Srovnávací testy
westeros
6
Santa Fe je ale vetsi auto nez Kodiaq - cca o pul tridy
Přejít do diskuze
No, Kodiaq asi fakt moc levnjěší nebude, jak tak koukám, Style se silnější 2.0 TDI 140 kW je k mání jen s DSG a 4x4 a cenou začínající na 1.082.900. Dalších 23.300 bude za třetí řadu sedadel atd atd atd....
Je to už nějaká doba, kdy jsem jel Kodiaqem a beru ho o půl třídy níže než SF. To je opravdu uvnitř luxusnější, stejně tak se chová při jízdě a motor neobtěžoval víc než škodovácké TDI. Ano, má stále svá specifika, některé věci jsou jednoznačně asijské. Ale chtít SUV za milion s plnou výbavou a velkým prostorem, pak bude pro mnohé lepší SF než Kaďák. Byť zvenku by u mě byl favoritem.
Ztrácí však komfortem i levnými detaily v interiéru. Tam je třeba OIV o nespornou generaci dál.
Ztrácí však komfortem i levnými detaily v interiéru. Tam je třeba OIV o nespornou generaci dál.
A v čem je vlastně benzín archaický oproti naftě? možná v poruchovosti, tu má menší. Pak hodnota vypouštěných emisí je taky menší. Už jsi našel diesel ve střední třídě, který jezdí za 3,2l?
Jak to myslíš s dotováním nafty? V ceně je spotřební daň 10.95 Kč na litr. Ten rozdíl dvou korun ve prospěch nafty asi bude nejspíše daný přepočtem na kila - benzín litr je cca 0,720-0,775 kg a nafta 0.😲.88 kg. Možná bude původní myšlenkou zvýhodnění pro podnikatelský sektor, protože osobáky před 20-25 lety ještě skoro na naftu nejezdily.
Porovnávat pružnost automatu s jiným počtem kvaltů je dvojnásobný nesmysl. Když chci předjet s automatem, tak nikdy nezablokuju nějaký kvalt a dám plný. A stejně ty auta mají na šestku jiný převodový poměr, takže vypovídací hodnota o motoru je nula.
No, pozor, to je na nejvyšší převodový stupeň, to je přeci naprosto irelevantní srovnání!
Ty budeš, a ještě s automatem, předjíždět jen na nejvyšší přeovdový stupeň? To je úplná kravina. Jediné relevantní pružné zrychlení jsme měřili my na letišti. Jedeš 80 a šlápneš na plno (podřadíš s MT), prostě měříš maximální možnou dynamiku, takhle je to o zpřevodování a vypovádající hodnota je nulová.
Osobně bych dal přednost většímu 2.2 CRDi, budu rád, že nějaký motor to natře TDI, ale tohle srovnání s rozdílem 9s je blbost.
Taky mi nedávno psal Standa Kolman, jak jsme měřili pružnost my a že to tak příště zkusí taky dělat, myslím, že poprvé to bylo měřeno v testu u nějakého Rkového Tcrossu.
Ty budeš, a ještě s automatem, předjíždět jen na nejvyšší přeovdový stupeň? To je úplná kravina. Jediné relevantní pružné zrychlení jsme měřili my na letišti. Jedeš 80 a šlápneš na plno (podřadíš s MT), prostě měříš maximální možnou dynamiku, takhle je to o zpřevodování a vypovádající hodnota je nulová.
Osobně bych dal přednost většímu 2.2 CRDi, budu rád, že nějaký motor to natře TDI, ale tohle srovnání s rozdílem 9s je blbost.
Taky mi nedávno psal Standa Kolman, jak jsme měřili pružnost my a že to tak příště zkusí taky dělat, myslím, že poprvé to bylo měřeno v testu u nějakého Rkového Tcrossu.
To byl fór s tím Kouďákem??? 😲 😲 😲
Ty se odvažuješ porovnávat salónní čistě silniční SUV se skutečným terénním vozidlem?
Tyto vozy jsou neporovnatelné.
Navíc Škoda okrádá, SYM ne.
Ty se odvažuješ porovnávat salónní čistě silniční SUV se skutečným terénním vozidlem?
Tyto vozy jsou neporovnatelné.
Navíc Škoda okrádá, SYM ne.
Rozdíl 9 sekund v pružnosti jakým ve srovnání prohrála i verze 140kW je brutální = tady se koncern NECHYTÁ
S bonusem že výkonnější CRDi s vyšším krouťákem má navíc reálnou nižší spotřebu. Prohrává i ve srovnání převodovek = 8st. planetová vs v testech potisící kritizovaný 7st. DSG
On se viz já 9:26 a včera 17:19 v diskuzi pod Corollou poslední dobou se koncern nechytá až překVWapivě moc
S bonusem že výkonnější CRDi s vyšším krouťákem má navíc reálnou nižší spotřebu. Prohrává i ve srovnání převodovek = 8st. planetová vs v testech potisící kritizovaný 7st. DSG
On se viz já 9:26 a včera 17:19 v diskuzi pod Corollou poslední dobou se koncern nechytá až překVWapivě moc
Jo to už je pro mne víc pochopitelné. Ano, každé má své nejvhodnější použití.
Občas mám dlouhé vedení 😄
Tedy myslel jsi to tak, že pepsi a cola je vlastně jako srovnání obyč a premiove palivo, bez ohledu na druh paliva.
Občas mám dlouhé vedení 😄
Tedy myslel jsi to tak, že pepsi a cola je vlastně jako srovnání obyč a premiove palivo, bez ohledu na druh paliva.
Sám jsme zvědav, jak to bude s novou SF.
Vloni na jaře byla SF ale o dost dražší než Kodiaq. Konkrétně 1.119 mio Kodi a 1,30 SF
Tady je konfigurace Kodiaqa L&K z té doby.
https😐/1drv.ms/b/s!AgJ7AxsfcrNsjJIfHZ4EV2vvEB4MPw?e=2k7jZc
Adekvátní výbava SF byla za 1,289 mio (Premium Luxury) + tažný = 1,3
Vloni na jaře byla SF ale o dost dražší než Kodiaq. Konkrétně 1.119 mio Kodi a 1,30 SF
Tady je konfigurace Kodiaqa L&K z té doby.
https😐/1drv.ms/b/s!AgJ7AxsfcrNsjJIfHZ4EV2vvEB4MPw?e=2k7jZc
Adekvátní výbava SF byla za 1,289 mio (Premium Luxury) + tažný = 1,3
Při dorovnání výbavy Kodiaq levnější nebude téměř jistě. Cena Santa Fe je podle mě vzhledem k výbavě slušná, a i slevu bych u H. čekal větší, než u Škody.
On ten Rexton bude ešte výborný aj pre skôr kľudnejších vodičov, čo často jazdia po okreskách s nedokonalým povrchom. 😊 Z vlastnej skúsenosti môžem zodpovedne napísať, že sa aj po ceste typu záplata, záplata, diera, záplata ten Rexton vyslovene že nesie s veľkou noblesou, pritom veľmi ticho. Také niečo v jeho nastavení je ako mali staršie Mercedesy, neviem ako to popísať, taká izolácia od diania pod kolesami a pohoda na palube. Spätná väzba od riadenia a nejaká agilita v ostrejšom tempe je priam neznámy pojem, ale samotné riadenie je presné, prevodovka radí hladko, motor tichý a tak. 😊
Zajímavý že můj požadavek na TRŽNÍ ceny což KAŽDEJ VÍ že sou správně je často srovnáván s Ádovým fanatismem
No fakt STAČÍ přejít na tržní ceny = a od Ády bude pokoj = a Ozzy do toho fakt bude muset jít tím SRDCEM aby si příště pořídil naftu 😉
Nejen (nej)horší poruchovost a emise, ale i VYŠŠÍ pořizovací cena = nevýhody dieslů jsou fakt výrazný. Chce to dlouhou dobu a opravdu hodně miliard = aby sme naftu brali jako konkurenci benzínu
No fakt STAČÍ přejít na tržní ceny = a od Ády bude pokoj = a Ozzy do toho fakt bude muset jít tím SRDCEM aby si příště pořídil naftu 😉
Nejen (nej)horší poruchovost a emise, ale i VYŠŠÍ pořizovací cena = nevýhody dieslů jsou fakt výrazný. Chce to dlouhou dobu a opravdu hodně miliard = aby sme naftu brali jako konkurenci benzínu
Hoši, zasírá se tím každá diskuze a pokaždé na to skočíte. Vzhledem k počtu lidí na HL to naštěstí nemusím číst celé. 😁
2.0TSI 140kW v Kodiaqu....je nejedoucí zoufalství. V běžném provozu i proti 110kW naftě. Ale jestli chceš točit a myslet si, že sedláš sporťák a tankovat imrvére, jsdi do něj.
Pocitově jede jako 1.5TSI110kW. Byl jsem z něj hodně,hodně zklamanej.
Pocitově jede jako 1.5TSI110kW. Byl jsem z něj hodně,hodně zklamanej.
Jistě, nejběžnější zrychlení 50-90, 80-130 a je to. Pak už jen komentář k průběhu zrychlení. To beru jako nejjednodušší a spolehlivý.
u druhe 80 se***ve reklamy na evropske fondy ktera nejde ani odkliknout jsem to vzdal, kolik tam tech stejnych reklam mete? jako chapu ze nekoho asi bavi koukat nekolikrat po sobe porad na tu samou reklamu, ale me to nejak nebere a radsi bych sledoval to video o danych autech ;-\ predpokladam ze to video pak bude mit kolik 30 sekund?
Měřit pružné zrychlení u aut s automaty na konkrétní kvalt je k ničemu, nejlogičtější je měření na D, ve kterém se reálně nejvíc jezdí, tj. měřit pružné zrychlení s kickdownem, ať si převodovka dělá co umí. Je mi přece jedno, jestli je nějaký motor "laboratorně" lepší než druhý, když každý z ních je spojen s nějakou konkrétní převodovkou, relevantní je srovnání zrychlení aut (možná můžeme říct hnacích řetězců) ne jen motorů.
Hm, Kodiaq je dobrej, ale čím dál tím dražší.
Teď jsem jeden na firmu kupoval...ceníkovka 1.530.000
To už je dost na škodovku :no:
Teď jsem jeden na firmu kupoval...ceníkovka 1.530.000
To už je dost na škodovku :no:
Bohužel SF je o dost dražší než Kodi. Alespoň před rokem a kus byla. (jak je na tom dnes nová SF netuším).
