74kw turbo a zrychlenie to ma horsie ako 50kw felda spred 25 rokov ... to su tie dnesne nove "carovne" litrove turbo trojvalce.... nejedu ( ani odspodu ) a este aj zeru... predpokladam ze v reale to bude zrat este aj viac ako nejaka 100kw 1,6tka v corolle ... vsadim sa...
takyto zaklad je vhodny akurat pre dochodcu .. aj to je otazne ci pre neho nebude uz lepsi aj logan za polovicnu cenu s podobnou maximalkou a podstatne mensou stratou hodnoty ako tento 400 tisicovy bochnik
ako v cliu ok ... tam mi ten 1.0tce dava ako zaklad zmysel ( nepriamy vstrek je tu na mestske pouzitie tiez fajn ) .. ale tu v capture to chce uz aspon to 1,33tce... to by uz mohlo byt idealne aj na nejake to skutocne rodinne pouzitie ( so zatazou ... a na dlhsie cesty ) ... predsa len novy captur uz nie je ziadny drobec a predchodcu poriadne prerastol ... kto ho uz videl da mi za pravdu ze je to uz vcelku velke a masivne vajce rozmerovo na urovni uz nejakej nizsej strednej.. a je aj dost vysoke
PS: chlapci opravte si v tabulke sirku kasne ... 1497mm to fakt nemoze byt
Podle odkazu viz níže cca 18min videa umí spolehlivě 0-100 za 11,5s, ale i kdyby za 13... To Felda s neporovnatelně mizernější bezpečností, komfortem atp nedávala. V pružném zrychlení by pak nezůstala ani v prachu cest, ten by se rozptýlil, než by dojela.
nejde uz porovnavat bezpecnost ani vek auta to uz je ine jasne ... ja som to s felodu porovnal len po stranke zrychlenia ...... skor zamrzi ze clovek takto kupi auto za 400 litrov a dostane docela lemru ... clovek by dnes uz cakal ( aj v zaklade ) kusok ine kafe ... v cliu ok.. tam to este ujde ( zrychl .11,8s ) ... v capture je to ale uz dost velky kompromis a za dost velku cenu... 1,33tce tu je v podstate ideal ... nic slabsie tu v capture nema zmysel... auto inak prakticke a bez slabin .... vo vysledku aj celkovo lepsie ako konkurencny P2008 .. sice nie krajsie.. ale lepsie
Felda vážila asi o 330 kg méně, spotřeba +- stejná, pasívní bezpečnost limitně blízká nule. Zrychlení sice není závratné, ale pro klidnou jízdu stačí. Zamrzí snad jen pětikvalt. Ostatně krátká Felda 50 kW luxusní výbavě GLX stála v roce 98 275.900 Káče, což při úrovní tehdejších platů nebyla žádná láce, průměrná mzda byla cca třetinová.
ja sa vyssie nesnazim napisat ze felda je lepsia... to ani nahodou... len pisem ze to ma zrychlenie slabsie ako 50kw felda ... a to je na dnesnu dobu uz fakt sila... ( navyse tu nejde o ziadne mestske mniniauto .. ale uz vcelku rodinny dospely voz )
No, když už půjdem do detailů, nemá horší zrychlení, ale jen o malinko lepší. Je to prostě základní motor, v městě a příměstském provozu dobře poslouží, i díky skoro už unikátnímu nepřímému vstřiku. Příplatek za nějaký silnější motor je pravda už vcelku mastný, takže kdo bude chtít lepší zrychlení, bude muset dost přisolit. Fakt taky, je, že základní Kamiq (za +- stejnou cenu) má zrychlení trochu lepší.
podla udajov ciste papierovych ma felda s 50kw lepsie zrychlenie 13,2s vs 13,3s captur 74kw ... leda zeby sa chlapci aj tu opat pomylili v tabulke ( ako s tou sirkou kasne ) ...
