Novinky
LORASI
3
nova generacia AMG 63 ma byt 4 valec s elektromotorom ( ale mozno manazer z MB kecal 😄 ) ... takze ak bude M2 este so 6r pojde o skutocnu chutovku a asi jednu z poslednych. podobne ako sme sa minule bavili, ze 340ix je zrejme posledna svojho druhu ( bez bobor zubov a so 6valcom )
Přejít do diskuze
...co zaměření na mimořádný zážitek z jízdy bylo samozřejmostí, a to pro všechny modely BMW... 😒 :no:
Tak verze s těmi nejslabšími motorizacemi samozřejmě neměli dostatečné jízdní výkony, ale i těm nechybala manuální převodovka a hravý podvozek. 😉
Už teď mercedes R4 2.0 dává 310kW a umí až 600 koní = BMW 850i V12 v nejvýkonnější verzi CSi mělo 280 kW
Celkově absolutní špička tvorby BMW 8er mělo výkony 160-240kW pozdější verze se zvětšeným zdvihovým objemem 280kW
Celkově absolutní špička tvorby BMW 8er mělo výkony 160-240kW pozdější verze se zvětšeným zdvihovým objemem 280kW
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Take to tak vidim. 6val bude asi jen pro M2. Je to bohuzel soucasny trend... ;-\ Plus M2 a M240i si byly vykonove dost blizko.....jo, a dvoulitr už dlouho nemá manuální převodovku.... ;-\
Přesně tak, je vidět, že jako srdcař se vyznáš. Třeba před třiceti lety, taková 324d E30 to byla přímo esence řidičského auta...
Je to hodně dávno = kolik že ti je? Krabice X se vyrábí už přes 20 let = to je kus života. Pro někoho třetina https😐/www.novinky.cz/…-a-klid-40332113
Ale nebylo, když jsem poprvé přesedl z E90 do 1er, auto mi přišlo ženské a tak nějak sterilní. Jakou zábavu by jsi kdy našel v modelech 116i/316i/518i? 😉
To sice neni tak davno, ale BMW uz si nekupujou jen nadseni ridici touzici po poradnym svezeni s vymazlenou zadokolkou, ale ruzny repy a pozeri, ktery potrebuji vlastnit BMW ale jizdni prozitek jim je ukradenej protoze stejne jezdit neumi.
Trošku poopravím jak jsem to pochopil já. Celá řada 2er coupé pod kódovým označením G42 bude mít v paletě pouze jeden šestiválec (B5😄. Ten by se mohl přejmenovat z M240i na M245i. To vše s výkonem cca 350HP.
Stejně tak se počítá s dalším R6 pro řadu s kódovým označením G87, která z podladěného motoru S58 bude mít asi 420HP a to ve spojení s 8A nebo 6MT. 😉
Stejně tak se počítá s dalším R6 pro řadu s kódovým označením G87, která z podladěného motoru S58 bude mít asi 420HP a to ve spojení s 8A nebo 6MT. 😉
Je fajn, že 2er kupé zostane zadokolkou a zachová si aj šesťvalec. Len v porodnaní so súčasnou generáciou to bude opäť horšie. Aktuálne totiž má 2ka dva šesťvalce, v M240i a potom v M2 (C) (vyššie naladený výkon v CS nerátam ako samostatný motor).
Nová generácia má mať šesťvalec už len v M2, kdežto slabší M Performance model už o šesťvalec príde a dostane len R4. A predsalen M2(C) je už pomerne hardcore model (o cene nehovoriac). Pritom ten relatívne dostupný R6 (B5😄 vypadne z ponuky. 😒
Takže áno, treba pochváliť, že stále zostane R6 v 2er, ale len jeden namiesto doterajších dvoch a to ten menej dostupný (drahší).
Nová generácia má mať šesťvalec už len v M2, kdežto slabší M Performance model už o šesťvalec príde a dostane len R4. A predsalen M2(C) je už pomerne hardcore model (o cene nehovoriac). Pritom ten relatívne dostupný R6 (B5😄 vypadne z ponuky. 😒
Takže áno, treba pochváliť, že stále zostane R6 v 2er, ale len jeden namiesto doterajších dvoch a to ten menej dostupný (drahší).
324d nebo 330d nebo 530d. 😄
Porad je to diesel.
Vhodny primarne pro cestovani.
Ne pro zabavu.
Porad je to diesel.
Vhodny primarne pro cestovani.
Ne pro zabavu.
Krome motoru velkou.
😁
Obcas az moc.
V cem konkretne sterilni? Jak moc se lisila 116i od 130i? To, ze tim v Nemecku jezdily duchodkyne, neznamena, ze je sterilni.
A prvni 1er treba v porovnani s minulou 3er (no vlastne v porovnani s temer cimkoli...) byl opravdu ridiske auto.
116i (alespon prvni gen) je na tom podobne jako Toyobaru.
Zazitky musis hledat jinde nez u motoru.
Zadnimu pohonu zdar.
😁
Obcas az moc.
V cem konkretne sterilni? Jak moc se lisila 116i od 130i? To, ze tim v Nemecku jezdily duchodkyne, neznamena, ze je sterilni.
A prvni 1er treba v porovnani s minulou 3er (no vlastne v porovnani s temer cimkoli...) byl opravdu ridiske auto.
116i (alespon prvni gen) je na tom podobne jako Toyobaru.
Zazitky musis hledat jinde nez u motoru.
Zadnimu pohonu zdar.
Porad to melo ale vybornej podvozek a nebyl problem do toho dat samosvor a posunout jizdni zazitek jeste vys. Ano jizdne ten motor na sportovni jizdu fakt nebyl 😉