Musím souhlasit s tím, že SF působí uvnitř o půl třídy prémiově lépe. S prostorností je to ale plichta. A teď k ceně. Pokud si do auta vybíráte prvky které chcete a považujete je za užitečné (např. po zkušenosti kůže jedině s odvětráváním sedaček), tak rozdíl v ceně před rokem byl 183 tis. v neprospěch SF (cena atakovala 1.3 mil).
S cenou je to v podstatě podobné, jako před časem porovnání Tarraca a MB. Pak vlezete do konfigurátoru a zjistíte, že MB je o 200 tis. dražší.
Musím souhlasit s tím, že SF působí uvnitř o půl třídy prémiově lépe. S prostorností je to ale plichta. A teď k ceně. Pokud si do auta vybíráte prvky které chcete a považujete je za užitečné (např. po zkušenosti kůže jedině s odvětráváním sedaček), tak rozdíl v ceně před rokem byl 183 tis. v neprospěch SF (cena atakovala 1.3 mil).
S cenou je to v podstatě podobné, jako před časem porovnání Tarraca a MB. Pak vlezete do konfigurátoru a zjistíte, že MB je o 200 tis. dražší.
este je ta moznost ze ked clovek pravidelne prekonava nejaky ten mensi teren ( napr cestou k chate aj 2-3 krat za tyzden ) tak tu uz bude lepsie nejake to drsnejsie SUVecko ... ktore takymto sposobom jazdenia ani za rok ani za dva len tak "neznicis" .. jasne aj slabsie SUVecko to zvladne .. ale to uz nie je stavane na nejake to pravidelne jazdenie takymto niecim ... jak paja pise .. ved ok. polnacku zvladne aj felda.. ale jazdi s nou takto kazdy den k chate... tak o rok moze ist do srotu.... zatial co rexton to ani po rokoch nepociti
obe auta su kusok samozrejme ine ... ale ked uz taketo nieco za melon a skutocne terenne a majestatne a ako auto na vsetko tak za mna rexton... a mne sa este aj viac paci ako santa fe... cize este aj dizajnom davam dalsi bod pre rex-a...
obe auta su kusok samozrejme ine ... ale ked uz taketo nieco za melon a skutocne terenne a majestatne a ako auto na vsetko tak za mna rexton... a mne sa este aj viac paci ako santa fe... cize este aj dizajnom davam dalsi bod pre rex-a...
rexton je aj rozmerovo akoby este o pol cisla vacsi voz ako santa fe.... nie su v podstate ani priami konkuretni ... no ale za mna urcite rexton... perfektny mix vsetkeho.. a konecne uz je aj s vlastnym motorom a nie nejakym licnencnym medom bedom... tato nova generacia rextonu je priam dokonala... podla mna za dane prachy megakauf ... to za melon sa dala kedysi kupit aj yetina v plnke a dnes mas za to velkeho a priam luxusneho rextona ( a to nam auta stale zdrazuju ) ... neskutocne ...
za mna rexton.... ktory predvadza dokonaly mix pohodlia luxusu serioznej vizaze aj terennych schopnosti... navyse aj interier ma priam dokonaly... krasa... perfektne zladene auto ... noveho rextona som videl uz viackrat a posobi fakt majestatne... ked zvazime ze to ma aj tuhy ram... ajajaj.. tu nejake hrkajuce santa fecko s modnym xichtom ( ktory o 5 rokov bude uz zastaraly ) nema ziaden narok... k tomu aj ten interier rextona no vau ... ale uz sa opakujem ok...
tu z tejto dvojice urcite rexton .... nema chybu :yes:
tu z tejto dvojice urcite rexton .... nema chybu :yes:
Hamune, na ty tvé rovnice už jsem si tak nějak zvykl, ale zajímalo by mě jedno - opravdu žiješ v představě, že si někdo při čtení tvých příspěvků dohledává to tvoje "viz. já"? 😁
Každopádně FL Santy má tak pěknej interiér, že bych snad překonal tu jizvu, co mi do mozku vyryl Vošický, a byl bych ochoten si koupit Hyundai. I když zase pokazili slušnej exteriér.... jsem zvědavej naživo.
Edit: dnešní LaK 140kw ventilace, panorama, tažné - 1,33M
https😐/cc.skoda-auto.com/…CZ/extras-scenic?…
Edit: dnešní LaK 140kw ventilace, panorama, tažné - 1,33M
https😐/cc.skoda-auto.com/…CZ/extras-scenic?…
Neřekl bych, že je Santa větší. Resp. rozvor má Santa menší, prostor pro posádku je stejný (řečí čísel, ne odhadem), kufr má Kodiaq větší. Santa je delší o 7cm, to je jediné. Větší délku o 7cm udělají klidně i nárazníky.
No on je ten Rexton v plnke fajné vozenie, ale nejakú dynamickú jazdu to veľmi neľúbi. Kto má rád takú plavnú jazdu ako na obláčiku, ten si pošmákne. Motor vyhovujúci, prevodovka radí veľmi hladko. Interiér v plnke obložený všade kožou, všetko možné i nemožné poháňané elektrinou, spracovanie priam príkladné. Na základe vlastnej skúsenosti som zhodnotil, že za relatívne rozumné peniaze dostane človek aj dosť muziky. S Kodiaqom ani so Santa Fe by som Rexton fakt neporovnával - jediné merítko je cena. Inak sú tie autá svojim zameraním dosť odlišné.
cituji tě "Já byl v posledních letech trošku otrávenej z kombinace TDI + DSG..."
Moje slova, to byl přesně ten důvod, kdy po 20 letech jsem šel do benzínu.
Moje slova, to byl přesně ten důvod, kdy po 20 letech jsem šel do benzínu.
Jo, tak 2l navíc jsou třeba 0,5Kč/km bez daně, při nějakým nájezdu typu 20tkm za rok to vzhledem k ceně auta není až tak zásadní (1.022M ceník, nafta i benzín Style 140kW).
Já byl v posledních letech trošku otrávenej z kombinace TDI + DSG... hlavně při takovým tom popojíždění po městě, kruháče, křižovatky... a naopak TSI + DSG bylo o hodně lepší. Ale v Kodiaqu jsem nejel ani jedno a TDI Evo taky ještě ne.
Já byl v posledních letech trošku otrávenej z kombinace TDI + DSG... hlavně při takovým tom popojíždění po městě, kruháče, křižovatky... a naopak TSI + DSG bylo o hodně lepší. Ale v Kodiaqu jsem nejel ani jedno a TDI Evo taky ještě ne.
takhle jsme to na letišti ale neměřili. Tam se měřilo 0-100 a z toho se vytáhlo všechno mezi.
Moje zkušenosti po 3/4 roce. (4x4 dsg)
Spotřeba je o 1,5 - 3 litry větší než stejná nafta. Aktuálně mám od 0km do teď spotřebu 8.7 dle tankování při průměrné rychlosti 81 km.
Pokud to rozparádíš na dálnici v DE, tak za chvíli koukáš, kde je pumpa. A to je asi jedinej mínus, pokud koukáš na náklady.
Pak už jsou oproti naftě jen +😒br /> + kultivovanější projev
+ táhne od 0 otáček jak nafta, ale o motoru nevíš (je tižší)
+ auto lehčí na předek, radost jezdit v zatáčkách
+ jízda je zábavnější, na trojku můžeš klidně od 70-130. (nafťák mezitím 2x přeřadí)
A jestli máš chuť, tak mrkni na zrychlení viz. odkaz na stažení.
https😐/1drv.ms/u/s!AgJ7AxsfcrNsjJIe5GekfHrcsTu0Hg?e=RUD5pV
Komentář k tomu videu. Nevšímej si časomíry, ta kecá o cca 1 sec. Přidával jsem ji tam v Pinnacle, a to je shit.
Koukni na časovou osu videa😒br /> 5.00 - 6.00 zapnutí LControl a plný plyn. kW na levé straně nejprve naskoči na 48 a pak se ustálína 30.
6.05 - 6.15 uvolnění brzdy, kw spadnou na 29 a pak již letí nahoru
13.18 - dosaženo 103 km dle tacho, což je +- 100 dle GPS
Zrychlení pak vychází +- na 7,1 sec.
Spotřeba je o 1,5 - 3 litry větší než stejná nafta. Aktuálně mám od 0km do teď spotřebu 8.7 dle tankování při průměrné rychlosti 81 km.
Pokud to rozparádíš na dálnici v DE, tak za chvíli koukáš, kde je pumpa. A to je asi jedinej mínus, pokud koukáš na náklady.
Pak už jsou oproti naftě jen +😒br /> + kultivovanější projev
+ táhne od 0 otáček jak nafta, ale o motoru nevíš (je tižší)
+ auto lehčí na předek, radost jezdit v zatáčkách
+ jízda je zábavnější, na trojku můžeš klidně od 70-130. (nafťák mezitím 2x přeřadí)
A jestli máš chuť, tak mrkni na zrychlení viz. odkaz na stažení.
https😐/1drv.ms/u/s!AgJ7AxsfcrNsjJIe5GekfHrcsTu0Hg?e=RUD5pV
Komentář k tomu videu. Nevšímej si časomíry, ta kecá o cca 1 sec. Přidával jsem ji tam v Pinnacle, a to je shit.
Koukni na časovou osu videa😒br /> 5.00 - 6.00 zapnutí LControl a plný plyn. kW na levé straně nejprve naskoči na 48 a pak se ustálína 30.
6.05 - 6.15 uvolnění brzdy, kw spadnou na 29 a pak již letí nahoru
13.18 - dosaženo 103 km dle tacho, což je +- 100 dle GPS
Zrychlení pak vychází +- na 7,1 sec.
Kup si Nivu, nebo UAZ......To něco vydrží! Kupují to i frmy... je to už celých deset kusů za rok !
Já vím, že nejsem Barik, ale když tu neni, tak aby nebylo smutno
Já vím, že nejsem Barik, ale když tu neni, tak aby nebylo smutno
Auta nezdražujou stále, ale až posledních pár let... jako že třeba 4-5.
Co ti pája zkouší říct je, že Rexton je lepší jen pro tu úzkou skupinku lidí, která jeho specifický kvality využije - těžkej vlek, fakt těžkej terén. Protože ta naprostá většina vystačí s terénními schopnostmi Hyundaie (nebo Kodiaqa apod.) a naopak ocení, že všude na silnici je takové auto lepší. A pro ten terén jsou pak limit pneumatiky... a zase, offroad pneu se úplně nehodí na silnici.