ma 66kw ale to male auto ma tonu a tsi 1,2je este stvorvalec... cize tam uz od 1400 ot mas citelny zatah turba ... kdezto niektore litrove turba s 3 valcami potrebuju aj skoro 2000 ot aby sa vobec nadychli ... takze aj to zrychlenie 10,8s co ma je na male auto podla mna ok ... je to zive ...tak akurat ( dnes by som ale uz samozrejme zniesol aj viac ) ... ale aj v cliu ako pisem mi ta 1.0tce este pride ok a nemam tu nic proti ( a to ma zrychlenie 11,8s ) .... ale uz vacsi a tazsi captur aj s sirsimi pneu a vacsim odporom kasne by som bral urcite aspon s 1,33tce ... tam to uz pojde pekne a s potrebnou rezervou ( vzhladom na rodinne zatazenie )
mimo mesto ide tsi pekne... prave tam sa citi asi najlepsie.. zrovna v sobotu som bol v PO a pekne som ho opat prebehol aj kusocek dalej mimo KE ... na jazdenie co tu beham po okoli je to uplne postacujuce aj dynamikou aj spotrebou to je este ok .... nakoniec je to prave ten motor ktory mi tu stale robi tu radost aj po 3,5 roku pouzivania ... lebo nie je to ani displej ani elektrony ci sedacky ... ta pruznost tsi je fakt prikladna a neraz poraza aj papierovo silnejsie turba od konkurencie v rovnakej hmotnostnej kategorii aut ... ( inak mate to tam pekne rozkopane od lubotic smerom jak je nizna sebastova .. cely PO je vlastne docela rozkopany .. jak u nas pred par rokmi ked vsetko vsade opravovali naraz.. chce to asi pevne nervy ... poznam to.. )
Tvoje soudy, to je fakt k pobavení... Proč by základní motor měl být jen pro důchodce? Jezdil jsem i s mnohem slabšími auty a i s těmi se bez problémů dalo předjíždět. Stačí nemít v hlavě na§ráno, což ty zjevně máš plnými hrstmi.
Mimochodem, o kolik "pořádně přerostl", spočítal sis to? Kolik je deset centimetrů u auta, které i tehdy bylo na spodním okraji své třídy? Kde je dnes nižší střední třída, ty jelito?
generacny narast o 10 centi v dlzke kasne je celkom dost .. obzvlast u tak "maleho auta" kedze toto nie je nejaky E klasse ( a aj tam by narast 10 centi uz bol citelny ) ... ale s tebou sa normalne tu aj tak debatit neda...
Klidně si to mysli, hlupáčku...
Deset centimetrů je dorovnání třídy, ale jestli je u takového auta na délce poznáš, jsi fakt frajer... Reálně o tom pochybuji, protože jsi úplně mimo.
Ještě se mi v Praze nestalo, že bych nezaparkoval auto do 4,25 metru délky. V kontextu téhle třídy fakt 10 cm nejde poznat, zejména když Captur teprve dorostl do normální velikosti. To už spíš poznám 10 cm na šířku...
Porovnat aktualni crossover s 25 letou herkou z jine tridy, aby ho nasledne porovnal opet s jinou tridou i vykonostni kategorii, do toho duchodce resici maximalku...
A pry ze dane a smrt jsou jedine dve jistoty. :D
ved prave to je na tom to neuveritelne... ze takato 25 rocna herka ma aj dnes lepsie zrychlenie ako rodinny captur so 100 konikmi... a to uz aj na tu dobu bola felda pomala ... nikto tu neporovnava bezpecnost ani komfort ... ale proste to zrychlenie tej herky ete aj dnes budi respekt zda sa...
A že ta felda je o 30 cm kratší a celkově menší, to tě vůbec netrápí, že? Stejně jako fakt, že těch 50 kW (se kterými má krátká Felda o dvě desetiny horší a srovnatelný kombík ještě více) byla druhá nejvýkonnější verze, kterou ty srovnáváš s úplně základním motorem. Ty jsi fakt neskutečný tupoun.
to je zase odpoved... panenko maria... mam dost... nemam ani len tu najmensiu snahu sa tu z niecoho vyhrabavat ... a ani chut s tebou sa tu o autach bavit... tolko asi k tomu...
s tebou debaty koncim... mozes pisat a nadavat aj nadalej ... ale uz ti neodpisem.. lebo nema to vyznam ... usetrim takto cas sebe ale aj tebe... takze bud rad.....
