nova generacia AMG 63 ma byt 4 valec s elektromotorom ( ale mozno manazer z MB kecal :-) ) ... takze ak bude M2 este so 6r pojde o skutocnu chutovku a asi jednu z poslednych. podobne ako sme sa minule bavili, ze 340ix je zrejme posledna svojho druhu ( bez bobor zubov a so 6valcom )
Take to tak vidim. 6val bude asi jen pro M2. Je to bohuzel soucasny trend... ;-\ Plus M2 a M240i si byly vykonove dost blizko.....jo, a dvoulitr už dlouho nemá manuální převodovku.... ;-\
Ale nebylo, když jsem poprvé přesedl z E90 do 1er, auto mi přišlo ženské a tak nějak sterilní. Jakou zábavu by jsi kdy našel v modelech 116i/316i/518i? ;-)
To sice neni tak davno, ale BMW uz si nekupujou jen nadseni ridici touzici po poradnym svezeni s vymazlenou zadokolkou, ale ruzny repy a pozeri, ktery potrebuji vlastnit BMW ale jizdni prozitek jim je ukradenej protoze stejne jezdit neumi.
Trošku poopravím jak jsem to pochopil já. Celá řada 2er coupé pod kódovým označením G42 bude mít v paletě pouze jeden šestiválec (B58). Ten by se mohl přejmenovat z M240i na M245i. To vše s výkonem cca 350HP.
Stejně tak se počítá s dalším R6 pro řadu s kódovým označením G87, která z podladěného motoru S58 bude mít asi 420HP a to ve spojení s 8A nebo 6MT. ;-)
Je fajn, že 2er kupé zostane zadokolkou a zachová si aj šesťvalec. Len v porodnaní so súčasnou generáciou to bude opäť horšie. Aktuálne totiž má 2ka dva šesťvalce, v M240i a potom v M2 (C) (vyššie naladený výkon v CS nerátam ako samostatný motor).
Nová generácia má mať šesťvalec už len v M2, kdežto slabší M Performance model už o šesťvalec príde a dostane len R4. A predsalen M2(C) je už pomerne hardcore model (o cene nehovoriac). Pritom ten relatívne dostupný R6 (B58) vypadne z ponuky. :-(
Takže áno, treba pochváliť, že stále zostane R6 v 2er, ale len jeden namiesto doterajších dvoch a to ten menej dostupný (drahší).
V cem konkretne sterilni? Jak moc se lisila 116i od 130i? To, ze tim v Nemecku jezdily duchodkyne, neznamena, ze je sterilni.
A prvni 1er treba v porovnani s minulou 3er (no vlastne v porovnani s temer cimkoli...) byl opravdu ridiske auto.
116i (alespon prvni gen) je na tom podobne jako Toyobaru.
Zazitky musis hledat jinde nez u motoru.
Porad to melo ale vybornej podvozek a nebyl problem do toho dat samosvor a posunout jizdni zazitek jeste vys. Ano jizdne ten motor na sportovni jizdu fakt nebyl ;-)
Bodaj by to tak bolo. Ale ak bude M235i so štvorvalcom a 304k, nejak nevidím moc reálne ďalší M performance model, akurát s R6. Žiadny iný model BMW nemá dva M performance modely. Ale možno sa mýlim a B58 bude.