Co ti pája zkouší říct je, že Rexton je lepší jen pro tu úzkou skupinku lidí, která jeho specifický kvality využije - těžkej vlek, fakt těžkej terén. Protože ta naprostá většina vystačí s terénními schopnostmi Hyundaie (nebo Kodiaqa apod.) a naopak ocení, že všude na silnici je takové auto lepší. A pro ten terén jsou pak limit pneumatiky... a zase, offroad pneu se úplně nehodí na silnici.
A přesně takto jsme dělali naše testy na letišti (někdo použil S, protože když jedeš dynamicky, občas to asi někdo používá, já moc ne).
Jinak psal mi před nějakou dobou Standa Kolman na tuto metodiku, že by jí zavedli i do testů ACZ, to by mohl být přínos proti tomutu iracionálnímu měření.
Jinak psal mi před nějakou dobou Standa Kolman na tuto metodiku, že by jí zavedli i do testů ACZ, to by mohl být přínos proti tomutu iracionálnímu měření.
😄 v klidu, je jsem tě chtěl popíchnout kvůli ceně 😄 porovnávat cenu RS modelu a ostatního je nefér. Když si vybereš L&K a naťukáš do konfigurátoru vše co jde, tak si na 1,35 mil. Jinak se Skálou DSG taky jezdím. Bohužel jen s tříhrnkem.
Horší je, že on tu v diskuzi je a vidí tě a touto narážkou tu spustí kolovrátek o dotované naftě... to pak končí diskuze 😐
No ale taková verze dneska (a je fuk, jestli ceník nebo reál) podražila za rok o 70-90 papírů.
BTW kde je lobotom Kovanda, co v dubnu na netu bublal z mrákot, že v červenci budou auta o 25% levnější? A jak příznačné je, že se ho zde v diskusi vehementně zastával zrovna DDN (Dutohlav Dotovaná Nafta) který už odpočívá na hatelistu a moje nervy mi za to děkují. 😄
BTW kde je lobotom Kovanda, co v dubnu na netu bublal z mrákot, že v červenci budou auta o 25% levnější? A jak příznačné je, že se ho zde v diskusi vehementně zastával zrovna DDN (Dutohlav Dotovaná Nafta) který už odpočívá na hatelistu a moje nervy mi za to děkují. 😄
ta dynamika bude horsia, uz 140kW tdi nestacilo na santafe pri pruznom zrychleni, tak slabsie tdi bude este vaicej zaostavat
https😐/www.auto.cz/…mena-roli-130530?…
https😐/www.auto.cz/…mena-roli-130530?…
S tebou nikdo nedebatuje, reaguji na Emela, aby měl také informace od člověka, co s tím autem jezdí, ne jen od tebe, který po 500 km rozdává moudra.
Asi ti uniklo, že porovnáváme furt stejné auto benzín/nafta. Tak si nech ty blbý pindy o radosti v zatáčkách. Já za to nemůžu, že nejsi schopen rozlišit jízdní vlastnosti u stejného auta v zatáčkách, kdy v jednom případě má nad přední nápravou o pytel cementu navíc (pardon v případě RS s Biturbem o jeden a půl pytle víc). Obzvlášt je to poznat u takové skříně, jako je Kodiaq. Tam kde z benzínem v pohodě zatočíš, už nafta jede rovně.
add. DSG - asi ti taky nevadí, že na sněhu nebo bordelu si nemůžeš zamknout 2 nebo 3, tedy vlastně můžeš, ale je to docela vopruz, když ti pak diesel neustále řadí díky omezovači. Jedu 50, zamknu 3, snížím na 40 a lup, DSG foukne za 2 bez ohledu na manuální režim. Zrychlím na 80, lup DSG lupne 3 pak 4 a pořád dokola. A obzvlášt je to fajn, kdy jsi zrovna v zatáčce na sněhu a přeřadí ti dolů kdy nechceš (kde jsou ty doby, kdy DSG řadila s meziplynem). Ty asi v zimě moc nejezdíš,že ?
add. táhne od 0 - člověk, který se v autech vyzná ví, co jsem tím myslel. Takže pro tebe - benzín není třeba vytáčet, ale táhne od spoda jako nafta. Ale to by si přeci po 500 km zkušeností s benzínem měl vědět.
Asi ti uniklo, že porovnáváme furt stejné auto benzín/nafta. Tak si nech ty blbý pindy o radosti v zatáčkách. Já za to nemůžu, že nejsi schopen rozlišit jízdní vlastnosti u stejného auta v zatáčkách, kdy v jednom případě má nad přední nápravou o pytel cementu navíc (pardon v případě RS s Biturbem o jeden a půl pytle víc). Obzvlášt je to poznat u takové skříně, jako je Kodiaq. Tam kde z benzínem v pohodě zatočíš, už nafta jede rovně.
add. DSG - asi ti taky nevadí, že na sněhu nebo bordelu si nemůžeš zamknout 2 nebo 3, tedy vlastně můžeš, ale je to docela vopruz, když ti pak diesel neustále řadí díky omezovači. Jedu 50, zamknu 3, snížím na 40 a lup, DSG foukne za 2 bez ohledu na manuální režim. Zrychlím na 80, lup DSG lupne 3 pak 4 a pořád dokola. A obzvlášt je to fajn, kdy jsi zrovna v zatáčce na sněhu a přeřadí ti dolů kdy nechceš (kde jsou ty doby, kdy DSG řadila s meziplynem). Ty asi v zimě moc nejezdíš,že ?
add. táhne od 0 - člověk, který se v autech vyzná ví, co jsem tím myslel. Takže pro tebe - benzín není třeba vytáčet, ale táhne od spoda jako nafta. Ale to by si přeci po 500 km zkušeností s benzínem měl vědět.
4x4dsg jsou všechny 140kW, díky za info. Radost v zatáčkách? S Kodiaqem?
Velice nízké nároky.
A řeči o řazení...proboha oboje jsou DSG, tak co.
A bomba na závěr - táhne od 0 otáček. Hm...tím se asi vysvětluje mnohé a debata končí. 😄
Velice nízké nároky.
A řeči o řazení...proboha oboje jsou DSG, tak co.
A bomba na závěr - táhne od 0 otáček. Hm...tím se asi vysvětluje mnohé a debata končí. 😄
Neujede a prostě jsem ho koupil.
Náhodou teď po městě jezdím se Scalou s 1.5 DSG, tak na rozdíl od tebe vím, o čem mluvím.
Kupovat si budu co chci a ten Koudy je jen tak mimochodem. Asi s ním ani nikdy osobně nepojedu.
A na rychlou jízdu mám jiný auta.
😄
Náhodou teď po městě jezdím se Scalou s 1.5 DSG, tak na rozdíl od tebe vím, o čem mluvím.
Kupovat si budu co chci a ten Koudy je jen tak mimochodem. Asi s ním ani nikdy osobně nepojedu.
A na rychlou jízdu mám jiný auta.
😄
Tak se tu debatu opět podařilo za.rat. I přes HL je tu neskutečný basta hloupostí, respektive reakcí na ně.
je Kodiaq 😁 Nabídne to všechno stejné a levněji, nebo za ty prachy s lepším motorem.
Musím říct, že toto je typ SUV, které se mi docela i líbí, mají velký kufr (Rexton obvzláště) a schopnosti, které od SUV tak nějak čekám, jako třeba tahat vlek, což je docela fail u Hyundaie (vím, že to určitě konkurence bude mít podobné, stejně jako většina kombi této cenové). Oba vozy znám jen staticky, Rexton v plné palbě umí působit majestátně, ale na mne je až moc hranatý a přijde mi zaměřením spíše jkao takový LandCruiser pro chudé (i když by mu asi na silnici ujel, minimálně té 2.8, která se tu jediná ofiko prodává), třeba Korando je elegantnější . Santa Fe je pak líbivější, má hezčí interiér a na silnici lepší a civilnější, dalo se to čekat, takže její vítězství beru.
Musím říct, že toto je typ SUV, které se mi docela i líbí, mají velký kufr (Rexton obvzláště) a schopnosti, které od SUV tak nějak čekám, jako třeba tahat vlek, což je docela fail u Hyundaie (vím, že to určitě konkurence bude mít podobné, stejně jako většina kombi této cenové). Oba vozy znám jen staticky, Rexton v plné palbě umí působit majestátně, ale na mne je až moc hranatý a přijde mi zaměřením spíše jkao takový LandCruiser pro chudé (i když by mu asi na silnici ujel, minimálně té 2.8, která se tu jediná ofiko prodává), třeba Korando je elegantnější . Santa Fe je pak líbivější, má hezčí interiér a na silnici lepší a civilnější, dalo se to čekat, takže její vítězství beru.
Asi moc ne = ale všechno furt opakovat 😉
Úplně stačí že rok dokola jsme musel opakovat že naftu musíme dotovat atd. 😁
A že MĚSÍCE bylo odmítání zpochybňování urážek = až jsme KONEČNĚ došli do fáze, že vadí to opakování :-!
Úplně stačí že rok dokola jsme musel opakovat že naftu musíme dotovat atd. 😁
A že MĚSÍCE bylo odmítání zpochybňování urážek = až jsme KONEČNĚ došli do fáze, že vadí to opakování :-!
Nafta POTŘEBUJE bejt miliardama dotovaná + a dokonce maj naftový motory dneska už i nižší tepelnou účinnost
Dražší + poruchovější + těžší + s potřebou trvalého dotování provozu = jj TO je ta cesta 😁 :-! 😒]
Doporučuju srovnání výkonu a současně cen motorů benzín nafta od R3 po V12 = a měj připravenou https😐/www.zachrankaapp.cz/ 😄
Dražší + poruchovější + těžší + s potřebou trvalého dotování provozu = jj TO je ta cesta 😁 :-! 😒]
Doporučuju srovnání výkonu a současně cen motorů benzín nafta od R3 po V12 = a měj připravenou https😐/www.zachrankaapp.cz/ 😄
:yes: 😄
Je to tak prostě všichni nebo alespoň DRTIVÁ VĚTŠINA se rozhoduje podle peněz. Podle srdce zlomečíčíček = a formulace SRDCEM místo pořádnýho benzínu radši naftu = to je slušnej oxymóron :-!
Je to tak prostě všichni nebo alespoň DRTIVÁ VĚTŠINA se rozhoduje podle peněz. Podle srdce zlomečíčíček = a formulace SRDCEM místo pořádnýho benzínu radši naftu = to je slušnej oxymóron :-!