A teraz nam povedz o kolko rychlejsia je tvoja modla ,,asx,, ..... nehnevaj sa ale tieto tvoje hodnotenia ala karticky v skolke ,, ja mam vmax 255 a ja 260,, uz mi celkom idu na nervy..... nikdy si v nicom nejazdil a len tu davas ,,bludne predpovede a hodnotenia,, ale naskyta sa otazka ako brat vazne niekoho kto tu roky ospevuje h/k a hani vw a nakoniec ked si treba vybrat si kupi ten diabolsky vw...... vsetci vieme ze pre teba existuje felda, asx , tvoje polo a potom este to co vidis u vas na sidlisku.... a presne podla toho hodnotis cely automobilovy trh a nepisem to preto aby som hanil asx alebo h/k alebo ospevoval vw ale tvoje hodnotenia su take kratkozrake ako keby ich pisal 16 r chlapec
no daj aj ty nieco ... mas tiez moznost prejavit sa a ohodnotit a vyjadrit sa tu ... nikto ti nebrani... takze hmm markus .. ok... pamatam a dik za nazor.. :yes:
Presne o tomto hovorim su 3-4 auta s ktorimi mas skusenost a tie su pre teba uplne hyper super najlepsie.....ale je obrovske spektrum znaciek,motorizacii a modelov o ktorich nemas paru, tak isto ako nemas paru a potrebach konkretnych zakaznikov ktori to auto realne kupuju...a ospevovat tu cely zivot asx ktore je uz od svojho predstavenia zastarale (respektujem ze su ludia ktori presne take auto chcu) a nakladat tu na podarene male suv alebo crossover od renaultu....predstav si ze sa najdu ludia ktori sa chcu dostat z bodu a do bodu b a nemaju obrovsky rozpocet a chcu male suv....tak pre nich je tu captur s tymto motorom s cenou uz od....a napada ma minule leto som zene kupil fiat 500 s 65 konikmi a predstav si pre nu je to idealne... a tiez nema zrychlenie pod 10s a nikdy by ho za ,,feldu a ani asx nevymenila,,...... pri tvojich vesteckych a marketingovych schopnostiach sa cudujem ze ta uz davno nenajala nejaka velka automobilka ako riaditela vyrobneho programu!!!!
Ber to tak, že je to jednoduchý chlapec zo skromných pomerov z východu, ktorý vlastní prvé nové auto v živote a jazdil iba na tom, čo mu v rodine požičali, teda rádovo jednotky kusov áut. Tým je daný jeho obzor a názorové pozadie. To nemyslím ako urážku, len konštatujem fakty. Preto je zbytočné brať jeho názory vážne a vlastne aj zbytočné ho čítať. Nemá zmysel reagovať, seriózne diskutovať, treba sa zasmiať a čítať iných, ktorí majú niečo odjazdené a vedia.
Problém je že renault tyto motory moc neumí. 1,2 TCE šrot, 0,9 TCe nic moc a třetí pokus taky nic moc. Mj. kůli tomu nepřímýmu vstřiku. To už do dnešní doby nepatří.
Nepřímý vstřik je naopak do takového motoru nejlepší. Minimální emise pevných částic, odpadá filtr, do městského provozu naprosto dokonalý motor. Jenže jasně, nejsou na tom zkřížený motyky ani prostřelená slepice, tak to nemůže být dobrý motor...
Designem se to auto opět povedlo , je to auto primárně pro ženy , až na vyjímky , i interier je docela fajn , tablet sice je , ale dostatek čudlíků pod ním , včetně klimy atd..super.
Nový Golf s jeho šíleným dotykovým interierem by VW měl poslat do šrotu.. :'-(
Na Capturu se mi stříbrná moc líbí , je elegantní , ani bych nepřiplácel 10 tisíc za černou střechu !
Zato dát 5 tis za rezervu je šílený , ty ceny jsou dost napálené nahoru..
Auto s tříhrnkem motorem 1,0 a manuálem 5 rychostí za 480 tisíc je docela dost ! ;-\
pride mi ze pekne aj sikovne vw uz skoncili... a to aj po motorickej stranke... aj cenovej... potom uz mas len drahe velke kusky ako touareg arteon a pod ... realny zakaznik strednej vrstvy ale uz proste nema od nich dnes moc co kupit ... je to tak... este aj ten uzasny t-cross.. ved aj kamiq si s nim vytre p.del
Nerad, ale částečně souhlasím. Golf je pro mě zklamání, stejně tak Téčka, ale ty aspoň dobře vypadají. Od Passatu nahoru je svět relativně v pořádku, ale kdoví na jak dlouho.
Málokedy je najlacnejšia výbava najvýhodnejšia - tak to proste je. Základná výbava sa robí pre reklamu, aby mohli napísať "Už od...", v reáli si skoro každý radšej niečo priplatí, aby nemal celkom holátko.
