76216/1#… nejen místní diskutéři = to video a autor to možná ani nechtěl = je VÍC MIMO než si asi připouští
V kruhu se točíme = ty ale tvrdíš že ten mimo sem já a CEO VW a parlamenty co to projednávaj atd. a in ten ryccardo rohYpnol atd. 😉
Prostě TOHLE kam to došlo = to nikdo nechtěl. Na začátku byl ten DOBRÝ ÚMYSL = dneska víme že to je zcela mimo. Ale viz já když se vrátíme k tržním cenám NEnastane to cos vymyslel = daleko bohužel dokonce mnoha NÁSOBNĚ víc se vyhazuje krade = no viz třeba ta švihlá Švihla :-!
Ty jak to tak bejvá JEN CHCEŠ = aby bylo vše při starém = TO že je normální. No a zrovna tady = není
Normální je že Cola a Pepsi stojí ca stejně = tedy mají STEJNÉ vstupní podmínky = a ty si vybereš. Klidně tu co je zrovna v akci a levnější = nebo podle srdce jak tomu říkáš nebo chuti prostě volíš TY
To že normální sou tržní ceny = ví VŠICHNI. Tohle dotování má bohužel i vedlejší dopady jak ty říkáš souvislosti = že de facto podporujeme krom peněženky premiéra taky silniční nákladní dopravu a to není jen že fakt docela překáží na silnicích ale i emise atd. Prostě BEZ KECŮ a komplikací = normální je nedotovat = Pepsi před Colou nebo naftu před benzínem atd. atp.
Je to DRTIVÝ vítězství. Je to KONTUMAČNÍ vítězství když do toho přibereš další realitu = poruchovost a cenu naftovej motor je dražší. Drží to JEN ty multimiliardama dotovaný náklady na provoz
Popravdě nevím co se ti tak líbí na naftovým motoru = je ve všem horší než benzín. Od menšího výkonu přes menší rozsah otáček po zvuk
Je to asi jako u https😐/www.autorevue.cz/…bava-cena-motory D180 dokud funguje dotování paliva rozhodně není problém https😐/www.autorevue.cz/…stne-skvele-auto#… ale stejný objem stejný počet válců benzín D250 je lepší a D300 benzín drtivě lepší
U lidí v Evropě se tolik rozšířil JEN kvůli tomu co píšeš = díky dotování JAKO úspornější teda levnější. Ale to je ono on není levnější ale dokonce DRAŽŠÍ. Dokonce i to blbý CO2 má myslím na kg bez toho nesmyslnýho převodu na litry = v stejný hmotnosti benzín NIŽŠÍ. Mimochodem myslím že i ty ses ptal jak by se vydávalo na kila = no ÚPLNĚ STEJNĚ = všechno je to JEN umělý překroucení až NEuvěřitelnýho rozsahu. A zajímavý kolik argumentací proč to nevrátit do normálu lidi vymyslí
Nafta do velkého správněji těžkého auta dává smysl = a popravdě i když zrušíme dotování a přejdeme od Novýho roku na tržní ceny = ono se pár procent bude dál prodávat. Jen to bude propad o řád = jak píšu z dřívějch 50% na třeba 5%
My vlastně píšeme to samý = tebe zajímá ta úspora pro TEBE. No a já beru i ty souvislosti = co ta úspora znamená a kolik to je. A viz ten odkaz na možná ne úmyslně ale docela demagogický video https😐/www.auto.cz/…-miliardy-135328 fakt ZAJÍMAVÝ že dotování nafty nikdy nikomu neznalýmu NEvadilo. STEJNÝM lidem ale totéž pro EV sakra hodně vadí 😒]
Prostě zjednodušeně místo v osobních autech vydotovaném poměru benzín nafta 50:50 by to při tržní ceně bylo třeba 5% vs 95%
A zatímco nafta-hybrid moc smysl nedává, i když ta MB prý funguje dobře = tak benzín hybrid se šíří a dřívější normální tržní nevydotovaný poměr by se aktuálně asi dál mírně posouval
A bohužel platí to co sem sem dával mockrát = BUĎ budeme ty stovky miliard dávat do dotování nafty NEBO něčeho bezemisního = jedno jestli na rozjetí elektřiny nebo vodíku. SOUČASNĚ dál a dál dotovat dál provoz majitelům dieslů a současně EV = to asi nepůjde. No hlavně je to BLBOST
Občas mám dlouhé vedení 😄
Tedy myslel jsi to tak, že pepsi a cola je vlastně jako srovnání obyč a premiove palivo, bez ohledu na druh paliva.