Všichni máme nejen občas sakra dlouhý = za největší černej humor osudu mám to že si říkáme https😐/cs.wikipedia.org/…%9Bk_moudr%C3%BD :-!
Nicméně autorem toho pepsi a cola jsem já nebo klidně i Ozzyho bílé a červené a příklad to měl být jak NESMYSLNÉ je že nějaký politik úředník SE rozhodl že jedno z toho uměle zvýhodní
Což pak časem vedlo do absurdní situace zcela NEreálného trhu = jedno jestli podle chuti vína nebo.. nafty a benzínu
Přiznám že vlastně VŠE poté co si WinDiesel stěžoval na podporu EV a já mu vysvětlil a dal odkazy že násobně větší podpora tu dááávno je a fakt sakra hodně pokřivila tržní realitu = mě vlastně doteď jen šokuje v lepším případě překvapuje 😄
Přitom na kompletní rozjetí EKONOMICKY SOBĚSTAČNÝCH EV zřejmě stačí ZLOMEčeK peněz co padly na podporu dotování nafty
Nicméně autorem toho pepsi a cola jsem já nebo klidně i Ozzyho bílé a červené a příklad to měl být jak NESMYSLNÉ je že nějaký politik úředník SE rozhodl že jedno z toho uměle zvýhodní
Což pak časem vedlo do absurdní situace zcela NEreálného trhu = jedno jestli podle chuti vína nebo.. nafty a benzínu
Přiznám že vlastně VŠE poté co si WinDiesel stěžoval na podporu EV a já mu vysvětlil a dal odkazy že násobně větší podpora tu dááávno je a fakt sakra hodně pokřivila tržní realitu = mě vlastně doteď jen šokuje v lepším případě překvapuje 😄
Přitom na kompletní rozjetí EKONOMICKY SOBĚSTAČNÝCH EV zřejmě stačí ZLOMEčeK peněz co padly na podporu dotování nafty
Ok = nepatrně jiné využití je sice DLE CHUTI a to je to co dělí i tu Pepsi a Colu ale klidně 😄
Benzín a nafta vznikají vlastně STEJNĚ jako tvrdý alkohol = nejsem odborník ale možná by se dal najít alkohol kde nejdřív z téže základní látky vzniká jeden a pak další? No to je fuk = šlo mi o tu ABSURDITU dotování. Kde je to naopak při velkoobchodních jednotkách i v tom CO2. Rozhodně parlamenty ekonomové manažeři spadajícího do hammunosvěta to i když TADY se o tom nepíše už roky řeší. Původní myšlenka podpořit nákladní přepravu se TOTÁLNĚ zvrtla = a co s lidmi dělá jen zmínka o nápravě návratu k původnímu normálu tržním cenám = viz jen ty reakce tady 😁 :-!
Nicméně s NUTNÝM nástupem něčeho neropného to prostě asi BUDE MUSET přijít = u nás Andrej pro jistotu připravuje OPAK :yes: :😉
No a CO ten 3. odstavec z 15:50 o Jagu a jeho motorech?
Benzín a nafta vznikají vlastně STEJNĚ jako tvrdý alkohol = nejsem odborník ale možná by se dal najít alkohol kde nejdřív z téže základní látky vzniká jeden a pak další? No to je fuk = šlo mi o tu ABSURDITU dotování. Kde je to naopak při velkoobchodních jednotkách i v tom CO2. Rozhodně parlamenty ekonomové manažeři spadajícího do hammunosvěta to i když TADY se o tom nepíše už roky řeší. Původní myšlenka podpořit nákladní přepravu se TOTÁLNĚ zvrtla = a co s lidmi dělá jen zmínka o nápravě návratu k původnímu normálu tržním cenám = viz jen ty reakce tady 😁 :-!
Nicméně s NUTNÝM nástupem něčeho neropného to prostě asi BUDE MUSET přijít = u nás Andrej pro jistotu připravuje OPAK :yes: :😉
No a CO ten 3. odstavec z 15:50 o Jagu a jeho motorech?
Nene Cola a Pepsi je totožný výrobek, kdežto Čer dne a bílé vínoa trochu jiné využití, tedy to primární.
Moc teda nechápu 😁
Hele co ty a odstavec o stejném objemu a Jagu? TAK to prostě je = a při tržní ceně paliv = se ten rozdíl ještě zvětší. Až TAK že ten motor možná i vypustí
Víno a Cola je to samé = ani jedno není POTŘEBA zvýhodňovat. Naftu ano
Tím jsem chtěl jen ukázat NESMYSLNOST dotování jednoho z paliv = jedno jestli benzínu NEBO nafty
Hele co ty a odstavec o stejném objemu a Jagu? TAK to prostě je = a při tržní ceně paliv = se ten rozdíl ještě zvětší. Až TAK že ten motor možná i vypustí
Víno a Cola je to samé = ani jedno není POTŘEBA zvýhodňovat. Naftu ano
Tím jsem chtěl jen ukázat NESMYSLNOST dotování jednoho z paliv = jedno jestli benzínu NEBO nafty
Pepsi je špatný příklad, viz dole víno červené a bílé.. Mám rád obojí a každé se hodí k necemu 😊. Taky to tak provozuju
Pepsi a nafta je trochu rozdíl. Tam je to stejná věc a pro stejně použití. Dejme tomu, že mě bílé a červené víno, které je lepší? To asi říct nejde, každé se hodí k necemu jinému. K hovezimu až na výjimky radši červené, k rybě zas bílé... 😊 já radši to hovězí a rybu jen tak občas o víkendech a lehkou a sportovní 😁 chápeš?
Takže tím tvrdíš, že lepší je benzín, ale protože nafta je "dotovaná", tak bereš ji? Ekonomicky jako spotřebitel chápu, ale pak to nesedí s tím, že to bereš srdcem a ne rozumem. 😒]
Chceš levnější Pepsi = si psal. No a využíváš rád dotovanou naftu = taky se mi s ní docela dobře jezdilo. Ale jinak to nechápu = výkonový srovnání motorů benzín nafta od R3 po V12 sem tu opakovaně dával
Je to DRTIVÝ vítězství. Je to KONTUMAČNÍ vítězství když do toho přibereš další realitu = poruchovost a cenu naftovej motor je dražší. Drží to JEN ty multimiliardama dotovaný náklady na provoz
Popravdě nevím co se ti tak líbí na naftovým motoru = je ve všem horší než benzín. Od menšího výkonu přes menší rozsah otáček po zvuk
Je to asi jako u https😐/www.autorevue.cz/…bava-cena-motory D180 dokud funguje dotování paliva rozhodně není problém https😐/www.autorevue.cz/…stne-skvele-auto#… ale stejný objem stejný počet válců benzín D250 je lepší a D300 benzín drtivě lepší
U lidí v Evropě se tolik rozšířil JEN kvůli tomu co píšeš = díky dotování JAKO úspornější teda levnější. Ale to je ono on není levnější ale dokonce DRAŽŠÍ. Dokonce i to blbý CO2 má myslím na kg bez toho nesmyslnýho převodu na litry = v stejný hmotnosti benzín NIŽŠÍ. Mimochodem myslím že i ty ses ptal jak by se vydávalo na kila = no ÚPLNĚ STEJNĚ = všechno je to JEN umělý překroucení až NEuvěřitelnýho rozsahu. A zajímavý kolik argumentací proč to nevrátit do normálu lidi vymyslí
Nafta do velkého správněji těžkého auta dává smysl = a popravdě i když zrušíme dotování a přejdeme od Novýho roku na tržní ceny = ono se pár procent bude dál prodávat. Jen to bude propad o řád = jak píšu z dřívějch 50% na třeba 5%
My vlastně píšeme to samý = tebe zajímá ta úspora pro TEBE. No a já beru i ty souvislosti = co ta úspora znamená a kolik to je. A viz ten odkaz na možná ne úmyslně ale docela demagogický video https😐/www.auto.cz/…-miliardy-135328 fakt ZAJÍMAVÝ že dotování nafty nikdy nikomu neznalýmu NEvadilo. STEJNÝM lidem ale totéž pro EV sakra hodně vadí 😒]
Je to DRTIVÝ vítězství. Je to KONTUMAČNÍ vítězství když do toho přibereš další realitu = poruchovost a cenu naftovej motor je dražší. Drží to JEN ty multimiliardama dotovaný náklady na provoz
Popravdě nevím co se ti tak líbí na naftovým motoru = je ve všem horší než benzín. Od menšího výkonu přes menší rozsah otáček po zvuk
Je to asi jako u https😐/www.autorevue.cz/…bava-cena-motory D180 dokud funguje dotování paliva rozhodně není problém https😐/www.autorevue.cz/…stne-skvele-auto#… ale stejný objem stejný počet válců benzín D250 je lepší a D300 benzín drtivě lepší
U lidí v Evropě se tolik rozšířil JEN kvůli tomu co píšeš = díky dotování JAKO úspornější teda levnější. Ale to je ono on není levnější ale dokonce DRAŽŠÍ. Dokonce i to blbý CO2 má myslím na kg bez toho nesmyslnýho převodu na litry = v stejný hmotnosti benzín NIŽŠÍ. Mimochodem myslím že i ty ses ptal jak by se vydávalo na kila = no ÚPLNĚ STEJNĚ = všechno je to JEN umělý překroucení až NEuvěřitelnýho rozsahu. A zajímavý kolik argumentací proč to nevrátit do normálu lidi vymyslí
Nafta do velkého správněji těžkého auta dává smysl = a popravdě i když zrušíme dotování a přejdeme od Novýho roku na tržní ceny = ono se pár procent bude dál prodávat. Jen to bude propad o řád = jak píšu z dřívějch 50% na třeba 5%
My vlastně píšeme to samý = tebe zajímá ta úspora pro TEBE. No a já beru i ty souvislosti = co ta úspora znamená a kolik to je. A viz ten odkaz na možná ne úmyslně ale docela demagogický video https😐/www.auto.cz/…-miliardy-135328 fakt ZAJÍMAVÝ že dotování nafty nikdy nikomu neznalýmu NEvadilo. STEJNÝM lidem ale totéž pro EV sakra hodně vadí 😒]
Já nikdy nikde nepsal, co chci, nebo mi připomeň kde 😊 Já jen využívám systému pro svou úsporu. A já konkrétně i proto, protože mně do velkého auta nafta baví.