Základní výbava má smysl s pár doplňky. Kdysi to třeba byla výhodně pořízená automatická klimatizace, nebo třeba elektrická okna a zrcátka. Dnes... nějak si nejsem jistý.
U niečoho sa dalo, ale plošne to určite neplatilo. Základná motorizácia sa brala, ale výbava často až druhá. Za doplatok za klímu mala o stupeň vyššia výbava obvykle nejaké tie prvky výbavy naviac.
Kolikrat se ti v zivote stalo ze jsi pichnul, byl v aute ty (nekdo kdo si to svede / troufne sam vymenit) a i vsechno kolem bylo v klidu (nebylo to na dalnici v desti a jine podminky oblibene mezi sebevrahy)? Zvlast kdyz jsou asistencni sluzby pomalu ke kazde novote / pojistce v cene sam na sobe pozoruju ze na potrebe mit v aute poctivou rezervu postupne trvam min a min.
Rezervu jsem potřeboval za posledních 15 let 4 krát.. z toho jednou v Itálii s rodinkou u moře.
Výměna 15 minut a dovolenka v klidu !
AUTO BEZ REZERVY BYCH NEKOUPIL ANI DO MĚSTA.
Za ten klid to stojí.
suhlas .... aj ja som uz rezervu vyuzil... a to som predtym 18 rokov ziadnu nepotreboval ale ono clovek nikdy nevie kedy sa mu zide ( v tom je ta sranda ) ... a ked som ju potreboval dakoval som bohu ze ju mam... az vtedy si clovek uvedomi aku velku pomoc a dobru sluzbu mu rezerva moze spravit .. a to uz nevravim ked clovek defekt dostane v zahranici jak sam pises.. alebo kdesi mimo rusnej civilizacie ( na ceste 3 triedy v nejakom zapadakove kde cakat na pomoc moze trvat aj cele hodiny ) .. tak to uz ma cenu zlata ... auto bez rezervy by som ani ja nechcel a pri vybere som to aj zohladnil ... a mam este aj plnohodnotnu.. teda ziadna uzka dojazdovka .. vyborna vec... navyse suhlas... v meste je vacsina defektov... takze je jedno ci ide o mestske mini alebo rodinne SUV... rezerva tu vzdy dava zmysel :yes:
uz som to tu asi spominal.. jak moja susedka na riu dostala defekt a nevedela co s lepiacou sadou... no tak som jej povedal ze ju ma na dve veci... a ze nech si dokupi rezervu alebo odtiahne auto ( inak jeden odtah nakoniec vyjde financne aj viac ako cela rezerva ktoru mas aj na cele roky ) lebo inak sa asi nepohne..
mal som taky akoby hrot plechu zastrceny v pneumatike ( akoby ulomeny hrot zo srubovaka alebo take daco ... sfukla do 3 minut cize docela supa ) ... v pneuservise to kliestami vytiahli a zaplnili to nejakou tkaninou .. 5 eur oprava.. vymena na parkovisku asi 10-15 minut ( stalo sa mi to priamo uz pri praci takze som este dosiel na parkovisko .. a vdaka aj za konrolu tlaku v pneu... dobra kontrolka .. hned som zbystril a daval bacha co je ) ...bola to lava zadna pneu cize na riadeni to ani hned nebolo citit --- no a jak som po par metroch vystupil z auta na parkovisku tak to len tak sycalo a uz mi bolo jasne ze je to moj prvy defekt v zivote.. predstav si 18 rokov predtym nic a potom to chytis rovno skoro pod oknom sefa .. sila .... ale tak este na stastnom mieste som ho chytil ... ( uz neviem a ani si nechcem predstavit to chytit kdesi na rusnej krizovatke tak o 5 minut skor .... to by bola asi ina drama ) ... takze suma sumarum.. 5 eur a 15 minut roboty.. a vsetko ok... a teraz si zober zeby si cakal na odtahovku hodinu ... a potom este aj zacvakal 50 babiek ... a to sa ti potom moze stat opat taketo nieco ani nevies kedy a kde ( mozno teraz pre zmenu niekde pod oknom svokry :D ) ... takze bez rezervy fakt ani na krok ...
no mal som presne ten typ defektu ked ti v pneu ostane zapichnuty nejaky predmet.. zrovna ani vytiahnut to neslo lahko ale poradili si s tym... samotny rez v pneumatike mal asi 5-10 mm mozno ani tolko nejak som to nevidel detailne len mi ukazali co vybrali z pneu no a potom to zaplnili nejakou tkaninou plus nieco tam zrejme este strekli neviem uz si nepamatam tieto drobne detaily .. asi 5 minut roboty pre nich... dofukli to potom ( skusali pod vodou) a bolo ok.. dodnes drzi ... a uz dnes ani nenajdem to miesto na tej pneumatike kde bola pichnuta ( bola to letna pneu )
To nerieš, to je len Topper...
