Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ringhofer
Nemohu si pomoci: stávající produkce Tatry v řádu tisícovky aut ročně pořád nedává velkou naději na potřebný technický vývoj. Při zisku v řádu tří a půl stovek korun za rok, který se pravděpodobně letos opakovat nebude (nebo bude?), je fabrika pořád spíš na zavření, než na rozvoj. Jak tohle dopadne?! Ale 41 hasičských aut do Německa je pořádná vzpruha a reference.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
https😐/www.auto.cz/…le-rostla-135283
Jasně, nedělají 10 tisíc aut ročně a nezaměstnávají půl okresu, ale v současné době jsou celkem v pohodě.
Jasně, nedělají 10 tisíc aut ročně a nezaměstnávají půl okresu, ale v současné době jsou celkem v pohodě.
Myslím že zakázek je celkem dost, oni se specializují na speciály přesně dle specifikace zákazníka, nikoliv na masvovou výrobu na sklad, kdy je 300 aut naprosto stejných. To Tatra nedělá a dělá dobře že tak nedělá.
Stejsn
tak snad aspoň mateřská tatra po letech letargie postupně šplhá nahoru. Sice krůček po krůčku, ale palce jim držím. I za Slovenskou Strelu.