Novinky
...co zaměření na mimořádný zážitek z jízdy bylo samozřejmostí, a to pro všechny modely BMW... 😒 :no:
Ale nebylo, když jsem poprvé přesedl z E90 do 1er, auto mi přišlo ženské a tak nějak sterilní. Jakou zábavu by jsi kdy našel v modelech 116i/316i/518i? 😉
Krome motoru velkou.
😁
Obcas az moc.
V cem konkretne sterilni? Jak moc se lisila 116i od 130i? To, ze tim v Nemecku jezdily duchodkyne, neznamena, ze je sterilni.
A prvni 1er treba v porovnani s minulou 3er (no vlastne v porovnani s temer cimkoli...) byl opravdu ridiske auto.
116i (alespon prvni gen) je na tom podobne jako Toyobaru.
Zazitky musis hledat jinde nez u motoru.
Zadnimu pohonu zdar.
😁
Obcas az moc.
V cem konkretne sterilni? Jak moc se lisila 116i od 130i? To, ze tim v Nemecku jezdily duchodkyne, neznamena, ze je sterilni.
A prvni 1er treba v porovnani s minulou 3er (no vlastne v porovnani s temer cimkoli...) byl opravdu ridiske auto.
116i (alespon prvni gen) je na tom podobne jako Toyobaru.
Zazitky musis hledat jinde nez u motoru.
Zadnimu pohonu zdar.
Je to hodně dávno = kolik že ti je? Krabice X se vyrábí už přes 20 let = to je kus života. Pro někoho třetina https😐/www.novinky.cz/…-a-klid-40332113
Přesně tak, je vidět, že jako srdcař se vyznáš. Třeba před třiceti lety, taková 324d E30 to byla přímo esence řidičského auta...
Porad to melo ale vybornej podvozek a nebyl problem do toho dat samosvor a posunout jizdni zazitek jeste vys. Ano jizdne ten motor na sportovni jizdu fakt nebyl 😉
Tak verze s těmi nejslabšími motorizacemi samozřejmě neměli dostatečné jízdní výkony, ale i těm nechybala manuální převodovka a hravý podvozek. 😉
To sice neni tak davno, ale BMW uz si nekupujou jen nadseni ridici touzici po poradnym svezeni s vymazlenou zadokolkou, ale ruzny repy a pozeri, ktery potrebuji vlastnit BMW ale jizdni prozitek jim je ukradenej protoze stejne jezdit neumi.
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nová generácia má mať šesťvalec už len v M2, kdežto slabší M Performance model už o šesťvalec príde a dostane len R4. A predsalen M2(C) je už pomerne hardcore model (o cene nehovoriac). Pritom ten relatívne dostupný R6 (B5😄 vypadne z ponuky. 😒
Takže áno, treba pochváliť, že stále zostane R6 v 2er, ale len jeden namiesto doterajších dvoch a to ten menej dostupný (drahší).
Stejně tak se počítá s dalším R6 pro řadu s kódovým označením G87, která z podladěného motoru S58 bude mít asi 420HP a to ve spojení s 8A nebo 6MT. 😉
Celkově absolutní špička tvorby BMW 8er mělo výkony 160-240kW pozdější verze se zvětšeným zdvihovým objemem 280kW