Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové BMW řady 2 kupé zůstane zadokolkou zaměřenou na zážitek z řízení

Nástupce současné generace BMW řady 2 kupé by měl zůstat zaměřen především na milovníky tradiční sportovní jízdy.
Zpět na článek
31. 7. 2020 19:21
2. 8. 2020 08:04
Avatar - iudex
31. 7. 2020 14:14
Dobré, ale stále horšie
Je fajn, že 2er kupé zostane zadokolkou a zachová si aj šesťvalec. Len v porodnaní so súčasnou generáciou to bude opäť horšie. Aktuálne totiž má 2ka dva šesťvalce, v M240i a potom v M2 (C) (vyššie naladený výkon v CS nerátam ako samostatný motor).
Nová generácia má mať šesťvalec už len v M2, kdežto slabší M Performance model už o šesťvalec príde a dostane len R4. A predsalen M2(C) je už pomerne hardcore model (o cene nehovoriac). Pritom ten relatívne dostupný R6 (B58) vypadne z ponuky. :-(
Takže áno, treba pochváliť, že stále zostane R6 v 2er, ale len jeden namiesto doterajších dvoch a to ten menej dostupný (drahší).
Rozbalit vlákno
7
31. 7. 2020 14:32
Re: Dobré, ale stále horšie
Trošku poopravím jak jsem to pochopil já. Celá řada 2er coupé pod kódovým označením G42 bude mít v paletě pouze jeden šestiválec (B58). Ten by se mohl přejmenovat z M240i na M245i. To vše s výkonem cca 350HP.
Stejně tak se počítá s dalším R6 pro řadu s kódovým označením G87, která z podladěného motoru S58 bude mít asi 420HP a to ve spojení s 8A nebo 6MT. ;-)
Avatar - iudex
31. 7. 2020 14:39
Re: Dobré, ale stále horšie
Bodaj by to tak bolo. Ale ak bude M235i so štvorvalcom a 304k, nejak nevidím moc reálne ďalší M performance model, akurát s R6. Žiadny iný model BMW nemá dva M performance modely. Ale možno sa mýlim a B58 bude.
Avatar - pradeda777
31. 7. 2020 17:45
Re: Dobré, ale stále horšie
Take to tak vidim. 6val bude asi jen pro M2. Je to bohuzel soucasny trend... ;-\ Plus M2 a M240i si byly vykonove dost blizko.....jo, a dvoulitr už dlouho nemá manuální převodovku.... ;-\
Avatar - speedfred
31. 7. 2020 17:17
Re: Dobré, ale stále horšie
No z článku čo je tu (iné som nečítal) som je pochopil že R6 bude jedine pre M-modely.
31. 7. 2020 20:43
Re: Dobré, ale stále horšie
nova generacia AMG 63 ma byt 4 valec s elektromotorom ( ale mozno manazer z MB kecal :-) ) ... takze ak bude M2 este so 6r pojde o skutocnu chutovku a asi jednu z poslednych. podobne ako sme sa minule bavili, ze 340ix je zrejme posledna svojho druhu ( bez bobor zubov a so 6valcom )
Avatar - Hammunasakra
1. 8. 2020 07:21
Re: Dobré, ale stále horšie
Už teď mercedes R4 2.0 dává 310kW a umí až 600 koní = BMW 850i V12 v nejvýkonnější verzi CSi mělo 280 kW

Celkově absolutní špička tvorby BMW 8er mělo výkony 160-240kW pozdější verze se zvětšeným zdvihovým objemem 280kW
31. 7. 2020 14:38
Není to zas tak dávno,...
...co zaměření na mimořádný zážitek z jízdy bylo samozřejmostí, a to pro všechny modely BMW... :-( :no:
Rozbalit vlákno
12
31. 7. 2020 15:24
Re: Není to zas tak dávno,...
Ale nebylo, když jsem poprvé přesedl z E90 do 1er, auto mi přišlo ženské a tak nějak sterilní. Jakou zábavu by jsi kdy našel v modelech 116i/316i/518i? ;-)
2. 8. 2020 07:54
Re: Není to zas tak dávno,...
Krome motoru velkou.
:D
Obcas az moc.

V cem konkretne sterilni? Jak moc se lisila 116i od 130i? To, ze tim v Nemecku jezdily duchodkyne, neznamena, ze je sterilni.
A prvni 1er treba v porovnani s minulou 3er (no vlastne v porovnani s temer cimkoli...) byl opravdu ridiske auto.

116i (alespon prvni gen) je na tom podobne jako Toyobaru.
Zazitky musis hledat jinde nez u motoru.

Zadnimu pohonu zdar.
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2020 16:14
Re: Není to zas tak dávno,...
Je to hodně dávno = kolik že ti je? Krabice X se vyrábí už přes 20 let = to je kus života. Pro někoho třetina https://www.novinky.cz/…-a-klid-40332113
Avatar - Dinar
31. 7. 2020 16:53
Re: Není to zas tak dávno,...
Přesně tak, je vidět, že jako srdcař se vyznáš. Třeba před třiceti lety, taková 324d E30 to byla přímo esence řidičského auta...
31. 7. 2020 17:09
Re: Není to zas tak dávno,...
Tak v porovnání s MB 190 2.5d to byla asi formule, ne?
Avatar - speedfred
31. 7. 2020 17:19
Re: Není to zas tak dávno,...
:D :D :D
31. 7. 2020 23:34
Re: Není to zas tak dávno,...
Porad to melo ale vybornej podvozek a nebyl problem do toho dat samosvor a posunout jizdni zazitek jeste vys. Ano jizdne ten motor na sportovni jizdu fakt nebyl ;-)
1. 8. 2020 20:32
Re: Není to zas tak dávno,...
Tak verze s těmi nejslabšími motorizacemi samozřejmě neměli dostatečné jízdní výkony, ale i těm nechybala manuální převodovka a hravý podvozek. ;-)
2. 8. 2020 08:05
Re: Není to zas tak dávno,...
Presne. :yes:
2. 8. 2020 08:12
Re: Není to zas tak dávno,...
324d nebo 330d nebo 530d. :-)
Porad je to diesel.
Vhodny primarne pro cestovani.
Ne pro zabavu.
31. 7. 2020 23:31
Re: Není to zas tak dávno,...
To sice neni tak davno, ale BMW uz si nekupujou jen nadseni ridici touzici po poradnym svezeni s vymazlenou zadokolkou, ale ruzny repy a pozeri, ktery potrebuji vlastnit BMW ale jizdni prozitek jim je ukradenej protoze stejne jezdit neumi.
1. 8. 2020 08:08
Re: Není to zas tak dávno,...
mas pravdu ... to iste ale plati aj pre auta znacky Ferrari, Lambo, Porsche a pod
31. 7. 2020 19:21
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
2. 8. 2020 08:04
Re: Ztraceni
Jo Peugeot to vyresil elegantneji.

Pridal cislovku...