Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové BMW řady 2 kupé zůstane zadokolkou zaměřenou na zážitek z řízení

Nástupce současné generace BMW řady 2 kupé by měl zůstat zaměřen především na milovníky tradiční sportovní jízdy.
Zpět na článek
31. 7. 2020 20:43
Re: Dobré, ale stále horšie
nova generacia AMG 63 ma byt 4 valec s elektromotorom ( ale mozno manazer z MB kecal :-) ) ... takze ak bude M2 este so 6r pojde o skutocnu chutovku a asi jednu z poslednych. podobne ako sme sa minule bavili, ze 340ix je zrejme posledna svojho druhu ( bez bobor zubov a so 6valcom )
31. 7. 2020 14:38
Není to zas tak dávno,...
...co zaměření na mimořádný zážitek z jízdy bylo samozřejmostí, a to pro všechny modely BMW... :-( :no:
1. 8. 2020 08:08
Re: Není to zas tak dávno,...
mas pravdu ... to iste ale plati aj pre auta znacky Ferrari, Lambo, Porsche a pod
1. 8. 2020 20:32
Re: Není to zas tak dávno,...
Tak verze s těmi nejslabšími motorizacemi samozřejmě neměli dostatečné jízdní výkony, ale i těm nechybala manuální převodovka a hravý podvozek. ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 8. 2020 07:21
Re: Dobré, ale stále horšie
Už teď mercedes R4 2.0 dává 310kW a umí až 600 koní = BMW 850i V12 v nejvýkonnější verzi CSi mělo 280 kW

Celkově absolutní špička tvorby BMW 8er mělo výkony 160-240kW pozdější verze se zvětšeným zdvihovým objemem 280kW
31. 7. 2020 19:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pradeda777
31. 7. 2020 17:45
Re: Dobré, ale stále horšie
Take to tak vidim. 6val bude asi jen pro M2. Je to bohuzel soucasny trend... ;-\ Plus M2 a M240i si byly vykonove dost blizko.....jo, a dvoulitr už dlouho nemá manuální převodovku.... ;-\
Avatar - speedfred
31. 7. 2020 17:17
Re: Dobré, ale stále horšie
No z článku čo je tu (iné som nečítal) som je pochopil že R6 bude jedine pre M-modely.
Avatar - Dinar
31. 7. 2020 16:53
Re: Není to zas tak dávno,...
Přesně tak, je vidět, že jako srdcař se vyznáš. Třeba před třiceti lety, taková 324d E30 to byla přímo esence řidičského auta...
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2020 16:14
Re: Není to zas tak dávno,...
Je to hodně dávno = kolik že ti je? Krabice X se vyrábí už přes 20 let = to je kus života. Pro někoho třetina https://www.novinky.cz/…-a-klid-40332113
31. 7. 2020 15:24
Re: Není to zas tak dávno,...
Ale nebylo, když jsem poprvé přesedl z E90 do 1er, auto mi přišlo ženské a tak nějak sterilní. Jakou zábavu by jsi kdy našel v modelech 116i/316i/518i? ;-)
31. 7. 2020 23:31
Re: Není to zas tak dávno,...
To sice neni tak davno, ale BMW uz si nekupujou jen nadseni ridici touzici po poradnym svezeni s vymazlenou zadokolkou, ale ruzny repy a pozeri, ktery potrebuji vlastnit BMW ale jizdni prozitek jim je ukradenej protoze stejne jezdit neumi.
31. 7. 2020 14:32
Re: Dobré, ale stále horšie
Trošku poopravím jak jsem to pochopil já. Celá řada 2er coupé pod kódovým označením G42 bude mít v paletě pouze jeden šestiválec (B58). Ten by se mohl přejmenovat z M240i na M245i. To vše s výkonem cca 350HP.
Stejně tak se počítá s dalším R6 pro řadu s kódovým označením G87, která z podladěného motoru S58 bude mít asi 420HP a to ve spojení s 8A nebo 6MT. ;-)
Avatar - iudex
31. 7. 2020 14:14
Dobré, ale stále horšie
Je fajn, že 2er kupé zostane zadokolkou a zachová si aj šesťvalec. Len v porodnaní so súčasnou generáciou to bude opäť horšie. Aktuálne totiž má 2ka dva šesťvalce, v M240i a potom v M2 (C) (vyššie naladený výkon v CS nerátam ako samostatný motor).
Nová generácia má mať šesťvalec už len v M2, kdežto slabší M Performance model už o šesťvalec príde a dostane len R4. A predsalen M2(C) je už pomerne hardcore model (o cene nehovoriac). Pritom ten relatívne dostupný R6 (B58) vypadne z ponuky. :-(
Takže áno, treba pochváliť, že stále zostane R6 v 2er, ale len jeden namiesto doterajších dvoch a to ten menej dostupný (drahší).
2. 8. 2020 08:12
Re: Není to zas tak dávno,...
324d nebo 330d nebo 530d. :-)
Porad je to diesel.
Vhodny primarne pro cestovani.
Ne pro zabavu.
2. 8. 2020 08:04
Re: Ztraceni
Jo Peugeot to vyresil elegantneji.

Pridal cislovku...
2. 8. 2020 07:54
Re: Není to zas tak dávno,...
Krome motoru velkou.
:D
Obcas az moc.

V cem konkretne sterilni? Jak moc se lisila 116i od 130i? To, ze tim v Nemecku jezdily duchodkyne, neznamena, ze je sterilni.
A prvni 1er treba v porovnani s minulou 3er (no vlastne v porovnani s temer cimkoli...) byl opravdu ridiske auto.

116i (alespon prvni gen) je na tom podobne jako Toyobaru.
Zazitky musis hledat jinde nez u motoru.

Zadnimu pohonu zdar.
31. 7. 2020 23:34
Re: Není to zas tak dávno,...
Porad to melo ale vybornej podvozek a nebyl problem do toho dat samosvor a posunout jizdni zazitek jeste vys. Ano jizdne ten motor na sportovni jizdu fakt nebyl ;-)
31. 7. 2020 17:09
Re: Není to zas tak dávno,...
Tak v porovnání s MB 190 2.5d to byla asi formule, ne?
Avatar - iudex
31. 7. 2020 14:39
Re: Dobré, ale stále horšie
Bodaj by to tak bolo. Ale ak bude M235i so štvorvalcom a 304k, nejak nevidím moc reálne ďalší M performance model, akurát s R6. Žiadny iný model BMW nemá dva M performance modely. Ale možno sa mýlim a B58 bude.