Což o to já to chápu celou dobu = ale to co to vyvolalo mezi většinou lidí co denně diskutujou o autech TO mě docela dostalo. Včetně toho že ani po tom roce = si MÁM DOJEM většina nepřipouští ROZSAH masakru ZMĚN co by nastaly bez těch dotací
Viz https😐/www.auto.cz/diskuse/76216/1#… nejen místní diskutéři = to video a autor to možná ani nechtěl = je VÍC MIMO než si asi připouští
V kruhu se točíme = ty ale tvrdíš že ten mimo sem já a CEO VW a parlamenty co to projednávaj atd. a in ten ryccardo rohYpnol atd. 😉
Prostě TOHLE kam to došlo = to nikdo nechtěl. Na začátku byl ten DOBRÝ ÚMYSL = dneska víme že to je zcela mimo. Ale viz já když se vrátíme k tržním cenám NEnastane to cos vymyslel = daleko bohužel dokonce mnoha NÁSOBNĚ víc se vyhazuje krade = no viz třeba ta švihlá Švihla :-!
Ty jak to tak bejvá JEN CHCEŠ = aby bylo vše při starém = TO že je normální. No a zrovna tady = není
Normální je že Cola a Pepsi stojí ca stejně = tedy mají STEJNÉ vstupní podmínky = a ty si vybereš. Klidně tu co je zrovna v akci a levnější = nebo podle srdce jak tomu říkáš nebo chuti prostě volíš TY
To že normální sou tržní ceny = ví VŠICHNI. Tohle dotování má bohužel i vedlejší dopady jak ty říkáš souvislosti = že de facto podporujeme krom peněženky premiéra taky silniční nákladní dopravu a to není jen že fakt docela překáží na silnicích ale i emise atd. Prostě BEZ KECŮ a komplikací = normální je nedotovat = Pepsi před Colou nebo naftu před benzínem atd. atp.
Viz https😐/www.auto.cz/diskuse/76216/1#… nejen místní diskutéři = to video a autor to možná ani nechtěl = je VÍC MIMO než si asi připouští
V kruhu se točíme = ty ale tvrdíš že ten mimo sem já a CEO VW a parlamenty co to projednávaj atd. a in ten ryccardo rohYpnol atd. 😉
Prostě TOHLE kam to došlo = to nikdo nechtěl. Na začátku byl ten DOBRÝ ÚMYSL = dneska víme že to je zcela mimo. Ale viz já když se vrátíme k tržním cenám NEnastane to cos vymyslel = daleko bohužel dokonce mnoha NÁSOBNĚ víc se vyhazuje krade = no viz třeba ta švihlá Švihla :-!
Ty jak to tak bejvá JEN CHCEŠ = aby bylo vše při starém = TO že je normální. No a zrovna tady = není
Normální je že Cola a Pepsi stojí ca stejně = tedy mají STEJNÉ vstupní podmínky = a ty si vybereš. Klidně tu co je zrovna v akci a levnější = nebo podle srdce jak tomu říkáš nebo chuti prostě volíš TY
To že normální sou tržní ceny = ví VŠICHNI. Tohle dotování má bohužel i vedlejší dopady jak ty říkáš souvislosti = že de facto podporujeme krom peněženky premiéra taky silniční nákladní dopravu a to není jen že fakt docela překáží na silnicích ale i emise atd. Prostě BEZ KECŮ a komplikací = normální je nedotovat = Pepsi před Colou nebo naftu před benzínem atd. atp.
Není pravda, poprvé jsme dělali 50-100 z jízdy, tzv volný start. Druhé bylo kuli velkému počtu lidí urychleno přes 0-120a odečte se, respektive ty hodnoty vyhodil racelogic. Teoreticky je to srovnatelné, stejně by sis na plnou akceleraci poradil a až pak měřil 80 - 120 třeba.
Chutná mi víc Pepsi, ale když budu mít láhev za 20 Kč bez dotace a colu za 15 s dotací na krámě, beru colu. Chápeš? Ostatní se tiocime dokola, já o voze (pohled spotřebitele) a ty o koze (teorie odtrzena od praxe) v realitě to funguje jak píšu.
:yes: :yes: :yes:
ale aj tak to máš márne, to už si volil hrach na stenu hádzať, výsledok by bol rovnaký. 😊
ale aj tak to máš márne, to už si volil hrach na stenu hádzať, výsledok by bol rovnaký. 😊
No na letišti se měřilo jen 0-120 a z toho se odečetly hodnoty mezi tím. Takže to taky úplně stejné nebylo.
Tak nejdřív dík za hammunasvět = byl bych fakt pyšnej kdyby německej parlament nebo nejvyšší management firem jako VW = poslouchal mě
Sorry ale nemyslím si že máš pravdu = no vlastně VÍM že nemáš. Jestli chceš = rád to ZKUSÍM polopaticky vysvětlit. Ale viz odkazy o Babišovi = něco jako 12-14 mld. při rozpočtu 1.6 bilionu = fakt nejsou zásadní. Když už se oháním těmi ekonomickými znalostmi jak říkáš je DIVNÝ jak moc máme opačný vidění a chápání. Rozhodně JEDNA strana se MÝLÍ = a já myslím že to je fostek a ryccardo a Jerry Gunman a rohYpnol atd. :-!
Viz ty odkazy = to je fakt o ničem. Podle velmi optimistických odhadů vláda stát ÚMYSLNĚ ročně prošustruje dá kámošům sobě atd. 100 miliard. Bohužel realističtější bude spíš analýza švihlý Švihlíkový kterou pro její levicový názory nemusím = a teď to BUDE BOLET = je fakt dobrej ekonom desetinásobně lepší chytřejší než já 😲 😁
No a její odhady sou ca 300 miliard ročně = tak TO to by opravdu ovlivnilo všechno možný = ty drobný ne, tržní ceny jen vrátěj do normálu to co se mu naprosto totálně vymklo. Jinak to vzniklo opravdu tak jak si napsal jen o dost dřív než napsal Xylo = a je to klasický CESTA DO PEKEL JE DLÁŽDĚNÁ DOBRÝMI ÚMYSLY
Další OBŘÍ suma je https😐/www.novinky.cz/…stnancu-40296570 a to nejsou jen mzdový náklady. No NEJlepší je myslím ten Babiš = kdy jednou mu to ŠÍLENĚ VADÍ a příště NAPROSTO NE dokonce to sám navrhuje. To dělá teda furt = viz ostrá kritika Kalousovejch dluhopisů lidem + a pokračování když se dostal k moci on asi znáš sám 😄
Nejde o ideální svět ten fakt nedáme = ale prostě není NUTNÝ aby se uměle zvýhodňovala třeba Pepsi Cola před Coca Colou. To že TOBĚ chutná víc takže TI to je fuk a hledáš spíš argumenty pro zachování = nic nemění na tom co ví každej = rovný podmínky a PAK ať si každej vybere
Není to ekonom ale jak je to s touhle hromádkou miliard napsal vlastně správně https😐/zpravy.aktualne.cz/…1110cc47ab5f122/
Zajímavý CO VŠECHNO vyvolala má reakce na WinDieslovo kvílení nad DOTACÍ EV = žejo? A jak koukám do téhle diskuze = velká část to de facto DODNES popírá odmítá = rozhodně si odmítá uvědomit = ty celkový SOUVISLOSTI 😉
Sorry ale nemyslím si že máš pravdu = no vlastně VÍM že nemáš. Jestli chceš = rád to ZKUSÍM polopaticky vysvětlit. Ale viz odkazy o Babišovi = něco jako 12-14 mld. při rozpočtu 1.6 bilionu = fakt nejsou zásadní. Když už se oháním těmi ekonomickými znalostmi jak říkáš je DIVNÝ jak moc máme opačný vidění a chápání. Rozhodně JEDNA strana se MÝLÍ = a já myslím že to je fostek a ryccardo a Jerry Gunman a rohYpnol atd. :-!
Viz ty odkazy = to je fakt o ničem. Podle velmi optimistických odhadů vláda stát ÚMYSLNĚ ročně prošustruje dá kámošům sobě atd. 100 miliard. Bohužel realističtější bude spíš analýza švihlý Švihlíkový kterou pro její levicový názory nemusím = a teď to BUDE BOLET = je fakt dobrej ekonom desetinásobně lepší chytřejší než já 😲 😁
No a její odhady sou ca 300 miliard ročně = tak TO to by opravdu ovlivnilo všechno možný = ty drobný ne, tržní ceny jen vrátěj do normálu to co se mu naprosto totálně vymklo. Jinak to vzniklo opravdu tak jak si napsal jen o dost dřív než napsal Xylo = a je to klasický CESTA DO PEKEL JE DLÁŽDĚNÁ DOBRÝMI ÚMYSLY
Další OBŘÍ suma je https😐/www.novinky.cz/…stnancu-40296570 a to nejsou jen mzdový náklady. No NEJlepší je myslím ten Babiš = kdy jednou mu to ŠÍLENĚ VADÍ a příště NAPROSTO NE dokonce to sám navrhuje. To dělá teda furt = viz ostrá kritika Kalousovejch dluhopisů lidem + a pokračování když se dostal k moci on asi znáš sám 😄
Nejde o ideální svět ten fakt nedáme = ale prostě není NUTNÝ aby se uměle zvýhodňovala třeba Pepsi Cola před Coca Colou. To že TOBĚ chutná víc takže TI to je fuk a hledáš spíš argumenty pro zachování = nic nemění na tom co ví každej = rovný podmínky a PAK ať si každej vybere
Není to ekonom ale jak je to s touhle hromádkou miliard napsal vlastně správně https😐/zpravy.aktualne.cz/…1110cc47ab5f122/
Zajímavý CO VŠECHNO vyvolala má reakce na WinDieslovo kvílení nad DOTACÍ EV = žejo? A jak koukám do téhle diskuze = velká část to de facto DODNES popírá odmítá = rozhodně si odmítá uvědomit = ty celkový SOUVISLOSTI 😉
Podstatné je, cos napsal, že podobný MB by byl za ty peníze, tj. 1,5 mil., jen s 220d a srovnatelný by stál o milion víc. Na to reaguju, jiný údaj, o slevě, jsi dal až následně. Já jen říkám, že za 1,5 mio se dá, koupit ne GLB, ale GLC s 300d, které je zcela jistě dostatečně adekvátním konkurentem kodiaqa bitd. Ceníkovka základu je 1,38, i když přihodíš výbavu za půl mega, což je pěkně vybavené glc, tak s klasickou slevou 20% bude to auto stát přesně 1,5 mio. Takže DÁ SE KOUPIT, žádný o "jedničku" jinde, když ten tvůj kodiaq byl za 1,2. A jen o tom píšu.