Nicméně autorem toho pepsi a cola jsem já nebo klidně i Ozzyho bílé a červené a příklad to měl být jak NESMYSLNÉ je že nějaký politik úředník SE rozhodl že jedno z toho uměle zvýhodní
Což pak časem vedlo do absurdní situace zcela NEreálného trhu = jedno jestli podle chuti vína nebo.. nafty a benzínu
Přiznám že vlastně VŠE poté co si WinDiesel stěžoval na podporu EV a já mu vysvětlil a dal odkazy že násobně větší podpora tu dááávno je a fakt sakra hodně pokřivila tržní realitu = mě vlastně doteď jen šokuje v lepším případě překvapuje 😄
Přitom na kompletní rozjetí EKONOMICKY SOBĚSTAČNÝCH EV zřejmě stačí ZLOMEčeK peněz co padly na podporu dotování nafty
Hele co ty a odstavec o stejném objemu a Jagu? TAK to prostě je = a při tržní ceně paliv = se ten rozdíl ještě zvětší. Až TAK že ten motor možná i vypustí
Víno a Cola je to samé = ani jedno není POTŘEBA zvýhodňovat. Naftu ano
Tím jsem chtěl jen ukázat NESMYSLNOST dotování jednoho z paliv = jedno jestli benzínu NEBO nafty
Benzín a nafta vznikají vlastně STEJNĚ jako tvrdý alkohol = nejsem odborník ale možná by se dal najít alkohol kde nejdřív z téže základní látky vzniká jeden a pak další? No to je fuk = šlo mi o tu ABSURDITU dotování. Kde je to naopak při velkoobchodních jednotkách i v tom CO2. Rozhodně parlamenty ekonomové manažeři spadajícího do hammunosvěta to i když TADY se o tom nepíše už roky řeší. Původní myšlenka podpořit nákladní přepravu se TOTÁLNĚ zvrtla = a co s lidmi dělá jen zmínka o nápravě návratu k původnímu normálu tržním cenám = viz jen ty reakce tady 😁 :-!
Nicméně s NUTNÝM nástupem něčeho neropného to prostě asi BUDE MUSET přijít = u nás Andrej pro jistotu připravuje OPAK :yes: :😉
No a CO ten 3. odstavec z 15:50 o Jagu a jeho motorech?
Je to tak prostě všichni nebo alespoň DRTIVÁ VĚTŠINA se rozhoduje podle peněz. Podle srdce zlomečíčíček = a formulace SRDCEM místo pořádnýho benzínu radši naftu = to je slušnej oxymóron :-!
Všechno NAD to = bylo způsobený naprosto extrémním pokřivením reality. Peněžně stovky miliard ročně
Dražší + poruchovější + těžší + s potřebou trvalého dotování provozu = jj TO je ta cesta 😁 :-! 😒]
Doporučuju srovnání výkonu a současně cen motorů benzín nafta od R3 po V12 = a měj připravenou https😐/www.zachrankaapp.cz/ 😄
Úplně stačí že rok dokola jsme musel opakovat že naftu musíme dotovat atd. 😁
A že MĚSÍCE bylo odmítání zpochybňování urážek = až jsme KONEČNĚ došli do fáze, že vadí to opakování :-!
edit: přečetl jsem si to pořádně, viz koment z 10😁2 v reakci na Hamunu
Vloni na jaře byla SF ale o dost dražší než Kodiaq. Konkrétně 1.119 mio Kodi a 1,30 SF
Tady je konfigurace Kodiaqa L&K z té doby.
https😐/1drv.ms/b/s!AgJ7AxsfcrNsjJIfHZ4EV2vvEB4MPw?e=2k7jZc
Adekvátní výbava SF byla za 1,289 mio (Premium Luxury) + tažný = 1,3
Edit: dnešní LaK 140kw ventilace, panorama, tažné - 1,33M
https😐/cc.skoda-auto.com/…CZ/extras-scenic?…
Ty se odvažuješ porovnávat salónní čistě silniční SUV se skutečným terénním vozidlem?
Tyto vozy jsou neporovnatelné.
Navíc Škoda okrádá, SYM ne.