Ale popravde rezerva a rukavice sú spoľahlivejším riešením. Ten sajrajt sa potom pri prezúvaní fakt fajnovo odstraňuje. So súpravou to ide, ale rezerva je rezerva. Hoci aj dojazdová.
ked ju raz budes potrebovat potom zbytocna nebude... taketo reci poznam...
inak nejako ti v aute zavadzia ze ju nechces? pride mi ze drviva vacsina rezerv je pod podlahou kufra a nicomu a nikomu neprekazaju..... len sa pytam... nijako neutocim... ( to este na 105L-ke sme rezervu nosili vpredu priamo v kufri lebo ked bola ulozena pod podvozkom tak nam ju vzdy ukradli .. no a vtedy v kufri fakt zavadzala a zaberala miesto... ale pri dnesnych autach? kde tu je problem? )
lebo mne rezerva nicomu v aute nebrani .. ani mi nezavadzia a nijako ma neobtazuje .. ani mi nezmensuje kufor.... mam ju klasicky dole pod kufrom a nad nou mam v podstate este dve dna kufra ( dvojity kufor ) .. chapem ze keby nejako zavadzala alebo zaberala nejako z kufra ale vacsina aut ju ma az pod spodnym dnom kufra... ale tak mozno mas rezervu riesenu inak... lebo inak fakt nevidim dovod ju so sebou nenosit ( neboj ani spotrebu ti tych par kilo nezvysi... a ani za zzenstileho nebudes ... lebo je to uplne normalna sucast vybavy auta )
inak tusim ze taka niva ma rezervu priamo vpredu v motorovom priestore.. aj z neho by si ju vyhodil? ved zbytocny kram ci? ci tam by uz nevadila? 8-s
Diky obema za reakce.
Ja mel rezervu zatim ve vetsine aut a za 15 let nebyla potreba ani jednou (klopu na drevo). Tak me prekvapuje jak jsou za tim nekteri besni :-)
rezerva nie je vec co by si pouzival denne to je jasne ... ved ani ja som ju prvych 18 rokov jazdenia nepouzil ... ale az pride moment.. ( a ono vacsinou pride ked to clovek najmenej caka ) ked budes preklinat ze ju nemas .... navyse aj z ekonomickeho hladiska je rezerva vyhodnejsia ako nejaka odtahovka ktora ti pomaly aj preplati rezervu uz hned pri prvom odtahu ( 30-50 eur ) a sluzby idu cenovo stale hore a hore.... rychlejsie ako cena rezervy ktoru mas v aute na roky a X pouziti a nic tu neriesis ani nikomu nezavadzia takze uplna pohoda ..... za mna je proste vzdy lepsie rezervu mat ako nemat... a prave ked ju casom clovek aj vyuzije ( co sa mi uz raz podarilo pred dvoma rokmi ) tak potom uz na tieto veci ako rezerva fakt pozera inak..... nejde tu o nejake besnenie... kolega jaros to hore pise spravne... a ja s nim suhlasim... no a teraz chod napriklad s rodinou k moru a nemaj rezervu... ani za roh za prvu stopku by som takto nevysiel nie to este za hranice... ale je to samozrejme aj vec povahy priorit a osobnych (ne)skusenosti... daneho vodica... to je fakt :yes:
jaros... vsetky palce hore.. dnes top prispevok .. som rad ze niektore veci nadalej vidime rovnako ( aj ohladom niektorych novych vw ktore uz ozaj stoja za ... no uz nie za vela co uz ) .. ono pri kupe auta je obcas dobre kuknut aj pod pod to dvojite dno ... aby clovek neostal potom ked na to pride "prekvapeny" ze mu tam zrazu nieco "zabudli" dat....