Věz, že tvoje reakce ve stylu buranského pologramoty s jasným názorem na všechno, na mě to dojem nikdy nedělaly.
Věz, že tvoje reakce ve stylu buranského pologramoty s jasným názorem na všechno, na mě to dojem nikdy nedělaly.
Já to chápu celou dobu 😉 To ty to pořád omíláš... to je jako psát do každé diskuze, že chleba stojí 30 korun...no, stojí no 😉 😁 Až bude stát 100 kč, kupovat ho nebudu a když bude stát 15kč, koupím si ho možná víc... a je taky dotovaný.
Napsal jsem (a asi neumíš číst ty) že CENÍKOVKA BYLA 1.530k.
Pak jsem napsal 20% sleva a BEZ daně.
Všechno si najdi výše.
Příště si vyndej hlavu ze zadku a pak teprve jdi do diskuse.
:-!
Pak jsem napsal 20% sleva a BEZ daně.
Všechno si najdi výše.
Příště si vyndej hlavu ze zadku a pak teprve jdi do diskuse.
:-!
Může být... říkám, že bych to zkusil 😄 , pak by se vidělo... a pokud to nemá proti naftě žádné benefity v kultuře projevu a reakci na plyn a dynamice a tak, no tak to za ty 2l / 100 nestojí.
Myslím, že ty prodeje právě souvisí i s tou šíří nabídky... kdy Kodiaq můžeš mít od 716t (1.5TSI FWD MT). Kdysi jsem někde četl, že se nejvíc prodávají lepší výbavy v naftě... ale jak moc "nejvíc" nevím. Každopádně i RS potkávám hodně.
Máš pravdu, já se jednou za čas nechám unést a snažím se pochopit, o co mu jde, ale s tímhle fakt už trollí 😐
P.s. doufám, že nejsem na HL já 😁
P.s. doufám, že nejsem na HL já 😁
Taky ne. Ale je fakt, že musí kupovat kompletní pohonná ústrojí. Tak nevím, proč to podobně neřeší i u jiných motorizací.
Napsals, že kodiaq stál 1,5 a o kousek níž, že za ty peníze je GLC jen s 220d. Já jen říkám, že za 1,5 se dá koupit glc 300d. Normální reakce.
Teď píšeš o milionu... Žádnou radu ti nedávám, tak nepeskuj, mně je u prd.ele, co sis koupil, reagoval jsem na to, cos napsal. Pokud nechápeš psaný text, raději mlč!
Teď píšeš o milionu... Žádnou radu ti nedávám, tak nepeskuj, mně je u prd.ele, co sis koupil, reagoval jsem na to, cos napsal. Pokud nechápeš psaný text, raději mlč!
Takže, ještě jednou a polopaticky😒br />
Z pohledu mne, jakožto soukromého subjektu, který se řídí tržními cenami = protože já za ně nakupuji, stejně jako ty a ostatní, platí, co píši výše.
Z pohledu státu - mám určitý vliv na tržní ceny různými nástroji. Zvolím si zvýhodnění nafty (neznám historii a nikdy jsem se o to nezajímal, tak se domnívám, že je to z důvodu toho, aby byly levnější NÁKLADY NA PŘEPRAVU, které tvoří nemalou část ceny zboží - pokud to tak není, oprav mne).
To co by sis přál, aby lidi brali v potaz je ta stínová cena = ideální (to je to, čemu chybně říkáš tržní cena - ideální cena v ideálně konkurenčním prostředí za rovných podmínek). K tomu se pak vytváří cenové indexy v poměru tržní ceny na určitém trhu (třeba v ČR) a podle toho můžeme určit, jak moc je podhodnocena a nebo nadhodnocena a čím to vzniká, protože musíme znát přesný rozbor tržní ceny na daném trhu. Co je cena zboží, co marže, co daně, co clo (v případě, že se jedná o produkt ze zahraničí) a co náklady na dopravu.
A teď zpět k tomu státu, pokud by si odstranil zvýhodňování nafty, může to mít takové dva nejlogičtější scénáře, co mne napadají a podotýkám V REALITĚ ČESKÉ REPUBLIKY ROKU 2020 né v ideálním Hamunasvětě, v kterém nežijeme😒br />
= 1. zdraží se vše.
Lidi přestanou věci kupovat a to povede k dotacím a nebo subvencím určitých statků, tak funguje náš sociální kapitalismus.
= 2. aby se nezdražilo, bude se nafta dotovat
To už prakticky funguje v zemědělství pod pojmem zelená nafta. Když opemeneme tedy tu spotřební daň pro všechny i nepodnikající osoby.
Toto jsou pravděpodobné scénáře v ČR. Je fuk, že teoreticky máš pravdu, ale v ideálním světě nežijeme, kupujeme za tržní ceny a pak mi ekonomicky bude dávat smysl produkt A za nižší tržní cenu (byť dotovaný), než produkt B.
Pokud tedy dokážeš odlišit teorii od aplikované praxe, víš, že mám pravdu.
Z pohledu mne, jakožto soukromého subjektu, který se řídí tržními cenami = protože já za ně nakupuji, stejně jako ty a ostatní, platí, co píši výše.
Z pohledu státu - mám určitý vliv na tržní ceny různými nástroji. Zvolím si zvýhodnění nafty (neznám historii a nikdy jsem se o to nezajímal, tak se domnívám, že je to z důvodu toho, aby byly levnější NÁKLADY NA PŘEPRAVU, které tvoří nemalou část ceny zboží - pokud to tak není, oprav mne).
To co by sis přál, aby lidi brali v potaz je ta stínová cena = ideální (to je to, čemu chybně říkáš tržní cena - ideální cena v ideálně konkurenčním prostředí za rovných podmínek). K tomu se pak vytváří cenové indexy v poměru tržní ceny na určitém trhu (třeba v ČR) a podle toho můžeme určit, jak moc je podhodnocena a nebo nadhodnocena a čím to vzniká, protože musíme znát přesný rozbor tržní ceny na daném trhu. Co je cena zboží, co marže, co daně, co clo (v případě, že se jedná o produkt ze zahraničí) a co náklady na dopravu.
A teď zpět k tomu státu, pokud by si odstranil zvýhodňování nafty, může to mít takové dva nejlogičtější scénáře, co mne napadají a podotýkám V REALITĚ ČESKÉ REPUBLIKY ROKU 2020 né v ideálním Hamunasvětě, v kterém nežijeme😒br />
= 1. zdraží se vše.
Lidi přestanou věci kupovat a to povede k dotacím a nebo subvencím určitých statků, tak funguje náš sociální kapitalismus.
= 2. aby se nezdražilo, bude se nafta dotovat
To už prakticky funguje v zemědělství pod pojmem zelená nafta. Když opemeneme tedy tu spotřební daň pro všechny i nepodnikající osoby.
Toto jsou pravděpodobné scénáře v ČR. Je fuk, že teoreticky máš pravdu, ale v ideálním světě nežijeme, kupujeme za tržní ceny a pak mi ekonomicky bude dávat smysl produkt A za nižší tržní cenu (byť dotovaný), než produkt B.
Pokud tedy dokážeš odlišit teorii od aplikované praxe, víš, že mám pravdu.
No, těžko tu vytahovat jakousi hypotetickou Yeti za mega kdysi. Pravda je, že těch, kteří budou potřebovat a chtít Rexton je pomálu. Jestli se mezi ně zařadíš je samozřejmě tvoje věc. Jsem ale přesvědčen, že většina lidí po reálné zkušební jízdě dá přednost SUV.
Tak pak je stejně irelevantní to považovat za typickou spotřebu, stejně jako zrychlení na 7mičku u DSG 😁
Mé auto dokáže jet taky za určitých podmínek za 5 na sto, ale fakt to není typické 😁
Mé auto dokáže jet taky za určitých podmínek za 5 na sto, ale fakt to není typické 😁
Což mne může zajímat, jako správce rozpočtu = stát (a srovnání spotřební daně bude mít další efekty, které ve výsledku mohou být více negativní, než zvýhodnění nafty, takže musíš koukat dost daleko do souvislostí), ale jako soukromý (ať už fyzický či podnikající subjekt) se pohybuji v stávájícím systému a ekonomicky mi ta nafta dává smysl. To je rozdíl Mikro X Makro pohledu. Sám se tu oháníš ekonomickými znalostmi, tak víš, že mám pravdu 😉.
Tak párkrát jsem si tu pružnost vyzkoušel, navíc mé tvrzení podporovaly i dobové testy, kdy to jelo kolem 8-10 na sto stylem jízdy.
http😐/www.auto.cz/…jako-bivoj-86121
Tady je zmínka i o 20l na sto, když mu šlápneš na krk.
Jestli si s tím jel 1000 km s přívesem, tak předpokládám klidně a ustáleně, tam nemám problém uvěřit, že to jede bez vleku za 6-7, jako jiný Passat.
http😐/www.auto.cz/…jako-bivoj-86121
Tady je zmínka i o 20l na sto, když mu šlápneš na krk.
Jestli si s tím jel 1000 km s přívesem, tak předpokládám klidně a ustáleně, tam nemám problém uvěřit, že to jede bez vleku za 6-7, jako jiný Passat.
BTW jel jsem s dvoutunovým přívěsem 1000km s BiTDI Tiguanem za 8.
Čili buď jsi v tom nejel, nebo sorry...jako prase.
Absolutně nechápu.
a...DSG 4M byly všechny. To s identifikací nepomůže. 😄
Čili buď jsi v tom nejel, nebo sorry...jako prase.
Absolutně nechápu.
a...DSG 4M byly všechny. To s identifikací nepomůže. 😄
Souhlas, ja spíš narážel na prodeje, kdy ten Kodiaq nabídne taky 7 míst a je to podobná kateogorie auta, která válcuje prodeje.
Passat 2.0 TDI 176kw BITDI r.v. 2015 sedan Highline, s DSG samozřejmě 😉 A myslím, že byl černý, jestli to stačí pro identifikaci 😁
Protože né vše se kupuje ekonomickou rozvahou, tady to je volba srdce a rozumu 😉 Navíc, dotace jsou = je to i výhodné, takže je to ekonomicky výhodná volba. Pokud si měl někdy co dočinění s mikroekonomikou, tak víš, že se dotace počítají do finančních rozvah 😉.