Ztrácí však komfortem i levnými detaily v interiéru. Tam je třeba OIV o nespornou generaci dál.
https😐/www.auto.cz/…mena-roli-130530?…
Zajímavý viz včera JAK MOC s lidma cvičí tabulkový hodnoty o maximálce = mi vyprávěla neteta REALITU kdy se dva dospělí inteligentní sakra bohatí chlapi hádali jestli je lepší jeho nebo tamtoho s maximálkou Vmax 305 vs 310 km/h 😁
Ty rychlosti si už nepamatuju přesně = ale bylo to něco takovýhohle PŘES 300 km/h 😄
No a 0-100 je velmi podobná KRAVINA = s podtématem co píšeš vedle = reálná naměřená vs tabulková
Krásně to bylo vidět třeba u Alfy Giulietty 1.4 Tjet 88kw Oty4, kde na 120 musel přeřadit ještě na 4.ku a ztratil tak kýžený čas 😊 Na trojku to jelo jen 118 😁 (měřeno racelogicem). Kdyby si tedy měřil zrychlení 80-120 na trojku, má smůlu úplně 😁
Realita je že pružnost většina lidí naprosto podceňuje = protože se moc neuvádí a 0-100 zas naopak = nesmyslně přeceňuje. A i když třeba tady to bylo probraný tisíckrát = vrací se to furt pryč
Ale ti 2 bohatí rakušáci majitelé aut Vmax +300km/h tedy jeden je myslím němec = to je fakt realita = takže je to asi všude stejný 😁
Musím souhlasit s tím, že SF působí uvnitř o půl třídy prémiově lépe. S prostorností je to ale plichta. A teď k ceně. Pokud si do auta vybíráte prvky které chcete a považujete je za užitečné (např. po zkušenosti kůže jedině s odvětráváním sedaček), tak rozdíl v ceně před rokem byl 183 tis. v neprospěch SF (cena atakovala 1.3 mil).
S cenou je to v podstatě podobné, jako před časem porovnání Tarraca a MB. Pak vlezete do konfigurátoru a zjistíte, že MB je o 200 tis. dražší.
Teď jsem jeden na firmu kupoval...ceníkovka 1.530.000
To už je dost na škodovku :no:
BTW kde je lobotom Kovanda, co v dubnu na netu bublal z mrákot, že v červenci budou auta o 25% levnější? A jak příznačné je, že se ho zde v diskusi vehementně zastával zrovna DDN (Dutohlav Dotovaná Nafta) který už odpočívá na hatelistu a moje nervy mi za to děkují. 😄
GLB s upocenou 220cítkou je k smíchu, nechápu, nač by mi ten kepl byl.
Mercedes s výbavou a výkonem toho Kodiaqa BiTDi by byl i jedničku jinde - ale to není auto pro mě na ježdění, takže Koudy je dobrej až až.
A jinak V tý výbavě to GLC NEKOUPÍM za podobný prachy ten koudy vypadl ze slevou 20%.
Čili cca 1 bez daně.
Kup si co chceš, ale sorry neraď mi. Celkem to znám.
,Až budu chtít zas MB, koupím si ho. Je to moje oblíbená značka.
Teď píšeš o milionu... Žádnou radu ti nedávám, tak nepeskuj, mně je u prd.ele, co sis koupil, reagoval jsem na to, cos napsal. Pokud nechápeš psaný text, raději mlč!
Pak jsem napsal 20% sleva a BEZ daně.
Všechno si najdi výše.
Příště si vyndej hlavu ze zadku a pak teprve jdi do diskuse.
:-!
Věz, že tvoje reakce ve stylu buranského pologramoty s jasným názorem na všechno, na mě to dojem nikdy nedělaly.
Náhodou teď po městě jezdím se Scalou s 1.5 DSG, tak na rozdíl od tebe vím, o čem mluvím.
Kupovat si budu co chci a ten Koudy je jen tak mimochodem. Asi s ním ani nikdy osobně nepojedu.
A na rychlou jízdu mám jiný auta.
😄
Viz ty 10:59 = to je pVWostě koncern no viz já 9:26 a včera 17:19 https😐/www.auto.cz/diskuse/76181/1?…
Tohle čtu dávno od rannýho Vaculíka dodnes = s tím že poslední roky toho nějak eště přibylo. Mám pocit
Jestli ti 140kw nevyhovoval, tak to beru, prostě máš jiný pocity a potřeby. Rozhodně tady teď nebudu psát elaboráty o tom, jak je to skvělej motor a proč se to vlastně nelíbí. Od toho tady máme jiný diskutující 😄
Čili buď jsi v tom nejel, nebo sorry...jako prase.