Rezerva ti chýbať nebude, kým ju nepotrebuješ. Ja som za 10 rokov pichol 2x - v rozmedzí asi 3 týždňov a na miestach asi 2 km od seba... Tomu sa hovorí pech. Bol som rád, že tú rezervu mám. Prehodil som a fičal vpohode ďalej, bez stresu a obmedzení.
Tiež na jednej strane hovorím, že je to zbytočná záťaž, ale už sa mi stalo, že som pichol pneu (chytil peknú skrutku pekne až po hlavičku, ešteže to bolo hneď po odchode z domu a mohol sa otočiť). A aj cez víkend kamarát prišiel na chatu s klincom v gume. Plne naložené auto, víkend, ale v kufri len lepiaci sprej a kompresor. Tak sme zvažovali, či zalepiť gumu (ktorá bude potom na vyhadzov, lebo ten sajrajt sa po zaschnutí nedá dať preč) a aj tak ísť len max. 80kou, alebo ísť rovno do pneuservisu. Vyhral servis. Ale mať plnohodnotnú rezervu, nemusí nikam chodiť.
Takže sám by som rezervu ako podmienku kúpy auta nebral (aktuálne ju nemám ani v jednom aute), ale popravde by som bol radšej, keby som ju v aute mal. Je to ako airbag, nemusíš ho nikdy potrebovať, ale keď raz v živote tá situácia nastane, budeš zaňho rád.
2x jsem měl ušlé kolo, jednou vadný ventilek, podruhé hřebík, pokaždé jsem na to přišel v neděli, kdy byly penuservisy zavřené, tak jsem přehodil rezervu a jal se to řešit další den v klidu po práci, nemusel jsem na autobus, neměl jsem áčko v práci, pohoda jazz, kdo neumí vyměnit kolo, neměl by snad ani dostat papíry. Na asistenčku jsem čekal jednou, v listopadu mi umřel altík, i když kousek od města, těch cca 45 munut v 6 ráno bylo kur..... dlouhých. A absolvovat to čekání kvůli takové prkotině jako píchlé kolo ? Nikdy, auto bez rezervy mi domů nesmí.
Záleží co tam je... jestli plecháč nebo litý kolo. Běžně stojí 16" na Captur 2700, k tomu guma, + zvedák + klíč - lepící sada... 5000 je dost, ale zase mě to nijak nešokuje. https://local.renault.cz/…_cz_zakaznik.pdf
Dynamiku by dnes uměli s kdejakou mobilní apkou. Stačilo by tam dopsat orientační měření a dát obligátních 0-100, 50-90, 90-130. A celkovou spotřebu za dobu testu dle dotankování.
Hmotnost se dá domluvit taky určitě v pohodě. Reklamní okénko na webu...
Určitě by to šlo, jenže dost často dostávají žurnalisté syrová ještě nezajetá auta, kde by asi nebyl ostrý test zrychlení úplně OK. Zvážit by ho nicméně pro zajímavost mohli.
Houby. Jsou líný. Naměřit objektivně zrychlení fakt není věc na chvíli s apkou, ale den práce s přesnými přístroji. Navíc je lepší popisovat dojmologii než se popasovat s údaji měření a ty zasadit do kontextu.
Tak třeba na garaz.tv měří zrychlení na rovině a proti kopci a počítají z toho koeficient, měří racelogicem, pochybuju že dostávají zajetý auta, spíš to bude jak píše chtrak1, jsou líný to měřit.
aj kia si zasluzi pochvalu za niro... a seat za leona.. skoda za kamiq... atd atd ... a este aby sme nezabudli pochvalit treba aj hondu za novy jazz ... :-O8-s
vpredu postacujuce, vzadu uzke - vidno, ze je to robene zo segmentu B, ale to by vadit nemalo.
Najvacsia otazka je pre mna ten motor a pohodlie jazdy. Mal som moznost sa previest novym cliom a bol som zhrozeny, pritom ho vsade chvalia. Pohodlie katastrofalne - taky kostitras. Motor prekvapivo zivy, ale ako ho nazvat - nekludny? Do 2000 otacok nic, potom ta prodleva turba a potom to ide rychlo a zbesilo. Spotreba podla stylu jazdy - pri pomalom minimalna, pri rychlom nad 10 litrov. Ale opisat to auto jednym slovom - je nervozne ci nekludne. Ak je na tom captur podvozkovo a motoricky podobne, az take terno to nebude...