Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
...co zaměření na mimořádný zážitek z jízdy bylo samozřejmostí, a to pro všechny modely BMW... 😒 :no:
Ale nebylo, když jsem poprvé přesedl z E90 do 1er, auto mi přišlo ženské a tak nějak sterilní. Jakou zábavu by jsi kdy našel v modelech 116i/316i/518i? 😉
Krome motoru velkou.
😁
Obcas az moc.
V cem konkretne sterilni? Jak moc se lisila 116i od 130i? To, ze tim v Nemecku jezdily duchodkyne, neznamena, ze je sterilni.
A prvni 1er treba v porovnani s minulou 3er (no vlastne v porovnani s temer cimkoli...) byl opravdu ridiske auto.
116i (alespon prvni gen) je na tom podobne jako Toyobaru.
Zazitky musis hledat jinde nez u motoru.
Zadnimu pohonu zdar.
😁
Obcas az moc.
V cem konkretne sterilni? Jak moc se lisila 116i od 130i? To, ze tim v Nemecku jezdily duchodkyne, neznamena, ze je sterilni.
A prvni 1er treba v porovnani s minulou 3er (no vlastne v porovnani s temer cimkoli...) byl opravdu ridiske auto.
116i (alespon prvni gen) je na tom podobne jako Toyobaru.
Zazitky musis hledat jinde nez u motoru.
Zadnimu pohonu zdar.
Je to hodně dávno = kolik že ti je? Krabice X se vyrábí už přes 20 let = to je kus života. Pro někoho třetina https😐/www.novinky.cz/…-a-klid-40332113
Přesně tak, je vidět, že jako srdcař se vyznáš. Třeba před třiceti lety, taková 324d E30 to byla přímo esence řidičského auta...
Porad to melo ale vybornej podvozek a nebyl problem do toho dat samosvor a posunout jizdni zazitek jeste vys. Ano jizdne ten motor na sportovni jizdu fakt nebyl 😉
Tak verze s těmi nejslabšími motorizacemi samozřejmě neměli dostatečné jízdní výkony, ale i těm nechybala manuální převodovka a hravý podvozek. 😉
324d nebo 330d nebo 530d. 😄
Porad je to diesel.
Vhodny primarne pro cestovani.
Ne pro zabavu.
Porad je to diesel.
Vhodny primarne pro cestovani.
Ne pro zabavu.
To sice neni tak davno, ale BMW uz si nekupujou jen nadseni ridici touzici po poradnym svezeni s vymazlenou zadokolkou, ale ruzny repy a pozeri, ktery potrebuji vlastnit BMW ale jizdni prozitek jim je ukradenej protoze stejne jezdit neumi.
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nová generácia má mať šesťvalec už len v M2, kdežto slabší M Performance model už o šesťvalec príde a dostane len R4. A predsalen M2(C) je už pomerne hardcore model (o cene nehovoriac). Pritom ten relatívne dostupný R6 (B5😄 vypadne z ponuky. 😒
Takže áno, treba pochváliť, že stále zostane R6 v 2er, ale len jeden namiesto doterajších dvoch a to ten menej dostupný (drahší).
Stejně tak se počítá s dalším R6 pro řadu s kódovým označením G87, která z podladěného motoru S58 bude mít asi 420HP a to ve spojení s 8A nebo 6MT. 😉
Celkově absolutní špička tvorby BMW 8er mělo výkony 160-240kW pozdější verze se zvětšeným zdvihovým objemem 280kW