Absolutně nechápu.
a...DSG 4M byly všechny. To s identifikací nepomůže. 😄
http😐/www.auto.cz/…jako-bivoj-86121
Tady je zmínka i o 20l na sto, když mu šlápneš na krk.
Jestli si s tím jel 1000 km s přívesem, tak předpokládám klidně a ustáleně, tam nemám problém uvěřit, že to jede bez vleku za 6-7, jako jiný Passat.
Mé auto dokáže jet taky za určitých podmínek za 5 na sto, ale fakt to není typické 😁
Pocitově jede jako 1.5TSI110kW. Byl jsem z něj hodně,hodně zklamanej.
Já byl v posledních letech trošku otrávenej z kombinace TDI + DSG... hlavně při takovým tom popojíždění po městě, kruháče, křižovatky... a naopak TSI + DSG bylo o hodně lepší. Ale v Kodiaqu jsem nejel ani jedno a TDI Evo taky ještě ne.
Moje slova, to byl přesně ten důvod, kdy po 20 letech jsem šel do benzínu.
Spotřeba je o 1,5 - 3 litry větší než stejná nafta. Aktuálně mám od 0km do teď spotřebu 8.7 dle tankování při průměrné rychlosti 81 km.
Pokud to rozparádíš na dálnici v DE, tak za chvíli koukáš, kde je pumpa. A to je asi jedinej mínus, pokud koukáš na náklady.
Pak už jsou oproti naftě jen +😒br /> + kultivovanější projev
+ táhne od 0 otáček jak nafta, ale o motoru nevíš (je tižší)
+ auto lehčí na předek, radost jezdit v zatáčkách
+ jízda je zábavnější, na trojku můžeš klidně od 70-130. (nafťák mezitím 2x přeřadí)
A jestli máš chuť, tak mrkni na zrychlení viz. odkaz na stažení.
https😐/1drv.ms/u/s!AgJ7AxsfcrNsjJIe5GekfHrcsTu0Hg?e=RUD5pV
Komentář k tomu videu. Nevšímej si časomíry, ta kecá o cca 1 sec. Přidával jsem ji tam v Pinnacle, a to je shit.
Koukni na časovou osu videa😒br /> 5.00 - 6.00 zapnutí LControl a plný plyn. kW na levé straně nejprve naskoči na 48 a pak se ustálína 30.
6.05 - 6.15 uvolnění brzdy, kw spadnou na 29 a pak již letí nahoru
13.18 - dosaženo 103 km dle tacho, což je +- 100 dle GPS
Zrychlení pak vychází +- na 7,1 sec.
Velice nízké nároky.
A řeči o řazení...proboha oboje jsou DSG, tak co.
A bomba na závěr - táhne od 0 otáček. Hm...tím se asi vysvětluje mnohé a debata končí. 😄
Asi ti uniklo, že porovnáváme furt stejné auto benzín/nafta. Tak si nech ty blbý pindy o radosti v zatáčkách. Já za to nemůžu, že nejsi schopen rozlišit jízdní vlastnosti u stejného auta v zatáčkách, kdy v jednom případě má nad přední nápravou o pytel cementu navíc (pardon v případě RS s Biturbem o jeden a půl pytle víc). Obzvlášt je to poznat u takové skříně, jako je Kodiaq. Tam kde z benzínem v pohodě zatočíš, už nafta jede rovně.
add. DSG - asi ti taky nevadí, že na sněhu nebo bordelu si nemůžeš zamknout 2 nebo 3, tedy vlastně můžeš, ale je to docela vopruz, když ti pak diesel neustále řadí díky omezovači. Jedu 50, zamknu 3, snížím na 40 a lup, DSG foukne za 2 bez ohledu na manuální režim. Zrychlím na 80, lup DSG lupne 3 pak 4 a pořád dokola. A obzvlášt je to fajn, kdy jsi zrovna v zatáčce na sněhu a přeřadí ti dolů kdy nechceš (kde jsou ty doby, kdy DSG řadila s meziplynem). Ty asi v zimě moc nejezdíš,že ?
add. táhne od 0 - člověk, který se v autech vyzná ví, co jsem tím myslel. Takže pro tebe - benzín není třeba vytáčet, ale táhne od spoda jako nafta. Ale to by si přeci po 500 km zkušeností s benzínem měl vědět.