Je fajn, že 2er kupé zostane zadokolkou a zachová si aj šesťvalec. Len v porodnaní so súčasnou generáciou to bude opäť horšie. Aktuálne totiž má 2ka dva šesťvalce, v M240i a potom v M2 (C) (vyššie naladený výkon v CS nerátam ako samostatný motor).
Nová generácia má mať šesťvalec už len v M2, kdežto slabší M Performance model už o šesťvalec príde a dostane len R4. A predsalen M2(C) je už pomerne hardcore model (o cene nehovoriac). Pritom ten relatívne dostupný R6 (B58) vypadne z ponuky. :-(
Takže áno, treba pochváliť, že stále zostane R6 v 2er, ale len jeden namiesto doterajších dvoch a to ten menej dostupný (drahší).
Trošku poopravím jak jsem to pochopil já. Celá řada 2er coupé pod kódovým označením G42 bude mít v paletě pouze jeden šestiválec (B58). Ten by se mohl přejmenovat z M240i na M245i. To vše s výkonem cca 350HP.
Stejně tak se počítá s dalším R6 pro řadu s kódovým označením G87, která z podladěného motoru S58 bude mít asi 420HP a to ve spojení s 8A nebo 6MT. ;-)
Bodaj by to tak bolo. Ale ak bude M235i so štvorvalcom a 304k, nejak nevidím moc reálne ďalší M performance model, akurát s R6. Žiadny iný model BMW nemá dva M performance modely. Ale možno sa mýlim a B58 bude.
Take to tak vidim. 6val bude asi jen pro M2. Je to bohuzel soucasny trend... ;-\ Plus M2 a M240i si byly vykonove dost blizko.....jo, a dvoulitr už dlouho nemá manuální převodovku.... ;-\
nova generacia AMG 63 ma byt 4 valec s elektromotorom ( ale mozno manazer z MB kecal :-) ) ... takze ak bude M2 este so 6r pojde o skutocnu chutovku a asi jednu z poslednych. podobne ako sme sa minule bavili, ze 340ix je zrejme posledna svojho druhu ( bez bobor zubov a so 6valcom )
Ale nebylo, když jsem poprvé přesedl z E90 do 1er, auto mi přišlo ženské a tak nějak sterilní. Jakou zábavu by jsi kdy našel v modelech 116i/316i/518i? ;-)
V cem konkretne sterilni? Jak moc se lisila 116i od 130i? To, ze tim v Nemecku jezdily duchodkyne, neznamena, ze je sterilni.
A prvni 1er treba v porovnani s minulou 3er (no vlastne v porovnani s temer cimkoli...) byl opravdu ridiske auto.
116i (alespon prvni gen) je na tom podobne jako Toyobaru.
Zazitky musis hledat jinde nez u motoru.
Porad to melo ale vybornej podvozek a nebyl problem do toho dat samosvor a posunout jizdni zazitek jeste vys. Ano jizdne ten motor na sportovni jizdu fakt nebyl ;-)
To sice neni tak davno, ale BMW uz si nekupujou jen nadseni ridici touzici po poradnym svezeni s vymazlenou zadokolkou, ale ruzny repy a pozeri, ktery potrebuji vlastnit BMW ale jizdni prozitek jim je ukradenej protoze stejne jezdit neumi.