Špatně jsi mě pochopil. Obecně zastávám názor, že do RS (bez ohledu na značku auta) patří benzín.
Jestli ti 140kw nevyhovoval, tak to beru, prostě máš jiný pocity a potřeby. Rozhodně tady teď nebudu psát elaboráty o tom, jak je to skvělej motor a proč se to vlastně nelíbí. Od toho tady máme jiný diskutující 😄
Jestli ti 140kw nevyhovoval, tak to beru, prostě máš jiný pocity a potřeby. Rozhodně tady teď nebudu psát elaboráty o tom, jak je to skvělej motor a proč se to vlastně nelíbí. Od toho tady máme jiný diskutující 😄
Hm...ty asi bereš Kodiaq jako sportovní auto. A já ne. Podle mě je do takovýho auta potřeba diesel. 140kW benzín je pro mě hrozný zklamání. Jel jsem s tím v Kodiaqu cca 500km a myslel jsem, že je to 1.5 110kW.
Nějaké 2.0d 140kw (nebo kolik má aktuálně) do Ravky by bylo fajn, mne se totiž ta nová docela líbí na to ,že je to SUV, je to kus auta a nemá debilní křivou podlahu kvůli baterce v kufru 😁
Zajímala by mě ta 2.0TSI 140kW v Kodiaqu, vůbec šíře nabídky je jeho přednost. Jinak mně se teda SantaFe líbí, asi nejvíc z dnešních Hyu... a za mega by to asi byl favorit i pro mě... pokud bych chtěl naftu tak určitě.
Já s tím Passatem BiTDi jel a v normálních rychlostech mne to na zadek neposadilo, rozdíl byl, že zrychloval pořád dobře i nad dálničním limitem, až tam se projevil. Tak jsem s tím jel a né nijak extra rychle, asi za 10 na sto😐 Co jsem měl párkrát možnost s 6tiválcovou naftou, tak ta měla trochu jiné kule 😉
No, to nemá. Ale má 140kw benzín (teď ho jezdím). A to je jiný kafe. Motor je o 70 kg lehčí než ten BITDI a do zatáček to je znát. V tom RS by se mi líbil 200kw benzín jako má Sup, ale bohužel 😞
Toyota brala chvíli naftu od BMW. Naopak benzíny NE = máš na mysli asi Z4/Supru = to bych určitě TAKHLE NEformuloval. Když už tak to co si možná sám čet = je to díky požadavkům Toyoty na podvozek nejlepší Z4 všech dob
A dám rodinný týdenní srovnání hned po sobě Z4 a i8 = hádej který má lepší podvozek
A dám rodinný týdenní srovnání hned po sobě Z4 a i8 = hádej který má lepší podvozek
Účelem toho autanení nikoho nakrkávat.
A jinak V tý výbavě to GLC NEKOUPÍM za podobný prachy ten koudy vypadl ze slevou 20%.
Čili cca 1 bez daně.
Kup si co chceš, ale sorry neraď mi. Celkem to znám.
,Až budu chtít zas MB, koupím si ho. Je to moje oblíbená značka.
A jinak V tý výbavě to GLC NEKOUPÍM za podobný prachy ten koudy vypadl ze slevou 20%.
Čili cca 1 bez daně.
Kup si co chceš, ale sorry neraď mi. Celkem to znám.
,Až budu chtít zas MB, koupím si ho. Je to moje oblíbená značka.
Proč nutně 220d, za 1,5 koupíš GLC 300d v pohodě, ale jinak rozumím, zvlášť pokud je to pro zaměstnance, kodiaqem nikoho nenakrknou.
Já tou novou jel, je to fajn, ale já bych když už SUV nevyužíval jako mama car kolem Prahy, ale jako kombik, tzn. i na dálnice a tam už to není to pravé ořechové a dotovaná nafta je prostě lepší )
Proto jsme na letišti měřili maximální možné zrychlení i v dynamice. Podržet nejvyšší, nebo jeden zvolený rychlostní stupeň je blbost.
Krásně to bylo vidět třeba u Alfy Giulietty 1.4 Tjet 88kw Oty4, kde na 120 musel přeřadit ještě na 4.ku a ztratil tak kýžený čas 😊 Na trojku to jelo jen 118 😁 (měřeno racelogicem). Kdyby si tedy měřil zrychlení 80-120 na trojku, má smůlu úplně 😁
Krásně to bylo vidět třeba u Alfy Giulietty 1.4 Tjet 88kw Oty4, kde na 120 musel přeřadit ještě na 4.ku a ztratil tak kýžený čas 😊 Na trojku to jelo jen 118 😁 (měřeno racelogicem). Kdyby si tedy měřil zrychlení 80-120 na trojku, má smůlu úplně 😁
Vypovídá to o tom, že je to jiná koncepce. Takové srovnání by bylo možná zajímavé, kdyby si ke Kodiaqu dal stejně motorizované Tarraco a zjistit, jak moc rozdílně je nastavili.
Jak říkám, mne se asi více líbí SantaFe, ale v původním příspěvku jsem narážel na tržní realitu a lidi volí Kodiaq 😊
Škoda, že Ravka nemá to 2.2 😉 To by bylo...
Jak říkám, mne se asi více líbí SantaFe, ale v původním příspěvku jsem narážel na tržní realitu a lidi volí Kodiaq 😊
Škoda, že Ravka nemá to 2.2 😉 To by bylo...
Drahej je, ale v loni se dala nějaka střízlivá verze s 110kw sehnat kolem 800, taky je to vidět na silnici.
Ok, dole je porovnání dynamiky s 140kw a v pružném je horší, než SantaFe, to beru, to je relevatnější, než v tomto testu, tady se s tím neobtěžovali. Vycházel jsem z tabulkových údajů a tam je 0-100 Kodiaq 110kw přesně mezi Rextonem a SantaFe.
edit: přečetl jsem si to pořádně, viz koment z 10😁2 v reakci na Hamunu
edit: přečetl jsem si to pořádně, viz koment z 10😁2 v reakci na Hamunu
Koukám, že pružné má lepší Hyundai = větší výkon, ale nula až sto je skoro stejné. Pak je otázka, co kdo použije více 😊. Vycházel jsem z tabulky, a jestliže 110kw Kodiaq jede 0-100 za cca 10s, tak je mezi Rextonem a SantaFe
110 kW je o 60.000 lacinější než 140 kW. Čili cena bude s příplatky pořád někde na srovnatelných částkách, ale nechce se mi marnit čas s konfigurátorem...
ved najlepsie terenaky su vzdy firemne vozy ... bez ohladu na znacku a schopnosti v terene ... nic nove
jasne... mnohym postaci aj SUV bez tuheho ramu... ved o tom hlavne dnes SUVecka su... nie o nejakom terene.... ale mne sa viac pozdava rexton... som rad ze este nevymakol a teda je nadalej schopnym kuskom aj v terene pricom urcite sa dost zlepsil co sa komfortu jazdy tyka aj na klasickych cestach ... je to podla mna perfektny mix vlastnosti co rexton ponuka... k tomu aj velka priestranna kasna... s moznostou 6 miest.. paradny vlastny motor ( konecne ) ....aj solidny dizajn ( konecne ) aj ked rexton na rozdiel od inych yongov nikdy nevyzeral vlastne nejak zle.. vzdy bol v podstate solidne vyzerajuci ...
JJ, je to marný. Posledních x-let jezdím po stavbách, které leckdy na počátku prací vypadají, že se tam nedá ani s offroadem. To vše s běžnou konfekcí typu X3,5, Q7, GLC apod. Žádné auto mi nikdy nevypovědělo z technických důvodů službu. Tak mě zkus poučit, co dělám špatně 😒]
LK nemá TEN motor. 140kW je šrot. To už klidně 110. Rozdíl téměř nepoznáš. Ale rozdíl 140 vs BiTDI je drtivej. Měl jsem ten motor jako jeden z prvních někdy 2014-15 v Passatu a je to pecka. Teď s ním objednávám Multivana. A ten je pro mě osobně.
No to nemáš pravdu, to pohodlí bude jinde. Naopak u běžného SUV nebude problém vyjet lesní cestu nebo nějakého bahňáka a výhody offroadů se projeví až v mnohem náročnějším terénu. Tedy pro valnou většinu lidí bude SF mnohem lepší volbou.
na beznych cestach nebude mat rexton ziaden problem .. ani na dialnici ... pojde sa s nim uplne v pohode a pohodlne ..... neporovnatelne tazsie to vsak uz bude mat santa fe mimo beznu cestu .. tam uz vidim vacsi problem
samozrejme oba kusky su kusok odlisne... pride mi ze santa fe vlastne ani neberie zakaznikov rextonu a naopak...
samozrejme oba kusky su kusok odlisne... pride mi ze santa fe vlastne ani neberie zakaznikov rextonu a naopak...
Hm...poslední Mercedes co jsem měl byla vloni S Klasse.
GLB s upocenou 220cítkou je k smíchu, nechápu, nač by mi ten kepl byl.
Mercedes s výbavou a výkonem toho Kodiaqa BiTDi by byl i jedničku jinde - ale to není auto pro mě na ježdění, takže Koudy je dobrej až až.
GLB s upocenou 220cítkou je k smíchu, nechápu, nač by mi ten kepl byl.
Mercedes s výbavou a výkonem toho Kodiaqa BiTDi by byl i jedničku jinde - ale to není auto pro mě na ježdění, takže Koudy je dobrej až až.
No benzín je prostě ve všem lepší = i to klišé s dálkovými cestami neplatí při tržních cenách. Až při opravdu extrémně NADprůměrných ročních nájezdech
Prostě zjednodušeně místo v osobních autech vydotovaném poměru benzín nafta 50:50 by to při tržní ceně bylo třeba 5% vs 95%
A zatímco nafta-hybrid moc smysl nedává, i když ta MB prý funguje dobře = tak benzín hybrid se šíří a dřívější normální tržní nevydotovaný poměr by se aktuálně asi dál mírně posouval
A bohužel platí to co sem sem dával mockrát = BUĎ budeme ty stovky miliard dávat do dotování nafty NEBO něčeho bezemisního = jedno jestli na rozjetí elektřiny nebo vodíku. SOUČASNĚ dál a dál dotovat dál provoz majitelům dieslů a současně EV = to asi nepůjde. No hlavně je to BLBOST
Prostě zjednodušeně místo v osobních autech vydotovaném poměru benzín nafta 50:50 by to při tržní ceně bylo třeba 5% vs 95%
A zatímco nafta-hybrid moc smysl nedává, i když ta MB prý funguje dobře = tak benzín hybrid se šíří a dřívější normální tržní nevydotovaný poměr by se aktuálně asi dál mírně posouval
A bohužel platí to co sem sem dával mockrát = BUĎ budeme ty stovky miliard dávat do dotování nafty NEBO něčeho bezemisního = jedno jestli na rozjetí elektřiny nebo vodíku. SOUČASNĚ dál a dál dotovat dál provoz majitelům dieslů a současně EV = to asi nepůjde. No hlavně je to BLBOST
Auto se vznětovým motorem není problém = jak už po Dieselgate opakovaně vysvětlovali lidi typu Vaculík. Na dálnici už vůbec ne tam se dokonce stihnou rozptýlit i emise jednoho osobního Dieselgate auta chrlící emise jak 10 autobusů. Debilita VW byla že nejhorší emise měli = když auto stálo popojíždělo v městký koloně. Při tržních cenách paliv dieslů bude místo jednu dobu asi 50% spíš 5% = ale tam prostě patří = pro extrémní nájezdy a do aut tak nějak od 3 tun nahoru nebo tak
Všechno NAD to = bylo způsobený naprosto extrémním pokřivením reality. Peněžně stovky miliard ročně
Všechno NAD to = bylo způsobený naprosto extrémním pokřivením reality. Peněžně stovky miliard ročně
Nejlepší na tvorbu dýchacích obtíží obyvatelstva ( nic to nezvládne jednodušeji )a nejekologičtější na tvrobu NOx a benzoapyrenů ( nic toho snad nevytvoří tolik při tak malé spotřebě energie ). Diesel klidně může být v autě, ale do města nepatří.
Lepší je si chleba doma upéct. Ať je dotovaný nebo ne.
Takže i natankovat auto doma je "lepší" 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Takže i natankovat auto doma je "lepší" 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
A proč ne naftu? Diesel je v současné době nejlepším a nejekologičtějším motorem pro jakékoli osobní auto.
Vtipný = zapomněl si že přesně tohle co Xylo 12:06 jsem ti někdy před rokem vysvětlil já? 😄
Zajímavý
Zajímavý
Nemáš = platí to přesně opačně. Behaviorální ekonomie určitě ano = prostě tržní ceny a pak platí to cos napsal = svobodně se rozhodni. Jestli hlavou nebo srdce = tvá volba. Ale ty jen obhajuješ pokřivení a až PO NĚM rozhodování
Ad stát rsp. jeden vládce státu https😐/www.idnes.cz/…35_ekonomika_kop vs https😐/www.seznamzpravy.cz/…-2-koruny-112133
Sorry základ prostě je TRŽNÍ cena = ale je zajímavý kolik lidí a kolikrát MI tu psalo o souvislostech = který já nechápu
Ad stát rsp. jeden vládce státu https😐/www.idnes.cz/…35_ekonomika_kop vs https😐/www.seznamzpravy.cz/…-2-koruny-112133
Sorry základ prostě je TRŽNÍ cena = ale je zajímavý kolik lidí a kolikrát MI tu psalo o souvislostech = který já nechápu
Sorry tohle je špatná argumentace. Samozřejmě souhlas že NE všechno jen ekonomicky = ale to se netýká NUTNOSTI dotovat palivo. Když si při TRŽNÍ CENĚ koupíš naftový auto = ok TAM to cos napsal bude platit
ad mikroekonomie = ty FURT pracuješ se status quo ŽE NAFTA MUSÍ být dotovaná 😉
ad mikroekonomie = ty FURT pracuješ se status quo ŽE NAFTA MUSÍ být dotovaná 😉
Šmudlo SÁM si TO SAMÉ psal o naftě 110 vs 140kW :😉
Viz ty 10:59 = to je pVWostě koncern no viz já 9:26 a včera 17:19 https😐/www.auto.cz/diskuse/76181/1?…
Tohle čtu dávno od rannýho Vaculíka dodnes = s tím že poslední roky toho nějak eště přibylo. Mám pocit
Viz ty 10:59 = to je pVWostě koncern no viz já 9:26 a včera 17:19 https😐/www.auto.cz/diskuse/76181/1?…
Tohle čtu dávno od rannýho Vaculíka dodnes = s tím že poslední roky toho nějak eště přibylo. Mám pocit
No ale PROČ naftu? Tu MUSÍŠ zadotovat = aby zvládla bejt ekonomickej konkurent hybridu
To je myslím SAKRA ZÁSADNÍ argument
To je myslím SAKRA ZÁSADNÍ argument
Nejlepší ČERNEJ HUMOR je hodnocení testérů = místo BiTDI radši 140kW a místo ní (nej)radši 110kW = rozdíl v dynamice samozřejmě obráceně ale pro život = je to takhle 😲 :-!
Ty fakt trefíš všechno PŘESNĚ OBRÁCENĚ :yes: 😁
To je tzv VAculíkovo pravidlo = když věci ROZUMÍŠ tak prostě není o čem, když NE tak ze záhadnýho důvodu NEtrefuješ realitu tak nějak 50:50 ale = jako ty :-!
To je tzv VAculíkovo pravidlo = když věci ROZUMÍŠ tak prostě není o čem, když NE tak ze záhadnýho důvodu NEtrefuješ realitu tak nějak 50:50 ale = jako ty :-!
Víš fosteku lidi moc nemusím a takový jako ty VŮBEC NE = sou úplně naprosto k ničemu. Ale u tebe bych se možná obětoval = co zajít SPOLU http😐/www.mensa.cz/…jblizsi-terminy/ 😉
Bez pozoru = budeš samozřejmě předjíždět na co nejnižší = ale o motoru to vypovídá. Navíc s bonusy nejen lepší motor ale i převodovka a spotřeba
Prostě KDYŽ srovnávat tak jednoznačně se 140kW verzí
Prostě KDYŽ srovnávat tak jednoznačně se 140kW verzí
Ano, viz níže, co píšu Webpajovi. Ostatně, je to vidět na prodejích, Kodiaqu se tady daří 😊
No ale v tom testu v odkazu je to správně = naměřeno při všech zařazených stupních. Ale podstatný je = že to 110kW TDI fakt ne. Ono i to 140kW je trochu horší motor
Realita je že pružnost většina lidí naprosto podceňuje = protože se moc neuvádí a 0-100 zas naopak = nesmyslně přeceňuje. A i když třeba tady to bylo probraný tisíckrát = vrací se to furt pryč
Ale ti 2 bohatí rakušáci majitelé aut Vmax +300km/h tedy jeden je myslím němec = to je fakt realita = takže je to asi všude stejný 😁
Realita je že pružnost většina lidí naprosto podceňuje = protože se moc neuvádí a 0-100 zas naopak = nesmyslně přeceňuje. A i když třeba tady to bylo probraný tisíckrát = vrací se to furt pryč
Ale ti 2 bohatí rakušáci majitelé aut Vmax +300km/h tedy jeden je myslím němec = to je fakt realita = takže je to asi všude stejný 😁
No pro mě ne = a pro VŠECHNY bude horší v tu chvíli kdy dotovat přestaneš 😄
Dovedeš si představit ten MASAKR = kdyby od 1. ledna celoevropsky SKONČILO zvýhodňování provozu dieslovejch aut? Prostě od 1.1. normální tržní ceny paliva
Dovedeš si představit ten MASAKR = kdyby od 1. ledna celoevropsky SKONČILO zvýhodňování provozu dieslovejch aut? Prostě od 1.1. normální tržní ceny paliva
Tomu 2.2 ale MUSÍŠ dotovat palivo no 😁
RAVka má 2.5 a ten je docela fajn = na to že to je SUV obluda minulá generace 197 koní jezdí teď při nadprůměrný dynamice za reálnejch NEdotovanejch 6 litrů benzínu = pohoda
Sem zvědavej na 306 elektrobenzínovejch koní https😐/autobible.euro.cz/…-jen-v-japonsku/ to by mohla bejt pro naftu další rána = snad ti to zachrání Andrej o dalších pár desítek miliard ročně vyšším dotováním ceny nafty
RAVka má 2.5 a ten je docela fajn = na to že to je SUV obluda minulá generace 197 koní jezdí teď při nadprůměrný dynamice za reálnejch NEdotovanejch 6 litrů benzínu = pohoda
Sem zvědavej na 306 elektrobenzínovejch koní https😐/autobible.euro.cz/…-jen-v-japonsku/ to by mohla bejt pro naftu další rána = snad ti to zachrání Andrej o dalších pár desítek miliard ročně vyšším dotováním ceny nafty
Když chceš předjet s manuálem, taky pojedeš na pětku/šestku z 80tky? 😁 To je stejná kravina bez ohledu na převodovku.
To je jasný 0-100 používáme furt = zatímco předjíždění a zrychlování skoro vůbec 😄
Zajímavý viz včera JAK MOC s lidma cvičí tabulkový hodnoty o maximálce = mi vyprávěla neteta REALITU kdy se dva dospělí inteligentní sakra bohatí chlapi hádali jestli je lepší jeho nebo tamtoho s maximálkou Vmax 305 vs 310 km/h 😁
Ty rychlosti si už nepamatuju přesně = ale bylo to něco takovýhohle PŘES 300 km/h 😄
No a 0-100 je velmi podobná KRAVINA = s podtématem co píšeš vedle = reálná naměřená vs tabulková
Zajímavý viz včera JAK MOC s lidma cvičí tabulkový hodnoty o maximálce = mi vyprávěla neteta REALITU kdy se dva dospělí inteligentní sakra bohatí chlapi hádali jestli je lepší jeho nebo tamtoho s maximálkou Vmax 305 vs 310 km/h 😁
Ty rychlosti si už nepamatuju přesně = ale bylo to něco takovýhohle PŘES 300 km/h 😄
No a 0-100 je velmi podobná KRAVINA = s podtématem co píšeš vedle = reálná naměřená vs tabulková
Já si taktéž myslím, že jako auto je SF lepší, jenže Kodiaq i když je menší, tak dokáže splnit tu přepravu 7 lidí a je to větší SUV, dal se pořídit dost pod milion s 2.0TDI a ta dynamika nebude horší, ba naopak. Kdo má peníze, nakonfiguruje si lepší se silnějším TDI. Ostatně je to vidět na prodejích, dříve SantaFe nemělo moc cenově a velikostně konkurenci, tak jich jezdilo dost.